abonnement Unibet Coolblue
pi_175717866

Hier vind je de OP.
BFF met GGMM
pi_175717921
quote:
9s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vergeet Gio niet. #GIOROTOP
Ik was al anti-Gio voor het hip was, maar aan Van Bronckhorst ligt deze malaise niet grotendeels.
pi_175717946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik was al anti-Gio voor het hip was, maar aan Van Bronckhorst ligt deze malaise niet grotendeels.
Natuurlijk niet, net zoals het kampioenschap niet volledig dankzij hem en Kuyt was.
BFF met GGMM
pi_175717954
Geen dramaqueen Don, de feiten liegen niet. Naast de resultaten is het spel ook gewoon niet om aan te gluren. Daar mag je ook best kritisch naar Gio voor kijken.
blablablabla
  donderdag 14 december 2017 @ 13:57:49 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175717972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:57 schreef Elan het volgende:
Geen dramaqueen Don, de feiten liegen niet. Naast de resultaten is het spel ook gewoon niet om aan te gluren. Daar mag je ook best kritisch naar Gio voor kijken.
Ja, maar...Ja, maar....

Blessures, nieuw team, wennen, heel veel pech met kansen etc. etc.

:')
pi_175717979
giogod _O_
pi_175717999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:57 schreef Elan het volgende:
Geen dramaqueen Don, de feiten liegen niet. Naast de resultaten is het spel ook gewoon niet om aan te gluren. Daar mag je ook best kritisch naar Gio voor kijken.
Het probleem is eerder dat Feyenoord op het middenveld weinig technische kwaliteit heeft. Nu heb je veel middenvelders die alles behalve in het creatieve hoekje zitten terwijl het middenveld een cruciale linie voor elk elftal is. Daar kan je Van Bronckhorst niet op afrekenen. Elk elftal sterft af als alleen de voorhoede scorend vermogen heeft, waarvan de linksbuiten ook een gebed zonder einde is.
pi_175718001
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, maar...Ja, maar....

Blessures, nieuw team, wennen, heel veel pech met kansen etc. etc.

:')
Gisteren was een incidentje. Als je zo blijft spelen ga je vanzelf weer wedstrijden winnen1!!!
blablablabla
pi_175718071
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, maar...Ja, maar....

Blessures, nieuw team, wennen, heel veel pech met kansen etc. etc.

:')
Dat ontken jij dus? :D
pi_175718086
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het probleem is eerder dat Feyenoord op het middenveld weinig technische kwaliteit heeft. Nu heb je veel middenvelders die alles behalve in het creatieve hoekje zitten terwijl het middenveld een cruciale linie voor elk elftal is. Daar kan je Van Bronckhorst niet op afrekenen. Elk elftal sterft af als alleen de voorhoede scorend vermogen heeft, waarvan de linksbuiten ook een gebed zonder einde is.
Van Bronckhorst is toch ook betrokken bij die procesvorming of is Van Geel op eigen initiatief aan het winkelen geweest afgelopen zomer?

Daarbij vind ik dat redelijk veel spelers er bij lopen alsof ze geen idee hebben wat hun taak positioneel exact is binnen de ploeg.
blablablabla
  donderdag 14 december 2017 @ 14:03:42 #11
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718094
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ontken jij dus? :D
Ik kijk iets verder dan mijn neus lang is. :)
pi_175718111
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ontken jij dus? :D
Geef het op Scrum, je gaat deze gasten niet overtuigen.
BFF met GGMM
pi_175718127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat ontken jij dus? :D
Je kan een zesde plek in deze treurige competitie toch niet simpelweg legitimeren op basis van wat blessures en (aardig dure) nieuwe spelers?

Daarbij was het al kommer en kwel met Botteghin en Jan Scharie er nog in. Als je daar op doelt.
blablablabla
pi_175718152
quote:
15s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Van Bronckhorst is toch ook betrokken bij die procesvorming of is Van Geel op eigen initiatief aan het winkelen geweest afgelopen zomer?

Daarbij vind ik dat redelijk veel spelers er bij lopen alsof ze geen idee hebben wat hun taak positioneel exact is binnen de ploeg.
Vorig seizoen deed Toornstra het aardig als inschuivende middenvelder, dit seizoen is hij geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was. Wiens schuld is dat? Is hij het voetballen verleerd of was vorig seizoen een uitschieter?
BFF met GGMM
pi_175718159
quote:
15s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Van Bronckhorst is toch ook betrokken bij die procesvorming of is Van Geel op eigen initiatief aan het winkelen geweest afgelopen zomer?

Daarbij vind ik dat redelijk veel spelers er bij lopen alsof ze geen idee hebben wat hun taak positioneel exact is binnen de ploeg.
Ik denk niet dat de selectie van Feyenoord puur en alleen op aanwijzen van één coach wordt aangesteld. Daar gaan wel meer mensen over en zeker bij, ondanks het kampioenschap, low budget club als Feyenoord. Trainers zijn vaak en vooral bezig met hun spelers en niet met de zaken die Van Geel uitvoert. Trainer zijn is absoluut iets anders dan manager.
pi_175718163
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geef het op Scrum, je gaat deze gasten niet overtuigen.
Het is een hopeloze zaak ja ;(.
pi_175718179
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geef het op Scrum, je gaat deze gasten niet overtuigen.
Stop met deze GGMM-act Don. Elke supporter die niet aan blindengeleidehond gebonden is ziet dat het voor geen meter loopt en dat er op deze manier ook weinig perspectief is dat dat het wel gaat doen.
blablablabla
  donderdag 14 december 2017 @ 14:07:54 #18
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vorig seizoen deed Toornstra het aardig als inschuivende middenvelder, dit seizoen is hij geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was. Wiens schuld is dat? Is hij het voetballen verleerd of was vorig seizoen een uitschieter?
Als je daar de spelers zelf de schuld van geeft. Waar is een coach dan nog voor? Dan kun je net zo goed clown Bassie voor de groep zetten.

Zelfs als Gio die instructies geeft en het komt niet over op de spelers moet je toch je conclusies trekken?
pi_175718202
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kan een zesde plek in deze treurige competitie toch niet simpelweg legitimeren op basis van wat blessures en (aardig dure) nieuwe spelers?

Daarbij was het al kommer en kwel met Botteghin en Jan Scharie er nog in. Als je daar op doelt.
Kwaliteiten te kort komen + (of mede door) basisspelers verliezen dan wel door transfers of blessures. Ja, dan is deze positie, met deze selectie, prima te verklaren.
pi_175718203
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je daar de spelers zelf de schuld van geeft. Waar is een coach dan nog voor? Dan kun je net zo goed clown Bassie voor de groep zetten.

Zelfs als Gio die instructies geeft en het komt niet over op de spelers moet je toch je conclusies trekken?
Jij hebt zelf nooit gevoetbald he?
BFF met GGMM
  donderdag 14 december 2017 @ 14:08:52 #21
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718224
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij hebt zelf nooit gevoetbald he?
Graag op de inhoud.

(maar ja, ik heb wel gevoetbald).
pi_175718242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:07 schreef fetX het volgende:

[..]

Als je daar de spelers zelf de schuld van geeft. Waar is een coach dan nog voor? Dan kun je net zo goed clown Bassie voor de groep zetten.

Zelfs als Gio die instructies geeft en het komt niet over op de spelers moet je toch je conclusies trekken?
Vreemd dat je dit concludeert als je de trainer van Manchester City vraagt naar wat een goede coach maakt; goede spelers. Met dit eenheidsworstenmiddenveld kan je ook niet succes verwachten van een andere trainer.
pi_175718257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Vorig seizoen deed Toornstra het aardig als inschuivende middenvelder, dit seizoen is hij geen schim meer van de speler die hij vorig seizoen was. Wiens schuld is dat? Is hij het voetballen verleerd of was vorig seizoen een uitschieter?
Vorig seizoen kon je Kuyt inbrengen, dat Toornstra nooit van zijn leven meer zo'n fantastisch seizoen zou draaien als vorig jaar kan toch elke idioot toch bedenken?
blablablabla
pi_175718271
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Vorig seizoen kon je Kuyt inbrengen, dat Toornstra nooit van zijn leven meer zo'n fantastisch seizoen zou draaien als vorig jaar kan toch elke idioot toch bedenken?
Ik vind dit best een domme opmerking.
pi_175718281
quote:
9s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Vorig seizoen kon je Kuyt inbrengen, dat Toornstra nooit van zijn leven meer zo'n fantastisch seizoen zou draaien als vorig jaar kan toch elke idioot toch bedenken?
Ik geef het op...
BFF met GGMM
pi_175718286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Graag op de inhoud.

(maar ja, ik heb wel gevoetbald).
Dat was op de inhoud... :')
BFF met GGMM
  donderdag 14 december 2017 @ 14:11:22 #27
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718296
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vreemd dat je dit concludeert als je de trainer van Manchester City vraagt naar wat een goede coach maakt; goede spelers. Met dit eenheidsworstenmiddenveld kan je ook niet succes verwachten van een andere trainer.
Hoe verschilt ons middenveld met dat van vorig jaar? Behoudens Kuyt die de tweede seizoenshelft eigenlijk amper aan spelen toe kwam?

En van 't Schip & van den Brom hebben zeker beter materiaal? Zo simpel is de conclusie niet.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:11:48 #28
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718305
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat was op de inhoud... :')
Ijzersterk.
pi_175718346
elangod
pi_175718349
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vind dit best een domme opmerking.
Toornstra is een aardige speler maar wel 29, heeft nog nooit zoveel gescoord in zijn carrière als vorig seizoen..
Sterker nog: in zijn hele voorgaande periode bij Feyenoord heeft hij bij lange na niet zoveel doelpunten gemaakt. Waarom dan nu verbaasd zijn over zijn terugval? Waarschijnlijk is dit gewoon zijn niveau......
blablablabla
pi_175718354
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Hoe verschilt ons middenveld met dat van vorig jaar? Behoudens Kuyt die de tweede seizoenshelft eigenlijk amper aan spelen toe kwam?

En van 't Schip & van den Brom hebben zekere beter materiaal? Zo simpel is de conclusie niet.
Het verschil met vorig jaar is gewoon deels dat Feyenoord veel meer moet opbouwen en voetballen. Vorig seizoen kon Feyenoord de bal aan de tegenstander laten, pressie bij het passeren van de middellijn en dan toeslaan. Misschien helpt het ook niet dat Elia als linksbuiten vertrokken is. Achterin staat Feyenoord, vind ik, niet verkeerd voor een club die veel te kampen heeft met blessures in de achterhoede.
pi_175718417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het verschil met vorig jaar is gewoon deels dat Feyenoord veel meer moet opbouwen en voetballen. Vorig seizoen kon Feyenoord de bal aan de tegenstander laten, pressie bij het passeren van de middellijn en dan toeslaan. Misschien helpt het ook niet dat Elia als linksbuiten vertrokken is. Achterin staat Feyenoord, vind ik, niet verkeerd voor een club die veel te kampen heeft met blessures in de achterhoede.
De tegenstanders benaderen ons nu ook heel anders dan vorig seizoen. Dat Heerenveen stond gisteren gewoon gezellig met 10 man op eigen helft tijd te rekken vanaf de 60e minuut.
blablablabla
pi_175718445
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:16 schreef Elan het volgende:

[..]

De tegenstanders benaderen ons nu ook heel anders dan vorig seizoen. Dat Heerenveen stond gisteren gewoon gezellig met 10 man op eigen helft tijd te rekken vanaf de 60e minuut.
Maar dat zeg ik ook in mijn post indirect.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:17:39 #34
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het verschil met vorig jaar is gewoon deels dat Feyenoord veel meer moet opbouwen en voetballen. Vorig seizoen kon Feyenoord de bal aan de tegenstander laten, pressie bij het passeren van de middellijn en dan toeslaan. Misschien helpt het ook niet dat Elia als linksbuiten vertrokken is. Achterin staat Feyenoord, vind ik, niet verkeerd voor een club die veel te kampen heeft met blessures in de achterhoede.
Vorig jaar domineerde/controleerde Feyenoord (bijna) elke thuiswedstrijd. Wanneer Feyenoord de bal kwijt was, zaten ze er direct op om de bal te heroveren. Dit zie ik dit jaar niet meer (zoveel) terug. Uberhaupt zie ik geen idee achter het voetbal wat gespeeld wordt.

Ik denk dat de chemie tussen trainer en spelers over is. Dat Gio het niet meer overbrengt/kan brengen. Daarnaast speelt Gio graag krachtvoetbal. Een andere (tactische) oplossing heeft hij niet. Gisteren ook totaal geen antwoord op een 451 systeem.

Als laatste word ik gewoon moe van de 'gelatenheid' rondom de club. Het kabbelt allemaal maar voort. Ik snap heel goed wat Koeman een paar jaar geleden zei: er heerst absoluut geen topsportklimaat. We hebben weer een titel. Genoeg voor de komende 5 (?) 10 (?) 15 (?) jaar?
pi_175718584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Ijzersterk.
Ik zal het proberen uit te leggen: de trainer geeft opdrachten mee, die kun je uitvoeren of niet. Laten we er vanuit gaan dat je ze wel wil uitvoeren. Dan kun je deze goed uitvoeren of verneuken. Je kan het verneuken door foute keuzes te maken of door fouten te maken. Fouten maken kan door gebrek aan techniek, conditie, automatismen.

Bij Toornstra zijn het technische fouten momenteel: ballen die van zijn voet springen, verkeerd timen bij kopduels, foute passes. Zaken die vorig seizoen wel goed gingen, het niveau van de Eredivisie is niet omhoog gegaan, dus is zijn niveau omlaag gegaan. En dat is een gevolg van hopeloos uit vorm zijn.

Je vorm terugvinden kan door veel te spelen en vertrouwen te krijgen, maar bij een topclub is het geduld niet onbeperkt. Dan vlieg je dus uit de basis en zal je het met invalbeurten moeten doen. De ene speler kan daar wel mee overweg, de andere niet.

Dat ligt allemaal nog altijd niet aan de trainer.

En sowieso, de helft van het stadion vindt dat Gio Toornstra te lang liet staan en de andere helft vindt dat hij hem te vroeg slachtofferde.

Als je geen overtuigend betere selectie hebt dan de concurrentie, moet je ook gewoon geluk hebben.

Iedereen die op welk niveau dan ook heeft gevoetbald weet dat ook.
BFF met GGMM
pi_175718589
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Vorig jaar domineerde/controleerde Feyenoord (bijna) elke thuiswedstrijd. Wanneer Feyenoord de bal kwijt was, zaten ze er direct op om de bal te heroveren. Dit zie ik dit jaar niet meer (zoveel) terug. Uberhaupt zie ik geen idee achter het voetbal wat gespeeld wordt.
Omdat het wat makkelijker is als je de tegenstander laat voetballen. Feyenoord kon veel meer vanuit een compacte organisatie verdedigen en omschakelen. Nu gaat dat wat moeilijker. Dit Feyenoord komt gewoon voetballende kwaliteit tekort. Dat ligt echt niet aan of de pressing wel goed is of niet. Jij denkt dat Jørgensen voor de grap uit gaat zakken? Die ziet ook wel dat er eindeloos wordt gebreid zonder enige creatieve input. Je mag Van Bronckhorst heus genoeg verwijten, maar de selectieopbouw klopt echt niet.
pi_175718632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zal het proberen uit te leggen: de trainer geeft opdrachten mee, die kun je uitvoeren of niet. Laten we er vanuit gaan dat je ze wel wil uitvoeren. Dan kun je deze goed uitvoeren of verneuken. Je kan het verneuken door foute keuzes te maken of door fouten te maken. Fouten maken kan door gebrek aan techniek, conditie, automatismen.

Bij Toornstra zijn het technische fouten momenteel: ballen die van zijn voet springen, verkeerd timen bij kopduels, foute passes. Zaken die vorig seizoen wel goed gingen, het niveau van de Eredivisie is niet omhoog gegaan, dus is zijn niveau omlaag gegaan. En dat is een gevolg van hopeloos uit vorm zijn.

Je vorm terugvinden kan door veel te spelen en vertrouwen te krijgen, maar bij een topclub is het geduld niet onbeperkt. Dan vlieg je dus uit de basis en zal je het met invalbeurten moeten doen. De ene speler kan daar wel mee overweg, de andere niet.

Dat ligt allemaal nog altijd niet aan de trainer.

En sowieso, de helft van het stadion vindt dat Gio Toornstra te lang liet staan en de andere helft vindt dat hij hem te vroeg slachtofferde.

Als je geen overtuigend betere selectie hebt dan de concurrentie, moet je ook gewoon geluk hebben.

Iedereen die op welk niveau dan ook heeft gevoetbald weet dat ook.
Ah en dan kom je bij de moraal van het verhaal:

Er is gewoon ontzettend kut ingekocht :)
blablablabla
pi_175718656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah en dan kom je bij de moraal van het verhaal:

Er is gewoon ontzettend kut ingekocht :)
Stijn zegt het al een hele poos en ik ben het daar ook mee eens. We missen creativiteit op het middenveld.
BFF met GGMM
pi_175718659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah en dan kom je bij de moraal van het verhaal:

Er is gewoon ontzettend kut ingekocht :)
Niet ontzettend kut. Achteraf kan je zeggen matig.
  Moderator donderdag 14 december 2017 @ 14:25:29 #40
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175718717
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Ah en dan kom je bij de moraal van het verhaal:

Er is gewoon ontzettend kut ingekocht :)
De aankopen renderen bijna allemaal goed, alleen op rechtsback en linksbuiten zijn we er op achteruit gegaan vind ik. Het zijn meer de spelers die we al hadden die minder lijken te brengen.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:25:37 #41
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik zal het proberen uit te leggen: de trainer geeft opdrachten mee, die kun je uitvoeren of niet. Laten we er vanuit gaan dat je ze wel wil uitvoeren. Dan kun je deze goed uitvoeren of verneuken. Je kan het verneuken door foute keuzes te maken of door fouten te maken. Fouten maken kan door gebrek aan techniek, conditie, automatismen.

Bij Toornstra zijn het technische fouten momenteel: ballen die van zijn voet springen, verkeerd timen bij kopduels, foute passes. Zaken die vorig seizoen wel goed gingen, het niveau van de Eredivisie is niet omhoog gegaan, dus is zijn niveau omlaag gegaan. En dat is een gevolg van hopeloos uit vorm zijn.

Je vorm terugvinden kan door veel te spelen en vertrouwen te krijgen, maar bij een topclub is het geduld niet onbeperkt. Dan vlieg je dus uit de basis en zal je het met invalbeurten moeten doen. De ene speler kan daar wel mee overweg, de andere niet.

Dat ligt allemaal nog altijd niet aan de trainer.

En sowieso, de helft van het stadion vindt dat Gio Toornstra te lang liet staan en de andere helft vindt dat hij hem te vroeg slachtofferde.

Als je geen overtuigend betere selectie hebt dan de concurrentie, moet je ook gewoon geluk hebben.

Iedereen die op welk niveau dan ook heeft gevoetbald weet dat ook.
Ik snap je punt wel, maar je gaat mij toch niet vertellen dat Gio het allemaal onder controle en op de rit heeft? Het voetbal wat nu wordt gespeeld zit gewoon geen enkel idee achter. Ze doen allemaal maar wat op het veld. Geeft hij teveel instructies? Geeft hij er te weinig?

Iedereen ziet bijvoorbeeld al jaren dat Vilhena de bal constant aan het brengen is, terwijl dat nou net niet zijn kracht is, Berghuis en Larsson trekken constant naar binnen waardoor Jorgensen geen enkele bal krijgt, de backs lopen als een blind paard naar voren etc. etc. Zo kun je nog wel even doorgaan.
pi_175718721
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet ontzettend kut. Achteraf kan je zeggen matig.
Welke aankoop geef jij een voldoende tot nu toe? Hapsie?
blablablabla
  donderdag 14 december 2017 @ 14:27:58 #43
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Omdat het wat makkelijker is als je de tegenstander laat voetballen. Feyenoord kon veel meer vanuit een compacte organisatie verdedigen en omschakelen. Nu gaat dat wat moeilijker. Dit Feyenoord komt gewoon voetballende kwaliteit tekort. Dat ligt echt niet aan of de pressing wel goed is of niet. Jij denkt dat Jørgensen voor de grap uit gaat zakken? Die ziet ook wel dat er eindeloos wordt gebreid zonder enige creatieve input. Je mag Van Bronckhorst heus genoeg verwijten, maar de selectieopbouw klopt echt niet.
Ik zei het in het vorige topic nog. Het is logisch dat Jorgensen zich uit laat zakken, want hij krijgt geen enkele bal en komt 'm dus halen.

Dat Feyenoord voetballend tekort komt, onderschrijf ik ook. Echter, ik vind dat ook met name te wijten aan de trainer. Deze sleept er gewoon geen automatismen in en er zit geen idee achter. Het is allemaal gebaseerd op kracht en inzet.
pi_175718836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel, maar je gaat mij toch niet vertellen dat Gio het allemaal onder controle en op de rit heeft? Het voetbal wat nu wordt gespeeld zit gewoon geen enkel idee achter. Ze doen allemaal maar wat op het veld. Geeft hij teveel instructies? Geeft hij er te weinig?

Iedereen ziet bijvoorbeeld al jaren dat Vilhena de bal constant aan het brengen is, terwijl dat nou net niet zijn kracht is, Berghuis en Larsson trekken constant naar binnen waardoor Jorgensen geen enkele bal krijgt, de backs lopen als een blind paard naar voren etc. etc. Zo kun je nog wel even doorgaan.
Hij probeert het spel van vorig seizoen te spelen met mindere spelers.
Kongolo was beter dan wat we nu op linksback hebben (al deed Haps het wel goed), op rechtsback was Karsdorp aanvallend actiever dan Nieuwkoop. Boeet t.o.v. Elia is ook een enorm verschil.

Het drukzetten gebeurde massaal vorig seizoen, nu niet. Ik denk dat dat vooral een gebrek aan zelfvertrouwen en kwaliteit is.

Als Gio het nu wil aanpassen, zal hij moeten overschakelen naar het laffe reactievoetbal van Cocu. Ik weet ook niet direct een oplossing, behalve hopen dat Toornstra zijn vorm hervind of dat er creativiteit op het middenveld bijkomt.
BFF met GGMM
pi_175718868
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Welke aankoop geef jij een voldoende tot nu toe? Hapsie?
St. Juste ook wel een kleine voldoende en hetzelfde geldt voor Amrabat eigenlijk. In hun kwaliteiten doen ze het aardig, maar op een middenveld met KEA en Vilhena heb je weinig aan Amrabat.
BFF met GGMM
  donderdag 14 december 2017 @ 14:32:30 #46
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij probeert het spel van vorig seizoen te spelen met mindere spelers.

En dit is precies wat ik bedoel. Als het niet werkt, dan moet je wat anders verzinnen. Desnoods volledig terugkeren naar de basis en de simpele voetbaltactieken hanteren. Dit zie ik alleen ook nergens terug. Daarom vind ik Gio, wat voor 'n held het ook is, niet geschikt (meer) voor Feyenoord.
pi_175718899
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Welke aankoop geef jij een voldoende tot nu toe? Hapsie?
Haps, St Juste, Amrabat.

Oja, en Berghuis ook (dank Typisch).

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2017 14:33:26 ]
pi_175718900
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zei het in het vorige topic nog. Het is logisch dat Jorgensen zich uit laat zakken, want hij krijgt geen enkele bal en komt 'm dus halen.

Dat Feyenoord voetballend tekort komt, onderschrijf ik ook. Echter, ik vind dat ook met name te wijten aan de trainer. Deze sleept er gewoon geen automatismen in en er zit geen idee achter. Het is allemaal gebaseerd op kracht en inzet.
Maar met dit middenveld kan je bijna geen patronen inslijpen. De achterhoede wisselt ook regelmatig van samenstelling. In balbezit ga je hier nooit enige ontwikkeling meer in krijgen, denk met het allround eenheidsworstenmiddenveld. Overigens oefende Van Bronckhorst nota bene in zijn eerste oefenzomer bij Feyenoord met een Vejinovic op 6. Alleen heeft hij op de lange termijn niet veel kunnen brengen. Ik denk dat Van Bronckhorst meer kán, maar dan moet je hem wel helpen met de selectie.
  Moderator donderdag 14 december 2017 @ 14:32:38 #49
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175718901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

St. Juste ook wel een kleine voldoende en hetzelfde geldt voor Amrabat eigenlijk. In hun kwaliteiten doen ze het aardig, maar op een middenveld met KEA en Vilhena heb je weinig aan Amrabat.
Dus ligt het niet aan de aankopen. Niemand zag aankomen dat Toornstra zo vreselijk slecht zou gaan spelen.
pi_175718910
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Welke aankoop geef jij een voldoende tot nu toe? Hapsie?
Haps, St Juste, Berghuis, Amrabat
zijn allemaal prima tranfers
pi_175718938
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:32 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dus ligt het niet aan de aankopen. Niemand zag aankomen dat Toornstra zo vreselijk slecht zou gaan spelen.
De Toornstra van vorig jaar is ook niet de man die je nodig bent op het middenveld.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:35:28 #52
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175718977
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar met dit middenveld kan je bijna geen patronen inslijpen. De achterhoede wisselt ook regelmatig van samenstelling. In balbezit ga je hier nooit enige ontwikkeling meer in krijgen, denk met het allround eenheidsworstenmiddenveld. Overigens oefende Van Bronckhorst nota bene in zijn eerste oefenzomer bij Feyenoord met een Vejinovic op 6. Alleen heeft hij op de lange termijn niet veel kunnen brengen. Ik denk dat Van Bronckhorst meer kán, maar dan moet je hem wel helpen met de selectie.
Ik zie dat wel iets anders hoor. Laten we niet doen alsof voetbal rocket science is, zeker op professioneel niveau.

Je kunt heel gemakkelijk teruggrijpen op de basis van het voetbal, maar je ziet het gewoon nergens terug. Iedereen doet maar wat in het veld. Er wordt ook veel te veel gelopen. Laat de bal gewoon eens het werk doen en gooi het tempo bijvoorbeeld omhoog (en dat kunnen ze wel, want dat laten ze heel sporadisch zien). Het gaat zo ontzettend traag.
pi_175718989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]

De aankopen renderen bijna allemaal goed, alleen op rechtsback en linksbuiten zijn we er op achteruit gegaan vind ik. Het zijn meer de spelers die we al hadden die minder lijken te brengen.
Maar dat is uiteindelijk ook je aankoopbeleid dat resulteert in amper alternatieven voor bepaalde posities.

Vind je dat in plaats van al die miljoenen uit te geven voor veelal redelijk tot matige spelers niet dat de club veel breder had moeten inkopen?
Jeugd is er nauwelijks dus dan maar wat jonge honden kopen die bereid zijn de strijd aan te gaan met de gevestigde orde.

Van bepaalde spelers (met name Toornstra) was het vrij aannemelijk dat ze het exceptionele niveau van vorig seizoen niet zouden kunnen continueren. Daarbij is zo'n El Ahmadi hoe zeker hij ook speelde vorig seizoen ook gewoon aardig op leeftijd aan het raken.
blablablabla
pi_175719026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zie dat wel iets anders hoor. Laten we niet doen alsof voetbal rocket science is, zeker op professioneel niveau.
In Nederland is het inderdaad geen rocket science.

quote:
Je kunt heel gemakkelijk teruggrijpen op de basis van het voetbal, maar je ziet het gewoon nergens terug. Iedereen doet maar wat in het veld. Er wordt ook veel te veel gelopen. Laat de bal gewoon eens het werk doen en gooi het tempo bijvoorbeeld omhoog (en dat kunnen ze wel, want dat laten ze heel sporadisch zien). Het gaat zo ontzettend traag.
Tempo omhoog gooien en 'het bal zijn werk' laten doen is zo hol. Dat heeft echt met zoveel meer aspecten te maken en je moet de voetballers er ook voor hebben.
pi_175719027
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar dat is uiteindelijk ook je aankoopbeleid dat resulteert in amper alternatieven voor bepaalde posities.

Vind je dat in plaats van al die miljoenen uit te geven voor veelal redelijk tot matige spelers niet dat de club veel breder had moeten inkopen?
Jeugd is er nauwelijks dus dan maar wat jonge honden kopen die bereid zijn de strijd aan te gaan met de gevestigde orde.

Van bepaalde spelers (met name Toornstra) was het vrij aannemelijk dat ze het exceptionele niveau van vorig seizoen niet zouden kunnen continueren. Daarbij is zo'n El Ahmadi hoe zeker hij ook speelde vorig seizoen ook gewoon aardig op leeftijd aan het raken.
Weet je wat je krijgt als je voor breedte aankopen gaat? Spelers als Verhoek, Goossens, Immers, Toornstra, Diks.

Echt geen niveautje Berghuis, Haps of Amrabat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2017 14:37:55 ]
pi_175719044
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Haps, St Juste, Berghuis, Amrabat
zijn allemaal prima tranfers
Ik had je protege Larsson wel in dit lijstje verwacht.

Berghuis is inderdaad een hele goede en logische aankoop. De rest is nog twijfelachtig. Haps is prima maar wel erg vaak geblesseerd.
blablablabla
pi_175719064
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik had je protege Larsson wel in dit lijstje verwacht.

Berghuis is inderdaad een hele goede en logische aankoop. De rest is nog twijfelachtig. Haps is prima maar wel erg vaak geblesseerd.
Larsson is dan ook wel gewoon een goede speler.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:40:38 #58
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175719097
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In Nederland is het inderdaad geen rocket science.

[..]

Tempo omhoog gooien en 'het bal zijn werk' laten doen is zo hol. Dat heeft echt met zoveel meer aspecten te maken en je moet de voetballers er ook voor hebben.
Het is net zo hol als zeggen dat spelers 'er de kwaliteiten niet voor hebben'. Als je op dit niveau geen enkele lijn of idee in het spel kan krijgen ben je mijns inziens de verkeerde persoon op de verkeerde plek. De spelers lopen er echt doelloos bij.
pi_175719167
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Weet je wat je krijgt als je voor breedte aankopen gaat? Spelers als Verhoek, Goossens, Immers, Toornstra, Diks.

Echt geen niveautje Berghuis, Haps of Amrabat.
Moet je slimmer scouten.

Bij Ajax lopen er genoeg spelers rond die geen drol gekost hebben en het nu prima doen.

Jorgensen kostte Feyenoord trouwens een miljoen of 3 en Elia 1.5 dus het kan blijkbaar wel. Ook bij ons. Maar geld scheppen is natuurlijk altijd de eenvoudigste weg voor een technische staf.
blablablabla
pi_175719174
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:40 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is net zo hol als zeggen dat spelers 'er de kwaliteiten niet voor hebben'. Als je op dit niveau geen enkele lijn of idee in het spel kan krijgen ben je mijns inziens de verkeerde persoon op de verkeerde plek. De spelers lopen er echt doelloos bij.
Dat is echt niet hol geschreeuw. Als jij 'de bal het werk wil laten doen' en het 'tempo omhoog wil gooien' moet je daarop inspelen op de transfermarkt. Zelfs dan lijkt het me een slecht idee, want alleen bij Ajax mijmeren ze over het voetbal van 1995. Feyenoord moet realistisch zijn en zeker de komende tien jaar altijd een trainer aanstellen die naar de kwaliteit van zijn materiaal kijkt. De kwaliteit van je materiaal: daar gaat het om. Ik kan het nog wel in het Chinees, Turks of Portugees uitleggen maar met dit middenveld kan je niet 'de bal het werk laten doen'. Tempo omhoog kan wel, maar dat heeft in heel veel gevallen te maken met de ruimtes waarin je speelt.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:45:28 #61
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175719199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is echt niet hol geschreeuw. Als jij 'de bal het werk wil laten doen' en het 'tempo omhoog wil gooien' moet je daarop inspelen op de transfermarkt. Zelfs dan lijkt het me een slecht idee, want alleen bij Ajax mijmeren ze over het voetbal van 1995. Feyenoord moet realistisch zijn en zeker de komende tien jaar altijd een trainer aanstellen die naar de kwaliteit van zijn materiaal kijkt. De kwaliteit van je materiaal: daar gaat het om. Ik kan het nog wel in het Chinees, Turks of Portugees uitleggen maar met dit middenveld kan je niet 'de bal het werk laten doen'. Tempo omhoog kan wel, maar dat heeft in heel veel gevallen te maken met de ruimtes waarin je speelt.
We denken er duidelijk anders over. Ook prima. :)
pi_175719209
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Larsson is dan ook wel gewoon een goede speler.
Voor dat geld weet ik het nog niet. Laat aardige dingen zien maar gaat wel constant naar binnen.

Een goede linksbuiten wisselt dat af met bruikbare voorzetten.
blablablabla
pi_175719215
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Moet je slimmer scouten.

Bij Ajax lopen er genoeg spelers rond die geen drol gekost hebben en het nu prima doen.

Jorgensen kostte Feyenoord trouwens een miljoen of 3 en Elia 1.5 dus het kan blijkbaar wel. Ook bij ons. Maar geld scheppen is natuurlijk altijd de eenvoudigste weg voor een technische staf.
Het kan inderaad en het wordt ook gedaan. Maar je kunt dan niet verwachten dat spelers van dat kaliber elk jaar voor die prijs worden aangetrokken.

Je mag dat best eisen, maar dat kan gewoon niet altijd.
pi_175719231
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:45 schreef fetX het volgende:

[..]

We denken er duidelijk anders over. Ook prima. :)
:')
pi_175719255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:45 schreef fetX het volgende:

[..]

We denken er duidelijk anders over. Ook prima. :)
Dit zie ik als mijn zege.

Bedankt, makker.
  donderdag 14 december 2017 @ 14:49:04 #66
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175719272
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit zie ik als mijn zege.

Bedankt, makker.
Lol :D

Doe vooral.
pi_175719280
Vilhena was weer goed gister. Die aanname in de 16 _O_ En dan lekker verongelijkt doen als je wordt gewisseld. Man man man.
Van Geel heeft gewoon gefaald. Dat middenveld van ons :N . Amrabat kan ook echt totaal niet voetballen. Alleen maar domme kracht die gozer.
pi_175719411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:49 schreef Maastoren het volgende:
Vilhena was weer goed gister. Die aanname in de 16 _O_ En dan lekker verongelijkt doen als je wordt gewisseld. Man man man.
Van Geel heeft gewoon gefaald. Dat middenveld van ons :N . Amrabat kan ook echt totaal niet voetballen. Alleen maar domme kracht die gozer.
BFF met GGMM
pi_175719441
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het kan inderaad en het wordt ook gedaan. Maar je kunt dan niet verwachten dat spelers van dat kaliber elk jaar voor die prijs worden aangetrokken.

Je mag dat best eisen, maar dat kan gewoon niet altijd.
Nee uiteraard kan niet elke speler een voltreffer zijn.
Maar de afgelopen seizoenen toen er met zeer beperkte financiële middelen gescout werd stond er steeds een aardige selectie. Die ook bij vlagen volledige faalden maar er is nu voor het eerst sinds lange tijd echt voor behoorlijke bedragen ingekocht en dan krijgen we deze aids te zien. Dat baart toch wel zorgen.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 14:57:15 #70
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175719446
Vilhena in de winter weg zou ook wel mooi zijn is kampioen geworden met ons doorgebroken alles gezien en meegemaakt tijd voor de volgende stap.

Al kunnen we als ik EL Ahmad gisteren zo zag ook niet negeren dat onze twee wedstrijden waar het middenveld wel functioneerde en minder Stroperig was toen hij niet mee deed (Tegen Napoli en City )

Hij is een prima speler voor ons maar misschien functioneren Amrabat en Vilhena en Toornstra wel beter met een Tapia erbij dan een EL Ahmadi .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175719492
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben echt geschrokken van Amrabat. Veel foute passes, door het middenveld uitverdedigen, eindeloos lopen met de bal. Zijn fysieke kracht is echt indrukwekkend maar meer dan dat is het niet.
pi_175719517
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee uiteraard kan niet elke speler een voltreffer zijn.
Maar de afgelopen seizoenen toen er met zeer beperkte financiële middelen gescout werd stond er steeds een aardige selectie. Die ook bij vlagen volledige faalden maar er is nu voor het eerst sinds lange tijd echt voor behoorlijke bedragen ingekocht en dan krijgen we deze aids te zien. Dat baart toch wel zorgen.
Men kijkt niet verder dan Nederland en Scandinavië.Treurig.
pi_175719562
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toornstra ontevreden over reserve rol na 2x niet in de basis te beginnen.
Toornstra is echt de grootste mongool bij Feyenoord op dit moment

Hij moet al die wedstrijden van zichzelf maar is terug gaan bekijken en moet zich dan even afvragen of het allemaal wel goed genoeg is voor een topclub of dat het terecht is dat hij niet meer speelt.

Van hanegem zei vorige week in zijn column al dat toornstra echt geen klote bij feyenoord wat te zoeken heeft.....

zelfs bij excelsior lopen spelers rond die meer met een bal kunnen dan hij.

Hij heeft vorig echt met heel veel geluk 15 goals ofzo gemaakt omdat die bal overal tegen zijn voet aan sprong, maar toornstra gaat bij geen enkele club meer in zijn leven meer als 5 doelpunten in een seizoen maken......


en als toornstra geen doelpunten maakt heb je geen klote aan hem
hij kan nog geen lantaarnpaal voorbij
je ziet hem zelden of nooit een tackle maken, daar heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij
nul komma nul creativiteit
alleen maar hardlopen

[ Bericht 10% gewijzigd door klaasweetalles op 14-12-2017 15:14:38 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175720162
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toornstra is echt de grootste mongool bij Feyenoord op dit moment

Hij moet al die wedstrijden van zichzelf maar is terug gaan bekijken en moet zich dan even afvragen of het allemaal wel goed genoeg is voor een topclub of dat het terecht is dat hij niet meer speelt.

Van hanegem zei vorige week in zijn column al dat toornstra echt geen klote bij feyenoord wat te zoeken heeft.....

zelfs bij excelsior lopen spelers rond die meer met een bal kunnen dan hij.

Hij heeft vorig echt met heel veel geluk 15 goals ofzo gemaakt omdat die bal overal tegen zijn voet aan sprong, maar toornstra gaat bij geen enkele club meer in zijn leven meer als 5 doelpunten in een seizoen maken......


en als toornstra geen doelpunten maakt heb je geen klote aan hem
hij kan nog geen lantaarnpaal voorbij
je ziet hem zelden of nooit een tackle maken, daar heeft hij nog nooit van gehoord volgens mij
nul komma nul creativiteit
alleen maar hardlopen
Misschien komt dat mannetje van Utrecht in de winterstop wel naar ons Klaas.
blablablabla
pi_175720194
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien komt dat mannetje van Utrecht in de winterstop wel naar ons Klaas.
Misschien is er een ruil mogelijk met toornstra.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 15:31:47 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175720209
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien komt dat mannetje van Utrecht in de winterstop wel naar ons Klaas.
Toch he apart mannetje en als de defensie weer fit is moet je Tapia kwijt en Gustafson verdient volgende seizoen wel weer een kans waarom moet die gozer komen dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175720256
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Toch he apart mannetje en als de defensie weer fit is moet je Tapia kwijt en Gustafson verdient volgende seizoen wel weer een kans waarom moet die gozer komen dan.
Waarom zou je Tapia weg doen? Prima speler.
Gustafson doet het aardig maar zit nog bij lange na niet op het niveau dat hij bij ons direct een basisplaats zou moeten krijgen.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 15:35:40 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175720277
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarom zou je Tapia weg doen? Prima speler.
Gustafson doet het aardig maar zit nog bij lange na niet op het niveau dat hij bij ons direct een basisplaats zou moeten krijgen.
Kwijt als in een plekje op het middenveld geven .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175720471
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Kwijt als in een plekje op het middenveld geven .
Oh zo.
blablablabla
pi_175721323
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Toch he apart mannetje en als de defensie weer fit is moet je Tapia kwijt en Gustafson verdient volgende seizoen wel weer een kans waarom moet die gozer komen dan.
Misschien als straks alle verdedigers fit zijn tapia weer een keer op het middenveld laten spelen....

Misschien is hij daar ondertussen wel goed genoeg voor en kan die misschien de creatieve man zijn...hij heeft zich de laatste maanden wel sterk ontwikkeld kwa hardheid en persoonlijkheid. Dat miste hij tot nu toe bij feyenoord. Hij ziet het spel wel goed maar neemt teveel risico in de defensie

maar ik weet niet of de technische staf daar in geloofd........

tapia is natuurlijk wel een speler die 6 keer zo goed kan voetballen als toornstra....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175725183
En? Hebben we het al kapot gerelativeerd dat het een wereldprestatie is om op gepaste afstand van PEC en AZ te ballen?
#12 is not for sale!
  donderdag 14 december 2017 @ 19:55:49 #82
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175725339
Er zijn pogingen gedaan :+
  donderdag 14 december 2017 @ 20:00:10 #83
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175725415
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 19:49 schreef Haringkop het volgende:
En? Hebben we het al kapot gerelativeerd dat het een wereldprestatie is om op gepaste afstand van PEC en AZ te ballen?
Duitsers hadden gewoon foute navigatie tijdens wo2, ze hadden adam moeten bombarderen en had nederland de hoofdstad gehad die het verdient! Niemand buiten NH voelt ook maar enige binding met die grachtengordelinteelt flodderfamilies uit adam. Allemaal klotevolk, vooral die adamse trambestuurders!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175732014
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik ben echt geschrokken van Amrabat. Veel foute passes, door het middenveld uitverdedigen, eindeloos lopen met de bal. Zijn fysieke kracht is echt indrukwekkend maar meer dan dat is het niet.
Klopt..hij is nog jong dus het kan nog wat worden maar ik zie hem nu een tijdje ballen en veel bijzonders heeft hij niet.
  donderdag 14 december 2017 @ 23:16:24 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175732112
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ik ben echt geschrokken van Amrabat. Veel foute passes, door het middenveld uitverdedigen, eindeloos lopen met de bal. Zijn fysieke kracht is echt indrukwekkend maar meer dan dat is het niet.
Ik zie toch ook wel veel voetbaltalent. Z'n techniek is bijvoorbeeld veel beter dan Vilhena. Een goede trainer slijpt dat postbodegedrag er vanzelf uit, maar dat kunnen we van Gio helaas niet verwachten.
pi_175732209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Als laatste word ik gewoon moe van de 'gelatenheid' rondom de club. Het kabbelt allemaal maar voort. Ik snap heel goed wat Koeman een paar jaar geleden zei: er heerst absoluut geen topsportklimaat. We hebben weer een titel. Genoeg voor de komende 5 (?) 10 (?) 15 (?) jaar?
Dit klopt wel denk ik. Hoe het er intern aan toegaat weet ik niet, maar kennelijk is het cliché dat aan de top komen makkelijker is dan er blijven niet bekend binnen Feyenoord. Het kabbelt maar wat voort, iedereen klooit maar wat aan en men straalt uit het allemaal wel best te vinden.
pi_175733096
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Toch he apart mannetje en als de defensie weer fit is moet je Tapia kwijt en Gustafson verdient volgende seizoen wel weer een kans waarom moet die gozer komen dan.
Gustafson is meer een Tomasson. Lopend in de ruimtes. Terwijl Labyad echt van de individuele actie is, zelf kansen creëren. Daarmee haal je veel specifieke kwaliteit in huis die je nu vooral mist.

Moet ik wel zeggen dat Larsson nog erg tegenvalt. Maar die was ook totaal niet fit. En heeft een grote serie wedstrijden nodig als basisklant om in de juiste flow te komen als bij Heerenveen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_175733670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vreemd dat je dit concludeert als je de trainer van Manchester City vraagt naar wat een goede coach maakt; goede spelers. Met dit eenheidsworstenmiddenveld kan je ook niet succes verwachten van een andere trainer.
Toch vind ik dat allemaal te makkelijk. Je kan als coach ook eens iets anders proberen. Hoezo durf je niet net als vorig seizoen iemand dicht bij Jorgenson te laten voetballen, Larsson bijvoorbeeld. Uiteraard is een trainer zo goed als z'n ploeg maar Van Bronckhorst doet elke week hetzelfde in de hoop dat het een keer beter gaat. Ondertussen heb je vaker puntverlies geleden dan gewonnen en iedereen doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Dit seizoen is voor een recordbedrag aan nieuwe spelers gekocht. Wij wijzen vaak naar de grote clubs dat spelers halen die gelijk zijn aan onze begroting, maar dat is de situatie ten zichte van een PEC ook, en dan mogen we ineens niets verwachten. Er wordt gewoon zwaar ondermaats gepresteerd.
#12 is not for sale!
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:05:07 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175733722
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:53 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Toch vind ik dat allemaal te makkelijk. Je kan als coach ook eens iets anders proberen. Hoezo durf je niet net als vorig seizoen iemand dicht bij Jorgenson te laten voetballen, Larsson bijvoorbeeld. Uiteraard is een trainer zo goed als z'n ploeg maar Van Bronckhorst doet elke week hetzelfde in de hoop dat het een keer beter gaat. Ondertussen heb je vaker puntverlies geleden dan gewonnen en iedereen doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Dit is gewoon niet waar. Als je alleen al naar de optelling kijkt, blijft Gio andere dingen proberen. Begin van het seizoen met Boetius ging het vooral over de flanken en dan de kansloze voorzet. Boetius is ernaast gezet en daarvoor is Larsson gekomen die het juist meer naar binnen probeert, ook kansloos overigens maar dat terzijde.

Met Toornstra begon hij met dezelfde speler dicht bij Jorg als de laatste maanden van vorig seizoen.Dat werkte niet, dus nu probeert hij met Amrabat juist meer op te bouwen. Ook weinig succesvol, maar het is wel anders. Diks was begin van het seizoen nog basisklant, tot aan de verdediging toe maar die is nu op het 4de plan gezet ten favoure van Tapia en St Juste. Sinds Toornstra en Boetius ernaast gezet zijn zien we Kramer ook niet meer omdat die twee nu eenmaal meer brengen.

Allemaal dingen die Gio anders doet, of het nu om speelstijl met buitenspelers die meer naar binnen gaan of juist meer de kansloze voorzet geven, een echte 10 of een centrale middenvelder etc etc.

Als je denkt dat Gio elke wedstrijd hetzelfde doet en de bovenstaande variaties niet ziet, dan heb je er gewoon niet zoveel kijk op. Het resultaat is dat het niet loopt, dat klopt, maar de weg er naartoe is niet hetzelfde. Ja, van het weekend ging het hetzelfde als tegen Vitesse, maar daartussen had je wat wedstrijden dat het in die variant wél liep dus dat zijn dingen die nog wel te verklaren zijn. Je hoeft het niet eens te zijn met wat Gio allemaal probeert, maar zeggen dat alles hetzelfde blijft slaat gewoonweg nergens op.
Laffe huichelaar
pi_175733731
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je denkt dat Gio elke wedstrijd hetzelfde doet en de bovenstaande variaties niet ziet, dan heb je er gewoon niet zoveel kijk op. Het resultaat is dat het niet loopt, dat klopt, maar de weg er naartoe is niet hetzelfde. Ja, van het weekend ging het hetzelfde als tegen Vitesse, maar daartussen had je wat wedstrijden dat het in die variant wél liep dus dat zijn dingen die nog wel te verklaren zijn. Je hoeft het niet eens te zijn met wat Gio allemaal probeert, maar zeggen dat alles hetzelfde blijft slaat gewoonweg nergens op.
Het gaat ook over momenten van ingrijpen (wisselen, instructies geven) én voetbalvisie. Gio verzandt te vaak in algemene teksten, waar is de visie over hoe we willen voetballen. En als het niet goed gaat, het lef om in te grijpen en gedurfd te wisselen, in plaats van de standaard wissels en de warmloop carrousel.
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:08:21 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175733740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:07 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Het gaat ook over momenten van ingrijpen (wisselen, instructies geven) én voetbalvisie. Gio verzandt te vaak in algemene teksten, waar is de visie over hoe we willen voetballen. En als het niet goed gaat, het lef om in te grijpen en gedurfd te wisselen, in plaats van de standaard wissels en de warmloop carrousel.
Vertel, wat zou jij doen?
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:12:02 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175733755
Hansson ipv Boetius? Lekker gedurfd ja. Kan je Boetius afschrijven, terwijl ie gewoon beter is ook.

Van Beek voor een aanvaller? Lekker gedurfd ja, maar dan weet je zeker dat Tapia verzuipt.

Met 2 op het middenveld spelen? Is gedurfd inderdaad, is zelfs gedaan. Ging lekker in die CL-wedstrijd.

OVerigens zijn de standaardwissels gewoon veranderd. Van Bilal en Kramer naar Boetius en Toornstra.
Laffe huichelaar
pi_175733756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vertel, wat zou jij doen?
Eerder wisselen en mijn visie expliciteren: wat verwacht ik van backs (wanneer ruimte nemen en wanneer positie houden), als het aanvallend misgaat, wil ik dan een verdediger erbij voor meer aanvoer, of pas ik de standaard wissel toe om jpb of bilal in te brengen. In andere landen gaan ze anders om met opvattingen over positiedekken, ruimte kleinhouden etc. Ik weet niet wat wijs is, maar ik verwacht wel een visie op hoe een club wil voetballen. Ik vind Gio non-verbaal ook soms hetzelfde uitstralen als Berghuis: mopperen en gefrustreerd, maar dit niet omzetten in actie. En natuurlijk, dit is speculatie en ik zie enkel Gio zijn rug, maar als het niet goed gaat verwacht ik iets meer erkenning dat het niet goed gaat (achteraf) en adequaat ingrijpen tijdens de wedstrijd.
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:12:53 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175733761
Die algemene teksten voor de camera zijn natuurlijk ook allemaal niet zo gek, ik zie maar weinig trainers die daar een goed verhaal hebben. Het gaat om zijn verhaal naar de jongens toe en daar kan ik persoonlijk niet over oordelen. Wellicht dat jullie daar dichter bij staan natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_175733766
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:12 schreef timmmmm het volgende:
Die algemene teksten voor de camera zijn natuurlijk ook allemaal niet zo gek, ik zie maar weinig trainers die daar een goed verhaal hebben. Het gaat om zijn verhaal naar de jongens toe en daar kan ik persoonlijk niet over oordelen. Wellicht dat jullie daar dichter bij staan natuurlijk
Maar wat is nou de voetbalvisie van Gio? Ik zie helaas zelfs van Keizer meer teksten die getuigen van visie op hoe zijn club moet voetballen...
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:13:56 #96
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175733767
Ik vind het wat gemakkelijk om het nu allemaal bij Gio weg te leggen. Zeker als je hem op het bordje legt steeds hetzelfde te doen wat gewoon aantoonbaar niet waar is
Laffe huichelaar
pi_175733774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wat gemakkelijk om het nu allemaal bij Gio weg te leggen. Zeker als je hem op het bordje legt steeds hetzelfde te doen wat gewoon aantoonbaar niet waar is
Ik zeg niet dat hij steeds hetzelfde doet, maar ik vind wel dat zijn timing van wissels afgelopen jaren ongelukkig is, voorheen was kennelijk zijn regel pas na de 70e minuut, en alsof iemand (Kramer) in 5 minuten nog lekker in de wedstrijd komt. Overigens ben ik over Tapia wel te spreken.
  vrijdag 15 december 2017 @ 01:18:05 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175733787
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:15 schreef squatt3r het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij steeds hetzelfde doet, maar ik vind wel dat zijn timing van wissels afgelopen jaren ongelukkig is, voorheen was kennelijk zijn regel pas na de 70e minuut, en alsof iemand (Kramer) in 5 minuten nog lekker in de wedstrijd komt. Overigens ben ik over Tapia wel te spreken.
de meesten zijn wel over tapia te spreken denk ik, ik ook.
Laffe huichelaar
pi_175733790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. Als je alleen al naar de optelling kijkt, blijft Gio andere dingen proberen. Begin van het seizoen met Boetius ging het vooral over de flanken en dan de kansloze voorzet. Boetius is ernaast gezet en daarvoor is Larsson gekomen die het juist meer naar binnen probeert, ook kansloos overigens maar dat terzijde.

Met Toornstra begon hij met dezelfde speler dicht bij Jorg als de laatste maanden van vorig seizoen.Dat werkte niet, dus nu probeert hij met Amrabat juist meer op te bouwen. Ook weinig succesvol, maar het is wel anders. Diks was begin van het seizoen nog basisklant, tot aan de verdediging toe maar die is nu op het 4de plan gezet ten favoure van Tapia en St Juste. Sinds Toornstra en Boetius ernaast gezet zijn zien we Kramer ook niet meer omdat die twee nu eenmaal meer brengen.

Allemaal dingen die Gio anders doet, of het nu om speelstijl met buitenspelers die meer naar binnen gaan of juist meer de kansloze voorzet geven, een echte 10 of een centrale middenvelder etc etc.

Als je denkt dat Gio elke wedstrijd hetzelfde doet en de bovenstaande variaties niet ziet, dan heb je er gewoon niet zoveel kijk op. Het resultaat is dat het niet loopt, dat klopt, maar de weg er naartoe is niet hetzelfde. Ja, van het weekend ging het hetzelfde als tegen Vitesse, maar daartussen had je wat wedstrijden dat het in die variant wél liep dus dat zijn dingen die nog wel te verklaren zijn. Je hoeft het niet eens te zijn met wat Gio allemaal probeert, maar zeggen dat alles hetzelfde blijft slaat gewoonweg nergens op.
Mwah, hij heeft veel moeten wisselen maar laat het kwa veld bezetting wel graag hetzelfde staan. Dat zagen we ook met Kramer, het duurde een wedstrijd of drie/vier voordat hij door had dat het niet ging. Met als toppunt wel Kramer op stellen tegen City en Toornstra (toen nog best begonnen aan het seizoen) slachtofferen. Zijn wissels zijn vaak ook voorspelbaar, zoals gezegd hoezo Larsson niet dichtbij Jorgensen proberen ipv iedere keer stuivertje wisselen met Boetius. Dat is meer wat ik bedoel.
#12 is not for sale!
pi_175733802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

de meesten zijn wel over tapia te spreken denk ik, ik ook.
Maar heb jij nou duidelijk wat de voetbalvisie van Gio is? Bij andere trainers vind ik dat soms zichtbaar: van lelijk slopend voetbal, positiespel, opvattingen over zonedekking en de rol van de backs etc. Bij Gio zie en hoor ik dat niet, los van een opvatting over 'degelijkheid', maar er wordt nog best veel naar achteren gespeeld, waarom niet vaker vooruit. Als dat gebaseerd is op een visie, prima, maar dan verwacht ik - op zijn minst - in de reflectie op een wedstrijd dat je zegt helaas hebben we verloren, maar het is ons gelukt te spelen zoals we willen. Dat hoor ik (te) weinig.
pi_175733820
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:12 schreef timmmmm het volgende:
Die algemene teksten voor de camera zijn natuurlijk ook allemaal niet zo gek, ik zie maar weinig trainers die daar een goed verhaal hebben. Het gaat om zijn verhaal naar de jongens toe en daar kan ik persoonlijk niet over oordelen. Wellicht dat jullie daar dichter bij staan natuurlijk
Het is altijd een combi van factoren. Maar van Bronckhorst is eindverantwoordelijke, wanneer mag er wel afgerekend worden. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat hij ontslagen moet worden, maar de gelatenheid vind ik wel typerend. De honger is gestild en we wachten weer doodleuk tien jaar.
#12 is not for sale!
pi_175734904
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 01:26 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Het is altijd een combi van factoren. Maar van Bronckhorst is eindverantwoordelijke, wanneer mag er wel afgerekend worden. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat hij ontslagen moet worden, maar de gelatenheid vind ik wel typerend. De honger is gestild en we wachten weer doodleuk tien jaar.
De dalen zijn wel erg diep bij Gio, hij heeft het beste materiaal sinds jaren, zeker in verhouding met Ajax en PSV die hebben namelijk ook geen wereldploeg.
pi_175735068
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De dalen zijn wel erg diep bij Gio, hij heeft het beste materiaal sinds jaren, zeker in verhouding met Ajax en PSV die hebben namelijk ook geen wereldploeg.
Hardop gelachen.
pi_175735080
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De dalen zijn wel erg diep bij Gio, hij heeft het beste materiaal sinds jaren, zeker in verhouding met Ajax en PSV die hebben namelijk ook geen wereldploeg.
Met die dalen ben ik wel eens ja, alleen en zeker Ajax heeft toch echt véél beter materiaal dan wij :D Veel talent, in een goede vorm ook en wat routiniers van kaliber. Het is dat die Keizer zo'n slechte coach is, want zij horen veel hoger te staan.
pi_175735126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
Nou heb jij ook weer een leuke dag
pi_175735150
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:37 schreef Vasion het volgende:

[..]

Met die dalen ben ik wel eens ja, alleen en zeker Ajax heeft toch echt véél beter materiaal dan wij :D Veel talent, in een goede vorm ook en wat routiniers van kaliber. Het is dat die Keizer zo'n slechte coach is, want zij horen veel hoger te staan.
Een hoop talenten hebben ze ja. Feyenoord heeft een behoorlijk kwalitatieve en ervaren selectie en als je dat vergelijkt met de selectie van een Koeman, GJ Verbeek of Rutte kun je dit alleen maar beamen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:44:40 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175735168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:43 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Een hoop talenten hebben ze ja. Feyenoord heeft een behoorlijk kwalitatieve en ervaren selectie en als je dat vergelijkt met de selectie van een Koeman, GJ Verbeek of Rutte kun je dit alleen maar beamen.
die van Koeman was toch echt niet minder of wel?
pi_175735216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

die van Koeman was toch echt niet minder of wel?
Tuurlijk wel kom op, smalle selectie, veel talentjes.
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:58:58 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175735334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De dalen zijn wel erg diep bij Gio, hij heeft het beste materiaal sinds jaren, zeker in verhouding met Ajax en PSV die hebben namelijk ook geen wereldploeg.
Het beste materiaal sinds vorig jaar bedoel je?
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:01:54 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175735362
Zijn mensen nu alweer vergeten dat tot vorig jaar er naast spelers als Pellè, De Vrij, Clasie, Janmaat ook gewoon een Immers, Schaken, Mulder en Nelom in de basis hebben gestaan?

Onze selectie is zeker beter.
pi_175735389
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:01 schreef hhh38 het volgende:
Zijn mensen nu alweer vergeten dat tot vorig jaar er naast spelers als Pellè, De Vrij, Clasie, Janmaat ook gewoon een Immers, Schaken, Mulder en Nelom in de basis hebben gestaan?

Onze selectie is zeker beter.
Juist dit ja en ik snap best dat je door CL wat extra puntjes verspeeld net als PSV vorig jaar maar bij Feyenoord slaat het gelijk zo door dat het lachwekkend wordt.
pi_175735535
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:01 schreef hhh38 het volgende:
Zijn mensen nu alweer vergeten dat tot vorig jaar er naast spelers als Pellè, De Vrij, Clasie, Janmaat ook gewoon een Immers, Schaken, Mulder en Nelom in de basis hebben gestaan?

Onze selectie is zeker beter.
Feyenoord heeft best een prima team, zeker als iedereen fit is. Linksback is een beetje een probleem, maar voor de rest zijn het allemaal spelers die gewoon prima in de top van de Eredivisie mee kunnen. Ik denk dat Ajax en PSV op bepaalde plekken wel betere spelers hebben, maar als je onder PEC en AZ eindigt ligt dat echt niet aan het niveau van je selectie dit jaar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175735618
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Feyenoord heeft best een prima team, zeker als iedereen fit is. Linksback is een beetje een probleem, maar voor de rest zijn het allemaal spelers die gewoon prima in de top van de Eredivisie mee kunnen. Ik denk dat Ajax en PSV op bepaalde plekken wel betere spelers hebben, maar als je onder PEC en AZ eindigt ligt dat echt niet aan het niveau van je selectie dit jaar.
Linksback is bij Ajax en PSV nog een groter probleem, die hebben ze namelijk niet.
Het enige wat Feyenoord mist is een goede aanvallende middenvelder, een Ziyech of Van Ginkel.
Aan de andere kant hebben wij weer veel creativiteit vanaf de vleugels met Berghuis en Larsson.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:26:26 #114
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175735728
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:01 schreef hhh38 het volgende:
Zijn mensen nu alweer vergeten dat tot vorig jaar er naast spelers als Pellè, De Vrij, Clasie, Janmaat ook gewoon een Immers, Schaken, Mulder en Nelom in de basis hebben gestaan?

Onze selectie is zeker beter.
Maar het beste materiaal sinds jaren is gewoon niet waar, want vorig jaar hadden we beter materiaal.
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:26:40 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175735734
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Linksback is bij Ajax en PSV nog een groter probleem, die hebben ze namelijk niet.
Het enige wat Feyenoord mist is een goede aanvallende middenvelder, een Ziyech of Van Ginkel.
Aan de andere kant hebben wij weer veel creativiteit vanaf de vleugels met Berghuis en Larsson.
op de vleugels ontbreekt het wel aan diepgang
pi_175735741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

op de vleugels ontbreekt het wel aan diepgang
Ja klopt dan moet je spits en middenveld daar voor zorgen en trainer moet dat inzien en zorgen dat die dat doen of de juiste mensen opstellen die dat kunnen.
pi_175735755
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:19 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Linksback is bij Ajax en PSV nog een groter probleem, die hebben ze namelijk niet.
Het enige wat Feyenoord mist is een goede aanvallende middenvelder, een Ziyech of Van Ginkel.
Aan de andere kant hebben wij weer veel creativiteit vanaf de vleugels met Berghuis en Larsson.
Ik twijfel toch wel wie er slechter is, Dijks of Nelom. Brenet voldoet op links wel, die zou bij alle drie de clubs gewoon in de basis staan momenteel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 09:28:47 #118
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175735761
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar het beste materiaal sinds jaren is gewoon niet waar, want vorig jaar hadden we beter materiaal.
Mwah, scheelt niet veel. Selectie is nu breder, maar je mist vooral Karsdorp en Elia.
pi_175735770
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar het beste materiaal sinds jaren is gewoon niet waar, want vorig jaar hadden we beter materiaal.
Gelijkwaardig denk ik, je hebt nu een bredere selectie. Gio heeft nu 2 jaar de beste selectie sinds jaren. Vorig jaar kampioen chapeau alleen dit jaar is het verval gewoon erg groot. Tel daarbij die reeks van zijn eerste seizoen. Je wilt toch een topclub zijn?
pi_175735790
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik twijfel toch wel wie er slechter is, Dijks of Nelom. Brenet voldoet op links wel, die zou bij alle drie de clubs gewoon in de basis staan momenteel.
Brenet voldoet niet op links, Cocu heeft niks anders. Eerste wat Brands gaat doen is een back aantrekken straks.
pi_175735852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:30 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Brenet voldoet niet op links, Cocu heeft niks anders. Eerste wat Brands gaat doen is een back aantrekken straks.
Ik denk dat Brands wel grotere problemen heeft dan de linksback :D . Ik verwacht een vertrek van Arias, Locadia, De Jong, Van Ginkel en Zoet, en met voldoende pech Perreiro en Lozano ook nog.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175735862
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat Brands wel grotere problemen heeft dan de linksback :D . Ik verwacht een vertrek van Arias, Locadia, De Jong, Van Ginkel en Zoet, en met voldoende pech Perreiro en Lozano ook nog.
Allemaal in de winter? Want daar heb ik het over.
pi_175735937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:35 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Allemaal in de winter? Want daar heb ik het over.
In de winter haalt Brands een of andere spits en dan zit het hem wel gebakken. Daar gaat echt geen linksback komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175735960
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In de winter haalt Brands een of andere spits en dan zit het hem wel gebakken. Daar gaat echt geen linksback komen.
Romero ja, maar er komt ook nog wel een backje hoor.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:40:59 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175735962
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mwah, scheelt niet veel. Selectie is nu breder, maar je mist vooral Karsdorp en Elia.
Scheelt heel veel. Je mist een ervaren routinier die het team meeneemt, je mist Elia, je mist Karsdorp, je mist Kongolo. 4 belangrijke spelers weg en wat heb je ervoor terug? Larsson is prima maar het is geen Elia. Haps is ook prima, maar Kongolo stond er toch wat beter. Nieuwkoop heeft zich goed ontwikkelt, maar veel blessa en heeft nog niet het loopvermogen en de kracht van Kars.

Als je nu ziet dat je als wissel voorin en op het middenveld Boetius, Toornstra en Kramer hebt, scheelt het in de breedte ook nauwelijks met Bilul, Toornstra/Kuyt en Kramer. Alleen achterin heb je meer speling, wat natuurkijk wel heel fijn is want afgelopen jaar was je de lul geweest als 5 verdedigers geblesseerd waren geweest. Hoewel, Tapia en van Beek waren er toen ook al en Kongolo was een betere standin geweest centraal. Dus we zulken nooit weten hoe dat gelopen had.

Nee, vorig jaar hadden we imo echt een betere selectie
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:43:09 #126
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175736001
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik twijfel toch wel wie er slechter is, Dijks of Nelom. Brenet voldoet op links wel, die zou bij alle drie de clubs gewoon in de basis staan momenteel.
Brenet is zich op links wel aan het ontwikkelen, maar het blijft een rechtsback. Een rechtsback die al zijn echt sterke wedstrijden op links heeft gespeeld, dat dan weer wel.

Ik denk dat Nelom, Dijks en Brenet elkaar niet veel ontlopen op links. Brenet heeft de hoogste pieken, maar ook absoluut de diepste dalen. Is van die drie het minst constant en dat vertekent het beeld nogal als je geen hele wedstrijden van PSV kijkt.
pi_175736044
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Scheelt heel veel. Je mist een ervaren routinier die het team meeneemt, je mist Elia, je mist Karsdorp, je mist Kongolo. 4 belangrijke spelers weg en wat heb je ervoor terug? Larsson is prima maar het is geen Elia. Haps is ook prima, maar Kongolo stond er toch wat beter. Nieuwkoop heeft zich goed ontwikkelt, maar veel blessa en heeft nog niet het loopvermogen en de kracht van Kars.

Als je nu ziet dat je als wissel voorin en op het middenveld Boetius, Toornstra en Kramer hebt, scheelt het in de breedte ook nauwelijks met Bilul, Toornstra/Kuyt en Kramer. Alleen achterin heb je meer speling, wat natuurkijk wel heel fijn is want afgelopen jaar was je de lul geweest als 5 verdedigers geblesseerd waren geweest. Hoewel, Tapia en van Beek waren er toen ook al en Kongolo was een betere standin geweest centraal. Dus we zulken nooit weten hoe dat gelopen had.

Nee, vorig jaar hadden we imo echt een betere selectie
Ajax is ook minder (Sanchez, Klaassen en Bosz weg) , PSV (Guardado, Moreno, Propper), dus die vlieger gaat dan toch niet op. Dat zeg ik ook, Feyenoord is niet slechter geworden als je het afzet tegen Ajax en PSV en dan is het verval echt heel groot bij ons.
pi_175736103
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:28 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mwah, scheelt niet veel. Selectie is nu breder, maar je mist vooral Karsdorp en Elia.
Onderschat vooral Kongolo niet. En Kuyt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:51:01 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175736153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:45 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ajax is ook minder (Sanchez, Klaassen en Bosz weg) , PSV (Guardado, Moreno, Propper), dus die vlieger gaat dan toch niet op. Dat zeg ik ook, Feyenoord is niet slechter geworden als je het afzet tegen Ajax en PSV en dan is het verval echt heel groot bij ons.
Verschil is natuurlijk wel dat de selecties van PSV en Ajax meer jongere spelers hebben die zich doorontwikkelen en Feyenoord veel meer gegokt heeft op routiniers. En de selecties van Ajax en PSV waren vorig jaar ook al breder dan die van Feyenoord, waardoor je vertrekkende spelers wat makkelijker kunt opvangen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:52:53 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175736197
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:45 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ajax is ook minder (Sanchez, Klaassen en Bosz weg) , PSV (Guardado, Moreno, Propper), dus die vlieger gaat dan toch niet op. Dat zeg ik ook, Feyenoord is niet slechter geworden als je het afzet tegen Ajax en PSV en dan is het verval echt heel groot bij ons.
Welke vlieger? Ik reageer slechts op de post dat Feyenoord de beste selectie in jaren heeft.

Om die post te toetsen, lijkt het me dat je naar de Feyenoordselectie door de jaren heen moet kijken en het niet af moet zeggen tegen de concurrentie
Laffe huichelaar
pi_175736230
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Welke vlieger? Ik reageer slechts op de post dat Feyenoord de beste selectie in jaren heeft.

Om die post te toetsen, lijkt het me dat je naar de Feyenoordselectie door de jaren heen moet kijken en het niet af moet zeggen tegen de concurrentie
Lijkt mij wel van belang het gehele niveau van de Nederlandse competitie mee te nemen daar speel je namelijk in.
pi_175736273
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verschil is natuurlijk wel dat de selecties van PSV en Ajax meer jongere spelers hebben die zich doorontwikkelen en Feyenoord veel meer gegokt heeft op routiniers. En de selecties van Ajax en PSV waren vorig jaar ook al breder dan die van Feyenoord, waardoor je vertrekkende spelers wat makkelijker kunt opvangen.
Welke jonge spelers van PSV? Hendrix en Bergwijn? Zijn ook niet echt toppers. Ajax heeft nog steeds voornamelijk talenten die bij lange niet het niveau van die vertrokken gasten halen.
pi_175736280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Lijkt mij wel van belang het gehele niveau van de Nederlandse competitie mee te nemen daar speel je namelijk in.
Hoe dan in godsnaam.

Jij zegt: Beste selectie in jaren. Ik moet daarom lachen want dat is domweg niet waar. En nu trek je de gehele competitie ineens erbij. Ja leuk.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:55:54 #134
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175736286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verschil is natuurlijk wel dat de selecties van PSV en Ajax meer jongere spelers hebben die zich doorontwikkelen en Feyenoord veel meer gegokt heeft op routiniers. En de selecties van Ajax en PSV waren vorig jaar ook al breder dan die van Feyenoord, waardoor je vertrekkende spelers wat makkelijker kunt opvangen.
De selecties van PSV, Ajax en Feyenoord ontlopen elkaar niet veel. Ik zou bij Feyenoord alleen een v. Ginkel of Ziyech van PSV/Ajax willen zien (want dat is dé schakel die we missen) en andersom zal dat niet veel anders zijn.

Het feit dat we nu 14 punten achter staan en ook nog achter Az, Utrecht en Pec kan gewoon niet zo makkelijk op de ‘kwaliteit van de selectie’ afgeschoven worden. Dat is echt te simpel. Ook Gio is daar voor een groot deel debet aan. Leuk dat poppetje voor poppetje wisselen, maar er blijft geen enkel idee achter zitten. Ze doen maar wat.

En ach, verder vindt iedereen het wel prima. Over 10 jaar pas weer een titeltje. Nou en?
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:56:03 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175736291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Verschil is natuurlijk wel dat de selecties van PSV en Ajax meer jongere spelers hebben die zich doorontwikkelen en Feyenoord veel meer gegokt heeft op routiniers. En de selecties van Ajax en PSV waren vorig jaar ook al breder dan die van Feyenoord, waardoor je vertrekkende spelers wat makkelijker kunt opvangen.
Dat was afgelooen jaar meer het geval dan nu. Een gok die zich uitbetaald heeft.

De enige routinier die nu in de basis speelt is KEA. Bottegod, Toornstra en Vd Heijden zit ook geen rek meer in maar al is een Berghuis toch 26, die kan zeker nog groeien. Alle basisspelers van afgelooen wedstrijd op KEA na zit gewoon nog potentieel om door te ontwikkelen. Heeft PSV werkelijk zoveel meer jonge spelers opgesteld staan waar?
Laffe huichelaar
pi_175736307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe dan in godsnaam.

Jij zegt: Beste selectie in jaren. Ik moet daarom lachen want dat is domweg niet waar. En nu trek je de gehele competitie ineens erbij. Ja leuk.
Dat moet jij eens leren lezen, want dat zei ik direct, in vergelijk met Ajax en PSV.
pi_175736331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:56 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat moet jij eens leren lezen, want dat zei ik direct, in vergelijk met Ajax en PSV.
Lees je eigen posts maar eens na.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:58:08 #138
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175736344
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Lijkt mij wel van belang het gehele niveau van de Nederlandse competitie mee te nemen daar speel je namelijk in.
De beste selectie in jaren gaat om de Feyenoordselectie.

Om dat aantoonbaar te maken zet je het af tegen eerdere Feyenoordselecties.

Het maakt verder nu ook weinig ut hoor, of het de beste selectie in jaren is of niet. Ik gebruik het da ook niet als argument om ons spel nu te duiden. Maar het is wel feitelijk onjuist imo en daar reageer ik op. Dat het irrelevant is in de competitie nu ben ik met je eens. Ik begin er dan ook niet over
Laffe huichelaar
pi_175736346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lees je eigen posts maar eens na.
Dat hoeft niet want ik weer prima wat ik heb gepost, lees maar eens terug.
pi_175736401
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De beste selectie in jaren gaat om de Feyenoordselectie.

Om dat aantoonbaar te maken zet je het af tegen eerdere Feyenoordselecties.

Het maakt verder nu ook weinig ut hoor, of het de beste selectie in jaren is of niet. Ik gebruik het da ook niet als argument om ons spel nu te duiden. Maar het is wel feitelijk onjuist imo en daar reageer ik op. Dat het irrelevant is in de competitie nu ben ik met je eens. Ik begin er dan ook niet over
Nee de beste selectie waar een trainer mee kan werken in de competitie waar hij in speelt. Je kan deze competitie niet vergelijken met 10 jaar terug. Maar goed wie had een betere selectie dan Gio ?
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:00:12 #141
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175736410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe dan in godsnaam.

Jij zegt: Beste selectie in jaren. Ik moet daarom lachen want dat is domweg niet waar. En nu trek je de gehele competitie ineens erbij. Ja leuk.
We refereren toch ook aan de resultaten in de competitie? Je kan tegenwoordig al favoriet zijn voor de titel met slechtere spelers dan in de jaren '00.

We hebben dit én vorig seizoen de beste selectie in jaren, dat is gewoon waar.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:03:44 #142
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175736474
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:55 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Welke jonge spelers van PSV? Hendrix en Bergwijn? Zijn ook niet echt toppers. Ajax heeft nog steeds voornamelijk talenten die bij lange niet het niveau van die vertrokken gasten halen.
Zoet, Locadia, Pereiro en Hendrix en Bergwijn hebben allemaal stappen gemaakt ten opzichte van vorig jaar. Het gaat niet om topper zijn of niet, daar ging de discussie helemaal niet over.

Het gaat erom dat je door de stappen die jonge spelers zetten, een stukje van het vertrek van betere spelers opvangt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:05:22 #143
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_175736503
Woensdag ben ik geweest, wat een drama,

Jones die zo traag is.
Tony die drama is.

Alleen Tapiatje was goed.

Kuip is ook aan vervanging toe, geen beenruimte, en krap zitten als iedereen een winterjas aan heeft.

Ik ga dit seizoen niet meer.
pi_175736512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zoet, Locadia, Pereiro en Hendrix en Bergwijn hebben allemaal stappen gemaakt ten opzichte van vorig jaar. Het gaat niet om topper zijn of niet, daar ging de discussie helemaal niet over.

Het gaat erom dat je door de stappen die jonge spelers zetten, een stukje van het vertrek van betere spelers opvangt.
Locadia is niet beter geworden, die speelt meer net als Hendrix, die stonden stil vorig jaar. Kijk bij ons naar een Tapia die blijkt toch gewoon prima te zijn.
pi_175736534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Woensdag ben ik geweest, wat een drama,

Jones die zo traag is.
Tony die drama is.

Alleen Tapiatje was goed.

Kuip is ook aan vervanging toe, geen beenruimte, en krap zitten als iedereen een winterjas aan heeft.

Ik ga dit seizoen niet meer.
Dat van beenruimte is wel waar, met een beetje lange benen zit je al snel klem, zeker als zo'n vetklep naar achteren leunt. Ik sta liever.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:06:54 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175736539
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Woensdag ben ik geweest, wat een drama,

Jones die zo traag is.
Tony die drama is.

Alleen Tapiatje was goed.

Kuip is ook aan vervanging toe, geen beenruimte, en krap zitten als iedereen een winterjas aan heeft.

Ik ga dit seizoen niet meer.
Doeidoei!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:10:39 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175736637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Locadia is niet beter geworden, die speelt meer net als Hendrix, die stonden stil vorig jaar. Kijk bij ons naar een Tapia die blijkt toch gewoon prima te zijn.
En zoals ik al zei, het heeft ook te maken met het feit dat PSV vorig jaar al een bredere selectie had.

Daarbij, Zoet heeft alleen al minimaal 6 punten gepakt dit seizoen.
pi_175736695
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En zoals ik al zei, het heeft ook te maken met het feit dat PSV vorig jaar al een bredere selectie had.

Daarbij, Zoet heeft alleen al minimaal 6 punten gepakt dit seizoen.
PSV had heel veel middenvelders maar was kwetsbaar op de vleugels, dus zo breeds was hun selectie niet. Ook nu is het niet breed, wacht maar op de blessures dan stort dat zootje in en wordt 010 kampioen, Feyenoord is namelijk al weg.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:15:06 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175736722
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En zoals ik al zei, het heeft ook te maken met het feit dat PSV vorig jaar al een bredere selectie had.

Daarbij, Zoet heeft alleen al minimaal 6 punten gepakt dit seizoen.
Maar die heeft toch ook wel de mazzel dat de doellijntechnologie nergens meer hangt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:15:44 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175736733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

PSV had heel veel middenvelders maar was kwetsbaar op de vleugels, dus zo breeds was hun selectie niet. Ook nu is het niet breed, wacht maar op de blessures dan stort dat zootje in en wordt 010 kampioen, Feyenoord is namelijk al weg.
We hebben met Mauro, Laursen en Gudmondsson in de jeugd spelers rondlopen die niet minder zijn dan de tweede lichting van Ajax op de flanken.
pi_175736737
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

We hebben met Mauro, Laursen en Gudmondsson in de jeugd spelers rondlopen die niet minder zijn dan de tweede lichting van Ajax op de flanken.
Waarom spelen die dan nooit?
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:16:33 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175736742
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:16 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Waarom spelen die dan nooit?
Omdat wat er nu staat beter is, dat is geen raketwetenschap toch?

Bovendien hebben Mauro en Gudmondsson minuten gemaakt dit jaar en is Laursen terug aan het komen van een blessure.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:17:43 #153
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175736762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:59 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nee de beste selectie waar een trainer mee kan werken in de competitie waar hij in speelt. Je kan deze competitie niet vergelijken met 10 jaar terug. Maar goed wie had een betere selectie dan Gio ?
Ik heb het over vorig jaar, donut. Lees je mijn posts uberhault wel
Laffe huichelaar
pi_175736781
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb het over vorig jaar, donut. Lees je mijn posts uberhault wel
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb het over vorig jaar, donut. Lees je mijn posts uberhault wel
Ja ik niet, dus wie leest er nou niet goed appelflap hahaha. Reageer dan niet.
pi_175736828
Maar goed zondag weer SPERMA uit, zal wel weer een nederlaag worden. Die gasten kunnen zich alleen tegen Feyenoord motiveren.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:22:47 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175736834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:18 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]


[..]

Ja ik niet, dus wie leest er nou niet goed appelflap hahaha. Reageer dan niet.
Jij hebt het over 'sinds jaren'. Is het nou zo moeilijk toe te geven dat je wellicht niet helemaal gelijk hebt of je wellicht niet helemaal zei wat je bedoelde te zeggen?

Maar goed, deze zijsorong is sowieso totaal irrelevant dus ik vind het allemaal wel prima joh
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:23:34 #157
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175736853
Feyenoord heeft in mijn ogen ook de beste selectie sinds 2002/2003. Gio faalt alleen wanhopig en heeft te maken met veel blessures.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175736859
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij hebt het over 'sinds jaren'. Is het nou zo moeilijk toe te geven dat je wellicht niet helemaal gelijk hebt of je wellicht niet helemaal zei wat je bedoelde te zeggen?

Maar goed, deze zijsorong is sowieso totaal irrelevant dus ik vind het allemaal wel prima joh
Wat moet ik toegeven dan? Dat ik gelijk heb? Oke , ik heb gelijk. Gio heeft de beste selectie sinds jaren.
pi_175736865
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Maar goed zondag weer SPERMA uit, zal wel weer een nederlaag worden. Die gasten kunnen zich alleen tegen Feyenoord motiveren.
Jeetje, heb je die zelf verzonnen? _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175736878
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Jeetje, heb je die zelf verzonnen? _O_ .
Nee, zingen we al sinds 1989 ofzo
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:28:19 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175736937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:23 schreef satecl het volgende:
Feyenoord heeft in mijn ogen ook de beste selectie sinds 2002/2003. Gio faalt alleen wanhopig en heeft te maken met veel blessures.
Ik vind de selectie vorig jaar wel wat beter hoor
Laffe huichelaar
pi_175736948
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind de selectie vorig jaar wel wat beter hoor
Toen was Gio toch ook trainer , godsamme.
pi_175736974
Als jorgensen geblessseerd is en je moet boetius of kramer in de spits zetten dan heb je 1 van de minste selecties van de competitie....

Ik snap nog steeds niet waarom Boetius ooit op die plek is gekomen. OP die positie spelen heeft hem helemaal verneukt. Hoe komen ze er eigenlijk om boetius daar neer te zetten. Logischer was Larson....geen idee waarom ze hem daar niet neer hadden gezet want hij doet toch niets anders dan rond de middenstip al naar binnentrekken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175737009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Als jorgensen geblessseerd is en je moet boetius of kramer in de spits zetten dan heb je 1 van de minste selecties van de competitie....

Ik snap nog steeds niet waarom Boetius ooit op die plek is gekomen. OP die positie spelen heeft hem helemaal verneukt. Hoe komen ze er eigenlijk om boetius daar neer te zetten. Logischer was Larson....geen idee waarom ze hem daar niet neer hadden gezet want hij doet toch niets anders dan rond de middenstip al naar binnentrekken.
Je kunt heel simpel je vleugels naar voren schuiven en met Larsson als extra middenvelder die vleugels lanceren. Met Kramer kun je tegen de onderste helft van de Eredivisie ook wel winnen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:36:18 #165
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175737090
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vind de selectie vorig jaar wel wat beter hoor
- Uit de basis gingen Karsdorp, Kongolo, Kuyt en Elia weg.
- Je krijgt daar Larsson, Boetius, St. Juste, Haps en Amrabat voor terug.
- Er staat weer jeugd klaar uit Jong Feyenoord en O/19: Malacia, Nieuwkoop, Hansson, Vente en Toure.

Verder is de basis van je elftal langer bij elkaar dus zouden ze beter op elkaar ingespeeld moeten zijn. Daarom ben ik van mening dat je selectie sterker is, vooral in de breedte. Na de eerste 4 wedstrijden was ik er ook echt van overtuigd dat we kampioen zouden worden. Vooral Willem II thuis en Heracles uit waren goed. PSV uit ook, al verloren we die wedstrijd wel.

We zijn inmiddels een half seizoen verder en het seizoen is al voorbij :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175737133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:36 schreef satecl het volgende:

[..]

- Uit de basis gingen Karsdorp, Kongolo, Kuyt en Elia weg.
- Je krijgt daar Larsson, Boetius, St. Juste, Haps en Amrabat voor terug.
- Er staat weer jeugd klaar uit Jong Feyenoord en O/19: Malacia, Nieuwkoop, Hansson, Vente en Toure.

Verder is de basis van je elftal langer bij elkaar dus zouden ze beter op elkaar ingespeeld moeten zijn. Daarom ben ik van mening dat je selectie sterker is, vooral in de breedte. Na de eerste 4 wedstrijden was ik er ook echt van overtuigd dat we kampioen zouden worden. Vooral Willem II thuis en Heracles uit waren goed. PSV uit ook, al verloren we die wedstrijd wel.

We zijn inmiddels een half seizoen verder en het seizoen is al voorbij :')
Ja en Berghuis was vorig jaar totaal niet fit de eerste helft van het seizoen, die was er nu direct al bij.
pi_175737200
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:36 schreef satecl het volgende:

[..]

- Uit de basis gingen Karsdorp, Kongolo, Kuyt en Elia weg.
- Je krijgt daar Larsson, Boetius, St. Juste, Haps en Amrabat voor terug.
- Er staat weer jeugd klaar uit Jong Feyenoord en O/19: Malacia, Nieuwkoop, Hansson, Vente en Toure.

Verder is de basis van je elftal langer bij elkaar dus zouden ze beter op elkaar ingespeeld moeten zijn. Daarom ben ik van mening dat je selectie sterker is, vooral in de breedte. Na de eerste 4 wedstrijden was ik er ook echt van overtuigd dat we kampioen zouden worden. Vooral Willem II thuis en Heracles uit waren goed. PSV uit ook, al verloren we die wedstrijd wel.

We zijn inmiddels een half seizoen verder en het seizoen is al voorbij :')
de praktijk wijst uit te weinig scorend vermogen en te weinig creativiteit op het middenveld.

Defensief hebben we zelfdmoordcommando tapia in het centrum lopen

Op het middenveld hardloper toornstra die niet kan voetballen

het is allemaal bullshit wat sommige mensen hier beweren.

ik vind het ook lachwekkend iedere keer dat die journalisten vragen stellen over toornstra aan gio. Hij zou zogenaamd een scorende middenvelder buiten de basis zetten. Ik vraag me af die mongolen in de media zoals Hans kraay jr wel verstand van voetbal hebben of beter iedere wedstrijd beter naar de hoeren moeten gaan want ik heb echt geen idee waar ze het over hebben met die toornstra. :'(
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175737217
Toornstra is gewoon een prima speler en heeft wel degelijk scorend vermogen ook bij Utrecht was hij erg sterk. En kom niet aan met die Amrabat want als dat het alternatief voor Toornstra is dan ben je niet goed snik.
pi_175737259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Toornstra is gewoon een prima speler en heeft wel degelijk scorend vermogen ook bij Utrecht was hij erg sterk. En kom niet aan met die Amrabat want als dat het alternatief voor Toornstra is dan ben je niet goed snik.
ik weet niet waar jij naar zit te kijken samen met hans kraay jr

maar toornstra doet niets anders hard rennen, maakt nooit overtredingen...en raakt 2 keer een bal in een wedstrijd......

Toornstra is vooral populair onder die PVV mongolen in de kuip die graag de blonde nederlandse jongen willen zien voetballen..... :W :r :r :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 10:47:39 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175737297
quote:
Feyenoord heeft Simon Gustafson dit seizoen verhuurd aan Roda JC. De middenvelder wist de afgelopen twee wedstrijden drie keer te scoren voor de Limburgers. De Rotterdammers missen momenteel creativiteit in de ploeg en worden in verband gebracht met het aantrekken van enkele spelers. Ook het terughalen van Gustafson kan een optie zijn voor Martin van Geel.

''Het is inderdaad contractueel vastgesteld dat Feyenoord mij tussentijds terug kan halen, bij personele problemen of iets dergelijks,'' zegt Gustafson, die nog een contact heeft tot 2019 in De Kuip, in gesprek met Fotbollskanalen. ''Of ik denk dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren? Ik weet het niet, het idee is eigenlijk dat ik een seizoen lang bij Roda JC blijf.''

Gustafson heeft vertrouwen dat Feyenoord weer snel goed gaat presteren. "Dat is moeilijk om te zeggen. Wel is het zo dat ze Champions League-voetbal hebben gespeeld en dat heeft voor een slijtageslag gezorgd. Het is wel duidelijk dat Feyenoord ondermaats presteert, maar laten we eerlijk zijn: ze hebben de beschikking over een geweldig team. Binnenkort moet het dus beter gaan..."
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175737381
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik weet niet waar jij naar zit te kijken samen met hans kraay jr

maar toornstra doet niets anders hard rennen, maakt nooit overtredingen...en raakt 2 keer een bal in een wedstrijd......

Toornstra is vooral populair onder die PVV mongolen in de kuip die graag de blonde nederlandse jongen willen zien voetballen..... :W :r :r :r
Wat een onzin is dit zeg, PVV mongolen. Toornstra sluit ten minste aan bij Jorgensen. Dat doen die andere 3 nooit, ja Vilhena maar die kan niet eens normaal een bal aannemen. Toornstra doe dit gewoon beter. Je hebt geen alternatief voor hem momenteel of je moet Hansson aandurven, vind ik een groot talent. `Ik zou Toornstra laten staan.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:53:53 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_175737399
Owja, en de sfeer is slecht in het stadion.
Misschien de aanhang 3x gehoord woensdag...
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:54:37 #173
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175737421
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Owja, en de sfeer is slecht in het stadion.
Misschien de aanhang 3x gehoord woensdag...
Only singing when they are winning.
pi_175737429
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als je hem terughaalt moet je hem wel in de basis zetten anders kan hij beter daar blijven.
pi_175737473
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:53 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Wat een onzin is dit zeg, PVV mongolen. Toornstra sluit ten minste aan bij Jorgensen. Dat doen die andere 3 nooit, ja Vilhena maar die kan niet eens normaal een bal aannemen. Toornstra doe dit gewoon beter. Je hebt geen alternatief voor hem momenteel of je moet Hansson aandurven, vind ik een groot talent. `Ik zou Toornstra laten staan.
Toornstra komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Ik zag gisteren bij excelsior betere middenvelders die echt wat met een bal kunnen.

Hopelijk komt Labyad gewoon. Desnoods Gustafson terughalen. Of Tapia rechts op het middenveld. Feyenoord heeft voetballers nodig geen hardlopers
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175737501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toornstra komt nog geen lantaarnpaal voorbij. Ik zag gisteren bij excelsior betere middenvelders die echt wat met een bal kunnen.

Hopelijk komt Labyad gewoon. Desnoods Gustafson terughalen. Of Tapia rechts op het middenveld.
Labyad zou prima zijn, ben alleen bang dat Gio hem te aanvallend vind voor het middenveld en dat hij op de vleugels wordt gezet. Tapia mag van op het middenveld voor Karim dan, die vind ik echt heel slecht dit seizoen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:09:01 #177
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175737682
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Toornstra is gewoon een prima speler en heeft wel degelijk scorend vermogen ook bij Utrecht was hij erg sterk. En kom niet aan met die Amrabat want als dat het alternatief voor Toornstra is dan ben je niet goed snik.
maar dan kom je toch weer een beetje terecht bij het gebrek aan diepgang op de vleugels, dat betekent ook ruimte en dat heeft hij blijkbaar nodig
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:10:49 #178
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175737709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dan kom je toch weer een beetje terecht bij het gebrek aan diepgang op de vleugels, dat betekent ook ruimte en dat heeft hij blijkbaar nodig
Diepgang op de vleugels moet je natuurlijk ook afdwingen vanaf het middenveld. B&B hebben snelheid en inzicht genoeg om diepgang te brengen, maar niemand geeft de goede ballen of zorgt voor ruimte om diep te gaan.
pi_175737732
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar dan kom je toch weer een beetje terecht bij het gebrek aan diepgang op de vleugels, dat betekent ook ruimte en dat heeft hij blijkbaar nodig
Ja en dan heeft Toornstra het vermogen om diep te gaan en ruimte te maken zodat Berghuis en Larsson hun acties kunnen maken. Amrabat gaat alleen diep met bal.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:12:02 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175737733
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:10 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Diepgang op de vleugels moet je natuurlijk ook afdwingen vanaf het middenveld. B&B hebben snelheid en inzicht genoeg om diepgang te brengen, maar niemand geeft de goede ballen of zorgt voor ruimte om diep te gaan.
als je met de punt naar voren speelt is dat een stuk moeilijker en voorin 3 mensen hebt die in de bal willen komen
pi_175737766
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je met de punt naar voren speelt is dat een stuk moeilijker en voorin 3 mensen hebt die in de bal willen komen
De enige 2 spelers met een steekpass zijn Larsson en Berghuis alleen zij kunnen hem aan niemand kwijt want ze zijn vaak de diepste speler. Dat klopt niet helemaal.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:13:43 #182
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175737768
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

als je met de punt naar voren speelt is dat een stuk moeilijker en voorin 3 mensen hebt die in de bal willen komen
Daarom speelt ook vrijwel niemand nog dat systeem, buiten de absolute topclubs.
pi_175738167
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De enige 2 spelers met een steekpass zijn Larsson en Berghuis alleen zij kunnen hem aan niemand kwijt want ze zijn vaak de diepste speler. Dat klopt niet helemaal.
Het heeft helemaal geen klote met diepgang te maken

Als je goed naar alle thuiswedstrijden heb gekeken dan valt er helemaal geen bal diep te geven het grootste gedeelte van de wedstrijd.

Tegenstanders gaan massaal rond hun eigen zestien hangen.

De diepe heeft alleen maar zin als er nog ruimte achter de defensie ofzo is.

Je heb spelers nodig die een individuele actie kunnen maken rond de zestien waardoor er ruimte vrij komt of dat er een speler vrijgezet kan worden.

En dan kom je gewoon weer bij een type ziyech terecht, die niet altijd goed speelt maar dat ene momentje van hem is vaak voldoende.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:35:04 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175738179
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:13 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

De enige 2 spelers met een steekpass zijn Larsson en Berghuis alleen zij kunnen hem aan niemand kwijt want ze zijn vaak de diepste speler. Dat klopt niet helemaal.
Dat komt omdat Jorg de aanval vaak zelf op moet zetten en daardoor zelden in de punt staat.

Ik hoop heel erg dat de Pers van de winter komt. Dat biedt zoveel meer. Ik ga er ook wel vanuit dat hij op het lagere niveau hier, met een aangepast trainingsschema, best meekan zonder blessures en het is zo'n verbetering om met een 10 te kunnen spelen die wel iets kan itt Toornstra. Taap ipv Vilhena en dan is het met twee slopers op het middenveld niet erg dat Jorg/Pers niet veel meeverdedigd.
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 11:38:36 #185
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175738243
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat komt omdat Jorg de aanval vaak zelf op moet zetten en daardoor zelden in de punt staat.

Ik hoop heel erg dat de Pers van de winter komt. Dat biedt zoveel meer. Ik ga er ook wel vanuit dat hij op het lagere niveau hier, met een aangepast trainingsschema, best meekan zonder blessures en het is zo'n verbetering om met een 10 te kunnen spelen die wel iets kan itt Toornstra. Taap ipv Vilhena en dan is het met twee slopers op het middenveld niet erg dat Jorg/Pers niet veel meeverdedigd.
Je weet hoeveel De Pers gespeeld heeft het afgelopen jaar?
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:41:52 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175738322
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je weet hoeveel De Pers gespeeld heeft het afgelopen jaar?
Ja. Toch heb ik er vertrouwen in.
Laffe huichelaar
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 11:45:53 #187
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175738418
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja. Toch heb ik er vertrouwen in.
Ik niet.
pi_175738546


Kijk hier even, Berghuis (na een goede actie van Larsson) krijgt hier de bal, bezetting is in principe goed want 3 tegen 3. Je ziet ook 2 spelers van Heerenveen naar Jorgensen lopen, eigenlijk staan onze 2 middenvelders vrij de derde probeert straks de bal richting Vilhena af te schermen en dan komt Ahmadi helemaal vrij. Uitstekende bal van Berghuis op el Ahmadi, alleen die wil je daar niet hebben want el Ahmadi is een hele slechte afmaker. Daar wil je een Toornstra hebben die vorig jaar heel veel van dit soort goals maakte hard in de bovenhoek.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:53:55 #189
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175738583
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk hier even, Berghuis (na een goede actie van Larsson) krijgt hier de bal, bezetting is in principe goed want 3 tegen 3. Je ziet ook 2 spelers van Heerenveen naar Jorgensen lopen, eigenlijk staan onze 2 middenvelders vrij want ook de derde loopt straks naar Jorgensen. Uitstekende bal van Berghuis op el Ahmadi, alleen die wil je daar niet hebben want el Ahmadi is een hele slechte afmaker. Daar wil je een Toornstra hebben die vorig jaar heel veel van dit soort goals maakte hard in de bovenhoek.
En dus heb je niets aan van Persie. Die was op dat moment nog in de middencirkel geweest met zijn rollator.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:59:20 #190
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175738704
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dus heb je niets aan van Persie. Die was op dat moment nog in de middencirkel geweest met zijn rollator.
ik had hem toch wel in NL willen zien al heb ik geen idee hoe er nu voor staat en ik denk ook niet dat hij de missing link is bij Feyenoord
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:01:20 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175738730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik had hem toch wel in NL willen zien al heb ik geen idee hoe er nu voor staat en ik denk ook niet dat hij de missing link is bij Feyenoord
Misschien bij Excelsior.
pi_175738734


Volgende bal, weer bij onze "spelmaker" Berghuis, want hij is een net als Larsson je beste passer in de ploeg. In principe is de loopactie prima van Vilhena, alleen hij is niet iemand die je in de 16 wilt hebben want hij is geen afmaker. In dit geval is zijn aanname al niet goed dus komt hij niet tot een schot. Eigenlijk hoort je spits of linksbuiten hier natuurlijk te staan en geen defensieve middenvelder, de bezetting klopt dus niet.
pi_175738790
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk hier even, Berghuis (na een goede actie van Larsson) krijgt hier de bal, bezetting is in principe goed want 3 tegen 3. Je ziet ook 2 spelers van Heerenveen naar Jorgensen lopen, eigenlijk staan onze 2 middenvelders vrij de derde probeert straks de bal richting Vilhena af te schermen en dan komt Ahmadi helemaal vrij. Uitstekende bal van Berghuis op el Ahmadi, alleen die wil je daar niet hebben want el Ahmadi is een hele slechte afmaker. Daar wil je een Toornstra hebben die vorig jaar heel veel van dit soort goals maakte hard in de bovenhoek.
Dit soort kansen heeft toornstra al heel vaak dit seizoen gehad maar hij maakte ze gewoon niet. Hoeveel kansen heb je dan nodig? Toornstra heeft weet ik hoeveel keer in de basis gestaan dit seizoen maar hij faalde gewoon. Hoe lang wil je hem krediet blijven geven?

Toornstra heeft vorig seizoen heel veel mazzel gehad omdat er heel veel ballen voor zijn voeten vielen.

Toornstra gaat nooit meer dan 4/5 doelpunten per seizoen maken. Het was allemaal meer geluk dan wijsheid.

Ik citeer willem van hanegem nog maar een keer vanuit zijn colums in het ad: Toornstra heeft niets meer bij Feyenoord te zoeken

Voor de rest is toornstra wel een aardige jongen ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:06:24 #194
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175738821
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja. Toch heb ik er vertrouwen in.
Vertrouwen moet je altijd hebben
pi_175738838


En dan weer even onze vriend Van Beek, want veel mensen gaven Tapia de schuld. Tapia staat goed opgesteld die probeert de lijn af te schermen naar die gozer die bij Malacia staat. Daar moest de bal ook heen, helaas wordt de bal van richting verandert en op dat moment stapt Van Beek in voor buitenspel maar die kerel bij Malacia kan geen buitenspel staan die staat namelijk veel te ver naar voren. Gevolg vriend Van Beek is weer zijn man kwijt en die scoort.
pi_175738882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit soort kansen heeft toornstra al heel vaak dit seizoen gehad maar hij maakte ze gewoon niet. Hoeveel kansen heb je dan nodig? Toornstra heeft weet ik hoeveel keer in de basis gestaan dit seizoen maar hij faalde gewoon. Hoe lang wil je hem krediet blijven geven?

Toornstra heeft vorig seizoen heel veel mazzel gehad omdat er heel veel ballen voor zijn voeten vielen.

Toornstra gaat nooit meer dan 4/5 doelpunten per seizoen maken. Het was allemaal meer geluk dan wijsheid.

Ik citeer willem van hanegem nog maar een keer vanuit zijn colums in het ad: Toornstra heeft niets meer bij Feyenoord te zoeken

Voor de rest is toornstra wel een aardige jongen ....
Ja leuk maar er is dus wel ruimte ook al speelt je tegenstander defensief en Toornstra maakt die kansen wel degelijk af, tegen Ajax ook in de kuip. Die kans van Karim moet er gewoon in, ik neem het Karim niet eens kwalijk want hij heeft gewoon geen vaste trap.
pi_175738902
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:10 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja leuk maar er is dus wel ruimte ook al speelt je tegenstander defensief en Toornstra maakt die kansen wel degelijk af, tegen Ajax ook in de kuip. Die kans van Karim moet er gewoon in, ik neem het Karim niet eens kwalijk want hij heeft gewoon geen vaste trap.
leuk verhaal

toornstra had die bal hoog over geschoten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175738919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

leuk verhaal

toornstra had die bal hoog over geschoten
Droom lekker door Klaasvaak.

pi_175739060
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Droom lekker door Klaasvaak.

Die bal had me oma er ook nog wel in geschoten

En hij heeft dit seizoen ook dit soort kansen gehad....zelfs makkelijkere kansen maar die schoot hij er niet in.

We kunnen van iedere speler beelden terug gaan halen van vorige jaren. Maar toornstra heeft bij Gio heel veel krediet gehad op basis van vorig seizoen dit seizoen.

Het is gewoon baggerzooi wat hij laat zien dit seizoen. Het is gewoon terecht dat hij niet speelt.

En vorig seizoen zat hij eigenlijk ook heel vaak op de bank omdat hij gewoon niet bracht wat er verwacht werd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175739089
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Die bal had me oma er ook nog wel in geschoten

En hij heeft dit seizoen ook dit soort kansen gehad....zelfs makkelijkere kansen maar die schoot hij er niet in.

We kunnen van iedere speler beelden terug gaan halen van vorige jaren. Maar toornstra heeft bij Gio heel veel krediet gehad op basis van vorig seizoen dit seizoen.

Het is gewoon baggerzooi wat hij laat zien dit seizoen. Het is gewoon terecht dat hij niet speelt.

En vorig seizoen zat hij eigenlijk ook heel vaak op de bank omdat hij gewoon niet bracht wat er verwacht werd.
Lachwekkend ben je Klaasvaak, je oma is dan beter dan Vilhena en Karim want die hadden deze bal niet eens tussen de palen gekregen. En vorig seizoen een van je meeste productieve spelers met goals en assists voldeed niet?
pi_175739156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Lachwekkend ben je Klaasvaak, je oma is dan beter dan Vilhena en Karim want die hadden deze bal niet eens tussen de palen gekregen. En vorig seizoen een van je meeste productieve spelers met goals en assists voldeed niet?
Toornstra komt geen lantaarnpaal voorbij met zijn lichaamsbouw.

Feyenoord heeft voetballers nodig en geen bodybuilders die alleen maar rennen en hopen dat de bal voor zijn voeten valt en dan op het doel schieten.

Toornstra kan niet passeren, kan geen steekbal geven, kan geen actie maken, maakt nooit tackels omdat hij bang is dat hij geblesseerd raakt,

Je speelt gewoon met 10 man als toornstra op het veld staat. Het heeft echtg geen klote met voetbal te maken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175739211
Klaas _O-
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:31:02 #203
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175739272
Klaasgod
pi_175739295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toornstra komt geen lantaarnpaal voorbij met zijn lichaamsbouw.

Feyenoord heeft voetballers nodig en geen bodybuilders die alleen maar rennen en hopen dat de bal voor zijn voeten valt en dan op het doel schieten.

Toornstra kan niet passeren, kan geen steekbal geven, kan geen actie maken, maakt nooit tackels omdat hij bang is dat hij geblesseerd raakt,

Je speelt gewoon met 10 man als toornstra op het veld staat. Het heeft echtg geen klote met voetbal te maken.
Met zijn bouw? Zo'n bouw heeft de Bruyne ook man, wat heeft dat er nou weer mee te maken. Natuurlijk is Toornstra geen Ziyech, maar hij is wel een speler die een goal en assist kan geven wat je huidige middenveld zelden tot nooit doet. En hij heeft prima passjes op Jorgensen gegeven vorig jaar hoor.
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 12:33:10 #205
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175739309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Met zijn bouw? Zo'n bouw heeft de Bruyne ook man, wat heeft dat er nou weer mee te maken. Natuurlijk is Toornstra geen Ziyech, maar hij is wel een speler die een goal en assist kan geven wat je huidige middenveld zelden tot nooit doet. En hij heeft prima passjes op Jorgensen gegeven vorig jaar hoor.
De Bruyne heeft niet zo'n bouw.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:33:55 #206
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_175739325
We missen gewoon een type Kuyt, al is het alleen maar in de kleedkamer.
Dit team heeft geen echte leider.

Hoop dat de Pers dit wel kan zijn en op kan brengen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:40:18 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175739467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:33 schreef avotar het volgende:
We missen gewoon een type Kuyt, al is het alleen maar in de kleedkamer.
Dit team heeft geen echte leider.

Hoop dat de Pers dit wel kan zijn en op kan brengen.
Volgens mij is van Persie eerder iemand die ruzie maakt in de kleedkamer. Ik ken echt alleen maar negatieve verhalen wat dat betreft.
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 12:41:19 #208
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175739492
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:33 schreef avotar het volgende:
We missen gewoon een type Kuyt, al is het alleen maar in de kleedkamer.
Dit team heeft geen echte leider.

Hoop dat de Pers dit wel kan zijn en op kan brengen.
Een leider in de kleedkamer is zo'n vreselijk cliché. Hou op met me.

Een goede coach in de kleedkamer heb je meer aan.
pi_175739546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:25 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Toornstra komt geen lantaarnpaal voorbij met zijn lichaamsbouw.

Feyenoord heeft voetballers nodig en geen bodybuilders die alleen maar rennen en hopen dat de bal voor zijn voeten valt en dan op het doel schieten.

Toornstra kan niet passeren, kan geen steekbal geven, kan geen actie maken, maakt nooit tackels omdat hij bang is dat hij geblesseerd raakt,

Je speelt gewoon met 10 man als toornstra op het veld staat. Het heeft echtg geen klote met voetbal te maken.
Eigenlijk heeft Klaas hier gewoon gelijk
pi_175739558
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:41 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Een leider in de kleedkamer is zo'n vreselijk cliché. Hou op met me.

Een goede coach in de kleedkamer heb je meer aan.
In het veld kan iemand met ervaring nog wel van nut zijn, door aanwijzingen wanneer een coach niet bereikbaar is. Maar in de kleedkamer moet een coach gewoon voor de motivatie zorgen lijkt mij ook.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:44:31 #211
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175739566
Klaas heeft altijd gelijk
pi_175739741
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:43 schreef Brammess het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft Klaas hier gewoon gelijk
Iemand die er 12 voor Utrecht maakt als aanvallende middenvelder en 14 voor Feyenoord (waar hij ook nog een tijdje op de vleugel moest spelen).
pi_175739941
Klaas overdrijft nogal graag, Toornstra is geen topper maar in goede doen prima te gebruiken. Vilhena heeft dit seizoen meer lachwekkende missers gemaakt dan Toornstra.

Neemt verder niet weg dat Toornstra na City thuis vrijwel geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld heeft.
#12 is not for sale!
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:07:50 #214
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175740016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij is van Persie eerder iemand die ruzie maakt in de kleedkamer. Ik ken echt alleen maar negatieve verhalen wat dat betreft.
Ik snap ook niet waarom mensen denken dat hij goed voor de sfeer kan zijn. Hij zal een grootverdiener worden die nooit fit is. Ik denk niet dat jongens als Vilhena daar respect voor hebben.

Kuyt was een ander verhaal. Die kon zijn mentaliteit over brengen. Van Persie heeft dat niet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175740043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:44 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

In het veld kan iemand met ervaring nog wel van nut zijn, door aanwijzingen wanneer een coach niet bereikbaar is. Maar in de kleedkamer moet een coach gewoon voor de motivatie zorgen lijkt mij ook.
Kuyt liep op zijn oude dag op elke training vooraan en kwam uit elke test als de fitste uit de bus. Dan gaan die jonkies wel harder lopen hoor, denk je dat die voor lul willen worden gezet door een bejaarde?
pi_175740055
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:04 schreef Haringkop het volgende:
Klaas overdrijft nogal graag, Toornstra is geen topper maar in goede doen prima te gebruiken. Vilhena heeft dit seizoen meer lachwekkende missers gemaakt dan Toornstra.

Neemt verder niet weg dat Toornstra na City thuis vrijwel geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld heeft.
Eigenlijk heeft alleen Berghuis sindsdien goed gespeeld, Amrabat vind ik weinig toevoegen op het middenveld, hij rent hij veel dus waarom zet je hem geen back? Omdat meneer dat niet wilt, lekker belangrijk dan gaat hij maar banken. Karsdorp wilde het ook niet maar heeft er toch mooi een transfer er aan over gehouden.
pi_175740061
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:07 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom mensen denken dat hij goed voor de sfeer kan zijn. Hij zal een grootverdiener worden die nooit fit is. Ik denk niet dat jongens als Vilhena daar respect voor hebben.

Kuyt was een ander verhaal. Die kon zijn mentaliteit over brengen. Van Persie heeft dat niet.
van Persie heeft dan ook geen mentaliteit. Wordt niet voor niks overal door alles en iedereen uitgekotst.
pi_175740107
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kuyt liep op zijn oude dag op elke training vooraan en kwam uit elke test als de fitste uit de bus. Dan gaan die jonkies wel harder lopen hoor, denk je dat die voor lul willen worden gezet door een bejaarde?
Ja op die manier, maar ik bedoel dat motivatie gelul in de kleedkamer voor en na een wedstrijd zo van: Ja kom op en dan hard klappen in je handen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:14:26 #219
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175740153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:09 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft alleen Berghuis sindsdien goed gespeeld, Amrabat vind ik weinig toevoegen op het middenveld, hij rent hij veel dus waarom zet je hem geen back? Omdat meneer dat niet wilt, lekker belangrijk dan gaat hij maar banken. Karsdorp wilde het ook niet maar heeft er toch mooi een transfer er aan over gehouden.
Eigenlijk past Amrabat niet echt in het 4-3-3 systeem van Feyenoord (al ben ik niet zo van de systemen, maar meer van de invulling).

Behalve als back ja.
pi_175740187
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Eigenlijk past Amrabat niet echt in het 4-3-3 systeem van Feyenoord (al ben ik niet zo van de systemen, maar meer van de invulling).

Behalve als back ja.
wtf is dit _O-
pi_175740200
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Eigenlijk past Amrabat niet echt in het 4-3-3 systeem van Feyenoord (al ben ik niet zo van de systemen, maar meer van de invulling).

Behalve als back ja.
Klopt in een 4-4-2 kan hij lekker zijn energie kwijt aan de rechterkant. Misschien als ten Hag trainer wordt bij Feyenoord. Maar als ik die ten Hag hoor praten op tv ben ik benieuwd of onze nieuwe AD daar aan wil beginnen, dat is toch een media mannetje.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:36:55 #222
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175740645
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

wtf is dit _O-
Ik kan het wel even nader voor je toelichten.

Een systeem op papier zegt niet zoveel. Het gaat erom hoe je er op het veld invullig aan geeft. Je kunt op papier prima 4-4-2 spelen, maar bijvoorbeeld wanneer je geen balbezit hebt 5-3-2 spelen/opgesteld staan en in balbezit weer meer 4-3-3. Het is maar net waar je de poppetjes in je tactiek neer wil zetten. Het is allemaal niet zo lastig hoor.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:39:30 #223
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175740696
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik kan het wel even nader voor je toelichten.

Een systeem op papier zegt niet zoveel. Het gaat erom hoe je er op het veld invullig aan geeft. Je kunt op papier prima 4-4-2 spelen, maar bijvoorbeeld wanneer je geen balbezit hebt 5-3-2 spelen/opgesteld staan en in balbezit weer meer 4-3-3. Het is maar net waar je de poppetjes in je tactiek neer wil zetten. Het is allemaal niet zo lastig hoor.
Een dynamisch systeem dus. Blijft een systeem.
pi_175740886
GvB over gebrek aan creativiteit: "We hebben een aantal spelers, ook voorin met een wisselwerking. Spelers die diepte maken. We hebben verschillende types. Ik geloof dat we tegen Heerenveen 13 doelpogingen hadden, waarvan 5 op goal. We komen er wel, maar we scoren niet makkelijk"
pi_175740929
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
GvB over gebrek aan creativiteit: "We hebben een aantal spelers, ook voorin met een wisselwerking. Spelers die diepte maken. We hebben verschillende types. Ik geloof dat we tegen Heerenveen 13 doelpogingen hadden, waarvan 5 op goal. We komen er wel, maar we scoren niet makkelijk"
Tja Gio... je komt er doordat de tegenstander je daar opwacht. Zodra de tegenstander ook maar enigszins aanstalten maakt om naar voren te gaan, is het vrouwen en kinderen eerst achterin.
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 13:55:08 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175740955
GvB over de kritiek over het gebrek aan creativiteit: "We hebben wel de creativiteit, maar niet de vorm. Dat is iets heel anders."

GvB over de vormcrisis van Toornstra: "Dit jaar is het moeizamer. Het zit nog wel in hem. We steunen daar hem in. We hopen dat het er nog uit komt. Er is altijd een fase waarin het even niet loopt. Ik had dat ook. Uiteindelijk kom je eruit."

GvB over sommige spelers die uit vorm zijn, hoe hij ermee om gaat: "Praten met de jongens. Hen vertrouwen geven. Ik denk dat het voor die spelers dat ook prettig is. Omdat ik zelf dat gevoel ook heb gehad. Alle spelers hebben de kwaliteiten om voor Feyenoord te spelen."

Tering jantje :').
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:57:02 #227
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175740992
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
GvB over gebrek aan creativiteit: "We hebben een aantal spelers, ook voorin met een wisselwerking. Spelers die diepte maken. We hebben verschillende types. Ik geloof dat we tegen Heerenveen 13 doelpogingen hadden, waarvan 5 op goal. We komen er wel, maar we scoren niet makkelijk"
Geweldige analyse :')

Ik mag hopen dat hij het toch zelf ook wel ziet. Anders ben je echt ongeschikt als trainer van Feyenoord.
pi_175741009
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Tja Gio... je komt er doordat de tegenstander je daar opwacht. Zodra de tegenstander ook maar enigszins aanstalten maakt om naar voren te gaan, is het vrouwen en kinderen eerst achterin.
13 doElPOgInGeN
pi_175741029
Ja en hij vind dat het defensief goed staat, ja heheh, tegen Heerenveen dat komt voor een punt en dan 3 verdedigende middenvelders opstellen.
Van Beek doet weer de meest rare dingen, eerst die achterlijke pass waardoor Veerman ineens recht op de keeper loopt en vervolgens als een debiel instappen waardoor diezelfde slungel weer alleen op de keeper mag lopen. Het staat geweldig hoor Gio.
pi_175741035
Ik heb ineens zin in een middenveld met Tapia, Amrabat en Gustafson..
pi_175742090
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Lachwekkend ben je Klaasvaak, je oma is dan beter dan Vilhena en Karim want die hadden deze bal niet eens tussen de palen gekregen. En vorig seizoen een van je meeste productieve spelers met goals en assists voldeed niet?
pleur op met je toornstra

misschien moet je me berichten wat beter lezen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175742173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

pleur op met je toornstra

misschien moet je me berichten wat beter lezen
Pleur zelf op met je oma😂😂
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:06:38 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175742225
Ja zo ongeveer al je creativiteit staat op de vleugels. Dat kan niet he Gio.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175742392
quote:
Toornstra
Dat Jens Toornstra kampt met een vormcrisis is vervelend. De aanvallende middenvelder maakte vorig seizoen liefst 14 goals en zorgde voor 9 assists. Uit zijn fysieke testen blijkt dat hij er prima op staat. ,,Maar soms heb je een periode dat het minder lukt’’, zegt Van Bronckhorst. ,,Dat heb ik zelf ook meegemaakt. Dat er een fase was dat je denkt ‘ik kan er niets meer van’. Maar het komt altijd terug.’’

Als het aan Van Bronckhorst ligt, zondag op het Kasteel tegen Sparta al. Al is de vraag of hij Toornstra weer als basisspeler een kans wil geven. Bart Nieuwkoop traint weer mee, de rechtsback is herstellende van een hamstringblessure. Miquel Nelom is nog niet speelklaar, net als Eric Botteghin en Jan-Arie van der Heijden.
waarom geilen al die mongolen journalisten zo op toornstra?

Iedere randdebiel kan gewoon zien dat het geen voetballer is maar een rugbyspeler. Nu gaan ze zelfs gio er iedere keer mee lastigvallen.

Toornstra is maradona ofzo. Als er 1 speler nul komma nul creativiteit heeft in de feyenoord selectie is het wel toornstra.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175742463
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waarom geilen al die mongolen journalisten zo op toornstra?

Iedere randdebiel kan gewoon zien dat het geen voetballer is maar een rugbyspeler. Nu gaan ze zelfs gio er iedere keer mee lastigvallen.

Toornstra is maradona ofzo. Als er 1 speler nul komma nul creativiteit heeft in de feyenoord selectie is het wel toornstra.
Hahahaha, wat een clown ben je toch. Kuyt was ook een rugby speler dan toch?
pi_175742476
Kern van het probleem is wmb de (noodzakelijk) alsmaar wisselende verdediging. Hierdoor komt El Ahmadi die linie steeds versterken, waardoor je middenveld minder aansluiting heeft naar voren en er steeds meer balletjes breed komen. Is gewoon angst omdat er de achterste linie niet voldoende is ingespeeld/ er niet voldoende vertrouwen is.

Vorig jaar speelden El Ahmadi en Vilhena bijna op 1 lijn, met Toornstra meer als 10, dit jaar lijkt het meer met de punt naar achteren. Het is nu ook gewoon zielig om te zien als er iemand gaat jagen, er is totaal geen aansluiting en het veld is veel te groot.

Als je met meer vertrouwen speelt staat El Ahmadi dieper, staan de backs dieper, gaan zij regelmatiger over Berghuis en Larsson heen, en heb je simpelweg meer beweging/gevaar. Hou je het veld ook kleiner, en verover je de bal weer sneller terug bij een slordige pass. Het middenveld kan heus wel op tempo en redelijk in de kleine ruimte voetballen hoor, en er zijn dan voldoende mensen die een steekpass naar de flank/penaltystip kunnen geven.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_175742493
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb ineens zin in een middenveld met Tapia, Amrabat en Gustafson..
Ik ben zeker wel een voorstander om tapia een kans op het middenveld te geven.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175742508
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hahahaha, wat een clown ben je toch. Kuyt was ook een rugby speler dan toch?
Kuyt met toornstra vergelijken

volgens mij ben jij ernstig aan dat drankje van je
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 15:21:34 #239
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175742548
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
Ik heb ineens zin in een middenveld met Tapia, Amrabat en Gustafson..
Als dat werkt zou baas zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:36:44 #240
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175742839
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

waarom geilen al die mongolen journalisten zo op toornstra?

Iedere randdebiel kan gewoon zien dat het geen voetballer is maar een rugbyspeler. Nu gaan ze zelfs gio er iedere keer mee lastigvallen.

Toornstra is maradona ofzo. Als er 1 speler nul komma nul creativiteit heeft in de feyenoord selectie is het wel toornstra.
In ieder geval wordt je niet gehinderd door teveel kennis. :Y
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:40:59 #241
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175742911
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
Kern van het probleem is wmb de (noodzakelijk) alsmaar wisselende verdediging. Hierdoor komt El Ahmadi die linie steeds versterken, waardoor je middenveld minder aansluiting heeft naar voren en er steeds meer balletjes breed komen. Is gewoon angst omdat er de achterste linie niet voldoende is ingespeeld/ er niet voldoende vertrouwen is.

Vorig jaar speelden El Ahmadi en Vilhena bijna op 1 lijn, met Toornstra meer als 10, dit jaar lijkt het meer met de punt naar achteren. Het is nu ook gewoon zielig om te zien als er iemand gaat jagen, er is totaal geen aansluiting en het veld is veel te groot.

Als je met meer vertrouwen speelt staat El Ahmadi dieper, staan de backs dieper, gaan zij regelmatiger over Berghuis en Larsson heen, en heb je simpelweg meer beweging/gevaar. Hou je het veld ook kleiner, en verover je de bal weer sneller terug bij een slordige pass. Het middenveld kan heus wel op tempo en redelijk in de kleine ruimte voetballen hoor, en er zijn dan voldoende mensen die een steekpass naar de flank/penaltystip kunnen geven.
Deze man begrijpt het spelletje.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:41:48 #242
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175742932
speelt malacia dit weekend, denk het wel he? Haps is nog niet terug denk ik.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175743152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
Kern van het probleem is wmb de (noodzakelijk) alsmaar wisselende verdediging. Hierdoor komt El Ahmadi die linie steeds versterken, waardoor je middenveld minder aansluiting heeft naar voren en er steeds meer balletjes breed komen. Is gewoon angst omdat er de achterste linie niet voldoende is ingespeeld/ er niet voldoende vertrouwen is.

Vorig jaar speelden El Ahmadi en Vilhena bijna op 1 lijn, met Toornstra meer als 10, dit jaar lijkt het meer met de punt naar achteren. Het is nu ook gewoon zielig om te zien als er iemand gaat jagen, er is totaal geen aansluiting en het veld is veel te groot.

Als je met meer vertrouwen speelt staat El Ahmadi dieper, staan de backs dieper, gaan zij regelmatiger over Berghuis en Larsson heen, en heb je simpelweg meer beweging/gevaar. Hou je het veld ook kleiner, en verover je de bal weer sneller terug bij een slordige pass. Het middenveld kan heus wel op tempo en redelijk in de kleine ruimte voetballen hoor, en er zijn dan voldoende mensen die een steekpass naar de flank/penaltystip kunnen geven.
Groningen uit kreeg vilhena een aanvallendere rol en dat hielp wel. Je punt over de verdediging en dat er vertrouwen mist is absoluut waar. Maar goed, tempo en al dat soort zaken kunnen ook wel beter, dus dat valt te wijzen aan vorm.
pi_175743476
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
Kern van het probleem is wmb de (noodzakelijk) alsmaar wisselende verdediging. Hierdoor komt El Ahmadi die linie steeds versterken, waardoor je middenveld minder aansluiting heeft naar voren en er steeds meer balletjes breed komen. Is gewoon angst omdat er de achterste linie niet voldoende is ingespeeld/ er niet voldoende vertrouwen is.

Vorig jaar speelden El Ahmadi en Vilhena bijna op 1 lijn, met Toornstra meer als 10, dit jaar lijkt het meer met de punt naar achteren. Het is nu ook gewoon zielig om te zien als er iemand gaat jagen, er is totaal geen aansluiting en het veld is veel te groot.

Als je met meer vertrouwen speelt staat El Ahmadi dieper, staan de backs dieper, gaan zij regelmatiger over Berghuis en Larsson heen, en heb je simpelweg meer beweging/gevaar. Hou je het veld ook kleiner, en verover je de bal weer sneller terug bij een slordige pass. Het middenveld kan heus wel op tempo en redelijk in de kleine ruimte voetballen hoor, en er zijn dan voldoende mensen die een steekpass naar de flank/penaltystip kunnen geven.
Hehe, wat een bazen post _O_. Prima analyse.
  Moderator vrijdag 15 december 2017 @ 16:42:32 #245
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175744044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
Kern van het probleem is wmb de (noodzakelijk) alsmaar wisselende verdediging. Hierdoor komt El Ahmadi die linie steeds versterken, waardoor je middenveld minder aansluiting heeft naar voren en er steeds meer balletjes breed komen. Is gewoon angst omdat er de achterste linie niet voldoende is ingespeeld/ er niet voldoende vertrouwen is.

Vorig jaar speelden El Ahmadi en Vilhena bijna op 1 lijn, met Toornstra meer als 10, dit jaar lijkt het meer met de punt naar achteren. Het is nu ook gewoon zielig om te zien als er iemand gaat jagen, er is totaal geen aansluiting en het veld is veel te groot.

Als je met meer vertrouwen speelt staat El Ahmadi dieper, staan de backs dieper, gaan zij regelmatiger over Berghuis en Larsson heen, en heb je simpelweg meer beweging/gevaar. Hou je het veld ook kleiner, en verover je de bal weer sneller terug bij een slordige pass. Het middenveld kan heus wel op tempo en redelijk in de kleine ruimte voetballen hoor, en er zijn dan voldoende mensen die een steekpass naar de flank/penaltystip kunnen geven.
Ik ben het niet met deze analyse eens. Met Botteghin en VD Heijen in het begin was het exact hetzelfde. Je kan niet zeggen dat Van Beek en Tapia zonder vertrouwen spelen.

Kern van het probleem is een gebrek aan creativiteit en diepgang, heeft niks te maken met de verdediging. Als je met drie defensieve middenvelders tegen een verdedigende tegenstander gaat spelen, is het niet gek dat je er niet genoeg doorheen komt. Hoeveel steekpasses geeft Vilhena? Geeft Amrabat? Geeft El Ahmadi? De enige die dat nu doen zijn Larsson, Berghuis en soms Jorgensen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:00:13 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175744322
Precies. Je ziet ook dat een speler als Jorgensen uit pure ellende maar constant zelf de ballen gaat ophalen op het middenveld. Nu deed hij dat altijd wel, maar koos hij zijn momenten beter omdat wellicht de wisselwerking beter was. Nu doet hij het teveel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175744978
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kuyt met toornstra vergelijken

volgens mij ben jij ernstig aan dat drankje van je
Nou dat durf ik zeker, zijn namelijk dezelfde type spelers met diepgang en scorend vermogen niet voor niets dat Toornstra die rol overnam van Kuyt.
pi_175745014
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ben het niet met deze analyse eens. Met Botteghin en VD Heijen in het begin was het exact hetzelfde. Je kan niet zeggen dat Van Beek en Tapia zonder vertrouwen spelen.

Kern van het probleem is een gebrek aan creativiteit en diepgang, heeft niks te maken met de verdediging. Als je met drie defensieve middenvelders tegen een verdedigende tegenstander gaat spelen, is het niet gek dat je er niet genoeg doorheen komt. Hoeveel steekpasses geeft Vilhena? Geeft Amrabat? Geeft El Ahmadi? De enige die dat nu doen zijn Larsson, Berghuis en soms Jorgensen.
Vind ik ook, Botteghin en vd Heijden hadden ook veel hulp nodig van met name Kongolo en Karsdorp met zijn snelheid. Het aantal goals tegen is niet zo zeer verontrustend het zijn de goals voor die treurig laag zijn.
pi_175745721
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ik ben het niet met deze analyse eens. Met Botteghin en VD Heijen in het begin was het exact hetzelfde. Je kan niet zeggen dat Van Beek en Tapia zonder vertrouwen spelen.

Kern van het probleem is een gebrek aan creativiteit en diepgang, heeft niks te maken met de verdediging. Als je met drie defensieve middenvelders tegen een verdedigende tegenstander gaat spelen, is het niet gek dat je er niet genoeg doorheen komt. Hoeveel steekpasses geeft Vilhena? Geeft Amrabat? Geeft El Ahmadi? De enige die dat nu doen zijn Larsson, Berghuis en soms Jorgensen.
Ik ben het wel met je eens dat 'te weinig diepgang en creativiteit' het probleem is. Ik stel alleen dat de oorsprong daarvan dus in het gebrek aan vertrouwen in de verdediging ligt. Ik zeg niet dat een individuele verdediger geen vertrouwen heeft, maar er is weinig automatisme om op te bouwen.

Je ziet ze ook gewoon twijfelen of ze nou wel of niet op buitenspel uitstappen bijvoorbeeld (is ook wel de nodige keren mis gegaan dit seizoen). En in balbezit gaan ze dan maar voor safe, zoals een balletje breed, balletje terug, El Ahmadi die een 5 meter zakt om 'te helpen'. Al het tempo eruit, voorhoede die gaat zwerven, middenveld wat een mannetje tekort komt, geen afspeelmogelijkheden, nou nog maar een keer breed dan. En dan staat iedereen stil..

Qua opkomende backs hebben Nieuwkoop, Haps en Nelom hebben allemaal wel de mogelijkheden vaker dieper te gaan staan, maar op de linkerflank kom je dan Boetius ofwel Larsson tegen, die daar totaal verschillend mee omgaan. Met Boetius ging het in het begin van het seizoen wel aardig, maar die is toen hopeloos uit vorm geraakt, Larsson blijft gewoon aan de zijlijn plakken tot ie de bal heeft en kruist dan tot voorbij de as, heb je dan ook niet zoveel aan als back.

Vilhena zie je heel soms (vaak op Boetius) een mooie pass versturen, verder zie je El Ahmadi vaak meedoen in de korte combinatie, en een 1-2tje kan natuurlijk net zo waardevol zijn als een steekpass.. Amrabat probeert soms zelf diep te gaan, etc. Al met al wellicht niet voldoende, maar ik denk dat dit team in vorm prima kan functioneren, en voldoende kansen kan creeren, ook met dit middenveld. Maar ja, we zijn nu dus niet in vorm, en dan moet zou je eventueel wel aan het middenveld kunnen proberen te gaan sleutelen om het op de rit te krijgen.

Om meer voetbal in het middenveld te krijgen zou je eventueel wel Tapia naar voren kunnen schuiven. Wel WEER de verdediging op de schop, maar die heeft wel veel voorwaartse durf in zijn spel (te veel voor een laatste man in mijn optiek). Dan zou ik Vilhena eens laten banken. Alternatief zou je Larsson op 10 kunnen zetten, daar loopt ie toch wel naartoe als ie aan de bal is. Daar kan hij dan mooi zijn kwaliteiten van steekpassjes en afstandschoten gebruiken.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_175745790
Karim deed dat vorig jaar ook vaak hoor,wanneer vd Heijden werd vastgezet en Botteghin moest opbouwen ging hij vaak zich aanbieden op de vleugel en ging de back vast diep staan. Daar is niet zo veel mis mee.
Vorig seizoen had je met Jorgensen, Kuyt , Toornstra , Elia en Berghuis veel scorend vermogen. Uit speelde Feyenoord vorig jaar ook zeer moeizaam maar in de Kuip knalde erover heen
pi_175746083
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:32 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Nou dat durf ik zeker, zijn namelijk dezelfde type spelers met diepgang en scorend vermogen niet voor niets dat Toornstra die rol overnam van Kuyt.
Het verschil is dat kuyt kan voetballen en toornstra niet.

Maar we kunnen nog lang over toornstra discussiëren maar zijn rol bij Feyenoord lijkt me uitgespeeld.

In de winterstop verkopen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175747046
Het probleem met onze middenvelders is dat ze amper de ruimte in hun rug opmerken, met name El Ahmadi en Vilhena. Te vaak bieden ze zich aan en spelen ze direct de bal terug, terwijl er voldoende ruimte is om "open te draaien". Afgelopen woensdag zag je ook regelmatig, wanneer Heerenveen wel een keer met een hoop mensen op onze helft was dan werd er vrijwel nooit snel de diepte gezocht maar altijd weer de kaats terug. Dan geef je je tegenstander ook de tijd om te organiseren en die muur op te trekken.
#12 is not for sale!
pi_175747087
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:00 schreef Caland het volgende:
Precies. Je ziet ook dat een speler als Jorgensen uit pure ellende maar constant zelf de ballen gaat ophalen op het middenveld. Nu deed hij dat altijd wel, maar koos hij zijn momenten beter omdat wellicht de wisselwerking beter was. Nu doet hij het teveel.
Zelfs Berghuis ging zich woensdag bemoeien met de opbouw.
#12 is not for sale!
pi_175747492
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:25 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Zelfs Berghuis ging zich woensdag bemoeien met de opbouw.
Ja doet hij al weken, laat zich inzakken tot ver eigen helft, daar wil je hem helemaal niet hebben. Neemt dan als aanvaller veel te veel risico door naar binnen te dribbelen.
pi_175748251
quote:
Van Bronckhorst bestrijdt gebrek aan creativiteit bij Feyenoord
vi.nl
Het grote probleem met gio is dat hij nooit mensen wil beschadigen.

Heel nederland ziet dat er totaal geen creativiteit in de ploeg zit maar gio wil blijkbaar martin van geel niet aanvallen....die is verantwoordelijk voor deze selectie.

Gio zou een top trainer kunnen worden als hij keihard zou worden in zijn spelersbeleid en naar de club toe. Op deze manier graaf je eigen graf.

Ik ben benieuwd hoelang hij dit nog gaat volhouden...blijkbaar zijn daar nog 2 nederlagen voor nodig tot de winterstop voordat hij iets anders gaat roepen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175749311
Gijp begrijpt het over Jorgensen.

Ow en Dickie ook 3 middenvelders zonder creativiteit
pi_175751185
Ik hoop dat alle interviews van Gio nog eens worden gebundeld. Als je dan niet in slaap kan komen dan vraag je je vriendin of ze een stukje wil voorlezen.
pi_175751302
Gio doet trouwens of Toornstra slechts een dipje heeft, maar dan is hij zeker het seizoen 2015/2016 vergeten. Toen bakte deze grijze muis er een compleet seizoen ook helemaal niks van.
pi_175751465
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Gio doet trouwens of Toornstra slechts een dipje heeft, maar dan is hij zeker het seizoen 2015/2016 vergeten. Toen bakte deze grijze muis er een compleet seizoen ook helemaal niks van.
Toornstra speelde toen niet in de basis omdat Kuyt kwam en Bilal tot 28 wedstrijden kwam.
pi_175752141
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 21:46 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Toornstra speelde toen niet in de basis omdat Kuyt kwam en Bilal tot 28 wedstrijden kwam.
Kan je nagaan hoe slecht die toornstra wel niet moet zijn als bilal hem zelfs uit de basis kan houden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175757231
Morgen Rotterdam-Zuid.

En..hebben jullie al het 'lek' boven waarom jullie club niet zo draait i.v.g.met vorig jaar?
pi_175757521
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 december 2017 08:25 schreef Iwanius het volgende:
Morgen Rotterdam-Zuid.

En..hebben jullie al het 'lek' boven waarom jullie club niet zo draait i.v.g.met vorig jaar?
Een smakelijk hapje van gebrek aan kwaliteit op een bedje van missende vorm, gedresseerd met tactisch gebrek van de trainer en een vleugje pech. :Y)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_175757666
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 09:22 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Een smakelijk hapje van gebrek aan kwaliteit op een bedje van missende vorm, gedresseerd met tactisch gebrek van de trainer en een vleugje pech. :Y)
klinkt als 020
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 16 december 2017 @ 10:46:34 #264
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175758304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kan een zesde plek in deze treurige competitie toch niet simpelweg legitimeren op basis van wat blessures en (aardig dure) nieuwe spelers?

Daarbij was het al kommer en kwel met Botteghin en Jan Scharie er nog in. Als je daar op doelt.
Het enige wat wel begrijpbaar is als galatasaray op het laatste moment heeft gedraaikomt met de van persie aanschafprijs. Dat zou e.e.a. kunnen verklaren. Maar dan nog verklaart dat niet de matige bezetting op 2 cruciale posities oftewel: Geen backup voor jorgenson in de spits en geen backup creatieve middenvelder als toornstra zijn swoong is verloren. Het is erg apart dat toornstra geen schim is van vorig jaar. Hij scoorde zoveel en nu is het net alsof zijn tweelingbroer op het veld staat. Er is door iemand in de organisatie een beetje gegokt qua bezetting en dat heeft fout uitgepakt. Het kan ook zijn dat gio de gokkeuzes niet heeft bepaald maar de technisch directeur wel. Je weet het niet. Ik vind dat heel dit topic volstaat met ongefundeerde lariekoek en sneeropmerkingen richting gio van jankerts oftewel nepsupporters.

Als je een echte supporter bent, dan stuur je de technisch directeur een brief met de vraag vanuit de supportersvereniging hoe het transferbeleid en keuzes zijn vormgegeven. Dat is i.i.g. proactief zonder janken en dan leren we nog eens wat. Er zullen echt wel rationele keuzes zijn gemaakt met de middelen die men tot hun beschikking had.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175759790
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:46 schreef govie het volgende:

[..]

Het enige wat wel begrijpbaar is als galatasaray op het laatste moment heeft gedraaikomt met de van persie aanschafprijs. Dat zou e.e.a. kunnen verklaren. Maar dan nog verklaart dat niet de matige bezetting op 2 cruciale posities oftewel: Geen backup voor jorgenson in de spits en geen backup creatieve middenvelder als toornstra zijn swoong is verloren. Het is erg apart dat toornstra geen schim is van vorig jaar. Hij scoorde zoveel en nu is het net alsof zijn tweelingbroer op het veld staat. Er is door iemand in de organisatie een beetje gegokt qua bezetting en dat heeft fout uitgepakt. Het kan ook zijn dat gio de gokkeuzes niet heeft bepaald maar de technisch directeur wel. Je weet het niet. Ik vind dat heel dit topic volstaat met ongefundeerde lariekoek en sneeropmerkingen richting gio van jankerts oftewel nepsupporters.

Als je een echte supporter bent, dan stuur je de technisch directeur een brief met de vraag vanuit de supportersvereniging hoe het transferbeleid en keuzes zijn vormgegeven. Dat is i.i.g. proactief zonder janken en dan leren we nog eens wat. Er zullen echt wel rationele keuzes zijn gemaakt met de middelen die men tot hun beschikking had.
Ik neem aan dat jij die brief zoojuist verzonden hebt?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_175759845
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 december 2017 08:25 schreef Iwanius het volgende:
Morgen Rotterdam-Zuid.

En..hebben jullie al het 'lek' boven waarom jullie club niet zo draait i.v.g.met vorig jaar?
Het is Rotterdam-west

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 16-12-2017 17:51:39 ]
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:48:13 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175759922
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:42 schreef Vasion het volgende:

[..]

Het is Rotterdam-west
Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 16-12-2017 17:51:48 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175761759
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee.
Morgen wel hoor
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 december 2017 @ 14:37:46 #269
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175761887
Feyenoord supporters op Social media man man van de week berichten over Clasie en guidetti leggen ze nog net de loper niet uit vandaag een bericht over Gustafson is het van rot op met die gozer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175762414
quote:
Bij Sparta kunnen ze zich als geen ander opladen voor (thuis)duels met Feyenoord. De laatste vier edities op Het Kasteel won de club uit Rotterdam-West allemaal.
ben benieuwd morgen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175762773
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee.
We spelen een uitwedstrijd, Caland.
  zaterdag 16 december 2017 @ 15:29:14 #272
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175762888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:37 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij die brief zoojuist verzonden hebt?
Ik heb vertrouwen in de technisch directeur, gezien het feit dat ondanks alle financiële wantoestanden van de afgelopen jaren er een kamioenschap nu al is gevierd in Rotterdam. Daarnaast zag ik individuen groeien in de champions league als speler, dat was leuk om te zien ondanks de klop die we hebben gekregen in 5 wedstrijden. Het gaf toch een beetje hoop en dat is voldoende aangezien dat feyenoor de laatste nederlandse club is die een europacup heeft gewonnen. Dit ondanks al dat joden- en phlipsgeld in amsterdam of eindhoven.
En van Giocoach ben ik een fan omdat hij het kampioenschap heeft mogelijk gemaakt, 300% duidelijk dat dat dankzij hem is als coach. Zonder hem was er geen kampioenschap gevierd in rotterdam.
Natuurlijk hebben beide technische hartmensen ook foutjes gemaakt, welke hebben gesnowballed minder positieve prestaties dit seizoen. Maar vergeet niet, az en pec hebben een topseizoen en feyenoord een dramatisch seizoen. uiteindelijk is het verschil met pec maar 4 punten en met AZ maar 9. Dus ik zie eigenlijk geen acuut probleem, wat directe gevolgen zou moeten hebben voor de invulling van het technische hart van feyenoord. maar ik ben wel voor openheid van zaken inzake waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt, dat schept direct wat begrip bij de achterban weet ik zeker.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zaterdag 16 december 2017 @ 15:44:57 #273
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175763164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord supporters op Social media man man van de week berichten over Clasie en guidetti leggen ze nog net de loper niet uit vandaag een bericht over Gustafson is het van rot op met die gozer.
Pleur toch op met Gustafson. Die gozer verstopte zich altijd. Soms 2 of 3 balcontacten in 45 min. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_175763202
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:44 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Pleur toch op met Gustafson. Die gozer verstopte zich altijd. Soms 2 of 3 balcontacten in 45 min. :')
Dat zijn er heel wat meer dan toornstra want dat is het gemiddelde wat jens in een hele wedstrijd heeft....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 16 december 2017 @ 16:47:34 #275
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175764272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord supporters op Social media man man van de week berichten over Clasie en guidetti leggen ze nog net de loper niet uit vandaag een bericht over Gustafson is het van rot op met die gozer.
Ik ben ervan overtuigd dat Gustafson een hele goede voetballer zou zijn voor ons als hij geen bliksem in zijn kop had. Hij heeft zichzelf de das omgedaan met een hoop onbezonnen acties destijds, is zijn plaats in de basis kwijtgeraakt, bleek daar mentaal niet mee om te kunnen gaan en kwam niet meer terug.

Ik heb hem meerdere keren in het tweede zien ballen toen en het was elke keer pure oogtyfus. Zijn kop hing, hij liep niet en als ie wat deed was het wat doms, zoals een gefrustreerde schop uitdelen. Oh ja, dat was in het geval dat je hem opmerkte trouwens want ik ben er ook twee keer halverwege de wedstrijd achtergekomen dat ie meedeed :')

Het zit niet goed in zijn hoofd. Dat is heel jammer omdat er veel voetbal inzit. Bij Roda laat hij dat ook steeds zien: hij scoort, hij passt, hij loopt, maar zodra het even niet loopt, dan pakt hij kaarten, en dan bedoel geen slimme "kom op jongens, ff de beuk erin"-kaarten, maar domme, onnodige kaarten wegens mekkeren of schoppen.

Uiteraard hoop ik dat ik ongelijk heb als hij terug zou komen, maar ik ben bang dat het niet goed af gaat lopen.
pi_175776126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:29 schreef govie het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen in de technisch directeur, gezien het feit dat ondanks alle financiële wantoestanden van de afgelopen jaren er een kamioenschap nu al is gevierd in Rotterdam. Daarnaast zag ik individuen groeien in de champions league als speler, dat was leuk om te zien ondanks de klop die we hebben gekregen in 5 wedstrijden. Het gaf toch een beetje hoop en dat is voldoende aangezien dat feyenoor de laatste nederlandse club is die een europacup heeft gewonnen. Dit ondanks al dat joden- en phlipsgeld in amsterdam of eindhoven.
En van Giocoach ben ik een fan omdat hij het kampioenschap heeft mogelijk gemaakt, 300% duidelijk dat dat dankzij hem is als coach. Zonder hem was er geen kampioenschap gevierd in rotterdam.
Natuurlijk hebben beide technische hartmensen ook foutjes gemaakt, welke hebben gesnowballed minder positieve prestaties dit seizoen. Maar vergeet niet, az en pec hebben een topseizoen en feyenoord een dramatisch seizoen. uiteindelijk is het verschil met pec maar 4 punten en met AZ maar 9. Dus ik zie eigenlijk geen acuut probleem, wat directe gevolgen zou moeten hebben voor de invulling van het technische hart van feyenoord. maar ik ben wel voor openheid van zaken inzake waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt, dat schept direct wat begrip bij de achterban weet ik zeker.
Zonder Gio geen kampioenschap? Gio 300% verantwoordelijk voor het kampioenschap? _O-Kerel wat is dat voor stelligheid die nergens op gebaseerd is?

Kijk ook niet naar het verschil tussen, maar gewoon naar de prestatie an sich en hoe die tot stand komt. 4 of 9 punten zeggen niks als je in een reeks van wedstrijden iets compleet potentieloos laat zien vs veelbelovend. Onkunde vs pech zijn twee andere werelden die hetzelfde korte termijn resultaat kunnen geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2017 01:28:23 ]
  zondag 17 december 2017 @ 09:58:04 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175778164
Ik vraag me wel af welke andere trainer het had aangedurfd om Kuyt in zo’n cruciale fase op het bankie te zetten, en dat was uiteindelijk toch een vrij cruciale beslissing.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175778702
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 december 2017 15:22 schreef Vasion het volgende:

[..]

We spelen een uitwedstrijd, Caland.
Hij bedoelde 'goedemorgen' en niet de locatie van de wedstrijd.
pi_175779317
quote:
Sparta wacht al vijf wedstrijden op een overwinning
Feyenoord verloor buiten de Kuip alleen van PSV
Serdar Gözübüyük leidt de Rotterdamse derby
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 17 december 2017 @ 11:12:11 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175779318
Opstelling Feyenoord: Jones; St. Juste, Van Beek, Tapia, Malacia; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Vente, Boëtius #spafey

Whut
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175779337
Ik zat me gisteren al af te vragen of Jorgensen wel op dat kunstgras zou gaan spelen

het is gewoon een toneelstukje aan het worden...jorgensen wil niet op dat veld spelen

toornstra

gvd ..... _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 17 december 2017 @ 11:15:18 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175779354
Jorgensen niet eens bij de selectie, dus daar is wel iets anders aan de hand

Definitieve exit voor Kramer dit wel. Giogod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175779368
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175779392
Wat is er nou met de Jorg?
pi_175779396
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 11:18 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is er nou met de Jorg?
Een vertrek naar Stuttgart aan 't forceren..
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 11:26:03 #286
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175779524
Amrabat op de bank en Vilhena mag blijven staan uiteraard...
  zondag 17 december 2017 @ 11:40:22 #287
357045 Grifte
Feijenoord
pi_175779688
Kramer en Diks weten ook wel weer waar ze staan, met de opstellingen de afgelopen weken
  zondag 17 december 2017 @ 11:44:27 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175779747
#Jörgensen ontbreekt bij @Feyenoord ivm familie-omstandigheden.. #SpaFey
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175779753
Ben benieuwd wat die jorgensen dan zogenaamd nu weer heeft.....

Gewoon kunstrgrasfobie

Hij wil daar niet meer op spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 17 december 2017 @ 11:45:36 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175779772
Nicolai Jørgensen ontbreekt vandaag wegens familieomstandigheden. Larsson kreeg deze week een tikkie op een besloten training en is niet helemaal fit. #spafey
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175779811
We mogen hopen op een gelijkspel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 17 december 2017 @ 11:49:43 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175779846
Als je Boëtius op de vleugel wil hebben ipv Larsson, probeer Larsson dan gewoon een keer op 10, Gio.

Nu hebben we nog minder creativiteit dan normaal :')

Edit: oh laat maar
pi_175779932
Zou JOrgensen ook ontbreken als we nu op plek 1 hadden gestaan .....

8)7
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175780034
Ventegod _O_
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 17 december 2017 @ 12:06:26 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175780170
Jorgensen mist zo veel wedstrijden dit seizoen griepje hier niet lekker voelen daar familie omstandigheden zus.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 17 december 2017 @ 12:06:57 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175780179
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jorgensen mist zo veel wedstrijden dit seizoen griepje hier niet lekker voelen daar familie omstandigheden zus.
Wat een kansloos achterlijke post weer van je Mikey
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 17 december 2017 @ 12:07:21 #297
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_175780184
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jorgensen mist zo veel wedstrijden dit seizoen griepje hier niet lekker voelen daar familie omstandigheden zus.
Ja, kan hij lekker veel aan doen. :')
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 17 december 2017 @ 12:08:16 #298
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175780208
quote:
10s.gif Op zondag 17 december 2017 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een kansloos achterlijke post weer van je Mikey
Omdat het zo is ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175780210
Ik denk dat Jorgensen in de winterstop gaat vertrekken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175780252
quote:
1s.gif Op zondag 17 december 2017 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Omdat het zo is ?
Nee, Jørgensen is geen mens maar een vieze geldplukker. Complot van de overheid, van de elite, van de baantjescarrousel.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 17 december 2017 @ 12:11:39 #301
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175780272
Milkshake basis
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')