abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:13:22 #151
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176310967
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef rlvdijk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 januari 2018 13:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?

Dat lijkt inderdaad zo te zijn: "Delivery to third party with notification." volgens de DPD DE tracking website. Echter, niemand in de straat lijkt dit pakje aangenomen te hebben aangezien ik enkele weken geleden verhuisd ben en niet meer het afleveradres kon aanpassen.

Hoe kan ik de 'proof of delivery' achterhalen ?
Bel dpd nl dan even...
  CHI shopkeeper zaterdag 6 januari 2018 @ 13:09:08 #152
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176321445
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:03 schreef StephanS1984 het volgende:
Goedemiddag,

Ik hoop dat GB support me hier wel kan helpen want ik kom er via een ticket (WT17120409254) op de website niet uit. Na vele verzoeken voor uitlevering heb ik bewijs van DPD ([email protected]) op email dat ze het pakket niet kunnen uitleveren na inspectie. Gearbest blijft maar vertellen dat ik het pakket bij het DPD verdeeldepot in Berkel en Rodenrijs op moet halen omdat ze het pakket niet retour hebben ontvangen.

- Orderdatum: 6-11-2017
- Product: Xiaomi Mi Max 2 4G Phablet
- Ordernummer: W1711060544327310
- Tracking nummer: (1550)5987008751
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Nog niet ontvangen
- Voorkeur: Refund

Groet,

Stephan
Hallo Stephan,
Dat is zeer vervelend om te horen en ik ga er ook voor je achteraan. Zou je dit bewijs via een PM naar mij kunnen sturen. Dat zou het een stuk makkelijker maken voor mij.
Ik zie inderdaad dat de tracking blijft staan op "As requested, your parcel will now be delivered on Mon 04 December 2017". Dit is toch al even geleden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:41 schreef renedis het volgende:

[..]

Eerder als eens contact gezocht hier.. Nu een nare ervaring met Gearbest terwijl het voorheen altijd wel goed ging. Pakketje zou afgeleverd moeten zijn maar ik heb niets ontvangen. Daarnaast staat er een andere naam bij de tracking informatie en bij navraag bij DPD vertellen ze mij een ander huisnummer dan opgegeven.

Ik heb al een ticket lopen (WT17120700765 Did not receive my laptop... W1711011655375234 12/06/2017 11:01:56 View Details) maar dat verloopt bijzonder moeizaam. Ik heb shipping insurance afgenomen en kan toch nog fluiten naar mijn geld lijkt het..?

Kan jij kijken wat je kan betekenen voor mij aub?
Dit zal ik voor je navragen en kijken wat ik kan doen. Dit is toch wel lastig, want deze is ook nog eens echt opgehaald bij een DPD Pickup Shop. Ben je ook al bij het betreffende huisnummer langsgegaan, want neem aan dat je dat nu wel weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:42 schreef aanvaardhet het volgende:
Hoi Gearbest, hier ben ik weer. Nog steeds geen nieuws over onderstaande verzending?

- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: Original Xiaomi M365 Folding Electric Scooter
- Ordernummer: WB1711230438132240
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15114940359749 / 1Z0909F26860294832
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Probleem: Lijkt geen beweging in te zitten

Alvast bedankt voor de moeite!
Het duurt ongeveer 25 werkdagen totdat de trein in Polen is aangekomen. Ik verwacht zelf dat dit elk moment nu kan gebeuren. Ik ga het in ieder geval nog eens melden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:15 schreef wirehunters het volgende:
Hoi,

Fijn dat er Nederlandse support medewerkers beschikbaar zijn. Ik heb een 3d printer besteld en via DPDUK verstuurd, ik zie dat er veel meer mensen zijn die deze niet kunnnen volgen en er schijnen problemen te zijn ontstaan via deze methode.

- Orderdatum: 1 December
- Product: ANET A8, 3d printer kit. Rol hittebestendig plakband.
- Ordernummer: W1712011803563155
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5147389669
- Verzendmethode: DPDUK01
- Probleem: Ik kan na een maand de zending nog niet volgen. Is nog niet in UK aangekomen.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, en ik ben erg benieuwd hoe deze problemen zijn ontstaan.
Hallo,
Er zijn inderdaad vertragingen met de verzending tussen het warenhuis en naar de UK. De orders met veel problemen zijn voornamelijk in de maand november. De meeste tracking codes worden nu actief. Ik verwacht dat je pakketje ook snel actief zal worden.
Ik ga deze wel toevoegen aan het lijstje.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef rlvdijk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 januari 2018 13:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Je pakketje is nog bezorgd op "04 Jan 2018 19:12 Rotterdam The parcel has been delivered"?

Dat lijkt inderdaad zo te zijn: "Delivery to third party with notification." volgens de DPD DE tracking website. Echter, niemand in de straat lijkt dit pakje aangenomen te hebben aangezien ik enkele weken geleden verhuisd ben en niet meer het afleveradres kon aanpassen.

Hoe kan ik de 'proof of delivery' achterhalen ?
Ik zou even contact opnemen met DPD hierover. Hun hebben het pakketje afgeleverd en die zullen dat ook moeten aantonen door middel van een handtekening en aflever adres.
pi_176322019
Hallo,

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde als @aanvaardhet.

- Orderdatum: 22/11/2017
- Product: 4 maal eliquid Liqua
- Ordernummer: W1711220550412293
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN433758678CN
- Verzendmethode: Europe railway registered
- Probleem: Lijkt geen beweging in te zitten.

Tracking geeft aan: op 14-12-2017 leaving poland center. Ik heb meerdere pakketjes, die allemaal rond 14-12 die vermelding hebben, maar heb ze nog niet ontvangen. Hoop, dat alles nog goed gaat want het duurt nu vanuit Polen wel heel lang.

Vriendelijke groet.
  CHI shopkeeper zaterdag 6 januari 2018 @ 14:18:49 #154
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176322599
registreer om deze reclame te verbergen
Een kleine update over de Priority Line (DPD) orders.

De tracking codes zijn nu langzaam aan actief aan het worden en we verwachten de komende dagen nog meer actieve tracking codes. Ik heb meteen even een lijstje gemaakt, zodat iedereen even op de hoogte is. Mocht je naam er niet tussen staan laat het me dan even weten via een PM.

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code actief is geworden:
• Siegie / Fransennatasja
• Diej
• Robbert548
• Tim_Stevens
• hanifi
• Shefkee
• doggy1
• Nixicus
• jslaman31
• Creep
• Jeppie67
• Wolligschaapie
• pwanst
• mathneogeo
• zybex75
• CecilBDemented
• ReinTheMan
• marco_sire
• mvdbeld
• nomad85

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houdt ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Pastonchi83 (Opgelost)
• Jeppie67
• intoxicated (Opgelost)
• iDroneNL
• Berepoot
• dublex (2x)
• Mees1996
• Viertakt
• Erikplons (Opgelost)
• Bl4udzun
• lcvdb (Opgelost)
• wirehunters
• E_Cartman
• Bluecake

[ Bericht 0% gewijzigd door Gearbest op 08-01-2018 14:05:50 ]
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 14:56:55 #155
327191 crew  RobertNL
For your gear.
pi_176323321
Top dat er alsnog beweging in de zaak is gekomen. Ik zag inderdaad als dat er vorige week eentje was afgeleverd :).

Jammer dat jullie carrier de boel zo heeft verprutst; DPD UK was altijd een goede verzendmethode.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176323536
Hallo,

Ben ik weer. Toeval wil dat zojuist een brievenbuspakketje van een bestelling van 23 november jl. is aangekomen. Dit was ook via Europe railway registered. Er is dus beweging vanuit Polen :-)

Ik verwacht de andere pakketjes komemde week bij het ophaalpunt te kunnen ophalen.

Fijn weekend!
pi_176324174
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:09 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Stephan,
Dat is zeer vervelend om te horen en ik ga er ook voor je achteraan. Zou je dit bewijs via een PM naar mij kunnen sturen. Dat zou het een stuk makkelijker maken voor mij.
Ik zie inderdaad dat de tracking blijft staan op "As requested, your parcel will now be delivered on Mon 04 December 2017". Dit is toch al even geleden.

Ik heb nog te weinig berichten geplaatst om dat te mogen doen. Zie link voor het bewijs: https://we.tl/PeyhWFXanb
pi_176329530
Ik zag ook dat mijn pakket wat in Polen lag nu aangeboden is bij post NL wel douane kosten van 20§ nog wat.
Heb wel shpping insurance genomen weet niet of dat de douane kosten dekt
Misschien Gearbest wel

Zo niet dan heb ik gewoon peg dit keer
pi_176329555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:18 schreef Gearbest het volgende:
[i]Een kleine update over de Priority Line (DPD) orders.

Hieronder een lijst van FOK gebruikers wiens tracking code nog steeds de status"Southall, Your parcel is on its way" hebben. Ik heb de verzenddatums dus die houd ik netjes in de gaten. Deze heb ik nog onder toezicht staan:
• _MsG_
• Pastonchi83
• Jeppie67
• intoxicated
• iDroneNL
• Berepoot
• dublex (2x)
• Mees1996
• Viertakt
• Erikplons
• Bl4udzun
• lcvdb (wel opgelost)
• wirehunters
Ik volg het ook even op en tracht mijn kalmte te bewaren. En ik geef nu mee dat via support gb English de info zo amateuristisch is dat er toch wel wat mag veranderen alvorens ik nog een volgende bestelling plaats.
Verder deel ik mee dat mijn tracking code op de site faryaa.com meedeelt dat het pakket in Czech zit in clearance, dus douane, me dunkt. Maar dus niet in Southall. En ik vraag me dan ook af hoeveel keer een pakket door de douane moet tegengehouden worden ter controle, want in Southall moet het ook nog via douane. Dat is voor een gewone burger rollen met de ogen. Want uk is tot op heden nog steeds Europa.
En inderdaad dan zijn er nog track17 en de dpd site die melden dat het pakket on its way is to Southall.
Hoe moet ik dit nog begrijpen?
Tja, wachten en wachten want het geld is reeds gestort. Ook al is het refundable, je bestelt iets om het te ontvangen, niet om je geld terug te vragen.
Soit, en dan is er gelukkig nog deze site met support voor gb. Case wordt goed opgevolgd! Maar gb versnelt hierdoor natuurlijk niet hun procedure/situatie.
Toch blijf ik via deze site nog een beetje hoopvol, ook al kost het een stuk van mijn leven.
Ook dank voor uw begrip. En laat ons nog een beetje wachten.......
pi_176332656
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:13 schreef Berepoot het volgende:

[..]

Ik volg het ook even op en tracht mijn kalmte te bewaren. En ik geef nu mee dat via support gb English de info zo amateuristisch is dat er toch wel wat mag veranderen alvorens ik nog een volgende bestelling plaats.
Verder deel ik mee dat mijn tracking code op de site faryaa.com meedeelt dat het pakket in Czech zit in clearance, dus douane, me dunkt. Maar dus niet in Southall. En ik vraag me dan ook af hoeveel keer een pakket door de douane moet tegengehouden worden ter controle, want in Southall moet het ook nog via douane. Dat is voor een gewone burger rollen met de ogen. Want uk is tot op heden nog steeds Europa.
En inderdaad dan zijn er nog track17 en de dpd site die melden dat het pakket on its way is to Southall.
Hoe moet ik dit nog begrijpen?
Tja, wachten en wachten want het geld is reeds gestort. Ook al is het refundable, je bestelt iets om het te ontvangen, niet om je geld terug te vragen.
Soit, en dan is er gelukkig nog deze site met support voor gb. Case wordt goed opgevolgd! Maar gb versnelt hierdoor natuurlijk niet hun procedure/situatie.
Toch blijf ik via deze site nog een beetje hoopvol, ook al kost het een stuk van mijn leven.
Ook dank voor uw begrip. En laat ons nog een beetje wachten.......
Voor de volledigheid heb ik ook een tijd geleden ook een ticket aangemaakt op de site van Gearbest. Je heb volkomen gelijk, wat een drama is dit.

Eerst is het de feestdagen.
Daarna de carrier. Week nodig voor onderzoek. Geen probleem.
Ligt toch aan de carrier, gun ze nog wat tijd. Uitkomst onderzoek..?
Uiteindelijk moet ik zelf de lokale DPD maar gaan bellen en wachten tot 27 jan. Want dan verloopt de delivery deadline.... :'(

Ondanks de voortreffelijke inspanningen van Gearbest hier op het forum, denk ik in de toekomst niet zo snel meer iets bij Gearbest te bestellen. Tot nu toe mijn slechtste ervaring met een China shop.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:17:17 #161
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_176333473
https://translate.google.(...)e%2F1%2Fcategory%2F1
Hier is dan een pagina met meldingen van de shipper, hier staat ook duidelijk dat ze vertraging hebben, door de volgende oorzaken:
- Slecht weer met gecancelde vluchten
- Drukte door de feestdagen met een backlog in de warehouses.

Jullie kunnen wel blijven bashen op Gearbest, maar ze hebben volgens mij hun best gedaan om voor jullie de handigste verzending te regelen: Zeer goedkoop en toch vrijwel altijd douanevrij.

Banggood mag dan wel sneller zijn, maar hun prijzen zijn ook 10% hoger.
Ik snap dat het allemaal wel irritant is als je hier als klant op zit te wachten, maar de helpdeskmedewerker doet hier ook gewoon zn best, en hij kan verder ook weinig doen. De pakketten zijn verstuurd vanuit GearBest en hierna ligt het dus idd bij de verzender.
Ze bieden gewoon containers vol aan bij Faryaa/Panasia en laten het voor een lage prijs hierheen komen, vervolgens neemt DPDUK en hierna DPDNL het weer over.

Het is misschien wat vaag allemaal, maar als je dit niet aan kan, dan kan je beter gewoon in NL bestellen.

[ Bericht 58% gewijzigd door ErkendFokker op 06-01-2018 22:29:04 ]
pi_176334567
Wanneer komt de Dibea C17 weer in EU warehouse?? :)
pi_176338285
Komt de Xiaomi Vacuum 1st generation nog in een EU-warehouse? Alles is out of stock op dit moment :-). Prijs is nu wel leuk met de huidige sale.
pi_176342141
Hallo,

Ook ik zit nog te wachten op mijn bestelling van 26nov.
Nog geen enkele statusupdate te zien bij dpd-uk.

Gearbest order:

- Orderdatum: 26nov 2017
- Product: 3D filament + electronics (rasp pi)
- Ordernummer: W1711261617566189
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998928284
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: niet ontvangen. Geen statusupdate
- Voorkeur: Resend.

Alvast bedankt voor meer info hieromtrent.
  CHI shopkeeper zondag 7 januari 2018 @ 12:22:22 #165
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176342627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:12 schreef Btween10 het volgende:
Hallo,

Ben ik weer. Toeval wil dat zojuist een brievenbuspakketje van een bestelling van 23 november jl. is aangekomen. Dit was ook via Europe railway registered. Er is dus beweging vanuit Polen :-)

Ik verwacht de andere pakketjes komemde week bij het ophaalpunt te kunnen ophalen.

Fijn weekend!
Ja de pakketjes daarvan komen allemaal langzaam binnen. Dit zijn voornamelijk de orders met de laatste tracking update dat de order uit Polen is vertrokken. De laatste update zal rond begin tot half december zijn. Deze komen nu allemaal langzaam binnen :)
Ik verwacht dat deze pakketjes ook redelijk snel kunt ophalen.
Je zou verwachten dat de verzending vanuit Polen het minst lang duurt, maar dit duurt eigenlijk het langst....

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:52 schreef StephanS1984 het volgende:

[..]

Ik heb nog te weinig berichten geplaatst om dat te mogen doen. Zie link voor het bewijs: https://we.tl/PeyhWFXanb
Oke dat is ook goed. Ik ga het in ieder geval zo doorgeven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik zag ook dat mijn pakket wat in Polen lag nu aangeboden is bij post NL wel douane kosten van 20§ nog wat.
Heb wel shpping insurance genomen weet niet of dat de douane kosten dekt
Misschien Gearbest wel

Zo niet dan heb ik gewoon peg dit keer
Helaas dekken we deze niet. We hebben nog wel een speciale actie lopen voor "Registered Air Mail".
• Hierbij moet de verzendmethode "Registered Air Mail" zijn en moet de optie Priority Line niet beschikbaar zijn.
• De orders moeten na 01-12-2017 geplaatst zijn.
• We hebben de factuur van de douanekosten nodig
Helaas gaat dat hier niet op.... Sorry

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:13 schreef Berepoot het volgende:

[..]

Ik volg het ook even op en tracht mijn kalmte te bewaren. En ik geef nu mee dat via support gb English de info zo amateuristisch is dat er toch wel wat mag veranderen alvorens ik nog een volgende bestelling plaats.
Verder deel ik mee dat mijn tracking code op de site faryaa.com meedeelt dat het pakket in Czech zit in clearance, dus douane, me dunkt. Maar dus niet in Southall. En ik vraag me dan ook af hoeveel keer een pakket door de douane moet tegengehouden worden ter controle, want in Southall moet het ook nog via douane. Dat is voor een gewone burger rollen met de ogen. Want uk is tot op heden nog steeds Europa.
En inderdaad dan zijn er nog track17 en de dpd site die melden dat het pakket on its way is to Southall.
Hoe moet ik dit nog begrijpen?
Tja, wachten en wachten want het geld is reeds gestort. Ook al is het refundable, je bestelt iets om het te ontvangen, niet om je geld terug te vragen.
Soit, en dan is er gelukkig nog deze site met support voor gb. Case wordt goed opgevolgd! Maar gb versnelt hierdoor natuurlijk niet hun procedure/situatie.
Toch blijf ik via deze site nog een beetje hoopvol, ook al kost het een stuk van mijn leven.
Ook dank voor uw begrip. En laat ons nog een beetje wachten.......
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:54 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

Voor de volledigheid heb ik ook een tijd geleden ook een ticket aangemaakt op de site van Gearbest. Je heb volkomen gelijk, wat een drama is dit.

Eerst is het de feestdagen.
Daarna de carrier. Week nodig voor onderzoek. Geen probleem.
Ligt toch aan de carrier, gun ze nog wat tijd. Uitkomst onderzoek..?
Uiteindelijk moet ik zelf de lokale DPD maar gaan bellen en wachten tot 27 jan. Want dan verloopt de delivery deadline.... :'(

Ondanks de voortreffelijke inspanningen van Gearbest hier op het forum, denk ik in de toekomst niet zo snel meer iets bij Gearbest te bestellen. Tot nu toe mijn slechtste ervaring met een China shop.
Ik geef inderdaad toe dat de standaard berichten vaak niet altijd even duidelijk zijn en vragen soms niet goed beantwoord worden op de GB Support Site. Daarom ben ik hier om jullie te helpen.
Southall is het laatste station voordat het verder naar Nederland gaat. Ondanks dat het zo vaak door de douane gaat wil niet zeggen dat er elke keer een controle wordt uitgevoerd. Pakketjes moeten altijd door de douane ongeacht welk land ze komen. Toch is de kans op de douanekosten zeer gering en dat is wel echt een voordeel. Het nadeel is wel dat het wat langer duurt.
Berepoot je verzenddatum is van 07-12-2017. De meeste probleem orders komen uit de maand november. Ik verwacht dan ook gewoon dat je order snel in de UK zal aankomen :Y
Voor de vertragingen kregen we als eerste door dat de reden hiervoor de feestdagen was. Dit was zelfs te merken bij andere bekende vervoerders, zoals PostNL. Deze maakt niet voor niet zoveel reclame hiervoor op de radio.
Daarna bleken de vertragingen toch te groot om alleen door de feestdagen te komen.
Nu komen de pakketjes langzaam aan allemaal actief en dit is goed nieuws. Ik hou alles hier netjes bij en neem maatregelen als deze nodig zijn. Ik ben er om jullie hierbij te helpen ^O^

quote:
99s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:17 schreef ErkendFokker het volgende:
https://translate.google.(...)e%2F1%2Fcategory%2F1
Hier is dan een pagina met meldingen van de shipper, hier staat ook duidelijk dat ze vertraging hebben, door de volgende oorzaken:
- Slecht weer met gecancelde vluchten
- Drukte door de feestdagen met een backlog in de warehouses.

Jullie kunnen wel blijven bashen op Gearbest, maar ze hebben volgens mij hun best gedaan om voor jullie de handigste verzending te regelen: Zeer goedkoop en toch vrijwel altijd douanevrij.

Banggood mag dan wel sneller zijn, maar hun prijzen zijn ook 10% hoger.
Ik snap dat het allemaal wel irritant is als je hier als klant op zit te wachten, maar de helpdeskmedewerker doet hier ook gewoon zn best, en hij kan verder ook weinig doen. De pakketten zijn verstuurd vanuit GearBest en hierna ligt het dus idd bij de verzender.
Ze bieden gewoon containers vol aan bij Faryaa/Panasia en laten het voor een lage prijs hierheen komen, vervolgens neemt DPDUK en hierna DPDNL het weer over.

Het is misschien wat vaag allemaal, maar als je dit niet aan kan, dan kan je beter gewoon in NL bestellen.

Klopt helemaal als een bus O-) :Y ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:53 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wanneer komt de Dibea C17 weer in EU warehouse?? :)
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 01:04 schreef de_Roverheid het volgende:
Komt de Xiaomi Vacuum 1st generation nog in een EU-warehouse? Alles is out of stock op dit moment :-). Prijs is nu wel leuk met de huidige sale.
Ik ga deze voor jullie navragen, maar verwacht dat dit nog even kan duren. Zijn net uitverkocht weer.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef ZwarteKater het volgende:

[..]

Al iets bekend? Ik heb nu een 'new message' in my account, maar als ik naar het ticket center ga zie ik vervolgens 'Sorry we could not find this data.'
Ze hebben nogmaals een ticket gestuurd en je tevens een e-mail gestuurd. Deze kan ook in je SPAM filter terecht zijn gekomen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:09 schreef el_frigo het volgende:

[..]

Hoi Gearbest,

Zoals je zult begrijpen ben ik reuze benieuwd waar het pakket na 2 maanden nu is of dat een resend danwel refund inmiddels is geregeld.

Nogmaals dank!
Je zou inmiddels al een bericht over hebben moeten ontvangen en ze gaan dit regelen met jou. Je zou de refund nog moeten bevestigen, omdat je de accessoires wel al hebt O-)

quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef Bluecake het volgende:
Hallo,

Ook ik zit nog te wachten op mijn bestelling van 26nov.
Nog geen enkele statusupdate te zien bij dpd-uk.

Gearbest order:

- Orderdatum: 26nov 2017
- Product: 3D filament + electronics (rasp pi)
- Ordernummer: W1711261617566189
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998928284
- Verzendmethode: DPDUK
- Probleem: niet ontvangen. Geen statusupdate
- Voorkeur: Resend.

Alvast bedankt voor meer info hieromtrent.
Oke ik voeg je order ook toe aan het lijstje en ga deze opvolgen.
  zondag 7 januari 2018 @ 12:26:56 #166
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_176342705
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:22 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Helaas dekken we deze niet. We hebben nog wel een speciale actie lopen voor "Registered Air Mail".
• Hierbij moet de verzendmethode "Registered Air Mail" zijn en moet de optie Priority Line niet beschikbaar zijn.
• De orders moeten na 01-12-2017 geplaatst zijn.
• We hebben de factuur van de douanekosten nodig
Helaas gaat dat hier niet op.... Sorry


Is geen probleem dat is ons eigen risico

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysConnected op 07-01-2018 12:38:32 ]
pi_176359457
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels op de 45 dagen en nog steeds geen tracking update. Zou je een resend kunnen regelen?
Dankje!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Resend
  maandag 8 januari 2018 @ 08:08:54 #168
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_176359479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:09 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Dit zal ik voor je navragen en kijken wat ik kan doen. Dit is toch wel lastig, want deze is ook nog eens echt opgehaald bij een DPD Pickup Shop. Ben je ook al bij het betreffende huisnummer langsgegaan, want neem aan dat je dat nu wel weet.
Uiteraard heb ik dit gedaan. Ik zelf woon op huisnummer 57. Volgens DPD servicedesk stond er op het pakketje huisnummer 5. Daar ook aangebeld en gevraagd hoe/wat. Deze mevrouw kon mij helaas niks vertellen en wist van niets.

Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een handtekening te zien voor ontvangst.

Daarnaast is het ook nog niet gelukt om van GearBest een foto te ontvangen met bewijs van het verzonden pakket met het juiste huisnummer op de doos/pakket.
maoam is voor bazen!
pi_176360265
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer:WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Pakket staat inmiddels sinds 13-12-2017 op dezelfde status.
(Zie ook je reactie van Woensdag 27 december: CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #6)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Resend met een andere verzendmethod, eventueel tegen kleine bijbetaling.
pi_176360425
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711240426043029
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RN434093815CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen update meer na 19-12-2017, vergelijkbaar met RobbieT hierboven.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, of het moet er als nog aankomen, dan heb ik nog wel even geduld.
pi_176360768
Orderdatum: Nov 30, 2017 06:55:57 AM (betaald met ideaal)
- Product: Coppervape 316SS Skyline RTA / MTL Tank en PilotVape 7-in-1 Pre-made Coils
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered (wat ook niet klopt want ik had voor Netherlands registered post gekozen, daar kies ik altijd voor ????)
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Wat duurt het lang man het was bedoelt als kado maar dat is al wel te laat......

[ Bericht 4% gewijzigd door Daniel_Smit op 08-01-2018 11:50:02 ]
pi_176362335
mlrdVMH.png

Na weken wachten is het eindelijk 45 dagen geleden sinds verzending en heb ik recht op een resend of een refund. Ik zou graag een RESEND willen vanuit de EU WAREHOUSE met de originele VERZEKERING die ik er destijds ook bij had genomen (zodat bij een defect of gedoe er niet allemaal weer moeilijk wordt gedaan). Graag de gele variant (zoals ook initiŽel besteld) van de CR-10.

Daarnaast hoor ik graag zsm hoe de volgende zaken zich hebben ontwikkeld, de 45 dagen voor jan met de korte naam hebben moeten lopen wachten, mogen wat mij betreft ruimhartig behandeld worden wil Gearbest mij nog als klant houden op de middellange termijn. Dit soort gekkigheid namelijk nooit gehad bij BG, AE en anderen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:40 schreef Gearbest het volgende:

"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga wel navragen of jullie ook die $20 krijgen, want mij is gezegd dat alles op 1 lijn wordt behandeld.
Ik waardeer je Nederlandse hulp zeker waarvoor dank, maar met Gearbest als bedrijf begin ik wel een beetje mijn geduld te verliezen :).
Kaas
pi_176363264
Hoi hoi,

Ik heb bij Gearbest een Xiaomi Mi Air 13 (2017) gekocht op 16-11-2017.

Helaas ondervindt ik problemen met de laptop.

In eerste instantie flikkert het beeldscherm regelmatig, niet dat het helemaal wegvalt maar wel zichtbaar (alsof het scherm een hele lage frame vernieuwing heeft, maar deze staat op 60HZ)
Ik las op een topic op reddit.com dat meer mensen met een BOE scherm hier last van hadden.

Ik heb daar een ticket voor aangemaakt bij Gearbest (WT17120111995), en eigenlijk was er niets aan te doen was de conclusie. Ik kon de laptop terugsturen, maar als monteur niets kon vinden kwamen er kosten bij, daarbij de lange zendtijd en kosten voor het versturen heb ik mij hierbij neergelegd.

Nu heb ik een nieuw probleem namelijk dat de ventilator soms begint te ratelen (dus niet gewoon blazen maar echt rrrrrrrrrrrrr alsof hij ergens tegenaan komt)
Ook hier weer een ticket voor aangemaakt (WT18010600319) maar ik heb het idee dat de medewerkster niet echt begrijpt wat ik bedoel, aangezien ze begint over een pixel repair programma.

Ik weet niet of Gearbest spare parts heeft, dat ik de ventilator zelf kan repareren?
Of dat ik hem alsnog moet opsturen?

Kun jij hierbij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Danny
pi_176364585
Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen aangezien dit e-mailadres niet meer actief wordt gebruik. Binnen het profiel op Gearbest is dat echter niet mogelijk, kan jij mij hier mee helpen?
  CHI shopkeeper maandag 8 januari 2018 @ 19:10:37 #175
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_176372092
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:04 schreef iDroneNL het volgende:
Beste Gearbest,

Ik zit inmiddels op de 45 dagen en nog steeds geen tracking update. Zou je een resend kunnen regelen?
Dankje!

- Orderdatum: 24 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Resend
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:44 schreef _MsG_ het volgende:
[ afbeelding ]

Na weken wachten is het eindelijk 45 dagen geleden sinds verzending en heb ik recht op een resend of een refund. Ik zou graag een RESEND willen vanuit de EU WAREHOUSE met de originele VERZEKERING die ik er destijds ook bij had genomen (zodat bij een defect of gedoe er niet allemaal weer moeilijk wordt gedaan). Graag de gele variant (zoals ook initiŽel besteld) van de CR-10.

Daarnaast hoor ik graag zsm hoe de volgende zaken zich hebben ontwikkeld, de 45 dagen voor jan met de korte naam hebben moeten lopen wachten, mogen wat mij betreft ruimhartig behandeld worden wil Gearbest mij nog als klant houden op de middellange termijn. Dit soort gekkigheid namelijk nooit gehad bij BG, AE en anderen.

[..]

[..]

Ik waardeer je Nederlandse hulp zeker waarvoor dank, maar met Gearbest als bedrijf begin ik wel een beetje mijn geduld te verliezen :).
Ik ga kijken of ik dit voor jullie kan regelen.
Ik heb dit ook netjes jullie dagen bijgehouden (zie bericht eerder) en een kalender heb ik dan ook niet voor nodig :P. Tevens zouden jullie vandaag al een bericht moeten hebben gehad met een compensatie.
Je weet dat als je uit China besteld dat het niet zomaar 123 op je stoep geleverd wordt. De prijs is niet voor niets een stuk lager dan andere webshops (BG,AE en anderen). We proberen juist te besparen op de verzending om zo de kosten zo laag mogelijk te houden. Zo betaal je vaak maar §1-2 voor de verzending vanuit China/Hong Kong (Priority Line). Dat er dan vertragingen ontstaan dat kan altijd gebeuren. Helaas is het voor ons ook de eerste keer zover ik weet dat er zoveel vertraging is geweest met Priority Line. We proberen daarom ook alles netjes te regelen en zo goed mogelijk een oplossing te bieden.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:08 schreef renedis het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik dit gedaan. Ik zelf woon op huisnummer 57. Volgens DPD servicedesk stond er op het pakketje huisnummer 5. Daar ook aangebeld en gevraagd hoe/wat. Deze mevrouw kon mij helaas niks vertellen en wist van niets.

Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een handtekening te zien voor ontvangst.

Daarnaast is het ook nog niet gelukt om van GearBest een foto te ontvangen met bewijs van het verzonden pakket met het juiste huisnummer op de doos/pakket.
Ik moet wel zeggen dat het heel raar is als het pakketje op nummer 5 zou zijn afgeleverd en die mevrouw van niks weet. Het maken van adres labels gaat automatisch dus daar zou geen fout in moeten zitten.
Ik weet niet of we van elke doos een foto maken, want dat zou wel gigantisch veel werk zijn om van elk pakketje een foto te maken met de verzendgegevens erop.
Mijn contactpersoon geeft aan dat je contact/claim met DPD moet opnemen, omdat er wel voor getekend is. Dit zelfs bij een DPD pick-up locatie gebeurd met de naam D MERSEL. Dit zou dan dus nooit mogen gebeuren als je dit niet bent.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:38 schreef RobbieT het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer:WP1711240904500121
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN434171380CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Pakket staat inmiddels sinds 13-12-2017 op dezelfde status.
(Zie ook je reactie van Woensdag 27 december: CHI / [Gearbest] Welkom bij Gearbest Support sectie #6)
- Voorkeur: Resend of Refund?
Resend met een andere verzendmethod, eventueel tegen kleine bijbetaling.
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 09:50 schreef lord_bono het volgende:
- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: Mi Band 2
- Ordernummer: W1711240426043029
- Tracking nummer (indien beschikbaar):RN434093815CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Geen update meer na 19-12-2017, vergelijkbaar met RobbieT hierboven.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend, of het moet er als nog aankomen, dan heb ik nog wel even geduld.
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:09 schreef Daniel_Smit het volgende:
Orderdatum: Nov 30, 2017 06:55:57 AM (betaald met ideaal)
- Product: Coppervape 316SS Skyline RTA / MTL Tank en PilotVape 7-in-1 Pre-made Coils
- Ordernummer: W1711300627569828
- Tracking nummer: RX800098015CN
- Verzendmethode: Europe Railway Registered (wat ook niet klopt want ik had voor Netherlands registered post gekozen, daar kies ik altijd voor ????)
- Probleem: Nog steeds niets ontvangen
- Voorkeur: Resend of Refund? Wat duurt het lang man het was bedoelt als kado maar dat is al wel te laat......
Dit is een zeer langzame verzendmethode en heb jullie gegevens doorgegeven. We verwachten dat deze pakketjes geleverd zullen worden. De orders met de laatste update van begin-half december worden nu langzaam geleverd. Het langzaamste deel van deze verzendmethode is van Polen tot Nederland. Hoe merkwaardig dit ook klinkt.
Ik verwacht wel dat Daniel_Smit nog iets langer moet wachten, want deze is later besteld en de laatste update is wat later gebeurd (29-12-29 Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken).

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:39 schreef schourend het volgende:
Hoi hoi,

Ik heb bij Gearbest een Xiaomi Mi Air 13 (2017) gekocht op 16-11-2017.

Helaas ondervindt ik problemen met de laptop.

In eerste instantie flikkert het beeldscherm regelmatig, niet dat het helemaal wegvalt maar wel zichtbaar (alsof het scherm een hele lage frame vernieuwing heeft, maar deze staat op 60HZ)
Ik las op een topic op reddit.com dat meer mensen met een BOE scherm hier last van hadden.

Ik heb daar een ticket voor aangemaakt bij Gearbest (WT17120111995), en eigenlijk was er niets aan te doen was de conclusie. Ik kon de laptop terugsturen, maar als monteur niets kon vinden kwamen er kosten bij, daarbij de lange zendtijd en kosten voor het versturen heb ik mij hierbij neergelegd.

Nu heb ik een nieuw probleem namelijk dat de ventilator soms begint te ratelen (dus niet gewoon blazen maar echt rrrrrrrrrrrrr alsof hij ergens tegenaan komt)
Ook hier weer een ticket voor aangemaakt (WT18010600319) maar ik heb het idee dat de medewerkster niet echt begrijpt wat ik bedoel, aangezien ze begint over een pixel repair programma.

Ik weet niet of Gearbest spare parts heeft, dat ik de ventilator zelf kan repareren?
Of dat ik hem alsnog moet opsturen?

Kun jij hierbij helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Danny
Zeer vervelend natuurlijk as je laptop een paar mankementen heeft en nog niet zolang geleden gekocht is. Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen en hopelijk lukt dat. Je zult wel enkele video's en foto's moeten sturen van de mankementen als bewijs van de mankementen. Kan je voor mij nog je ordernummer en trackingnummer doorgeven?

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:50 schreef RobbieT het volgende:
Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen aangezien dit e-mailadres niet meer actief wordt gebruik. Binnen het profiel op Gearbest is dat echter niet mogelijk, kan jij mij hier mee helpen?
Zou je mij je oude en nieuwe email willen sturen (via PM). Dan ga ik dit doorgeven.
Tevens kan je deze wel alvast aanpassen bij verzendadres. Dan krijg je berichten daarop als je order verzonden is. Doe dit als volgt. Log in en ga naar My Profile. Vervolgens ga je naar Address book en klik op edit van je oude adres. Daar kan je je nieuwe email alvast invullen :)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')