abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2017 @ 16:32:36 #76
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_175530961
ik ga m'n snowboots maar eens zoeken *O* ~:)
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_175532117
Zo :o 1 cm sneeuw
  woensdag 6 december 2017 @ 20:16:38 #78
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_175535041
omg
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 6 december 2017 @ 20:23:00 #79
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175535263
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:22 schreef Greys het volgende:
Welja. Het mag wel weer eens, wat sneeuw. Tis winter. Kom op zeg. En het komt amper voor.

(Ja ik klaag zelf bij 30+ graden in de zomer maar pas na een week of twee hitte als ik het wel weer gehad heb, niet nog vóór de eerste dag _O- )
Ben het met je eens. :Y
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_175535731
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:27 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Horrorwinter incoming? :o
voor Zondag zitten de noordelingen gunstiger voor sneeuw.maar ja laagjes laten zich soms lastig voorspellen..paar honderd km verkeerd en je hebt warm water
pi_175537128
Redelijk stabiele pluim.

pi_175537330
Sneeuwpluim.

  Redactie Frontpage woensdag 6 december 2017 @ 21:49:31 #83
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_175537893
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:41 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

voor Zondag zitten de noordelingen gunstiger voor sneeuw.maar ja laagjes laten zich soms lastig voorspellen..paar honderd km verkeerd en je hebt warm water
Wij gaan dood -O-
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 6 december 2017 @ 23:17:54 #84
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_175540074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:28 schreef aloa het volgende:
Sneeuwpluim.

[ afbeelding ]
#zinin
Hmz...
pi_175540875
quote:
6s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:17 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

#zinin
Ik ook!

Goh, je zal maar vastzitten in je kutleven... al je jeugdige spontaniteit verloren zijn. Sneeuw haten omdat je anders niet op je kantoorbaan kan komen of vertraagd bent. Terwijl je vroeger als kind zooo blij was als er een pak sneeuw lag. Iglo's bouwen, ritje pikken, sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien en inpeperen.

Veel van die dingen mag je als je groot bent nog steeds doen. Maar nee liever rijd je op een grijze maar droge dag alweer naar je grijze baan toe. Het spijt me voor alle haters maar ik wil een week... een weekje maar.... een witte wereld en plezier maken. O+

Oh ja, ik moet ook gewoon naar mijn werk.
Laat maar komen!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_175541738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:48 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik ook!

Goh, je zal maar vastzitten in je kutleven... al je jeugdige spontaniteit verloren zijn. Sneeuw haten omdat je anders niet op je kantoorbaan kan komen of vertraagd bent. Terwijl je vroeger als kind zooo blij was als er een pak sneeuw lag. Iglo's bouwen, ritje pikken, sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien en inpeperen.

Veel van die dingen mag je als je groot bent nog steeds doen. Maar nee liever rijd je op een grijze maar droge dag alweer naar je grijze baan toe. Het spijt me voor alle haters maar ik wil een week... een weekje maar.... een witte wereld en plezier maken. O+

Oh ja, ik moet ook gewoon naar mijn werk.
Laat maar komen!
O+ :)
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 01:33:12 #87
163650 Greys
pi_175542162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:48 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik ook!

Goh, je zal maar vastzitten in je kutleven... al je jeugdige spontaniteit verloren zijn. Sneeuw haten omdat je anders niet op je kantoorbaan kan komen of vertraagd bent. Terwijl je vroeger als kind zooo blij was als er een pak sneeuw lag. Iglo's bouwen, ritje pikken, sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien en inpeperen.

Veel van die dingen mag je als je groot bent nog steeds doen. Maar nee liever rijd je op een grijze maar droge dag alweer naar je grijze baan toe. Het spijt me voor alle haters maar ik wil een week... een weekje maar.... een witte wereld en plezier maken. O+

Oh ja, ik moet ook gewoon naar mijn werk.
Laat maar komen!
_O_

(Ik zou met een weekend zelfs al heel blij zijn. En m'n honden ook :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175542325
the child is gone the dream is gone...
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 7 december 2017 @ 02:17:14 #89
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175542341
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:48 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik ook!

Goh, je zal maar vastzitten in je kutleven... al je jeugdige spontaniteit verloren zijn. Sneeuw haten omdat je anders niet op je kantoorbaan kan komen of vertraagd bent. Terwijl je vroeger als kind zooo blij was als er een pak sneeuw lag. Iglo's bouwen, ritje pikken, sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien en inpeperen.

Veel van die dingen mag je als je groot bent nog steeds doen. Maar nee liever rijd je op een grijze maar droge dag alweer naar je grijze baan toe. Het spijt me voor alle haters maar ik wil een week... een weekje maar.... een witte wereld en plezier maken. O+

Oh ja, ik moet ook gewoon naar mijn werk.
Laat maar komen!
Echte sneeuw is super, dat je het lekker hoort kraken onder je schoenen als je naar het winkelcentrum loopt.
Maar helaas is dat slechts van korte duur en wordt het al snel een zwarte smurrie en als het dan gaat vriezen heb je een ijsbaan.
Zolang er sneeuw valt en er genoeg ligt om sneeuwballen te gooien, sneeuwpoppen en sneeuwforten te bouwen is het leuk maar dat klimaat hebben we tegenwoordig niet meer.
  One tough cookie donderdag 7 december 2017 @ 02:22:32 #90
169210 liesje1979
pi_175542356
Heel het land sneeuw maar Den Haag weer niet? -O-
pi_175542362
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:17 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Echte sneeuw is super, dat je het lekker hoort kraken onder je schoenen als je naar het winkelcentrum loopt.
Maar helaas is dat slechts van korte duur en wordt het al snel een zwarte smurrie en als het dan gaat vriezen heb je een ijsbaan.
Zolang er sneeuw valt en er genoeg ligt om sneeuwballen te gooien, sneeuwpoppen en sneeuwforten te bouwen is het leuk maar dat klimaat hebben we tegenwoordig niet meer.
Des te meer reden om het te wensen toch?
De wegen in Nederland zijn ook relatief snel schoon... en dan rijdt het gewoon lekker door zonder prut.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 7 december 2017 @ 02:26:55 #92
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175542366
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:25 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Des te meer reden om het te wensen toch?
een goede langdurige sneeuwbui waarbij er dagelijks verse sneeuw valt? Jazeker maar die korte sneeuwbuitjes die we tegenwoordig steeds vaker in Nederland zien mogen van mij dan weer wegblijven.
  One tough cookie donderdag 7 december 2017 @ 02:28:37 #93
169210 liesje1979
pi_175542368
Sneeuw, _O_ Hittegolven. _O_ Vieze regenachtige grijze dagen. :{w
pi_175542370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:26 schreef SiGNe het volgende:

[..]

een goede langdurige sneeuwbui waarbij er dagelijks verse sneeuw valt? Jazeker maar die korte sneeuwbuitjes die we tegenwoordig steeds vaker in Nederland zien mogen van mij dan weer wegblijven.
Zelfs dat prefereer ik boven grijze donkere dagen met motregen, mist en nog erger regen!
Laat dan de atmosfeer maar ontploffen in plaats van dat sijpelen. Het lijken de donkere maanden voor kerst wel.

Laat de sneeuw maar licht brengen. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 7 december 2017 @ 02:46:14 #95
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175542396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:29 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zelfs dat prefereer ik boven grijze donkere dagen met motregen, mist en nog erger regen!
Laat dan de atmosfeer maar ontploffen in plaats van dat sijpelen. Het lijken de donkere maanden voor kerst wel.

Die korte sneeubuitjes hier veranderen snel in pap en ik heb de pech dat ik vrij snel gaten in m'n schoenen loop.. elke winter weer natte sokken :')
Laat de sneeuw maar licht brengen. :)
Mist vind ik wel mooi, vooral als 't ook een klein beetje vriest zodat de bomen en planten vol rijp zitten.
Geeft ook mooie plaatjes en in het donker geeft 't met een beetje verlichting een mooie sfeer.
maar ik ben verder ook een koukleum dus doe mij maan temperaturen van 25+.

Met die korte sneeuwbuitjes die we hier krijgen is 't al snel een zwarte pap en ik heb de pech dat ik vrij snel gaten in m'n schoenen loop.
Elke winter weer natte sokken..
pi_175542798
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:48 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik ook!

Goh, je zal maar vastzitten in je kutleven... al je jeugdige spontaniteit verloren zijn. Sneeuw haten omdat je anders niet op je kantoorbaan kan komen of vertraagd bent. Terwijl je vroeger als kind zooo blij was als er een pak sneeuw lag. Iglo's bouwen, ritje pikken, sneeuwpop maken, sneeuwballen gooien en inpeperen.

Veel van die dingen mag je als je groot bent nog steeds doen. Maar nee liever rijd je op een grijze maar droge dag alweer naar je grijze baan toe. Het spijt me voor alle haters maar ik wil een week... een weekje maar.... een witte wereld en plezier maken. O+

Oh ja, ik moet ook gewoon naar mijn werk.
Laat maar komen!
_O_ _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 7 december 2017 @ 07:21:05 #97
22565 asco
Los in deze tent
pi_175542958
De nieuwste oper ziet er weer minder uit voor sneeuw. Wijkt wel af van de rest. Maarja, ondertussen is het wel al donderdag.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 december 2017 @ 07:23:16 #98
186611 Haags
pi_175542964
wat een wind :o
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 7 december 2017 @ 07:23:19 #99
22565 asco
Los in deze tent
pi_175542965
En EC is weer anders dan GFS. Haha, wat een soap.
pi_175543033
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
wat een wind :o
ik vond het koud :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')