Dit speelt NU vanwege de angst haar kwijt te raken. Het is niet zo dat ik haar zo benaderde toen alles nog goed was, snap je.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Sorry ts komt misschien hard aan maar:
Echt he.. snap wel waarom zijn vriendin nu afstand neemt en rust wil. Zou helemaal gek worden van zo’n vriend als ts. “Lieverd zal ik naar die sollicitatie gaan? Schatje zal ik vrijdag langs komen, ik laat het aan jou over hoor schat, alles wat jij wil... hemel en aarde voor jou. (zolang je mij maar niet vraagt om het huishouden te verbeteren, want ja geen 1 man neemt dit volledig op zich)
Ts hoe kom je er trouwens bij dat ze haar verlovingsring nog draagt? Je hebt haar al 2 weken niet meer gezien? Voor zelfde geldt ligt die thuis allang in het sieradenkistje...
je doelt namelijk op lagere denkniveau van hem, zo snel kan hij niet gedachten hebben. Ik heb al beetje over psychologie gelezen wat het mij betreft over mijn narcistische tante.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
200 gedachten per minuut, meende ik te lezen.
Dat keer 60, keer 24, keer 365, keer 31 iiiiis....
Welnee, maak het nou niet allemaal dramatischer dan het is.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:36 schreef Ven1972 het volgende:
Vermoed ik het ook ja, hij heeft echt hele zware stoornis.
Studeerde je drama ?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nope. HBO gedaan etc klopt allemaal.
quote:Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
dat vermoed ik bij jou ook trouwens
Wel grappig dat er zoveel dooddoeners op je situatie van toepassing zijn:quote:Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dit speelt NU vanwege de angst haar kwijt te raken. Het is niet zo dat ik haar zo benaderde toen alles nog goed was, snap je.
Nou mijn niveau is nu wat hoger op dit moment, want ik ben nu niet meer negatief of zo. Echter is het zo dat ik nu echt veel stabieler ben... omdat ik nu een vriendin heb.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
dat vermoed ik bij jou ook trouwens
Klopt ik ben vrij angstig van mijzelf ,zeker omdat dit zo onverwacht kwam voor mij.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wel grappig dat er zoveel dooddoeners op je situatie van toepassing zijn:
- Angst is een slechte raadgever
- De mens lijdt het meest aan het lijden dat men vreest
Vaak ben je te bang.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wel grappig dat er zoveel dooddoeners op je situatie van toepassing zijn:
- Angst is een slechte raadgever
- De mens lijdt het meest aan het lijden dat men vreest
Er zijn mensen die universitair zijn opgeleid die sociaal awkward zijn. Dat zegt allemaal niets.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nou mijn niveau is nu wat hoger op dit moment, want ik ben nu niet meer negatief of zo. Echter is het zo dat ik nu echt veel stabieler ben... omdat ik nu een vriendin heb.
goede tip voor ts : neem een vriendin!quote:Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nou mijn niveau is nu wat hoger op dit moment, want ik ben nu niet meer negatief of zo. Echter is het zo dat ik nu echt veel stabieler ben... omdat ik nu een vriendin heb.
klopt.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Er zijn mensen die universitair zijn opgeleid die sociaal awkward zijn. Dat zegt allemaal niets.
Prima, maar... wat kan je er zelf aan doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Klopt ik ben vrij angstig van mijzelf ,zeker omdat dit zo onverwacht kwam voor mij.
Fixed that.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
goede tip voor ts : neem je vriendin!
maar stront glijd makkelijkerquote:
Als je hierboven had gelezen dan had je gelezen dat ik dus gewoon bij GGZ liep en dat soort dingen. Daarom ook dat de klap keihard binnen komt. Het moment oftewel de timing is raar.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Prima, maar... wat kan je er zelf aan doen.
Laat het niet de hele tijd bij een ander liggen. MAN UP!
Mag ik jou een compliment geven over het feit dat je netjes de focus terug brengt naar het oorspronkelijke onderwerp?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, maak het nou niet allemaal dramatischer dan het is.
Ik heb hier overigens serieuze bedenkingen bij. Zeker in de meer vaste consistentie lijkt dit mij niet waarheidsgetrouw.quote:
Thanks man.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:46 schreef pmponer het volgende:
ik heb geprobeerd er wat van te maken echt waar, maar zeker niet alles gelezen.
En het is goed dat je zelf aan het werk was/bent. Maar dat betekend niet dat iemand anders stil moet blijven zitten.
Voor wat motivatie, energi en loslaat gedoe
Dat klopt niet helemaal want met het huishouden vraag je ook aan je vriendin of jij nog dingen moet doen, is ook gewoon een afhankelijkheid wat je toont. Namelijk kun (sorry wil) je het huishouden niet zelf (in je eentje oplossingen zoeken) veranderen, en moet je vriendin je daar ook weer bij helpen...quote:Op woensdag 13 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dit speelt NU vanwege de angst haar kwijt te raken. Het is niet zo dat ik haar zo benaderde toen alles nog goed was, snap je.
Dat is parate kennis waar ik bang van wordt.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:49 schreef IrishBastard het volgende:
Misschien helpt dit ook voor vrijdag:
bloed droogt op !quote:Op woensdag 13 december 2017 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb hier overigens serieuze bedenkingen bij. Zeker in de meer vaste consistentie lijkt dit mij niet waarheidsgetrouw.
Ach zo gaat dat hier ook, ik de of niks in het huishouden of alles.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:49 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal want met het huishouden vraag je ook aan je vriendin of jij nog dingen moet doen, is ook gewoon een afhankelijkheid wat je toont. Namelijk kun (sorry wil) je het huishouden niet zelf (in je eentje oplossingen zoeken) veranderen, en moet je vriendin je daar ook weer bij helpen...
niet in je darm ?quote:
Ik krijg vaker terug dat ik vrij imponerend over kan komen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is parate kennis waar ik bang van wordt.
Hij moet echt naar psycholoog of psychiater om alles goed te verwerken. Want hij kan dit niet alleen zelf. Ik denk dat zijn problemen gigantisch groter is.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:49 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal want met het huishouden vraag je ook aan je vriendin of jij nog dingen moet doen, is ook gewoon een afhankelijkheid wat je toont. Namelijk kun (sorry wil) je het huishouden niet zelf (in je eentje oplossingen zoeken) veranderen, en moet je vriendin je daar ook weer bij helpen...
Tuurlijk ga je dan zeggen ja maar ik hielp haar ook, toen zij ziek was etc... maar het feit is dat jullie niet elkaars ouders zijn. Het moet niet zo zijn dat je elkaar moet opvoeden. Jij hebt je eigen problemen en die moet je zelf zien op te lossen en aan te pakken.
Zolang jij alleen maar in problemen denkt (heb het over je eigen problemen, niet die van je vriendin) en niet in oplossingen kom je geen steek verder.
Dan kom je ook niet van je kwaadheid en frustraties af. (Die je hebt omdat ze niet eerder praatte over haar twijfels).
Dat of een enorm goede trollquote:Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hij moet echt naar psycholoog of psychiater om alles goed te verwerken. Want hij kan dit niet alleen zelf. Ik denk dat zijn problemen gigantisch groter is.
Je maakt het nu wel erg dramatisch. Laten we hier vooral geen doktertje gaan spelen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hij moet echt naar psycholoog of psychiater om alles goed te verwerken. Want hij kan dit niet alleen zelf. Ik denk dat zijn problemen gigantisch groter is.
hmmm, maar ja topics als dit trekt trollen aan.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daar zijn er een aantal van in dit topic, maar ik schat TS niet zo in...
nou ja met die stoornis en dreigen met zelfmoord, noem het maar dramatiserenquote:Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg dramatisch. Laten we hier vooral geen doktertje gaan spelen.
Okay.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg dramatisch. Laten we hier vooral geen doktertje gaan spelen.
Oké maar zolang jou vrouw er geen moeite mee heeft en jullie er samen uit kunnen komen, hoeft en is het ook geen probleem.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ach zo gaat dat hier ook, ik de of niks in het huishouden of alles.
Als ze niets zegt dan zie ik het niet, dingen liggen mij niet in de weg.
Ik vind het niet snel te goor. Dus ja....
Maar goed mijn vrouw weet dat, en daar speelt ze dan ook op in. (20 jaar deze maand)
dit moeten we in een aparte thread bespreken .quote:
Dat is wel op zich ernstig.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
nou ja met die stoornis en dreigen met zelfmoord, noem het maar dramatiseren
Eens.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
dit moeten we in een aparte thread bespreken .
De Grote Onbekende Stoornis. Waarvoor hij al hulp krijgt.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Precies, en als hij dan ipv beginnen over een whiteboard. Gewoon dat ding ophangt en zegt.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Vriendin van ts heeft echter aangegeven dat dat haar dwars zit, het huishouden. Zou het ook moeilijk vinden als ik alles (financienen, huishouden, contacten, werk etc) moet voorkauwen bij partner.
Waarschijnlijk niet, want hij kan uit eigen beweging nog geen whiteboard ophangen.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De posts over zelfmoord heb ik gemist. Niet te zeggen in hoeverre TS daar serieus over is.
zijn leven heeft geen zin zonder haar meent hij. Maar goed hij moet nog een fase door... ik neem het niet te serieusquote:Op woensdag 13 december 2017 21:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De Grote Onbekende Stoornis. Waarvoor hij al hulp krijgt.
De posts over zelfmoord heb ik gemist. Niet te zeggen in hoeverre TS daar serieus over is.
Whiteboard is wel een mooi hulpmiddel om taken op te schrijven en schept heel veel duidelijkheid wie en wat doet. En is een onmisbaar middel voor instellingen en bedrijven wat het ook is om duidelijkheid te scheppen. Iedereen heeft er wat aan om goed voor de dag te komen om wat te lezen op whiteboard welke taken die hij of zij moet doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Precies, en als hij dan ipv beginnen over een whiteboard. Gewoon dat ding ophangt en zegt.
Wil je daar even opschrijven wat deze week(morgen) moet gebeuren, dan zal ik zorgen dat het gebeurt was er waarschijnlijk geen issue geweest.
Maar nee meneer vraagt eerst... Zou dit een oplossing kunnen zijn... Daarna handelt hij nog steeds niet en zegt ze laat maar... En zet een mentaal streepje
Zeker je kan er ook nog foto's van maken van de tijden dat je het echt druk had.quote:Op woensdag 13 december 2017 22:03 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Whiteboard is wel een mooi hulpmiddel om taken op te schrijven en schept heel veel duidelijkheid wie en wat doet. En is een onmisbaar middel voor instellingen en bedrijven wat het ook is om duidelijkheid te scheppen. Iedereen heeft er wat aan om goed voor de dag te komen om wat te lezen op whiteboard welke taken die hij of zij moet doen.
quote:Op woensdag 13 december 2017 22:02 schreef pmponer het volgende:
Aan Ts.
Maak een plan, hou je eraan en respecteer de afspraken met je vriendin.
Ik ga mijn vertier weer elders zoeken. Bedankt nog!
quote:Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker je kan er ook nog foto's van maken van de tijden dat je het echt druk had.
En dan later zeggen met bewijs dat je toch heel veel deed.
al dat ouderwetse gezeik , een appje kan toch ook ?quote:Op woensdag 13 december 2017 22:04 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zeker je kan er ook nog foto's van maken van de tijden dat je het echt druk had.
En dan later zeggen met bewijs dat je toch heel veel deed.
Maak jij hem aanquote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef Joene het volgende:
[..]
dit moeten we in een aparte thread bespreken .
nope ik open geen topicsquote:
ik lees morgenvroeg die posts plus topcideel 9 en 10 wel bijquote:Op woensdag 13 december 2017 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil gaan slapen, maar wil ook die laatste 65 posts van dit topic nog ff gevuld zien
Eens maar geef partner dan de kans het op te lossen?quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Oké maar zolang jou vrouw er geen moeite mee heeft en jullie er samen uit kunnen komen, hoeft en is het ook geen probleem.
Vriendin van ts heeft echter aangegeven dat dat haar dwars zit, het huishouden. Zou het ook moeilijk vinden als ik alles (financienen, huishouden, contacten, werk etc) moet voorkauwen bij partner.
En op zekere leeftijd kan je toch ook verantwoordelijkheid en onafhankelijkheid verwachten van je partner?
Misschien heeft ze dat eerder geprobeerd maar raakte ze steeds verzand in een discussie?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:05 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Eens maar geef partner dan de kans het op te lossen?
Nee echt niet dat zweer ik. Ik was juist bezig met werk en meer taken te doen in huis. Ik denk nog steeds dat ze op zag tegen dat ziekenhuis en pats boem alles werd teveel. Dat kan he?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:06 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat eerder geprobeerd maar raakte ze steeds verzand in een discussie?
Jah, dat kan.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:08 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee echt niet dat zweer ik. Ik was juist bezig met werk en meer taken te doen in huis. Ik denk nog steeds dat ze op zag tegen dat ziekenhuis en pats boem alles werd teveel. Dat kan he?
Klinkt eerder als een puber wiens kalverliefde het uit heeft gemaakt. Gezien de beschrijving van de relatie klopt het ook wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 21:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee, dat is ze je niet verschuldigd.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar vind jij dan dat ze mij die kans moet geven?
Dat is niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:16 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee, dat is ze je niet verschuldigd.
Op basis van de info die ik erboven geef.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Je vraagt of ze je die kans moet geven toch?
Ja, dan is ze je dat nog steeds niet verschuldigd.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:17 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Op basis van de info die ik erboven geef.
Laat ik het anders formuleren. Stel jij zit in dezelfde situatie en je bent net lekker bezig en dit komt plotsklaps uit het niets, wat zou jij willen? Een kans toch?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, dan is ze je dat nog steeds niet verschuldigd.
Het heeft niks met eerlijkheid te maken. Het zou fijn zijn als ze kan uitleggen waarom ze haar keuzes maakt, maar verder is ze je niks verschuldigd. Als ik in jou schoenen stond zou ik dat ook willen, maar misschien wil zij dat niet. Dat moet je dan ook respecteren.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:19 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren. Stel jij zit in dezelfde situatie en je bent net lekker bezig en dit komt plotsklaps uit het niets, wat zou jij willen? Een kans toch?
Ik zeg niet dat ze dat verplicht is, natuurlijk niet, maar is het eerlijk nee.
Het gaat mij niet om die keuzes. Het gaat er mij om dat je dus ergens mee komt ZONDER af te willen wachten op verbetering. Dat slaat helemaal nergens op. Dan kun je zeggen Ja haar keuze maar zo simpel liggen die dingen niet. Ik denk dat je zelf ook helemaal leip zou worden.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het heeft niks met eerlijkheid te maken. Het zou fijn zijn als ze kan uitleggen waarom ze haar keuzes maakt, maar verder is ze je niks verschuldigd. Als ik in jou schoenen stond zou ik dat ook willen, maar misschien wil zij dat niet. Dat moet je dan ook respecteren.
Nou ja, je vraagt het me dus ik geef eerlijk antwoord.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:22 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om die keuzes. Het gaat er mij om dat je dus ergens mee komt ZONDER af te willen wachten op verbetering. Dat slaat helemaal nergens op. Dan kun je zeggen Ja haar keuze maar zo simpel liggen die dingen niet. Ik denk dat je zelf ook helemaal leip zou worden.
Dat is vreemd dan. Bedoel in een relatie kom je ergens mee omdat je een oplossing wil, maar die wil je niet afwachten. Yo okequote:Op woensdag 13 december 2017 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou ja, je vraagt het me dus ik geef eerlijk antwoord.
Misschien is ze de hoop op een oplossing al kwijt. Het zal toch niet de eerste keer zijn dat jullie over zaken als het huishouden of inkomen gesproken hebben?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:23 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is vreemd dan. Bedoel in een relatie kom je ergens mee omdat je een oplossing wil, maar die wil je niet afwachten. Yo oke
Soms is het leven eenmaal oneerlijk. Soms is het gevoel weg en het vertrouwen er niet meer en kun je vrijwel niets meer doen om het te repareren.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:09 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar vind jij dan dat ze mij die kans moet geven?
Huishouden niet echt over gesproken. Vaak was het van; Ey mop had je dat of dat niet even kunnen doen? Ik; Ow sorry dacht zus of zo en ik deed het dan. Maarja als dat al signalen zijn :Squote:Op woensdag 13 december 2017 23:25 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Misschien is ze de hoop op een oplossing al kwijt. Het zal toch niet de eerste keer zijn dat jullie over zaken als het huishouden of inkomen gesproken hebben?
Dat zijn signalen ja.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:27 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Huishouden niet echt over gesproken. Vaak was het van; Ey mop had je dat of dat niet even kunnen doen? Ik; Ow sorry dacht zus of zo en ik deed het dan. Maarja als dat al signalen zijn :S
Inkomen maakt ze zich nu druk om omdat ze ziet dat de feestdagen eraan komen enzovoorts. Tot vorige maand was het; Komt goed dit dat.
Waar ze het meeste mee zit? Ik denk met haarzelf. Ze vraagt zich nu af (en die vraag stellen meer vrouwen zich rond hun 30ste) wat wil ik in het leven?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:26 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Soms is het leven eenmaal oneerlijk. Soms is het gevoel weg en het vertrouwen er niet meer en kun je vrijwel niets meer doen om het te repareren.
Waar denk jij dat ze het meest mee zit? Wat zou jij willen horen als je haar was? Welke vragen zou je dan gesteld willen krijgen?
Signalen zijn bij mij toch echt; Luister mop dat doe je niet en ik wil zus of zo. Niet gewoon een random opmerking die je al jaren maakt, misschien gewenning van beide kanten. Soms bracht ze het ook grappig en dan serieus etc.quote:
Nee wat zij van jou zou willen horen. Dus niet jij van haar.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Waar ze het meeste mee zit? Ik denk met haarzelf. Ze vraagt zich nu af (en die vraag stellen meer vrouwen zich rond hun 30ste) wat wil ik in het leven?
Wat ik zou willen horen? Is dat er nog een kans is. Ik hoef niet te horen kom nu terug, ik weet dat er werk aan de winkel is etc.
Mijn indruk is dat je signalen niet opgepikt hebt. Zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:29 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Signalen zijn bij mij toch echt; Luister mop dat doe je niet en ik wil zus of zo. Niet gewoon een random opmerking die je al jaren maakt, misschien gewenning van beide kanten. Soms bracht ze het ook grappig en dan serieus etc.
Dat ik haar de tijd en ruimte gun die ze nodig heeft, maar dat ze hopelijk niet vergeet dat ik er volle bak voor wil gaan. Werk en dergelijke dat moet de tijd uitwijzen hoe dat gaat lopen.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:29 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Nee wat zij van jou zou willen horen. Dus niet jij van haar.
Nee dat zijn geen signalen. Als ik ergens echt mee zit dan breng je dat niet zo. Dan ga je zitten met elkaar en zeg je; Luister dit en dat moet anders. Maar zoals zovaak gezegd onze communicatie is vreemd.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat je signalen niet opgepikt hebt. Zou dat niet kunnen?
Tjah, jij noemt het geen signalen, en zij heeft een psycholoog die haar adviseert om niet meer met je in discussie te gaan. Ergens zit er dan toch iets niet goed in de communicatie. Vandaar dat ik denk dat je misschien toch signalen gemist hebt.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:31 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee dat zijn geen signalen. Als ik ergens echt mee zit dan breng je dat niet zo. Dan ga je zitten met elkaar en zeg je; Luister dit en dat moet anders. Maar zoals zovaak gezegd onze communicatie is vreemd.
Niet in discussie gaan klopt maar dat is niet helemaal niet meer praten, dat is wat anders he. Overigens vertelde mijn vader net nog dat toen wij hier in Oktober waren (toen speelde dit al denken wij) dat ze toen zei; Nee gaat prima tussen ons etc etc.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Tjah, jij noemt het geen signalen, en zij heeft een psycholoog die haar adviseert om niet meer met je in discussie te gaan. Ergens zit er dan toch iets niet goed in de communicatie. Vandaar dat ik denk dat je misschien toch signalen gemist hebt.
Ik kan me voorstellen dat ze relatieproblemen niet met je vader gaat bespreken. Waarom adviseert haar psycholoog om niet meer met je in discussie te gaan?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:34 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Niet in discussie gaan klopt maar dat is niet helemaal niet meer praten, dat is wat anders he. Overigens vertelde mijn vader net nog dat toen wij hier in Oktober waren (toen speelde dit al denken wij) dat ze toen zei; Nee gaat prima tussen ons etc etc.
Waarom dat gelieg? Had dan wat gezegd en dat neem ik haar zeer kwalijk, ook al liggen er veel fouten bij mij, dan nog is liegen/masker niet nodig.
Problemen niet maar als er wat was gaf ze dat wel altijd aan. Nu heeft ze het ook niet aan mij verteld he. Rond Juni/Juli was alles nog koek en ei! Dat tweede weet ik niet, ze heeft nog niets verteld over die gesprekken.quote:Op woensdag 13 december 2017 23:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze relatieproblemen niet met je vader gaat bespreken. Waarom adviseert haar psycholoog om niet meer met je in discussie te gaan?
Waarover had je eerder aan de bel moeten trekken?quote:Op woensdag 13 december 2017 23:37 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Problemen niet maar als er wat was gaf ze dat wel altijd aan. Nu heeft ze het ook niet aan mij verteld he. Rond Juni/Juli was alles nog koek en ei! Dat tweede weet ik niet, ze heeft nog niets verteld over die gesprekken.
Wat ik het liefste zou zien is dat ze vergevingsgezind richting zichzelf is. Oke ik had eerder aan de bel moeten trekken en dat ga k vanaf nu doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |