abonnement Unibet Coolblue
pi_176606490
jaren lang de iraniers ondersteunen met het op de been houden van het regime en hen de vloer plaveien in het oosten van het land en dan nu huilen dat irans invloed groter wordt en dat daar iets aan gedaan moet worden :') :') :')

How Rex Tillerson Thinks He Can Avoid Mission Creep in Syria

The US's top diplomat has called for an indefinite US troop presence in Syria to stanch Iranian expansion. But in an interview he said that doesn't mean the US will fight Tehran – unless Iran shoots first.


kennelijk hebben ze een go van de russen, de vraag is mogen de turken ook hun luchtmacht gebruiken?

DailySabah twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 10:26:57 LIVE -- Defense Minister Canikli: Turkey will carry out a military operation against the YPG in Afrin; Russia will withdraw all its military assets from there and all terror lines in northern Syria will be destroyed https://t.co/cqXfpBKVez https://t.co/LyumQ6xkKn reageer retweet
hebben de turken syrische rebellen echt opgenomen in hun leger? :P tweet reeks

op_shield twitterde op donderdag 18-01-2018 om 20:05:53 Wow! Hamza brigade fighter(not Turkish soldier but similar uniform) preparing for the upcoming Afrin offensive with T72(?)https://t.co/5wqPcQlfUC reageer retweet
wat voor een tank is dit dan?



[ Bericht 59% gewijzigd door Slayage op 19-01-2018 10:42:47 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176606691
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:29 schreef Slayage het volgende:
jaren lang de iraniers ondersteunen met het op de been houden van het regime en hen de vloer plaveien in het oosten van het land en dan nu huilen dat irans invloed groter wordt en dat daar iets aan gedaan moet worden :') :') :')

How Rex Tillerson Thinks He Can Avoid Mission Creep in Syria

The US's top diplomat has called for an indefinite US troop presence in Syria to stanch Iranian expansion. But in an interview he said that doesn't mean the US will fight Tehran – unless Iran shoots first.

Denken dat de VS het regime op de been heeft gehouden. In welke alternatieve realiteit leef jij?
pi_176606779
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:41 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Denken dat de VS het regime op de been heeft gehouden. In welke alternatieve realiteit leef jij?
misschien is het je ontgaan dat de amerikaen al jaren lang de luchtmacht van het regime waren in het oosten van het land en de reden dat deir ez zor niet gevallen is en het regime ten oosten kon trekken mede te danken is aan de amerikanen :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176607371
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 10:47 schreef Slayage het volgende:
misschien is het je ontgaan dat de amerikaen al jaren lang de luchtmacht van het regime waren in het oosten van het land en de reden dat deir ez zor niet gevallen is en het regime ten oosten kon trekken mede te danken is aan de amerikanen :*
1) De VS heeft het regime nooit intentioneel geholpen.
2) Het 'incident' bij Deir ez-Zor vergeten toen de VS ongeveer 100 troepen in een luchtaanval doodde en het regime in de stad significant verzwakte?
3) de VS steunde niet het regime, maar hun proxy de YPG en hun belangen in Irak.
4) Deir ez-Zor was waarschijnlijk nooit gevallen. Zeker niet met de Russen als back-up.
5) De VS heeft nagenoeg alle middelen gebruikt - met directe militaire interventie als enig uitzondering - om het Syrische regime omver te helpen. Zonder de Amerikanen waren de rebellen allang verslagen.

Nonsense dus.
pi_176620846
Rustig hier, terwijl de Turken doorstomen naar Afrin.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 21:36:41 #206
365082 IPA35
Patriarch
pi_176620884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:35 schreef theNull het volgende:
Rustig hier, terwijl de Turken doorstomen naar Afrin.
Eerst zien dan geloven.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_176621273
Terroristenland Turkije is weer eens bezig.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 21:51:59 #208
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176621412
De ironie, 'Free Syrian Army' dat commando's afwacht en gehoorzaamt van Turkije :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176621681
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven.
Ik heb al wat filmpjes gezien. Lijkt inderdaad dat de terroristen gesteund door Turkije Afrin gaan proberen aan te vallen. Vind het wel sneu, SDF heeft de VS enorm geholpen in de strijd tegen ISIS en dan geen enkele reactie vanuit de VS.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 22:05:13 #210
365082 IPA35
Patriarch
pi_176621931
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:51 schreef Szura het volgende:
De ironie, 'Free Syrian Army' dat commando's afwacht en gehoorzaamt van Turkije :').
Wapperen met Turkse vlaggen ook gewoon. Triest ben je dan.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_176622887
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 11:23 schreef Stabiel het volgende:

[..]

1) De VS heeft het regime nooit intentioneel geholpen.
2) Het 'incident' bij Deir ez-Zor vergeten toen de VS ongeveer 100 troepen in een luchtaanval doodde en het regime in de stad significant verzwakte?
3) de VS steunde niet het regime, maar hun proxy de YPG en hun belangen in Irak.
4) Deir ez-Zor was waarschijnlijk nooit gevallen. Zeker niet met de Russen als back-up.
5) De VS heeft nagenoeg alle middelen gebruikt - met directe militaire interventie als enig uitzondering - om het Syrische regime omver te helpen. Zonder de Amerikanen waren de rebellen allang verslagen.

Nonsense dus.
Facts are facts, je mag ermee doen wat je wilt, maar ik begrijp dat het lastig voor jou is om te erkennen dat de VS het regime actief heeft ondersteund door een vijand van het regime te laten bloeden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176622903
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:36 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven.
Prcs ben nog steeds sceptisch.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176622929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:51 schreef Szura het volgende:
De ironie, 'Free Syrian Army' dat commando's afwacht en gehoorzaamt van Turkije :').
Alle Syriërs zijn al jaren speelballetje geworden van internationale spelers. Niks nieuws.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176623378
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

Facts are facts, je mag ermee doen wat je wilt, maar ik begrijp dat het lastig voor jou is om te erkennen dat de VS het regime actief heeft ondersteund door een vijand van het regime te laten bloeden.
Ja zonder de vs was die hele opstand al meteen de kop ingedrukt.
Dat is een fact.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_176623964
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 22:45 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja zonder de vs was die hele opstand al meteen de kop ingedrukt.
Dat is een fact.
Ook eentje idd, doet niks af aan de feiten die ik benoem ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176624673
russen ontkennen overigens

IvanSidorenko1 twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 18:41:41 #Syria #Afrin #AfrinOperation #Efrîn #Turkey #EuphratesShield #YPG #TwitterKurds As of 1 Hour Ago New Report from #Russia #Russian Reporter after talking to several insiders & High ranking Kurdish Commander News about Russia Withdrawing looks to be true https://t.co/L44engI2NU reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176626298
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:51 schreef Szura het volgende:
De ironie, 'Free Syrian Army' dat commando's afwacht en gehoorzaamt van Turkije :').
Trappen zij er toch in.
pi_176627171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 21:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Vind het wel sneu, SDF heeft de VS enorm geholpen in de strijd tegen ISIS en dan geen enkele reactie vanuit de VS.
Hebben ze dan niet opgelet wat er met de Koerden in Irak is gebeurt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 20 januari 2018 @ 07:46:38 #219
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_176628471
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 23:24 schreef Slayage het volgende:
russen ontkennen overigens

IvanSidorenko1 twitterde op vrijdag 19-01-2018 om 18:41:41 #Syria #Afrin #AfrinOperation #Efrîn #Turkey #EuphratesShield #YPG #TwitterKurds As of 1 Hour Ago New Report from #Russia #Russian Reporter after talking to several insiders & High ranking Kurdish Commander News about Russia Withdrawing looks to be true https://t.co/L44engI2NU reageer retweet
Uiteindelijk kan dit gunstig uitpakken. De terroristen van de zogenoemde fsa worden verzwakt, de Kordosche sdf worden verzwakt. De Syrische overheid onder Assad is voor de Turken dan straks wellicht toch de redelijke en acceptabele oartij die hier van kan profiteren.en de controle in de Koerdische gebieden terug kan nemen,
pi_176630808
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 07:46 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Uiteindelijk kan dit gunstig uitpakken. De terroristen van de zogenoemde fsa worden verzwakt, de Kordosche sdf worden verzwakt. De Syrische overheid onder Assad is voor de Turken dan straks wellicht toch de redelijke en acceptabele oartij die hier van kan profiteren.en de controle in de Koerdische gebieden terug kan nemen,
Als het aan Ankara ligt, gebeurt dat ook uiteraard. Toen de Turken met de Amerikanen voor regime change gingen hadden de Turken niet ingecalculeerd dat de Pkk zo succesvol zou zijn en dat ze uiteindelijk zelfs Amerikaanse backing zou krijgen.
Vanuit Turkse perspectief is de keuze tussen baath en Pkk geen moeilijke.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:02:40 #221
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176631181
Claims: Abu Duhur Airbase bevrijd en pocket met HTS/ISIS ingesloten ten oosten ervan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176631636
BarzanSadiq twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 12:28:05 #Erdogan: #Turkey will wipe all terror organization in northern #Syria, till we reach #Iraqi border. reageer retweet
Erdogan maakt er een dash to the border van.
pi_176631998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:34 schreef Nintex het volgende:
BarzanSadiq twitterde op zaterdag 20-01-2018 om 12:28:05 #Erdogan: #Turkey will wipe all terror organization in northern #Syria, till we reach #Iraqi border. reageer retweet
Erdogan maakt er een dash to the border van.
Turkish boasting...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_176632008
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 12:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

Turkish boasting...
Ik hoop zo dat Putin die engnek in de wielen rijd en de CIA nog even wat wapens heeft afgeleverd bij de Koerden :')

Gewoon weer wat van die groene vriendelijke mannetjes met RPG's en AK's en plaatselijke boeren met tanks _O-
  zaterdag 20 januari 2018 @ 13:39:48 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176632872
@leithfadel
Just got word: After Abu Dhuhour, the Syrian Army is pushing to Kafraya and Al-Fou'aa
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')