abonnement Unibet Coolblue
pi_175504860
Oh nu ik zie ook pas wie die onzin post over DM’90 :')
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:02:18 #27
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_175504875
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Hoe kun je 'allemaal hetzelfde spul' in dezelfde zin gebruiken met vier verschillende treinenbouwers :?
Omdat echte treinen als DM90, BR612 of BR628 steeds meer verdrongen worden door Lint, GTW, Flirt of Talent2.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_175504902
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:02 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Omdat echte treinen als DM90, BR612 of BR628 steeds meer verdrongen worden door Lint, GTW, Flirt of Talent2.
Waarom geef je een antwoord op een vraag die niet gesteld wordt?
Bier.
pi_175504926
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:58 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Op lange verbindingen als Zwolle-Enschede kan ik mij wel voorstellen dat DM90 niet erg prettig is bij warm weer of vorst. Maar DM90 inzetten op verbindingen waar reizigers doorgaans minder dan een half uur inzitten zoals Almelo-Mariënberg, Zutphen-Oldenzaal of Zutphen-Winterswijk kan best. Desnoods verlaag je als compensatie de frequentie naar 1x/uur, maar dan wordt het Nederlandse spoor tenminste weer opnieuw groots.

En DM90 is in tegenstelling tot Plan V of Plan U geen oncomfortabel of gedateerd materieel.
Zutphen-Oldenzaal is even lang als Zwolle-Enschede op drie minuten na ofzo. Het is zeker wel gedateerd, het is niet oncomfortabel, als het precies 18 graden is buiten dan en droog maar wel een beetje bewolkt.
Bier.
pi_175504955
Ik reis dus Zwolle-Hengelo iedere dag, ze kunnen mij gestolen worden. Geef mij maar wat modern materieel.
Bier.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:34:36 #31
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_175505385
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ze worden vervangen door FLIRT, niet door GTW. En krijg jeuk met ze moeten blijven. Dekentje mee in de winter, bij minder dan vijf graden zijn ze vooral bij de raamplekken niet warm te krijgen, in de zomer +40 omdat de ramen niet ver open kunnen. Daardoor valt er nauwelijks te werken.
Anders ga jij nog even twee dagen heen en weer met die turkenbakken.
of als er weer eens een dieselmotor kapot is en ze dus op halve kracht rijden :') en dan heerlijk knie-aan-knie in de vierzits. Blij dat ik toen ik nog in Zwolle studeerde 's middags altijd via Deventer terug kon met de Pimpel naar Twente
pi_175505588
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Waarom geef je een antwoord op een vraag die niet gesteld wordt?
Waarom reageer je hier überhaupt op :')
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:49:00 #33
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_175505639
Het heerlijke avondje is weer gekomen, ook bij NS_online
NS_online twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 11:40:59 Amersfoort-Zwolle: Het is niet fijn, maar er is een defecte trein. Hopelijk geen fitties, maar er rijden minder intercity's. https://t.co/MaeUkb2CSo reageer retweet
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 12:39:16 #34
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_175506438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:16 schreef dennistd het volgende:
Hmm, dat is een mogelijke reden inderdaad. Het zag er nogal houtje-touwtje gammel uit eigenlijk, kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever niet in zo'n lift stappen :')
Hij doet het wel iig. Maar het is al weken zo. Ik weet het niet :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 12:40:43 #35
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_175506466
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Waarom geef je een antwoord op een vraag die niet gesteld wordt?
Drie frikandellen en een broojke kèès, en een grote friet pesjoal, me dubbel marsjenèès :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 5 december 2017 @ 12:42:34 #36
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_175506487
Nee, de vraag "En, Fles, wat mag het zijn?" was ook niet gesteld :N

Moet niet gekker worden zeg, dat je alleen nog maar mag antwoorden op vragen die wel gesteld zijn :D Alsof je nooit meer ergens een mening over mag ventileren voordat iemand er naar vraagt :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 13:14:29 #37
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_175506945
NS is bezig met nieuwe flexibele abonnementen: http://nieuws.ns.nl/ns-flex-steeds-meer-details-bekend/

Je kunt daarmee tot een kwartier na inchecken nog een klassewissel doorvoeren, bijvoorbeeld als de 2e klas vol zit en je daarom toch 1e klas wil reizen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_175507512
Ik zwaai even naar je, Fles. Heb een calamiteit in Deventer gekregen van de sint.
Bier.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:42:05 #39
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175508283
quote:
Passenger detrainment onto electrically live line, Peckham Rye
Investigation into passenger detrainment onto electrically live line, Peckham Rye, 7 November 2017.

At 18:46 hrs on Tuesday 7 November, an Arriva Rail London (London Overground) service from Dalston Junction to Battersea Park came to a stand, shortly before reaching Peckham Rye station. A faulty component on the train had caused the brakes to apply, and the driver was unable to release them. There were about 450 passengers on the train.

The train driver spoke over the train radio system with the service controller, train technicians, and the signaller. Following these conversations he began, with the assistance of staff from Peckham Rye station, to evacuate the passengers from the train via the door at the right-hand side of the driver’s cab at the front of the train. This involved passengers climbing down vertical steps to ground level, very close to the live electric conductor rail (3rd rail) and walking along the side of the line about 30 metres to Peckham Rye station.

Soon afterwards, an operations manager from GTR (which manages Peckham Rye station) contacted station staff and realised they were at the side of the electrically energised track assisting in the evacuation, and that about 80 passengers had already left the train by this route. The operations manager immediately instructed staff to stop the evacuation, and requested that the train driver contact the signaller and his company’s controller for further instructions.

The driver, with further advice from train technicians, then isolated various safety systems which enabled him to release the brakes and move the train forward into Peckham Rye station, arriving at about 19:40 hrs. It was then possible for all the passengers to leave the train normally, and it proceeded, empty, to the depot at New Cross Gate. No-one was hurt in the incident.

Our investigation will examine:

• The sequence of events and the various radio conversations leading up to the incident
• The management of the incident and reasons for the decisions that were taken
• The training, instruction, and competence management of the staff involved
• Any underlying management factors
Bron: RAIB

:X
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:44:25 #40
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_175508318
Wow...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 december 2017 @ 18:15:01 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175511494
lekker dan ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175511514
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ze worden vervangen door FLIRT, niet door GTW. En krijg jeuk met ze moeten blijven. Dekentje mee in de winter, bij minder dan vijf graden zijn ze vooral bij de raamplekken niet warm te krijgen, in de zomer +40 omdat de ramen niet ver open kunnen. Daardoor valt er nauwelijks te werken.
Anders ga jij nog even twee dagen heen en weer met die turkenbakken.
Turkenbakken _O_
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 5 december 2017 @ 18:16:46 #43
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175511524
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:58 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Op lange verbindingen als Zwolle-Enschede kan ik mij wel voorstellen dat DM90 niet erg prettig is bij warm weer of vorst. Maar DM90 inzetten op verbindingen waar reizigers doorgaans minder dan een half uur inzitten zoals Almelo-Mariënberg, Zutphen-Oldenzaal of Zutphen-Winterswijk kan best. Desnoods verlaag je als compensatie de frequentie naar 1x/uur, maar dan wordt het Nederlandse spoor tenminste weer opnieuw groots.

En DM90 is in tegenstelling tot Plan V of Plan U geen oncomfortabel of gedateerd materieel.
Zo comfortabel is DM90 niet als alle stoelen bezet zijn. Dan zit je opgepropt in een vierzits.

Plan T had op laatst dezelfde stoelen, maar daar zat bijna iedereen klem, omdat de stoelafstand te gering was
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175511565
DM'90 is als passagier echt waardeloos. Ik ga nog liever naar een beschonken heroine prostitue om mijn zuurverdiende geld uit te geven, dan vrijwillig in DM'90 te moeten zitten. Manmanman.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 18:27:29 #45
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175511703
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:19 schreef Monopoly het volgende:
DM'90 is als passagier echt waardeloos. Ik ga nog liever naar een beschonken heroine prostitue om mijn zuurverdiende geld uit te geven, dan vrijwillig in DM'90 te moeten zitten. Manmanman.
_O-

Tanden die in eikel blijven hangen zijn niet fijn hoor. Of had de jouwe geen tanden meer?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175511771
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

_O-

Tanden die in eikel blijven hangen zijn niet fijn hoor. Of had de jouwe geen tanden meer?
Nee. Ik moest haar slaan om haar bij bewustzijn te houden.
pi_175511909
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:19 schreef Monopoly het volgende:
DM'90 is als passagier echt waardeloos. Ik ga nog liever naar een beschonken heroine prostitue om mijn zuurverdiende geld uit te geven, dan vrijwillig in DM'90 te moeten zitten. Manmanman.
:W komen we jou nou ergens op of rond t spoor nog tegen?
pi_175512054
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

:W komen we jou nou ergens op of rond t spoor nog tegen?
Als reiziger.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:44:32 #49
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_175514775
Boem in Duitsland: bij Meerbusch-Osterath zijn een goederentrein en een RegionalExpress van National Express rond 19:30 op elkaar gebotst. 20 gewonden.
  Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 21:14:46 #50
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_175515529
Zou achterop een achtergebleven goederenwagen geknald zijn: http://www.focus.de/panor(...)zten_id_7942916.html
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')