abonnement Unibet Coolblue
pi_175704269
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:35:31 #2
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175704284
En weet je nu al wat je wilt en gaat doen ?
pi_175704297
Morgen even de huisarts bellen voor een afspraak TS.
pi_175704341
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Morgen even de huisarts bellen voor een afspraak TS.
Lijkt mij ook een goed idee voor TS, want dat is erg ernstig voor hem zelf./
Humor, serieus en vrolijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 20:37:18 #5
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704355
Ik zou één gedachte per 18 seconden eerder traag noemen. Kun je toelichten wat je stoornis precies inhoudt TS?
pi_175704363
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:35 schreef Raskolnikow het volgende:
Morgen even de huisarts bellen voor een afspraak TS.
Prima tip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175704367
Gvd 8 alweer. _O-
Protège moi de mes désirs.
pi_175704383
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gvd 8 alweer. _O-
En het is nog niet eens vrijdag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 20:38:06 #9
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175704387
Ik geloof niet dat ts daadwerkelijk zelfmoord zal plegen. Ik denk niet dat hij dat durft. (Geen uitdaging :P)

Je voelt je wellicht een mislukkeling TS, maar dat ben je niet. Wat er ook gebeurt. Wat ze ook zeggen. Zolang je 2 functionerende handen hebt, kan je er nog wat van maken. Ookal begin je opnieuw.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175704449
Waarom blijven de dieren eigenlijk bij haar?
  woensdag 13 december 2017 @ 20:40:06 #11
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704450
Ik vind het frappant hoe TS opeens na een half topic harde tegenstand en confrontatie volledig de slachtofferrol in kruipt en praat over zelfmoord.

Komt op mij nogal over als een schreeuw om aandacht.
pi_175704469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:40 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind het frappant hoe TS opeens na een half topic harde tegenstand en confrontatie volledig de slachtofferrol in kruipt en praat over zelfmoord.

Komt op mij nogal over als een schreeuw om aandacht.
Opperde ik in topic 1 al hoor.
pi_175704479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:40 schreef Polenbatser het volgende:
Waarom blijven de dieren eigenlijk bij haar?
Hebben we het nog niet over gehad maar hier heb ik geen plek voor ze.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:41:23 #14
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hebben we het nog niet over gehad maar hier heb ik geen plek voor ze.
Eigen woning zoeken dan.
pi_175704502
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:41 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Eigen woning zoeken dan.
Indien dat nodig zal zijn zeker maar wachtlijst 10-12 jaar.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:41:45 #16
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Opperde ik in topic 1 al hoor.
O. En waarom sloeg niemand er toen op aan?
  woensdag 13 december 2017 @ 20:42:37 #17
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Indien dat nodig zal zijn zeker maar wachtlijst 10-12 jaar.
Dan zoek je buiten je huidige omgeving in een randgemeente. Of een kamer :')

Als je iets wilt huren heb je binnen een week een plek hoor :{
pi_175704549
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:42 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dan zoek je buiten je huidige omgeving in een randgemeente. Of een kamer :')

Als je iets wilt huren heb je binnen een week een plek hoor :|
Buiten de gemeente kan maar zonder rijbewijs zit ik weer met werk etc etc.
pi_175704550
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Indien dat nodig zal zijn zeker maar wachtlijst 10-12 jaar.
'Ja maar'.

Dan ga je ergens wonen met een kortere wachtlijst en met goede treinverbinding naar de plaats waar je werkt.
pi_175704560
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hebben we het nog niet over gehad maar hier heb ik geen plek voor ze.
Dan is het dus niet zeker dat je ze zal verliezen en weet je dat je moet zoeken naar een plek met ruimte voor dieren.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:45:09 #21
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Buiten de gemeente kan maar zonder rijbewijs zit ik weer met werk etc etc.
Maar heb je wel woonruimte en je dieren. Zal ook wel iets te doen zijn in de buurt, no?

Ga eens denken in oplossingen TS. En niet alleen 'dan maak ik er wel een eind aan', da's te makkelijk.
pi_175704628
quote:
13s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:45 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Maar heb je wel woonruimte en je dieren. Zal ook wel iets te doen zijn in de buurt, no?

Ga eens denken in oplossingen TS. En niet alleen 'dan maak ik er wel een eind aan', da's te makkelijk.
Dat wil ik wel maar ik weet nog niet waar ik aan toe ben.
pi_175704643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wil ik wel maar ik weet nog niet waar ik aan toe ben.
Dan verzin je oplossingen voor verschillende scenario's.
pi_175704654
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wil ik wel maar ik weet nog niet waar ik aan toe ben.
Ook als je nog niet weet waar je aan toe bent kun je naar oplossingen toe werken.
pi_175704660
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan verzin je oplossingen voor verschillende scenario's.
Daar ben ik in mijn hoofd ook wel mee bezig.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:46:40 #26
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704666
En dat ga je vragen, toch? Overigens: huur is meestal maandelijks opzegbaar. Kun je dus ook zo weer af als je relatie weer loopt als een trein.
pi_175704672
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:43 schreef Chai het volgende:

'Ja maar'.

Dan ga je ergens wonen met een kortere wachtlijst en met goede treinverbinding naar de plaats waar je werkt.
Hier wachtlijsten van ca een jaar, treinstation, 50.000 inwoners en dus ook redelijk wat werk.
Die plaatsen zijn er vast meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 20:46:51 #28
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175704673
Ik zou me maar eerst focussen op dat gesprek van vrijdag en hoe je dat gaat aanpakken.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175704690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:46 schreef Steef121 het volgende:
Ik zou me maar eerst focussen op dat gesprek van vrijdag en hoe je dat gaat aanpakken.
Dat zeer zeker.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:48:06 #30
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175704713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zeer zeker.
Wat is je plan van aanpak?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 13 december 2017 @ 20:48:28 #31
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704724
Voorzetje: er zijn nu maar drie scenario's.

1. Ze wil je terug!!!11!!1eins!1
2. Ze wil je niet meer !!!11!!1elbe1!
3. Ze weet het nog niet zo best.

Nou jij.
pi_175704725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:48 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Wat is je plan van aanpak?
Ik weet het echt niet. Heb je tips? Ik denk haar proberen te laten praten of doel je op die sollicitatie?
pi_175704759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:48 schreef IrishBastard het volgende:
Voorzetje: er zijn nu maar drie scenario's.

1. Ze wil je terug!!!11!!1eins!1
2. Ze wil je niet meer !!!11!!1elbe1!
3. Ze weet het nog niet zo best.

Nou jij.
1. Nouja dan gewoon werken en aan de relatie werken (kost tijd)
2. Ik weet niet waar ik wil wonen (hier heb ik niks, daar zijn mijn vrienden)
3. Dan weet ik het ook nog niet.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:49:42 #34
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175704766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet. Heb je tips? Ik denk haar proberen te laten praten of doel je op die sollicitatie?
Op dat gesprek met haar doelde ik, inderdaad. Ik zal even nadenken over tips.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175704770
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:48 schreef Steef121 het volgende:

Wat is je plan van aanpak?
Ik zou eerst even die sollicitatie afwachten (is vrijdag al, korte termijn dus) en duidelijkheid van haar willen. Na 14 dagen kan ze er toch verdorie wel iets over zeggen. Je kan iemand niet eeuwig aan het lijntje houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 20:50:02 #36
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704777
Zie mijn opmerking in het vorige topic: geef aan dat je het een lastige situatie vind en dat je wat meer duidelijkheid zoekt in het hoe/waarom/vervolg. Laat haar de rest invullen.
pi_175704794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou eerst even die sollicitatie afwachten (is vrijdag al, korte termijn dus) en duidelijkheid van haar willen. Na 14 dagen kan ze er toch verdorie wel iets over zeggen. Je kan iemand niet eeuwig aan het lijntje houden.
Het loopt al langer maar ik moet zeggen dat we nu pas 2-3 dagen echt geen contact hebben. De eerste 10 dagen verliepen moeizaam van mijn kant. Ik vind dit soort dingen heel moelijk. Ik hoop dat ze donderdagavond inziet van; Hmm hij kan het dus wel, oke die eerste paar dagen niet maar vooruit. Zo was ze altijd wel maar ik weet niet of ze nu ook zo denkt.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:51:01 #38
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou eerst even die sollicitatie afwachten (is vrijdag al, korte termijn dus) en duidelijkheid van haar willen. Na 14 dagen kan ze er toch verdorie wel iets over zeggen. Je kan iemand niet eeuwig aan het lijntje houden.
14 dagen, 14 jaar. 2017-2003=14. Dit moet wel een teken zijn :o
  woensdag 13 december 2017 @ 20:51:42 #39
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het loopt al langer maar ik moet zeggen dat we nu pas 2-3 dagen echt geen contact hebben. De eerste 10 dagen verliepen moeizaam van mijn kant. Ik vind dit soort dingen heel moelijk. Ik hoop dat ze donderdagavond inziet van; Hmm hij kan het dus wel, oke die eerste paar dagen niet maar vooruit. Zo was ze altijd wel maar ik weet niet of ze nu ook zo denkt.
Die ene dag tussenin hadden jullie dus lekker veel contact? :7
pi_175704823
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Die ene dag tussenin hadden jullie dus lekker veel contact? :7
Wat bedoel je?
  woensdag 13 december 2017 @ 20:52:49 #41
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704847
Je had 10 dagen lastig contact. Nu 2-3 dagen ook niet. Dan zit er één dag tussen als het 14 dagen waren :')
pi_175704877
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:52 schreef IrishBastard het volgende:
Je had 10 dagen lastig contact. Nu 2-3 dagen ook niet. Dan zit er één dag tussen als het 14 dagen waren :')
Ja 11 dan weet ik veel. We hebben nu GEEN contact. Eerste dagen wel dagelijks bijna omdat ik in totale paniek raakte.

Overigens vraagje; Moet ik mijn spullen van hier weer meenemen vrijdag? Anders (stel dat het goed komt) moet ze weer meerijden 220KM etc en dat geld kan ze niet missen.
pi_175704909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja 11 dan weet ik veel. We hebben nu GEEN contact. Eerste dagen wel dagelijks bijna omdat ik in totale paniek raakte.

Overigens vraagje; Moet ik mijn spullen van hier weer meenemen vrijdag? Anders (stel dat het goed komt) moet ze weer meerijden 220KM etc en dat geld kan ze niet missen.
Ik zou eerst de huisarts bellen zodat je je zelfmoordgedachten kan bespreken.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:55:46 #44
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704933
Ga er maar niet van uit. Komt nogal pusherig over denk ik.

Accepteer dat vrijdag een lastige dag gaat worden, probeer hem positief in te steken en open te staan voor wat ze zegt zonder aannames te doen als ze iets vertelt: vraag door.

Het beste wat je kunt winnen is meer inzicht in wat het vervolg gaat zijn na zoveel dagen geen contact. Baby steps.
pi_175704949
Aan de ene kant wil ik de spullen meenemen aan de andere kant niet want kan overkomen alsof ik ervanuit ga dat het goed kom ofzo.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:56:58 #46
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704972
Dat dus. Ga er heen om te praten. Niet meer, niet minder.
pi_175704978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:56 schreef AnoniemH het volgende:
Aan de ene kant wil ik de spullen meenemen aan de andere kant niet want kan overkomen alsof ik ervanuit ga dat het goed kom ofzo.
Een tandenborstel is ook zo gekocht en ik neem aan dat je rond de kerst nog wel bij je ouders komt :P (aanname, ik weet) Dus nee, laat alles maar gewoon even daar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175705009
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een tandenborstel is ook zo gekocht en ik neem aan dat je rond de kerst nog wel bij je ouders komt :P (aanname, ik weet) Dus nee, laat alles maar gewoon even daar.
Het is vooral mijn PC die ik mee zou willen nemen ivm sollicitaties en dat soort dingen. Gaat mobiel toch behoorlijk lastig snap je.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:58:11 #49
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705012
Ze hebben 14 jaar in een relatie gezeten, dan kun je die tandenborstel ook wel een keer delen toch :7
pi_175705017
Zeker je spullen nog niet meenemen
Eerst praten

Als die 200km zo'n groot probleem is dan zit het echt niet goed
pi_175705037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Zeker je spullen nog niet meenemen
Eerst praten

Als die 200km zo'n groot probleem is dan zit het echt niet goed
Nee die 200KM is het probleem niet maar ik probeer aan haar te denken zo van hou die centjes in je zak weet je wel. Misschien te zorgzaam ofzo.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:59:28 #52
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705047
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is vooral mijn PC die ik mee zou willen nemen ivm sollicitaties en dat soort dingen. Gaat mobiel toch behoorlijk lastig snap je.
Je gaat daarna weer weg. Waarom? Omdat je waarschijnlijk de diepte in gaat in dat gesprek. Dat moet je beiden laten bezinken. Los van elkaar. Anders had je nu al meer contact gehad de afgelopen dagen ;)
pi_175705072
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:59 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Je gaat daarna weer weg. Waarom? Omdat je waarschijnlijk de diepte in gaat in dat gesprek. Dat moet je beiden laten bezinken. Los van elkaar. Anders had je nu al meer contact gehad de afgelopen dagen ;)
Ja of dat bedrijf belt die middag en zegt je kan maandag beginnen, fuck ik vind het allemaal zo dubbel.
pi_175705081
Ze weet überhaupt nog niet dat je vrijdag die kant op gaat toch? En je gaat er in principe toch alleen maar heen om je blouse op te halen voor je sollicitatiegesprek?
pi_175705095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef madam-april het volgende:
Ze weet überhaupt nog niet dat je vrijdag die kant op gaat toch? En je gaat er in principe toch alleen maar heen om je blouse op te halen voor je sollicitatiegesprek?
:s)
pi_175705099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee die 200KM is het probleem niet maar ik probeer aan haar te denken zo van hou die centjes in je zak weet je wel. Misschien te zorgzaam ofzo.
Hmmmm als dit echt je zorgzame kant is dan neem je elk rotbaantje aan.
Ga ergens poetsen ofzo
pi_175705103
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee die 200KM is het probleem niet maar ik probeer aan haar te denken zo van hou die centjes in je zak weet je wel. Misschien te zorgzaam ofzo.
Waarom zou zij mee moeten om jou spullen op te halen?
pi_175705107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef madam-april het volgende:
Ze weet überhaupt nog niet dat je vrijdag die kant op gaat toch? En je gaat er in principe toch alleen maar heen om je blouse op te halen voor je sollicitatiegesprek?
Ja maar ik stel donderdag wel voor om even te praten. Wil ze dat niet, prima. Maar hopelijk begrijpt ze het van mijn kant ook.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:01:02 #59
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705111
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee die 200KM is het probleem niet maar ik probeer aan haar te denken zo van hou die centjes in je zak weet je wel. Misschien te zorgzaam ofzo.
Tip: ga hoofd en bijzaken onderscheiden. Dit is echt nu niet relevant man, je moet het hebben over de structurele items die haar laten twijfelen, niet over ¤20 aan benzine.
pi_175705123
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom zou zij mee moeten om jou spullen op te halen?
Ik heb geen rijbewijs?
pi_175705127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja of dat bedrijf belt die middag en zegt je kan maandag beginnen, fuck ik vind het allemaal zo dubbel.
Tsja dan moet je even treinkaartjes kopen hè..
pi_175705149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb geen rijbewijs?
Je kunt met de trein toch? Doe je nu ook..
pi_175705152
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:01 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Tip: ga hoofd en bijzaken onderscheiden. Dit is echt nu niet relevant man, je moet het hebben over de structurele items die haar laten twijfelen, niet over ¤20 aan benzine.
Dit. En als je zorgzaam bent dan zadel je iemand niet op met schuldgevoelens door zelfmoordgedachten.
pi_175705153
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmmmm als dit echt je zorgzame kant is dan neem je elk rotbaantje aan.
Ga ergens poetsen ofzo
Geloof mij dat ik op alle kut baantjes heb gesolliciteerd die er zijn in onze regio. Maar soms zie je vacatures als; SCHOONMAAKSTERS gezocht! Ja dan hoef je niet te solliciteren he :')

De baan van vrijdag is ook niet werelds overigens.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:02:17 #65
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja maar ik stel donderdag wel voor om even te praten. Wil ze dat niet, prima. Maar hopelijk begrijpt ze het van mijn kant ook.
Beargumenteer vooral waarom dat gesprek voor jou belangrijk is: je snapt het nu niet en kan het dus niet loslaten.
pi_175705158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:58 schreef AnoniemH het volgende:

Het is vooral mijn PC die ik mee zou willen nemen ivm sollicitaties en dat soort dingen. Gaat mobiel toch behoorlijk lastig snap je.
Oh, ik zou zéker je pc niet mee gaan slepen :o Dat komt heel erg 'ik trek weer bij je in vanaf nu' over :o
Je kan in bibliotheken ook pc's gebruiken en ook bij zo'n werkplein in de buurt. Ja, moet je soms ff een eindje voor fietsen of met de bus, dus ik wil geen 'ja maar' lezen :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175705178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Buiten de gemeente kan maar zonder rijbewijs zit ik weer met werk etc etc.
excuses
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705183
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je kunt met de trein toch? Doe je nu ook..
Ik kan deze spullen niet dragen. Hiervoor moet je wel 3x naar de auto lopen zeg maar. Het is niet dat ik 1 koffertje heb meegenomen, wel meer dan dat.
pi_175705185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja maar ik stel donderdag wel voor om even te praten. Wil ze dat niet, prima. Maar hopelijk begrijpt ze het van mijn kant ook.
Maar je zou toch juist voorstellen of ze even ergens anders kon zijn?
pi_175705196
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar je zou toch juist voorstellen of ze even ergens anders kon zijn?
TS spreekt zichzelf soms tegen.
pi_175705199
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar je zou toch juist voorstellen of ze even ergens anders kon zijn?
Nee ik laat dat aan haar. Zij maakt die beslissing.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:03:39 #72
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Geloof mij dat ik op alle kut baantjes heb gesolliciteerd die er zijn in onze regio. Maar soms zie je vacatures als; SCHOONMAAKSTERS gezocht! Ja dan hoef je niet te solliciteren he :')

De baan van vrijdag is ook niet werelds overigens.
Ik begrijp dat een geslachtsverandering nog niet is overwogen in je zoektocht naar werk?

Opent veel deuren naar nieuwe mogelijkheden hoor :s)
pi_175705211
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:03 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik begrijp dat een geslachtsverandering nog niet is overwogen in je zoektocht naar werk?

Opent veel deuren naar nieuwe mogelijkheden hoor :s)
Haha nee koekoek
pi_175705217
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik kan deze spullen niet dragen. Hiervoor moet je wel 3x naar de auto lopen zeg maar. Het is niet dat ik 1 koffertje heb meegenomen, wel meer dan dat.
je hebt het vast niet direct allemaal nodig , die doos tissues kan je daar ook kopen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik kan deze spullen niet dragen. Hiervoor moet je wel 3x naar de auto lopen zeg maar. Het is niet dat ik 1 koffertje heb meegenomen, wel meer dan dat.
Maar je vraagt net of je de spullen alvast mee moet nemen? :{
pi_175705220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Geloof mij dat ik op alle kut baantjes heb gesolliciteerd die er zijn in onze regio. Maar soms zie je vacatures als; SCHOONMAAKSTERS gezocht! Ja dan hoef je niet te solliciteren he :')

De baan van vrijdag is ook niet werelds overigens.
Dan ga je in een fabriek in ploegendienst werken, zoeken ze genoeg

Als jij je zo zorgen maakt dat ze haar centjes aan benzine uit moet geven
pi_175705232
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:04 schreef Joene het volgende:

[..]

je hebt het vast niet direct allemaal nodig , die doos tissues kan je daar ook kopen.
Nee daarom laat ik alles gewoon hier is idd beter
pi_175705247
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar je vraagt net of je de spullen alvast mee moet nemen? :{
Met de auto ;) Mn pa rijd mee.
pi_175705263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:02 schreef AnoniemH het volgende:

Ik kan deze spullen niet dragen. Hiervoor moet je wel 3x naar de auto lopen zeg maar. Het is niet dat ik 1 koffertje heb meegenomen, wel meer dan dat.
Ik heb een (prettig) gestoorde vriendin die haar pc wel eens meeneemt (ja, we gamen samen). Met de trein. En dat is 2,5 uur met de trein. En ze heeft dus een pc. Een grote kast, een beeldscherm, toetsenbord etc. En dan ook een tas met kleren en een fucking kussen omdat dat haar lievelingskussen is. Hou nou eens op met 'ja maar'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 21:05:10 #80
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705265
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Haha nee koekoek
GVD GA NOU EENS DENKEN IN OPLOSSINGEN TS :(
pi_175705270
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan ga je in een fabriek in ploegendienst werken, zoeken ze genoeg

Als jij je zo zorgen maakt dat ze haar centjes aan benzine uit moet geven
Moeten er wel fabrieken in de omgeving zijn ;) Zeg al dat werk vrijdag is ook niet werelds maar ik pak het gewoon aan op zeker.
pi_175705289
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:05 schreef IrishBastard het volgende:

GVD GA NOU EENS DENKEN IN OPLOSSINGEN TS :(
Ja, ik wil het idd ook schreeuwen inmiddels -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 21:06:17 #83
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705297
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een (prettig) gestoorde vriendin die haar pc wel eens meeneemt (ja, we gamen samen). Met de trein. En dat is 2,5 uur met de trein. En ze heeft dus een pc. Een grote kast, een beeldscherm, toetsenbord etc. En dan ook een tas met kleren en een fucking kussen omdat dat haar lievelingskussen is. Hou nou eens op met 'ja maar'.
Pics van je gek gestoorde vriendin (in deze situatie)? :7
pi_175705303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:06 schreef IrishBastard het volgende:

Pics van je gek gestoorde vriendin (in deze situatie)? :7
Die zijn er helaas niet. Instant regrets -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175705315
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Moeten er wel fabrieken in de omgeving zijn ;) Zeg al dat werk vrijdag is ook niet werelds maar ik pak het gewoon aan op zeker.
Ow god dan doe je het niet maar stop dan met zeiken en in problemen denken

Als je zoveel tijd in oplossingen bedenken steekt als je in deze topics steekt zou je veel verder zijn

En nu ga ik iets leuks met mijn avond doen :W
Morgenochtend zijn we vast weer 4 topics verder
  woensdag 13 december 2017 @ 21:07:08 #86
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Met de auto ;) Mn pa rijd mee.
Gaat ie om de hoek koffie drinken, kan hij mee spullen ophalen als het nodig is :)
pi_175705332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn er helaas niet. Instant regrets -O-
Klinkt als een grappige situatie
Maar ts zoals je leest als je echt wil is er altijd een mogelijkheid
pi_175705343
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik laat dat aan haar. Zij maakt die beslissing.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:

[Of vragen, ik wil graag dan en dan langskomen voor kleding en huisdieren, zou je dan even wat anders willen doen. Dan geef je bij je vriendin aan dat je haar grenzen (rust en tijd) respecteerd. Je bent veel te afhankelijk van je vriendin...]

Dat ben ik ook van plan.
8)7
  woensdag 13 december 2017 @ 21:07:43 #89
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705345
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn er helaas niet. Instant regrets -O-
:'(

I am a dissapoint.
pi_175705348
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:07 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gaat ie om de hoek koffie drinken, kan hij mee spullen ophalen als het nodig is :)
Die bemoeit zich gelukkig nergens mee.
pi_175705363
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

8)7
Dan maakt zij toch de beslissing, dat zeg ik toch? Ik laat het open en zij beslist.
pi_175705386
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:07 schreef Sarabi het volgende:

Klinkt als een grappige situatie
Maar ts zoals je leest als je echt wil is er altijd een mogelijkheid
Ja :D Maar je komt best ver met sporttas om je nek en in elke hand zo'n big shopper.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 21:08:35 #93
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705387
Heeft iemand al gevraagd naar pics van de vriendin van TS trouwens?
pi_175705394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Met de auto ;) Mn pa rijd mee.
Nou als het gesprek goed gaat dan vraag je of hij, in plaats van je op te komen halen, je spullen wil brengen..
pi_175705396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die bemoeit zich gelukkig nergens mee.
nu je tante nog!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705403
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft iemand al gevraagd naar pics van de vriendin van TS trouwens?
Blond haar, felblauwe ogen zoals een Husky zo blauw. Nog meer weten?
pi_175705406
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:08 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft iemand al gevraagd naar pics van de vriendin van TS trouwens?
jij ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Blond haar, felblauwe ogen zoals een Husky zo blauw. Nog meer weten?
cupmaat natuurlijk!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705424
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef Joene het volgende:

[..]

nu je tante nog!
Die ook niet. Waarom denk je dat? Als mn vriendin het een goed idee vond met haar te praten? Die is een en al oor meer niet. Die zegt ook niet jij moet dit of dat, helemaal niet zelfs.
pi_175705428
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef Joene het volgende:

cupmaat natuurlijk!
Je bent al voorzien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175705429
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef Joene het volgende:

[..]

cupmaat natuurlijk!
Prima maat :D
pi_175705431
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent al voorzien.
Daar voel je toch niks van?
pi_175705445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent al voorzien.
ja dat geeft toch niet ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:11:18 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175705469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hebben we het nog niet over gehad maar hier heb ik geen plek voor ze.
Het huis is toch ook van jou? Hoezo ga je als een mak lammetje zitten doen alsof je leven voorbij is en je je huis en je dieren kwijt bent terwijl zij ook gewoon een plekje voor zichzelf kan gaan zoeken? Zij is tenslotte degene die het uitmaakt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175705471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar voel je toch niks van?
kijk deze grap maak je wel ....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705482
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan maakt zij toch de beslissing, dat zeg ik toch? Ik laat het open en zij beslist.
Nee, je zegt eerst dat je van plan bent om te vragen of ze even wat anders kan gaan doen als jij langs komt.. Nu zeg je dat haar helemaal niet gaat vragen of ze wat anders wil gaan doen..
pi_175705488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het huis is toch ook van jou? Hoezo ga je als een mak lammetje zitten doen alsof je leven voorbij is en je je huis en je dieren kwijt bent terwijl zij ook gewoon een plekje voor zichzelf kan gaan zoeken? Zij is tenslotte degene die het uitmaakt.
wie zal dat betalen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705496
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Het huis is toch ook van jou? Hoezo ga je als een mak lammetje zitten doen alsof je leven voorbij is en je je huis en je dieren kwijt bent terwijl zij ook gewoon een plekje voor zichzelf kan gaan zoeken? Zij is tenslotte degene die het uitmaakt.
Ik snap je maar zover zijn we nog niet.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:12:11 #109
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705513
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bent al voorzien.
Hoezo heeft hij wel foto's en wij niet? ;(
pi_175705523
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee, je zegt eerst dat je van plan bent om te vragen of ze even wat anders kan gaan doen als jij langs komt.. Nu zeg je dat haar helemaal niet gaat vragen of ze wat anders wil gaan doen..
Ja ik vraag dat en zij beslist toch? Zij zegt toch ja of nee. Ik ga niet zeggen; Het lijkt mij beter als... Nee ik ga zeggen; Wat vind jij wat beter is?
pi_175705546
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef Moira. het volgende:

Het huis is toch ook van jou? Hoezo ga je als een mak lammetje zitten doen alsof je leven voorbij is en je je huis en je dieren kwijt bent terwijl zij ook gewoon een plekje voor zichzelf kan gaan zoeken? Zij is tenslotte degene die het uitmaakt.
Tsja, toen ik de relatie verbrak had ik best medelijden met mijn ex en ben zelf vertrokken. Hij mocht bijna alles houden. Uit schuldgevoel :D De dag nadat ik zei 'het is over' ben ik woonruimte gaan zoeken. Maand later was ik weg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175705549
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:12 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Hoezo heeft hij wel foto's en wij niet? ;(
nee omdat ik een vriendin heb mag ik niet naar de tieten van de ex van ts vragen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705568
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, toen ik de relatie verbrak had ik best medelijden met mijn ex en ben zelf vertrokken. Hij mocht bijna alles houden. Uit schuldgevoel :D
klinkt bekend ....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik snap je maar zover zijn we nog niet.
Dan moet je dat ook niet roepen.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:13:55 #115
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Blond haar, felblauwe ogen zoals een Husky zo blauw. Nog meer weten?
Ik wilde niet weten hoe je haar zou omschrijven, maar of er al pics gepost waren.

Huskies hebben trouwens toch twee kleuren ogen?
pi_175705605
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik wilde niet weten hoe je haar zou omschrijven, maar of er al pics gepost waren.

Huskies hebben trouwens toch twee kleuren ogen?
Ligt eraan. Ik kende iemand met een husky met maar 1 oog.
pi_175705612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die ook niet. Waarom denk je dat? Als mn vriendin het een goed idee vond met haar te praten? Die is een en al oor meer niet. Die zegt ook niet jij moet dit of dat, helemaal niet zelfs.
Maar ze doet wel verslag aan jou van dat gesprek.. ergo ze bemoeit zich ermee..
pi_175705628
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef Joene het volgende:

klinkt bekend ....
Hij kreeg zelfs de katten :{ En eigenlijk woonde hij veel leuker dan ik daarna. Leuke tuin, leuke plek. Maar ja, je moet wat als je je kut voelt omdat hij zo in de put zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175705629
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik wilde niet weten hoe je haar zou omschrijven, maar of er al pics gepost waren.

Huskies hebben trouwens toch twee kleuren ogen?
Onze husky's niet. 1 heeft 2 blauwe, andere 2 bruine (vrij uniek)
  woensdag 13 december 2017 @ 21:15:22 #120
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga niet zeggen; Het lijkt mij beter als...
Ik hoop het niet nee :o Hopelijk zeg je: het lijkt mij beter dan...
  woensdag 13 december 2017 @ 21:15:53 #121
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ligt eraan. Ik kende iemand met een husky met maar 1 oog.
Gvd mijn bier _O-
pi_175705655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij kreeg zelfs de katten :{ En eigenlijk woonde hij veel leuker dan ik daarna. Leuke tuin, leuke plek. Maar ja, je moet wat als je je kut voelt omdat hij zo in de put zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan gebeuren he! :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:16:46 #123
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij kreeg zelfs de katten :{ En eigenlijk woonde hij veel leuker dan ik daarna. Leuke tuin, leuke plek. Maar ja, je moet wat als je je kut voelt omdat hij zo in de put zat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat je je poes hield? :7
pi_175705690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan maar aan de andere kant wil ik die pijn niet tot aan mijn 80ste meedragen. Dat kan ik niet verdragen.
Het is echt duidelijk dat dit je eerste liefde is en je een lapzwans bent. Met tig ruksmoesjes om zelf maar niet iets aan jezelf durven te doen. Ja, alleen als zij het zegt. Maar er zit echt niks in jezelf die wil veranderen. Tenzij het een relatie redt.

Hoop echt dat ze het vrijdag of later met je uit maakt. Dat kan alleen maar goed voor je zijn.
pi_175705699
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:16 schreef IrishBastard het volgende:

Ik neem aan dat je je poes hield? :7
Ik heb 1 poes gehouden, ja :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 21:17:09 #126
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Onze husky's niet. 1 heeft 2 blauwe, andere 2 bruine (vrij uniek)
Vanaf geboorte of heb je ze geholpen? :{
pi_175705721
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Vanaf geboorte of heb je ze geholpen? :{
Wat bedoel je? We hebben ze beide van pups af aan. Is geen familie van elkaar ofzo.
pi_175705732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het is echt duidelijk dat dit je eerste liefde is en je een lapzwans bent. Met tig ruksmoesjes om zelf maar niet iets aan jezelf durven te doen. Ja, alleen als zij het zegt. Maar er zit echt niks in jezelf die wil veranderen. Tenzij het een relatie redt.

Hoop echt dat ze het vrijdag of later met je uit maakt. Dat kan alleen maar goed voor je zijn.
Een lapzwans is iemand die 20 jaar uitkering trekt. Ik heb gewoon altijd gewerkt, maar je hebt het halve verhaal gelezen, toch bedankt voor je bijdrage.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:18:24 #129
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb 1 poes gehouden, ja :')
Ja het had, in tegenstelling tot TS, zo kunnen zijn dat je in verband met kansen op de arbeidsmarkt ook die had afgestaan natuurlijk ;(
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:18:51 #130
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175705755
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

wie zal dat betalen ?
Zij zelf? Zij is juist degene die 40u p/w werkt toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik snap je maar zover zijn we nog niet.
Wat loop je moeilijk te doen over je huis en dieren dan? Zo ver zijn jullie dus nog niet.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175705764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zij zelf? Zij is juist degene die 40u p/w werkt toch?

[..]

Wat loop je moeilijk te doen over je huis en dieren dan? Zo ver zijn jullie dus nog niet.
Angst
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:19:52 #132
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175705792
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ik vraag dat en zij beslist toch? Zij zegt toch ja of nee. Ik ga niet zeggen; Het lijkt mij beter als... Nee ik ga zeggen; Wat vind jij wat beter is?
Nee, je zegt "ik zou graag dan en dan langs willen komen voor wat spullen, zou je dan even weg willen zijn?"

Daar kan ze dan ook 'nee' op zeggen maar dan vraag je 'oke, wanneer wel dan? ik heb mijn spullen nodig'
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:20:07 #133
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705802
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef Joene het volgende:

[..]

nee omdat ik een vriendin heb mag ik niet naar de tieten van de ex van ts vragen
Heb je al een pm gehad? Ik nog niet ;(

Zou TS te onzeker zijn?
pi_175705831
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:15 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik hoop het niet nee :o Hopelijk zeg je: het lijkt mij beter dan...
Lol de zin 'het lijkt mij beter als je er niet bent' is gewoon correct hoor ;)
pi_175705841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, je zegt "ik zou graag dan en dan langs willen komen voor wat spullen, zou je dan even weg willen zijn?"

Daar kan ze dan ook 'nee' op zeggen maar dan vraag je 'oke, wanneer wel dan? ik heb mijn spullen nodig'
Maar misschien wil ze juist wel een gesprek? Dus dan kan ik toch beter zeggen is het oke als we praten of wil je weg zijn als ik langskom? En dan haar de beslissing laten maken.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:22:03 #136
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705870
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Lol de zin 'het lijkt mij beter als je er niet bent' is gewoon correct hoor ;)
Dat stond er niet. Er stonden puntjes achter de als :6
pi_175705879
quote:
9s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:20 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Heb je al een pm gehad? Ik nog niet ;(

Zou TS te onzeker zijn?
nee niks en ook geen size.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:22:32 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175705889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, toen ik de relatie verbrak had ik best medelijden met mijn ex en ben zelf vertrokken. Hij mocht bijna alles houden. Uit schuldgevoel :D De dag nadat ik zei 'het is over' ben ik woonruimte gaan zoeken. Maand later was ik weg.
Ja logisch toch. Jij maakt de beslissing dus dan fix je zelf ook een nieuw plekje.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Angst
Nou je weet mij ook antwoord te geven dus blijf dat dan voor jezelf relativeren. Deal with it whenever you get there. Of anticipeer erop door aan te geven dat als ze het uit wil maken je graag hebt dat zij een plekje voor zichzelf zoekt (wat puur logisch is imo).
En stel je in godsnaam eens wat assertiever op. Dan is de kans dat ze je wellicht weer aantrekkelijk gaat vinden op relationeel level ook nog groter ook.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:22:44 #139
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705897
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef Joene het volgende:

[..]

nee niks en ook geen size.
Ts levert niet.
pi_175705902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Een lapzwans is iemand die 20 jaar uitkering trekt. Ik heb gewoon altijd gewerkt, maar je hebt het halve verhaal gelezen, toch bedankt voor je bijdrage.
Nee een lapzwans is iemand die niet durft te leven. Jij staat ontzettend bang in het leven. Zolang je vriendin het goed vind, durf je het een beetje. Zorgt een beetje voor haar, laat haar een beetje vrij. Zolang het allemaal maar niet ten koste gaat van je verschuilen achter haar.

Wat wil je zien als je 80 bent? Dat je geen fuck hebt uitgevoerd in je leven omdat je constant haar toestemming moest vragen? Dat je op je 60e eindelijk doorhad hoe het memobord werkte?

Er zit echt niks in je wat er voor zorgt dat je iets van jezelf eist. Zo'n 14jarige breuk kan een boel goed maken. En wellicht dat het later alsnog weer goed komt, maar ik weet dat mocht die kans grijpen en je het vuur gezien hebt in jezelf je dat al niet eens meer wilt.
pi_175705904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:18 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zij zelf? Zij is juist degene die 40u p/w werkt toch?

[..]

Wat loop je moeilijk te doen over je huis en dieren dan? Zo ver zijn jullie dus nog niet.
hij heeft toch geen inkomen dus kan dat hok toch niet betalen als zij weggaat.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175705910
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat stond er niet. Er stonden puntjes achter de als :6
Ja maar die puntjes stonden voor 'je er dan niet bent'.. even de context lezen :*
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:23:33 #143
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175705923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar misschien wil ze juist wel een gesprek? Dus dan kan ik toch beter zeggen is het oke als we praten of wil je weg zijn als ik langskom? En dan haar de beslissing laten maken.
Nee, dan zeg je "ik kom dan en dan langs om m'n spullen op te halen, als je wil praten zie ik je dan maar als je niet wil praten zorg er dan even voor dat je dan weg bent"
Dan kan zij alsnog zelf de beslissing maken of ze wil praten of niet, maar zit jij niet triestig op een antwoord te wachten en kun je gewoon je shit ophalen in je eigen huis.

Zit niet eens een vraag in, je stelt je veel te afwachtend op, jij hebt toch je spullen nodig en het is toch verdomme net zo hard jouw huis?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:24:30 #144
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175705954
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:23 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ja maar die puntjes stonden voor 'je er dan niet bent'.. even de context lezen :*
Wat doet jou vermoeden dat ik dat in dit topic doe?

Dan ga ik met die feedback aan de slag en zal zorgen dat het absoluut duidelijk is dat ik dat niet doe ^O^
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:24:35 #145
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175705960
quote:
5s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef Joene het volgende:

[..]

hij heeft toch geen inkomen dus kan dat hok toch niet betalen als zij weggaat.
Met uitkering kun je ook huren hoor, ik weet hun inkomen/uitgaven niet
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175705984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:38 schreef Steef121 het volgende:
Ik geloof niet dat ts daadwerkelijk zelfmoord zal plegen. Ik denk niet dat hij dat durft. (Geen uitdaging :P)
Ja, dat zal zijn ex-vriendin eerst moeten vertellen, want hij had het niet gezien. Net als het huishouden. Of het komt op een memobord.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:25:55 #147
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:22 schreef Deckard het volgende:

[..]

Nee een lapzwans is iemand die
Geen beeldmateriaal bij dit topic levert.

Waar hebben we het nou over in dit topic TS? Laat die husky-ogen eens zien :~
pi_175706028
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
pi_175706049
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:24 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Wat doet jou vermoeden dat ik dat in dit topic doe?

Dan ga ik met die feedback aan de slag en zal zorgen dat het absoluut duidelijk is dat ik dat niet doe ^O^
Niks, je doet het helemaal goed :*
  woensdag 13 december 2017 @ 21:26:37 #150
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja, dat zal zijn ex-vriendin eerst moeten vertellen, want hij had het niet gezien. Net als het huishouden. Of het komt op een memobord.
Zou Ts daar ook op komen?

#neverforget
pi_175706073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:23 [quote]0s.gif [b]Op woensdag 13 december 2017 21:23 schreef Moira. het volgende:

Nee, dan zeg je "ik kom dan en dan langs om m'n spullen op te halen, als je wil praten zie ik je dan maar als je niet wil praten zorg er dan even voor dat je dan weg bent"
Dan kan zij alsnog zelf de beslissing maken of ze wil praten of niet, maar zit jij niet triestig op een antwoord te wachten en kun je gewoon je shit ophalen in je eigen huis.

Zit niet eens een vraag in, je stelt je veel te afwachtend op, jij hebt toch je spullen nodig en het is toch verdomme net zo hard jouw huis?
Beetje zelf het heft in handen nemen ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:27:10 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175706079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
Niet. Ga eens dealen met wat je voor je hebt, niet met wat je mogelijk voor je krijgt.

Zeg dat je langs komt om je shit op te halen, dat ze zelf mag bepalen of ze dan thuis wil zijn of niet, en dan zie je tegen die tijd wel of ze op de bank zit of niet, en zo ja wat ze dan te zeggen heeft of niet.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175706083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
Nee daar moet je helemaal niet over beginnen..
  woensdag 13 december 2017 @ 21:27:15 #154
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706084
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

Niks, je doet het helemaal goed :*
Tenks mèn! *O*
pi_175706098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
Serieus TS?
pi_175706108
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet. Ga eens dealen met wat je voor je hebt, niet met wat je mogelijk voor je krijgt.

Zeg dat je langs komt om je shit op te halen, dat ze zelf mag bepalen of ze dan thuis wil zijn of niet, en dan zie je tegen die tijd wel of ze op de bank zit of niet, en zo ja wat ze dan te zeggen heeft of niet.
^^ Eens
pi_175706131
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nee daar moet je helemaal niet over beginnen..
Hoezo niet? Misschien niet direct maar stel zij durft dat niet te zeggen dan moet ik dat toch vragen ofzo?
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:28:51 #158
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175706166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Misschien niet direct maar stel zij durft dat niet te zeggen dan moet ik dat toch vragen ofzo?
Hierom niet:
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Niet. Ga eens dealen met wat je voor je hebt, niet met wat je mogelijk voor je krijgt.

Zeg dat je langs komt om je shit op te halen, dat ze zelf mag bepalen of ze dan thuis wil zijn of niet, en dan zie je tegen die tijd wel of ze op de bank zit of niet, en zo ja wat ze dan te zeggen heeft of niet.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:28:56 #159
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Misschien niet direct maar stel zij durft dat niet te zeggen dan moet ik dat toch vragen ofzo?
Als het niet zo is valt er niets te durven zeggen toch? :')
pi_175706186
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
Gevoel voor een ander is niet relevant , met praten zou ik meer sturen op de vraag of ze graag wil dat jullie weer bijelkaar komen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175706188
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Als het niet zo is valt er niets te durven zeggen toch? :')
Kan toch ook dat ze het verzwijgt?
pi_175706190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:23 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee, dan zeg je "ik kom dan en dan langs om m'n spullen op te halen, als je wil praten zie ik je dan maar als je niet wil praten zorg er dan even voor dat je dan weg bent"
Dan kan zij alsnog zelf de beslissing maken of ze wil praten of niet, maar zit jij niet triestig op een antwoord te wachten en kun je gewoon je shit ophalen in je eigen huis.

Zit niet eens een vraag in, je stelt je veel te afwachtend op, jij hebt toch je spullen nodig en het is toch verdomme net zo hard jouw huis?
Dit ja, en dan laat je gelijk aan je vriendin zien dat je een volwassenen 31-jarige man bent die zelf beslissingen kan nemen.

Nu ben je net een hondje die braaf zit te wachten tot zijn baasje een commando geeft om die uit te voeren...! Zit, spring, lig, poot!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:29:29 #163
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706192
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo niet? Misschien niet direct maar stel zij durft dat niet te zeggen dan moet ik dat toch vragen ofzo?
Mooie reeks zet je neer, het dood mijn verveling goed!

Zeker moet je er naar vragen, zeker als ze er zelf niet over begint, dat kan alleen maar goed aflopen!
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:29:53 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_175706214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
niet. Laat het los. Hoogstens dat wanneer zich de situatie voordoet dat je het fijn vindt van haar te horen en niet through the grapevine.
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:30:22 #165
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175706234
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:29 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Dit ja, en dan laat je gelijk aan je vriendin zien dat je een volwassenen 31-jarige man bent die zelf beslissingen kan nemen.

Nu ben je net een hondje die braaf zit te wachten tot zijn baasje een commando geeft om die uit te voeren...! Zit, spring, lig, poot!
Zo vreselijk onaantrekkelijk ook. Dan is de kans alleen maar kleiner dat ze je nog terug wil.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:30:34 #166
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706243
Ik zou niet eens meldden dat ik kwam, gewoon kijken wat ze uitspookt.
En dan sorry ik kwam een overhemd halen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_175706255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zo vreselijk onaantrekkelijk ook. Dan is de kans alleen maar kleiner dat ze je nog terug wil.
Ik wil haar gewoon niet teleurstellen.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:31:15 #168
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706274
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:29 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Dit ja, en dan laat je gelijk aan je vriendin zien dat je een volwassenen 31-jarige man bent die zelf beslissingen kan nemen.

Nu ben je net een hondje die braaf zit te wachten tot zijn baasje een commando geeft om die uit te voeren...! Zit, spring, lig, poot!
Eigenlijk zijn hier maar twee oplossingen voor ook:

1. Je zegt tegen haar 'zit, spring, lig, poot'.

2. Zodra je binnen bent haal je je paarse lans tevoorschijn en gaat staan helikopteren als een malle.

Welke denk je dat het best past TS?
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:31:21 #169
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175706276
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef pmponer het volgende:
Ik zou niet eens meldden dat ik kwam, gewoon kijken wat ze uitspookt.
En dan sorry ik kwam een overhemd halen.
Sja vind ik ook gewoon moeten kunnen eigenlijk, het is evengoed zijn huis waar hij recht heeft op 24/7 entrede voor z'n eigen shit. Daar heeft zij ook gewoon rekening mee te houden natuurlijk.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:31:42 #170
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175706289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil haar gewoon niet teleurstellen.
Dat doe je nu juist, lijkt me. Man the fuck up en fix je eigen shit.

Bel de huisarts voor doorverwijzing naar psycholoog voor je persoonlijke shit, en ga daar gewoon langs voor dat overhemd voor je sollicitatie ongeacht wat zij ervan vindt en of ze thuis is of niet.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:31:45 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil haar gewoon niet teleurstellen.
maar, dat doe je toch al een tijdje?
Daar had je kennelijk geen problemen mee, hoezo nu wel?
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:32:03 #172
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706300
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef pmponer het volgende:
Ik zou niet eens meldden dat ik kwam, gewoon kijken wat ze uitspookt.
En dan sorry ik kwam een overhemd halen.
Hij ging haar in ieder geval anders benaderen :Y
  woensdag 13 december 2017 @ 21:32:41 #173
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:

[..]

maar, dat doe je toch al een tijdje?
Daar had je kennelijk geen problemen mee, hoezo nu wel?
Deze man.
pi_175706340
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef pmponer het volgende:
Ik zou niet eens meldden dat ik kwam, gewoon kijken wat ze uitspookt.
En dan sorry ik kwam een overhemd halen.
en even op zijn kont duwen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175706353
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:33 schreef Joene het volgende:

[..]

en even op zijn kont duwen ?
Dan gaat het 3 jaar detentie voor mij worden gok ik :')
  woensdag 13 december 2017 @ 21:33:58 #176
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:29 schreef pmponer het volgende:

[..]

Mooie reeks zet je neer, het dood mijn verveling goed!

Hier moet ik me wel bij aansluiten.

Ts, dank voor de eerste reeks in jaren waar ik weer eens actief post _O_

Heb je dat toch maar mooi bereikt. En maar zeggen dat je een mislukking bent :N
pi_175706375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:

[..]

maar, dat doe je toch al een tijdje?
Daar had je kennelijk geen problemen mee, hoezo nu wel?
Maar dat lag allemaal niet aan hem.. 8)7
  woensdag 13 december 2017 @ 21:34:17 #178
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175706381
Je hebt volgens mij ernstige psychische problemen, want ik las in vele topics over dat je zelfmoordplannen had. En je verdraait alles door elkaar heen, wat mij las ik ook dat je zegt van ene donderdagavond of vrijdag zou je bellen met jouw vriendin. Maar van een klein stoornisje zou ik niet van spreken. En je blijft vele smoesjes verzinnen. :(
Humor, serieus en vrolijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:34:26 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706388
_O_ _O_ _O- wat een reeks

ik dacht om 19 uur, kom laat ik eens kijken of ik in R&P wat levenslessen kan opdoen.
Dit is gewoon goud!
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:34:36 #180
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan gaat het 3 jaar detentie voor mij worden gok ik :')
Net als een zware kater: als het 't maar waard is.
  PR en moderator woensdag 13 december 2017 @ 21:35:07 #181
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175706406
Ik vind 't wel weer mooi geweest ook. Succes TS, time to step up.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175706435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan gaat het 3 jaar detentie voor mij worden gok ik :')
+TBS, je hebt immers een stoornis..
  woensdag 13 december 2017 @ 21:36:05 #183
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706436
quote:
11s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef pmponer het volgende:
_O_ _O_ _O- wat een reeks

ik dacht om 19 uur, kom laat ik eens kijken of ik in R&P wat levenslessen kan opdoen.
Dit is gewoon goud!
Gratis tip: in je sig staat 'a' terwijl het 'an' moet zijn.

Pak je dat ook gewoon nog ff mee hè! :7
pi_175706437
quote:
11s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef pmponer het volgende:
_O_ _O_ _O- wat een reeks

ik dacht om 19 uur, kom laat ik eens kijken of ik in R&P wat levenslessen kan opdoen.
Dit is gewoon goud!
wat geleerd ja ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:36:28 #185
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:35 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't wel weer mooi geweest ook. Succes TS, time to step up.
:W
  woensdag 13 december 2017 @ 21:36:49 #186
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175706463
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef madam-april het volgende:

[..]

+TBS, je hebt immers een stoornis..
Vermoed ik het ook ja, hij heeft echt hele zware stoornis.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175706464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:35 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't wel weer mooi geweest ook. Succes TS, time to step up.
niet sluiten he!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:37:10 #188
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706476
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef Joene het volgende:

[..]

wat geleerd ja ?
Dat sommige huskies twee bruine ogen kunnen hebben.

Aan de andere kant: misschien hebben ze net als TS poep in hun ogen...
pi_175706483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:34 schreef Ven1972 het volgende:
Je hebt volgens mij ernstige psychische problemen, want ik las in vele topics over dat je zelfmoordplannen had. En je verdraait alles door elkaar heen, wat mij las ik ook dat je zegt van ene donderdagavond of vrijdag zou je bellen met jouw vriendin. Maar van een klein stoornisje zou ik niet van spreken. En je blijft vele smoesjes verzinnen. :(
Soms vraag ik me echt a of TS wel een HBO diploma heeft zoals hij zegt. No offence TS :X
  woensdag 13 december 2017 @ 21:37:38 #190
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706490
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef Joene het volgende:

[..]

wat geleerd ja ?
Ja dat mijn sig niet correct is! :P
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:38:30 #191
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706510
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Vermoed ik het ook ja, hij heeft echt hele zware stoornis.
200 gedachten per minuut, meende ik te lezen.

Dat keer 60, keer 24, keer 365, keer 31 iiiiis....
pi_175706528
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zo vreselijk onaantrekkelijk ook. Dan is de kans alleen maar kleiner dat ze je nog terug wil.
Sorry ts komt misschien hard aan maar:

Echt he.. snap wel waarom zijn vriendin nu afstand neemt en rust wil. Zou helemaal gek worden van zo’n vriend als ts. “Lieverd zal ik naar die sollicitatie gaan? Schatje zal ik vrijdag langs komen, ik laat het aan jou over hoor schat, alles wat jij wil... hemel en aarde voor jou. (zolang je mij maar niet vraagt om het huishouden te verbeteren, want ja geen 1 man neemt dit volledig op zich)

Ts hoe kom je er trouwens bij dat ze haar verlovingsring nog draagt? Je hebt haar al 2 weken niet meer gezien? Voor zelfde geldt ligt die thuis allang in het sieradenkistje...
  woensdag 13 december 2017 @ 21:39:23 #193
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175706542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Soms vraag ik me echt a of TS wel een HBO diploma heeft zoals hij zegt. No offence TS :X
Nou hij heeft echt veel lager niveau, vermoed ik. Maar een bedrijfsleider heeft wel eens HBO opleiding gevolgd. Ik denk met name dat hij over zijn werk gelogen heeft.
Humor, serieus en vrolijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:39:41 #194
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706548
Al 3​.258.​720.​000 gedachten in heel z'n leven :o

Klinkt helemaal niet zo heel veel...
pi_175706557
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou hij heeft echt veel lager niveau, vermoed ik. Maar een bedrijfsleider heeft wel eens HBO opleiding gevolgd. Ik denk met name dat hij over zijn werk gelogen heeft.
dat vermoed ik bij jou ook trouwens
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:40:08 #196
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef pmponer het volgende:

[..]

Ja dat mijn sig niet correct is! :P
*O*
pi_175706570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou hij heeft echt veel lager niveau, vermoed ik. Maar een bedrijfsleider heeft wel eens HBO opleiding gevolgd. Ik denk met name dat hij over zijn werk gelogen heeft.
Nope. HBO gedaan etc klopt allemaal.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:40:31 #198
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef pmponer het volgende:

[..]

Ja dat mijn sig niet correct is! :P
Nu wel :*
pi_175706578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:
Maar stel we praten vrijdag moet ik dan zelf beginnen over eventueel gevoel voor iemand anders? Ze heeft wel gezegd dat ze niet vreemdgaat enz dat geloof ik, maar dat sluit niet uit dat ze misschien al aan het praten is met iemand anders. Hoe breng ik dit?
Niet. Dat is het probleem niet. Misschien wordt dat de uitkomst dat ze een ander heeft of zal krijgen. Verder zou ik mij niet zozeer blind staren op vrijdag en een gesprek, maar op de sollicitatie. Grote kans dat je haar niet te spreken zal krijgen.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:40:36 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706580
bedankt voor de tip, ik heb het gewijzigd. (had ik al gezegd dat ik disle... dislex... tieptering had?!)
Drop you like an ill, bad habit
pi_175706586
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Sorry ts komt misschien hard aan maar:

Echt he.. snap wel waarom zijn vriendin nu afstand neemt en rust wil. Zou helemaal gek worden van zo’n vriend als ts. “Lieverd zal ik naar die sollicitatie gaan? Schatje zal ik vrijdag langs komen, ik laat het aan jou over hoor schat, alles wat jij wil... hemel en aarde voor jou. (zolang je mij maar niet vraagt om het huishouden te verbeteren, want ja geen 1 man neemt dit volledig op zich)

Ts hoe kom je er trouwens bij dat ze haar verlovingsring nog draagt? Je hebt haar al 2 weken niet meer gezien? Voor zelfde geldt ligt die thuis allang in het sieradenkistje...
Dit speelt NU vanwege de angst haar kwijt te raken. Het is niet zo dat ik haar zo benaderde toen alles nog goed was, snap je.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:40:51 #202
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175706592
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

200 gedachten per minuut, meende ik te lezen.

Dat keer 60, keer 24, keer 365, keer 31 iiiiis....
je doelt namelijk op lagere denkniveau van hem, zo snel kan hij niet gedachten hebben. Ik heb al beetje over psychologie gelezen wat het mij betreft over mijn narcistische tante.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175706603
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef Ven1972 het volgende:

Vermoed ik het ook ja, hij heeft echt hele zware stoornis.
Welnee, maak het nou niet allemaal dramatischer dan het is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175706611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nope. HBO gedaan etc klopt allemaal.
Studeerde je drama ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:41:33 #205
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706619
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef Joene het volgende:

[..]

dat vermoed ik bij jou ook trouwens
_O-
  woensdag 13 december 2017 @ 21:42:09 #206
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dit speelt NU vanwege de angst haar kwijt te raken. Het is niet zo dat ik haar zo benaderde toen alles nog goed was, snap je.
Wel grappig dat er zoveel dooddoeners op je situatie van toepassing zijn:

- Angst is een slechte raadgever
- De mens lijdt het meest aan het lijden dat men vreest
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:42:29 #207
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175706654
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef Joene het volgende:

[..]

dat vermoed ik bij jou ook trouwens
Nou mijn niveau is nu wat hoger op dit moment, want ik ben nu niet meer negatief of zo. Echter is het zo dat ik nu echt veel stabieler ben... omdat ik nu een vriendin heb.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175706658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef pmponer het volgende:

[..]

Wel grappig dat er zoveel dooddoeners op je situatie van toepassing zijn:

- Angst is een slechte raadgever
- De mens lijdt het meest aan het lijden dat men vreest
Klopt ik ben vrij angstig van mijzelf ,zeker omdat dit zo onverwacht kwam voor mij.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:42:47 #209
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706665
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef pmponer het volgende:

[..]

Wel grappig dat er zoveel dooddoeners op je situatie van toepassing zijn:

- Angst is een slechte raadgever
- De mens lijdt het meest aan het lijden dat men vreest
Vaak ben je te bang.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:42:57 #210
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706672
Gang is alles.
pi_175706673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou mijn niveau is nu wat hoger op dit moment, want ik ben nu niet meer negatief of zo. Echter is het zo dat ik nu echt veel stabieler ben... omdat ik nu een vriendin heb.
Er zijn mensen die universitair zijn opgeleid die sociaal awkward zijn. Dat zegt allemaal niets.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:42:58 #212
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706674
Gas is alles!
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:43:13 #213
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef pmponer het volgende:
Gas is alles!
_O_
pi_175706686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou mijn niveau is nu wat hoger op dit moment, want ik ben nu niet meer negatief of zo. Echter is het zo dat ik nu echt veel stabieler ben... omdat ik nu een vriendin heb.
goede tip voor ts : neem een vriendin!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:43:29 #215
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706694
Bloed smeert ook!
pi_175706699
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Er zijn mensen die universitair zijn opgeleid die sociaal awkward zijn. Dat zegt allemaal niets.
klopt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:43:38 #217
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706701
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Klopt ik ben vrij angstig van mijzelf ,zeker omdat dit zo onverwacht kwam voor mij.
Prima, maar... wat kan je er zelf aan doen.
Laat het niet de hele tijd bij een ander liggen. MAN UP!
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:43:51 #218
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706707
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

goede tip voor ts : neem je vriendin!
Fixed that.
pi_175706708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
Bloed smeert ook!
maar stront glijd makkelijker
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:44:21 #220
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706721
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

maar stront glijd makkelijker
Vandaar die bruine ogen :Y
pi_175706726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef pmponer het volgende:

[..]

Prima, maar... wat kan je er zelf aan doen.
Laat het niet de hele tijd bij een ander liggen. MAN UP!
Als je hierboven had gelezen dan had je gelezen dat ik dus gewoon bij GGZ liep en dat soort dingen. Daarom ook dat de klap keihard binnen komt. Het moment oftewel de timing is raar.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:45:31 #222
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, maak het nou niet allemaal dramatischer dan het is.
Mag ik jou een compliment geven over het feit dat je netjes de focus terug brengt naar het oorspronkelijke onderwerp?
  woensdag 13 december 2017 @ 21:46:26 #223
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706804
ik heb geprobeerd er wat van te maken echt waar, maar zeker niet alles gelezen.
En het is goed dat je zelf aan het werk was/bent. Maar dat betekend niet dat iemand anders stil moet blijven zitten.

Voor wat motivatie, energi en loslaat gedoe
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:46:48 #224
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706814
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

maar stront glijd makkelijker
Ik heb hier overigens serieuze bedenkingen bij. Zeker in de meer vaste consistentie lijkt dit mij niet waarheidsgetrouw.
pi_175706815
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:46 schreef pmponer het volgende:
ik heb geprobeerd er wat van te maken echt waar, maar zeker niet alles gelezen.
En het is goed dat je zelf aan het werk was/bent. Maar dat betekend niet dat iemand anders stil moet blijven zitten.

Voor wat motivatie, energi en loslaat gedoe
Thanks man.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:48:52 #226
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706874
Maar....
Wat zijn de afspraken die je hebt staan met je vriendin?
En wat ga je doen?
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:49:24 #227
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706891
Misschien helpt dit ook voor vrijdag:

pi_175706904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dit speelt NU vanwege de angst haar kwijt te raken. Het is niet zo dat ik haar zo benaderde toen alles nog goed was, snap je.
Dat klopt niet helemaal want met het huishouden vraag je ook aan je vriendin of jij nog dingen moet doen, is ook gewoon een afhankelijkheid wat je toont. Namelijk kun (sorry wil) je het huishouden niet zelf (in je eentje oplossingen zoeken) veranderen, en moet je vriendin je daar ook weer bij helpen...

Tuurlijk ga je dan zeggen ja maar ik hielp haar ook, toen zij ziek was etc... maar het feit is dat jullie niet elkaars ouders zijn. Het moet niet zo zijn dat je elkaar moet opvoeden. Jij hebt je eigen problemen en die moet je zelf zien op te lossen en aan te pakken.

Zolang jij alleen maar in problemen denkt (heb het over je eigen problemen, niet die van je vriendin) en niet in oplossingen kom je geen steek verder.
Dan kom je ook niet van je kwaadheid en frustraties af. (Die je hebt omdat ze niet eerder praatte over haar twijfels).
  woensdag 13 december 2017 @ 21:50:04 #229
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien helpt dit ook voor vrijdag:

Dat is parate kennis waar ik bang van wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_175706929
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:46 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik heb hier overigens serieuze bedenkingen bij. Zeker in de meer vaste consistentie lijkt dit mij niet waarheidsgetrouw.
bloed droogt op !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:51:45 #231
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175706975
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef Joene het volgende:

[..]

bloed droogt op !
Poep niet?
  woensdag 13 december 2017 @ 21:52:00 #232
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175706981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:49 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal want met het huishouden vraag je ook aan je vriendin of jij nog dingen moet doen, is ook gewoon een afhankelijkheid wat je toont. Namelijk kun (sorry wil) je het huishouden niet zelf (in je eentje oplossingen zoeken) veranderen, en moet je vriendin je daar ook weer bij helpen...

Ach zo gaat dat hier ook, ik de of niks in het huishouden of alles.
Als ze niets zegt dan zie ik het niet, dingen liggen mij niet in de weg.
Ik vind het niet snel te goor. Dus ja....

Maar goed mijn vrouw weet dat, en daar speelt ze dan ook op in. (20 jaar deze maand)
Drop you like an ill, bad habit
pi_175706987
quote:
5s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:51 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Poep niet?
niet in je darm ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:52:34 #234
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef pmponer het volgende:

[..]

Dat is parate kennis waar ik bang van wordt.
Ik krijg vaker terug dat ik vrij imponerend over kan komen.

Excuus, dat is nimmer mijn intentie geweest.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:52:45 #235
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175707011
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:49 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Dat klopt niet helemaal want met het huishouden vraag je ook aan je vriendin of jij nog dingen moet doen, is ook gewoon een afhankelijkheid wat je toont. Namelijk kun (sorry wil) je het huishouden niet zelf (in je eentje oplossingen zoeken) veranderen, en moet je vriendin je daar ook weer bij helpen...

Tuurlijk ga je dan zeggen ja maar ik hielp haar ook, toen zij ziek was etc... maar het feit is dat jullie niet elkaars ouders zijn. Het moet niet zo zijn dat je elkaar moet opvoeden. Jij hebt je eigen problemen en die moet je zelf zien op te lossen en aan te pakken.

Zolang jij alleen maar in problemen denkt (heb het over je eigen problemen, niet die van je vriendin) en niet in oplossingen kom je geen steek verder.
Dan kom je ook niet van je kwaadheid en frustraties af. (Die je hebt omdat ze niet eerder praatte over haar twijfels).
Hij moet echt naar psycholoog of psychiater om alles goed te verwerken. Want hij kan dit niet alleen zelf. Ik denk dat zijn problemen gigantisch groter is.
Humor, serieus en vrolijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:53:11 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hij moet echt naar psycholoog of psychiater om alles goed te verwerken. Want hij kan dit niet alleen zelf. Ik denk dat zijn problemen gigantisch groter is.
Dat of een enorm goede troll
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:53:27 #237
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707038
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Joene het volgende:

[..]

niet in je darm ?
Hmm. Goed punt.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:54:15 #238
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707062
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:53 schreef pmponer het volgende:

[..]

Dat of een enorm goede troll
Daar zijn er een aantal van in dit topic, maar ik schat TS niet zo in...
  woensdag 13 december 2017 @ 21:54:18 #239
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175707064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:53 schreef pmponer het volgende:

[..]

Dat of een enorm goede troll
Ik zou echt denken dat TS een goede troll is.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175707065
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Joene het volgende:

[..]

niet in je darm ?
Bloed ook niet ?
pi_175707079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hij moet echt naar psycholoog of psychiater om alles goed te verwerken. Want hij kan dit niet alleen zelf. Ik denk dat zijn problemen gigantisch groter is.
Je maakt het nu wel erg dramatisch. Laten we hier vooral geen doktertje gaan spelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:55:32 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707105
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Daar zijn er een aantal van in dit topic, maar ik schat TS niet zo in...
hmmm, maar ja topics als dit trekt trollen aan.
Wanneer alles al gezegd is en 3x herkauwd. Dan kan je niet anders.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:55:52 #243
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707116
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Bloed ook niet ?
Hmm. Also valid.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:56:11 #244
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707120
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je maakt het nu wel erg dramatisch. Laten we hier vooral geen doktertje gaan spelen.
nou ja met die stoornis en dreigen met zelfmoord, noem het maar dramatiseren
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 21:56:36 #245
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175707136
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je maakt het nu wel erg dramatisch. Laten we hier vooral geen doktertje gaan spelen.
Okay.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175707149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef pmponer het volgende:

[..]

Ach zo gaat dat hier ook, ik de of niks in het huishouden of alles.
Als ze niets zegt dan zie ik het niet, dingen liggen mij niet in de weg.
Ik vind het niet snel te goor. Dus ja....

Maar goed mijn vrouw weet dat, en daar speelt ze dan ook op in. (20 jaar deze maand)
Oké maar zolang jou vrouw er geen moeite mee heeft en jullie er samen uit kunnen komen, hoeft en is het ook geen probleem.

Vriendin van ts heeft echter aangegeven dat dat haar dwars zit, het huishouden. Zou het ook moeilijk vinden als ik alles (financienen, huishouden, contacten, werk etc) moet voorkauwen bij partner.

En op zekere leeftijd kan je toch ook verantwoordelijkheid en onafhankelijkheid verwachten van je partner?
pi_175707150
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef madam-april het volgende:

[..]

Bloed ook niet ?
dit moeten we in een aparte thread bespreken .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:57:14 #248
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175707163
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef pmponer het volgende:

[..]

nou ja met die stoornis en dreigen met zelfmoord, noem het maar dramatiseren
Dat is wel op zich ernstig.
Humor, serieus en vrolijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 21:59:37 #249
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707238
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef Joene het volgende:

[..]

dit moeten we in een aparte thread bespreken .
Eens.

Alhoewel mijn conclusie simpel is: als de ander rectaal scheurt blijft het altijd gesmeerd :7
pi_175707242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef pmponer het volgende:

[..]

nou ja met die stoornis en dreigen met zelfmoord, noem het maar dramatiseren
De Grote Onbekende Stoornis. Waarvoor hij al hulp krijgt.
De posts over zelfmoord heb ik gemist. Niet te zeggen in hoeverre TS daar serieus over is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 december 2017 @ 22:00:25 #251
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707264
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Vriendin van ts heeft echter aangegeven dat dat haar dwars zit, het huishouden. Zou het ook moeilijk vinden als ik alles (financienen, huishouden, contacten, werk etc) moet voorkauwen bij partner.

Precies, en als hij dan ipv beginnen over een whiteboard. Gewoon dat ding ophangt en zegt.
Wil je daar even opschrijven wat deze week(morgen) moet gebeuren, dan zal ik zorgen dat het gebeurt was er waarschijnlijk geen issue geweest.

Maar nee meneer vraagt eerst... Zou dit een oplossing kunnen zijn... Daarna handelt hij nog steeds niet en zegt ze laat maar... En zet een mentaal streepje
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 22:01:16 #252
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707293
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De posts over zelfmoord heb ik gemist. Niet te zeggen in hoeverre TS daar serieus over is.
Waarschijnlijk niet, want hij kan uit eigen beweging nog geen whiteboard ophangen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_175707325
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De Grote Onbekende Stoornis. Waarvoor hij al hulp krijgt.
De posts over zelfmoord heb ik gemist. Niet te zeggen in hoeverre TS daar serieus over is.
zijn leven heeft geen zin zonder haar meent hij. Maar goed hij moet nog een fase door... ik neem het niet te serieus
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175707338
-Foei-

[ Bericht 97% gewijzigd door Samzz op 13-12-2017 22:04:09 ]
  woensdag 13 december 2017 @ 22:02:53 #255
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707342
Aan Ts.

Maak een plan, hou je eraan en respecteer de afspraken met je vriendin.
Ik ga mijn vertier weer elders zoeken. Bedankt nog!
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 22:03:11 #256
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175707352
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:00 schreef pmponer het volgende:

[..]

Precies, en als hij dan ipv beginnen over een whiteboard. Gewoon dat ding ophangt en zegt.
Wil je daar even opschrijven wat deze week(morgen) moet gebeuren, dan zal ik zorgen dat het gebeurt was er waarschijnlijk geen issue geweest.

Maar nee meneer vraagt eerst... Zou dit een oplossing kunnen zijn... Daarna handelt hij nog steeds niet en zegt ze laat maar... En zet een mentaal streepje
Whiteboard is wel een mooi hulpmiddel om taken op te schrijven en schept heel veel duidelijkheid wie en wat doet. En is een onmisbaar middel voor instellingen en bedrijven wat het ook is om duidelijkheid te scheppen. Iedereen heeft er wat aan om goed voor de dag te komen om wat te lezen op whiteboard welke taken die hij of zij moet doen.
Humor, serieus en vrolijk!
  woensdag 13 december 2017 @ 22:04:26 #257
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:03 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Whiteboard is wel een mooi hulpmiddel om taken op te schrijven en schept heel veel duidelijkheid wie en wat doet. En is een onmisbaar middel voor instellingen en bedrijven wat het ook is om duidelijkheid te scheppen. Iedereen heeft er wat aan om goed voor de dag te komen om wat te lezen op whiteboard welke taken die hij of zij moet doen.
Zeker je kan er ook nog foto's van maken van de tijden dat je het echt druk had.
En dan later zeggen met bewijs dat je toch heel veel deed.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 22:05:12 #258
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:02 schreef pmponer het volgende:
Aan Ts.

Maak een plan, hou je eraan en respecteer de afspraken met je vriendin.
Ik ga mijn vertier weer elders zoeken. Bedankt nog!
:W
  woensdag 13 december 2017 @ 22:05:40 #259
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707434
Oh ja.... En gedraag je als een kerel!

:W :W
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 13 december 2017 @ 22:05:48 #260
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707439
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef pmponer het volgende:

[..]

Zeker je kan er ook nog foto's van maken van de tijden dat je het echt druk had.
En dan later zeggen met bewijs dat je toch heel veel deed.
_O-
pi_175707502
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef pmponer het volgende:

[..]

Zeker je kan er ook nog foto's van maken van de tijden dat je het echt druk had.
En dan later zeggen met bewijs dat je toch heel veel deed.
al dat ouderwetse gezeik , een appje kan toch ook ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 22:09:51 #262
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_175707581
3310... dus nee
Drop you like an ill, bad habit
pi_175707598
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef Joene het volgende:

[..]

dit moeten we in een aparte thread bespreken .
Maak jij hem aan ^O^
pi_175707624
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:10 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maak jij hem aan ^O^
nope ik open geen topics
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 22:13:14 #265
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707704
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:09 schreef pmponer het volgende:
3310... dus nee
Neem je ook een poloroid mee voor je foto's dan? :7
  woensdag 13 december 2017 @ 22:13:29 #266
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707716
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:10 schreef Joene het volgende:

[..]

nope ik open geen topics
  woensdag 13 december 2017 @ 22:16:42 #267
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175707816
Ik wil gaan slapen, maar wil ook die laatste 65 posts van dit topic nog ff gevuld zien ;(
pi_175707903
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil gaan slapen, maar wil ook die laatste 65 posts van dit topic nog ff gevuld zien ;(
ik lees morgenvroeg die posts plus topcideel 9 en 10 wel bij
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 22:23:12 #269
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175708039
Goeie. :W
pi_175709144
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Oké maar zolang jou vrouw er geen moeite mee heeft en jullie er samen uit kunnen komen, hoeft en is het ook geen probleem.

Vriendin van ts heeft echter aangegeven dat dat haar dwars zit, het huishouden. Zou het ook moeilijk vinden als ik alles (financienen, huishouden, contacten, werk etc) moet voorkauwen bij partner.

En op zekere leeftijd kan je toch ook verantwoordelijkheid en onafhankelijkheid verwachten van je partner?
Eens maar geef partner dan de kans het op te lossen?
pi_175709174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar geef partner dan de kans het op te lossen?
Misschien heeft ze dat eerder geprobeerd maar raakte ze steeds verzand in een discussie?
pi_175709207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat eerder geprobeerd maar raakte ze steeds verzand in een discussie?
Nee echt niet dat zweer ik. Ik was juist bezig met werk en meer taken te doen in huis. Ik denk nog steeds dat ze op zag tegen dat ziekenhuis en pats boem alles werd teveel. Dat kan he?
pi_175709216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee echt niet dat zweer ik. Ik was juist bezig met werk en meer taken te doen in huis. Ik denk nog steeds dat ze op zag tegen dat ziekenhuis en pats boem alles werd teveel. Dat kan he?
Jah, dat kan.
pi_175709248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, dat kan.
Maar vind jij dan dat ze mij die kans moet geven?
pi_175709263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef pmponer het volgende:

[..]

nou ja met die stoornis en dreigen met zelfmoord, noem het maar dramatiseren
Klinkt eerder als een puber wiens kalverliefde het uit heeft gemaakt. Gezien de beschrijving van de relatie klopt het ook wel.
pi_175709380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar vind jij dan dat ze mij die kans moet geven?
Nee, dat is ze je niet verschuldigd.
pi_175709392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:16 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, dat is ze je niet verschuldigd.
Dat is niet wat ik zeg.
pi_175709407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg.
Wat zeg je dan? Je vraagt of ze je die kans moet geven toch?
pi_175709417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Wat zeg je dan? Je vraagt of ze je die kans moet geven toch?
Op basis van de info die ik erboven geef.
pi_175709446
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Op basis van de info die ik erboven geef.
Ja, dan is ze je dat nog steeds niet verschuldigd.
pi_175709467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ja, dan is ze je dat nog steeds niet verschuldigd.
Laat ik het anders formuleren. Stel jij zit in dezelfde situatie en je bent net lekker bezig en dit komt plotsklaps uit het niets, wat zou jij willen? Een kans toch?

Ik zeg niet dat ze dat verplicht is, natuurlijk niet, maar is het eerlijk nee.
pi_175709515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Laat ik het anders formuleren. Stel jij zit in dezelfde situatie en je bent net lekker bezig en dit komt plotsklaps uit het niets, wat zou jij willen? Een kans toch?

Ik zeg niet dat ze dat verplicht is, natuurlijk niet, maar is het eerlijk nee.
Het heeft niks met eerlijkheid te maken. Het zou fijn zijn als ze kan uitleggen waarom ze haar keuzes maakt, maar verder is ze je niks verschuldigd. Als ik in jou schoenen stond zou ik dat ook willen, maar misschien wil zij dat niet. Dat moet je dan ook respecteren.
pi_175709547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:20 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het heeft niks met eerlijkheid te maken. Het zou fijn zijn als ze kan uitleggen waarom ze haar keuzes maakt, maar verder is ze je niks verschuldigd. Als ik in jou schoenen stond zou ik dat ook willen, maar misschien wil zij dat niet. Dat moet je dan ook respecteren.
Het gaat mij niet om die keuzes. Het gaat er mij om dat je dus ergens mee komt ZONDER af te willen wachten op verbetering. Dat slaat helemaal nergens op. Dan kun je zeggen Ja haar keuze maar zo simpel liggen die dingen niet. Ik denk dat je zelf ook helemaal leip zou worden.
pi_175709570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om die keuzes. Het gaat er mij om dat je dus ergens mee komt ZONDER af te willen wachten op verbetering. Dat slaat helemaal nergens op. Dan kun je zeggen Ja haar keuze maar zo simpel liggen die dingen niet. Ik denk dat je zelf ook helemaal leip zou worden.
Nou ja, je vraagt het me dus ik geef eerlijk antwoord.
pi_175709590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, je vraagt het me dus ik geef eerlijk antwoord.
Dat is vreemd dan. Bedoel in een relatie kom je ergens mee omdat je een oplossing wil, maar die wil je niet afwachten. Yo oke
pi_175709618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is vreemd dan. Bedoel in een relatie kom je ergens mee omdat je een oplossing wil, maar die wil je niet afwachten. Yo oke
Misschien is ze de hoop op een oplossing al kwijt. Het zal toch niet de eerste keer zijn dat jullie over zaken als het huishouden of inkomen gesproken hebben?
  woensdag 13 december 2017 @ 23:26:10 #287
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175709650
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar vind jij dan dat ze mij die kans moet geven?
Soms is het leven eenmaal oneerlijk. Soms is het gevoel weg en het vertrouwen er niet meer en kun je vrijwel niets meer doen om het te repareren.

Waar denk jij dat ze het meest mee zit? Wat zou jij willen horen als je haar was? Welke vragen zou je dan gesteld willen krijgen?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175709696
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien is ze de hoop op een oplossing al kwijt. Het zal toch niet de eerste keer zijn dat jullie over zaken als het huishouden of inkomen gesproken hebben?
Huishouden niet echt over gesproken. Vaak was het van; Ey mop had je dat of dat niet even kunnen doen? Ik; Ow sorry dacht zus of zo en ik deed het dan. Maarja als dat al signalen zijn :S

Inkomen maakt ze zich nu druk om omdat ze ziet dat de feestdagen eraan komen enzovoorts. Tot vorige maand was het; Komt goed dit dat.
pi_175709719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Huishouden niet echt over gesproken. Vaak was het van; Ey mop had je dat of dat niet even kunnen doen? Ik; Ow sorry dacht zus of zo en ik deed het dan. Maarja als dat al signalen zijn :S

Inkomen maakt ze zich nu druk om omdat ze ziet dat de feestdagen eraan komen enzovoorts. Tot vorige maand was het; Komt goed dit dat.
Dat zijn signalen ja.
pi_175709722
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:26 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Soms is het leven eenmaal oneerlijk. Soms is het gevoel weg en het vertrouwen er niet meer en kun je vrijwel niets meer doen om het te repareren.

Waar denk jij dat ze het meest mee zit? Wat zou jij willen horen als je haar was? Welke vragen zou je dan gesteld willen krijgen?
Waar ze het meeste mee zit? Ik denk met haarzelf. Ze vraagt zich nu af (en die vraag stellen meer vrouwen zich rond hun 30ste) wat wil ik in het leven?

Wat ik zou willen horen? Is dat er nog een kans is. Ik hoef niet te horen kom nu terug, ik weet dat er werk aan de winkel is etc.
pi_175709745
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat zijn signalen ja.
Signalen zijn bij mij toch echt; Luister mop dat doe je niet en ik wil zus of zo. Niet gewoon een random opmerking die je al jaren maakt, misschien gewenning van beide kanten. Soms bracht ze het ook grappig en dan serieus etc.
  woensdag 13 december 2017 @ 23:29:38 #292
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175709747
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waar ze het meeste mee zit? Ik denk met haarzelf. Ze vraagt zich nu af (en die vraag stellen meer vrouwen zich rond hun 30ste) wat wil ik in het leven?

Wat ik zou willen horen? Is dat er nog een kans is. Ik hoef niet te horen kom nu terug, ik weet dat er werk aan de winkel is etc.
Nee wat zij van jou zou willen horen. Dus niet jij van haar.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175709766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Signalen zijn bij mij toch echt; Luister mop dat doe je niet en ik wil zus of zo. Niet gewoon een random opmerking die je al jaren maakt, misschien gewenning van beide kanten. Soms bracht ze het ook grappig en dan serieus etc.
Mijn indruk is dat je signalen niet opgepikt hebt. Zou dat niet kunnen?
pi_175709778
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:29 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nee wat zij van jou zou willen horen. Dus niet jij van haar.
Dat ik haar de tijd en ruimte gun die ze nodig heeft, maar dat ze hopelijk niet vergeet dat ik er volle bak voor wil gaan. Werk en dergelijke dat moet de tijd uitwijzen hoe dat gaat lopen.
pi_175709795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat je signalen niet opgepikt hebt. Zou dat niet kunnen?
Nee dat zijn geen signalen. Als ik ergens echt mee zit dan breng je dat niet zo. Dan ga je zitten met elkaar en zeg je; Luister dit en dat moet anders. Maar zoals zovaak gezegd onze communicatie is vreemd.
pi_175709824
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat zijn geen signalen. Als ik ergens echt mee zit dan breng je dat niet zo. Dan ga je zitten met elkaar en zeg je; Luister dit en dat moet anders. Maar zoals zovaak gezegd onze communicatie is vreemd.
Tjah, jij noemt het geen signalen, en zij heeft een psycholoog die haar adviseert om niet meer met je in discussie te gaan. Ergens zit er dan toch iets niet goed in de communicatie. Vandaar dat ik denk dat je misschien toch signalen gemist hebt.
pi_175709862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, jij noemt het geen signalen, en zij heeft een psycholoog die haar adviseert om niet meer met je in discussie te gaan. Ergens zit er dan toch iets niet goed in de communicatie. Vandaar dat ik denk dat je misschien toch signalen gemist hebt.
Niet in discussie gaan klopt maar dat is niet helemaal niet meer praten, dat is wat anders he. Overigens vertelde mijn vader net nog dat toen wij hier in Oktober waren (toen speelde dit al denken wij) dat ze toen zei; Nee gaat prima tussen ons etc etc.

Waarom dat gelieg? Had dan wat gezegd en dat neem ik haar zeer kwalijk, ook al liggen er veel fouten bij mij, dan nog is liegen/masker niet nodig.
pi_175709891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet in discussie gaan klopt maar dat is niet helemaal niet meer praten, dat is wat anders he. Overigens vertelde mijn vader net nog dat toen wij hier in Oktober waren (toen speelde dit al denken wij) dat ze toen zei; Nee gaat prima tussen ons etc etc.

Waarom dat gelieg? Had dan wat gezegd en dat neem ik haar zeer kwalijk, ook al liggen er veel fouten bij mij, dan nog is liegen/masker niet nodig.
Ik kan me voorstellen dat ze relatieproblemen niet met je vader gaat bespreken. Waarom adviseert haar psycholoog om niet meer met je in discussie te gaan?
pi_175709921
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:35 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat ze relatieproblemen niet met je vader gaat bespreken. Waarom adviseert haar psycholoog om niet meer met je in discussie te gaan?
Problemen niet maar als er wat was gaf ze dat wel altijd aan. Nu heeft ze het ook niet aan mij verteld he. Rond Juni/Juli was alles nog koek en ei! Dat tweede weet ik niet, ze heeft nog niets verteld over die gesprekken.

Wat ik het liefste zou zien is dat ze vergevingsgezind richting zichzelf is. Oke ik had eerder aan de bel moeten trekken en dat ga k vanaf nu doen.
pi_175709996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Problemen niet maar als er wat was gaf ze dat wel altijd aan. Nu heeft ze het ook niet aan mij verteld he. Rond Juni/Juli was alles nog koek en ei! Dat tweede weet ik niet, ze heeft nog niets verteld over die gesprekken.

Wat ik het liefste zou zien is dat ze vergevingsgezind richting zichzelf is. Oke ik had eerder aan de bel moeten trekken en dat ga k vanaf nu doen.
Waarover had je eerder aan de bel moeten trekken?
pi_175710001
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:39 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Waarover had je eerder aan de bel moeten trekken?
Nee zij bedoel ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')