Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 januari 2018 22:58 schreef Adrie072 het volgende:
met de 186 237 op sleep-》 kan dat ding niet op eigen kracht daarheen?
Wat dan weer te maken heeft met de softwareversie die speciaal voor de HSL geschreven is. Zelfs Bentheim schijnen ze niet eens op eigen kracht naar toe te mogenquote:Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef Maegrim het volgende:
die hokken zijn niet toegelaten in duitsland
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
twitter:OvDRail_Andre twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 17:38:11 Momenteel staan de #Eurostar #testtrein met #technische #problemen op de #HSL. De trein gaat waarschijnlijk terug n... https://t.co/2PRecwSGQq reageer retweet
quote:19.55-20.30 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen overal
ter wereld.
Zweden:Ludvika - Mora
We maken een treinreis door de
ongerepte natuur van Midden-Zweden,
door de provincie Dalarna,ook wel
'Zweden in het klein' genoemd.
De treinrit begint in Ludvika.Hier
stappen we op de trein naar het 150
kilometer noordelijker gelegen Mora.
Het gebied waar we door rijden is zo
groot als België,maar met slechts
300.000 inwoners is het een stuk minder
dichtbevolkt.
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:06 schreef James1988 het volgende:
NS introduceert kortingskaart voor tieners
Dal Voordeel voor 15 euro per jaar (normaal ¤ 50 p/j).
Toeristen, zeer incidentele reizigers, mensen met een NS Business Card van de zaak maar zonder abonnement...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.
Zelfde als in Zwitserland eigenlijk. Het is enorm duur daar, maar IEDERE Zwitser heeft een Halbtax-Abo. Tsja, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Toeristen, zeer incidentele reizigers, mensen met een NS Business Card van de zaak maar zonder abonnement...
Bijna iedereen die in de spits reist..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.
Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.htmlquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de spits reist..
Ik denk dat 80% abonnementen zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de spits reist..
Precies, heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html
En hoeveel mensen zullen dat zijn? Twee?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
Iemand met een uitkering gaat maar lekker fietsenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Altijd Vrij loont zich pas als je voor meer dan ¤333 per maand reist, terwijl Altijd Voordeel al bij ¤110 per maand (allemaal spits) loont. Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
Echter staat er bij de voorwaarden van het multicity ticket niets genoemd.quote:Only a few short-distance routes have unreserved coach seating, where tickets are valid on any train unless restricted by the fare paid. Seating is not guaranteed.
Ik merk in de bus ook dat heel veel mensen de abonnementen niet kennen. Zeker Dal Voordeel Oost haal je er al snel uit: bij 2x per maand in het dal reizen loont zich dat al.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:20 schreef TemulMelvin het volgende:
Maar rekent iedereen dat ook goed uit? Wij hier wel. Maar de gemiddelde reiziger ook? Die gaan heel vaak voor gemak (kopen altijd vrij of vol tarief). Of kennen de kortingsproducten niet eens. "Altijd voordeel, wat is dat? In de spits krijg je toch geen korting?"
In de VS geldt: Tenzij expliciet genoemd mag 't niet. Benader Amtrak op Twitter of Facebook of neem even telefonisch contact met ze opquote:Op woensdag 10 januari 2018 03:54 schreef Jappie_Sea het volgende:
Weet iemand hier of je bij een multi city ticket van Amtrak bij een unreserved coach gebruik mag maken van elke trein op die dag, of enkel van de trein op die je boekt.
Dit staat op de Amtrak site:
[..]
Echter staat er bij de voorwaarden van het multicity ticket niets genoemd.
Goede vraag. daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:06 schreef James1988 het volgende:
De concessie Drechtsteden-Albasserwaard-Vijfheerenlanden (DAV) gaat naar Qbuzz. Nu rijdt Arriva daar nog met bussen en treinen.
https://www.ovmagazine.nl/2018/01/qbuzz-haalt-dav-binnen-1600/
Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
dat staat letterlijk in het berichtquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Is er nog een bezwaarperiode of is het definitief gegund?
Zou het niet logischer zijn om Arriva in te huren? Die beschikken al over geschikt personeel en materieel.quote:Op woensdag 10 januari 2018 15:06 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd of Qbuzz nu zelf vervoerder wordt of dat ze NS inhuren.
Dat geloof ik best, ik vroeg echter niet of het in het bericht staat maar of het definitief gegund is.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat staat letterlijk in het bericht
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:29 schreef ReisT het volgende:
6 weken bezwaarperiode lees ik in het nieuwsbericht.
[..]
Zou het niet logischer zijn om Arriva in te huren? Die beschikken al over geschikt personeel en materieel.
Ja,als die nieuwe vervoerder zelf die treintjes gaat rijden. Als ze het zouden uitbesteden hoeft dat dus niet.quote:Op woensdag 10 januari 2018 16:37 schreef MTL het volgende:
[..]
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
leuk voor een paar jaartjes. Met DSSA gaat de boel weer flink op de kopquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:59 schreef James1988 het volgende:
De toekomstige Eurostarterminal in Amsterdam begint gestalte te krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's: Ton Boon, woordvoerder NS International
mat hoeft sowieso niet. Bij het verliezen van een concessie is de zittende vervoerder wel verplicht mee te werken aan overname mat maar de nieuwe is niet verplicht om het mar over te nemenquote:Op woensdag 10 januari 2018 16:37 schreef MTL het volgende:
[..]
Personeel en materieel gaan over naar de nieuwe vervoerder, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |