Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 januari 2018 22:58 schreef Adrie072 het volgende:
met de 186 237 op sleep-》 kan dat ding niet op eigen kracht daarheen?
Wat dan weer te maken heeft met de softwareversie die speciaal voor de HSL geschreven is. Zelfs Bentheim schijnen ze niet eens op eigen kracht naar toe te mogenquote:Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef Maegrim het volgende:
die hokken zijn niet toegelaten in duitsland
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
twitter:OvDRail_Andre twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 17:38:11 Momenteel staan de #Eurostar #testtrein met #technische #problemen op de #HSL. De trein gaat waarschijnlijk terug n... https://t.co/2PRecwSGQq reageer retweet
quote:19.55-20.30 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen overal
ter wereld.
Zweden:Ludvika - Mora
We maken een treinreis door de
ongerepte natuur van Midden-Zweden,
door de provincie Dalarna,ook wel
'Zweden in het klein' genoemd.
De treinrit begint in Ludvika.Hier
stappen we op de trein naar het 150
kilometer noordelijker gelegen Mora.
Het gebied waar we door rijden is zo
groot als België,maar met slechts
300.000 inwoners is het een stuk minder
dichtbevolkt.
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:06 schreef James1988 het volgende:
NS introduceert kortingskaart voor tieners
Dal Voordeel voor 15 euro per jaar (normaal ¤ 50 p/j).
Toeristen, zeer incidentele reizigers, mensen met een NS Business Card van de zaak maar zonder abonnement...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.
Zelfde als in Zwitserland eigenlijk. Het is enorm duur daar, maar IEDERE Zwitser heeft een Halbtax-Abo. Tsja, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Toeristen, zeer incidentele reizigers, mensen met een NS Business Card van de zaak maar zonder abonnement...
Bijna iedereen die in de spits reist..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |