abonnement Unibet Coolblue
pi_176088415
Aangezien ik nog geen topic over El Chapo zag heb ik deze maar geopend. El Chapo gaat over het leven van een "groot geworden" mexicaanse drugsbaas.

Wat vinden jullie van de seizoenen? en waarom worden Les Emes niet Los Zetas genoemd (zoals de militanten in Mexico heten?).. Geruchten gaan er over een seizoen 3, wat wordt dat?

Ik heb btw ook Narcos gekeken en nu ik beide series volledig heb gezien (van wat er van te kijken is) moet ik zeggen dat ik ze behoorlijk gelijk vind aan elkaar _O_
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 22:27:09 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_176090365
Goed topic. Ik heb seizoen 2 nog niet gekeken maar seizoen 1 was genieten. Vond het vooral 'leuk' dat er bij hem zoveel fout ging :') Met tunnels graven kan ik me herinneren uit een van de eerste afleveringen. Tijdens het kijken werd hij hier al snel 'El Chappie' omdat zoals gezegd zoveel fout ging.

Oh en een gevleugelde uitspraak uit EL Chapo: plato un miljon! Gewoon iedereen een miljon maakt niet uit wat je gedaan hebt _O-

Ik vond/vind het interessanter dan Narcos omdat El Chapo in zijn geheel in het Spaans is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 22:28:34 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_176090445
Oh er is wel al een topic F&S / El Chapo (TV series)

dankzij de lijst van Dago gevonden _O_ deze moet dus helaas weer dicht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')