abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 december 2017 @ 21:54:20 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729321
SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Boottocht Amsterdam Light Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 14 december 2017 @ 21:54:37 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:48 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een klauwen :{
Indrukwekkend idd :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175729367
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Misschien dat er iets in het huis zit ofzo. De schimmel van de badkamer ;(
Maar dan wordt je cavia toch ook geen 6 jaar? Dan gaan ze wel eerder. Bij een vriendin duurde het nog geen dag voor de hamster omviel. En hamster 2.0 ook. En bij hamster 3.0 heb ik haar verteld dat het misschien een slecht idee is om een hamster op de grond in een pas-geverfde kamer te zetten.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 21:55:43 #4
357044 Budapestenaar
pi_175729369
Verzaakt?

Er is een topic naar me genoemd *O*
pi_175729385
Ze staan van de grond. Ze hebben ook steeds andere mankementen. Ze krijgen SS als voer, twee keer per dag verschillende groente, vitamine C, gedroogde kruiden, om de vier a vijf dagen schone kooi. Geen idee wat ik verkeerd doe.
Tap tap tap
  donderdag 14 december 2017 @ 21:56:19 #6
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729395
@CL Wow, helemaal naar Belgie en dan nog goedkoper ook :D
En je vertrouwd haar wel, proef ik uit je posts. Naar dat ze zo ver weg zit.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 14 december 2017 @ 21:56:58 #7
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Verzaakt?

Er is een topic naar me genoemd *O*
Je had de lapo. Lapo hebben = nieuw deel openen ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 14 december 2017 @ 21:56:59 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175729420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ze staan van de grond. Ze hebben ook steeds andere mankementen. Ze krijgen SS als voer, twee keer per dag verschillende groente, vitamine C, gedroogde kruiden, om de vier a vijf dagen schone kooi. Geen idee wat ik verkeerd doe.
Jij doet echt niks verkeerd, je hebt gewoon pure pech.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175729428
:O
pi_175729432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Maar dan wordt je cavia toch ook geen 6 jaar? Dan gaan ze wel eerder. Bij een vriendin duurde het nog geen dag voor de hamster omviel. En hamster 2.0 ook. En bij hamster 3.0 heb ik haar verteld dat het misschien een slecht idee is om een hamster op de grond in een pas-geverfde kamer te zetten.
Arme hamsters ;(

Maar de vorige caafs werden nog geen drie hoor :@ zijn er drie doodgegaan toen ze nog geen drie waren en de vierde was amper twee. Knof was bijna zes en schaap is nu ruim zes. Maar ze gaan niet dood aan ouderdom.
Tap tap tap
  donderdag 14 december 2017 @ 21:58:20 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Ze staan van de grond. Ze hebben ook steeds andere mankementen. Ze krijgen SS als voer, twee keer per dag verschillende groente, vitamine C, gedroogde kruiden, om de vier a vijf dagen schone kooi. Geen idee wat ik verkeerd doe.
Klinkt niet of je iets verkeerd doet :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 21:58:38 #12
357044 Budapestenaar
pi_175729475
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je had de lapo. Lapo hebben = nieuw deel openen ;)
O, echt? Dat had ik niet eens gezien. Ik was gelijk opgesprongen om een bordje af te wassen.
pi_175729495
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Arme hamsters ;(

Maar de vorige caafs werden nog geen drie hoor :@ zijn er drie doodgegaan toen ze nog geen drie waren en de vierde was amper twee. Knof was bijna zes en schaap is nu ruim zes. Maar ze gaan niet dood aan ouderdom.
Maar dan nog... ik denk dat er weinig dieren (en mensen) echt sterven aan ouderdom. Meestal toch wel aan de gebreken die komen met de ouderdom.
pi_175729528
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
@CL Wow, helemaal naar Belgie en dan nog goedkoper ook :D
En je vertrouwd haar wel, proef ik uit je posts. Naar dat ze zo ver weg zit.
Ja dinsdag ging het heel slecht met schaap, ik was echt in paniek. Ze bloedde van onderen gewoon en er lag sneeuw en ik kreeg die auto niet van de parkeerplaats en kreeg ruzie met m'n vader erover. Nu ook. Zo ziek en zielig als ze is. Ik moet het echt leren loslaten. En net nu ik een leuk weekendje wegga omdat m'n moeder 65 wordt. Twee jaar geleden gingen we ook twee dagen naar zeeland en moest zieke caaf Pieter mee. Liep iedereen ook over te zeiken. En ik wil gewoon niet dat het zo'n weekend overschaduwt. Ik denk dan alleen maar "O ze moet dwangvoer en pijnstiller" terwijl we nog lang niet thuis zijn.
Wie weet hoe lang ik nog van m'n ouders kan genieten en ik loop met cavia's te klooien.
Tap tap tap
pi_175729568
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klinkt niet of je iets verkeerd doet :N
Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
Tap tap tap
pi_175729600
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
Je hebt altijd mensen die het beter weten.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:03:05 #17
357044 Budapestenaar
pi_175729629
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
caviagestapo... ;(
pi_175729637
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je hebt altijd mensen die het beter weten.
Ik zit nu ook met m'n handen in het haar maar ga daar geen vragen meer stellen. Je krijgt tien verschillende antwoorden en ik word waarschijnlijk verketterd omdat ik dat weekendje weg toch door laat gaan en niet bij morgenochtend vroeg bij een andere dierenarts zit.
Tap tap tap
  donderdag 14 december 2017 @ 22:03:42 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175729649
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
Die extreme lui heb je altijd. Er zijn ook mensen die al gek worden als een hond 4 uurtjes alleen zit.

Je doet je best voor je dieren, dat is het belangrijkste.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175729670
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
OOhhhhh ik ben dan helemaal slecht, ik ga soms 2 nachten weg.
pi_175729683
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Arme hamsters ;(

Maar de vorige caafs werden nog geen drie hoor :@ zijn er drie doodgegaan toen ze nog geen drie waren en de vierde was amper twee. Knof was bijna zes en schaap is nu ruim zes. Maar ze gaan niet dood aan ouderdom.
2 is idd jong. Maar veel worden er maar 3. En 2 van zes. Dan doe je echt niets verkeerd.

Het zijn wat zwakkere beestjes dat is gewoon zo. Ik was er een kwijt na 1 week. Of bij 1 nestje van 6 gingen er 3 dood. Leuk is het niet en van mij mogen ze eeuwig leven, maar dat doen ze niet helaas.

Het helpt ook niet dat als ze ziek zijn dat ze het niet laten zien. Ook gehad dat ik smorgens opstond en er eentje dood in het hok ligt.

Je doet wat je kunt. En dat doe je zo te lezen erg goed.

Als ik de mijne zou moeten weg doen zou ik ze zo aan je geven, omdat ik dan wel het idee heb dat ze een goed leven krijgen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175729685
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die extreme lui heb je altijd. Er zijn ook mensen die al gek worden als een hond 4 uurtjes alleen zit.

Je doet je best voor je dieren, dat is het belangrijkste.
Onze hond zat eigenlijk ook zelden langer dan 4 uur alleen :@ maar niet zozeer dat het zielig was, maar meer omdat ze dan misschien moest piesen en schijten.
Tap tap tap
  donderdag 14 december 2017 @ 22:05:11 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175729700
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Onze hond zat eigenlijk ook zelden langer dan 4 uur alleen :@ maar niet zozeer dat het zielig was, maar meer omdat ze dan misschien moest piesen en schijten.
Hoe deed je dat 's nachts dan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175729701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

OOhhhhh ik ben dan helemaal slecht, ik ga soms 2 nachten weg.
Dan zijn ze vast heel blij om je weer te zien.
Tap tap tap
pi_175729738
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:05 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan zijn ze vast heel blij om je weer te zien.
Altijd, ze zijn dan net zo blij als dat ik even naar de wc ben geweest. Stel je voor dat je daar op de wc nog een krop andijvie had gevonden zeg.
pi_175729745
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Maar dan nog... ik denk dat er weinig dieren (en mensen) echt sterven aan ouderdom. Meestal toch wel aan de gebreken die komen met de ouderdom.
Ouderdom is ook iets waarvan ze het niet kunnen/konden achterhalen waar het door kwam. Dact dat de meeste mensen stierven door hartstilstand.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:06:42 #27
357044 Budapestenaar
pi_175729764
:O Kruip vroeg onder de wol vandaag. Lekker een beetje lezen.
pi_175729793
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe deed je dat 's nachts dan?
Ja dan kon ze het wel ophouden :P ook niet altijd hoor. Dan begon ze wel te blaffen :@
En we waren een keer een middag en avond weg met z'n allen. M'n broer zou dr uitlaten als ie naar huis ging van z'n werk want hij reed dan toch langs. Maar dat had ie niet goed begrepen, hij heeft alleen bij dr gekeken en is toen weer gegaan (waarom alleen kijken?). En toen wij dus 's avonds laat thuiskwamen had die hond al ruim 12 uur thuis gezeten en was ze om de een of andere reden aan de schijt gegaan. Het hele huis zat onder. Het droop van de muren, het zat in de gordijnen en luxaflex. Zo prettig.
Tap tap tap
pi_175729811
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
Zo vaak gedaan.

Trouwens als je gaat werken ben je er zeker meer dan 8 uur er ook niet bij.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175729815
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dan kon ze het wel ophouden :P ook niet altijd hoor. Dan begon ze wel te blaffen :@
En we waren een keer een middag en avond weg met z'n allen. M'n broer zou dr uitlaten als ie naar huis ging van z'n werk want hij reed dan toch langs. Maar dat had ie niet goed begrepen, hij heeft alleen bij dr gekeken en is toen weer gegaan (waarom alleen kijken?). En toen wij dus 's avonds laat thuiskwamen had die hond al ruim 12 uur thuis gezeten en was ze om de een of andere reden aan de schijt gegaan. Het hele huis zat onder. Het droop van de muren, het zat in de gordijnen en luxaflex. Zo prettig.
_O- Fijn thuiskomen.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:08:44 #31
357044 Budapestenaar
pi_175729827
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dan kon ze het wel ophouden :P ook niet altijd hoor. Dan begon ze wel te blaffen :@
En we waren een keer een middag en avond weg met z'n allen. M'n broer zou dr uitlaten als ie naar huis ging van z'n werk want hij reed dan toch langs. Maar dat had ie niet goed begrepen, hij heeft alleen bij dr gekeken en is toen weer gegaan (waarom alleen kijken?). En toen wij dus 's avonds laat thuiskwamen had die hond al ruim 12 uur thuis gezeten en was ze om de een of andere reden aan de schijt gegaan. Het hele huis zat onder. Het droop van de muren, het zat in de gordijnen en luxaflex. Zo prettig.
O god :r
pi_175729872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Altijd, ze zijn dan net zo blij als dat ik even naar de wc ben geweest. Stel je voor dat je daar op de wc nog een krop andijvie had gevonden zeg.
Die van mij zijn nooit blij om me te zien. Ook niet als ik een nacht weg ben geweest. Otje en Pieter toen soms nog wel, die hingen ook over de rand. Maar al die anderen? Niks. Schaap whiept soms maar nu dus ook niet meer :{
Nog een reden waarom ik denk dat ik iets verkeerd doe. Het is ook een dooie boel in het hok en als ik ze laat loslopen. Al die filmpjes met blije cavia's? Niks hoor. Bij mij liggen ze de hele dag in hun huisje en gaan ze soms eten en dan gaan ze weer slapen. Ze zijn niet blij om me te zien en ze lopen onderling ook niet te kloten. Soms met loslopen dan popcornen ze een paar minuten, rennen ze door de tunnels, en na vijf minuten is het stil.
Tap tap tap
  donderdag 14 december 2017 @ 22:10:15 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729873
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dinsdag ging het heel slecht met schaap, ik was echt in paniek. Ze bloedde van onderen gewoon en er lag sneeuw en ik kreeg die auto niet van de parkeerplaats en kreeg ruzie met m'n vader erover. Nu ook. Zo ziek en zielig als ze is. Ik moet het echt leren loslaten. En net nu ik een leuk weekendje wegga omdat m'n moeder 65 wordt. Twee jaar geleden gingen we ook twee dagen naar zeeland en moest zieke caaf Pieter mee. Liep iedereen ook over te zeiken. En ik wil gewoon niet dat het zo'n weekend overschaduwt. Ik denk dan alleen maar "O ze moet dwangvoer en pijnstiller" terwijl we nog lang niet thuis zijn.
Wie weet hoe lang ik nog van m'n ouders kan genieten en ik loop met cavia's te klooien.
Logisch toch? Jij bent verantwoordelijk voor je caafs en dat neem je serieus. Dat is alleen maar goed ^O^
En je moet dat ook absoluut niet loslaten, want het diertje is ziek en van jou afhankelijk.

Wat je wel kunt doen is even een cavia/huisdierpauze nemen als je huidige cavia's overleden zijn. Want het levert je nu (kennelijk al een tijdje; ook met eerdere cavia's) een hoop stress, verdriet en andere ellende op en het kost ook heel veel tijd en geld. Je zit er gewoon even doorheen wat dat betreft, en dat is ook niet onbegrijpelijk.

En verder natuurlijk zo veel mogelijk genieten van je ouders en het weekendje weg ter ere vd verjaardag van je moeder (gefeliciteerd! :* ).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175729878
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die extreme lui heb je altijd. Er zijn ook mensen die al gek worden als een hond 4 uurtjes alleen zit.

Je doet je best voor je dieren, dat is het belangrijkste.
Ik heb er gekend die als ze moesten kiezen, hond of kind omver rijden, dat ze dat kind kiezen.

Dan loopt het daarboven ook niet lekker.

Allebei niet natuurlijk, uiteraard.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:11:24 #35
357044 Budapestenaar
pi_175729911
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Logisch toch? Jij bent verantwoordelijk voor je caafs en dat neem je serieus. Dat is alleen maar goed ^O^
En je moet dat ook absoluut niet loslaten, want het diertje is ziek en van jou afhankelijk.

Wat je wel kunt doen is even een cavia/huisdierpauze nemen als je huidige cavia's overlden zijn. Want het levert je nu (kennelijk al een tijdje; ook met eerdere cavia's) een hoop stress, verdriet en andere ellende op en het kost ook heel veel tijd en geld. Ze zit er gewoon even doorheen wat dat betreft, en dat is ook niet onbegrijpelijk.

En verder natuurlijk zo veel mogelijk genieten van je ouders en het weekendje weg ter ere vd verjaardag van je moeder (gefeliciteerd! :* ).
Dit. En misschien overwegen om een ander huisdier te kiezen. Dit lijkt me emotioneel echt slopend.
pi_175729917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O- Fijn thuiskomen.
We deden de garagedeur open en toen kwam ze al naar buiten gerend uit pure wanhoop. Heel knap, want dan moest ze eerst twee deuren openmaken en nog een zware deur met zo'n drongel. En toen rende ze zo de weg op :X om zich op het gras helemaal leeg te schijten.
Tap tap tap
pi_175729929
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We deden de garagedeur open en toen kwam ze al naar buiten gerend uit pure wanhoop. Heel knap, want dan moest ze eerst twee deuren openmaken en nog een zware deur met zo'n drongel. En toen rende ze zo de weg op :X om zich op het gras helemaal leeg te schijten.
Arm beest. ;( Moest wel lachen om de MI. ;(
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:12:23 #38
357044 Budapestenaar
pi_175729937
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

We deden de garagedeur open en toen kwam ze al naar buiten gerend uit pure wanhoop. Heel knap, want dan moest ze eerst twee deuren openmaken en nog een zware deur met zo'n drongel. En toen rende ze zo de weg op :X om zich op het gras helemaal leeg te schijten.
Wat zielig. Wat zal ze het benauwd gehad hebben, want reken maar dat ze zo lang mogelijk geprobeerd heeft het op te houden.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:12:26 #39
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729939
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik word al wel verketterd op het caviaforum omdat ik ze weleens een nacht alleen heb gelaten en ze ook regelmatig langer dan twaalf uur alleen laat. "Want ze kunnen zo snel ziek worden." Ja vertel mij wat, maar dat verkloot toch je hele leven?
Owh komop zeg, natuurlijk moet dat kunnen. Anders wordt je leven idd verkloot (kun je nooit meer een dagje weg). Wel zorgen dat ze genoeg eten en drinken en een schoon hok hebben etc, maar dat weet jij ook wel.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175729948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dit. En misschien overwegen om een ander huisdier te kiezen. Dit lijkt me emotioneel echt slopend.
Konijnen *O*
Nee, toch maar niet :') maar met deze ervaring begin ik ook maar niet aan een kat ofzo. Die krijgt geheid blaasgruis of diabetes ofzo.
Tap tap tap
pi_175729961
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Konijnen *O*
Nee, toch maar niet :') maar met deze ervaring begin ik ook maar niet aan een kat ofzo. Die krijgt geheid blaasgruis of diabetes ofzo.
Een goudvis.
pi_175729989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat zielig. Wat zal ze het benauwd gehad hebben, want reken maar dat ze zo lang mogelijk geprobeerd heeft het op te houden.
Ja echt wel, je kan veel van die hond zeggen, maar ze was enorm zindelijk. Op hebt irritante af. (IK PLAS ALLEEN OP DAT ENE PERFECTE GRASSPRIETJE OOK AL IS HET TWEE UUR IN DE NACHT EN ZEIKT HET VAN DE REGEN)
Tap tap tap
  donderdag 14 december 2017 @ 22:14:06 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175729990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
:O Kruip vroeg onder de wol vandaag. Lekker een beetje lezen.
Truste en lees ze (in omgekeerde volgorde :D )! :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Een goudvis.
Heb ik een beetje gelijkwaardige ervaringen mee. Hebben ook meer ruimte nodig.
Tap tap tap
pi_175730019
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die van mij zijn nooit blij om me te zien. Ook niet als ik een nacht weg ben geweest. Otje en Pieter toen soms nog wel, die hingen ook over de rand. Maar al die anderen? Niks. Schaap whiept soms maar nu dus ook niet meer :{
Nog een reden waarom ik denk dat ik iets verkeerd doe. Het is ook een dooie boel in het hok en als ik ze laat loslopen. Al die filmpjes met blije cavia's? Niks hoor. Bij mij liggen ze de hele dag in hun huisje en gaan ze soms eten en dan gaan ze weer slapen. Ze zijn niet blij om me te zien en ze lopen onderling ook niet te kloten. Soms met loslopen dan popcornen ze een paar minuten, rennen ze door de tunnels, en na vijf minuten is het stil.
Nou denk dat je het beter doet dan ik, mijn motor staat zomers voor de flat onder de overkapping, krijgen ze elke keer weer een hartverzakking van als ik wegga en thuiskom. Ik laat ze echt 2 nachten alleen, als ik broodje kaas heb, eten ze daar ook wel eens hapje van en Mevrouw Blootje is gek op toffee. Ik was geen groente en fruit voor ik het erin gooi en trek ook wel eens onkruid langs de weg.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:15:04 #46
357044 Budapestenaar
pi_175730029
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Truste en lees ze (in omgekeerde volgorde :D )! :W
Thanks! :D
pi_175730030
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Een goudvis.
Of een papegaai.

Zag laatst er iemand mee lopen in Breda.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730045
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Thanks! :D
Veel lees plezier :). Welk boek?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:16:04 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730058
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dan kon ze het wel ophouden :P ook niet altijd hoor. Dan begon ze wel te blaffen :@
En we waren een keer een middag en avond weg met z'n allen. M'n broer zou dr uitlaten als ie naar huis ging van z'n werk want hij reed dan toch langs. Maar dat had ie niet goed begrepen, hij heeft alleen bij dr gekeken en is toen weer gegaan (waarom alleen kijken?). En toen wij dus 's avonds laat thuiskwamen had die hond al ruim 12 uur thuis gezeten en was ze om de een of andere reden aan de schijt gegaan. Het hele huis zat onder. Het droop van de muren, het zat in de gordijnen en luxaflex. Zo prettig.
Ieuw! :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou denk dat je het beter doet dan ik, mijn motor staat zomers voor de flat onder de overkapping, krijgen ze elke keer weer een hartverzakking van als ik wegga en thuiskom. Ik laat ze echt 2 nachten alleen, als ik broodje kaas heb, eten ze daar ook wel eens hapje van en Mevrouw Blootje is gek op toffee. Ik was geen groente en fruit voor ik het erin gooi en trek ook wel eens onkruid langs de weg.
Dat doe ik dus allemaal niet ;( ben enorm bang voor longontsteking dus ze komen ook niet buiten in de zomer. Ik durf nergens gras te plukken want ik weet niet wat erop zit aan mest en stront en uitlaatgassen. Zelfde met weegbree, ben ook bang dat ik het verkeerd heb en ze puur vergif voer.
Tap tap tap
  Meest relativerende user 2022 donderdag 14 december 2017 @ 22:16:50 #51
357044 Budapestenaar
pi_175730078
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:15 schreef steelhead het volgende:

[..]

Veel lees plezier :). Welk boek?
Lord Edgware Dies. Ouwetje van Agatha Christie :)
pi_175730098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou denk dat je het beter doet dan ik, mijn motor staat zomers voor de flat onder de overkapping, krijgen ze elke keer weer een hartverzakking van als ik wegga en thuiskom. Ik laat ze echt 2 nachten alleen, als ik broodje kaas heb, eten ze daar ook wel eens hapje van en Mevrouw Blootje is gek op toffee. Ik was geen groente en fruit voor ik het erin gooi en trek ook wel eens onkruid langs de weg.
Op het cavia forum zouden ze je kruizigen. :P
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730119
O andijvie en witlof was ik trouwens ook niet. Spinazie krijgen ze wel gewassen want die blijft ook langer goed. En de paprika en komkommer was ik wel even.
Tap tap tap
pi_175730120
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:17 schreef steelhead het volgende:

[..]

Op het cavia forum zouden ze je kruizigen. :P
Daarom heb ik al een ban
pi_175730127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Daarom heb ik al een ban
:D
Tap tap tap
pi_175730129
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lord Edgware Dies. Ouwetje van Agatha Christie :)
Klassier :D.

Ben bezig in The vampire Lestat van Anne Rice.

Lees ze.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:18:47 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175730139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja dan kon ze het wel ophouden :P ook niet altijd hoor. Dan begon ze wel te blaffen :@
En we waren een keer een middag en avond weg met z'n allen. M'n broer zou dr uitlaten als ie naar huis ging van z'n werk want hij reed dan toch langs. Maar dat had ie niet goed begrepen, hij heeft alleen bij dr gekeken en is toen weer gegaan (waarom alleen kijken?). En toen wij dus 's avonds laat thuiskwamen had die hond al ruim 12 uur thuis gezeten en was ze om de een of andere reden aan de schijt gegaan. Het hele huis zat onder. Het droop van de muren, het zat in de gordijnen en luxaflex. Zo prettig.
12 uur is dan wel weer een ander uiterste :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175730146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Daarom heb ik al een ban
_O-.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:19:45 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175730168
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:10 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ik heb er gekend die als ze moesten kiezen, hond of kind omver rijden, dat ze dat kind kiezen.

Dan loopt het daarboven ook niet lekker.

Allebei niet natuurlijk, uiteraard.
Ik vind dat altijd van die rare vragen. Snap niet waarom je die zou stellen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175730177
Mij vinden ze echt niet zo leuk op dat soort fora, ben daar veel te boers en te nuchter voor, de cavia's vinden mij blijkbaar wel tof want ze staan altijd te fluiten als een soort tribune met hooligans
  donderdag 14 december 2017 @ 22:19:59 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Lord Edgware Dies. Ouwetje van Agatha Christie :)
Agatha O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730182
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

12 uur is dan wel weer een ander uiterste :o.
Ik zat even terug te denken en volgens mij was het niet eens zo lang. Want we hadden mac gehaald om thuis op te eten (is in de prullenbak beland, we hadden geen honger meer) en ze was volgens mij rond een uur of twaalf nog uit geweest. Dus hooguit acht uur.
Tap tap tap
pi_175730205
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mij vinden ze echt niet zo leuk op dat soort fora, ben daar veel te boers en te nuchter voor, de cavia's vinden mij blijkbaar wel tof want ze staan altijd te fluiten als een soort tribune met hooligans
Die van mij haten me.
Als ik echt stop met caafs gooi ik de overgebleven caaf gewoon bij jou over de schutting.
Tap tap tap
pi_175730229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mij vinden ze echt niet zo leuk op dat soort fora, ben daar veel te boers en te nuchter voor, de cavia's vinden mij blijkbaar wel tof want ze staan altijd te fluiten als een soort tribune met hooligans
Dat heb ik met mijn kat. :+
  donderdag 14 december 2017 @ 22:21:15 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mij vinden ze echt niet zo leuk op dat soort fora, ben daar veel te boers en te nuchter voor, de cavia's vinden mij blijkbaar wel tof want ze staan altijd te fluiten als een soort tribune met hooligans
:D MI
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730241
O de spinazie is dit weekend in de aanbieding bij de Lidl trouwens.
Tap tap tap
pi_175730244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:18 schreef CherryLips het volgende:
O andijvie en witlof was ik trouwens ook niet. Spinazie krijgen ze wel gewassen want die blijft ook langer goed. En de paprika en komkommer was ik wel even.
Andijvie ook niet.

Vaak wassen mensen om het vergif. Maar in werkelijkheid word dat voordat het in de supermarkt komt al zo goed gewassen dat, dat al weg is.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730266
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die van mij haten me.
Als ik echt stop met caafs gooi ik de overgebleven caaf gewoon bij jou over de schutting.
Geef ze dan maar gewoon aan de deur. anders liggen ze op 1 van de rennen of in de wietplant, dat lusten ze trouwens ook graag wietbladeren :@
  donderdag 14 december 2017 @ 22:22:19 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730281
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat heb ik met mijn kat. :+
Die loopt ook te fluiten als een tribune vol hooligans als 'ie je ziet? :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730294
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:21 schreef steelhead het volgende:

[..]

Andijvie ook niet.

Vaak wassen mensen om het vergif. Maar in werkelijkheid word dat voordat het in de supermarkt komt al zo goed gewassen dat, dat al weg is.
Nou ja, andijvie zit nog wel onder het zand en de dode insecten :@ ik haal het vaak op de markt.
Witlof was volgens mij een schone groente oid dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om.
Tap tap tap
pi_175730307
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd van die rare vragen. Snap niet waarom je die zou stellen.
Kwamen ze zelf mee. Dat was ook een raar stel. Volgens mijn pa leek de vrouw op Eucalypta van Paulus de Boskabouter.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:23:14 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Geef ze dan maar gewoon aan de deur. anders liggen ze op 1 van de rennen of in de wietplant, dat lusten ze trouwens ook graag wietbladeren :@
Raken ze dan ook stoned?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 14 december 2017 @ 22:23:41 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175730336
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:22 schreef steelhead het volgende:

[..]

Kwamen ze zelf mee. Dat was ook een raar stel. Volgens mijn pa leek de vrouw op Eucalypta van Paulus de Boskabouter.
Ah, ok. Ik heb daar niet zo snel een waardeoordeel over. Zeggen is wat anders dan doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 14 december 2017 @ 22:23:46 #74
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730338
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:22 schreef steelhead het volgende:

[..]

Kwamen ze zelf mee. Dat was ook een raar stel. Volgens mijn pa leek de vrouw op Eucalypta van Paulus de Boskabouter.
Oei, die is behoorlijk lelijk dan... :o
Of hij nu van buiten of van binnen bedoelde :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730340
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Raken ze dan ook stoned?
Cavia's zijn altijd stoned.
Tap tap tap
pi_175730374
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Die loopt ook te fluiten als een tribune vol hooligans als 'ie je ziet? :D
Te miauwen als een wijf. Hij is toch echt een kerel.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:25:04 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730389
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Cavia's zijn altijd stoned.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730390
Toch een beetje een verrassing bij Gordon :o
Tap tap tap
pi_175730401
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Raken ze dan ook stoned?
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Raken ze dan ook stoned?
Nee, de bladeren doen ze ook wel in salades is goed voor de darmen las ik, ik denk, nou zouden ze dat lusten, ja hoor en we hebben een paar liefhebbers. er zijn ook een paar die vinden het stinken en rennen weg
pi_175730418
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou ja, andijvie zit nog wel onder het zand en de dode insecten :@ ik haal het vaak op de markt.
Witlof was volgens mij een schone groente oid dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om.
De markt op zaterdag ligt naast mijn werk. Meestal niet zo'n zin meer om te gaan.

Weet wel dat de groente groter en goedkoper zijn dan in de super.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:26:22 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730441
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]


[..]

Nee, de bladeren doen ze ook wel in salades is goed voor de darmen las ik, ik denk, nou zouden ze dat lusten, ja hoor en we hebben een paar liefhebbers. er zijn ook een paar die vinden het stinken en rennen weg
Helder, dank ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730443
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]


[..]

Nee, de bladeren doen ze ook wel in salades is goed voor de darmen las ik, ik denk, nou zouden ze dat lusten, ja hoor en we hebben een paar liefhebbers. er zijn ook een paar die vinden het stinken en rennen weg
Zo leuk als ze iets eten wat stinkt.
Tap tap tap
pi_175730472
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo leuk als ze iets eten wat stinkt.
Wiet stinkt heul niet. :@
pi_175730477
Goed plan, stoned. :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175730478
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Te miauwen als een wijf. Hij is toch echt een kerel.
Ik toch ook ;(
pi_175730489
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oei, die is behoorlijk lelijk dan... :o
Of hij nu van buiten of van binnen bedoelde :P
Volgens mij allebei. Ik was nog een kind. Maar vond het toen geen leuke mensen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730497
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:25 schreef steelhead het volgende:

[..]

De markt op zaterdag ligt naast mijn werk. Meestal niet zo'n zin meer om te gaan.

Weet wel dat de groente groter en goedkoper zijn dan in de super.
Markt zit hier om de hoek. Soms is ie goedkoper, soms niet. Alleen in de winter is de andijvie soms nat en bevroren en in de zomer is het dan slap van de warmte, dus die kan ik dan alsnog beter in de supermarkt halen. Maar witlof en paprika scheelt een stuk. En peterselie.
Tap tap tap
pi_175730503
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik toch ook ;(
Je kan wel lekker kletsen. Maar niet als een vrouw. :D
pi_175730521
Chrumpy lust geen munt, dus dan geef ik spinazi, spinazi, spinazi en munt, en dan zie je haar gewoon alles uitspugen en vies kijken. hahaha. Ja die cavia heeft geen gevoel voor humor
pi_175730524
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je kan wel lekker kletsen. Maar niet als een vrouw. :D
Oef :P
pi_175730534
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wiet stinkt heul niet. :@
Munt en basilicum ook niet maar ze trekken echt gekke bekken.
Tap tap tap
pi_175730552
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Munt en basilicum ook niet maar ze trekken echt gekke bekken.
:D O+
pi_175730573
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D
Dat is idd wel de basis. Behalve bij plastic zakje.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730574
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Chrumpy lust geen munt, dus dan geef ik spinazi, spinazi, spinazi en munt, en dan zie je haar gewoon alles uitspugen en vies kijken. hahaha. Ja die cavia heeft geen gevoel voor humor
Moos met de rucola. Pakte het gewoon aan zonder te weten wat het was. Spuugde het uit. Ik gaf het nog een keer. Hij pakte het weer aan en spuugde het weer uit. Drie keer achter elkaar.
Tap tap tap
pi_175730576
De kat van mijn beste vriendin had mijn zakje wiet een keer gestolen. }:|
pi_175730643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:28 schreef Fripsel het volgende:
De kat van mijn beste vriendin had mijn zakje wiet een keer gestolen. }:|
_O_
pi_175730649
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wiet stinkt heul niet. :@
Nah. Je ruikt het anders goed.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730688
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je kan wel lekker kletsen. Maar niet als een vrouw. :D
Nou ik ken er eentje. Die klets een vrouw er zo uit.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730689
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:30 schreef steelhead het volgende:

[..]

Nah. Je ruikt het anders goed.
Appeltaart ook. :+
pi_175730720


Zat iedereen op de onderste etage spinazi te eten, behalve 1, die zat TBS in het hooi ruifje
  donderdag 14 december 2017 @ 22:32:46 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730734
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wiet stinkt heul niet. :@
Jawel, heel erg. Moet er ook niks van hebben.
Maar iedereen die dat spul wil roken of eten moet dat vooral doen, ik zorg alleen dat ik er een eind uit de buurt blijf op dat moment :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730757
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jawel, heel erg. Moet er ook niks van hebben.
Maar iedereen die dat spul wil roken of eten moet dat vooral doen, ik zorg alleen dat ik er een eind uit de buurt blijf op dat moment :P
Het bijt niet
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175730765
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:28 schreef Fripsel het volgende:
De kat van mijn beste vriendin had mijn zakje wiet een keer gestolen. }:|
Die dacht vast, hey kattengras.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730786
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wiet stinkt heul niet. :@
Mwa, zodra het gerookt is wel.
pi_175730806
Mental Theo was geweldig :9
pi_175730809
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jawel, heel erg. Moet er ook niks van hebben.
Maar iedereen die dat spul wil roken of eten moet dat vooral doen, ik zorg alleen dat ik er een eind uit de buurt blijf op dat moment :P
Beetje overdreven dit
  donderdag 14 december 2017 @ 22:34:56 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730832
quote:
2s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het bijt niet
Ik kan niet tegen die geur :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730839
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Jawel, heel erg. Moet er ook niks van hebben.
Maar iedereen die dat spul wil roken of eten moet dat vooral doen, ik zorg alleen dat ik er een eind uit de buurt blijf op dat moment :P
Morgen stinkt hier het hele huis er weer naar, ga weer cbd olie maken
pi_175730847
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Appeltaart ook. :+
Ja, maar als mijn ouders die lucht vroeger roken vonden ze dat geen probleem.

Hoefde thuis echt niet te blowen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:35:29 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730860
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Beetje overdreven dit
Nee, echt niet. Ik kan niet tegen de geur, ik word er misselijk van
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]

Zat iedereen op de onderste etage spinazi te eten, behalve 1, die zat TBS in het hooi ruifje
Zo een hele kudde. Zo lief :D.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175730876
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, echt niet. Ik kan niet tegen de geur, ik word er misselijk van
Je hebt het ook over eten.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:36:02 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730883
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:34 schreef STING het volgende:
Mental Theo was geweldig :9
Leuk feest/kerstborrel dus? ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175730897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]

Zat iedereen op de onderste etage spinazi te eten, behalve 1, die zat TBS in het hooi ruifje
Die ene achterin is net Otje O+
Tap tap tap
pi_175730926
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Beetje overdreven dit
Het meurt.
Tap tap tap
pi_175730942
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:35 schreef steelhead het volgende:

[..]

Zo een hele kudde. Zo lief :D.
Dat wilde ik ook ;(
Tap tap tap
pi_175730962
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:35 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ja, maar als mijn ouders die lucht vroeger roken vonden ze dat geen probleem.

Hoefde thuis echt niet te blowen.
Ik gebruik mijn ouders liever niet als maatstaaf. En mijn pa herkent de lucht van wiet niet eens. :D
pi_175730964
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:35 schreef steelhead het volgende:

[..]

Zo een hele kudde. Zo lief :D.
Heb ook een groep van 15 dieren, dat is helemaal grappig, die zitten achter en als er iemand door de brandgang loopt beginnen ze heel hard te fluiten. Mijn buurvrouw zei destijds nog, leuk he al die jonge vogeltjes.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:38:37 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175730997
Even voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen mensen die dat spul in wat voor vorm dan ook gebruiken. Gaat mij om de lucht.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175731046
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen mensen die dat spul in wat voor vorm dan ook gebruiken. Gaat mij om de lucht.
Moet er wel bij vermelden dat blowers vaak echt dodelijk saaie mensen zijn :').. 't Zijn vrijwel altijd van die apathen..
pi_175731051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het meurt.
Ze had het over eten. :+
pi_175731073
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Leuk feest/kerstborrel dus? ^O^
Was wel iets meer dan een borrel, feest in de AFAS Live :P Was gaaf :Y
pi_175731080
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:39 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Moet er wel bij vermelden dat blowers vaak echt dodelijk saaie mensen zijn :').. 't Zijn vrijwel altijd van die apathen..
Je wordt er meestal niet heel levendig van, nee. _O-
  donderdag 14 december 2017 @ 22:42:09 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175731137
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:39 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Moet er wel bij vermelden dat blowers vaak echt dodelijk saaie mensen zijn :').. 't Zijn vrijwel altijd van die apathen..
Als ze stoned raken en zijn ben ik niet in de buurt ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175731139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook ;(
Neem dan ook gezonde cavia's en niet van die halfjes uit de opvang :(
pi_175731164
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:39 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Moet er wel bij vermelden dat blowers vaak echt dodelijk saaie mensen zijn :').. 't Zijn vrijwel altijd van die apathen..
He die boom daar he.... Vet relaaaaaaaaaxed...
pi_175731168
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook ;(
Weet ik :). En dat gaat ook nog wel een keer lukken joh. :). Het is nu even naar. Maar komt echt goed.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:43:24 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175731185
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ze had het over eten. :+
Nee. Ik noemde eten wel ook. Maar het stinkt gewoon sowieso.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175731199
Inb4 stoners die beweren dat ze echt wel functioneren.
  donderdag 14 december 2017 @ 22:43:54 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175731203
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:40 schreef STING het volgende:

[..]

Was wel iets meer dan een borrel, feest in de AFAS Live :P Was gaaf :Y
Top *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175731209
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als ze stoned raken en zijn ben ik niet in de buurt ;)
Die hele vibe werkt natuurlijk wat langer door dan die twee uurtjes dat je van 't padje bent..
pi_175731215
Ik ga dit weekend experimenteren met chocola :') wish me luck.
pi_175731235
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee. Ik noemde eten wel ook. Maar het stinkt gewoon sowieso.
Zodra het verwerkt zit in een eetbaar product ruik jij er niks meer van hoor. _O-
pi_175731245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn ouders liever niet als maatstaaf. En mijn pa herkent de lucht van wiet niet eens. :D
Mijn moeder haar jeugd was in de sixties. Dus vul zelf maar in.

Gelukkig voor mij waren de loonse en drunense duinen om de hoek. En gezellige vrienden.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731288
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:40 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ze had het over eten. :+
Die asscookies en lolly's waren ook niet te eten.
Tap tap tap
pi_175731297
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:42 schreef steelhead het volgende:

[..]

Weet ik :). En dat gaat ook nog wel een keer lukken joh. :). Het is nu even naar. Maar komt echt goed.
Ik heb wel zo'n groep gehad maar nooit tegelijkertijd :7
Of nou ja, ik had er vijf op een gegeven moment maar autistische schaap accepteerde alleen castraten dus die ging apart.
Tap tap tap
pi_175731310
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die asscookies en lolly's waren ook niet te eten.
Asscookies? :D
pi_175731327
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:42 schreef Elvi het volgende:

[..]

He die boom daar he.... Vet relaaaaaaaaaxed...
Ben jij op een bepaald moment van je leven een fanatiek blower geweest? (no pun intended)..
pi_175731331
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Asscookies? :D
Wietkoekjes. Ofzo. Smaakten naar karton. Of naar ass zoals m'n Amerikaanse vriendin zei. Vandaar asscookies.
Tap tap tap
pi_175731356
Nou ik ben ooit uitgeschoten met de cbd olie en dan kun je er wel stoned van worden, vond er niet veel aan. paar dagen later had mijn vriend een onesie gekocht en ik dacht even Heeee is het nu nog niet uitgewerkt.

pi_175731359
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:45 schreef steelhead het volgende:

[..]

Mijn moeder haar jeugd was in de sixties. Dus vul zelf maar in.

Gelukkig voor mij waren de loonse en drunense duinen om de hoek. En gezellige vrienden.
Dat kan echt nog een hoop inhouden. :@
pi_175731383
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb wel zo'n groep gehad maar nooit tegelijkertijd :7
Of nou ja, ik had er vijf op een gegeven moment maar autistische schaap accepteerde alleen castraten dus die ging apart.
Lol aparte dame, alleen castraten.

Ooit 8 gehad. 7 dames en 1 heer. Die vond het vast het walhalla.

Mijn pa kwam ooit boren. Hij voelde zich erg in de gaten gehouden door 8 paar oogjes.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731385
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:48 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Ben jij op een bepaald moment van je leven een fanatiek blower geweest? (no pun intended)..
Nee nooit. Heb het nooit gedaan en heb er geen behoefte aan. Ik heb ooit zo'n wiet-lolly op maar dat was smerig.

Hoezo, ben ik zo raar dan ;(
pi_175731389
Je zet zieke Schaap op het aanrecht om haar de medicijnen te geven (wel met plaskleed en badmat en handdoek ertussen). Legt er vast wat andijvie bij, wie weet.
Begint ze ervan te eten.
Is gewoon van de stress, maar misschien denkt ze "zolang ik dit eet, hoef ik die smerige zooi niet".
Tap tap tap
pi_175731409
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wietkoekjes. Ofzo. Smaakten naar karton. Of naar ass zoals m'n Amerikaanse vriendin zei. Vandaar asscookies.
Oh, ik heb hele smakelijke op. Niet te onderscheiden van gewone, behalve dat je als een kasplantje op de bank zat de rest van de middag.
pi_175731428
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee nooit. Heb het nooit gedaan en heb er geen behoefte aan. Ik heb ooit zo'n wiet-lolly op maar dat was smerig.

Hoezo, ben ik zo raar dan ;(
Ik zou het op zich wel willen proberen maar toch ook weer niet. Ik vind alcohol ook niks, ik merk gewoon dat ik me anders gedraag en dat vind ik naar.
Tap tap tap
pi_175731442
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee nooit. Heb het nooit gedaan en heb er geen behoefte aan. Ik heb ooit zo'n wiet-lolly op maar dat was smerig.

Hoezo, ben ik zo raar dan ;(
Weet ik niet, een jonko voor de gezelligheid (o nee) misschien..
pi_175731444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:44 schreef Elvi het volgende:
Ik ga dit weekend experimenteren met chocola :') wish me luck.
Dat is ook mijn grootse experiment tegenwoordig.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731458
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_175731476
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou het op zich wel willen proberen maar toch ook weer niet. Ik vind alcohol ook niks, ik merk gewoon dat ik me anders gedraag en dat vind ik naar.
Alcohol vind ik wel lekker :@ maar nooit dronken geweest ofzo :')

Godsamme wat zijn we braaf ;(
pi_175731492
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Wietkoekjes. Ofzo. Smaakten naar karton. Of naar ass zoals m'n Amerikaanse vriendin zei. Vandaar asscookies.
Had er ooit 3 op. Zag een hond. Dat was van eeeeejjj een honddd. De trein naar huis was in een keer geweldig.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731509
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

Alcohol vind ik wel lekker :@ maar nooit dronken geweest ofzo
Hoe krijg je dit voor elkaar dan.
pi_175731512
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:52 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Weet ik niet, een jonko voor de gezelligheid (o nee) misschien..
Ik ben zelf al super gezellig!
pi_175731514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik ben ooit uitgeschoten met de cbd olie en dan kun je er wel stoned van worden, vond er niet veel aan. paar dagen later had mijn vriend een onesie gekocht en ik dacht even Heeee is het nu nog niet uitgewerkt.

[ afbeelding ]
Dat pak. Geweldig _O-.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731530
Slapen :*
pi_175731550
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:54 schreef Faxie het volgende:
Slapen :*
Slaap lekker hè pik..
pi_175731580
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit voor elkaar dan.
Eh stoppen met drinken? :?
pi_175731593
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat kan echt nog een hoop inhouden. :@
Mijn moeder kent de geur en zelf geprobeerd. Mijn vader is echt anti.

Laatste keer voor mij was in 2006. Op Baroeg open air.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731594
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Eh stoppen met drinken? :?
Ja, waarom als het lekker is.
pi_175731620
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, waarom als het lekker is.
Omdat het sneu is om in je eentje dronken te worden.
pi_175731641
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat het sneu is om in je eentje dronken te worden.
Ja, ok. Valide punt.
pi_175731649
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:54 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dat pak. Geweldig _O-.
Dan sta je wel even van, okee zie ik dit echt? Hij wilde ermee op zijn werk rondrennen, ja denk wel dat mijn huis een GGZ afdeling is hahaha
pi_175731661
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan sta je wel even van, okee zie ik dit echt? Hij wilde ermee op zijn werk rondrennen, ja denk wel dat mijn huis een GGZ afdeling is hahaha
Prettig gestoord O+
pi_175731775
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:54 schreef Faxie het volgende:
Slapen :*
Truste :)
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731863
Zal ook mijn bedje opzoeken zo, morgen hoop ik eindelijk de afwerking van de keuken erin te krijgen, ben inmiddels spuugje zat van verbouwen
pi_175731907
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal ook mijn bedje opzoeken zo, morgen hoop ik eindelijk de afwerking van de keuken erin te krijgen, ben inmiddels spuugje zat van verbouwen
Truste he.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175731927
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:07 schreef steelhead het volgende:

[..]

Truste he.
Trusten
pi_175731972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zal ook mijn bedje opzoeken zo, morgen hoop ik eindelijk de afwerking van de keuken erin te krijgen, ben inmiddels spuugje zat van verbouwen
Help je man is klusser?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175732256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:54 schreef steelhead het volgende:

[..]

Dat pak. Geweldig _O-.
Ze hadden bij de primark een onesie van Chewbacca. Ook even bij staan twijfelen :')
Tap tap tap
pi_175732310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik ben ooit uitgeschoten met de cbd olie en dan kun je er wel stoned van worden, vond er niet veel aan. paar dagen later had mijn vriend een onesie gekocht en ik dacht even Heeee is het nu nog niet uitgewerkt.

[ afbeelding ]
Ik zou m stelen en zelf aan doen. _O-
pi_175732358
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze hadden bij de primark een onesie van Chewbacca. Ook even bij staan twijfelen :')
Chewie dat is geweldig. Snap de twijfel.

Voor mijn neefje vorig jaar een gigantische Yoda gekocht.


De nieuwe film is leuk trouwens.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732407
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zou m stelen en zelf aan doen. _O-
Fem is al naar bed :).
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Designer donderdag 14 december 2017 @ 23:29:15 #173
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175732419
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik zou m stelen en zelf aan doen. _O-
Jij zou een eenhoorn onesie kopen.
🐙
pi_175732503
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:29 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Jij zou een eenhoorn onesie kopen.
Moeten we eerst een manier bedenken om een geldboom te kweken ipv roze bloemetjes. :D
  Designer donderdag 14 december 2017 @ 23:35:08 #175
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175732534
Zou het goedkoper zijn om er een te maken?
🐙
pi_175732543
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Moeten we eerst een manier bedenken om een geldboom te kweken ipv roze bloemetjes. :D
Als dat lukt stuur mij er wat zaden ervan.

Als ik ooit iemand in een eenhoorn pak zie lopen, dan is dat dus Fripsel.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732569
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:35 schreef steelhead het volgende:

[..]

Als dat lukt stuur mij er wat zaden ervan.

Als ik ooit iemand in een eenhoorn pak zie lopen, dan is dat dus Fripsel.
Eenhoorns zijn best populair tegenwoordig dus kleine kans. -O-
pi_175732611
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:36 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Eenhoorns zijn best populair tegenwoordig dus kleine kans. -O-
Tss Hipsters ook.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732633
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:38 schreef steelhead het volgende:

[..]

Tss Hipsters ook.
Daar word ik ook voor uitgemaakt soms. ;(

Al, sinds ik niet studeer niet zoveel meer.
pi_175732678
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar word ik ook voor uitgemaakt soms. ;(

Al, sinds ik niet studeer niet zoveel meer.
Ach als eenhoorns weer uit zijn dan is dat ook weer voorbij.

Sommige zeggen ook maar iets om te zeggen. Zo vaak kut alto naar mijn hoofd gehad _O-.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Designer donderdag 14 december 2017 @ 23:43:02 #181
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175732691
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Daar word ik ook voor uitgemaakt soms. ;(

Al, sinds ik niet studeer niet zoveel meer.
Ach. Wat zijn labels. Ik ben een brildragende LP draaiende macbook bezittende koffiedrinkende designer en mij noemen ze een systeembeheerder.
🐙
pi_175732698
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:42 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ach als eenhoorns weer uit zijn dan is dat ook weer voorbij.

Sommige zeggen ook maar iets om te zeggen. Zo vaak kut alto naar mijn hoofd gehad _O-.
Ja dat is ook zo. Vroeger was ik een nep emo, toen een nep hipster. Altijd nep, omdat ik dus wel die blij bloemetjes eenhoorn kant heb gehad denk ik. :+
pi_175732709
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:43 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ach. Wat zijn labels. Ik ben een brildragende LP draaiende macbook bezittende koffiedrinkende designer en mij noemen ze een systeembeheerder.
Jij bent awesome O+
pi_175732738
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:43 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ach. Wat zijn labels. Ik ben een brildragende LP draaiende macbook bezittende koffiedrinkende designer en mij noemen ze een systeembeheerder.
_O-.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732767
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:43 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ach. Wat zijn labels. Ik ben een brildragende LP draaiende macbook bezittende koffiedrinkende designer en mij noemen ze een systeembeheerder.
HIPSTER! HIPSTER!!!
pi_175732790
quote:
11s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

HIPSTER! HIPSTER!!!
[ afbeelding ]
Hebben jullie nu eindelijk al gedate?
pi_175732793
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo. Vroeger was ik een nep emo, toen een nep hipster. Altijd nep, omdat ik dus wel die blij bloemetjes eenhoorn kant heb gehad denk ik. :+
Gewoon doen wat jij leuk vind. Als jij blij bloemetjes eenhoorn leuk vind, helemaal top toch. Fuck de rest.

Dat een jaar geprobeerd niet mezelf zijn om maar bij de groep te horen. Werd er depressief van. Dus maar gestopt. Was 15 btw.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732809
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:48 schreef steelhead het volgende:

[..]

Gewoon doen wat jij leuk vind. Als jij blij bloemetjes eenhoorn leuk vind, helemaal top toch. Fuck de rest.

Dat een jaar geprobeerd niet mezelf zijn om maar bij de groep te horen. Werd er depressief van. Dus maar gestopt. Was 15 btw.
Oh ja daar heb ik altijd best wel schijt aan gehad. Mijn hele straat heeft groene voordeuren nu met een enkeling wit geloof ik en die van mij is lekker knalpaars. O+
pi_175732814
quote:
11s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

HIPSTER! HIPSTER!!!
[ afbeelding ]
Er zit geen geluid bij dat plaatje en toch hoor ik het. :{.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732832
Maar als we mensen in hokjes stoppen. Hipsters O+ O+ O+
pi_175732846
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:51 schreef Fripsel het volgende:
Maar als we mensen in hokjes stoppen. Hipsters O+ O+ O+
Tja ik weet niet. Ik lust geen koffie.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732860
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:48 schreef aeque het volgende:

[..]

Hebben jullie nu eindelijk al gedate?
Nee. Kan jij niet wat regelen? Een soort speeddate dat ik alle mannen met wie jullie mij koppelen in 1 keer kan daten.
  Designer donderdag 14 december 2017 @ 23:52:42 #193
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175732862
quote:
11s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

HIPSTER! HIPSTER!!!
[ afbeelding ]
Toch draag ik daar teveel zwart voor.

Toen ik tiener was noemden ze me wel eens kutgothic.

Ik was geen gothic.
🐙
pi_175732870
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:51 schreef steelhead het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Ik lust geen koffie.
pi_175732872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee. Kan jij niet wat regelen? Een soort speeddate dat ik alle mannen met wie jullie mij koppelen in 1 keer kan daten.
Beauty and the nerd?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732890
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:52 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Toch draag ik daar teveel zwart voor.

Toen ik tiener was noemden ze me wel eens kutgothic.

Ik was geen gothic.
Ah een emo.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732906
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kaartje al gekocht? :P
Tap tap tap
pi_175732915
quote:
18s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:53 schreef Elvi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja de keus of koffie of de rest van de dag kotsen is snel gemaakt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732918
Ik ben te dik, oud en lelijk om een hipster te zijn.
Tap tap tap
  Designer donderdag 14 december 2017 @ 23:55:08 #200
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175732922
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:53 schreef steelhead het volgende:

[..]

Ah een emo.
Dat ook al niet. We hadden ze wel beiden op school. Ook letterlijk altijd in aparte hoekjes van het schoolplein. Net een groep kraaien.
🐙
pi_175732926
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:53 schreef steelhead het volgende:

[..]

Beauty and the nerd?
Waarbij ik de nerd ben natuurlijk :Y
pi_175732927
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:51 schreef steelhead het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Ik lust geen koffie.
Ik ook niet. :D
pi_175732940
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kaartje al gekocht? :P
Ah goed punt :P moet je ook een tijd kiezen of alleen datum?
pi_175732945
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben te dik, oud en lelijk om een hipster te zijn.
Je bent niet dik oud en lelijk. PUNT.
pi_175732950
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waarbij ik de nerd ben natuurlijk :Y
En jij bent geen nerd.
pi_175732953
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ah goed punt :P moet je ook een tijd kiezen of alleen datum?
Nee alleen een los kaartje. Je kunt niet reserveren dus dat wordt nog leuk.
Tap tap tap
pi_175732963
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Dat ook al niet. We hadden ze wel beiden op school. Ook letterlijk altijd in aparte hoekjes van het schoolplein. Net een groep kraaien.
Waar hoorde jij bij dan?
pi_175732964
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee alleen een los kaartje. Je kunt niet reserveren dus dat wordt nog leuk.
Oh dat is raar -O-
pi_175732968
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je bent niet dik oud en lelijk. PUNT.
Noem je me nou een hipster? :(
Tap tap tap
pi_175732983
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Dat ook al niet. We hadden ze wel beiden op school. Ook letterlijk altijd in aparte hoekjes van het schoolplein. Net een groep kraaien.
Om kraaien weg te houden moet je er een dode neerhangen.

Emo is na mijn tijd op school. Goths zag ik ook niet veel. Wel in het cafe waar ik heen ging.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175732993
Ik zat op een kakschool ;(
Tap tap tap
  Designer donderdag 14 december 2017 @ 23:58:19 #212
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175732997
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:51 schreef steelhead het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Ik lust geen koffie.
Ik drink ook thee. Maar koffie is hipsterder denk ik. Vooral als je meer dan één manier hebt om het te zetten. _O-

Ik heb een Nespresso apparaat, een cafetière, een aeropress. En ik wil nog een chemex en een koffiesifon.
🐙
pi_175733013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waarbij ik de nerd ben natuurlijk :Y
Ok andere titel.

Nerdette and the nerds.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733026
Ik drink trouwens wel muntthee. Dus misschien ben ik wel hipster.
Tap tap tap
pi_175733027
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Noem je me nou een hipster? :(
Als je dan een hipster bent, ja. O+

Maar ik heb niet echt een hokje voor je ofzo. Ik vind je gewoon een leuke vrouw. Niet echt een bepaald stereo type.
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:00:17 #216
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733046
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waar hoorde jij bij dan?
Een klein groepje van uitzonderingen. We hoorden niet ergens bij behalve elkaar. Niet eens alleen de kansloze rejects of zo. Gewoon een bonte diverse groep met humor.
🐙
pi_175733054
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Een klein groepje van uitzonderingen. We hoorden niet ergens bij behalve elkaar. Niet eens alleen de kansloze rejects of zo. Gewoon een bonte diverse groep met humor.
Ah dat klinkt wel tof. O+
pi_175733057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben te dik, oud en lelijk om een hipster te zijn.
Wat is je leeftijd? En in je fotoboek ben je niet dik en zeker niet lelijk.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733080
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:58 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik drink ook thee. Maar koffie is hipsterder denk ik. Vooral als je meer dan één manier hebt om het te zetten. _O-

Ik heb een Nespresso apparaat, een cafetière, een aeropress. En ik wil nog een chemex en een koffiesifon.
Ik heb niet eens een waterkoker...
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733085
Er gaat hier al een tijdje iets mis. De laatste tijd als ik CL bedoel heb ik het afgekort met CC bedenk ik me.
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:02:23 #221
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik drink trouwens wel muntthee. Dus misschien ben ik wel hipster.
Voor mij persoonlijk asocieer ik het woord hipster ook wel met een zekere pretentie.

Dus.

Muntthee is geen thee maar een tisane. :7
🐙
pi_175733097
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:00 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Een klein groepje van uitzonderingen. We hoorden niet ergens bij behalve elkaar. Niet eens alleen de kansloze rejects of zo. Gewoon een bonte diverse groep met humor.
Beste wat je kunt hebben toch :).
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733111
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk asocieer ik het woord hipster ook wel met een zekere pretentie.

Dus.

Muntthee is geen thee maar een tisane. :7
Maar is dat niet meer een pretentie die de buitenwereld graag wil zien? Omdat het nu eenmaal opvalt als je anders bent?
pi_175733115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:02 schreef Fripsel het volgende:
Er gaat hier al een tijdje iets mis. De laatste tijd als ik CL bedoel heb ik het afgekort met CC bedenk ik me.
CopyCat :P
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:02 schreef Fripsel het volgende:
Er gaat hier al een tijdje iets mis. De laatste tijd als ik CL bedoel heb ik het afgekort met CC bedenk ik me.
Creditcard. Begrijpelijk.
Tap tap tap
pi_175733120
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:03 schreef steelhead het volgende:

[..]

CopyCat :P
Ja I know :+
pi_175733124
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:02 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Voor mij persoonlijk asocieer ik het woord hipster ook wel met een zekere pretentie.

Dus.

Muntthee is geen thee maar een tisane. :7
Een wat.
Tap tap tap
  vrijdag 15 december 2017 @ 00:04:10 #228
47102 Elvi
miemkwien
pi_175733127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik drink trouwens wel muntthee. Dus misschien ben ik wel hipster.
Oh ik ook :@

Kaartje gekocht btw *O*
pi_175733135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:04 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik ook :@

Kaartje gekocht btw *O*
*O*
Tap tap tap
pi_175733150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:04 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik ook :@

Kaartje gekocht btw *O*
Waar gaan jullie heen? :).
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:09:02 #231
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733217
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar is dat niet meer een pretentie die de buitenwereld graag wil zien? Omdat het nu eenmaal opvalt als je anders bent?
Oh nee hoor. Het is meer het "anders doen om het anders zijn". Dat betekent niet dat iedereen die koffie drinkt of platen draait een hipster is.

Ik zag het veel op de designopleiding in het eerste jaar. Als mensen heel hard hun best deden om te doen wat ze dachten dat designers doen. Dus je zag steeds meer mensen met macbooks als het jaar vorderde. De kleren werden gekker. Mannen gingen sjaaltjes dragen. Toen de fixies hip werden zag je die ineens overal. Later waren het veel longboards onder de eerstejaars.

Als ze dan langer bleven verdween dat weer een beetje. Werden mensen weer zichzelf.
🐙
pi_175733236
Ik las spiraaltjes in plaats van sjaaltjes.
Tap tap tap
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:10:29 #233
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733244
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Een wat.
In feite thee maar dan van een plant anders dan de camellia sinensis. Wat de theeplant is. Alle theesoorten zijn dezelfde plant.

Rooibos? Andere plant. Geen thee. Munt? <zoemer geluid> helaas.
🐙
pi_175733247
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:05 schreef steelhead het volgende:

[..]

Waar gaan jullie heen? :).
Zie OP :)
Tap tap tap
pi_175733264
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:10 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

In feite thee maar dan van een plant anders dan de camellia sinensis. Wat de theeplant is. Alle theesoorten zijn dezelfde plant.

Rooibos? Andere plant. Geen thee. Munt? <zoemer geluid> helaas.
O zo. Laatst nog wat moeten vertalen over de plant.
Tap tap tap
pi_175733304
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Het is meer het "anders doen om het anders zijn". Dat betekent niet dat iedereen die koffie drinkt of platen draait een hipster is.

Ik zag het veel op de designopleiding in het eerste jaar. Als mensen heel hard hun best deden om te doen wat ze dachten dat designers doen. Dus je zag steeds meer mensen met macbooks als het jaar vorderde. De kleren werden gekker. Mannen gingen sjaaltjes dragen. Toen de fixies hip werden zag je die ineens overal. Later waren het veel longboards onder de eerstejaars.

Als ze dan langer bleven verdween dat weer een beetje. Werden mensen weer zichzelf.
Wacht mijn vriendin heeft design gedaan, drinkt coffee en zweert bij mac.

Ah crap.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733310
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zie OP :)
Amsterdam lichtshow. Gezellig. Iig veel plezier :).
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:18:29 #238
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733359
jolabokaflod is mijn nieuwe favoriete woord

🐙
pi_175733377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee. Kan jij niet wat regelen? Een soort speeddate dat ik alle mannen met wie jullie mij koppelen in 1 keer kan daten.
Nah ik ben niet goed in dingen regelen.
pi_175733387
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
jolabokaflod is mijn nieuwe favoriete woord

[ afbeelding ]
Daar teken ik wel voor.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175733398
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  vrijdag 15 december 2017 @ 00:21:42 #242
47102 Elvi
miemkwien
pi_175733412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:19 schreef aeque het volgende:

[..]

Nah ik ben niet goed in dingen regelen.
Kom je ook naar het Licht Festival in Amsterdam?
pi_175733426
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:21 schreef Elvi het volgende:

[..]

Kom je ook naar het Licht Festival in Amsterdam?
Lol, nee. :+
  vrijdag 15 december 2017 @ 00:23:25 #244
47102 Elvi
miemkwien
pi_175733430
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:23 schreef aeque het volgende:

[..]

Lol, nee. :+
Want? :(
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:25:52 #245
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:38:48 #246
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733567
Iedereen sneaky naar bed gegaan.
🐙
pi_175733587
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:09 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Het is meer het "anders doen om het anders zijn". Dat betekent niet dat iedereen die koffie drinkt of platen draait een hipster is.

Ik zag het veel op de designopleiding in het eerste jaar. Als mensen heel hard hun best deden om te doen wat ze dachten dat designers doen. Dus je zag steeds meer mensen met macbooks als het jaar vorderde. De kleren werden gekker. Mannen gingen sjaaltjes dragen. Toen de fixies hip werden zag je die ineens overal. Later waren het veel longboards onder de eerstejaars.

Als ze dan langer bleven verdween dat weer een beetje. Werden mensen weer zichzelf.
Oh ik heb dat niet ervaren op mijn opleiding. Wel dat mensen anders waren. Maar juist dat iedereen meer de vrijheid ervaarde om ook gewoon anders te zijn en dat werd dus ook niet minder op een bepaald punt. :@
pi_175733594
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
Iedereen sneaky naar bed gegaan.
Ik niet. Vet filmpje trouwens. Zeker het 2de deel. Nice rifs.

Maar ik ga nu stiekem wel naar bed.

Welteruste.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  vrijdag 15 december 2017 @ 00:47:07 #249
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175733624
Bijna weekend *G*
Same shit, different day
SC hopper present
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:50:54 #250
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733653
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh ik heb dat niet ervaren op mijn opleiding. Wel dat mensen anders waren. Maar juist dat iedereen meer de vrijheid ervaarde om ook gewoon anders te zijn en dat werd dus ook niet minder op een bepaald punt. :@
Oh tuurlijk. Die zijn er ook. Er waren oprecht toffe en creatieve figuren.

Ik klink wat bitterder dan ik daadwerkelijk ben. Misschien begin ik een oude zeikerd te worden.
🐙
pi_175733662
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:50 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Die zijn er ook. Er waren oprecht toffe en creatieve figuren.

Ik klink wat bitterder dan ik daadwerkelijk ben. Misschien begin ik een oude zeikerd te worden.
De nepperds die vielen in het eerste of het tweede jaar uit bij ons. Of in het 4e jaar zoals ik. ;(
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 00:52:39 #252
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733667
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De nepperds die vielen in het eerste of het tweede jaar uit bij ons. Of in het 4e jaar zoals ik. ;(
Ik in het tweede jaar. Twee keer. :7
🐙
  vrijdag 15 december 2017 @ 00:55:32 #253
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175733683
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:50 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh tuurlijk. Die zijn er ook. Er waren oprecht toffe en creatieve figuren.

Ik klink wat bitterder dan ik daadwerkelijk ben. Misschien begin ik een oude zeikerd te worden.
age is just a number :+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175733763
quote:
I like it _O_
mag het weten
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:16:12 #255
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175733779
quote:
De bi bim bap deed het goed ^O^

Nu wel een hele berg afwas :')
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:17:51 #256
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175733786
Leeft het nog een beetje hier?
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 01:27:36 #257
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733825
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:17 schreef Trashcanman het volgende:
Leeft het nog een beetje hier?
Een bruisende potpourri van sociale activiteit.
🐙
pi_175733832
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:27 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Een bruisende potpourri van sociale activiteit.
Ahja
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:40:50 #259
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175733854
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:27 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Een bruisende potpourri van sociale activiteit.
*O*
  Designer vrijdag 15 december 2017 @ 01:41:24 #260
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175733857
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ahja
Uhuh
🐙
pi_175734120
:O
pi_175734131
Goedemorgen iedereen!

Bijna weekend *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175734133
*O* *O* *O* *O*


Goedemorgen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175734137
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 05:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!

Bijna weekend *O*
nog benchen vandaag?
pi_175734141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 06:00 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:

[..]

nog benchen vandaag?
Sporten bedoel je? Ja natuurlijk dan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175734474
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Help je man is klusser?
Nee meer Help, waarom heb ik van die geweldige ideeen, pfffff
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:29:26 #268
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734476
Goedemorgen :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175734482
Goedemorgen
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:31:35 #270
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen
een nieuwe :o
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:32:04 #271
141482 Q.
JurassiQ
pi_175734499
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:31 schreef Koen66 het volgende:

[..]

een nieuwe :o
Een nieuwe morgen? *O*
For great justice!
pi_175734502
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:31 schreef Koen66 het volgende:

[..]

een nieuwe :o
Vlug, vraag haar nummer!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_175734505
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:31 schreef Koen66 het volgende:

[..]

een nieuwe :o
Vers vlees?
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:32:40 #274
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734506
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Een nieuwe morgen? *O*
ook ja :Y
Een oude wordt vervelend op gegeven moment
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:33:25 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vlug, vraag haar nummer!
_O-
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175734514
Eerst koffie, voor er iemand een ongeluk krijgt
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:33:57 #277
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vers vlees?
I don't know, niet voor mij sowieso :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175734521
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 05:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen!

Bijna weekend *O*
Werkweek net begonnen ja ;(
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:34:15 #279
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734522
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Eerst koffie, voor er iemand een ongeluk krijgt
c_/
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175734524
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen
Hallo :@
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:35:04 #281
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734528
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hallo :@
*schuift Faxie naar voren
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175734542
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]

*schuift Faxie naar voren
Volgens mij is ze al bezet :P
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:37:38 #283
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_175734550
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij is ze al bezet :P
owwww ik heb niet teruggelezen
Same shit, different day
SC hopper present
pi_175734551
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij is ze al bezet :P
Voelt hij niks van :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_175734561
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij is ze al bezet :P
Des te interessanter voor jou. :+
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:40:36 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175734564
Buongiorno O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175734568
Samzz O+
pi_175734571
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:40 schreef Samzz het volgende:
Buongiorno O+.
Doe maar gewoon Nederlands goedemorgen :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_175734572
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:39 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Des te interessanter voor jou. :+
:')
pi_175734574
Dat programma van cesar milan die een nieuw baasje zoekt voor shelter dogs is comfy.
pi_175734577
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Voelt hij niks van :+
Zij wel :9
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:42:00 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175734578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz O+
Hoi Dino O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175734580
Ik vind dat programma erna altijd interessant, dat van die kolonie
pi_175734582
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

:')
:s)
pi_175734595
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik vind dat programma erna altijd interessant, dat van die kolonie
Ik weet niet, vind hutterieten eigenlijk niet veel anders of interessanter dan refo's.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 07:44:04 #296
357044 Budapestenaar
pi_175734602
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Agatha O+
Ook fan? :)
pi_175734611
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:s)
Stommerik :6
pi_175734615
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Stommerik :6
Hoel.gif
pi_175734620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet niet, vind hutterieten eigenlijk niet veel anders of interessanter dan refo's.
Nou het is een goede opstart voor mijn bloeddruk, ik kan er niet zo best tegen als een man zegt tegen een vrouw dat ze iets niet mogen.
pi_175734623
Samzz, Dino pest me :'( !
pi_175734637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou het is een goede opstart voor mijn bloeddruk, ik kan er niet zo best tegen als een man zegt tegen een vrouw dat ze iets niet mogen.
_O-
Ben ik redelijk immuun voor door mijn jeugd :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')