abonnement Unibet Coolblue
pi_176361794
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:09 schreef ErikHolten het volgende:
Geen FOK! dating app?
Fok fotoboek ^O^

Ontopic: ook maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd naar een (hopelijk) leuke jongedame.
Eindelijk lichamelijk weer een beetje beter in mijn vel na een periode met gedoe. Nu maar weer eens zien of er wat te bereiken valt in de wereld van het daten :)
A mind with a heart of it's own
pi_176362927
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:09 schreef ErikHolten het volgende:
Geen FOK! dating app?
maken!
pi_176362931
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Fok fotoboek ^O^

Ontopic: ook maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd naar een (hopelijk) leuke jongedame.
Eindelijk lichamelijk weer een beetje beter in mijn vel na een periode met gedoe. Nu maar weer eens zien of er wat te bereiken valt in de wereld van het daten :)
goed bezig! Hoop dat je een geschikte jongedame vind
pi_176363596
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Lot88 het volgende:

[..]

goed bezig! Hoop dat je een geschikte jongedame vind
Ik ook, al bereid ik me geestelijk maar vast voor op de eerste keiharde afwijzing :P
A mind with a heart of it's own
pi_176363624
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ook, al bereid ik me geestelijk maar vast voor op de eerste keiharde afwijzing :P
gewoon swipen tot je niet meer kan~!
pi_176363725
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:02 schreef Lot88 het volgende:

[..]

gewoon swipen tot je niet meer kan~!
Tinder moet ik het sowieso niet van hebben merkt ik wel :N
A mind with a heart of it's own
  maandag 8 januari 2018 @ 14:32:07 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176365586
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_176365655
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Weer gelachen
Gelukkig. :D
Moest er meteen aan terugdenken :+
pi_176365936
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 07:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heel lomp gezegd intelligentie. Het is de hele manier van communiceren, praten, onderwerpen, schakelen, humor. Dat matcht niet en daardoor worden gesprekken een beetje oppervlakkig en stroef.
Ah, begrijp ik. Was het de eerste date? Dan kan je het nog even een kans geven, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
pi_176366194
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ah, begrijp ik. Was het de eerste date? Dan kan je het nog even een kans geven, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
Dan nog merk je snel genoeg of je met iemand een gesprek kunt voeren zoals jij dat graag wilt of niet. Als dat niet het geval is dan is het wat mij betreft ook redelijk snel einde verhaal.
A mind with a heart of it's own
pi_176366703
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dan nog merk je snel genoeg of je met iemand een gesprek kunt voeren zoals jij dat graag wilt of niet. Als dat niet het geval is dan is het wat mij betreft ook redelijk snel einde verhaal.
Dat is waar. Had mijn vriendin ook, maar die wou hem niet te snel afschieten en had het nog even geprobeerd, maar dat ging niet. Als je gevoel nee zegt dan is het raadzaam daar naar te luisteren.
pi_176366941
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ah, begrijp ik. Was het de eerste date? Dan kan je het nog even een kans geven, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
Ja, was de eerste date, maar we hebben elkaar ook al telefonisch gesproken en ook appen verliep al redelijk moeizaam. Hij zag er verder wel leuk uit hoor, leuke kop, lief, mooi lijf, maar al met al gewoon net niet helemaal mijn type, dus het heeft ook niet zoveel zin om dan nog een keer af te spreken.
Sarcasme. Herken het.
pi_176366997
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Tinder moet ik het sowieso niet van hebben merkt ik wel :N
Tinder draait vooral om foto's. Ik heb even je foto gespiekt hier in het fobo en als je dat soort foto's ook op tinder gebruikt, snap ik wel dat dat niet heel hard loopt voor je. Je bent absoluut niet lelijk ofzo, maar die foto is niet heel handig genomen en je kijkt ook een beetje moeilijk :) Je valt, zeg maar, niet echt op met dit soort foto's.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:55:25 #190
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_176367780
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:36 schreef yats het volgende:

[..]

Waar woonde die date?
die bleef toen in nl wonen na de studie, verblijfsvergunning enz.
pi_176368289
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tinder draait vooral om foto's. Ik heb even je foto gespiekt hier in het fobo en als je dat soort foto's ook op tinder gebruikt, snap ik wel dat dat niet heel hard loopt voor je. Je bent absoluut niet lelijk ofzo, maar die foto is niet heel handig genomen en je kijkt ook een beetje moeilijk :) Je valt, zeg maar, niet echt op met dit soort foto's.
Ik gebruik andere foto's. Maar weer dat dat niet mijn sterkste punt is :')
Lachen op foto's is bijvoorbeeld iets dat ik exht niet kan :X
A mind with a heart of it's own
pi_176368547
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik gebruik andere foto's. Maar weer dat dat niet mijn sterkste punt is :')
Lachen op foto's is bijvoorbeeld iets dat ik exht niet kan :X
Dat hoeft toch ook niet :) Volgens mij las ik laatst ergens dat vrouwen mannen die niet lachen op foto's juist aantrekkelijker vinden dan mannen die wel lachen :) Dus dat is in je voordeel! ;)

Met het risico om arrogant over te komen, maar ik word echt even gek van het aantal matches dat ik heb op tinder :@ Ik heb dat 2km trucje uitgehaald, maar mijn hemel wat een berg mannen moet ik doorworstelen en dan zitten er nog best veel leuke tussen! Ik heb nu 112 "actieve" matches, maar zou niet weten hoe ik contact met ze allemaal zou moeten hebben. Ik snap nu wel dat vrouwen niet zo snel uit zichzelf contact opnemen, want het is bijna een dagtaak om gesprekken te onderhouden met mannen die wél contact zoeken :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:24:23 #193
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176368596
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:55 schreef Marrije het volgende:

[..]

die bleef toen in nl wonen na de studie, verblijfsvergunning enz.
Waarom klaag je dan over afstand? Binnen Nederland stellen afstanden weinig voor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 16:29:30 #194
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_176368752
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet :) Volgens mij las ik laatst ergens dat vrouwen mannen die niet lachen op foto's juist aantrekkelijker vinden dan mannen die wel lachen :) Dus dat is in je voordeel! ;)

Met het risico om arrogant over te komen, maar ik word echt even gek van het aantal matches dat ik heb op tinder :@ Ik heb dat 2km trucje uitgehaald, maar mijn hemel wat een berg mannen moet ik doorworstelen en dan zitten er nog best veel leuke tussen! Ik heb nu 112 "actieve" matches, maar zou niet weten hoe ik contact met ze allemaal zou moeten hebben. Ik snap nu wel dat vrouwen niet zo snel uit zichzelf contact opnemen, want het is bijna een dagtaak om gesprekken te onderhouden met mannen die wél contact zoeken :@
Dit heb je toch zelf in de hand? Voor veel mannen is het veel lastiger een match te krijgen, dus dan wordt het soms zo'n automatisme of uit verveling om te gaan swipen.

Ik snap niet echt dat als je swipe na swipe matches blijft krijgen, toch maar doorgaan totdat je erover 100 hebt, en dán ineens gaat afvragen hoe je die in godsnaam moet benaderen 8)7

Waarom niet stoppen bij een paar die je echt leuk vindt en daar eerst eens een gesprek mee aanknopen, je kunt later altijd weer verder swipen, die matches vergaan ook niet. Tenzij het stiekem toch een egoboostje is en het leuk is om matches te verzamelen natuurlijk ;)

(zeg verder ook niet dat het niet goed is om kansen te verdelen omdat je nooit weet hoe en of gesprekken wel gaan lopen, maar zo'n moeilijke oplossing is er nou ook weer niet voor je 'probleem' ;)).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_176368783
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dit heb je toch zelf in de hand? Voor veel mannen is het veel lastiger een match te krijgen, dus dan wordt het soms zo'n automatisme of uit verveling om te gaan swipen.

Ik snap niet echt dat als je swipe na swipe matches blijft krijgen, toch maar doorgaan totdat je erover 100 hebt, en dán ineens gaat afvragen hoe je die in godsnaam moet benaderen 8)7

Waarom niet stoppen bij een paar die je echt leuk vindt en daar eerst eens een gesprek mee aanknopen, je kunt later altijd weer verder swipen, die matches vergaan ook niet. Tenzij het stiekem toch een egoboostje is en het leuk is om matches te verzamelen natuurlijk ;)

(zeg verder ook niet dat het niet goed is om kansen te verdelen omdat je nooit weet hoe en of gesprekken wel gaan lopen, maar zo'n moeilijke oplossing is er nou ook weer niet voor je 'probleem' ;)).
Aandacht
pi_176368857
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dit heb je toch zelf in de hand? Voor veel mannen is het veel lastiger een match te krijgen, dus dan wordt het soms zo'n automatisme of uit verveling om te gaan swipen.

Ik snap niet echt dat als je swipe na swipe matches blijft krijgen, toch maar doorgaan totdat je erover 100 hebt, en dán ineens gaat afvragen hoe je die in godsnaam moet benaderen 8)7

Waarom niet stoppen bij een paar die je echt leuk vindt en daar eerst eens een gesprek mee aanknopen, je kunt later altijd weer verder swipen, die matches vergaan ook niet. Tenzij het stiekem toch een egoboostje is en het leuk is om matches te verzamelen natuurlijk ;)

(zeg verder ook niet dat het niet goed is om kansen te verdelen omdat je nooit weet hoe en of gesprekken wel gaan lopen, maar zo'n moeilijke oplossing is er nou ook weer niet voor je 'probleem' ;)).
Het is ook wel een beetje verslavend, dat swipen. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar wat er "nog meer" is. Daarbij hoef ik niet zo nodig iedereen te ontmoeten met wie ik een match heb. Gesprekken lopen niet of beginnen uberhaupt niet. Mijn persoonlijkheid is enthousiast, spontaan en ongeduldig en zo gedraag ik me dus ook :P

Edit: daarmee bedoel ik dat ik gewoon lekker bezig ben en me zomaar ineens kan realiseren dat het nu toch wel een beetje overdroven is. Waar anderen, zoals jij zegt, veel eerder stoppen en eens rustig dingen bekijken, dender ik gewoon door tot het overduidelijk is :P
Sarcasme. Herken het.
pi_176369035
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje verslavend, dat swipen. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar wat er "nog meer" is.
Zie hier het grote "probleem", groen gras enzo :')
pi_176369081
Hoe doe je de 2km truuk? :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176369113
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoe doe je de 2km truuk? :7
Gewoon, je afstand op 2 km zetten. Dan krijg je mensen die op <2km zitten, wat er niet zoveel zijn, plus de mensen die jou naar rechts hebben geswiped (althans, op mijn iphone)
Sarcasme. Herken het.
pi_176369123
Wat aan tinder wel apart blijft is dat ik van verschillende mensen heb vernomen dat ze mijn profiel niet of pas vele weken later voorbij zagen komen dan ik hun profiel. Ex-scharrel en ik zaten allebei op tinder. Ik haar voor de gein naar rechts swipen (ze wist ervan ;) ) pas anderhalve maand later kwam ik bij haar voorbij.
Zal natuurlijk ook een truc zijn om je een abonnement aan te smeren, maar het geeft je wel te denken.
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')