abonnement Unibet Coolblue
pi_175820156




SPOILER: eentje uit eigen collectie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175820199
Dit is wat mijn visjes nu doen:


(Filmpje van iemand anders)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175820280
Ach anthraxx, realiseer me net Joe wrang dat is om tegen jou te typen.

100x de trap oplopen en twintig liedjes zingen is jullie ook zo gegund....
pi_175820322
goeie tt
  maandag 18 december 2017 @ 20:46:41 #5
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175820351
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach anthraxx, realiseer me net Joe wrang dat is om tegen jou te typen.

100x de trap oplopen en twintig liedjes zingen is jullie ook zo gegund....
Je krijgt er zoveel voor terug
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175820368
Yo DP, haal die suffe honden eens uit de OP.

Mijne wil niet naar bed. Dus hij bedenkt een miljoen uitsteldingen. Rondje rennen voor ie de trap op gaat, grappen en grollen uithalen bij de wc, gedoe met uitkleden, luier op zijn hoofd, enzovoort enzovoort. Dan heb ik m al vooraf gewaarschuwd: treuzelen is korter verhaal, maar toch komt de boodschap niet goed binnen. Dus ik zeg dat ie geen sprookje krijgt maar een kort iets, gaat ie zo enorm uit zijn pan dat ie ook dat verhaaltje verspeelt. Sullie, zonder voorlezen naar bed. Maar daarna met een goeie knuffel vroeg ie opeens iets heel inzichtelijks over het gedrag van zijn zus en dat vind ik dan weer superschattig.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175820393
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je krijgt er zoveel voor terug
Soms moet je je kutopmerkingen even voor je houden.
Zou je sieren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175820486
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:47 schreef Vanyel het volgende:
Yo DP, haal die suffe honden eens uit de OP.

Mijne wil niet naar bed. Dus hij bedenkt een miljoen uitsteldingen. Rondje rennen voor ie de trap op gaat, grappen en grollen uithalen bij de wc, gedoe met uitkleden, luier op zijn hoofd, enzovoort enzovoort. Dan heb ik m al vooraf gewaarschuwd: treuzelen is korter verhaal, maar toch komt de boodschap niet goed binnen. Dus ik zeg dat ie geen sprookje krijgt maar een kort iets, gaat ie zo enorm uit zijn pan dat ie ook dat verhaaltje verspeelt. Sullie, zonder voorlezen naar bed. Maar daarna met een goeie knuffel vroeg ie opeens iets heel inzichtelijks over het gedrag van zijn zus en dat vind ik dan weer superschattig.
Je hebt mijn kind :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175820503
Het is kerst en het kan me niet schelen.Bah.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175820507
quote:
12s.gif Op maandag 18 december 2017 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb er laatst gewoon een van 17 geadopteerd. Gaat al bijna het huis uit, ideaal ^O^ Maar goed, aangezien hij ging lopen miepen over het menu van die avond heb ik hem maar weer naar zijn biologische ouders gestuurd :{w
Oooo, boytoy voor Sun! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175820523
Ja voor ik m naar nieuw topic moest slepen schreef ik al iets over dat geheugen, wat hier net zo slecht werkt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175820544
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Oooo, boytoy voor Sun! *O*
Nee, een kind. Grapjas :O niet jouw fantasieën op mij projecteren aub :{w

:P
pi_175820576
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh do tell.
Ik had er ook een. Was wel een leuke.
Nou, hij heeft de laatste tijd dat z'n geheugen even onder constructie is ofzo, en dat hij dingen gewoon echt verkeerd onthoudt. Of hij wel of niet gewassen is bijvoorbeeld. En aangezien hij beschikt over een koppigheid en vasthoudendheid waar je u tegen zegt en dat een genetisch dingetje is :@ leidt dat tot hele fijne discussies.

Nog even in de herhaling :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175820633
Zeventien. Zeventien! Mag gewoon hoor Sun. *O* :P
Let me see you stripped down to the bone
pi_175820673
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:53 schreef minilot het volgende:
Zeventien. Zeventien! Mag gewoon hoor Sun. *O*
Ik weet dat je grapjes maakt, maar ik word serieus een beetje onpasselijk van het idee. Ik werk met jongeren van die leeftijd en kan me gewoon niet voorstellen die grens over te gaan :X
pi_175820714
Ik heb vandaag smoor daging gemaakt. Dat ga ik morgen lekker met mijn mam eten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175820777
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik weet dat je grapjes maakt, maar ik word serieus een beetje onpasselijk van het idee. Ik werk met jongeren van die leeftijd en kan me gewoon niet voorstellen die grens over te gaan :X
Ik denk helemaal niet dat het grapjes zijn eigenlijk.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175820781
En morgen ga ik een quiche bakken, Omdat we woensdag een high tea hebben in het buurtcentrum.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_175820797
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik weet dat je grapjes maakt, maar ik word serieus een beetje onpasselijk van het idee. Ik werk met jongeren van die leeftijd en kan me gewoon niet voorstellen die grens over te gaan :X
Nou ja, grapjes, grapjes - uiteraard niet serieus naar jou in dit specifieke geval, maar in z'n algemeenheid vind ik inderdaad niet dat er een moreel bezwaar is tegen rotzooien met een zeventienjarige. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 18-12-2017 21:04:15 ]
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 18 december 2017 @ 20:58:32 #20
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175820801
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat het grapjes zijn eigenlijk.
Nou, ik moet er niet aan denken.
Siesta & Fiesta!
pi_175820812
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat het grapjes zijn eigenlijk.
Jawel, ze weet tegen wie ze het heeft. Voor haarzelf misschien niet nee ;)
pi_175820835
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nou, ik moet er niet aan denken.
Ik ook niet. Zij wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175820841
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, grapjes, grapjes - uiteraard niet serieus naar jou in dit specifieke geval, maar in z'n algemeenheid vind ik serieus niet dat er een moreel bezwaar is tegen rotzooien met een zeventienjarige. :)
Ik vind een leeftijdsverschil van 20 jaar op die leeftijd wel absoluut een morele grens die ik nooit over zal gaan :N
pi_175820868
*knakt vingers*
Goed. Boekwerkje 'Hypnobirthing' van Mongan. Ik heb er vast geen drol aan, maar ik laat mezelf gewoon nog even in de waan. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175820884
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind een leeftijdsverschil van 20 jaar op die leeftijd wel absoluut een morele grens die ik nooit over zal gaan :N
En dat is je goed recht. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')