abonnement Unibet Coolblue
pi_175859956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:13 schreef minilot het volgende:
Maar Lonaa, dan wil ik toch in elk geval wel horen over wat je allemaal gegeten hebt! *O*
Volg jij Myraela? Die eet me toch lekker in Londen
We have far more in common than that which devides us..
pi_175860008
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volg jij Myraela? Die eet me toch lekker in Londen
Jahaaa, die labneh van The Good Egg! _O_
Let me see you stripped down to the bone
pi_175860014
Zal ik eens uit bed? :@
Let me see you stripped down to the bone
pi_175860100
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Jahaaa, die labneh van The Good Egg! _O_
Ik had meteen zin om labne te maken
We have far more in common than that which devides us..
pi_175860131
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had meteen zin om labne te maken
Volgens liedetector hoef je daar slechts een poosje onderbroeken voor te dragen! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175860162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft iemand ervaring met nachtlenzen eigenlijk? Ik heb een tijd lang lenzen gehad (harde lenzen), maar mijn ogen werden steeds meer geļrriteerd. Met op een gegeven moment aanhoudende tranende en pijnlijke ogen. Dus maar weer terug naar een bril. Het concept van nachtlenzen lijkt fijn, maar is ook aardig prijzig om "even" te proberen.
Mijn zus doet het er al jaren goed op. Ik kon geen gewone harde lenzen hebben, dus vind nachtlenzen ook nogal eng.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175860174
Door de topictitel, voortdurend in mijn hoofd:

}:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_175860202
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Combi van redelijk slechte ogen (-8), puntige ogen en grote pupillen waardoor er over een groot oppervlak veel weggehaald zou moeten worden en daar niet echt genoeg hoornvlies voor was.

Ik vind implanteren ook een fijner idee. Reversibeler bijvoorbeeld.
Mijn ogen zijn juist extra plat met grote iris. Zal ook wel beperkend zijn voor vanalles.
Dat reversibel vind ik ook wel aantrekkelijk eraan. Begin je dan bij de huisarts?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175860233
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:03 schreef Clubsoda het volgende:
Ik klink nu als een soort freak of nature. In de praktijk zie je niets van die ogen :+
_O- _O- _O- _O-
Ik had er wel direct een voorstelling van ja _O-

Wel neem ik aan in bepaald licht een kattenogenlook? Een collega van mij heeft dat met haar geļmplanteerde lenzen.

Mad sexy vind ik dat :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175860245
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:04 schreef minilot het volgende:
Van nature grote pupillen klinkt wel mooi, CS! :) O+
Ziet er vooral een tikje junkig uit, als het lijkt op bij wie ik het ken ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175860268
Kwartet!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175860326
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik weet nog van niets.
Nog steeds niet. Bijzondere situatie.

Groetjes vanaf mijn nieuwe Moto G w/
Spoilers!
pi_175860531
Goed, nou.
Ik ben woensdagmiddag met de bus richting mijn ouders vertrokken. Onderweg kwam ik tot de conclusie dat ik toch wel heel heel blij ben met mijn auto. Dat uur met de auto tegenover bijna 3 uur met de bus en 2 of 3 keer overtappen is toch wel echt een wereld van verschil. :') Wegens omstandigheden had ik brood met ham en gebakken ei. Wat prima is. :7

Tas gedumpt bij mn ouders, met mn vader in de auto gestapt op weg naar een sneue dorpse kroeg voor de dartwedstrijd die hij met team moest gooien. '(don't ask) Was wel gezellig, ik dronk bier 'op mannentempo' volgens de buddy's van mijn vader (is dat een compliment?) en daarna gingen we shoarma vreten.
Rond 2 uur in bed, wekker om kwart voor 6. Met vermoeid maar niet brak hoofd in de auto, richting Duinkerke. Na 20 minuten al file. Ondanks ruimschoots op tijd weggegaan zijn we wel bang geweest dat we de boot niet zouden halen. Tot na Den Bosch file gereden. Daarna flink doorgetrapt tot Antwerpen om daar opnieuw in de file te staan. Onderweg nog ergens een tankstationbroodje gevreten met zalm.

Via Antwerpen richting Oostende en aan die kant Frankrijk in. Alsnog thundervroeg bij de boot. Moeiteloos door alle controles, wel de autocontrole bijna over het hoofd gezien dus ineens waren er 10 mannetjes met geweren in paniek. :') Maar kwam goed. :7
Helemaal vooraan in de priority-lane. :7
Laaaaaaaaaaaang wachten, de boot op, koffie, beetje op dek staan. Het was koud en winderig, maar wel mooi weer. En ik vind op water zijn ook wel gewoon aangenaam O+

(dit wordt geen kort verslag :') )
Als eerste de boot af. Papa achter het stuur, ik ernaast 'links links links' zingen. :7

Ging best goed. En toen de eerste rotonde. Er werd wat getoeterd, but we didn't die. :7 Naar Londen gereden, door Londen gereden in het donker, niet doodgegaan, om half 7 bij motel.
Nieuw, strak, klein. Ingechecked, tas gedumpt in de kamer met wel een goede douche maar geen raam. Naar buiten op zoek naar voer. Om de hoek zat een tentje waar we gingen zitten.
Omdat Engeland, fish n chips met de lager van het huis. Beetje door de buurt gehobbeld maar eigenlijk allebei moe dus op tijd naar bed.

Goed geslapen en volgende dag zouden we centrum in gaan. Ochtendritueel en op zoek naar een full english breakfast. Ik heb de :r witte :r bonen :r in :r tomatensaus :r achterwege gelaten.
Toen in de bus gestapt, voor in en bovenin, en ons richting de Tower of London genavigeerd. Van een afstandje naar gekeken, dichterbij gelopen, besloten dat we niet 28 pound pp wilde betalen (wt actual f), over de Towerbridge naar de andere kant gelopen, minikerstmarkt meegepakt. In de metro, voor mijn vader voor het eerst in z'n leven. :o Daar was ie erg gelukkig mee. Want praktisch en werkt goed en gaat supersnel. Ja pap, weet ik. :7
Uitgestapt bij de ingepakte Big Ben, langs Parlement gelopen, parkkie door. Daar de London Eye gefotografeerd. Besloten dat we dan net zo goed ook Buckingham Palace konden zien. De wijk doorgelopen, tussendoor soep gevreten bij de Italiaan, Buckingham Palace gezien en zijn opzichtige pracht en praal. Metro gepakt naar Soho, door Soho gewandeld. Cafe binnengerolt voor Sangria en wat tapas. Metro gepakt naar Hyde Park. Door Winter Wonderland gesjokt. Enorme kermis, wel gezellig. Eerste regenbui gehad toen we in een tent stonden, dus prima timing. Daar nog wat gegeten en terug naar motel.

Zaterdag was voetbaldag. Rustig opstaan, broodje gegeten, mijn vader had iets met duizend ei. :') ik had een bacon and egg sandwich. :9

Bus gepakt naar trein en bus gepakt naar Nottinghill. Op een terras uit de wind in de zon gezeten met sinaasappelsap :9 Want opnieuw mooi weer!
Over Portobelloroad geslenterd, geld gewisseld tegen veel te duur, en daarna in de bus richting stadion. In de buurt van stadion nog bij zo een kansloos tentje met andere supporters gegeten. Broodje zalm, geloof ik en richting stadion geslenterd. Bier gedronken en tot de akelige conclusie komen dat er in het stadion niet gerookt en geen alcohol gedronken mocht worden ;(
Wedstrijd gekeken die 5-0 had moeten worden maar 0-0 bleef, miraculeus. Tijdens de wedstrijd flink regen, maar we zaten overdekt. Wel shitkoud. :')

Na afloop de bus maar weer gepakt en uitgestapt bij Kew Gardens. Dat was uitverkocht voor de avond dus op zoek naar restaurant. Bij een of ander luxe grillding gaan zitten. Het goedkoopste op de kaart gekozen. :')
Ik had buikspek :9 met crackling :9 en iets van andijvie, appelmoes en cranberry. Was erg lekker! Mijn vader had, niet geheel onverwacht, kalfslever met ui.
Rond half 8 terug richting motel. Uit de bus gestapt, getwijfeld over nog een drankje doen, allebei moe en nog steeds koud dus naar kamer gegaan. 3 uur douchen, nog koud in bed gestapt. Filmpje gekeken (want netfix aanwezig _O_ ) en halverwege film in slaap gevallen.

Volgende ochtend relatief op tijd eruit. Ontbijt (broodje met zalm en avocado), en met de bus richting Ally Pally voor de dartwedstrijd *O*
Flink end, vroeg daar, als eerste naar binnen. Het is echt bijna festivalstyle. Binnen eettentjes, drinktentjes, vermaak in een grote hal. Even cheesy fries gegeten. De zaal zelf was eigenlijk best klein. De hal waardoor je de spelers normaal op ziet komen is eigenlijk niks minder dan een ramp naar beneden waar ze eerst zelf naar beneden moeten lopen. :')

Muts gescoord, zo een 180- bordje gescoord. De andere kant beschreven ('something clever') en eerste wedstrijd gekeken. Leuk, goede sfeer, leuke mensen, veul bier. Tegen de tijd van de tweede wedstrijd waren er nog maar weinig mensen geintresseerd in de wedstrijd. :') Ik uh, heb bewezen dat Hollanders ook kunnen drinken door 3x een pint achterover te tikken en uh, toen was het ineens afgelopen. Met de bus terug, duizend sjans in de bus, zelfs nog een beetje geflikflooid geloof ik :')
Halverwege uitgestapt, currytent gezocht, butterchicken gehad en anderhalve liter water :')
Vanaf daar maar weer naar motel gegaan, douchen, film afgekeken, slapen.

En toen was het alweer maandag. ;( Ik voelde me shit. Misselijk, geen hoofdpijn. De misselijkheid trok weg en toen werd ik duizelig zoals ik nog nooit duizelig geweest was. Zo gauw ik mn hoofd ook maar iets draaide werd alles zwart. Naar de boot gereden, in Dover de auto geparkeerd, gelunched. Ik had iets met pulled pork, maar de helft als take-away meegenomen. Naar de boot, supervroeg dus we konden nog net een boot eerder mee _O_
Ik werd niet nog zieker op de boot, dus dat was goed. In de auto, Frankrijk door, tanken in Belgie, even frikandel en sigaretten gekocht (ik heb 1 pakje sigaretten in Engeland gekocht. WEET JE WAT DAT KOST. Tering. De rest van het weekend heb ik shag van mn vader gerookt. 12 pound voor 20 sigaretten :')__________!)
Goed, de grens over, gegeten bij een La place (stukje zalm en een beenhammetje). Ik voelde me inmiddels langzaam minder duizelig, dus dat was goed. Nog anderhalf uur flink doorgetrapt, toch nog even Duitsland meegepakt (5 landen op 1 dag met de auto vonden we best stoer namelijk :7 )
Bij mijn ouders uit de auto gestapt, geknuffeld, in eigen auto gestapt met F., die me kwam ophalen, en naar huis gecrosst. Thuis superblije hond en vermoeide Lonaa. En blije F natuurlijk.
Slapen, volgende dag ziek.

Nou. Dus. :')

Ik zal bets de helft aan hilarische momenten vergeten zijn, maar ik zit nu weer koud zweet te kweken dus ben niet zo helder meer. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175860750
Tevens, engels voetbal O+
Geen gezeik, niks. De scheidsrechter heeft 4 x gefloten tijdens de hele wedstrijd, waarvoor 1x voor pootje haken en een matige ruzie op het veld. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175860835
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Ik had er wel direct een voorstelling van ja _O-

Wel neem ik aan in bepaald licht een kattenogenlook? Een collega van mij heeft dat met haar geļmplanteerde lenzen.

Mad sexy vind ik dat :@
Ik ben zeker niet mad sexy :+ Ik weet niet, je kunt die lenzen wel zien zitten als je goed kijkt maar volgens mij niet van een afstand. Ik heb blijkbaar vooral grote pupillen in het donker. Mijn lenzen zijn dus eigenlijk iets te klein. Dat merk ik vooral bij het fietsen in het donker als er licht vanaf de zijkant komt. Dat kruipt dan langs die lenzen en verstrooit alsof ik nog bijziend ben.

Ik heb mijn ogen laten doen in zo'n particuliere kliniek (in Groningen dus daar heb je niets aan) en ik geloof dat je daar gewoon rechtstreeks heen kan zonder verwijzing.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175860880
Wat voor sterkte heb jij, Vanyel? Ik begin nu ook weer te twijfelen over implantaten.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175860961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet mad sexy :+
:D
Als jij het zegt. Ik weet dat niet.

Maar de kattenogenlook, die is wel mad sexy.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175860988
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:08 schreef mjan het volgende:
Wat voor sterkte heb jij, Vanyel? Ik begin nu ook weer te twijfelen over implantaten.
Niet eens zoveel. Rond de -2 aan beide ogen, met genoeg cilinder dat ik me echt gehandicapt voel zonder bril (en koppijn krijg). Jij?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175861387
Lonaa-verslag *O*

Ik hou het hier op een bril. In de afgelopen 7 jaar zijn mijn oven van -2.5 naar -5.5 gegaan. Mijn traanvocht bevat nauwelijks vetten dus lenzen dragen is sindsdien geen optie meer.

Ik wil geen badkamer schoonmaken. *stampvoet*
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 december 2017 @ 11:30:19 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175861419
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Tevens, engels voetbal O+
Geen gezeik, niks. De scheidsrechter heeft 4 x gefloten tijdens de hele wedstrijd, waarvoor 1x voor pootje haken en een matige ruzie op het veld. :7
Wel mooi dat įlles in je verslag staat, behalve welke teams speelden. :7.
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 december 2017 @ 11:31:42 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175861455
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet eens zoveel. Rond de -2 aan beide ogen, met genoeg cilinder dat ik me echt gehandicapt voel zonder bril (en koppijn krijg). Jij?
Boks. -2,5 en -2,25 met een redelijke cilinder. Maar ik voel me zonder bril slechts licht gehandicapt, afhankelijk van of ik opsta zonder bril, of hem pas 's avonds een keer af doe.
pi_175861479
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wel mooi dat įlles in je verslag staat, behalve welke teams speelden. :7.
:7

Brentford - Barnsley :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175861497
Zo, ik ben weer schoon. Wel nog 38.5 van binnen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175861518
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:52 schreef Lonaa het volgende:
(dit wordt geen kort verslag :') )
O+
Ik ga ontbijt fixen en ervoor zitten. :*
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 december 2017 @ 11:34:02 #200
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175861520
quote:
2s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:7

Brentford - Barnsley :P
Ah, geen premier league. Toch leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')