ondeugend | woensdag 10 januari 2018 @ 15:11 |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui. Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper. Mercedes AMG Petronas F1 Team #44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas Red Bull Racing #3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen Scuderia Ferrari #5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen Sahara Force India F1 Team #11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon Williams Martini Racing #18 Lance Stroll en ? McLaren Honda Formula 1 Team #14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne Scuderia Toro Rosso #10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley Haas F1 Team #8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen Renault Sport Formula One Team #27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz Sauber F1 Team ? en ? | |
ondeugend | woensdag 10 januari 2018 @ 15:12 |
| |
#ANONIEM | woensdag 10 januari 2018 @ 15:13 |
Alleen de crashtests, neem ik aan. | |
ondeugend | woensdag 10 januari 2018 @ 15:25 |
Op die manier kan hij vast veel voor ze betekenen denk ik | |
flipsen | woensdag 10 januari 2018 @ 15:27 |
| |
YourCaptor | woensdag 10 januari 2018 @ 16:46 |
| |
sasquatsch | woensdag 10 januari 2018 @ 16:50 |
| |
BadderHaring | woensdag 10 januari 2018 @ 17:04 |
| |
SnowOokami | woensdag 10 januari 2018 @ 17:49 |
| |
ondeugend | woensdag 10 januari 2018 @ 17:57 |
Crash test Dummy | |
bokkepoot | woensdag 10 januari 2018 @ 18:19 |
Vind het wel tof voor kvyat, die jongen heeft geen toffe loopbaan bij redbull gehad | |
Nattekat | woensdag 10 januari 2018 @ 19:12 |
XL | woensdag 10 januari 2018 @ 19:23 |
Mercedes natuurlijk | |
flipsen | woensdag 10 januari 2018 @ 19:35 |
De xxx8 ontgaat je kennelijk Al vrees ik dat 2018 de combobreaker wordt ja | |
Nattekat | woensdag 10 januari 2018 @ 19:43 |
Ik kan nog steeds niet wennen aan het nieuwe logo trouwens | |
Wertha | woensdag 10 januari 2018 @ 20:05 |
2018 wordt een combo-breaker voor McLaren. | |
sasquatsch | woensdag 10 januari 2018 @ 20:53 |
Net zoals 1958, 1968 en 1978
| |
Monolith | woensdag 10 januari 2018 @ 23:11 |
1 april komt vroeg dit jaar, hoop ik: https://www.autosport.com(...)gital-ticker-display | |
Gezicht | woensdag 10 januari 2018 @ 23:38 |
Hang dan gelijk een 40 inch display op de sharkfin | |
BadderHaring | donderdag 11 januari 2018 @ 06:59 |
Want het is zo'n toffe peer? Het lijkt me een vreselijke crybaby. Zo snel mogelijk weg uit de F1 die losgeslagen idioot. | |
SnowOokami | donderdag 11 januari 2018 @ 12:03 |
Meh. Las vanmorgen dit verhaal: https://www.motorsport.co(...)in-2018-look-993928/ Van mij mogen ze laatste eindigen met dat geblaat van ze. Die kans is niet zo heel groot, dus daarom hoop ik dat STR Honda voor McLaren staat straks | |
lobotm | donderdag 11 januari 2018 @ 18:13 |
Mclaren heeft al jaren een bagger chassis dus verwacht niet dat een Renault motor die underpowered en betrouwbaarheids problemen heeft opeens ervoor kan zorgen dat Mclaren weer vooraan kan meedoen .. Was de Renault motor zo snel als de Mercedes zonder betrouwbaarheidsproblemen dan zouden ze heel misschien met de top6 mee kunnen komen .. plaats 7 en 8 dus voor Mclaren... Top 3 teams zijn nog steeds Mercedes , Ferrari en Red Bull. dus de eerste 6 plaatsen zijn al min of meer vergeven . Tuurlijk Raikkonen verneukt vast wel een race of een start. Maar dat is niet voldoende voor top 3 voor Mclaren. | |
sasquatsch | donderdag 11 januari 2018 @ 18:25 |
Dat baggerchassis (vooral in 2013/14) hebben ze al een paar jaar niet meer. Daarom deden ze het ondanks de Honda motor op sommige high downforce circuits redelijk goed. Of het zo goed is als de Red Bull is afwachten. Maar ik verwacht beter dan Renault. Maar we zullen zien. | |
SnowOokami | donderdag 11 januari 2018 @ 19:44 |
Aan de andere kant deed de Honda het in de laatste race ook helemaal niet slecht, ja Massa had weinig tot geen ERS deployment op dat moment maar de Mercedes motor is zelfs zonder ERS erg snel, toch kwam Alonso er voorbij en kon zelfs wegrijden. Denk dat de Honda motor helemaal niet zo ver meer achter liep op de Renault op het einde. | |
opreis | donderdag 11 januari 2018 @ 23:36 |
Heeft Honda niet de meest compacte motor? En daarom kqn mclaren hun size zero hebben? Met een grotere motor hebben ze minder vrijheid qua chassis | |
Wombcat | donderdag 11 januari 2018 @ 23:39 |
Waren ze in 2017 van af gestapt. | |
SnowOokami | vrijdag 12 januari 2018 @ 10:31 |
In 2017 hadden ze alsnog de meest compacte motor, maar de 2018 wordt iets groter meen ik. | |
sasquatsch | vrijdag 12 januari 2018 @ 12:50 |
Maar geen size zero. In 2017 hadden ze de turbo al buiten de motor geplaatst in dezelfde opstelling als Mercedes. | |
Fer | vrijdag 12 januari 2018 @ 18:33 |
Moah, een split turbo zoals Mercedes is nog steeds erg compact hoor en beter dan Renault/Ferrari met die complete turbo boven/achterop het blok. Daarom vraag ik mij hoe goed Honda zal gaan met dat lompe Franse ijzer erin. Kracht is redelijk/goed, maar betrouwbaarheid en compactheid is afvragen. | |
XL | vrijdag 12 januari 2018 @ 20:16 |
McLaren maakt qua chassis een herstart. Nieuwe motor verandert alles. Je kunt er niks meer over zeggen. Kan alle kanten op! | |
Waterbed | vrijdag 12 januari 2018 @ 21:27 |
Heeft iemand ervaring met de camping naast Spa-Francorchamps? Je kan kiezen uit een Green, Yellow en Young camping. Wat zijn de voor- en nadelen? | |
SnowOokami | zaterdag 13 januari 2018 @ 20:21 |
Uit de oude doos: | |
Nattekat | zaterdag 13 januari 2018 @ 20:42 |
Nadelen? Je moet tegen een beetje herrie kunnen als je vroeg je nest in duikt om op tijd wakker te worden. Verder niets bijzonders. Tip: het kan héél koud worden als de zon onder is. | |
Justevo | zondag 14 januari 2018 @ 16:43 |
Alle drie even ranzig. | |
#ANONIEM | zondag 14 januari 2018 @ 16:50 |
Met het WEC heb ik het een paar keer voor elkaar gekregen om gewoon een kamer te huren in de buurt van het circuit. Laatste keer was boven een Italiaans restaurant. Word je 's ochtends wakker, enorme file voor de deur al, ga je eerst nog even uitgebreid douchen, lekker ontbijten en dan loop je in een minuut of tien naar het circuit toe. Maar dat kun je met F1 vergeten natuurlijk. | |
Lidl | zondag 14 januari 2018 @ 16:55 |
Als je wil slapen of rusten vooral niet naar de camping gaan. Ik vond het een belevenis, drukte en feest tot diep in de nacht. Geen enkele vorm van enige luxe (tenzij je zelf water en electra mee nam). Maar voornamelijk erg gezellig. Green schijnt iets milder en rustiger te zijn dan Yellow. Ik ken alleen Yellow en daar is zelfs een eigen meegebrachte jacuzzi niet gek genoeg buiten alle diesel aggregaten om elektra te hebben 😂 | |
Nattekat | zondag 14 januari 2018 @ 17:00 |
Van donderdag tot zondag daar gezeten en elke dag ruim op tijd op het circuit. Uitrusten lukt echt wel als je de hele dag bezig bent geweest En ook nog zondagavond weer terug naar huis gereden. Bij thuiskomst met middernacht was de energie pas echt op. | |
Fopje | maandag 15 januari 2018 @ 19:42 |
Waarom kan ik nergens Jaarclips vinden? Doen ze daar dit jaar opeens niet meer aan? Ziggo schijnt er 1 te hebben, maar die is ook niet terug te vinden op hun kanaal, wat is deze? | |
franklop | maandag 15 januari 2018 @ 19:46 |
twee seconden zoeken op YouTube [ Bericht 6% gewijzigd door Fopje op 15-01-2018 19:48:26 (Woops, per ongeluk op Edit gedrukt i.pv. quote. ) ] | |
Fopje | maandag 15 januari 2018 @ 19:48 |
Ja die had ik ook gevonden, is die van Ziggo of van een enthousiaste fan? Ziggo heeft dat filmpje namelijk zelf niet op hun kanaal. | |
franklop | maandag 15 januari 2018 @ 19:50 |
Gezien het logo rechtsbovenin verwacht ik dat ie van ziggo zelf is. Heb hem toen niet gezien eigenlijk | |
SnowOokami | maandag 15 januari 2018 @ 20:01 |
2 seconden zoeken op Google: https://www.ziggosport.nl(...)rmule-1-seizoen.html "ziggo f1 jaarclip" | |
Fopje | maandag 15 januari 2018 @ 20:10 |
| |
flipsen | maandag 15 januari 2018 @ 20:18 |
Niet eens 8x "you´re the best crowd ever"? Gemiste kans | |
Automatic_Rock | dinsdag 16 januari 2018 @ 09:26 |
Wanneer is de eerste test? | |
sasquatsch | dinsdag 16 januari 2018 @ 10:00 |
26 februari - 1 maart Barcelona 6 - 9 maart Barcelona | |
Pagan | dinsdag 16 januari 2018 @ 10:06 |
0,1 SECONDE ZOEKEN. https://www.gpupdate.net/nl/ Rechtsboven inclusief aftelklok. | |
Automatic_Rock | dinsdag 16 januari 2018 @ 10:23 |
Bedankt, ik kan niet wachten! | |
motorbloempje | dinsdag 16 januari 2018 @ 12:35 |
http://www.skysports.com/(...)ica-to-williams-seat F1 2018: Sergey Sirotkin beats Robert Kubica to Williams seat Driver line-up for Formula 1 2018 season now completed | |
Joene | dinsdag 16 januari 2018 @ 12:38 |
wat een keuze ondanks verwacht toch jammer | |
Rossdale | dinsdag 16 januari 2018 @ 12:40 |
Williams kiest duidelijk eieren voor zijn geld, ik bedoel Sirotkin voor zijn geld, uhm ik bedoel Sirotkin voor zijn talent. | |
opreis | dinsdag 16 januari 2018 @ 12:48 |
$irotkin en $troll | |
sasquatsch | dinsdag 16 januari 2018 @ 12:49 |
Hij deed het tijdens de laatste test beter dan Kubica, dus de keuze is begrijpelijk. Al had ik liever Kubica gezien. En zo slecht is Sirotkin niet. Twee keer derde in de GP2 eindstand. En Kubica mag in de testen en vrije trainingen laten zien dat de keuze de verkeerde was. Hij wordt reserve- en testrijder voor WIlliams. | |
badschaap | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:21 |
Willams gaat dus lekker meedoen om plek 10 in t veld. Kijken of ze nog een grote sponsor ala Martini kunnen fixen. Toch best knap dat Claire Williams in een kleine 4 jaar een team weet te verzieken wat al +- 41 jaar bestaat | |
sasquatsch | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:24 |
Williams doet het de afgelopen 4 jaar toch een stuk beter dan in de pakweg 8 jaar ervoor. Zo slecht doet ze het dus niet | |
badschaap | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:26 |
Nee $troll en $irotkin aantrekken getuigd van een andere visie dan alleen geld pakken Echt bullshit van Sirotkin, had ook Wehrlein kunnen zitten, maar nee toen moest de nieuwe rijder nog '25 +' zijn. | |
sasquatsch | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:32 |
Probleem is alleen dat het verschil in prijzengeld tussen plek 4 en 5 (of 6) in het kampioenschap minder is dan het geld dat Sirotkin meebrengt, dus financieel gezien is het een goede beslissing. Sowieso kunnen ze nu meer geld in de ontwikkeling van de wagen steken zodat ze misschien wat meer vooraan rijden. En zoals gezegd, zo slecht is Sirotkin niet. | |
badschaap | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:35 |
Nou veel meer dan een gemiddelde driver zal t nooit worden, Het is geen echt talent zoals Kvyat ofzo in zijn eerste seizoenen | |
Nattekat | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:38 |
En het verschil met plek 7? Of nog lager? Williams heeft al een baggeraero, dat zie ik niet zomaar veranderen. Mercedes, Ferrari, Red Bull, FI, Mclaren en Renault eindigen er voor (in onwillekeurige volgorde), daar ben ik van overtuigd. | |
Peterselieman | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:43 |
De vraag is wat Toro Rosso kan Zeker omdat een coureur als L.S. Troll alleen maar in de rechte lijn snel is | |
sasquatsch | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:46 |
Het verschil tussen plek 4 en 7 is ongeveer 13 miljoen dollar, dus nog steeds minder dan dat Sirotkin per jaar meeneemt. En met de komst van Lowe en een paar andere engineers zie ik de auto nog wel verbeteren. | |
Nattekat | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:56 |
En dan ook nog minder geld van andere sponsoren, omdat achterhoede, minder eer, meer afhankelijkheid van één sponsor, etc... dit is niet goed te praten voor een team als Williams. | |
badschaap | dinsdag 16 januari 2018 @ 13:58 |
Martini stopt ook na dit seizoen als hoofdsponsor van Williams volgens mij | |
Tarado | dinsdag 16 januari 2018 @ 14:00 |
nee, jammer zeker omdat de 2018 auto door Paddy Low is gebouwd maar met zulke coureurs weet je nooit of alles eruit wordt gehaald wat erin zit | |
Sjemmert | dinsdag 16 januari 2018 @ 14:27 |
Het enige goede wat Williams nog heeft is de Mercedes motor. Wat een flut team is dat geworden. | |
Wombcat | dinsdag 16 januari 2018 @ 17:16 |
Als Williams Bottas nog had gehad vorig jaar, en Bottas t.o.v. Massa net zo had gepresteerd als in 2016, dan had Williams 108 punten gehad, ipv de 83 die ze nu hadden. Qua plek maakt dat niet uit, waren ze nog steeds 5e geweest. Massa heeft vorig jaar maar drie punten meer gescoord dan Stroll, maar kost wel geld ipv dat hij het oplevert. Als Sirotkin meer geld meeneemt dan het verschil in prijzengeld tussen nr. 4 en 7, dan snap ik wel dat ze Sirotkin nemen. Uiteindelijk is Williams ook gewoon een bedrijf. Ik zie Williams nog steeds wel boven Haas, Sauber en Toro Rosso eindigen volgend jaar. Dat waren ze al een tijdje. In 2012 hadden ze nog een fluke met de overwinning van Maldonado, daarvoor was het al zwaar kut. Van 2006 tot en met 2013 waren ze 1x 4e, 1x 6e, 1x 7e, 2x 8e en 2x 9e. http://www.statsf1.com/en/williams.aspx Vanaf 2014 waren ze 2x 3e en 2x 5, dus heeft Claire Williams het niet eens slecht gedaan. In 2013 is ze aan het roer gekomen, dat jaar werden ze nog 9e. | |
aesop | dinsdag 16 januari 2018 @ 22:22 |
Kubica als testrijder en ontwikkelcoureur. Hij is ‘extreem blij’ met deze kans en stelt een racezitje nog altijd ten doel. Sorry, maar waarom? Wiliams en Renault hebben de voorkeur gegeven aan andere, jongere rijders. Hou de eer aan jezelf, je hoeft je niet meer te bewijzen, iedereen is onder deindruk dat je uberhaupt weerracet. Lekker ergens anders racen denk ik dan. | |
Sjemmert | dinsdag 16 januari 2018 @ 22:46 |
Dat zeg ik. Het enige goede is de motor. | |
Fir3fly | dinsdag 16 januari 2018 @ 23:26 |
Geworden? Wat hebben ze sinds 2004 eigenlijk gepresteerd? | |
ondeugend | woensdag 17 januari 2018 @ 13:23 |
Nou ja.. best grappig! | |
franklop | woensdag 17 januari 2018 @ 13:30 |
2004 - 1 overwinning, 3 andere podiumplekken 2005 - 4 podiumplekken 2006 - Niks 2007 - 1x 3e 2008 - 2 podiumplekken 2009 & 2010 & 2011 - niks 2012 - 1 overwinning 2013 - Niks Mercedes-era 2014 - 9 podiumplekken 2015 - 4 podiumplekken 2016 - 1 podiumplek 2017 - 1 podiumplek | |
Peterselieman | woensdag 17 januari 2018 @ 13:33 |
Ze zakken weer terug | |
Nattekat | woensdag 17 januari 2018 @ 13:38 |
Mensen die denken dat Massa en Stroll van hetzelfde niveau waren snappen er ook echt de ballen van | |
sasquatsch | woensdag 17 januari 2018 @ 13:52 |
Sirotkin is beter | |
Nattekat | woensdag 17 januari 2018 @ 13:54 |
Beter dan Stroll ja. | |
sasquatsch | woensdag 17 januari 2018 @ 14:05 |
En Massa in zijn laatste jaren. | |
Nattekat | woensdag 17 januari 2018 @ 14:06 |
Neh. | |
sasquatsch | woensdag 17 januari 2018 @ 14:08 |
Beste rookie van 2015 in de GP2 (3de) en in 2016 de beste achter beide Prema auto's. | |
Tarado | woensdag 17 januari 2018 @ 14:08 |
dat zullen we gaan zien | |
Nattekat | woensdag 17 januari 2018 @ 14:16 |
Zelfs ik had in 2015 nog beste rookie kunnen worden. Vandoorne domineerde iedereen, en dat is nou ook niet echt een megatalent gebleken. 2016 idem. | |
sasquatsch | woensdag 17 januari 2018 @ 14:18 |
| |
beantherio | woensdag 17 januari 2018 @ 14:18 |
Ik weet niet of dit al gepost is:Als motorenbouwers inderdaad evengoed 80 a 100 testmotoren bouwen per jaar (waarvan er dan een handvol worden geselecteerd om mee te racen) dan zijn de huidige motorregels in de zin van kostenbesparing wel vrij bezopen ja. | |
Nattekat | woensdag 17 januari 2018 @ 14:20 |
Geloof je niet dat ik zo goed kan zijn? | |
Bonobo11 | woensdag 17 januari 2018 @ 17:20 |
eh nee GP2 engine, hij heeft Alonso (toch geen prutser, lees de beste) aardig partij geboden Maar dat je er een wat vreemde kijk op hebt weten we allemaal | |
SnowOokami | woensdag 17 januari 2018 @ 18:39 |
23 miljoen euro voor een V10? Maar ja, was al een beetje bekend he... ze testen die motoren helemaal kapot op de bank en er worden maar een paar gebruikt per seizoen. | |
bokkepoot | woensdag 17 januari 2018 @ 18:54 |
Verbaast me ook niets, iedereen wil graag winnen in het spel. Als een motor eenvoudig/goedkoper word om te maken, dan gaan de grote jongens er gewoon meer maken om de beste te kunnen kiezen... | |
Gruj0 | woensdag 17 januari 2018 @ 21:24 |
Geen slecht besluit van Williams. Sirotkin heeft zijn kans gegrepen. Jammer voor Kubica, maar het is niet anders. Had hij maar met krachtigere sponsors en meer geld over de brug moeten komen. Voor Williams pakt dit eigenlijk wel goed uit. Ze hebben een jonge coureur die het tot nu toe niet slecht heeft gedaan (zover dat kon) en zich positief kan ontwikkelen. Daarnaast hebben ze iemand die kan werken aan de ontwikkeling van de wagen en als mentor kan dienen voor de twee Williams jonkies (Kubica). Ik hoop Kvyat eens te zien in een Ferrari tijdens een VT. Niemand zag het aankomen, Kvyat bij Ferrari. Maar eigenlijk is dat niet eens zo onlogisch. Het is een jonge coureur met snelheid en potentie. Raikkonen zal na 2018 wel vertrekken. Ik zeg het jullie: Kvyat wordt de tweede rijder in 2019. Vettel heeft geen problemen met hem en ziet hem liever dan Ricciardo of Verstappen. Kvyat tweede rijder en de Ferrari juniors zullen tussentijds nog meer ervaring opdoen bij Sauber en als test/sim drivers bij Ferrari. Go Kvyat! [ Bericht 1% gewijzigd door Gruj0 op 17-01-2018 21:32:03 ] | |
JayHovah | woensdag 17 januari 2018 @ 21:38 |
Kvyat rijden tijdens VT’s of in 2019? Nou nee, ik zie hem eerder in een Marc Gené rolletje, die komt niet buiten de hekken van Fiorano... | |
Fer | woensdag 17 januari 2018 @ 21:40 |
De vraags of or zoveel speling in de positie van Williams zit. Ik acht dat de Mercedes, Ferrari, Redbull, Renault & McLaren in de top 5 komen in welke volgorde dan ook. Dat zijn de grootste kwa budgetten. Force India is best of de kleintjes en heeft afgelopen jaren dik gepresteerd, maar hun efficientie kan niet op tegen het geld van McLaren of Renault in 2018. Zesde plek dus. Haas en Sauber achteraan. Dan blijft alleen een strijd met Torro Rosso om P7 over, die misschien wel gauw over is als Honda weer loopt te klootzakken (wat ik eigenlijk niet verwacht). Dus wat is het verschil tussen P6 P7 en P8? | |
sasquatsch | woensdag 17 januari 2018 @ 21:45 |
Het probleem van Kubica was vooral dat hij in Abu Dhabi niet sneller was dan Sirotkin. Dus dan wordt de keuze voor iemand die meer geld meeneemt wel vergemakkelijkt. | |
sasquatsch | woensdag 17 januari 2018 @ 21:49 |
Versvhil tussen 6 en 8 was dit jaar $12 miljoen. Minder dus dan dat Sirotkin meeneemt. | |
XL | woensdag 17 januari 2018 @ 21:51 |
Williams was voor mij in 2017 een auto die beduidend beter was in het achterveld met twee coureurs die duidelijk minder waren dan de concurrentie en die bovendien niet constant presteerde. Dat lijkt zich te gaan herhalen in 2018, williams had geld moeten uitgeven voor een topcoureur binnen de grenzen van het haalbare. Een van de jongens van Force India of the Hulk. | |
opreis | donderdag 18 januari 2018 @ 05:12 |
En welke gaan daarna naar Williams of Force India? Of zullen ze daar ook weer 200 motoren tegenaan gooien | |
SnowOokami | vrijdag 19 januari 2018 @ 22:03 |
Gejat van FB: | |
Ferry_76 | vrijdag 19 januari 2018 @ 22:34 |
Nattekat | vrijdag 19 januari 2018 @ 22:36 |
Gave render Moest echt 3x kijken. | |
Peterselieman | vrijdag 19 januari 2018 @ 22:39 |
Je was afgeleid door de bloemetjes en de bijtjes? | |
SnowOokami | vrijdag 19 januari 2018 @ 22:48 |
Das 1 jaar te vroeg | |
#ANONIEM | vrijdag 19 januari 2018 @ 23:09 |
Voor de geïnteresseerden en mensen met Ziggo:
| |
YourCaptor | zaterdag 20 januari 2018 @ 07:56 |
Was het maar zo. Komt nog zo'n kuttige halo op | |
Ferry_76 | zaterdag 20 januari 2018 @ 10:59 |
Is geen render, maar een screenshot uit Assetto Corsa met wat mods. Daar zijn al behoorlijk veel creatieve F1 skins te vinden: En nog een obscure uit de kelders van de F1: [ Bericht 17% gewijzigd door Ferry_76 op 20-01-2018 11:05:01 ] | |
YourCaptor | zaterdag 20 januari 2018 @ 19:53 |
Nice | |
JayHovah | zaterdag 20 januari 2018 @ 21:02 |
Die laatste "obscure" is de livery van de Lola uit 1996. Destijds met veel bombarie aangekondigd maar uiteindelijk alleen de vrije training op Albert Park gereden en toen waren de centjes op. Of zoals de hoofdsponsor van toen MasterCard zou zeggen: "je enige F1 meters maken in een opgewaardeerde F3000 auto: onbetaalbaar" | |
Kleffe_Dop | zaterdag 20 januari 2018 @ 23:39 |
1997 | |
Bluurgh | zondag 21 januari 2018 @ 12:26 |
Dat is niet helemaal waar. Ze hebben er een aantal jaar over gedaan om een zorgvuldig plan uit te stippelen. Toen kwam MasterCard als sponsor bovendrijven, met het plan om in 1998 in te stappen in het kampioenschap. MasterCard zei na een paar weken dat ze in 1997 moesten starten, of ze zouden de geldkraan dichtdraaien. Lola heeft toen in 4 maanden een auto ontworpen en wonder boven wonder konden ze nog rijden ook in Australië. Echter, in 4 maanden maak je niet een goede auto. MasterCard dacht toen, tsja als ze achteraan rijden is het ook geen goede reclame. En toen draaiden ze alsnog de geldkraan dicht.. edit: zie ook hier: https://www.reddit.com/r/(...)nd_prix_disasters_2/ [ Bericht 7% gewijzigd door Bluurgh op 21-01-2018 12:44:34 ] | |
SnowOokami | maandag 22 januari 2018 @ 21:33 |
Nog 5 weken | |
zoem | maandag 22 januari 2018 @ 21:40 |
Langer toch? Nog 61 dagen volgens menig countdown website. | |
SnowOokami | maandag 22 januari 2018 @ 21:44 |
Dat is voor nep fans 1e testdag: > 26 feb Circuit de Catalunya | |
lobotm | dinsdag 23 januari 2018 @ 06:27 |
Eerste wintertest .. en als je in de wintertesten langzaam bent of geen rondjes weet te rijden .. Weet je alweer genoeg voor het komende seizoen. | |
Montelly | dinsdag 23 januari 2018 @ 09:24 |
| |
Tarado | dinsdag 23 januari 2018 @ 09:29 |
het is hopen op een megasprong van Ferrari, toch de enige uitdager van Mercedes | |
JayHovah | dinsdag 23 januari 2018 @ 10:33 |
Zou daarom Toro Rosso - Honda voor dit dit seizoen zich in hebben geschreven voor de Formula 2 wintertests? | |
Donderkonijn | dinsdag 23 januari 2018 @ 16:10 |
duurt veeeeels te lang die winterstop...... | |
habitue | woensdag 24 januari 2018 @ 19:53 |
Kwam ff checken. Maart.... Pff, im outta here. | |
SnowOokami | woensdag 24 januari 2018 @ 21:23 |
Laat de grapjes maar komen https://www.motorsport.co(...)ar-at-misano-998752/ | |
nils7 | donderdag 25 januari 2018 @ 08:49 |
Hahaha die heb ik ook. Heb mijn eigen "F1" gemaakt op die manier met Porsche, Audi, Bugatti, Red Bull, Mercedes, Ferrari, Jaguar, Peugeot, Aston Martin en Manor (Rijd ik dan zelf in). Sommigen hebben Sean Bulls design (enkele heeft hij ook zelf gemaakt). | |
Montelly | donderdag 25 januari 2018 @ 08:58 |
Wanneer worden nieuwe bolides gepresenteerd? | |
sasquatsch | donderdag 25 januari 2018 @ 09:25 |
F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 203 - Well done Liberty! | |
nils7 | donderdag 25 januari 2018 @ 19:25 |
Dacht dat ik het op Fok had gelezen maar kan het niet zo snel terug vinden. Vanavond om half 9 op Ziggo Sport een interview met Max | |
THEFXR | vrijdag 26 januari 2018 @ 02:39 |
Danica Patrick is a professional racing driver, model, and advertising spokeswoman. Her new book called "Pretty Intense" is available now | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 08:26 |
dat viel tegen, leek wel voor het jeugdjournaal | |
nils7 | vrijdag 26 januari 2018 @ 08:28 |
Ja. Vind steeds meer dat Max minder spontaan reageert. Je ziet hem soms enkele tellen denken en dan een reactie geven. Niks mis mee want hij rijd nog steeds prima en daar gaat het mij om. En dan die reacties over de vrouwen is niet echt slim, die zal nog wel backfiren. Hij had gewoon moeten zeggen "de sport staat open voor ze, als ze snel genoeg zijn zien we ze vanzelf". | |
DKUp | vrijdag 26 januari 2018 @ 08:29 |
Ziggo Sport is ook een soort van 24/7 Jeugdjournaal. | |
franske19 | vrijdag 26 januari 2018 @ 10:03 |
Dus hij moet spontaan reageren met politiek correcte antwoorden. | |
nils7 | vrijdag 26 januari 2018 @ 11:27 |
Niet alleen in dit interview bedoel ik. | |
Zipportal | vrijdag 26 januari 2018 @ 12:01 |
NWS / Licentie voor Formule 1 in Assen zo goed als rond JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA | |
franklop | vrijdag 26 januari 2018 @ 12:10 |
Benieuwd hoeveel ze moeten dokken om de race daadwerkelijk binnen te krijgen. | |
ondeugend | vrijdag 26 januari 2018 @ 12:18 |
Mijn B&B prijzen zijn zojuist verhoogd | |
nils7 | vrijdag 26 januari 2018 @ 12:47 |
Gangbaar is rond de 25 mln met uitschieters tot 65. Maar dat was onder Bernie dus weet niet zo goed wat ze onder Liberty zijn. Sarcasme? anders houd ik me altijd aanbevolen voor een B&B'tje in de buurt [edit] Ik ging even snel googlen. De FIA mag hun eigen documentatie ook best eens updaten (check die datums): https://www.fia.com/sites(...)ulicencescircuit.pdf | |
Maver24 | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:13 |
https://twitter.com/Olav_Mol/status/956860855928401927 Races in Europa beginnen op een nieuwe tijd in 2018. 15:10 | |
Nattekat | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:16 |
Rip F1 1950-2017 Tyfysamerikanen, echt waar | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:18 |
waardeloos en waarom die 10 minuten er nog bij? | |
BadderHaring | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:19 |
Omdat iedereen om 15:00 inschakelt, want dat is een tijd die beter onthouden wordt, en die tien minuten dus dure reclametijd wordt dan. | |
franklop | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:21 |
ik vind het eigenlijk niet echt een issue. Naja alleen dat het samenvalt met finales van wielerwedstrijden | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:22 |
beter dan 7 uur s'avonds inderdaad maar die Amerikanen worden met dat uurtje toch ook niet geholpen en voor Aziaten wordt het nog later | |
Nattekat | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:25 |
14u is prima. Dan is het mooi op tijd afgelopen. Dit is puur om de Amerikanen tegemoet te komen, en daar mogen ze best mee kappen. | |
trein2000 | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:28 |
Als het nu achterlijke tijden waren was ik het met je eens. Maar ik zie het bezwaar niet? | |
Nattekat | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:33 |
Omdat 15u een veel kuttere tijd is. Ik had zelfs nog liever 13u gezien. | |
trein2000 | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:35 |
Wat is er zo kut aan dan? | |
Nattekat | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:42 |
Je zit eerst een uur extra te wachten tot het eindelijk begint, en de gemiddelde persoon zal niet na afloop even rustig de nabeschouwing meer kunnen kijken. | |
sasquatsch | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:46 |
Beter dan 14.00 uur. Nu heb je ervoor nog tijd om wat anders te doen en daarna kun je meteen aanschuiven voor het eten | |
flipsen | vrijdag 26 januari 2018 @ 13:55 |
Uurtje langer uitslapen voor mij dus | |
HansvanOchten | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:35 |
Lijkt mij juist perfect, tijd om s ochtend s en s middag nog wat te doen ipv de hele zondagmiddag kwijt. | |
opreis | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:42 |
Je zou je er maar druk om maken :’) | |
motorbloempje | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:43 |
Stel je aan zeg | |
Frozen-assassin | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:46 |
Schakel je toch uur later in | |
motorbloempje | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:46 |
P'cies. Lekker in de ochtend wat actiefs doen maar dat je dan niet al voor dag en dauw op moet, en dan daarna lekker F1 kijken en chillen | |
IJsdraakje | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49 |
Prima tijd wel, beetje derpen overdag en na de race zo'n beetje richting avondeten klaarmaken. Het zal alleen even wennen zijn. | |
heywoodu | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49 |
Nou echt he, omg, wat errug. Echt vreselijk. Hoe durven ze! Schavuiten! | |
heywoodu | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49 |
Overigens vind ik 15.10 wel onlogisch Doe dan gewoon 15.00, maar goed, dat is meer een autistentrekje dan een probleem ofzo | |
Nattekat | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49 |
| |
ESF1Gamer | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:56 |
Ben net een appartement gaan bekijken in Assen. Zou wel mooi zijn dicht bij thuis | |
Nattekat | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:56 |
Nog steeds #teamzand | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:58 |
Geen autisten trekje, want ik ben ook met je eens. 15.00 uur is een prima tijd | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 januari 2018 @ 14:59 |
#teamassen:-P | |
#ANONIEM | vrijdag 26 januari 2018 @ 15:33 |
!!!!! | |
franklop | vrijdag 26 januari 2018 @ 15:38 |
#Natteautist | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 15:44 |
die 10 extra minuten vind ik wel storend maar goed ze hebben het helemaal uitgedacht | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:06 |
1500 is chiller. Kan ik nog halfuurtje voetbal kijken | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:06 |
En ik kan wat langer genieten van de middagzon in de zomer | |
Coelho | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:18 |
Benieuwd of dit ook betekent dat de nachtraces allemaal een uur later zijn. En bv. Australie om 08.10 ipv 07.00 | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:19 |
ik zie niet echt het voordeel voor de VS van dat uurtje en tien minuten, het blijft vroeg | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:22 |
Amerikanen staan vaak rond 6 uur op. Dus in de zomer kan de west coast ook meegenieten | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:23 |
ook op hun vrije zondag? | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:24 |
Ja. Kijk bijv naar NFL. De voorbeschouwing begint al 630 uur sochtends | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:25 |
OK dan | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:27 |
Toen ik in een suburbs was zag ik ook al mensen op zat en zondag rond 7 hun autos wassen enz. Heel ander leven hebben ze. | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:29 |
Toch klopt het niet helemaal, als je bijvoorbeeld naar de Olympische Spelen kijkt worden de voor de VS belangrijke sporten juist veel later afgewerkt | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:35 |
Dat kan ook, 16:05, 16;25 en 20:30 zijn de prime time tijden. Maar F1 trekt niet zoveel geld aan voor adverteerders voor reclames in de US. | |
Tarado | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:40 |
daarom zie het nut er dus niet van in, de fanaten pakken dat uurtje vroeger er ook wel bij en de rest kijkt gewoon niet | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:47 |
In de west coast zijn aardig wat F1 fans dacht ik, daar is dat uurtje toch best lekker om live in te schakelen voor reclames. Ik neem hrt meeestal op en schakel een uur of 2 later in bij bijv australie of Japan | |
flipsen | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:51 |
Inschakelen... wie doet dat nog? Ik zwengel gewoon de computer+stream aan | |
Smoofie | vrijdag 26 januari 2018 @ 16:58 |
Streams terugspoelen is niet altijd een optie. | |
nils7 | vrijdag 26 januari 2018 @ 17:02 |
Gewoon savonds rond een uurtje of 6 a 7. Ik vind die avond races (qua EU tijd) wel chill. Heb je tenminste nog wat aan je dag en savonds komt er toch geen hol op tv. | |
AMDB | vrijdag 26 januari 2018 @ 20:05 |
Sorry man. Ik vind het ideaal. Uur langer slapen:-) | |
ESF1Gamer | vrijdag 26 januari 2018 @ 21:15 |
Jee nog meer Rob Kamphues met de voorbeschouwing | |
JayHovah | vrijdag 26 januari 2018 @ 21:22 |
Een uur langer slapen? Tering man, de laatst keer dat ik tot 3 uur in mijn bed kon blijven rotten was ik óf om 10 uur sochtends laveloos thuisgekomen óf niet ouder dan 12 maanden... | |
jpjedi | vrijdag 26 januari 2018 @ 21:26 |
Dat dus :’) | |
JayHovah | vrijdag 26 januari 2018 @ 21:28 |
En trouwens soundtrack onder de races?!? Het is Need for Speed niet! | |
AMDB | vrijdag 26 januari 2018 @ 21:33 |
Ik woon in Canada ;-) Dus 9 uur ipv 8 uur 's ochtends is heerlijk. | |
JayHovah | vrijdag 26 januari 2018 @ 21:37 |
In dat geval komen we wel een race of 16 bij je kijken
| |
Sinister-D- | zaterdag 27 januari 2018 @ 12:28 |
Eens met Nattekat. Nu duurt zo'n middag nog langer, dat uur tussen 12.00 en 15.00 heb je geen kloten aan. Eerst was het lunchen en direct daarna de voorbeschouwing race. Geregeld dat ik om ~15.30 direct door ging met de kinderen en vrouw naar een speeltuin of iets in de dorpskern. Dat zit er nu dus ook niet meer in... | |
BadderHaring | zaterdag 27 januari 2018 @ 12:40 |
Je kunt ook organiseren dat je in de dorpskern met alle geïnteresseerden samen gaat kijken in de lokale kroeg, terwijl de kinderen met de niet-geinteresserden naar de speeltuin gaan. Ik zeg win-win. | |
flipsen | zaterdag 27 januari 2018 @ 13:02 |
Ik hou er niet van om met anderen F1 te kijken (of het moet op het circuit zelf zijn natuurlijk). Ik wil gewoon lekker kunnen schelden, juichen, vloeken etc zonder me in te hoeven houden. En dat kan ik niet als er andere mensen bij zijn | |
BadderHaring | zaterdag 27 januari 2018 @ 13:04 |
Dat heb ik met voetbal. | |
SnowOokami | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:33 |
idem | |
YourCaptor | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:42 |
Zelfde hier. Kijk het liefste alleen zodat ik alles maximaal kan volgen. Verder 15.10uur? Wat de neuk. Heel de F1 gaat steeds verder van mij af staan, vind dit allemaal onnodige veranderingen met eerder nadelen dan voordelen. De halo als toppunt qua slechte verandering. | |
Sjemmert | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:43 |
Al die autisten weer van de rel omdat de race een uurtje later is | |
YourCaptor | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:47 |
Uur en 10 minuten | |
Nattekat | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:51 |
Heeft niks met autisme te maken hoor. Een uur eerder had ik geen enkel probleem mee gehad. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:53 |
Waarom zou dat niet kunnen? Je bent van harte welkom om hier op de bankk te komen godveren en vloeken en schelden en eventueel juichen hoor. Dat is hier heel normaal. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:57 |
Maar wtf, 10 minuten later starten, wat is daar in godesnaam de achterliggende gedachte achter? Waarom zou dat beter voor de kijker/kijkcijfers zijn? Denken die knakers nou echt dat er miljoenen mensen 2 uur niet halen en om 5 over 2 in schakelen en dan denken shit start gemist, laat dan maar zitten? Dat uur later hoeft van mij ook niet. Dan zit je net met een kuttijd als een race wat langer duurt door omstandigheden. 1 uur voorbeschouwen en 2 uur starten is juist perfect. Dan ben je net wakker, gewassen en gestreken, ontbijt net in je nek en hoop aan het bier en de nootjes om 1 uur. Van mij mag het blijven zoals het was (en dat was al een verslechtering tov vroeger toen je nog midden in de nacht op moest staan of een nacht moest doorhalen ) en verder hoop ik dat die grafhalo van eeen auto afvliegt bij de eerste crash een de bedenker ervan onthoofd. Op zijn minst. Zodat die vanaf race 2 gewoon verboden is. | |
Nattekat | zaterdag 27 januari 2018 @ 22:59 |
Denk dat ik het op het circuit ook gigantisch kut zou vinden. | |
YourCaptor | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:01 |
Ja daar zeg je wat. Is net niet grappig als je vanuit Spa nog terug naar NL moet. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:02 |
De halo of 1 uur en 10 minuten later starten? | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:05 |
Daar moest ik ook aan denken Wat een ideeen weer. Die komen van Liberty neem ik aan of heeft Brawn hier ook wat over te zeggen? Kutnummer trouwens. Doet het wel goed op mn subwooofer. | |
YourCaptor | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:06 |
O van die soundtrack had ik even gemist. Tering hee | |
sasquatsch | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:08 |
Dat mensen om 15.00 uur inschakelen en ze er nog een reclameblok in kunnen gooien zodat ze nog wat meer geld verdienen Schijnt in de VS prima te werken omdat daar bijna geen enkele race op het hele (of halve) uur begint maar 10 of 20 minuten later, zoals vandaag de 24 uur van Daytona die om 14.40 ET (20.40 CET) begon. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:09 |
Dikke lul ja, hond in de pot of in de micro. Tenminste als je de nabeschouwing nog mee pakt. Dan ben ik dus gewoon te laat thuis voor het eten. Is dit er dus al door begrijp ik? Ik had het tussendoor wel ergens gelezen, maar dacht dat het nog een idee was en niet meer dan dat. Zo jammer weer dit. Kan me overigens ook niet heugen dat de afgelopen 2 jaar bij die grootste enquete ooit over de F1 een vraag is langsgekomen over of we tevreden waren over het tijdstip. Ik kan me heel erg vergissen, maar volgens mij werd daar met geen woord over gerept toch? En indien dat wel het geval was, heeft iemand de resultaten nog? Onbegrijpelijke keuze weer. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:11 |
Bij mij gaat dat elke race ergernis opleveren. Geheid dat de eerste 10 races ofzo pas om 20 over begint en de race erop denk je ik heb nog even en dan zit je om 10 over klaar en is het al 5 minuten bezig. | |
sasquatsch | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:14 |
Nee, zijn ideeën waar over gesproken wordt. Of het er door komt zien we volgende week als de uitzendtijden bekend gemaakt worden. | |
Sjemmert | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:15 |
Jammer dan ze kunnen niet iedereen tevreden houden he. Voor mij scheelt het weer over uren als ik ochtend dienst heb. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:16 |
Hopelijk komt het er niet door. Dat uur later ok, maar die 10 minuten is echt ronduit kut. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:16 |
Fixed, geen dank, ploegendienstbroeder. | |
Nattekat | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:19 |
Allebei. Maar vooral dat tweede. | |
Nattekat | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:19 |
Gewoon laten zoals het is dus. | |
#ANONIEM | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:23 |
Alle twee. | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:23 |
Doe die ene met dat glazen oog de groeten. En die knaker uit Deurne. | |
#ANONIEM | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:25 |
Als jij ze eerder ziet, mag jij het uit mijn naam doen. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2018 23:25:28 ] | |
Geralt | zaterdag 27 januari 2018 @ 23:25 |
Doe ik, maar ik denk niet dat ik ze nog tegen ga komen ergens | |
Wertha | zondag 28 januari 2018 @ 00:30 |
Bazennummer. Bazenspel. | |
Geralt | zondag 28 januari 2018 @ 00:33 |
De beste by far blijft nog altijd Porsche Unleashed. Kenners weten. | |
Wertha | zondag 28 januari 2018 @ 00:39 |
Nu heb ik zin om allerlei soundtracks uit games te beluisteren. Kom allerlei pareltjes tegen, vooral bij oude(re) games zoals: | |
flipsen | zondag 28 januari 2018 @ 00:47 |
Hm, 5 uur in de bus, 14 uur in het vliegtuig en dan nog 2 uur in de trein om bij Geralt thuis ongegeneerd te kunnen vloeken en tieren, dat klinkt eigenlijk best aanlokkelijk | |
Peterselieman | zondag 28 januari 2018 @ 01:03 |
Maar dan moet je het wel zonder bier en nootjes stellen, want Geralt snaait alles voor je neus weg | |
SnowOokami | zondag 28 januari 2018 @ 02:19 |
wut, soundtracks?? | |
YourCaptor | zondag 28 januari 2018 @ 07:33 |
http://www.bbc.com/sport/formula1/42816877 | |
Geralt | zondag 28 januari 2018 @ 08:18 |
lol | |
Wombcat | zondag 28 januari 2018 @ 09:27 |
De races waar de klok een uur verzet wordt, dan starten ze wel op het hele uur, speciaal voor jou. | |
Geralt | zondag 28 januari 2018 @ 09:41 |
| |
heywoodu | zondag 28 januari 2018 @ 09:42 |
| |
Bluurgh | zondag 28 januari 2018 @ 09:45 |
Tsja, makkelijker voor de TV he. Waar ze nu een het programma ervoor een paar minuten eerder moeten stoppen om om 13:57 in te schakelen, kunnen ze nu een normale programmering behouden en ook nog eens 10 minuten voorbeschouwen. (5 minuten dan, de andere 5 minuten reclame ) | |
nils7 | zondag 28 januari 2018 @ 09:45 |
Grappig is dat ze de afgelopen jaren wel eens door donker en uitstel van de starttijd in de knel kwamen (races als ook kwali). Nu beginnen ze dus later met eventueel uitstellen. Handig | |
Bluurgh | zondag 28 januari 2018 @ 09:47 |
Is dit niet gewoon omdat het een 24 uurs race is en lokale tijd 2:40 er mooi op lijkt? | |
sasquatsch | zondag 28 januari 2018 @ 10:06 |
Misschien, maar NASCAR en IndyCar races starten meestal ook niet op het hele uur. | |
franklop | zondag 28 januari 2018 @ 10:07 |
F1 start ook nooit op het hele uur. Maar 14.03 meestal. | |
heywoodu | zondag 28 januari 2018 @ 10:08 |
Dat lijkt me niet, wel creatief bedacht. | |
Tarado | zondag 28 januari 2018 @ 10:09 |
het zal wel snel wennen maar blijven marginale maatregelen om meer VS kijkers te trekken | |
Geralt | zondag 28 januari 2018 @ 11:38 |
nee hoor. Opwarmronde is exact op het hele uur | |
franklop | zondag 28 januari 2018 @ 11:39 |
Dat is niet de race start Als ze de racestart daadwerkelijk om 15.10 mikken zou het dus maar 7 minuten verschil zijn. Buiten dat uur dan | |
Nattekat | zondag 28 januari 2018 @ 11:52 |
Gewoon oprottern met al die Amerikaanse onzin | |
Geralt | zondag 28 januari 2018 @ 12:01 |
Dat dus. Voor we het weten staan ze met een beker homomelk op het podium, of nog erger, in "victory lane" met een hysterisch kutwijf ernaast | |
Peterselieman | zondag 28 januari 2018 @ 12:03 |
en moet je alle sponsoren nog even bedanken | |
Nattekat | zondag 28 januari 2018 @ 12:06 |
*ril* | |
SnowOokami | zondag 28 januari 2018 @ 13:05 |
wtf omg | |
JayHovah | zondag 28 januari 2018 @ 15:13 |
Vrij rijden door Monaco met een ‘73 911 Carrera RS | |
Meike26 | zondag 28 januari 2018 @ 17:05 |
Ja eens, met NFS4 er vlak achter, met Duitse politie sirenes (in een M5) ala Cobra11 achter auto's aan scheuren En wat betreft soundtracks + games, deze vind ik nog steeds meesterlijk! My Chemical Romance ontdekt door deze soundtrack | |
jpjedi | zondag 28 januari 2018 @ 20:57 |
>>GAM | |
RingBewoner | maandag 29 januari 2018 @ 08:51 |
Gelukkig hebben we komend weekend eerst nog even ROC. | |
Tarado | maandag 29 januari 2018 @ 09:17 |
het zeker hoog tijd om de racepakken weer aan te trekken | |
BadderHaring | maandag 29 januari 2018 @ 09:26 |
You can taken the boy out of the hood, but you can never take the hood out of the boy. | |
Tarado | maandag 29 januari 2018 @ 09:27 |
z'n stylist heeft ook recht op vakantie | |
ondeugend | maandag 29 januari 2018 @ 12:04 |
nils7 | maandag 29 januari 2018 @ 12:47 |
En de beste fans van de wereld | |
sasquatsch | maandag 29 januari 2018 @ 13:04 |
F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 204 - Presentatie galore | |
ondeugend | maandag 29 januari 2018 @ 13:08 |
Ah hier is het niet toegestaan? Je wilt me naar je topic lokken! | |
sasquatsch | maandag 29 januari 2018 @ 13:11 |
Jawel, maar nu is het een beetje dubbel. Kunnen we net zo goed alles in dit topic plaatsen en het hele subforum opheffen Voor mij is dit een beetje het SC topic terwijl ik nieuwtjes (zoals presentatiedata) in het andere topic plaats omdat het anders weleens verloren kan gaan in de SC (al is dat meer tijdens de races). | |
ondeugend | maandag 29 januari 2018 @ 13:18 |
Ik snap wat je bedoelt maar het werkt niet. Net zoals dat technisch topic waar niet in gepost wordt. Maar goed beter dubbel dan niet. | |
JayHovah | maandag 29 januari 2018 @ 13:29 |
Zal Wehrlein nog meedoen dit jaar? In case you missed it: | |
sasquatsch | maandag 29 januari 2018 @ 13:39 |
Nee, dit jaar komen Rene Rast (DTM kampioen) en Timo Bernhard (WEC / Le Mans kampioen) uit voor Duitsland. Maar er doet ook een Nederlander mee. Rudy Van Buren (Worlds Fastest Gamer) vormt een team met de eROC kampioen. Sim Racers dus die een echte race mogen rijden. | |
sasquatsch | maandag 29 januari 2018 @ 16:21 |
Raikkonen's nieuwe helm: | |
RingBewoner | maandag 29 januari 2018 @ 17:50 |
Dat was natuurlijk een rare actie. Ook hoe klungelig het team daarna omging met de hele situatie trouwens. | |
ChatGirl | maandag 29 januari 2018 @ 17:54 |
Renault: 20 februari.
| |
SnowOokami | maandag 29 januari 2018 @ 21:29 |
Is er hier iemand weleens naar de GP van Monza geweest? Gaan dit jaar een paar weekjes door Europa heen en we zitten erover te denken om naar GP van Monza te gaan. Zit daar ook een camping in de buurt? | |
RingBewoner | dinsdag 30 januari 2018 @ 13:26 |
| |
SnowOokami | dinsdag 30 januari 2018 @ 13:39 |
thanks | |
Fopje | dinsdag 30 januari 2018 @ 13:41 |
Is het al raceweek? | |
sasquatsch | dinsdag 30 januari 2018 @ 13:58 |
Ja! Dit weekend is de Race of Champions. | |
Fopje | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:02 |
Jeuj | |
Nattekat | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:17 |
Kijk, nu kom ik er tenminste achter voordat de laatste ronde is begonnen | |
Nattekat | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:20 |
Alonso gaat deelnemen aan Le Mans trouwens, met Toyota | |
Tarado | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:22 |
die gaan hem dus niet uitrijden | |
Nattekat | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:33 |
Zit geen Honda in hè. | |
sasquatsch | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50 |
Toyota's staan ook niet echt bekend im hun betrouwbaarheid. Vooral niet in de laatste 5 minuten van de race | |
Nattekat | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:55 |
Ik had die herinnering eindelijk veilig weggestopt | |
Sinister-D- | dinsdag 30 januari 2018 @ 14:57 |
hou op __! | |
Peterselieman | dinsdag 30 januari 2018 @ 18:29 |
| |
SnowOokami | woensdag 31 januari 2018 @ 07:22 |
De Acura NSX hebben anders afgelopen weekend (Daytona 24) laten zien dat ze wel goed een race kunnen uitrijden | |
Zipportal | woensdag 31 januari 2018 @ 14:26 |
Formule 1 stopt met gridgirls https://www.ad.nl/formule(...)-gridgirls~aaa3908e/ | |
ChatGirl | woensdag 31 januari 2018 @ 14:28 |
#savedyouaclick
| |
Nattekat | woensdag 31 januari 2018 @ 14:29 |
Ik krijg heimwee naar Bernie. | |
flipsen | woensdag 31 januari 2018 @ 14:52 |
Toch nooit gedacht dat ik dit met je eens zou zijn | |
#ANONIEM | woensdag 31 januari 2018 @ 14:59 |
Gaat Max nog met die helm rijden, die ik meen op Spa heb gezien? | |
Rossdale | woensdag 31 januari 2018 @ 15:31 |
Dat vind ik wel weer een hele grote stap, maar zulk soort dingetjes is wel echt typisch Amerikaans zeg pfff. Stel je voor dat er iemand op zijn teentjes getrapt is. | |
bokkepoot | woensdag 31 januari 2018 @ 15:52 |
Dus uit het land der siliconen en oppervlakkigheid mogen geen grid Girls meer? | |
bloodymary1 | woensdag 31 januari 2018 @ 16:00 |
Een hele tijd geleden ben ik er geweest (2003....). Wel echt een geweldig circuit! Wij hadden en camping aan de rand van Milaan, echt de stadscamping. Was erg leuk konden we 's avonds daar de stad in. En daar tegenover was een tent met een soort oktoberfeesten ook lachen. We gingen gewoon met de auto naar het circuit en parkeren daar en wegkomen ging prima. | |
bloodymary1 | woensdag 31 januari 2018 @ 16:01 |
Wat een flauwekul van die grid girls. Dat hoort toch gewoon bij de folklore van de F1. | |
motorbloempje | woensdag 31 januari 2018 @ 16:35 |
Ach, ik vind het prima. Zou niet actief tegen campaignen ofzo, maar vind het ook wel een prima. | |
Wuwwa | woensdag 31 januari 2018 @ 16:50 |
'Verstappen kondigt zijn vroegtijdig afscheid aan' https://www.thisisf1.com/(...)ay-in-f1-verstappen/ | |
Monolith | woensdag 31 januari 2018 @ 16:52 |
Misschien kunnen ze de dames vervangen door een live vuurwapengevecht voor de start. | |
Rossdale | woensdag 31 januari 2018 @ 16:55 |
Of Gridtransgenders | |
tralalala | woensdag 31 januari 2018 @ 17:00 |
Tering Amerikanen | |
Nattekat | woensdag 31 januari 2018 @ 17:16 |
Ik had al meteen een naar onderbuikgevoel bij het idee dat een stel Muricanen de dienst uit ging maken. Tot nu toe worden al die gevoelens stuk voor stuk bevestigd. | |
Ingolstadt | woensdag 31 januari 2018 @ 17:22 |
Een grandioos overwinning voor de moderne tijd Zeg maar dag tegen dat seksistische gedoe [ Bericht 0% gewijzigd door Ingolstadt op 31-01-2018 17:36:06 ] | |
lubje25 | woensdag 31 januari 2018 @ 17:33 |
Al die arme werkeloze dames | |
Fer | woensdag 31 januari 2018 @ 17:40 |
Denk dat wel of geen gridgirls weinig uitmaakt. Het aantal vrouwen dat echt werkzaam is bij de teams is veel indrukwekkender denk ik voor het wereldbeeld. Het zijn er niet veel, maar duidelijk wel te zien iedere race als monteurs/techneuten. | |
motorbloempje | woensdag 31 januari 2018 @ 17:51 |
Ach, al die mensen die nu (zeggen) niet meer (te gaan) kijken mis je dan toch niets aan zou ik zeggen. | |
#ANONIEM | woensdag 31 januari 2018 @ 18:41 |
Waar moet Jos nu zijn nieuwe scharrel vinden? | |
ESF1Gamer | woensdag 31 januari 2018 @ 18:49 |
waarom kan niet een mix worden van grid girls en grid boys als we toch zo gender gelijkwaardig willen doen? | |
Max23 | woensdag 31 januari 2018 @ 18:54 |
Wat maken ze er een drama van de laatste tijd. Eerst de walk-on girls weg bij het darten en nu ook nog de pitspoezen | |
Fir3fly | woensdag 31 januari 2018 @ 19:04 |
Iedereen is dit over een paar dagen weer vergeten en geen hond gaat ze missen. | |
THEFXR | woensdag 31 januari 2018 @ 19:17 |
that old greedy fuck | |
THEFXR | woensdag 31 januari 2018 @ 19:19 |
dan willen anderen weer transgenders op de grid hebben | |
Peterselieman | woensdag 31 januari 2018 @ 19:34 |
Moet ie Donald Trump ff vragen | |
Monolith | woensdag 31 januari 2018 @ 19:41 |
Sowieso een volstrekt marginaal onderdeel van de F1. Flitsen vaak even voorbij als de interviews net voor aanvang van de race bezig zijn. Bij darts zijn ze bijvoorbeeld veel prominenter aanwezig bij de opkomst. | |
YourCaptor | woensdag 31 januari 2018 @ 20:13 |
Ik niet, blijkbaar ben ik ongekend naïef geweest. Ze helpen het allemaal prima om zeep, godverdomme | |
Fir3fly | woensdag 31 januari 2018 @ 20:33 |
Goh wie had dat verwacht, Liberty is niet de Messias. . | |
Sunri5e | woensdag 31 januari 2018 @ 20:42 |
Ag, wat maakt het uit? Niemand mist ze meer na 1 race. Belangrijkste is dat inhaalacties makkelijker gaan worden en dat we spannendere races krijgen. | |
Geralt | woensdag 31 januari 2018 @ 20:52 |
Heb Liberty al iets gerealiseerd mbt die laatste 2 zaken die je noemt? Een nieuw logo, praatje op de grid, meer online filmpjes, een halo en geen gridgirls meer. Misschien vergeet ik iets. Owja, en nog maar 3 motoren ofzo voor een heel seizoen. Well done Liberty Man man man; droefenis troef dit weer. | |
YourCaptor | woensdag 31 januari 2018 @ 20:53 |
Echt gillen, ze helpen "mijn F1" om zeep | |
DutchTrain | woensdag 31 januari 2018 @ 20:55 |
Ja, afgelopen jaar geweest. Goed georganiseerd en zelfs met general admission kan je op een aantal lage tribunes zitten en langs een groot deel van het circuit en door het park lopen. Tribuneplaats en zijn wel beter voor meer zicht op de baan en omdat de goede plekken langs de baan snel bezet zijn. Vanuit Milaan rijden er speciale treinen naar het circuit. Een camping heb ik er niet gezien. |