abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper maandag 20 november 2017 @ 14:17:22 #51
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175194724
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2017 12:30 schreef Greyfox_Zero het volgende:

[..]

Hoi, op verzoek van je collega Gala van Gearbest heb ik het PayPal dispuut gestopt. Zij gaat als het goed is de resend regelen. Nog bedankt voor je hulp.
Fijn om te horen en houdt me op de hoogte!
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 11:12 schreef ErkendFokker het volgende:
Hoi, ben ik weer.
M'n pa heeft iets besteld en per ongeluk met DHL dus die stonden aan de deur met een BTW betaling van 45 euro. Voor een product van 38 euro.

Ik heb ingelogd op zijn gearbest account net maar er staat geen tracking nr in dus ik kan DHL niet bellen om te vragen wat er is. Ook staat er geen invoice bij z'n order, die hen ik dus wel nodig om aan te tonen wat de echte waarde van het product is. Zou je beide toe kunnen sturen? Ordernr is:
WWP1711120821313521
De support sectie heeft je een bericht gestuurd met de desbetreffende informatie. Bekijk aub je e-mail (ook je spam folder) of je GB account.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 14:57 schreef JurrenDeBruin het volgende:
- Orderdatum: Oct 23, 2017 11:51:05 AM
- Product: 1765 Blueberry Ice Cream Flavor 3mg 30ml E-liquid
UltraFire HD - 077B 18650 Battery 4 Slot Charger AC 100 - 240V European Regulation
Seven E-liquid 10ml Injection Syringe
Sleeve Case for SMOK GX350 TC Box Mod
LIQUA Caramel Flavor 3mg / 30ml E-juice
Original IJOY MAXO V12 Tank Atomizer
Original SMOK GX350 TC Box Mod
Original Big Bone Vanilla Cream Flavor E Liquid for E Cigarette
SEVEN Blueberry Flavor E-juice
SEVEN Strawberry Flavor E-juice
SEVEN Peach Flavor E-juice

- Ordernummer: W1710231151051157
- Tracking nummer: RN431700397CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Trage Levering
- Voorkeur: Informatie

Hallo!
Ten eerste vroeg ik mij af wat "Shipping method: FZRAMYT" inhoud?
(waar staat het FZRAMYT voor?)
Ook vraag ik mij af of u mij enig zins kunt informeren over mijn order.
De laatste update die ik heb gekregen op mijn Track&Trace nummer duidt aan dat het zich sinds 30 okt (18 dagen geleden) in het "Chongqing Processing Center" bevind.
Ik heb meerdere malen een ticket ingediend maar hiermee ben ik nog niks opgeschoten.
Ook heb ik 'China Post' meerdere mails gestuurd en zij hebben op nog geen enkele gereageerd.
Alvast bedankt!
Door de vertraging van jouw pakketje heeft de support sectie jouw een bericht gestuurd met de vraag voor een resend of refund. Bekijk aub je e-mail (ook je spam folder) of je GB account.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2017 12:00 schreef Shamalamadindong het volgende:
Beste Gear die best is, ik heb weer even een vraagje,

Ik heb op 10 Oktober een M365 step besteld. Daarna heb ik op 12 Okt een shipping notice gehad met trackingnr:TH15076555452643 en op 3 November nog eens een shipping notice met trackingnr: 139150238918349

De eerste tracking valt met 17track in ieder geval helemaal niets over te vinden en het 2de dat het een DPD zending is die op 18 Oktober is aangemeld bij DPD. (waarom kreeg ik de code dan eigenlijk pas een halve maand later :? )

Kortom, heb jij er enig zicht op wanneer ik meer zou moeten horen over waar mijn step is?

Edit: ordernr W1710100902227510
Wij hebben de bezorger hiervan op de hoogte gesteld en deze abnormaliteit aangekaart. Dit zal spoedig verholpen worden en je zult jouw pakketje alsnog ontvangen. Ter compensatie van de vertraging hebben wij GB points naar je account overgemaakt. Onze excuses voor het ongemak!

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 11:59 schreef jestem het volgende:
Hoi gearbest, ik heb al een tijdje geleden een xiaomi smart lamp gekocht, maar deze is nog steeds niet aangekomen. De tracking code werkt ook niet. Graag zal ik hiervoor een refund willen.

- Orderdatum: Oct 10, 2017 08:18:25 AM
- Product: Xiaomi Yeelight Bedside Lamp
- Ordernummer: W1710100818259653
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RL270197971LU
- Verzendmethode: LURAM (luxembourg regitered)
- Probleem: Nog steeds niet aangekomen, track code werkt niet (17track.net)
- Voorkeur: Resend of Refund? Een refund
Door de piekperiode heeft jouw pakketje enige vertraging opgelopen. We hebben onze bezorger hier op aangesproken en een verzoek gedaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Je zult jouw pakketje binnenkort ontvangen en voor het ongemak hebben wij GB points ter compensatie overgemaakt naar jouw account. Onze excuses hiervoor.

quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2017 20:37 schreef Shefkee het volgende:
- Orderdatum: Singlesday
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): -
- Verzendmethode: Priority Line
- Probleem: Nog niet verzonden.

Ik heb de Vacuum aangeschaft op Singles Day, deze is echter bijna 9 dagen later nog steeds niet verzonden. Zijn ze op of wat is er aan de hand? Zou een cadeautje voor de feestdagen moeten zijn, maar heb er nu een heel hard hoofd in dat dit gehaald gaat worden. Overigens zijn Vacuum's van anderen wel de volgende dag al verstuurd..
Ik heb van mijn contactpersoon doorgekregen dat jouw pakketje al onderweg is. Je kunt jouw pakketje hier volgen met de volgende tracking code: 5987958557 (DPD uk)

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 00:17 schreef Mintes het volgende:
Hey Gearbest,

Inmiddels een hoop bestellingen ontvangen, maar toch niet allemaal..
Mis deze bestellingen:

- Orderdatum: Aug 05, 2017 14:29:23 PM
- Product: Action Figure Shape Building Block Educational Decor Toy
- Ordernummer: WP1708051429236967
- Tracking nummer : AEL1112557426NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet aangekomen.
- Voorkeur: Resend
Tot onze spijt is dit product niet meer voorradig. De support sectie heeft je hier een bericht over gestuurd om jouw refund te regelen. Houd me aub op de hoogte, zodat dit opgelost zal worden.

[ Bericht 32% gewijzigd door Gearbest op 20-11-2017 16:34:00 ]
pi_175202472
- Orderdatum: 24 oktober 2017
- Product: Original Xiaomi Mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WB1710250423167285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431776047CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Nog steeds niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
pi_175205525
Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten
pi_175205863
Helaas is mijn gearbest account door iemand anders gebruikt, deze persoon heeft mijn complete giftkaart geplunderd.

Nadat ik de order mail had ontvangen heb ik meteen de support een berichtje gestuurd. Met de hoop dat ze deze bestelling konden annuleren. Tijdje later kreeg ik een mail terug dat ze dat niet konden doen. En dat ik maar een berichtje moest sturen naar diegene die mij de giftkaart heeft gegeven?!

(For giftcard order, please contact the man who offer you card.)

Dit heb ik toen ook meteen gedaan. Ook heb de de support nog een berichtje gestuurd dat het opzich wel handig voor beide partijen is dat ze het nu direct annuleren voordat het product is verstuurd.

Helaas na lang wachten kreeg ik van beiden een bericht terug dat het pakketje al was verzonden en dus ze niks meer voor me konden doen.

(Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.

We have offered your package to shipping company, we can't cancel it anymore.)

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog kan oplossen? Ik was er namelijk vroeg genoeg bij en het pakketje kon nog makkelijk geannuleerd worden.

Het gaat om ordernummer: W1711052050438740
  CHI shopkeeper dinsdag 21 november 2017 @ 00:49:01 #55
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175209254
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:03 schreef Greetz77 het volgende:
- Orderdatum: 24 oktober 2017
- Product: Original Xiaomi Mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WB1710250423167285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431776047CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Nog steeds niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Ik ga voor je navragen waar je pakketje blijft.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:58 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten
Fijn dat je tracking actief is. Wel heel raar dat het nu ineens weer naar een ander land is. Dat is toch wel weer iets heel geks.... Ik ga navragen of wij enig zicht hebben op die vreemde ontwikkeling.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef hinmar het volgende:
Helaas is mijn gearbest account door iemand anders gebruikt, deze persoon heeft mijn complete giftkaart geplunderd.

Nadat ik de order mail had ontvangen heb ik meteen de support een berichtje gestuurd. Met de hoop dat ze deze bestelling konden annuleren. Tijdje later kreeg ik een mail terug dat ze dat niet konden doen. En dat ik maar een berichtje moest sturen naar diegene die mij de giftkaart heeft gegeven?!

(For giftcard order, please contact the man who offer you card.)

Dit heb ik toen ook meteen gedaan. Ook heb de de support nog een berichtje gestuurd dat het opzich wel handig voor beide partijen is dat ze het nu direct annuleren voordat het product is verstuurd.

Helaas na lang wachten kreeg ik van beiden een bericht terug dat het pakketje al was verzonden en dus ze niks meer voor me konden doen.

(Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.

We have offered your package to shipping company, we can't cancel it anymore.)

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog kan oplossen? Ik was er namelijk vroeg genoeg bij en het pakketje kon nog makkelijk geannuleerd worden.

Het gaat om ordernummer: W1711052050438740
De kwestie van vroeg genoeg geannuleerd worden is natuurlijk een eeuwige discussie. Ik weet zelf niet wat we hieraan kunnen doen. Ik gok zelf dat we hier weinig aan kunnen doen....
Ik ga wel kijken wat we kunnen doen in deze kwestie, omdat dit toch wel een lastig geval is.
pi_175211056
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Ik heb geen mail gehad van gearbest zoals u eerder zij, enkel een bericht in de ticket box.
Hierin wordt niet veel gezegd, alleen dat ik moet wachten tot 22 dec. dat dan de deadline is.

Het kan toch niet zo zijn dat ik NU nog langer als een maand moet wachten tot ze iets gaan doen?

Het is meer als duidelijk dat er iets fout gaat, ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dat de bezorging nog goed komt.

De zending loopt al meer dan 2 weken niet verder dan Kazahstan,

Ik heb eerlijk ook nog niemand gehoord die via deze verzendmethode een bezorging heeft ontvagen..
pi_175212940
Hey GearBest,

Kan jij aub mijn orders even checken, is al weer ruim 12 dagen geleden en nergens is mijn package te bekennen. Helaas is het met TRACK&TRACE ook niet mogelijk om de whereabouts van mijn pakketjes te achterhalen.

#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

Pakketje #1 is inmiddels al 15 dagen geleden besteld en ik heb nog steeds alleen Pre-Advised op het scherm staan :(.
Tracking geprobeert op 17track, cainiao en aftership.... allemaal nada....
Wat mij wel opviel is dat Country of Origin en Country of Destination bij beiden pakketjes "Netherlands" is. Zal alle onduidelijkheden hier mededoor veroorzaakt zijn?

Help!!!!
Hello!
  CHI shopkeeper dinsdag 21 november 2017 @ 11:15:56 #58
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175214156
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 07:58 schreef hanifi het volgende:
Hoi Gearbest,

Kunt u kijken wat er aan de hand is met mijn zending.

Order number: W1710170510331038
Orderdatum: Oct 17, 2017 05:10:33 AM
Product: Xiaomi scooter m187 youth edition
Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15082470974531
Verzendmethode: EUTHXYH

Ik heb geen mail gehad van gearbest zoals u eerder zij, enkel een bericht in de ticket box.
Hierin wordt niet veel gezegd, alleen dat ik moet wachten tot 22 dec. dat dan de deadline is.

Het kan toch niet zo zijn dat ik NU nog langer als een maand moet wachten tot ze iets gaan doen?

Het is meer als duidelijk dat er iets fout gaat, ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dat de bezorging nog goed komt.

De zending loopt al meer dan 2 weken niet verder dan Kazahstan,

Ik heb eerlijk ook nog niemand gehoord die via deze verzendmethode een bezorging heeft ontvagen..
Dat ticket is inderdaad het bericht wat ik bedoelde. Soms sturen ze ook dezelfde mail. Dat verschilt per persoon.
De tracking is niet altijd up to date. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf en die zijn niet altijd even secuur hierin. Wat betrefd je zending verloopt deze op dit moment nog volgens schema. Bij het bestellen van dit product staat Priority Line als verzendmethode. Hierbij staat teven dat het hier gaat om 35-40 werkdagen op moment van verzending. Dit is dan ook ruim 2-3 maanden helaas. Op dit moment kan ik helaas niet veel voor je doen. Veel van deze pakketjes zijn nog onderweg en een paar zijn er wel al aangekomen. O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 10:06 schreef mistery8888 het volgende:
Hey GearBest,

Kan jij aub mijn orders even checken, is al weer ruim 12 dagen geleden en nergens is mijn package te bekennen. Helaas is het met TRACK&TRACE ook niet mogelijk om de whereabouts van mijn pakketjes te achterhalen.

#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

Pakketje #1 is inmiddels al 15 dagen geleden besteld en ik heb nog steeds alleen Pre-Advised op het scherm staan :(.
Tracking geprobeert op 17track, cainiao en aftership.... allemaal nada....
Wat mij wel opviel is dat Country of Origin en Country of Destination bij beiden pakketjes "Netherlands" is. Zal alle onduidelijkheden hier mededoor veroorzaakt zijn?

Help!!!!
Hallo,
Ik ga navragen of wij al wel zicht hebben op de tracking. Helaas updaten sommige postorderbedrijven deze niet altijd, waardoor deze soms niet te volgen is.
Je 2e order is sinds 14 november onderweg. Voorspelde periode van ontvangst van het pakket is tussen 24.11.2017 en 02.12.2017. Deze is dus onderweg en wordt bezorgd via PostNL.


quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 20:03 schreef Greetz77 het volgende:
- Orderdatum: 24 oktober 2017
- Product: Original Xiaomi Mi band 2 smart watch
- Ordernummer: WB1710250423167285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431776047CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: Nog steeds niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend
Je pakketje wordt verzonden met de trein. Dit is wel een langzame methode... Het zal binnen enkele dagen actief moeten worden. Tot nu toe verloopt deze nog volgens schema.
We hebben een kleine compensatie toegevoegd voor het ongemak.

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 21:58 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten
We zijn ermee bezig, want toch wel raar geval. Het beste is ook zelf even contact opnemen met DPD als dit lukt. Dit werkt in de meeste gevallen het makkelijkst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 21-11-2017 11:27:27 ]
pi_175216807
Hallo,

Op 27 oktober jl. heb ik en Vaporesso mod en 2 Vaporesso tanks besteld. Betreft ordernummer WB1710271820050826. Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Als ik order tracking in de applicatie aanklik is er geen tracking info.

Is er inmiddels bekend of de verzending nog goed verloopt? Ik verneem graag.
pi_175217839
quote:
Hallo,
Ik ga navragen of wij al wel zicht hebben op de tracking. Helaas updaten sommige postorderbedrijven deze niet altijd, waardoor deze soms niet te volgen is.
Je 2e order is sinds 14 november onderweg. Voorspelde periode van ontvangst van het pakket is tussen 24.11.2017 en 02.12.2017. Deze is dus onderweg en wordt bezorgd via PostNL.

Hey bedankt voor je update, ik weet nu echter nog steeds niet waar mijn #1 order zich bevindt.
Kan jij het nog een keer confirmen aub?

Bedankt alvast!
Hello!
pi_175219201
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 11:15 schreef Gearbest het volgende:

Hoi Gearbest,
Ik ben weer bij je terug. Je had de order al bekeken en zou onderweg zijn. Order was nu sinds afgelopen vrijdag volgbaar op de DPD site. Was ook al in Nederland (Best) aangekomen vrijdag. Tot mijn verbazing is het pakket nu (maandag) in Tsjechië (Ricany). Of de tracking van DPD is dronken of ik ben het :-) Kun je hier iets mee, want ik ben bang dat hier iets fout gaat.

- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Pakket zou vandaag bezorgt worden
- Voorkeur: Resend of Refund? Graag leveren na lang wachten

We zijn ermee bezig, want toch wel raar geval. Het beste is ook zelf even contact opnemen met DPD als dit lukt. Dit werkt in de meeste gevallen het makkelijkst.
Gearbest dank voor de update. Ik ben benieuwd wat hier nu aan de hand is. Ik doe zelf maar even niets (mijn Englisch is niet so good :-)) en laat het maar even over aan Gearbest. De status op de tracking site is nog steeds onveranderd en is in Tsjechië (Ricany). Misschien vanavond een status verandering...
pi_175219605
Mijn Xiaomi Air 13 is gisteren geleverd :) heeft lang geduurd, maar Gearbest is mooi tegenmoet gekomen met een korting. Laptop is het wachten waard geweest :)

@gearbest, bedankt voor alle hulp
  CHI shopkeeper dinsdag 21 november 2017 @ 18:37:16 #63
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175222603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 13:43 schreef Btween10 het volgende:
Hallo,

Op 27 oktober jl. heb ik en Vaporesso mod en 2 Vaporesso tanks besteld. Betreft ordernummer WB1710271820050826. Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Als ik order tracking in de applicatie aanklik is er geen tracking info.

Is er inmiddels bekend of de verzending nog goed verloopt? Ik verneem graag.
Zou je aub onderstaand formulier in willen vullen, dan kan ik sneller te werk en actie voor je ondernemen. Bij voorbaat dank.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:38 schreef mistery8888 het volgende:

[..]

Hey bedankt voor je update, ik weet nu echter nog steeds niet waar mijn #1 order zich bevindt.
Kan jij het nog een keer confirmen aub?

Bedankt alvast!
Zoals ik reeds heb aangegeven ga ik navraag doen wat de status van je eerste order is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 16:06 schreef weertenaar het volgende:
Mijn Xiaomi Air 13 is gisteren geleverd :) heeft lang geduurd, maar Gearbest is mooi tegenmoet gekomen met een korting. Laptop is het wachten waard geweest :)

@gearbest, bedankt voor alle hulp
Fijn om te horen! Geen dank, daar ben ik hier tenslotte voor *O* Veel plezier met jouw Xiaomi Air 13!
pi_175223793
Beste support,

Kunt je helpen? Heb eerder dit jaar een Jumper EZbook 2 laptop gekocht maar grote problemen met de wifi. De support reageert nauwelijks en ik kan geen berichten meer achterlaten.

Order: W1703171603262999
Ticket: WT17110201411

Heb ook weer een video aangemaakt om het probleem te laten zien. https://we.tl/VWXQWVIGti

Ik lees op internet dat veel mensen hetzelfde probleem hebben. Het liefst wil ik de laptop terugsturen en geld terug, geen vervangend exemplaar.

https://support.gearbest.com/en/ticket/WT17110201411

Alvast bedankt.
pi_175226850
Hallo,

Onderstaand de gevraagje gegevens:

- Orderdatum: 27 okt 2017

- Product:
Original Vaporesso 160W Tarot Pro TC Box Mod,
Originaliteit Vaporesso Veco Devil Tank 5ml,
Vaporesso Estoc Tank Mega Clearomizer 4ml.

- Ordernummer: WB1710271820050826
- Tracking nummer: RN432010420CN
- Verzendmethode: Europese Railway Registered.
- Probleem: Nog niets vernomen over de verzending.
- Voorkeur: Resend.

Wil graag weten hoe het met de verzending staat. Dank!
pi_175227009
Hallo!

Ik heb op 30 oktober de Xiaomi Yeelight besteld en ik vroeg me af waar die is. Ik heb al 2,5 week geen tracking update meer gehad.

- Orderdatum: 30-11-2017
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb - SILVER
- Ordernummer: W1710291150580122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN432139418CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: 2.5 week geen tracking update meer gehad.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend maar ik zou graag meer informatie willen hebben over waar mijn pakketje zich bevindt.

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 21 november 2017 @ 23:01:11 #67
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175229852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:31 schreef w1an het volgende:
Beste support,

Kunt je helpen? Heb eerder dit jaar een Jumper EZbook 2 laptop gekocht maar grote problemen met de wifi. De support reageert nauwelijks en ik kan geen berichten meer achterlaten.

Order: W1703171603262999
Ticket: WT17110201411

Heb ook weer een video aangemaakt om het probleem te laten zien. https://we.tl/VWXQWVIGti

Ik lees op internet dat veel mensen hetzelfde probleem hebben. Het liefst wil ik de laptop terugsturen en geld terug, geen vervangend exemplaar.

https://support.gearbest.com/en/ticket/WT17110201411

Alvast bedankt.
Dat is natuurlijk een erg vervelend probleem. Echter, ik weet niet zeker of wij in deze zaak nog iets kunnen betekenen, aangezien je bestel datum toch al enige tijd geleden is en ik niet zeker weet of dit onder de 'garantie' valt. Desondanks ga ik dit voor je navragen en ga ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik houd je op de hoogte.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:33 schreef Btween10 het volgende:
Hallo,

Onderstaand de gevraagje gegevens:

- Orderdatum: 27 okt 2017

- Product:
Original Vaporesso 160W Tarot Pro TC Box Mod,
Originaliteit Vaporesso Veco Devil Tank 5ml,
Vaporesso Estoc Tank Mega Clearomizer 4ml.

- Ordernummer: WB1710271820050826
- Tracking nummer: RN432010420CN
- Verzendmethode: Europese Railway Registered.
- Probleem: Nog niets vernomen over de verzending.
- Voorkeur: Resend.

Wil graag weten hoe het met de verzending staat. Dank!
Jouw gekozen verzendmethode is Europe Railway Registered. Deze verzendmethode duurt tamelijk lang en de tracking code wordt dan ook pas actief na 2/3 weken wanneer het de douane is gepasseerd. In jouw geval duurt het al langer dan 4 weken, dus ik ga even navragen wat er precies aan de hand is. Heb even geduld, aangezien het goed mogelijk is dat jouw pakketje wel al onderweg is, maar de tracking code nog niet ge-update is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 21:36 schreef boi92 het volgende:
Hallo!

Ik heb op 30 oktober de Xiaomi Yeelight besteld en ik vroeg me af waar die is. Ik heb al 2,5 week geen tracking update meer gehad.

- Orderdatum: 30-11-2017
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb - SILVER
- Ordernummer: W1710291150580122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN432139418CN
- Verzendmethode: FZRAMYT
- Probleem: 2.5 week geen tracking update meer gehad.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend maar ik zou graag meer informatie willen hebben over waar mijn pakketje zich bevindt.

Alvast bedankt!
Jouw pakket is verzonden met Europe Railway Registered en de tracking code bij deze verzendmethode wordt vaak pas actief na 2/3 weken wanneer het de douane is gepasseerd. Heb aub even geduld, want ik verwacht dat jouw tracking code binnen enkele dagen actief zal worden. Houd me op de hoogte wanneer dit niet het geval is.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 21-11-2017 23:07:05 ]
pi_175235522
Hallo, ik heb mijn product nog steeds niet binnen en zie geen updates meer bij de tracking informatie sinds 7 oktober. Wanneer kan ik het pakket verwachten?

- Orderdatum: Nov 06, 2017 08:02:07 AM
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3 Size:8GB + 256GB + GEFORCE MX150 Color:SILVER
- Ordernummer: W1711060802078926
- Tracking nummer: 5987127625
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Geen updates, wanneer komt het product binnen? Zou tussen 17 en 20 november zijn toen ik het bestelde.
- Voorkeur: Resend, liever nog hoor ik wanneer het product binnen komt.
  CHI shopkeeper woensdag 22 november 2017 @ 11:08:48 #69
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175236061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 14:38 schreef mistery8888 het volgende:

[..]

Hey bedankt voor je update, ik weet nu echter nog steeds niet waar mijn #1 order zich bevindt.
Kan jij het nog een keer confirmen aub?

Bedankt alvast!
Je tracking van je eerste order zou binnen enkele dagen ook actief moeten worden. Blijkbaar kan er een kleine vertraging optreden bij de postorderbedrijven in de November en December maanden. Dan zijn er veel meer pakketjes dan anders. Ze verwachten dat de tracking spoedig actief zal worden. We hebben een kleine compensatie aan je account toegevoegd voor het ongemak. Ik vind het wel merkwaardig dat jou 2e order sneller gaat dan je eerste :)

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2017 22:10 schreef hinmar het volgende:
Helaas is mijn gearbest account door iemand anders gebruikt, deze persoon heeft mijn complete giftkaart geplunderd.

Nadat ik de order mail had ontvangen heb ik meteen de support een berichtje gestuurd. Met de hoop dat ze deze bestelling konden annuleren. Tijdje later kreeg ik een mail terug dat ze dat niet konden doen. En dat ik maar een berichtje moest sturen naar diegene die mij de giftkaart heeft gegeven?!

(For giftcard order, please contact the man who offer you card.)

Dit heb ik toen ook meteen gedaan. Ook heb de de support nog een berichtje gestuurd dat het opzich wel handig voor beide partijen is dat ze het nu direct annuleren voordat het product is verstuurd.

Helaas na lang wachten kreeg ik van beiden een bericht terug dat het pakketje al was verzonden en dus ze niks meer voor me konden doen.

(Thank you for placing your order with Gearbest.
We wish to apologize for any inconvenience.

We have offered your package to shipping company, we can't cancel it anymore.)

Heeft iemand enig idee hoe ik dit nog kan oplossen? Ik was er namelijk vroeg genoeg bij en het pakketje kon nog makkelijk geannuleerd worden.

Het gaat om ordernummer: W1711052050438740
Je zou een bericht moeten hebben ontvangen van de Support Service hierover.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 19:31 schreef w1an het volgende:
Beste support,

Kunt je helpen? Heb eerder dit jaar een Jumper EZbook 2 laptop gekocht maar grote problemen met de wifi. De support reageert nauwelijks en ik kan geen berichten meer achterlaten.

Order: W1703171603262999
Ticket: WT17110201411

Heb ook weer een video aangemaakt om het probleem te laten zien. https://we.tl/VWXQWVIGti

Ik lees op internet dat veel mensen hetzelfde probleem hebben. Het liefst wil ik de laptop terugsturen en geld terug, geen vervangend exemplaar.

https://support.gearbest.com/en/ticket/WT17110201411

Alvast bedankt.
Helaas is je order ouder dan 45 dagen. Hierdoor valt je order niet meer onder de gratis onderhoud/reparatie... Ik kan daar op dit moment niet veel meer aan doen helaas.
Wat wel nog zou kunnen is dat je contact opneemt met Jumper. Hierbij zal je ook de video moeten laten zien en daarmee kan je vaak nog wel iets terugkrijgen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 10:38 schreef Burnd het volgende:
Hallo, ik heb mijn product nog steeds niet binnen en zie geen updates meer bij de tracking informatie sinds 7 oktober. Wanneer kan ik het pakket verwachten?

- Orderdatum: Nov 06, 2017 08:02:07 AM
- Product: Xiaomi Notebook Air 13.3 Size:8GB + 256GB + GEFORCE MX150 Color:SILVER
- Ordernummer: W1711060802078926
- Tracking nummer: 5987127625
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Geen updates, wanneer komt het product binnen? Zou tussen 17 en 20 november zijn toen ik het bestelde.
- Voorkeur: Resend, liever nog hoor ik wanneer het product binnen komt.
Je tracking zal spoedig actief moeten worden. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
Wacht alstublieft nog 8-10 dagen en mocht deze toch nog niet actief zijn laat het me dan direct weten.
pi_175253473
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 11:08 schreef Gearbest het volgende:

Je tracking zal spoedig actief moeten worden. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt.
Wacht alstublieft nog 8-10 dagen en mocht deze toch nog niet actief zijn laat het me dan direct weten.

Thanks voor je snelle antwoord. Toch gek dat de verwachte leverdatum op het moment van bestellen blijkbaar bij lange na niet gehaald wordt. Ik heb dit weekend een LAN party waarvoor ik de laptop eigenlijk nodig heb :)
  CHI shopkeeper donderdag 23 november 2017 @ 11:43:16 #71
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175256536
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 08:49 schreef Burnd het volgende:

[..]

Thanks voor je snelle antwoord. Toch gek dat de verwachte leverdatum op het moment van bestellen blijkbaar bij lange na niet gehaald wordt. Ik heb dit weekend een LAN party waarvoor ik de laptop eigenlijk nodig heb :)
We hebben wel bericht gekregen dat de verzending door get postorderbedrijf wat langer kan duren door de November en aankomende December maand.
Ik vrees ervoor dat dit niet meer gaat lukken helaas...
pi_175264380
Hoi Gearbest,
De order is afgeleverd vandaag... Na lang wachten eindelijk binnen gekregen. Alleen laadt de telefoon niet op. Als ik de telefoon aansluit op de adapter dan geeft het scherm wel aan dat hij gaat opladen alleen daadwerkelijk loopt de batterij alleen maar leeg en komt er niets bij. Ik had hier nog een andere Ulefone adapter liggen, maar daarbij hetzelfde verhaal. Hij laadt niet op en ik kan er volgens mij verder niets zelf aan doen. Ook een reset naar standaard instellingen heeft geen resultaat. Wat nu???? Help, help.
- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Telefoon laadt niet op. Terwijl de telefoon aangeeft dat hij opgeladen wordt. De batterijspanning neemt alleen maar af.
- Voorkeur: Resend of Refund?
  CHI shopkeeper donderdag 23 november 2017 @ 22:25:41 #73
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175269234
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 18:54 schreef NetgearRotterdam het volgende:
Hoi Gearbest,
De order is afgeleverd vandaag... Na lang wachten eindelijk binnen gekregen. Alleen laadt de telefoon niet op. Als ik de telefoon aansluit op de adapter dan geeft het scherm wel aan dat hij gaat opladen alleen daadwerkelijk loopt de batterij alleen maar leeg en komt er niets bij. Ik had hier nog een andere Ulefone adapter liggen, maar daarbij hetzelfde verhaal. Hij laadt niet op en ik kan er volgens mij verder niets zelf aan doen. Ook een reset naar standaard instellingen heeft geen resultaat. Wat nu???? Help, help.
- Orderdatum: 6-10-2017
- Product: Ulefone Mix 4G Phablet
- Ordernummer: W1710061208117929
- Tracking nummer (indien beschikbaar):5984227048
- Verzendmethode:DPDUK1
- Probleem: Telefoon laadt niet op. Terwijl de telefoon aangeeft dat hij opgeladen wordt. De batterijspanning neemt alleen maar af.
- Voorkeur: Resend of Refund?
Dat is natuurlijk zeer vervelend en dat zou naar mijn mening niet mogen. Ik ga dit direct doorgeven aan mijn contactpersoon om te kijken wat ik voor je kan doen. Zou je aub wel even een filmpje kunnen maken van wat het probleem precies is en dit met beide opladers laten zien (tevens laten zien dat de batterij er daadwerkelijk in zit). Dan kan ik makkelijker aantonen dat het product niet naar behoren werkt en zo voor een passende oplossing zorgen. Dit kun je via een privé bericht naar mij sturen, bij voorbaat dank.
pi_175269945
Hoi Gearbest,

Er is een refund gedaan omdat een deel van mijn bestelling (die op voorraad was) na 3 weken nog niet verzonden was. Maar ook dat is intussen al bijna 2 weken geleden en ik heb nog niks terug ontvangen.

Ordernummer: W1710201523590440
Orderdatum: 20 oktober
Product: BUBM Polyester Electronic Accessories Storage Bag
Annuleringsdatum: 11 november

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 22:56:23 ]
pi_175274018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zeer vervelend en dat zou naar mijn mening niet mogen. Ik ga dit direct doorgeven aan mijn contactpersoon om te kijken wat ik voor je kan doen. Zou je aub wel even een filmpje kunnen maken van wat het probleem precies is en dit met beide opladers laten zien (tevens laten zien dat de batterij er daadwerkelijk in zit). Dan kan ik makkelijker aantonen dat het product niet naar behoren werkt en zo voor een passende oplossing zorgen. Dit kun je via een privé bericht naar mij sturen, bij voorbaat dank.
Beste Gearbest,
Ik ga je een link sturen van We Transfer. Hier staat een aantal minuten video op. Hier kun je zien dat mijn 'oude Huawei' wel bij laadt en de nieuwe Ulefone alleen maar leger raakt en niet bij laadt met de adapter aangesloten.
  CHI shopkeeper vrijdag 24 november 2017 @ 11:36:48 #76
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175276876
quote:
99s.gif Op donderdag 23 november 2017 22:55 schreef CrashO het volgende:
Hoi Gearbest,

Er is een refund gedaan omdat een deel van mijn bestelling (die op voorraad was) na 3 weken nog niet verzonden was. Maar ook dat is intussen al bijna 2 weken geleden en ik heb nog niks terug ontvangen.

Ordernummer: W1710201523590440
Orderdatum: 20 oktober
Product: BUBM Polyester Electronic Accessories Storage Bag
Annuleringsdatum: 11 november
Dat is inderdaad allang. Ik ga zorgen dat dit in orde wordt gemaakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:06 schreef NetgearRotterdam het volgende:

[..]

Beste Gearbest,
Ik ga je een link sturen van We Transfer. Hier staat een aantal minuten video op. Hier kun je zien dat mijn 'oude Huawei' wel bij laadt en de nieuwe Ulefone alleen maar leger raakt en niet bij laadt met de adapter aangesloten.
Je zou ook hier al een bericht moeten over moeten hebben ontvangen. Die kan je ook direct de link doorsturen. Ze zullen dit namelijk vrij zeker vragen. ^O^
pi_175277498
Beste Gearbest,

Ik wil bij jullie de Xiaomi Huami AMAZFIT bestellen maar ik zie bij de shipping methods geen priority shipping staan. Is dat niet mogelijk ivm douane kosten?

Mvg, Hamamatsu
  CHI shopkeeper vrijdag 24 november 2017 @ 12:30:35 #78
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175277751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:14 schreef Hamamatsu het volgende:
Xiaomi Huami AMAZFIT
Hallo,
Je bedoelt deze versie van de Xiaomi Huami AMAZFIT?
Bij deze is dat helaas niet mogelijk inderdaad. Ik kan dat helaas ook niet regelen. Als de verzendmethode er niet bij staat dan lukt mij dat niet. Sorry.
pi_175282088
Hi Gearbest,

Zou u mij kunnen helpen bij het verkrijgen van een status update van mijn resend order?
We naderen namelijk de derde week, na verzenddatum en mijn resend order staat nog steeds op status "Your parcel is on its way".

Bij het verzoek voor een resend heb ik specifiek gevraagd om de resend via een andere shipping methode te doen en vindt het erg jammer dat het opnieuw via DPD verstuurd is.

Mijn ordergegevens zijn:
- Oorspronkelijke orderdatum:7-10-2017
- Resend orderdatum: 04-11-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Oorspronkelijke ordernummer: W1710071603569152
- Resend ordernummer: WRMA1711031926442489C
- Oorspronkelijke tracking nummer: 15505982217377 (pakket is zoek bij DPD)
- Resend tracking nummer: 5986702026
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar na bijna 3 weken nog steeds geen status update.
- Voorkeur: Mocht het nog niet zijn verstuurd, dan graag een refund.

Dank voor de moeite.

[ Bericht 1% gewijzigd door fady34 op 24-11-2017 16:45:46 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 24 november 2017 @ 18:22:58 #80
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175283996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:33 schreef fady34 het volgende:
Hi Gearbest,

Zou u mij kunnen helpen bij het verkrijgen van een status update van mijn resend order?
We naderen namelijk de derde week, na verzenddatum en mijn resend order staat nog steeds op status "Your parcel is on its way".

Bij het verzoek voor een resend heb ik specifiek gevraagd om de resend via een andere shipping methode te doen en vindt het erg jammer dat het opnieuw via DPD verstuurd is.

Mijn ordergegevens zijn:
- Oorspronkelijke orderdatum:7-10-2017
- Resend orderdatum: 04-11-2017
- Product: Xiaomi Mi 6 128GB 4G Smartphone
- Oorspronkelijke ordernummer: W1710071603569152
- Resend ordernummer: WRMA1711031926442489C
- Oorspronkelijke tracking nummer: 15505982217377 (pakket is zoek bij DPD)
- Resend tracking nummer: 5986702026
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Shipping label is aangevraagd, maar na bijna 3 weken nog steeds geen status update.
- Voorkeur: Mocht het nog niet zijn verstuurd, dan graag een refund.

Dank voor de moeite.
Je order is onderweg. Mocht er nog geen update zijn over 8-10 dagen laat het dan direct weten. We hebben bewust voor DPD gekozen, omdat dit normaal gezien een betrouwbare verzendmethode is. Verder is bij de andere methodes de kans op douane kosten een stuk groter.
pi_175291803
Beste gearbest ik ben begoorlijk lang op een zending aan het wachten kunnen jullie hulp bieden?
pi_175291890
Odernummer : RN431798039CN en RN431855164CN deze orders duren al meer dan 25 dagen en ik word niet geholpen ik wil of een refund of nieuwe items gezonden krijge kunnen jullie helpen
pi_175292964
Als ik inlog op gearbest en dan op berichten drukt, wordt ik uitgelogd en moet ik nog een keer inloggen om mijn berichten te zien. Lijkt mij niet de bedoeling om dubbel te moeten inloggen.
pi_175296326
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund

Deze laptop is nooit aangekomen en uiteindelijk heeft GearBest Support op 3 november een refund toegezegd via PayPal (volgens de tracking zat het vast bij de douane in Frankrijk en verder dan dat kwam 'ie simpelweg niet, pas nadat de refund was toegezegd bleek in de tracking dat de laptop retour werd gestuurd).

Deze refund is echter nooit binnengekomen ondanks dat ik via het ticketsysteem daarover een klacht heb ingediend. Refund verzoek deed ik via ticket WT17102400700.

Omdat de refund maar niet kwam heb ik onlangs een ticket bij PayPal geopend (nog geen claim dus, enkel een ticket). En nu komt GearBest opeens met het verzoek het ticket te sluiten omdat PayPal het geld zou vasthouden en GearBest niet kon terugstorten.

Nu heb ik weinig zin om dat ticket te sluiten, ik ben bang als ik dat doe en het geld wordt alsnog niet teruggestort dat ik dan niet meer bij PayPal terecht kan...
pi_175296691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:35 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund

Deze laptop is nooit aangekomen en uiteindelijk heeft GearBest Support op 3 november een refund toegezegd via PayPal (volgens de tracking zat het vast bij de douane in Frankrijk en verder dan dat kwam 'ie simpelweg niet, pas nadat de refund was toegezegd bleek in de tracking dat de laptop retour werd gestuurd).

Deze refund is echter nooit binnengekomen ondanks dat ik via het ticketsysteem daarover een klacht heb ingediend. Refund verzoek deed ik via ticket WT17102400700.

Omdat de refund maar niet kwam heb ik onlangs een ticket bij PayPal geopend (nog geen claim dus, enkel een ticket). En nu komt GearBest opeens met het verzoek het ticket te sluiten omdat PayPal het geld zou vasthouden en GearBest niet kon terugstorten.

Nu heb ik weinig zin om dat ticket te sluiten, ik ben bang als ik dat doe en het geld wordt alsnog niet teruggestort dat ik dan niet meer bij PayPal terecht kan...
ze kunnen paypal de opdracht geven om het geld terug te storten op basis van jouw dispute/ticket
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 14:07:33 #86
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175298843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 00:29 schreef Milz_Cre_R het volgende:
Odernummer : RN431798039CN en RN431855164CN deze orders duren al meer dan 25 dagen en ik word niet geholpen ik wil of een refund of nieuwe items gezonden krijge kunnen jullie helpen
Hallo,
Ik ga je hierbij zeker helpen en welkom op het FOK forum. Zou je de beginpost hier willen lezen en dan daarbij de gegevens in willen vullen. Dat zou een stuk makkelijker zijn O-)
Tevens zou je nog even moeten wachten totdat ik echt actie kan ondernemen. Door de november en aankomende december feestdagen is er een kleine vertraging bij de postorderbedrijven. Hierdoor zou je pakketje nog aan kunnen komen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 01:55 schreef THEFXR het volgende:
Als ik inlog op gearbest en dan op berichten drukt, wordt ik uitgelogd en moet ik nog een keer inloggen om mijn berichten te zien. Lijkt mij niet de bedoeling om dubbel te moeten inloggen.
Neehoor dat is vrij normaal. Aangezien mensen ook kunnen bestellen zonder account via PayPal checkout. Als die een ticket aan willen maken krijgen deze login gegevens voor een ticket. Hierdoor zou je dus opnieuw moeten inloggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:35 schreef Ensign_Wildfire het volgende:
- Orderdatum: 2 september 2017
- Product: Jumper EZBOOK 3 PRO Notebook
- Ordernummer: W1709020656574620
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 04568300040102H
- Verzendmethode: EUDPDHQ
- Probleem: nooit aangekomen, refund is toegezegd maar nog steeds niet overgemaakt
- Voorkeur: Refund

Deze laptop is nooit aangekomen en uiteindelijk heeft GearBest Support op 3 november een refund toegezegd via PayPal (volgens de tracking zat het vast bij de douane in Frankrijk en verder dan dat kwam 'ie simpelweg niet, pas nadat de refund was toegezegd bleek in de tracking dat de laptop retour werd gestuurd).

Deze refund is echter nooit binnengekomen ondanks dat ik via het ticketsysteem daarover een klacht heb ingediend. Refund verzoek deed ik via ticket WT17102400700.

Omdat de refund maar niet kwam heb ik onlangs een ticket bij PayPal geopend (nog geen claim dus, enkel een ticket). En nu komt GearBest opeens met het verzoek het ticket te sluiten omdat PayPal het geld zou vasthouden en GearBest niet kon terugstorten.

Nu heb ik weinig zin om dat ticket te sluiten, ik ben bang als ik dat doe en het geld wordt alsnog niet teruggestort dat ik dan niet meer bij PayPal terecht kan...
Dat is inderdaad zeer vervelend en ik zou de refund moeten kunnen regelen. Je hebt deze immers al toegezegd gekregen. Echter kan ik dit niet doen als er een PayPal ticket loopt. Dan kan ik helaas niks voor je doen. Als je het ticket sluit dan verwacht ik dat ik de refund vrij snel geregeld moet krijgen. Je zou anders via mij en via PayPal kunnen krijgen.
Laat maar weten wat je graag zou willen.
pi_175298911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

Neehoor dat is vrij normaal. Aangezien mensen ook kunnen bestellen zonder account via PayPal checkout. Als die een ticket aan willen maken krijgen deze login gegevens voor een ticket. Hierdoor zou je dus opnieuw moeten inloggen.

ik vind er niks normaals aan en zeer irritant.
pi_175299433
Allereerst super dat er een support is hier op Fok en voor het eerst ga ik er gebruik van maken :).

Ik heb, net als zovelen de laatste tijd, een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "processing" en is voorbij order submitted & payment received. Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:
quote:
Thank you very much for recent order on gearbest!

We have sent you a new message entitled 'Please confirm your Gearbest order for payment verification (Order Number: W1711240257386377)' in your gearbest account.

Please view and reply us here on this link: https://support.gearbest.com

Once we have received your reply, we will typically respond you within 24 hours (except weekends and public holidays).

NOTE:This is an automatic message. Please do not reply to this email.This link will be active for 48 hours .After that ,please log into gearbest account to view your message anytime.

Thank you for you understanding.

Best Regard

gearbest
Op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket iets staan waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order? :)

Thanks,

Martijn
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 15:08:34 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175299939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vind er niks normaals aan en zeer irritant.
Heb het zelf nog even getest. Ben ingelogd op de main site. Daarna cursor over "My account" en dan geklikt op "My Tickets". Ik werd niet uitgelogd en hoefde niet opnieuw in te loggen. Ik kwam gewoon verder in het Ticket centrum.... Ik kan hier helaas niks aan veranderen. Sorry

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:42 schreef nomad85 het volgende:
Allereerst super dat er een support is hier op Fok en voor het eerst ga ik er gebruik van maken :).

Ik heb, net als zovelen de laatste tijd, een Xiaomi notebook pro besteld en paypal als betalingsmiddel gekozen. Zowel op gearbest als paypal heb ik hetzelfde adres. Mijn bestelling staat nu op "processing" en is voorbij order submitted & payment received. Maar ik heb een mail met het verzoek tot verificatie wie ik ben:

[..]

Op support.gearbest ingelogd maar ik zie geen ticket iets staan waar ik op zou kunnen reageren om te bewijzen wie ik ben. En op de main site van gearbest zie ik evenmin iets staan.
Hoe kom ik verder in mijn order? :)

Thanks,

Martijn
Dat is inderdaad wel zeer vervelend dat er geen ticket is waar je op kan reageren. Ik ga doorgeven dat je geen ticket hebt doorgekregen.
pi_175300206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb het zelf nog even getest. Ben ingelogd op de main site. Daarna cursor over "My account" en dan geklikt op "My Tickets". Ik werd niet uitgelogd en hoefde niet opnieuw in te loggen. Ik kwam gewoon verder in het Ticket centrum.... Ik kan hier helaas niks aan veranderen. Sorry

[..]

Dat is inderdaad wel zeer vervelend dat er geen ticket is waar je op kan reageren. Ik ga doorgeven dat je geen ticket hebt doorgekregen.
Super, wacht ik het even af. Je hebt geen optie om mij als geverifieerd door te laten gaan?
In overleg vind ik het fijner jou te tonen wie ik ben dan zozeer naar hun een factuur etc op te sturen. Ik ben namelijk niet zo moeilijk te traceren, op Tweakers.net ben ik admin (Nomad) en gezien mijn werk is het juist de bedoeling dat ik online vindbaar ben.
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 15:33:42 #91
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175300368
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:25 schreef nomad85 het volgende:

[..]

Super, wacht ik het even af. Je hebt geen optie om mij als geverifieerd door te laten gaan?
In overleg vind ik het fijner jou te tonen wie ik ben dan zozeer naar hun een factuur etc op te sturen. Ik ben namelijk niet zo moeilijk te traceren, op Tweakers.net ben ik admin (Nomad) en gezien mijn werk is het juist de bedoeling dat ik online vindbaar ben.
Ik probeer het zo te regelen dat je order gewoon als geverifieerd doorgaat zonder dat je iets aan hoeft te tonen. Ik ga het zo proberen en hopelijk gaat dat me lukken O-)
pi_175300577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:33 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik probeer het zo te regelen dat je order gewoon als geverifieerd doorgaat zonder dat je iets aan hoeft te tonen. Ik ga het zo proberen en hopelijk gaat dat me lukken O-)
Super, wacht ik je berichtje even af en mocht het niet lukken dan ga ik het via het ticketsysteem hopelijk verder afronden.
pi_175301732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Heb het zelf nog even getest. Ben ingelogd op de main site. Daarna cursor over "My account" en dan geklikt op "My Tickets". Ik werd niet uitgelogd en hoefde niet opnieuw in te loggen. Ik kwam gewoon verder in het Ticket centrum.... Ik kan hier helaas niks aan veranderen. Sorry

ik gebruik firefox, in welke browser zit jij?
pi_175303015
#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

bestellingen #1 en #2 op donderdag en vrijdag binnen gekregen, super blij ermee en thanks nog voor je hulp!

gr
Hello!
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 19:04:43 #95
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175303930
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef nomad85 het volgende:

[..]

Super, wacht ik je berichtje even af en mocht het niet lukken dan ga ik het via het ticketsysteem hopelijk verder afronden.
Dat is perfect. Moet goed komen dan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik gebruik firefox, in welke browser zit jij?
Ik gebruik Google Chrome.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:06 schreef mistery8888 het volgende:
#1
Order number: W1711061546019090
Orderdatum: Nov 06, 2017 15:46:01 PM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX260084564NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

#2
Order number: W1711080603444934
Orderdatum: Nov 08, 2017 06:03:44 AM
Product: Original Xiaomi Huami AMAZFIT Sports Bluetooth Smart Watch
Tracking nummer (indien beschikbaar): LX259785410NL
Verzendmethode: NLMBXHQ

bestellingen #1 en #2 op donderdag en vrijdag binnen gekregen, super blij ermee en thanks nog voor je hulp!

gr
Dat is nog eens super nieuws. Graag gedaan en heel veel plezier ermee! O-)
pi_175304019
Beste gearbest het locale postbedrijf zegt dat het is teruggestuurd wat kan ik nu doen?
pi_175304050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Ik ga je hierbij zeker helpen en welkom op het FOK forum. Zou je de beginpost hier willen lezen en dan daarbij de gegevens in willen vullen. Dat zou een stuk makkelijker zijn O-)
Tevens zou je nog even moeten wachten totdat ik echt actie kan ondernemen. Door de november en aankomende december feestdagen is er een kleine vertraging bij de postorderbedrijven. Hierdoor zou je pakketje nog aan kunnen komen.

[.het pakketje is volgens het lokale post nl punt weer teruggestuurd maar ik heb nooit bericht gedhad hoe dan ook dat het er was.]

Neehoor dat is vrij normaal. Aangezien mensen ook kunnen bestellen zonder account via PayPal checkout. Als die een ticket aan willen maken krijgen deze login gegevens voor een ticket. Hierdoor zou je dus opnieuw moeten inloggen.

[..]

Dat is inderdaad zeer vervelend en ik zou de refund moeten kunnen regelen. Je hebt deze immers al toegezegd gekregen. Echter kan ik dit niet doen als er een PayPal ticket loopt. Dan kan ik helaas niks voor je doen. Als je het ticket sluit dan verwacht ik dat ik de refund vrij snel geregeld moet krijgen. Je zou anders via mij en via PayPal kunnen krijgen.
Laat maar weten wat je graag zou willen.
  CHI shopkeeper zaterdag 25 november 2017 @ 20:26:37 #98
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175305409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:09 schreef Milz_Cre_R het volgende:
Beste gearbest het locale postbedrijf zegt dat het is teruggestuurd wat kan ik nu doen?
Dit is toch alweer iets heel anders dan dat je gisteravond zei. Je pakketje is dus wel degelijk aangeboden ;)
Je zou het postorderbedrijf kunnen bellen en aangeven of ze het pakketje opnieuw aan willen bieden. Dit is meestal geen probleem. Ik kan niet zien hoe ver je pakketje al op de terugweg is. Ik kan voor je vragen of ze je pakketje opnieuw willen versturen als deze retour is gekomen. Kan niks beloven, maar kan het vragen. Je zal dan nog wel enige tijd op je order moeten wachten als dit lukt.
Ik vraag je nogmaals op het lijstje in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
pi_175307927
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zeer vervelend en ik zou de refund moeten kunnen regelen. Je hebt deze immers al toegezegd gekregen. Echter kan ik dit niet doen als er een PayPal ticket loopt. Dan kan ik helaas niks voor je doen. Als je het ticket sluit dan verwacht ik dat ik de refund vrij snel geregeld moet krijgen. Je zou anders via mij en via PayPal kunnen krijgen.
Laat maar weten wat je graag zou willen.
Graag alsnog een (snelle) refund via PayPal. Ik heb het PayPal ticket gesloten nu en ik hoop dat het nu echt snel geregeld wordt.
pi_175313253
Orderdatum: 26-10-2017
- Product: eliquid 5stuks
- Ordernummer: wb1710270113211639
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431855164CN
- Verzendmethode: europe railway registered


Orderdatum: 12-10-2017
- Product: eliquid 3stuks
- Ordernummer: wb1710130203137980
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN431798039CN
- Verzendmethode: europe railway registered

Het gaat om 2 orders... sorry voor de verwarring ik gister langs de locale postnl gegaan en het gewoon gevraagd omfat gearbest zei om dat evt te proberen. Is dit alle info die je nodig hebt en denk je dat het teruggestuurd kan worden en of het dan wrk echt aankomt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')