Ik vind dat nog steeds de meest comfortabele treinen en dat oude interieur was best OKquote:
Het enige nadeel is dat dr koploper’s vreselijk tekeer gaan als ze een wissel pakken.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:22 schreef wielrennerdt het volgende:
Haten op de ICM. Beste trein om in te reizen.
Sprinters SGM
Virm 6 en ICM
ja oke fair enough. Maar alsnog beter dan die sprintersquote:Op maandag 15 januari 2018 12:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat dr koploper’s vreselijk tekeer gaan als ze een wissel pakken.
Dat hoeft toch ook niet? Als er in de boekhouding maar vier zitplaatsen staan.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 08:22 schreef ioko het volgende:
Ja, ze hebben wel een materieel probleem op het traject Zwolle - Utrecht. Maar hoe ze ooit bedacht hebben dat 4 volwassenen samen in een vierzitsdeel kunnen zitten is me echt een raadsel. Dat paste in de jaren 90 toch ook niet?
Sprinters vind ik inderdaad ook kut. Vooral die trajecten waar je geen keus hebt omdat daar alleen maar sprinters rijdenquote:Op maandag 15 januari 2018 13:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ja oke fair enough. Maar alsnog beter dan die sprinters
gelukkig hoef ik nooit in een sprinter te zitten. Zo kut die dingen die om de 5 minuten weer stilstaan.
De Diesel-Elektrische spurt tussen Apeldoorn en Zutphen.quote:Op maandag 15 januari 2018 18:09 schreef Zwolsboy het volgende:
Nee dit is mooi materieel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er heeft hier idd ook een tijdje DB materieel rondgereden.quote:Op maandag 15 januari 2018 18:13 schreef Rozevla het volgende:
Zolang de Duitsers maar hun oude treinen niet weer van stal halen gaat alles goed.
BIEM!!
De DD-AR? Is prima materieel.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:45 schreef Kyubey het volgende:
Deze afschuwelijke trein werd net ingezet in de spits. Ik heb wonderbaarljk genoeg een zitplaats. Hoor ik even later "deze trein zal niet rijden want het is onverantwoord voor de veiligheid om met zo'n volle trein te rijden"
Waarom zetten ze dan ook het allerslechtste materieel in? En de volgende trein werd er niet leger op door het dubbele aantal mensen dat er in wilde.
Ja volgens mij had je daar dubbel zoveel ruimte als je eerste klas rijd nu. Toen ik OV studentenkaart had nam ik vaak deze trein vanuit Amsterdam naar Maastricht, en van Maastricht naar Zandvoort, lekker kranten lezen, in Maastricht lunchen, dan lekker terug naar Zandvoort en daar een biertje. Die treinen reden ze compfortabelquote:Op maandag 15 januari 2018 09:45 schreef ZZtopSpeed het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds de meest comfortabele treinen en dat oude interieur was best OK
Koplopers hebben nooit op die verbinding gereden bij mijn weten, dat zal wel ICR zijn geweest. Mogelijk zelfs IC+, dat waren pas bazentreinenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja volgens mij had je daar dubbel zoveel ruimte als je eerste klas rijd nu. Toen ik OV studentenkaart had nam ik vaak deze trein vanuit Amsterdam naar Maastricht, en van Maastricht naar Zandvoort, lekker kranten lezen, in Maastricht lunchen, dan lekker terug naar Zandvoort en daar een biertje. Die treinen reden ze compfortabel
Ik denk dat het deze waren:quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:00 schreef J.B. het volgende:
[..]
Koplopers hebben nooit op die verbinding gereden bij mijn weten, dat zal wel ICR zijn geweest. Mogelijk zelfs IC+, dat waren pas bazentreinen
Edit: deze dus:[ afbeelding ]
Wel een van de treinen die het minst efficient gebruik maakt van ruimte.quote:
Dat is het Orginele uiterlijk van de koploper.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat het deze waren: [ afbeelding ]
Valt wel mee. De klapdeurtjes en de zitplaatsen zijn prima en de ventilatie is nog eens beter dan bij de ICM waar nooit een raam openstaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 11:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel een van de treinen die het minst efficient gebruik maakt van ruimte.
ICM heeft gewoon airco in de zomer.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 17:30 schreef Pendule het volgende:
[..]
Valt wel mee. De klapdeurtjes en de zitplaatsen zijn prima en de ventilatie is nog eens beter dan bij de ICM waar nooit een raam openstaat.
Airco betekend geen ventilatie. Airco is klitmaatcontrole.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:35 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ICM heeft gewoon airco in de zomer.
ICM beste trein van de NS
Wat een kuttraject is dat.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:20 schreef Geerd het volgende:
Woon je in nunspeet of wezep? Harderwijk putten nijkerk?? Het harde??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |