abonnement Unibet Coolblue
pi_175327394
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je hersenen? :D
Ja, vast :P
:D
  zondag 26 november 2017 @ 22:06:00 #152
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175328226
Ken deze site ook niet (noch de betrouwbaarheid, al zie ik dingen staan die ik ook elders heb gelezen), maar volgens deze site was Kubica het snelst in uit de auto komen

http://www.thedrive.com/s(...)is-not-about-fitness
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:18:24 #153
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_175330220
Wat een lul zeg die Plooij, mister bigshot. :')
Die vindt zichzelf waarschijnlijk ook oprecht goed.
pi_175330483
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 19:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Tijden veranderen. Met brandstofmanagement kunnen sommige teams erg listig worden.

Wat vinden jullie van de race van Stroll?
Hij begon op zich goed, heeft een leuke battle gehad met Grosjean, maar zijn tweede bandenwissel heeft hem de das omgedaan. Ik heb wel vaker mensen horen zeggen dat hij een echte bandenvreter is en daar (hard) aan moet werken.
Stroll is gewoon te slecht voor F1. In de kwali ook op een seconde met notabene Massa die ook niet eens tot de top 10 van het veld hoort. Zodra het geld van papa niet meer komt denk ik niet dat er iemand op hem zit te wachten. Gaat een dure carriere worden.
pi_175331015
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er is nu meer actie op de baan in plaats van in de pits.

Dit jaar minder dan de afgelopen jaren (toen het boven de 50 zat), en deze race helemaal, maar nog altijd meer dan tussen pakweg 2000 en 2009 waar je gemiddeld 15 inhaalacties per grand prix had, met zelfs hooguit 10 per grand prix in de laatste jaren van het bijtanken.

Toen het verboden werd ging het aantal de acties op de baan meteen omhoog naar bijna 30, zonder DRS en Pirellibanden. In de jaren erna steeg dat naar ruim 50 inhaalacties per GP.

Het probleem dit jaar is vooral dat hwt moeilijker inhalen is dan de afgelopen jaren door de hogere downforce en dus drag van deze auto's. Daar hebben ze te weinig rekening mee gehouden toen ze met deze nieuwe regels kwamen.
Met bijtanken heb je veel meer mogelijkheden qua strategie. Nu is 1x stoppen en iedereen reageert op elkaar om geen undercut om de oren te krijgen. Na deze stop is de race zo goed als klaar.

Aantal inhaalacties zegt ook weinig. Hamilton haalde in Brazilie wat rijders in door op een knopje te drukken, maar er zat geen spannend gevecht bij. Auto's moeten elkaar gewoon fatsoenlijk kunnen volgen en er moeten fatsoenlijke banden komen + bijtanken om meer variatie qua strategie te krijgen.
pi_175331337
Hoe groot achten jullie de kans dat RBR zijn zaakjes volgend jaar wel op orde heeft?
pi_175331514
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 02:30 schreef MakkieR het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat RBR zijn zaakjes volgend jaar wel op orde heeft?
Belangrijker is dat Renault zujn zaakjes op orde heeft
  maandag 27 november 2017 @ 05:29:39 #158
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 27 november 2017 @ 07:43:29 #159
408813 crew  trein2000
pi_175332174
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 02:30 schreef MakkieR het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat RBR zijn zaakjes volgend jaar wel op orde heeft?
80-90%
De vraag is echter heeft Renault hun zaakjes op orde?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 27 november 2017 @ 07:52:51 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175332244
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 07:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

80-90%
De vraag is echter heeft Renault hun zaakjes op orde?
Het team zeker niet, de motorfabrikant mogelijk. Punt is dat de motorenfabriek zich ingesteld lijkt te hebben op subtop, net als het team.
pi_175332354
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben te lui om twee jaar terug te gaan zoeken in deze reeks, maar ik kan me niet herinneren dat iedereen hier laaiend enthousiast was over Plooij.
ik ook niet :X
pi_175332432
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 07:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het team zeker niet, de motorfabrikant mogelijk. Punt is dat de motorenfabriek zich ingesteld lijkt te hebben op subtop, net als het team.
Denk dat het team nu wel op zoek is naar een nieuwe pit member, 2x dezelfde gast die gister de stop verklooide. Vraag me af of de sleutel wel goed was.
pi_175332652
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 07:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het team zeker niet, de motorfabrikant mogelijk. Punt is dat de motorenfabriek zich ingesteld lijkt te hebben op subtop, net als het team.
Hoezo ingesteld op subtop? Ze maken best wel stappen
pi_175332684
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ken deze site ook niet (noch de betrouwbaarheid, al zie ik dingen staan die ik ook elders heb gelezen), maar volgens deze site was Kubica het snelst in uit de auto komen

http://www.thedrive.com/s(...)is-not-about-fitness
Ja dat is niet eerlijk natuurlijk, want die heeft maar een halve arm.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175332699
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:35 schreef opreis het volgende:

[..]

Stroll is gewoon te slecht voor F1. In de kwali ook op een seconde met notabene Massa die ook niet eens tot de top 10 van het veld hoort. Zodra het geld van papa niet meer komt denk ik niet dat er iemand op hem zit te wachten. Gaat een dure carriere worden.
Dat geld van papa kan gewoon blijven komen hoor. Die heeft geld zat om nog honderden miljoenen erin te pompen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175332766
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 02:30 schreef MakkieR het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat RBR zijn zaakjes volgend jaar wel op orde heeft?
Ik denk dat deze GP een pijnlijke preview voor 2018 was.

RBR heeft een prima auto, maar Renault is nog steeds onbetrouwbaar en hebben amper de ontwikkelingen geleverd die er zogenaamd al aan het begin van het seizoen zouden zijn.

Dus elke belofte qua 'quali-mode' of weet ik veel wat, ik geloof er niks van voor 2018. Andere teams rijden daar al 2/3 seizoenen mee en hebben het tot in den treure getest, ik verwacht 6 geplofte Renaults de eerste keer dat ze quali-mode proberen. :')
Jack does it in real time...
  maandag 27 november 2017 @ 09:05:32 #167
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175332863
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 08:47 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoezo ingesteld op subtop? Ze maken best wel stappen
Waarmee ze nu inderdaad in de subtop zijn aanbeland. Of ja, net daaronder, want RBR is de subtop.
pi_175333218
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 07:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

80-90%
De vraag is echter heeft Renault hun zaakjes op orde?
Hoe zat het eigenlijk in de tijd dat RBR dominant was met Vettel, met wat voor motor reden ze toen?
pi_175333268
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2017 08:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat geld van papa kan gewoon blijven komen hoor. Die heeft geld zat om nog honderden miljoenen erin te pompen.
Stroll rijdt 4 setjes banden aan gort en wordt laatste, echt te triest voor woorden. Idem in Brazilië, die paar "hoge" plekken zijn gewoon mazzel geweest.
pi_175333305
quote:
13s.gif Op maandag 27 november 2017 09:33 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Stroll rijdt 4 setjes banden aan gort en wordt laatste, echt te triest voor woorden. Idem in Brazilië, die paar "hoge" plekken zijn gewoon mazzel geweest.
Dat weet ik, maar er werd gezegd zodra papa niet meer met geld strooit.

Die knaker heeft diepe zakken. Hele diepe zakken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 27 november 2017 @ 09:38:08 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175333328
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2017 09:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar er werd gezegd zodra papa niet meer met geld strooit.

Die knaker heeft diepe zakken. Hele diepe zakken.
dat heeft ie zeker maar als hij net zo zakelijk naar zijn zoon zou kijken weet hij dat het hem niet gaat worden, zou me ook verbazen als die na 2018 nog rijdt al heb ik geen idee wat voor contract vader met Williams heeft.
pi_175333384
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 09:38 schreef Tarado het volgende:
dat heeft ie zeker maar als hij net zo zakelijk naar zijn zoon zou kijken weet hij dat het hem niet gaat worden
Tuurlijk. Aan de andere kant, als je zoveel geld hebt dat het eigenlijk toch niet meer op kan en een paar miljoen meer of minder gewoon niet zo heel veel uitmaakt, waarom dan niet aan je zoon geven zodat hij kan doen wat ie leuk vindt omdat ie anders toch niks kan. Dan boeit het toch niet dat ie dit eigenlijk ook niet kan?

Als ik zoveel geld had kocht ik me ook een stoeltje, of ik er nou wat van bakte of niet :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 november 2017 @ 09:43:16 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175333412
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 09:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat heeft ie zeker maar als hij net zo zakelijk naar zijn zoon zou kijken weet hij dat het hem niet gaat worden, zou me ook verbazen als die na 2018 nog rijdt al heb ik geen idee wat voor contract vader met Williams heeft.
Daddy please ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175333432
Het Renault fabrieksteam maakt echt wel stappen en de faciliteiten in Enstone zijn goed. Het kost alleen tijd om het personeelsbestand weer op niveau te krijgen nadat er een hoop mensen buitenboord gezet zijn in de Genii Capital jaren. Qua snelheid zijn ze nu best of the rest na Mercedes, Ferrari en RBR. Best indrukwekkend. Tevens hebben ze een erg sterk rijdersduo. Ik kijk sowieso wel uit naar het nieuwe seizoen want McLaren gaat de aansluiting waarschijnlijk ook vinden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 november 2017 @ 09:46:06 #175
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175333462
uiteindelijk moet zoiets de ontwikkeling van de motor ook gaan helpen
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')