abonnement Unibet Coolblue
pi_175415115
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:19 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik vind hem aantrekkelijk.
Echt?

Ik vind hem werkelijk in elk opzicht onaantrekkelijk. Volgens mij een enorm krampachtig type.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 30 november 2017 @ 23:23:33 #52
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175415147
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Echt?

Ik vind hem werkelijk in elk opzicht onaantrekkelijk. Volgens mij een enorm krampachtig type.
Ja echt. Ik val op lange mannen, enigszins vlees/spieren aan het lijf en wat grove trekken in het gezicht vind ik woest aantrekkelijk.

Qua gedrag zo nog even aankijken. Ik kijk nu de herhaling.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 30 november 2017 @ 23:26:29 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175415196
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Echt?

Ik vind hem werkelijk in elk opzicht onaantrekkelijk. Volgens mij een enorm krampachtig type.
Helemaal met je eens. Vind hem een beetje viezig zelfs. Geen idee waarom.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 30 november 2017 @ 23:43:53 #54
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175415537
Prima jongen. Wat onzeker, maar dat vind ik wel lief.

En Manuel is een vreselijke kwal.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175415917
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:43 schreef Andromache het volgende:
Prima jongen. Wat onzeker, maar dat vind ik wel lief.

En Manuel is een vreselijke kwal.
Denk dat Rogier vooral stil is vanwege het programma. Als hij Gordon zonder het programma was tegengekomen zou dat ook goed zijn geweest. Volgens mij werd hij ongemakkelijk door zijn mede-kandidaten vooral.
  vrijdag 1 december 2017 @ 00:13:51 #56
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175416170
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat Rogier vooral stil is vanwege het programma. Als hij Gordon zonder het programma was tegengekomen zou dat ook goed zijn geweest. Volgens mij werd hij ongemakkelijk door zijn mede-kandidaten vooral.
Ik bedoelde Roy.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175417271
Bah Rogier is een jankbal, daar heb je niets aan, zeker niet in die show wereld.
Het is net een klein kind.
En dat is dan vader.

Een klein kind in die grote villa, zal Gordon niet echt leuk vinden.

Manuel is een man die dat leven wel ziet zitten, en dat hij alles wat erbij hoort leuk vindt, daar is niets mis mee, dat zou iedereen leuk vinden immers.
Manuel is goed voor de camera's, de camera's voor hem en het zal wel loslopen, want als het niet gaat, dan hebben ze het toch leuk gehad een tijd.
pi_175417411
Is die Manuel nou de enige met wie gordon de nacht heeft doorgebracht?
Lekker opzichtig; eerst even uitproberen hoe de seks is voordat hij hem ten huwelijk zal vragen...

Als hij hiervoor kiest, leert hij niks van alle eerdere foute mannen waar hij op viel.
  vrijdag 1 december 2017 @ 08:13:34 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175418528
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 03:49 schreef Monkeymind het volgende:
Is die Manuel nou de enige met wie gordon de nacht heeft doorgebracht?
Lekker opzichtig; eerst even uitproberen hoe de seks is voordat hij hem ten huwelijk zal vragen...

Als hij hiervoor kiest, leert hij niks van alle eerdere foute mannen waar hij op viel.
Sowieso. Die gast woont in Italië (gaat hij verhuizen?) én is steward. Dan komt Gordon alsnog steeds thuis in een leeg huis, wat hij juist niet wilde _O- en dan mag hij ook niet gaan scharrelen, want getrouwd. :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175418546
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 03:49 schreef Monkeymind het volgende:
Is die Manuel nou de enige met wie gordon de nacht heeft doorgebracht?
Lekker opzichtig; eerst even uitproberen hoe de seks is voordat hij hem ten huwelijk zal vragen...

Als hij hiervoor kiest, leert hij niks van alle eerdere foute mannen waar hij op viel.
Volgens mij bleven ze allemaal logeren. Dat hotel was alleen overdag.
pi_175421391
Hopelijk voor Rogier wordt hij niet gekozen, die Gordon walst volle bak over hem heen.
pi_175429612
Het gaat tussen Manuel en Rogier. Gordon gaat vast voor Manuel kiezen. Kan die over een tijdje waarschijnlijk de serie "Gordon gaat scheiden" gaan uitzenden. Die Manuel is er alleen maar op uit om zelf de showbizz in te gaan.
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:10:56 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175429679
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:29 schreef Wuwwa het volgende:
Hopelijk voor Rogier wordt hij niet gekozen, die Gordon walst volle bak over hem heen.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Gordon is een mafklapper die eens in de zo veel tijd ontspoort en ik zou dat gewoon pijnlijk vinden voor Rogier.

Laat dan die Italiaan de kooltjes maar uit het vuur halen. Die kan tenminste wég van dit hele circus.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175429776
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat ben ik eigenlijk wel met je eens. Gordon is een mafklapper die eens in de zo veel tijd ontspoort en ik zou dat gewoon pijnlijk vinden voor Rogier.

Laat dan die Italiaan de kooltjes maar uit het vuur halen. Die kan tenminste wég van dit hele circus.
Volgens de documentaire van profiel is gordon juist een heel zorgzaam en lief type, soms teveel waardoor hij mensen afstoot.

Het gedrag van gordon vindt ik ook niet heel abnormaal als je beseft dat hij op jonge leeftijd is verstoten door zijn familie en zelfmoord heeft proberen te plegen.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:19:48 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175429882
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Volgens de documentaire van profiel is gordon juist een heel zorgzaam en lief type, soms teveel waardoor hij mensen afstoot.

Het gedrag van gordon vindt ik ook niet heel abnormaal als je beseft dat hij op jonge leeftijd is verstoten door zijn familie en zelfmoord heeft proberen te plegen.
Hij heeft zelf ooit gezegd borderliner te zijn. Dat is geen sinecure hoor, voor een partner. Dan vertoon je moeiteloos leugenachtig gedrag en doe je je makkelijk anders voor dan je bent. Hoe dan ook aandacht krijgen is een speerpunt. De ene keer als lieve charmeur en als die fase voorbij is als herrieschopper. Dat afwisselen is de verwarring scheppen waar borderliners zo van houden.

Bovendien vertelt hij zelf zich regelmatig te buiten te gaan aan drank en drugs als het hem te veel wordt - wat hij lekker zelf moet weten (en wat ook best in te voelen is, gezien zijn borderline), maar ook dat is voor een echtgenoot moeilijk, lijkt me.

Dan kun je daarnaast als buitenstaander zelfs constateren wat voor gedoe het al jaaaaaaaaaaaaaren is met Gordon en zijn 'ware liefdes' en dan weet je toch wel genoeg? We kunnen best doen alsof hij een opgeruimd, stabiel mens is zonder issues, maar dan was dit programma er toch niet?

Geer heeft zich er ook wel eens over uitgesproken. En ook Tineke de Nooij. De éne dag ben je zijn beste vriend en de volgende dag belt hij jou (met een beetje mazzel) of de Privé (met een beetje pech) om je totaal af te branden.

Dat zijn jeugd niet best was, neem ik gerust van je aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 01-12-2017 17:52:05 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175430570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hij heeft zelf ooit gezegd borderliner te zijn. Dat is geen sinecure hoor, voor een partner. Dan vertoon je moeiteloos leugenachtig gedrag en doe je je makkelijk anders voor dan je bent. Hoe dan ook aandacht krijgen is een speerpunt. De ene keer als lieve charmeur en als die fase voorbij is als herrieschopper. Dat afwisselen is de verwarring scheppen waar borderliners zo van houden.

Bovendien vertelt hij zelf zich regelmatig te buiten te gaan aan drank en drugs als het hem te veel wordt - wat hij lekker zelf moet weten (en wat ook best in te voelen is, gezien zijn borderline), maar ook dat is voor een echtgenoot moeilijk, lijkt me.

Dan kun je daarnaast als buitenstaander zelfs constateren wat voor gedoe het al jaaaaaaaaaaaaaren is met Gordon en zijn 'ware liefdes' en dan weet je toch wel genoeg?

Geer heeft zich er ook wel eens over uitgesproken. En ook Tineke de Nooij. De éne dag ben je zijn beste vriend en de volgende dag belt hij jou (met een beetje mazzel) of de Privé (met een beetje pech) om je totaal af te branden.

Dat zijn jeugd niet best was, neem ik gerust van je aan.
De laatste maanden heb ik niks negatiefs meer uitgelezen en zover ik weet is hij ook gestopt met drugs.

Volgens een expert in profiel is het geen borderline maar is het wat hij noemt een narcistische opblaas, mensen die zo iets traumatisch hebben gemaakt dat ze een narcistische houding gaan aannemen die als het ware een cocon om hun zelf vormt, zo narcistische cocon wordt gevoed door aandacht. In die documantaire zie je opeens een heel ander en kwetsbaar persoon.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:54:17 #67
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175430622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De laatste maanden heb ik niks negatiefs meer uitgelezen en zover ik weet is hij ook gestopt met drugs.

Volgens een expert in profiel is het geen borderline maar is het wat hij noemt een narcistische opblaas, mensen die zo iets traumatisch hebben gemaakt dat ze een narcistische houding gaan aannemen die als het ware een cocon om hun zelf vormt, zo narcistische cocon wordt gevoed door aandacht. In die documantaire zie je opeens een heel ander en kwetsbaar persoon.
Oké nee ja dan heeft hij opeens toch geen probleem. Blij dat je het even nuanceerde.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175430727
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oké nee ja dan heeft hij opeens toch geen probleem. Blij dat je het even nuanceerde.
Het verschil is dat dit als het ware een zelf gecreëerde ziekte is, borderline is permanent.

Daarnaast zeg ik alleen maar dat gordon in werkelijkheid een zielig hoopje eenzame! ellende, die daardoor alleen maar meer wordt afgestoten.

Ik durf wel te wedden dat hij een zwaarder leven heeft gehad en nog steeds heeft dan de meeste fokkers, jouw inclusief.
speak only if it improves the silence.
pi_175430753
Gordon heeft geen borderline op zeker aangezien ik het zelf wel heb en de verschillen duidelijk zijn. Wel is hij een narcist maar wel een goedzak volgens mij.
pi_175430824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef Poepz0r het volgende:
Gordon heeft geen borderline op zeker aangezien ik het zelf wel heb en de verschillen duidelijk zijn. Wel is hij een narcist maar wel een goedzak volgens mij.
Een narcist is hij per definitie niet, een narcist kan niet beschrijven hoe zijn gedrag is en wat de invloed is op zijn omgeving(geen zelfbewustzijn over zijn gedrag), gordon kan dat juist zeer goed.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:05:46 #71
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175430882
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef Poepz0r het volgende:
Gordon heeft geen borderline op zeker aangezien ik het zelf wel heb en de verschillen duidelijk zijn. Wel is hij een narcist maar wel een goedzak volgens mij.
Dan moet hij dat zelf ook maar niet beweren, om mee te pronken, wel?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175430940
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan moet hij dat zelf ook maar niet beweren, om mee te pronken, wel?
Dat is geen pronken maar waarschijnlijk gewoon iemand die dingen over zijn gedrag is gaan opzoeken en logischerwijs op borderline is uitgekomen, de symptomen komen best overeen.
speak only if it improves the silence.
pi_175430942
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan moet hij dat zelf ook maar niet beweren, om mee te pronken, wel?
Ligt aan de context etc. Heeft er wel trekken van maar dat hebben meer mensen
pi_175434165
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:19 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik vind hem aantrekkelijk.

Rogier gaat sowieso heel hoge ogen scoren bij leuke homo's die hem op tv zien.

En MissJ awww O+
:*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_175437602
5 EUR op het feit dat Gerard Joling zometeen de clue weggeeft bij RTL Late Night en de uitkomst verklapt... het wordt wel weer een keer tijd voor een goede bloedbonje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175439014
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:34 schreef TheVulture het volgende:
5 EUR op het feit dat Gerard Joling zometeen de clue weggeeft bij RTL Late Night en de uitkomst verklapt... het wordt wel weer een keer tijd voor een goede bloedbonje
Helaas. Hoewel hij het voor een avondje werken wel kon verklappen _O-
pi_175537060
Verklapt Rogier met gouden ring dat hij met Gordon trouwde?

https://www.ad.nl/show/ve(...)on-trouwde~a4f330e9/
pi_175537108
Ziet er geënsceneerd uit.
-nee-
pi_175537637
Zoals ik al eerder zei, het is allemaal gewoon in scene gezet. Gordon trouwt met die Italiaan die niets van Gordon wist (are you famous?) en na verloop van tijd loopt dat zogenaamde huwelijk op de klippen. En dan horen we nooit meer iets van die Italiaan en die Nederlandse mannen leiden geen gezichtverlies en worden niet achtervolgd door de papparazi omdat ze toch niet gekozen waren.
Gewoon een format waar RTL en Gordon weer goed aan verdienen.
pi_175542467
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:39 schreef praadje het volgende:
Zoals ik al eerder zei, het is allemaal gewoon in scene gezet. Gordon trouwt met die Italiaan die niets van Gordon wist (are you famous?) en na verloop van tijd loopt dat zogenaamde huwelijk op de klippen. En dan horen we nooit meer iets van die Italiaan en die Nederlandse mannen leiden geen gezichtverlies en worden niet achtervolgd door de papparazi omdat ze toch niet gekozen waren.
Gewoon een format waar RTL en Gordon weer goed aan verdienen.
Exact, Italiaan is uiteraard gewoon een acteur.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:59:11 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175548496
Vanavond weer!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175554011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 03:21 schreef Za het volgende:

[..]

Exact, Italiaan is uiteraard gewoon een acteur.
Dat niet. Manuel is een bekende van Gordon en een vriend van een vriend van Gordon.
pi_175554930
En Rogier en Gordon dragen nu dezelfde ring. Blablabla.
Volgens mij gewoon alle 3 dezelfde ring want trouwen doen ze volgende week pas.

Of niet 😂
pi_175555392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:35 schreef ChilllayD het volgende:
En Rogier en Gordon dragen nu dezelfde ring. Blablabla.
Volgens mij gewoon alle 3 dezelfde ring want trouwen doen ze volgende week pas.

Of niet 😂
Hij is al lang getrouwd
speak only if it improves the silence.
pi_175555983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat niet. Manuel is een bekende van Gordon en een vriend van een vriend van Gordon.
Geen bekende van Gordon volgens mij want in 1 van de afleveringen vraagt hij heel verbaasd aan Gordon 'are you a famous man?' Maar hij had wel eens van Gordon gehoord via een vriend.
pi_175556042
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:03 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Een narcist is hij per definitie niet, een narcist kan niet beschrijven hoe zijn gedrag is en wat de invloed is op zijn omgeving(geen zelfbewustzijn over zijn gedrag), gordon kan dat juist zeer goed.
Een narcist is uitstekend bewust van zijn of haar gedrag. Er wordt alleen voor gekozen om er niets mee te doen aangezien het empathisch vermogen ontbreekt om in te zien welke gevolgen dit heeft voor de omgeving. Het bewustzijn van dit gedrag is er weldegelijk, maar voornamelijk alleen voor het eigen motief. Dat maakt een narcist overigens ook meteen heel erg voorspelbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 18:29:48 ]
  donderdag 7 december 2017 @ 18:36:10 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175556244
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:35 schreef ChilllayD het volgende:
En Rogier en Gordon dragen nu dezelfde ring. Blablabla.
Volgens mij gewoon alle 3 dezelfde ring want trouwen doen ze volgende week pas.

Of niet 😂
Volgens mij draagt rogier die ring ook toen hij in ondertrouw ging met Gordon (tegelijk met Manuel)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 7 december 2017 @ 20:13:23 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175558996
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Volgens mij draagt rogier die ring ook toen hij in ondertrouw ging met Gordon (tegelijk met Manuel)
Daar draagt hij een ring aan zijn andere hand, op andere foto's zie je duidelijk dat dat een andere ring is.
KuikenGuppy
  donderdag 7 december 2017 @ 20:14:20 #89
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175559027
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Daar draagt hij een ring aan zijn andere hand, op andere foto's zie je duidelijk dat dat een andere ring is.
Nou ja, over een weekje weten we het zeker *O* en dan met z'n allen demonstreren als Rogier het niet is geworden! #teamrogier w/
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 7 december 2017 @ 20:15:47 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175559086
Vanavond toch? Of rekken ze het nog een week?
KuikenGuppy
  donderdag 7 december 2017 @ 20:19:33 #91
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175559205
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:15 schreef Burdie het volgende:
Vanavond toch? Of rekken ze het nog een week?
Ik hoorde in dit topic steeds de 14e :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 7 december 2017 @ 20:22:48 #92
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_175559308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:19 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik hoorde in dit topic steeds de 14e :o
Dat zou jammer zijn! Hopelijk toch vanavond.
Don't call me Shirley
  donderdag 7 december 2017 @ 20:24:33 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175559351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn! Hopelijk toch vanavond.
Vanavond keuze, volgende week trouwen *O*

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 7 december 2017 @ 20:38:08 #94
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_175559781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Vanavond keuze, volgende week trouwen *O*

[ afbeelding ]
Oooh daar kan ik mee leven hahah. Ben zo benieuwd!!!
Don't call me Shirley
  donderdag 7 december 2017 @ 21:06:14 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175560696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]

Oooh daar kan ik mee leven hahah. Ben zo benieuwd!!!
Zul je zien dat volgende week niemand kijkt _O- tenminste als hij voor Manuel kiest :(

#teamrogier *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 7 december 2017 @ 21:25:23 #96
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175561262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]

Oooh daar kan ik mee leven hahah. Ben zo benieuwd!!!
Ooooo zo spannend! Dat handje van Manuel op de buik vertrouw ik niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 7 december 2017 @ 21:28:23 #97
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_175561339
Nou, ik schakel op tijd in om Chantal naar de wc horen te gaan -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_175561376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:28 schreef Maraca het volgende:
Nou, ik schakel op tijd in om Chantal naar de wc horen te gaan -O-
Smerig inderdaad
pi_175561401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:29 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Smerig inderdaad
ik kreeg een stijfje
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:32:57 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_175561453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:29 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Smerig inderdaad
Wat ik het irritantst vond is dat ze fluisterde, op een of andere manier irriteert me dat mateloos als iemand op tv fluistert :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')