abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  CHI shopkeeper vrijdag 24 november 2017 @ 11:36:48 #76
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175276876
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
99s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:55 schreef CrashO het volgende:
Hoi Gearbest,

Er is een refund gedaan omdat een deel van mijn bestelling (die op voorraad was) na 3 weken nog niet verzonden was. Maar ook dat is intussen al bijna 2 weken geleden en ik heb nog niks terug ontvangen.

Ordernummer: W1710201523590440
Orderdatum: 20 oktober
Product: BUBM Polyester Electronic Accessories Storage Bag
Annuleringsdatum: 11 november
Dat is inderdaad allang. Ik ga zorgen dat dit in orde wordt gemaakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:06 schreef NetgearRotterdam het volgende:

[..]

Beste Gearbest,
Ik ga je een link sturen van We Transfer. Hier staat een aantal minuten video op. Hier kun je zien dat mijn 'oude Huawei' wel bij laadt en de nieuwe Ulefone alleen maar leger raakt en niet bij laadt met de adapter aangesloten.
Je zou ook hier al een bericht moeten over moeten hebben ontvangen. Die kan je ook direct de link doorsturen. Ze zullen dit namelijk vrij zeker vragen. ^O^
pi_175277498
Beste Gearbest,

Ik wil bij jullie de Xiaomi Huami AMAZFIT bestellen maar ik zie bij de shipping methods geen priority shipping staan. Is dat niet mogelijk ivm douane kosten?

Mvg, Hamamatsu
  CHI shopkeeper vrijdag 24 november 2017 @ 12:30:35 #78
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175277751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:14 schreef Hamamatsu het volgende:
Xiaomi Huami AMAZFIT
Hallo,
Je bedoelt deze versie van de Xiaomi Huami AMAZFIT?
Bij deze is dat helaas niet mogelijk inderdaad. Ik kan dat helaas ook niet regelen. Als de verzendmethode er niet bij staat dan lukt mij dat niet. Sorry.
pi_175282088
registreer om deze reclame te verbergen
Hi Gearbest,

Zou u mij kunnen helpen bij het verkrijgen van een status update van mijn resend order?
We naderen namelijk de derde week, na verzenddatum en mijn resend order staat nog steeds op status "Your parcel is on its way".

Bij het verzoek voor een resend heb ik specifiek gevraagd om de resend via een andere shipping methode te doen en vindt het erg jammer dat het opnieuw via DPD verstuurd is.

Mijn ordergegevens zijn:
- Oorspronkelijke orderdatum:7-10-2017
- Resend orderdatum: 04-11-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Oorspronkelijke ordernummer: W1710071603569152
- Resend ordernummer: WRMA1711031926442489C
- Oorspronkelijke tracking nummer: 15505982217377 (pakket is zoek bij DPD)
- Resend tracking nummer: 5986702026
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar na bijna 3 weken nog steeds geen status update.
- Voorkeur: Mocht het nog niet zijn verstuurd, dan graag een refund.

Dank voor de moeite.

[ Bericht 1% gewijzigd door fady34 op 24-11-2017 16:45:46 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 24 november 2017 @ 18:22:58 #80
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175283996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:33 schreef fady34 het volgende:
Hi Gearbest,

Zou u mij kunnen helpen bij het verkrijgen van een status update van mijn resend order?
We naderen namelijk de derde week, na verzenddatum en mijn resend order staat nog steeds op status "Your parcel is on its way".

Bij het verzoek voor een resend heb ik specifiek gevraagd om de resend via een andere shipping methode te doen en vindt het erg jammer dat het opnieuw via DPD verstuurd is.

Mijn ordergegevens zijn:
- Oorspronkelijke orderdatum:7-10-2017
- Resend orderdatum: 04-11-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Oorspronkelijke ordernummer: W1710071603569152
- Resend ordernummer: WRMA1711031926442489C
- Oorspronkelijke tracking nummer: 15505982217377 (pakket is zoek bij DPD)
- Resend tracking nummer: 5986702026
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar na bijna 3 weken nog steeds geen status update.
- Voorkeur: Mocht het nog niet zijn verstuurd, dan graag een refund.

Dank voor de moeite.
Je order is onderweg. Mocht er nog geen update zijn over 8-10 dagen laat het dan direct weten. We hebben bewust voor DPD gekozen, omdat dit normaal gezien een betrouwbare verzendmethode is. Verder is bij de andere methodes de kans op douane kosten een stuk groter.
pi_175291803
Beste gearbest ik ben begoorlijk lang op een zending aan het wachten kunnen jullie hulp bieden?
pi_175291890
registreer om deze reclame te verbergen
Odernummer : RN431798039CN en RN431855164CN deze orders duren al meer dan 25 dagen en ik word niet geholpen ik wil of een refund of nieuwe items gezonden krijge kunnen jullie helpen
pi_175292964
Als ik inlog op gearbest en dan op berichten drukt, wordt ik uitgelogd en moet ik nog een keer inloggen om mijn berichten te zien. Lijkt mij niet de bedoeling om dubbel te moeten inloggen.
pi_175296326
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund

Deze laptop is nooit aangekomen en uiteindelijk heeft GearBest Support op 3 november een refund toegezegd via PayPal (volgens de tracking zat het vast bij de douane in Frankrijk en verder dan dat kwam 'ie simpelweg niet, pas nadat de refund was toegezegd bleek in de tracking dat de laptop retour werd gestuurd).

Deze refund is echter nooit binnengekomen ondanks dat ik via het ticketsysteem daarover een klacht heb ingediend. Refund verzoek deed ik via ticket WT17102400700.

Omdat de refund maar niet kwam heb ik onlangs een ticket bij PayPal geopend (nog geen claim dus, enkel een ticket). En nu komt GearBest opeens met het verzoek het ticket te sluiten omdat PayPal het geld zou vasthouden en GearBest niet kon terugstorten.

Nu heb ik weinig zin om dat ticket te sluiten, ik ben bang als ik dat doe en het geld wordt alsnog niet teruggestort dat ik dan niet meer bij PayPal terecht kan...
pi_175296691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:35 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund

Deze laptop is nooit aangekomen en uiteindelijk heeft GearBest Support op 3 november een refund toegezegd via PayPal (volgens de tracking zat het vast bij de douane in Frankrijk en verder dan dat kwam 'ie simpelweg niet, pas nadat de refund was toegezegd bleek in de tracking dat de laptop retour werd gestuurd).

Deze refund is echter nooit binnengekomen ondanks dat ik via het ticketsysteem daarover een klacht heb ingediend. Refund verzoek deed ik via ticket WT17102400700.

Omdat de refund maar niet kwam heb ik onlangs een ticket bij PayPal geopend (nog geen claim dus, enkel een ticket). En nu komt GearBest opeens met het verzoek het ticket te sluiten omdat PayPal het geld zou vasthouden en GearBest niet kon terugstorten.

Nu heb ik weinig zin om dat ticket te sluiten, ik ben bang als ik dat doe en het geld wordt alsnog niet teruggestort dat ik dan niet meer bij PayPal terecht kan...
ze kunnen paypal de opdracht geven om het geld terug te storten op basis van jouw dispute/ticket
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 14:07:33 #86
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175298843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:29 schreef Milz_Cre_R het volgende:
Odernummer : RN431798039CN en RN431855164CN deze orders duren al meer dan 25 dagen en ik word niet geholpen ik wil of een refund of nieuwe items gezonden krijge kunnen jullie helpen
Hallo,
Ik ga je hierbij zeker helpen en welkom op het FOK forum. Zou je de beginpost hier willen lezen en dan daarbij de gegevens in willen vullen. Dat zou een stuk makkelijker zijn O-)
Tevens zou je nog even moeten wachten totdat ik echt actie kan ondernemen. Door de november en aankomende december feestdagen is er een kleine vertraging bij de postorderbedrijven. Hierdoor zou je pakketje nog aan kunnen komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 01:55 schreef THEFXR het volgende:
Als ik inlog op gearbest en dan op berichten drukt, wordt ik uitgelogd en moet ik nog een keer inloggen om mijn berichten te zien. Lijkt mij niet de bedoeling om dubbel te moeten inloggen.
Neehoor dat is vrij normaal. Aangezien mensen ook kunnen bestellen zonder account via PayPal checkout. Als die een ticket aan willen maken krijgen deze login gegevens voor een ticket. Hierdoor zou je dus opnieuw moeten inloggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:35 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund

Deze laptop is nooit aangekomen en uiteindelijk heeft GearBest Support op 3 november een refund toegezegd via PayPal (volgens de tracking zat het vast bij de douane in Frankrijk en verder dan dat kwam 'ie simpelweg niet, pas nadat de refund was toegezegd bleek in de tracking dat de laptop retour werd gestuurd).

Deze refund is echter nooit binnengekomen ondanks dat ik via het ticketsysteem daarover een klacht heb ingediend. Refund verzoek deed ik via ticket WT17102400700.

Omdat de refund maar niet kwam heb ik onlangs een ticket bij PayPal geopend (nog geen claim dus, enkel een ticket). En nu komt GearBest opeens met het verzoek het ticket te sluiten omdat PayPal het geld zou vasthouden en GearBest niet kon terugstorten.

Nu heb ik weinig zin om dat ticket te sluiten, ik ben bang als ik dat doe en het geld wordt alsnog niet teruggestort dat ik dan niet meer bij PayPal terecht kan...
Dat is inderdaad zeer vervelend en ik zou de refund moeten kunnen regelen. Je hebt deze immers al toegezegd gekregen. Echter kan ik dit niet doen als er een PayPal ticket loopt. Dan kan ik helaas niks voor je doen. Als je het ticket sluit dan verwacht ik dat ik de refund vrij snel geregeld moet krijgen. Je zou anders via mij en via PayPal kunnen krijgen.
Laat maar weten wat je graag zou willen.
pi_175298911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

Neehoor dat is vrij normaal. Aangezien mensen ook kunnen bestellen zonder account via PayPal checkout. Als die een ticket aan willen maken krijgen deze login gegevens voor een ticket. Hierdoor zou je dus opnieuw moeten inloggen.

ik vind er niks normaals aan en zeer irritant.
pi_175299433
Allereerst super dat er een support is hier op Fok en voor het eerst ga ik er gebruik van maken :).

Ik heb, net als zovelen de laatste tijd, een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "processing" en is voorbij order submitted & payment received. Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:
quote:
Thank you very much for recent order on gearbest!

We have sent you a new message entitled 'Please confirm your Gearbest order for payment verification (Order Number: W1711240257386377)' in your gearbest account.

Please view and reply us here on this link: https://support.gearbest.com

Once we have received your reply, we will typically respond you within 24 hours (except weekends and public holidays).

NOTE:This is an automatic message. Please do not reply to this email.This link will be active for 48 hours .After that ,please log into gearbest account to view your message anytime.

Thank you for you understanding.

Best Regard

gearbest
Op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket iets staan waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order? :)

Thanks,

Martijn
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 15:08:34 #89
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175299939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind er niks normaals aan en zeer irritant.
Heb het zelf nog even getest. Ben ingelogd op de main site. Daarna cursor over "My account" en dan geklikt op "My Tickets". Ik werd niet uitgelogd en hoefde niet opnieuw in te loggen. Ik kwam gewoon verder in het Ticket centrum.... Ik kan hier helaas niks aan veranderen. Sorry

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:42 schreef nomad85 het volgende:
Allereerst super dat er een support is hier op Fok en voor het eerst ga ik er gebruik van maken :).

Ik heb, net als zovelen de laatste tijd, een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "processing" en is voorbij order submitted & payment received. Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:

[..]

Op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket iets staan waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order? :)

Thanks,

Martijn
Dat is inderdaad wel zeer vervelend dat er geen ticket is waar je op kan reageren. Ik ga doorgeven dat je geen ticket hebt doorgekregen.
pi_175300206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb het zelf nog even getest. Ben ingelogd op de main site. Daarna cursor over "My account" en dan geklikt op "My Tickets". Ik werd niet uitgelogd en hoefde niet opnieuw in te loggen. Ik kwam gewoon verder in het Ticket centrum.... Ik kan hier helaas niks aan veranderen. Sorry

[..]

Dat is inderdaad wel zeer vervelend dat er geen ticket is waar je op kan reageren. Ik ga doorgeven dat je geen ticket hebt doorgekregen.
Super, wacht ik het even af. Je hebt geen optie om mij als geverifieerd door te laten gaan?
In overleg vind ik het fijner jou te tonen wie ik ben dan zozeer naar hun een factuur etc op te sturen. Ik ben namelijk niet zo moeilijk te traceren, op Tweakers.net ben ik admin (Nomad) en gezien mijn werk is het juist de bedoeling dat ik online vindbaar ben.
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 15:33:42 #91
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175300368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:25 schreef nomad85 het volgende:

[..]

Super, wacht ik het even af. Je hebt geen optie om mij als geverifieerd door te laten gaan?
In overleg vind ik het fijner jou te tonen wie ik ben dan zozeer naar hun een factuur etc op te sturen. Ik ben namelijk niet zo moeilijk te traceren, op Tweakers.net ben ik admin (Nomad) en gezien mijn werk is het juist de bedoeling dat ik online vindbaar ben.
Ik probeer het zo te regelen dat je order gewoon als geverifieerd doorgaat zonder dat je iets aan hoeft te tonen. Ik ga het zo proberen en hopelijk gaat dat me lukken O-)
pi_175300577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:33 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik probeer het zo te regelen dat je order gewoon als geverifieerd doorgaat zonder dat je iets aan hoeft te tonen. Ik ga het zo proberen en hopelijk gaat dat me lukken O-)
Super, wacht ik je berichtje even af en mocht het niet lukken dan ga ik het via het ticketsysteem hopelijk verder afronden.
pi_175301732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb het zelf nog even getest. Ben ingelogd op de main site. Daarna cursor over "My account" en dan geklikt op "My Tickets". Ik werd niet uitgelogd en hoefde niet opnieuw in te loggen. Ik kwam gewoon verder in het Ticket centrum.... Ik kan hier helaas niks aan veranderen. Sorry

ik gebruik firefox, in welke browser zit jij?
pi_175303015
#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

bestellingen #1 en #2 op donderdag en vrijdag binnen gekregen, super blij ermee en thanks nog voor je hulp!

gr
Hello!
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 19:04:43 #95
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175303930
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef nomad85 het volgende:

[..]

Super, wacht ik je berichtje even af en mocht het niet lukken dan ga ik het via het ticketsysteem hopelijk verder afronden.
Dat is perfect. Moet goed komen dan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik gebruik firefox, in welke browser zit jij?
Ik gebruik Google Chrome.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:06 schreef mistery8888 het volgende:
#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

bestellingen #1 en #2 op donderdag en vrijdag binnen gekregen, super blij ermee en thanks nog voor je hulp!

gr
Dat is nog eens super nieuws. Graag gedaan en heel veel plezier ermee! O-)
pi_175304019
Beste gearbest het locale postbedrijf zegt dat het is teruggestuurd wat kan ik nu doen?
pi_175304050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik ga je hierbij zeker helpen en welkom op het FOK forum. Zou je de beginpost hier willen lezen en dan daarbij de gegevens in willen vullen. Dat zou een stuk makkelijker zijn O-)
Tevens zou je nog even moeten wachten totdat ik echt actie kan ondernemen. Door de november en aankomende december feestdagen is er een kleine vertraging bij de postorderbedrijven. Hierdoor zou je pakketje nog aan kunnen komen.

[.het pakketje is volgens het lokale post nl punt weer teruggestuurd maar ik heb nooit bericht gedhad hoe dan ook dat het er was.]

Neehoor dat is vrij normaal. Aangezien mensen ook kunnen bestellen zonder account via PayPal checkout. Als die een ticket aan willen maken krijgen deze login gegevens voor een ticket. Hierdoor zou je dus opnieuw moeten inloggen.

[..]

Dat is inderdaad zeer vervelend en ik zou de refund moeten kunnen regelen. Je hebt deze immers al toegezegd gekregen. Echter kan ik dit niet doen als er een PayPal ticket loopt. Dan kan ik helaas niks voor je doen. Als je het ticket sluit dan verwacht ik dat ik de refund vrij snel geregeld moet krijgen. Je zou anders via mij en via PayPal kunnen krijgen.
Laat maar weten wat je graag zou willen.
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 20:26:37 #98
447948 Gearbest
www.gearbest.com?lkid=12886141
pi_175305409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:09 schreef Milz_Cre_R het volgende:
Beste gearbest het locale postbedrijf zegt dat het is teruggestuurd wat kan ik nu doen?
Dit is toch alweer iets heel anders dan dat je gisteravond zei. Je pakketje is dus wel degelijk aangeboden ;)
Je zou het postorderbedrijf kunnen bellen en aangeven of ze het pakketje opnieuw aan willen bieden. Dit is meestal geen probleem. Ik kan niet zien hoe ver je pakketje al op de terugweg is. Ik kan voor je vragen of ze je pakketje opnieuw willen versturen als deze retour is gekomen. Kan niks beloven, maar kan het vragen. Je zal dan nog wel enige tijd op je order moeten wachten als dit lukt.
Ik vraag je nogmaals op het lijstje in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
pi_175307927
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zeer vervelend en ik zou de refund moeten kunnen regelen. Je hebt deze immers al toegezegd gekregen. Echter kan ik dit niet doen als er een PayPal ticket loopt. Dan kan ik helaas niks voor je doen. Als je het ticket sluit dan verwacht ik dat ik de refund vrij snel geregeld moet krijgen. Je zou anders via mij en via PayPal kunnen krijgen.
Laat maar weten wat je graag zou willen.
Graag alsnog een (snelle) refund via PayPal. Ik heb het PayPal ticket gesloten nu en ik hoop dat het nu echt snel geregeld wordt.
pi_175313253
Orderdatum: 26-10-2017
- Product: eliquid 5stuks
- Ordernummer: wb1710270113211639
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431855164CN
- Verzendmethode: europe railway registered


Orderdatum: 12-10-2017
- Product: eliquid 3stuks
- Ordernummer: wb1710130203137980
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431798039CN
- Verzendmethode: europe railway registered

Het gaat om 2 orders... sorry voor de verwarring ik gister langs de locale postnl gegaan en het gewoon gevraagd omfat gearbest zei om dat evt te proberen. Is dit alle info die je nodig hebt en denk je dat het teruggestuurd kan worden en of het dan wrk echt aankomt ?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')