abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:17:29 #1
104871 remlof
Europees federalist
pi_175573334
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve Russische officieren die Nederlanders hebben vermoord.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:19:58 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_175573448
quote:
Zag alweer dat de usual suspects van mening zijn dat Rusland het niet gedaan kan hebben :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175573489
quote:
De Russische generaal Nikolaj Fjodorovitsj Tkatsjov blijkt een van de militairen naar wie het team dat onderzoek doet naar de ramp met de MH17 op zoek is. Tot die conclusie komt onderzoekscollectief Bellingcat.
Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:25:38 #5
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175573567
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
Misschien hebben ze het wel even kortgesloten. Volgens mij waren er al eerder berichten dat er contact was tussen de onderzoekers en Bellingcat.
pi_175573608
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Lijkt me prettig voor de onderzoekers, als zo'n burgercollectief de stand van je onderzoek in de media gaat verspreiden.
Het team is op zoek naar de daders. Dit is volgens dat clubje een van die daders.
De onderzoekers hebben die stelling tot zich genomen. Er is nergens gesteld dat ze zelf al naam en stem hadden verbonden.
pi_175573610
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
pi_175573653
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Ratten heb je altijd, gewoon lekker als kleuter tegen alles zijn en dan ben je stoer of zo.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175573660
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Dat is niet zo moeilijk. Ze zijn gewoon tegen alles waar zogenaamd links en deugend Nederland voor is.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:29:06 #10
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_175573662
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
No true Scotsman.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:29:31 #11
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_175573678
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Moet je maar Sociologie gaan studeren, dan begrijp je dat.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_175573690
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
quote:
“Wij qua patriottisme nog veel van Rusland kunnen leren. Daar gaat heus ook weleens iets verkeerd en ik zal mijn kritiek niet onder het tapijt fietsen. Maar ik heb géén hekel aan de Russen.”

(..)

“In plaats van kritiek uit te oefenen, moeten we beseffen dat Rusland onze bondgenoot is in de strijd tegen terrorisme en massa-immigratie vanuit Afrika. Zij hebben daar net zo veel mee te maken als wij. Ik benader Rusland serieus en vriendschappelijk.”

(..)

“Rusland is geen vijand en dat moeten wij er niet van maken.”
Aldus Geert Wilders.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:30:03 #13
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175573692
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Best wat van die mensen geloven volgens mij dat Rusland niks te maken heeft met MH17.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:30:47 #14
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_175573708
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:29 schreef Euribob het volgende:

[..]

Moet je maar Sociologie gaan studeren, dan begrijp je dat.
Of je daar nu gelukkig van zou worden.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_175573715
Nu ja, ik heb ook geen hekel aan Russen, die mensen leven ook maar in een willekeurig land. Ook niet per se aan alle leden van het Poetin-regime. Maar er zitten nogal wat onderfiguren bij die club die actief alles proberen te verkloten wat niet goed voor Rusland is.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175573717
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Dat heeft gewoon te maken met hun visie en informatie toename. Als je rt leest kom je dit niet tegen, de rest is allemaal westerse propoganda. Het is heel makkelijk om zulke dingen vanuit jouw/hun wereldbeeld goed te praten.

Ik snap t ook niet heur maar probeer t irgwie te verklaren.
ijs_beer fan!
pi_175573722
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik snap oprecht niet hoe het überhaupt mogelijk is dat al die bruinrechtsen die claimen zo van Nederland te houden er gewoon echt geen ene neuk om geven dat andere Nederlanders vermoord worden en de moordenaars zelfs als onze vrienden beschouwen. Wtf?!
Poetin is lekker stoer en anti-EU.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:31:54 #18
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_175573735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nu ja, ik heb ook geen hekel aan Russen, die mensen leven ook maar in een willekeurig land. Ook niet perse aan alle leden van het Poetin-regime. Maar er zitten nogal wat onderfiguren bij die club die actief alles proberen te verkloten wat niet goed voor Rusland is.
Ik heb de Russen liever niet in de EU. Of de Turken.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:32:12 #19
104871 remlof
Europees federalist
pi_175573744
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Best wat van die mensen geloven volgens mij dat Rusland niks te maken heeft met MH17.
Maar verder geloven die types wel ongeveer elke complottheorie :')
pi_175573759
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik heb de Russen liever niet in de EU. Of de Turken.
Uiteraard niet, sowieso zijn die landen veel te groot. De Unie moet primair een Duits en Frans vehikel blijven.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175573767
Heeft iedereen z'n plasje gedaan? Dan leg ik het wel even uit.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:33:27 #22
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_175573778
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Uiteraard niet, sowieso zijn die landen veel te groot. De Unie moet primair een Duits en Frans vehikel blijven.
Primair West-Europa.
Oost-Europa is al dubieus.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:33:36 #23
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175573782
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar verder geloven die types wel ongeveer elke complottheorie :')
Ik denk dat je de alternatieve theorieën over MH17 ook wel als complottheorieën kan beschouwen.

Lang leve de kritische zelfstandige denkers die RT klakkeloos geloven. _O_
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:33:52 #24
104871 remlof
Europees federalist
pi_175573791
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat heeft gewoon te maken met hun visie en informatie toename. Als je rt leest kom je dit niet tegen, de rest is allemaal westerse propoganda. Het is heel makkelijk om zulke dingen vanuit jouw/hun wereldbeeld goed te praten.

Ik snap t ook niet heur maar probeer t irgwie te verklaren.
Hoi NanKinkie.
pi_175573801
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:33 schreef LelijKnap het volgende:
Heeft iedereen z'n plasje gedaan? Dan leg ik het wel even uit.
We kunnen niet wachten. Ik zet snel ff mn aluhoedje op.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')