abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 november 2017 @ 15:52:12 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175241455
quote:
'Oke, volgende keer moeten we het beter doen maar nu was het wel ff lekker cashen'
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175241677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:46 schreef revpolen het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond? ( Lisk 19:00 )
Hoop op leuk nieuws en dan moon!
Denk dat er niet veel verandert of dat ie zakt. Buy the rumour, sell the news. Waar komt die stijging van de laatste week anders vandaan?

Er komt ook geen nieuw nieuws zover ik weet.
  woensdag 22 november 2017 @ 16:05:32 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175241752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:46 schreef revpolen het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond? ( Lisk 19:00 )
Hoop op leuk nieuws en dan moon!
Dat zou leuk zijn. :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175241775
Live te volgen op youtube dat van lisk, vanaf 18:30 19:00

https://twitter.com/liskhq

Ik denk zelf dat we een sellwave krijgen na de conference.
Lambo of Rekt
pi_175241876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 15:46 schreef revpolen het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond? ( Lisk 19:00 )
Hoop op leuk nieuws en dan moon!
Koers loopt al op dus ik denk dat de inner circle nu aan het inkopen is.
pi_175241910
Het belangrijkste nieuws is eigenlijk de datum van de rebranding. Als die op korte termijn is (nog binnen het jaar) verwacht ik eigenlijk zeker geen dump. Mocht de datum pas in na de jaarwisseling vallen verwacht ik wat teleurgestelde mensen en een lichte dump.

Maargoed, ik zit er waarschijnlijk volledig naast.
pi_175241952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:12 schreef daankes het volgende:
Het belangrijkste nieuws is eigenlijk de datum van de rebranding. Als die op korte termijn is (nog binnen het jaar) verwacht ik eigenlijk zeker geen dump. Mocht de datum pas in na de jaarwisseling vallen verwacht ik wat teleurgestelde mensen en een lichte dump.

Maargoed, ik zit er waarschijnlijk volledig naast.
Alles boven de 7 dollar is al fantastisch
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 november 2017 @ 16:35:24 #283
163650 Greys
pi_175242287
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 01:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Het is mij net gelukt om mijn BTG vanuit Electrum naar een exchange (HitBTC in mijn geval) te krijgen!
Helaas, halve dag mee bezig geweest. Tevergeefs. Ondanks dat m'n private keys niet met een 3 beginnen gilt Coinomi bij elke key 'this private key does not contain any funds' en blijft dat ook doen. Ook na tig keer opnieuw proberen. Ook met QR code. Alles geprobeerd. En ja nogal wiedes dat er geen funds op staan want ze zijn van de wallet die leeg is na het overzetten. Maar ik kom dus nergens zo.

Toen geGoogled en gemaild met BTG en nog een manier gekregen dat je in Coinomi restore wallet doet en de seed van je inmiddels lege wallet invoert. Dan zegt ie seed incorrect.

Zag in diverse comments dat anderen er ook last van hebben. Dus geen idee hoe het jou gelukt is, hier werkt het niet. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 22-11-2017 17:08:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175242798
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Helaas, halve dag mee bezig geweest. Tevergeefs. Ondanks dat m'n private keys niet met een 3 beginnen gilt Coinomi bij elke key 'this private key does not container any funds' en blijft dat ook doen. Ook na tig keer opnieuw proberen. Ook met QR code. Alles geprobeerd. En ja nogal wiedes dat er geen funds op staan want ze zijn van de wallet die leeg is na het overzetten. Maar ik kom dus nergens zo.

Toen geGoogled en nog een manier gevonden dat je in Coinomi restore wallet doet en de seed van je inmiddels lege wallet invoert. Dan zegt ie seed incorrect.

Zag in diverse comments dat anderen er ook last van hebben. Dus geen idee hoe het jou gelukt is, hier werkt het niet. :{
Ah jammer dat het jou niet lukt! Als het adres (en dus ook de private key) BTC bevatte voor het overzetten zouden ze wel degelijk nu nog steeds funds moeten bevatten, namelijk dezelfde hoeveelheid in Bitcoin Gold. Beginnen jouw Private Keys met een letter K of L?
pi_175242837
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Helaas, halve dag mee bezig geweest. Tevergeefs. Ondanks dat m'n private keys niet met een 3 beginnen gilt Coinomi bij elke key 'this private key does not container any funds' en blijft dat ook doen. Ook na tig keer opnieuw proberen. Ook met QR code. Alles geprobeerd. En ja nogal wiedes dat er geen funds op staan want ze zijn van de wallet die leeg is na het overzetten. Maar ik kom dus nergens zo.

Toen geGoogled en nog een manier gevonden dat je in Coinomi restore wallet doet en de seed van je inmiddels lege wallet invoert. Dan zegt ie seed incorrect.

Zag in diverse comments dat anderen er ook last van hebben. Dus geen idee hoe het jou gelukt is, hier werkt het niet. :{
Kan je niet een klein beetje btc terug zetten zodat de wallet niet "leeg" is?
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 november 2017 @ 17:07:45 #286
163650 Greys
pi_175242922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 16:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ah jammer dat het jou niet lukt! Als het adres (en dus ook de private key) BTC bevatte voor het overzetten zouden ze wel degelijk nu nog steeds funds moeten bevatten, namelijk dezelfde hoeveelheid in Bitcoin Gold. Beginnen jouw Private Keys met een letter K of L?
Ja, K en L.
Dus ik was al helemaal blij want dan zou het wel gaan lukken. :D Maar helaas. Geen idee wat er nou fout gaat, maar zag dat meer mensen exact hetzelfde probleem hebben. Meh!

BCH claimen destijds was een makkie vergeleken met dit gekloot. Van de support van Bitcoin Gold kreeg ik daarna dus nog een veel makkelijker manier, gewoon de seed woorden van je inmiddels lege wallet in Coinomi zetten na 'restore wallet'. Maar daar roept ie weer dat de seed niet klopt. Aangezien ik hem gewoon kan checken in Electrum klopt ie ook na tachtig keer checken niet. Dus voor nu geef ik het even op. Misschien als ik hernieuwde moed heb ga ik er weer uren in steken. Maar het blijft zonde. (Kan het echt niet uitstaan _O- )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 22 november 2017 @ 17:10:10 #287
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_175242963
PM anders eens je word seed? Wil wel voor je kijken
pi_175242970
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, K en L.
Dus ik was al helemaal blij want dan zou het wel gaan lukken. :D Maar helaas. Geen idee wat er nou fout gaat, maar zag dat meer mensen exact hetzelfde probleem hebben. Meh!

BCH claimen destijds was een makkie vergeleken met dit gekloot. Van de support van Bitcoin Gold kreeg ik daarna dus nog een veel makkelijker manier, gewoon de seed woorden van je inmiddels lege wallet in Coinomi zetten na 'restore wallet'. Maar daar roept ie weer dat de seed niet klopt. Aangezien ik hem gewoon kan checken in Electrum klopt ie ook na tachtig keer checken niet. Dus voor nu geef ik het even op. Misschien als ik hernieuwde moed heb ga ik er weer uren in steken. Maar het blijft zonde. (Kan het echt niet uitstaan _O- )
ik had problemen met coins op MEW als er geen ether op stond eerder... toen ik 0,02 ether erop zette kwamen ze weer terug.
Lambo of Rekt
  woensdag 22 november 2017 @ 17:11:28 #289
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175242984
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:10 schreef damsco het volgende:
PM anders eens je word seed? Wil wel voor je kijken
:') _!!
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_175242987
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:11 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

:') _!!
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 november 2017 @ 17:14:35 #291
163650 Greys
pi_175243037
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ik had problemen met coins op MEW als er geen ether op stond eerder... toen ik 0,02 ether erop zette kwamen ze weer terug.
In élke beschrijving van het claimen staat dat je eerst je wallet helemaal leeg moet maken. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175243050
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]

In élke beschrijving van het claimen staat dat je eerst je wallet helemaal leeg moet maken. :P
Ok, ja ik roep wat mij overkomen is he, ik heb t niet gelezen over BTG :@
Lambo of Rekt
pi_175243081
quote:
1s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, K en L.
Dus ik was al helemaal blij want dan zou het wel gaan lukken. :D Maar helaas. Geen idee wat er nou fout gaat, maar zag dat meer mensen exact hetzelfde probleem hebben. Meh!

BCH claimen destijds was een makkie vergeleken met dit gekloot. Van de support van Bitcoin Gold kreeg ik daarna dus nog een veel makkelijker manier, gewoon de seed woorden van je inmiddels lege wallet in Coinomi zetten na 'restore wallet'. Maar daar roept ie weer dat de seed niet klopt. Aangezien ik hem gewoon kan checken in Electrum klopt ie ook na tachtig keer checken niet. Dus voor nu geef ik het even op. Misschien als ik hernieuwde moed heb ga ik er weer uren in steken. Maar het blijft zonde. (Kan het echt niet uitstaan _O- )
Dat de seed restoren in Coinomi niet werkt met Electrum wallets was ik gisteren ook al achter, vandaar dat ik het via het importen van de Private Key heb geprobeerd en dat werkte wel. Is mij een raadsel waarom het dan bij jou niet werkt. :{

edit: Just to be sure: weet je wel zeker dat er BTC saldo op de private keys die je hebt geprobeerd stond? Want een wallet in Electrum bestaat uit een stuk of 30 adressen (public keys) en bijbehorende private keys en op lang niet alle keys heb je saldo staan.
pi_175243232
Klopt het dat de withdrawal fee in Kraken 0.001BTC is? Als in, als je BTC van Kraken naar je wallet wilt knallen, kost je dat zo'n 7 euro?

My god, dan kun je ze net zo goed op Bitonic kopen (vanaf een euro of 500)
(Y)
pi_175243630
Hahaha die lisk live channel ontploft op youtube :D
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games woensdag 22 november 2017 @ 17:59:00 #296
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175243815
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:10 schreef damsco het volgende:
PM anders eens je word seed? Wil wel voor je kijken
hier zou eigelijk een ban op moeten staan
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175243859
quote:
4s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:59 schreef Oscar. het volgende:

[..]

hier zou eigelijk een ban op moeten staan
Wat een nerd eh, hopelijk sarcasm.
pi_175244144
quote:
14s.gif Op woensdag 22 november 2017 17:10 schreef damsco het volgende:
PM anders eens je word seed? Wil wel voor je kijken
Niet doen dit.
pi_175244397
Vol verwachting klopt ons hart...
pi_175244416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:29 schreef MaGNeT het volgende:
Vol verwachting klopt ons hart...
:Y
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')