abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:11:18 #201
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175509708
Aan de andere kant vroegen de dreuzels er ook wel een beetje om. Ik bedoel maar: zij zonder magie onderdrukken millennia lang de tovenaars. Het ministerie van magie wordt niet erkend als officiele instantie, de wetten van de tovenaars zijn in de dreuzelwereld niets waard. Tegelijkertijd moeten de tovenaars wel meebetalen aan ongeavanceerde infrastructuur als "wegen" terwijl de dreuzels geen cent lappen voor bijvoorbeeld de treinverbinding naar Zweinstijn. Daar hebben ze zelfs een apart perron voor moeten bouwen.

Feitelijk is Voldemort gewoon een verzetsheld die opkomt voor de rechten van de onderdrukte klasse. De heksenverbrandingen van de dreuzels zullen ook wel de nodige angst binnen de gemeenschap hebben veroorzaakt. Op een gegeven moment is het wel genoeg.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175509714
Hogere dividendbelasting heffen en van het opgehaalde geld het onderwijs verbeteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 16:12:20 ]
pi_175509720
Maar Rowling is geen trashbag bully, want perkamentus mag ondanks zijn verleden toch de held zijn en sneep ook.

Mooie dingen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:13:02 #204
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175509747
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:11 schreef Ryon het volgende:
Aan de andere kant vroegen de dreuzels er ook wel een beetje om. Ik bedoel maar: zij zonder magie onderdrukken millennia lang de tovenaars. Het ministerie van magie wordt niet erkend als officiele instantie, de wetten van de tovenaars zijn in de dreuzelwereld niets waard. Tegelijkertijd moeten de tovenaars wel meebetalen aan ongeavanceerde infrastructuur als "wegen" terwijl de dreuzels geen cent lappen voor bijvoorbeeld de treinverbinding naar Zweinstijn. Daar hebben ze zelfs een apart perron voor moeten bouwen.

Feitelijk is Voldemort gewoon een verzetsheld die opkomt voor de rechten van de onderdrukte klasse. De heksenverbrandingen van de dreuzels zullen ook wel de nodige angst binnen de gemeenschap hebben veroorzaakt. Op een gegeven moment is het wel genoeg.
Ho, tovenaars maken in hun supersonische auto's (en met die kut collectebus) ook gebruik van de wegen.
pi_175509753
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:11 schreef Ryon het volgende:
Aan de andere kant vroegen de dreuzels er ook wel een beetje om. Ik bedoel maar: zij zonder magie onderdrukken millennia lang de tovenaars. Het ministerie van magie wordt niet erkend als officiele instantie, de wetten van de tovenaars zijn in de dreuzelwereld niets waard. Tegelijkertijd moeten de tovenaars wel meebetalen aan ongeavanceerde infrastructuur als "wegen" terwijl de dreuzels geen cent lappen voor bijvoorbeeld de treinverbinding naar Zweinstijn. Daar hebben ze zelfs een apart perron voor moeten bouwen.

Feitelijk is Voldemort gewoon een verzetsheld die opkomt voor de rechten van de onderdrukte klasse. De heksenverbrandingen van de dreuzels zullen ook wel de nodige angst binnen de gemeenschap hebben veroorzaakt. Op een gegeven moment is het wel genoeg.
Overigens zijn er inderdaad pagina lange theorieën en fanfictie die dit beschrijven ja.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:13:49 #206
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175509765
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Overigens zijn er inderdaad pagina lange theorieën en fanfictie die dit beschrijven ja.
Daar was ik oprecht al bang voor toen ik dat verhaaltje tikte.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 16:14:12 #207
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175509773
Waar is Reya, ik moet hem feliciteren met een van zijn collega's voor de sneer van het jaar:

quote:
EU official on David Davis's suggestion that whole of UK will align with EU regs. "The UK will not have any say on the decisions taken in Brussels and will basically implement them without having any influence over them... it makes the UK kind of a regulatory 'protectorate" of Brussels'".
Ik zie de borden bij de grens al voor mij "Welcome to the UK, an EU Protectorate"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:14:49 #208
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175509785
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:11 schreef Ryon het volgende:
Aan de andere kant vroegen de dreuzels er ook wel een beetje om. Ik bedoel maar: zij zonder magie onderdrukken millennia lang de tovenaars. Het ministerie van magie wordt niet erkend als officiele instantie, de wetten van de tovenaars zijn in de dreuzelwereld niets waard. Tegelijkertijd moeten de tovenaars wel meebetalen aan ongeavanceerde infrastructuur als "wegen" terwijl de dreuzels geen cent lappen voor bijvoorbeeld de treinverbinding naar Zweinstijn. Daar hebben ze zelfs een apart perron voor moeten bouwen.

Feitelijk is Voldemort gewoon een verzetsheld die opkomt voor de rechten van de onderdrukte klasse. De heksenverbrandingen van de dreuzels zullen ook wel de nodige angst binnen de gemeenschap hebben veroorzaakt. Op een gegeven moment is het wel genoeg.
Hitler dus, inderdaad.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:16:14 #209
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175509805
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:14 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Hitler dus, inderdaad.
Ik dacht eerder aan Nelson Mandela. Die schuwde geweld ook niet om de rechtvaardige strijd te voeren. Net als Voldemort heeft Nelson ook een tijdje vastgezeten voordat hij de macht kon overnemen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_175509876
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:16 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik dacht eerder aan Nelson Mandela. Die schuwde geweld ook niet om de rechtvaardige strijd te voeren. Net als Voldemort heeft Nelson ook een tijdje vastgezeten voordat hij de macht kon overnemen.
Tom heb nooit vastgezeten
pi_175509885
Typisch weer zo'n frame van een kartellist. Zie je nu ook gebeuren bij Baudet.
pi_175509903
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
Typisch weer zo'n frame van een kartellist. Zie je nu ook gebeuren bij Baudet.
Baudet, daar stemde jij toch op?
  Redactie Games dinsdag 5 december 2017 @ 16:21:40 #213
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_175509920
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:20 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Baudet, daar stemde jij toch op?
Sky had volgens mij nieuwe wegen gestemd.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_175509929
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:20 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Baudet, daar stemde jij toch op?
Triggered.
pi_175509933
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:21 schreef Puddington het volgende:

[..]

Sky had volgens mij nieuwe wegen gestemd.
Ik was nog te jong om te stemmen.
pi_175509945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:21 schreef Puddington het volgende:

[..]

Sky had volgens mij nieuwe wegen gestemd.
Dat zou verbazingwekkend zijn.
pi_175509997
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:22 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat zou verbazingwekkend zijn.
Want?
pi_175510016
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Want?
Onze Sky is van GeenStijl en Baudet. Gewoon een realistische vent met een goede kijk op de multiculturele samenleving.
pi_175510055
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:25 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Onze Sky is van GeenStijl en Baudet. Gewoon een realistische vent met een goede kijk op de multiculturele samenleving.
Zo kennen we hem weer. T'is me er één, die sky.
pi_175510060
GeenStijl moet nu helaas op zoek naar een nieuwe rebelse verlosser. Je kunt natuurlijk niet dwepen met iemand die binnenkort onze premier is, dan ben je gewoon een laf schaap.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175510114
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
GeenStijl moet nu helaas op zoek naar een nieuwe rebelse verlosser. Je kunt natuurlijk niet dwepen met iemand die binnenkort onze premier is, dan ben je gewoon een laf schaap.
Als infowars en breitbart het kunnen, kan GS dat ook.

De focus gaat dan naar de deepstate
pi_175510126
quote:
Opsporingsdienst Fiod heeft een inval gedaan bij webwinkel Neckermann.com en moederbedrijf Readen in Naarden. Dat bevestigen verschillende bronnen tegenover RTL Z.

Volgens de bronnen zijn de directeuren van Readen en Neckermann.com bij de inval meegenomen voor verhoor. De overige werknemers zouden tijdelijk zijn vastgehouden in het pand, en moesten hun telefoons inleveren.

De Fiod maakte vandaag bekend gisteren doorzoekingen te hebben verricht in het kader van een strafrechtelijk onderzoek naar het witwassen van 5 miljoen euro.

Bij die actie doorzocht de FIOD woningen en bedrijfspanden in Naarden, Hilversum, Almere, Drachten, Loosdrecht en Lunteren en hield zes verdachten aan. "Verdachten en hun bedrijven hadden de beschikking over grote sommen contant geld, terwijl het vermoeden bestaat dat daar geen legale inkomsten tegenover staan", aldus de opsporingsdienst.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:36:38 #223
104871 remlof
Europees federalist
pi_175510218
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:54 schreef Ryon het volgende:
http://www.novini.nl/gesp(...)er-hart-samenleving/

Pareltje van Sid met wat het FVD doet met de gewone man op straat:

[..]

De links fascisten weten de revolutie weer in de kiem te smoren. Baudet, doe er wat aan!
Je tegenstander benoemen tot wat je zelf bent maar in alle toonaarden ontkent te zijn. Apart :')
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:37:50 #224
104871 remlof
Europees federalist
pi_175510239
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik was nog te jong om te stemmen.
Je was afgelopen maart nog geen 18? Dat verklaart héél veel :D
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:38:07 #225
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_175510243
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 16:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Je tegenstander benoemen tot wat je zelf bent maar in alle toonaarden ontkent te zijn. Apart :')
Ik ken wel meer mensen uit omgeving Arnhem die er een handje van hebben hun politieke tegenstanders voor fascist uit te maken..
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')