abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 november 2017 @ 08:44:12 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174898216
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2017/2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Onanagod
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174898252
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

eerst maar beginnen met keizer
Keizer is een symptoom van een groter probleem. Dan komt waarschijnlijk gewoon de volgende trekpop weer binnen.
  maandag 6 november 2017 @ 08:48:57 #3
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174898291
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Keizer is een symptoom van een groter probleem. Dan komt waarschijnlijk gewoon de volgende trekpop weer binnen.
ik heb wel het idee dat die gasten zoals v/d Sar leren van hun fouten alleen zulke fouten behoor je gewoon niet te maken
pi_174898309
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Keizer is een symptoom van een groter probleem. Dan komt waarschijnlijk gewoon de volgende trekpop weer binnen.
Maar dat geldt ook voor bestuurders, ik kan me geen goed bestuur van Ajax herinneren.

Misschien was het bestuur met Ten Have, Olfers en Edje Davids zo gek nog niet :')
pi_174898318
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 08:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb wel het idee dat die gasten zoals v/d Sar leren van hun fouten alleen zulke fouten behoor je gewoon niet te maken
Op welke fouten doel je?
  maandag 6 november 2017 @ 08:51:57 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174898330
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 08:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Op welke fouten doel je?
zo'n Keizer aanstellen
pi_174898383
Hoe kan het nou fout gaan met Siem de Jong in de basis? Zien trainers nou echt niet in dat deze man de hele wedstrijd verstoppertje speelt en dat gewoon niet kan als je Ajax-voetbal wil spelen?
pi_174898503
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 08:57 schreef TheJanitor het volgende:
Hoe kan het nou fout gaan met Siem de Jong in de basis? Zien trainers nou echt niet in dat deze man de hele wedstrijd verstoppertje speelt en dat gewoon niet kan als je Ajax-voetbal wil spelen?
Keizer baseert zijn opstelling volledig op wie er toevallig een goede wedstrijd danwel training heeft gespeeld in de afgelopen week. Ik blijf denken dat hij echt of geen enkel tactisch plan heeft, of dat zijn plan niet veel anders is dan 'beste spelers opstellen en winnen',

Zo'n Ten Hag zie je voor de wedstrijd nog zijn tactiek uitleggen, waarom hij die en die spelers opstelt en wat hij van plan is. Dat zie ik Keizer eigenlijk niet doen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174898526
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Keizer baseert zijn opstelling volledig op wie er toevallig een goede wedstrijd danwel training heeft gespeeld in de afgelopen week. Ik blijf denken dat hij echt of geen enkel tactisch plan heeft, of dat zijn plan niet veel anders is dan 'beste spelers opstellen en winnen',

Zo'n Ten Hag zie je voor de wedstrijd nog zijn tactiek uitleggen, waarom hij die en die spelers opstelt en wat hij van plan is. Dat zie ik Keizer eigenlijk niet doen.
Keizer.
pi_174898592
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174898665
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 09:13 schreef StarGazer het volgende:
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.
Ik vond Veltman het gister ook wel goed doen, eigenlijk. Sowieso was de hele verdediging wel redelijk, buiten de eerste tien minuten toen Kerk nog fit was.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 6 november 2017 @ 09:19:59 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174898684
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 09:13 schreef StarGazer het volgende:
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.
en je slechtste aanvaller laten staan
pi_174898734
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

en je slechtste aanvaller laten staan
Je slechtste middenvelder 77 minuten laten staan.
  maandag 6 november 2017 @ 09:30:32 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174898835
er wordt gewoon maar wat uitgeprobeerd, zowel met het clubbeleid als met het elftal, er zit geen idee achter.
pi_174898911
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:30 schreef Tarado het volgende:
er wordt gewoon maar wat uitgeprobeerd, zowel met het clubbeleid als met het elftal, er zit geen idee achter.
Dan kun je uit eindelijk wel besluiten om Keizer eruit te flikkeren.. leuk voor dit seizoen.. maar als vd Sar en Bergkamp blijven zitten heb je er nog steeds geen fuck aan..
  maandag 6 november 2017 @ 09:37:49 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174898962
quote:
15s.gif Op maandag 6 november 2017 09:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dan kun je uit eindelijk wel besluiten om Keizer eruit te flikkeren.. leuk voor dit seizoen.. maar als vd Sar en Bergkamp blijven zitten heb je er nog steeds geen fuck aan..
ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoen
  maandag 6 november 2017 @ 09:43:14 #17
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_174899062
Moest gisteren toch weer even een traantje laten over het talent van younes. zoals hij drie man uit speelt en altijd maar weer die beslissende acties maakt.
als je dan de andere kant bekijkt en je ziet die Neres stuntelen en alle kansen verpesten die hij maar krijgt.

Ziyech had ook niet bepaald een goede dag....
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_174899067
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoen
Of hij van zijn fouten leert zal nog maar serieus moeten blijken. Elke andere AD was allang vervangen natuurlijk. Het begint allemaal wel erg pijnlijk te worden gewoon.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174899109
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoen
En zo hebben we dadelijk voor het vijfde op een volgende jaar geen titel.. Hoe lang moeten we mensen dan nog de kans geven om 'te leren van hun fouten'?
  maandag 6 november 2017 @ 09:51:06 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174899203
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

En zo hebben we dadelijk voor het vijfde op een volgende jaar geen titel.. Hoe lang moeten we mensen dan nog de kans geven om 'te leren van hun fouten'?
Nog een jaartje of 10?

Nee, het wordt tijd dat Ajax weer eens kampioen wordt. Dat is gewoon goed voor het Nederlands voetbal als PSV en Ajax elkaar wat meer uitdagen.
pi_174899222
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nog een jaartje of 10?

Nee, het wordt tijd dat Ajax weer eens kampioen wordt. Dat is gewoon goed voor het Nederlands voetbal als PSV en Ajax elkaar wat meer uitdagen.
Helaas voor ons hebben de lampies het op bestuurlijk niveau al jaaaaaren beter voor elkaar..
pi_174899309
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Helaas voor ons hebben de lampies het op bestuurlijk niveau al jaaaaaren beter voor elkaar..
Is ook maar relatief natuurlijk. Want laten we niet overdrijven. Brands en Toon weten wat ze doen ja. Maar elke zomer worden er weer hele rare keuzes gemaakt welke weer op een politiek maniertje verdedigd lijken te worden. Maar wellicht is het zo, omdat deze mensen zich omhoog gewerkt hebben. Ik vraag me nog steeds af op basis waarvan een vdSar een goede AD zou moeten zijn.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174899330
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 09:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af op basis waarvan een vdSar een goede AD zou moeten zijn.
Dat vraag ik mij ook al jaren af.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174899360
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoen
Inzien dat je en fout hebt gemaakt is één ding (zeker niet onbelangrijk inderdaad).

Maar in dit geval: je stelt een trainer aan die je een jaar lang hebt kunnen beoordelen, van alle kanten, met tientallen verschillende mensen. Als je dan zo'n kapitale blunder maakt, dan gaat het verder dan een fout wat mij betreft: dan toon je aan dat je een zeer slecht beoordelingsvermogen hebt. En dat is niet iets wat realistisch gezien zal gaan veranderen.
pi_174899363
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 09:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Is ook maar relatief natuurlijk. Want laten we niet overdrijven. Brands en Toon weten wat ze doen ja. Maar elke zomer worden er weer hele rare keuzes gemaakt welke weer op een politiek maniertje verdedigd lijken te worden. Maar wellicht is het zo, omdat deze mensen zich omhoog gewerkt hebben. Ik vraag me nog steeds af op basis waarvan een vdSar een goede AD zou moeten zijn.
Toon heeft volgens mij, maar correct me if im wrong, zich op meerdere vlakken bewezen als een capabele bestuurder.. Wij daarentegen stellen een groepje rookies aan.
pi_174899421
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Toon heeft volgens mij, maar correct me if im wrong, zich op meerdere vlakken bewezen als een capabele bestuurder.. Wij daarentegen stellen een groepje rookies aan.
Zeker waar. Dat was ook een beetje het punt dat ik probeerde te maken :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174899499
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 09:13 schreef StarGazer het volgende:
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.
Ajax heeft helemaal geen beste verdediger

ajax speelt met 4 centrale verdedigers......

tactische wel geniaal moet ik zeggen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174899501
Heb weer gelachen gister bij die goal. Younes en Veltman samen schutteren bij de 1-2. Zou volgende wedstrijd weer opstellen.
wooblabalurg
pi_174900030
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ajax heeft helemaal geen beste verdediger

ajax speelt met 4 centrale verdedigers......

tactische wel geniaal moet ik zeggen
Doe niet zo bijdehand, luchtfietser.

Wober was gister je beste verdediger, en dan is het natuurlijk heel logisch dat je hem wisselt en Viergever laat staan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 6 november 2017 @ 10:57:55 #30
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174900128
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 10:50 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Doe niet zo bijdehand, luchtfietser.

Wober was gister je beste verdediger, en dan is het natuurlijk heel logisch dat je hem wisselt en Viergever laat staan.
Wanneer leren de mensen hier om te stoppen met reageren op klaas.

[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 06-11-2017 11:13:19 ]
pi_174900205
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wanneer leren de mensen hier om te stoppen met reageren op klaas.
oh sorry, wist niet dat je een crypto - modje bent.

[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 06-11-2017 11:13:36 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174900278
quote:
De Ligt: 'Er is wel degelijk een plan bij Ajax

vi.nl'
_O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174900364
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O-
Een maaiplan voor de grasmeester zeker.. Zelfs dat was gisteren niet om aan te gluren

#younes #kans #polletje
  maandag 6 november 2017 @ 11:19:36 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900375
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 09:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Of hij van zijn fouten leert zal nog maar serieus moeten blijken. Elke andere AD was allang vervangen natuurlijk. Het begint allemaal wel erg pijnlijk te worden gewoon.
op basis van wat? Vorig seizoen was ondanks ontbreken van de prijzen een vrij goed jaar zowel sportief als financieel, dan gooi je de AD er toch niet uit?
  maandag 6 november 2017 @ 11:21:16 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900397
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Helaas voor ons hebben de lampies het op bestuurlijk niveau al jaaaaaren beter voor elkaar..
dat is toch ook gewoon een kaartenhuis, al staan zij er wel ruim mee bovenaan
pi_174900399
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

op basis van wat? Vorig seizoen was ondanks ontbreken van de prijzen een vrij goed jaar zowel sportief als financieel, dan gooi je de AD er toch niet uit?
Eensch.. Helaas werd dat sportieve in de afgelopen zomer mooi teniet gedaan.. #teambosz
pi_174900410
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is toch ook gewoon een kaartenhuis, al staan zij er wel ruim mee bovenaan
Waar baseer je op dat het een kaartenhuis is? Ik krijg (als buitenstaander) dat gevoel niet..
pi_174900449
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

op basis van wat? Vorig seizoen was ondanks ontbreken van de prijzen een vrij goed jaar zowel sportief als financieel, dan gooi je de AD er toch niet uit?
Ten eerste weet je dat van tevoren niet. Dus op basis daarvan kan hij nooit AD worden natuurlijk. Ten tweede vraag ik me af wat zijn verdiensten daarin waren. Uiteindelijk was het ook meer geluk dan wijsheid. 2 grote aankopen zaten voornamelijk op de bank of bij Jong Ajax. Een Dolberg. Noem maar op. Het was meer 'geluk' dat ze Bosz als trainer hadden, welke hij later net zo makkelijk weer heeft laten vertrekken trouwens. Financieel gezien is verder ook meer te danken aan Overmars volgens mij, en de ontplofte transfermarkt. Die Dolberg die nu geen schim meer van afgelopen seizoen is, had afgelopen zomer voor ¤50 miljoen (geruchten, geruchten) weg gekund blijkbaar. Is dat dan de verdienste van vdSar? Eerder zijn verdienste dat Ajax dan ¤50 mio is misgelopen misschien..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 6 november 2017 @ 11:26:44 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900475
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat het een kaartenhuis is? Ik krijg (als buitenstaander) dat gevoel niet..
had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?
PSV is financieel gewoon niet zo sterk
pi_174900501
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?
PSV is financieel gewoon niet zo sterk
Nee.. helemaal eensch.. Maar dat zegt mij niets zoveel over het feit dat het op bestuurlijk niveau wel of niet lekker loopt.. Je hoort qua gezeik vanuit dat niveau nooit iets.. Dan lijken Toon en z'n vriendjes het op dat gebied voor elkaar te hebben toch?
pi_174900521
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?
PSV is financieel gewoon niet zo sterk
Ik wel. Ajax was al vroeg duidelijk dat het niks ging worden. Feyenoord voelt de druk en hebben teveel blessures. PSV hoeft dus alleen maar degelijk te zijn. En met spelers als Lozano, Locadia en Pereiro zijn ze meer dan dat. De titel is ze gegund.
wooblabalurg
  maandag 6 november 2017 @ 11:29:42 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900523
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 11:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ten eerste weet je dat van tevoren niet. Dus op basis daarvan kan hij nooit AD worden natuurlijk. Ten tweede vraag ik me af wat zijn verdiensten daarin waren. Uiteindelijk was het ook meer geluk dan wijsheid. 2 grote aankopen zaten voornamelijk op de bank of bij Jong Ajax. Een Dolberg. Noem maar op. Het was meer 'geluk' dat ze Bosz als trainer hadden, welke hij later net zo makkelijk weer heeft laten vertrekken trouwens. Financieel gezien is verder ook meer te danken aan Overmars volgens mij, en de ontplofte transfermarkt. Die Dolberg die nu geen schim meer van afgelopen seizoen is, had afgelopen zomer voor ¤50 miljoen (geruchten, geruchten) weg gekund blijkbaar. Is dat dan de verdienste van vdSar? Eerder zijn verdienste dat Ajax dan ¤50 mio is misgelopen misschien..
dat ze hem aangesteld hebben is absurd uiteraard, maar hem nu wegsturen op basis van vorig seizoen zou ook nergens op slaan
  maandag 6 november 2017 @ 11:30:34 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900540
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee.. helemaal eensch.. Maar dat zegt mij niets zoveel over het feit dat het op bestuurlijk niveau wel of niet lekker loopt.. Je hoort qua gezeik vanuit dat niveau nooit iets.. Dan lijken Toon en z'n vriendjes het op dat gebied voor elkaar te hebben toch?
dat heeft met de structuur te maken, bij Ajax gaat alles over teveel schijven dus lekt er ook meer
  maandag 6 november 2017 @ 11:31:24 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900559
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik wel. Ajax was al vroeg duidelijk dat het niks ging worden. Feyenoord voelt de druk en hebben teveel blessures. PSV hoeft dus alleen maar degelijk te zijn. En met spelers als Lozano, Locadia en Pereiro zijn ze meer dan dat. De titel is ze gegund.
:+
pi_174900566
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee.. helemaal eensch.. Maar dat zegt mij niets zoveel over het feit dat het op bestuurlijk niveau wel of niet lekker loopt.. Je hoort qua gezeik vanuit dat niveau nooit iets.. Dan lijken Toon en z'n vriendjes het op dat gebied voor elkaar te hebben toch?
Ben het op dit punt met je eens hoor. Maar vergeet niet dat dat allemaal lekker is als het goed loopt. Afgelopen zomer hielden ze allemaal elkaar de handjes boven het hoofd wb het nalaten van aantrekken van de noodzakelijke verdedigers. Dan zou je juist eens willen dat ze wat transparantie gaven. Nu lulden ze er allemaal wat politiek omheen. En niemand die eens met een kritisch verhaal kwam of de hand in eigen boezem stak.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174900583
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat ze hem aangesteld hebben is absurd uiteraard, maar hem nu wegsturen op basis van vorig seizoen zou ook nergens op slaan
Als je zijn interviews van vorig seizoen achter elkaar zet heb je toch een aardige case denk ik.
wooblabalurg
pi_174900588
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat heeft met de structuur te maken, bij Ajax gaat alles over teveel schijven dus lekt er ook meer
Dat klopt ook wel, bij PSV heb je gewoon twee mensen die samen vrijwel alles bepalen en dus ook gewoon zelfstandig beslissingen kunnen nemen.

Bij Ajax moet je bij iedere beslissing die je wilt nemen eerst vijf anderen raadplegen of zij het wel een goed idee vinden. Dat kan enerzijds wel helpen om blunders te voorkomen, want meerdere ogen, maar aan de andere kant verzand je dan ook wel vaak in een compromis-situatie die voor niemand gunstig is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174900593
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat ze hem aangesteld hebben is absurd uiteraard, maar hem nu wegsturen op basis van vorig seizoen zou ook nergens op slaan
Op die fiets, ja oke.. :+ Al had ik het toch gedaan hoor ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174900602
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?
PSV is financieel gewoon niet zo sterk
Dat zegt dus geen kont blijkbaar. Voor de derde in vier jaar tijd kampioen, en wij kunnen weer 10 jaar wachten. Een gotspe dit. En de supporters maar alles slikken.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174900646
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 11:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben het op dit punt met je eens hoor. Maar vergeet niet dat dat allemaal lekker is als het goed loopt. Afgelopen zomer hielden ze allemaal elkaar de handjes boven het hoofd wb het nalaten van aantrekken van de noodzakelijke verdedigers. Dan zou je juist eens willen dat ze wat transparantie gaven. Nu lulden ze er allemaal wat politiek omheen. En niemand die eens met een kritisch verhaal kwam of de hand in eigen boezem stak.
Ik vond vooral de interviews van Overmars grappig. Zijn visie doet mij geloven dat we blij mogen zijn met Veldmate en co.
wooblabalurg
  maandag 6 november 2017 @ 11:35:55 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900654
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 11:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat zegt dus geen kont blijkbaar. Voor de derde in vier jaar tijd kampioen, en wij kunnen weer 10 jaar wachten. Een gotspe dit. En de supporters maar alles slikken.
nee inderdaad maar resultaten op het veld verbloemen alles, dat neem ik vd Sar cs ook kwalijk, ipv zichzelf op de borst te kloppen met "we are back" hadden ze door moeten pakken, het doet me erg denken aan 95 alleen werd er toen een echt resultaat geboekt maar op bestuurlijk niveau zijn toen dezelfde fouten gemaakt.
pi_174900702
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee inderdaad maar resultaten op het veld verbloemen alles, dat neem ik vd Sar cs ook kwalijk, ipv zichzelf op de borst te kloppen met "we are back" hadden ze door moeten pakken, het doet me erg denken aan 95 alleen werd er toen een echt resultaat geboekt maar op bestuurlijk niveau zijn toen dezelfde fouten gemaakt.
Sportieve prestaties verbloemen altijd wat er in de bovenkamers gebeurd.. Helaas voor ons kost ons dat dit jaar naar alle waarschijnlijkheid gewoon voor het 5de jaar op rij de titel..
pi_174900728
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sportieve prestaties verbloemen altijd wat er in de bovenkamers gebeurd.. Helaas voor ons kost ons dat dit jaar naar alle waarschijnlijkheid gewoon voor het 5de jaar op rij de titel..
En Veltman is pas 25.
Kan zo nog 5 tot 10 jaar duren.
wooblabalurg
  maandag 6 november 2017 @ 11:40:40 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900730
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sportieve prestaties verbloemen altijd wat er in de bovenkamers gebeurd.. Helaas voor ons kost ons dat dit jaar naar alle waarschijnlijkheid gewoon voor het 5de jaar op rij de titel..
plus dat je weer naar aids voetbal zit te kijken, vorig seizoen heb ik eindelijk weer eens genoten van Ajax.
  maandag 6 november 2017 @ 11:41:11 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174900742
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 11:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

En Veltman is pas 25.
Kan zo nog 5 tot 10 jaar duren.
die is niet eens de slechtste maar je moet ergens tegenaan pissen bedoel je?
pi_174900751
Leuk al die verhalen hoor

Maar misschien moeten sommige mensen zich gewoon gaan beseffen dat ajax gewoon kwaliteit mist?

Als je met vier van oorsprong centrale verdedigers heel je verdedigingslinie gaat vormen dan is er toch was mis? Als je younes maar constant blijft opstellen omdat hij duits international is dan is er toch wat mis? Als je dolberg op allerlei posities maar blijft opstellen dan is er toch wat mis? als je de beste spits op dit moment ineens weer op de bank gaat zetten dan is er toch wat mis?

Je moet gewoon de conclusie trekken dat ajax gewoon niet het materiaal heeft om kampioen te worden. In principe moet je eigen gewoon kapot schamen als je 150 miljoen euro op de bank heb staan en wat je wekelijks terugziet als ajax suppporter.

Het zou toch allemaal veel beter kunnen als je zoveel geld heb?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174900764
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

plus dat je weer naar aids voetbal zit te kijken, vorig seizoen heb ik eindelijk weer eens genoten van Ajax.
Kun jij je nog een seizoen voorstellen waarbij we GEEN prijs hebben gepakt maar toch een hoop supporters, incluis myself, enorm genoten hebben van ons Ajax en ZO FUCKING VEEL zin hadden in het volgende seizoen?

Precies.. Bedankt Edje en Dennis
pi_174900971
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

die is niet eens de slechtste maar je moet ergens tegenaan pissen bedoel je?
Veltman is het Ajax DNA.

Zolang het huidige bestuur er zit zal dit het niveau zijn dat je aantreft en wat er nagestreeft wordt. Je weet wel, het niveau dat op Europees niveau een tweede gele kaart moet pakken omdat de skills niet toereikend zijn.

Verdedigers die niet kunnen dekken. Aanvallers die niet kunnen schieten. Dat is het huidige Ajax DNA.

Wou dat ik dit zelf had verzonnen.
wooblabalurg
pi_174901327
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Leuk al die verhalen hoor

Maar misschien moeten sommige mensen zich gewoon gaan beseffen dat ajax gewoon kwaliteit mist?

Als je met vier van oorsprong centrale verdedigers heel je verdedigingslinie gaat vormen dan is er toch was mis? Als je younes maar constant blijft opstellen omdat hij duits international is dan is er toch wat mis? Als je dolberg op allerlei posities maar blijft opstellen dan is er toch wat mis? als je de beste spits op dit moment ineens weer op de bank gaat zetten dan is er toch wat mis?

Je moet gewoon de conclusie trekken dat ajax gewoon niet het materiaal heeft om kampioen te worden. In principe moet je eigen gewoon kapot schamen als je 150 miljoen euro op de bank heb staan en wat je wekelijks terugziet als ajax suppporter.

Het zou toch allemaal veel beter kunnen als je zoveel geld heb?
Met het tweede deel kan ik het met je eens zijn. Daarmee zou Ajax natuurlijk het verschil kunnen en moeten maken.
pi_174901389
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Leuk al die verhalen hoor

Maar misschien moeten sommige mensen zich gewoon gaan beseffen dat ajax gewoon kwaliteit mist?

Als je met vier van oorsprong centrale verdedigers heel je verdedigingslinie gaat vormen dan is er toch was mis? Als je younes maar constant blijft opstellen omdat hij duits international is dan is er toch wat mis? Als je dolberg op allerlei posities maar blijft opstellen dan is er toch wat mis? als je de beste spits op dit moment ineens weer op de bank gaat zetten dan is er toch wat mis?

Je moet gewoon de conclusie trekken dat ajax gewoon niet het materiaal heeft om kampioen te worden. In principe moet je eigen gewoon kapot schamen als je 150 miljoen euro op de bank heb staan en wat je wekelijks terugziet als ajax suppporter.

Het zou toch allemaal veel beter kunnen als je zoveel geld heb?
Onzin. Ook al heb je 3 miljard in de Eredivisie, wie wil je halen dan? Denk je dat de subtop van Europa trekt heeft om hier te komen voetballen? Geld heb je geen kut aan in Nederland, je moet het hebben van zelf opleiden. Ajax mist gewoon goede beleidsbepalers en momenteel een goede trainer. Zo simpel is het.

Maar om even jouw bubbel te breken; Ajax is echt niet minder dan Feyenoord hoor. Of ben je de oorwassing van 2 weken geleden alweer vergeten? Ongelofelijk dat je elke club zo bekritiseert terwijl als er 1 club in Nederland is waar het absolute crisis is het Feyenoord wel is. Na 11 wedstrijden 12 punten achter is gewoon lachwekkend.
pi_174901399
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:16 schreef Marius95 het volgende:

[..]

Met het tweede deel kan ik het met je eens zijn. Daarmee zou Ajax natuurlijk het verschil kunnen en moeten maken.
Zelfs met dit materiaal moet je kampioen kunnen worden.. kom op zeg.. Het begint echter wel bij de coach.. Jammer genoeg falen we daar ook meteen..
pi_174901445
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Zelfs met dit materiaal moet je kampioen kunnen worden.. kom op zeg.. Het begint echter wel bij de coach.. Jammer genoeg falen we daar ook meteen..
Maar dat kun je ook voor elkaar krijgen met dat vele geld. Je kunt daarvoor toch makkelijker de topcoaches in huis halen. Zelfs dat konden ze van de zomer niet voor elkaar krijgen. Kun je het dan niet besteden aan de juiste spelers dan in ieder geval een ervaren en doorgewinterde coach.
pi_174901446
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin. Ook al heb je 3 miljard in de Eredivisie, wie wil je halen dan?
We hadden Lozano kunnen halen. Of Richarlison. Of iemand anders die op doel kan schieten.

Verder zou je ook kunnen denken aan iemand die kan verdedigen. Zodat mensen niet op doel kunnen schieten enzo. Of was Sanchez net boven de 3 miljard, staat me even niet meer bij
wooblabalurg
pi_174901449
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin. Ook al heb je 3 miljard in de Eredivisie, wie wil je halen dan? Denk je dat de subtop van Europa trekt heeft om hier te komen voetballen? Geld heb je geen kut aan in Nederland, je moet het hebben van zelf opleiden. Ajax mist gewoon goede beleidsbepalers en momenteel een goede trainer. Zo simpel is het.

Wat een kul. 'Nederlands voetbal is kudt!!' Hou op zeg. Als je geld hebt kan je bijvoorbeeld half Mexico opkopen. En daar lopen (blijkbaar) hele leuke spelers rond. En dan heb je nog wat continenten te gaan. Maar doe het maar gewoon eerst eens. In plaats van in jezelf iets aan te (blijven) praten.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174901481
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat een kul. 'Nederlands voetbal is kudt!!' Hou op zeg. Als je geld hebt kan je bijvoorbeeld half Mexico opkopen. En daar lopen (blijkbaar) hele leuke spelers rond. En dan heb je nog wat continenten te gaan. Maar doe het maar gewoon eerst eens. In plaats van in jezelf iets aan te (blijven) praten.
De scouting komt meestal niet verder dan Groningen ofzo.
pi_174901501
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:26 schreef Marius95 het volgende:

[..]

De scouting komt meestal niet verder dan Groningen ofzo.
Is ook al een heel eind natuurlijk. Hetzelfde als de jaarlijkse AZ-aankopen. Maar goed, dat is weer iets anders. Maar dat het mogelijk is is een feit ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174901507
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Onzin. Ook al heb je 3 miljard in de Eredivisie, wie wil je halen dan? Denk je dat de subtop van Europa trekt heeft om hier te komen voetballen? Geld heb je geen kut aan in Nederland, je moet het hebben van zelf opleiden. Ajax mist gewoon goede beleidsbepalers en momenteel een goede trainer. Zo simpel is het.

Maar om even jouw bubbel te breken; Ajax is echt niet minder dan Feyenoord hoor. Of ben je de oorwassing van 2 weken geleden alweer vergeten? Ongelofelijk dat je elke club zo bekritiseert terwijl als er 1 club in Nederland is waar het absolute crisis is het Feyenoord wel is. Na 11 wedstrijden 12 punten achter is gewoon lachwekkend.
Het verschil tussen ajax en feyenoord is nog steeds heel veel geld.

Met de huidige defensie van Feyenoord kan zelfs excelsior misschien nog winnen.....

Dus zo een grote prestatie was die winst nou ook weer niet, ik zou daar maar niet zoveel aan tillen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174901508
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 12:24 schreef Baconbus het volgende:

[..]

We hadden Lozano kunnen halen. Of Richarlison. Of iemand anders die op doel kan schieten.

Verder zou je ook kunnen denken aan iemand die kan verdedigen. Zodat mensen niet op doel kunnen schieten enzo. Of was Sanchez net boven de 3 miljard, staat me even niet meer bij
Het is geen FM natuurlijk. Het is uiteindelijk ook een gok, you win some you lose some met zulke transfers. En jij had natuurlijk meteen verwacht dat Sanchez zo'n voltreffer zou worden of niet? Haal anders nog even 5 willekeurige Colombianen, kun je ze over 2 jaar allemaal voor 50 mil verkopen. Zo simpel zal het niet zijn.

quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 12:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Wat een kul. 'Nederlands voetbal is kudt!!' Hou op zeg. Als je geld hebt kan je bijvoorbeeld half Mexico opkopen. En daar lopen (blijkbaar) hele leuke spelers rond. En dan heb je nog wat continenten te gaan. Maar doe het maar gewoon eerst eens. In plaats van in jezelf iets aan te (blijven) praten.
Je lees selectief. Dat PSV een paar voltreffers had wil niet zeggen dat dat altijd goed uitpakt. Meer voorbeelden van van mislukte buitenlandse transfers dan gelukte. Het is toch niet voor niks dat PSV zich in allerlei contructies moet wringen om jongens als Lozano en eerder Guardado en Moreno hierheen te lokken? Die willen bij een redelijk aanbod z.s.m. weg tegen een lage prijs. Die hebben echt niet als jongensdroom om op zaterdagavond uit naar Roda en NAC te gaan.
pi_174901520
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het verschil tussen ajax en feyenoord is nog steeds heel veel geld.

Met de huidige defensie van Feyenoord kan zelfs excelsior misschien nog winnen.....

Dus zo een grote prestatie was die winst nou ook weer niet, ik zou daar maar niet zoveel aan tillen.
Nee maar jij poetst elk verlies van Feyenoord weg. Elke winst is een pluim aan de club als geheel en elk verlies is pech en 'zegt niks'. Zo lust ik er nog wel wat.
pi_174901540
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee maar jij poetst elk verlies van Feyenoord weg. Elke winst is een pluim aan de club als geheel en elk verlies is pech en 'zegt niks'. Zo lust ik er nog wel wat.
Dat zijn jouw interpretaties goser.

Ik ben realistische. En ik denk dat als Feyenoord straks weer een hele fitte selectie heeft dat het een betere reeks neer kan zetten dan ajax.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174901552
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je lees selectief. Dat PSV een paar voltreffers had wil niet zeggen dat dat altijd goed uitpakt. Meer voorbeelden van van mislukte buitenlandse transfers dan gelukte. Het is toch niet voor niks dat PSV zich in allerlei contructies moet wringen om jongens als Lozano en eerder Guardado en Moreno hierheen te lokken? Die willen bij een redelijk aanbod z.s.m. weg tegen een lage prijs. Die hebben echt niet als jongensdroom om op zaterdagavond uit naar Roda en NAC te gaan.
Hoezo lees ik selectief? Jij bent degene die letterlijk zegt dat als je 3 miljard hebt je er geen kut mee kunt... En je voorbeelden wb die constructies. Dat is dus met aanzienlijk minder geld gedaan. Uiteindelijk heeft Lozano nu gewoon een contract voor 6 jaar en heeft Guardado hier 3 jaar gespeeld. En jajajajaja, dat is dus met minder dan 3 miljard(!) gelukt :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174901567
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dat zijn jouw interpretaties goser.

Ik ben realistische. En ik denk dat als Feyenoord straks weer een hele fitte selectie heeft dat het een betere reeks neer kan zetten dan ajax.
Nee dat zijn niet mijn interpretaties 'goser'. Dat zijn de feiten op basis van wat ik teruglees in jouw posts de afgelopen maanden. Heb jij de afgelopen maanden uberhaupt 1x de hand in eigen boezem gestoken en geconstateerd dat het wellicht niet zo goed is als je denkt?

En lekker van de 2de garnituur dan. Wat je eigenlijk zegt is dat zodra er het een en ander wegvalt jullie aan de goden zijn overgeleverd. Lekker dan.
pi_174901598
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 12:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoezo lees ik selectief? Jij bent degene die letterlijk zegt dat als je 3 miljard hebt je er geen kut mee kunt... En je voorbeelden wb die constructies. Dat is dus met aanzienlijk minder geld gedaan. Uiteindelijk heeft Lozano nu gewoon een contract voor 6 jaar en heeft Guardado hier 3 jaar gespeeld. En jajajajaja, dat is dus met minder dan 3 miljard(!) gelukt :7
Was ook een flauw voorbeeld natuurlijk. Ik ben heel blij met Lozano en dat was ik ook met Guardado en Moreno. Maar ik realiseer me ook dat dat absolute voltreffers waren. Ik kan voor die spelers ook een stuk of 10 buitenlandse jongens noemen die totaal zijn geflopt.

Van de uiteindelijke verkoopprijs van Lozano gaat nog een aanzienlijk percentage af, dus reken je maar niet te rijk. Het enige wat ik zeg is dat goede beleidsvoering/bepalers vele malen belangrijker zijn dan geld. Als het geld was wat de voetbalwereld liet draaien dan kunnen we stoppen met kijken, want dan wordt Ajax de komen 20 jaar kampioen.
pi_174901780
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:35 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Was ook een flauw voorbeeld natuurlijk. Ik ben heel blij met Lozano en dat was ik ook met Guardado en Moreno. Maar ik realiseer me ook dat dat absolute voltreffers waren. Ik kan voor die spelers ook een stuk of 10 buitenlandse jongens noemen die totaal zijn geflopt.

Van de uiteindelijke verkoopprijs van Lozano gaat nog een aanzienlijk percentage af, dus reken je maar niet te rijk. Het enige wat ik zeg is dat goede beleidsvoering/bepalers vele malen belangrijker zijn dan geld. Als het geld was wat de voetbalwereld liet draaien dan kunnen we stoppen met kijken, want dan wordt Ajax de komen 20 jaar kampioen.
Dat zei je niet. Maar als je dat bedoelde geef ik je de tip om het de volgende keer iets duidelijker te verwoorden.. Want wat dat betreft ben ik het (redelijk) met je eens.

Maar goed, geloof me ik reken mij totaal niet rijk. Ik weet goed hoe het werkt ja. Maar ik weet ook dat wij totaal niet weten wat er in zijn contract staat. En ik weet ook dat een goede en gezonde bedrijfsvoering het uiteindelijk wint van puur geld. Kijk maar eens naar de verschillen tussen PSV/Ajax en Europa. Dat we ons niet geplaatst hebben heeft niks met kwaliteit te maken. Puur (of nou ja, voornamelijk dan) met mentaliteit. Maar als je dat allemaal even wegdenkt, vallen de verschillen imo reuze mee. Relatief gezien hadden die andere clubs allang een grotere afstand moeten nemen met het geld dat zij wel hebben. Ik bedoel maar te zeggen, als het allemaal even normaal loopt zouden PSV/Ajax minstens 3e in de CL-poule moeten kunnen worden. Zo nu en dan eens overwinteren, maar 100% zeker tot de kwartfinale EL moeten kunnen komen. Maar die clubs kunnen met dat geld dat ze hebben wel het ene blikje vreemdelingen na het andere blikje vreemdelingen aantrekken. En daar mislukt er telkens ook weer zo'n 90% van. Dat zorgt er voor dat het wel makkelijk is om een speler toch maar wel aan te trekken. Maar datzelfde geld staat ze ook weer in de weg omdat ze diegene na 3 kutwedstrijden ook weer net zo makkelijk vervangen.

Moet je voorstellen als Ajax of PSV het geld zouden hadden van de gemiddelde Engelse of Spaanse club. Ik durf te wedden dat die hopeloze afstand tussen de top dan verdomd snel verdwenen/verkleind zou zijn. Alleen zit er op een gegeven moment een maximumcapaciteit aan het gevoerde beleid. Wat geld (in dezen) niet heeft. En daarom kan je niet stellen dat je met geld geen kut kund. Ook niet in de Eredivisie.

Maw. Het is een mooie wisselwerking tussen beleid en geld :+

[ Bericht 1% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 06-11-2017 12:54:44 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174901876
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat zei je niet. Maar als je dat bedoelde geef ik je de tip om het de volgende keer iets duidelijker te verwoorden.. Want wat dat betreft ben ik het (redelijk) met je eens.

Maar goed, geloof me ik reken mij totaal niet rijk. Ik weet goed hoe het werkt ja. Maar ik weet ook dat wij totaal niet weten wat er in zijn contract staat. En ik weet ook dat een goede en gezonde bedrijfsvoering het uiteindelijk wint van puur geld. Kijk maar eens naar de verschillen tussen PSV/Ajax en Europa. Dat we ons niet geplaatst hebben heeft niks met kwaliteit te maken. Puur (of nou ja, voornamelijk dan) met mentaliteit. Maar als je dat allemaal even wegdenkt, vallen de verschillen imo reuze mee. Relatief gezien hadden die andere clubs allang een grotere afstand moeten nemen met het geld dat zij wel hebben. Ik bedoel maar te zeggen, als het allemaal even normaal loopt zouden PSV/Ajax minstens 3e in de CL-poule moeten kunnen worden. Zo nu en dan eens overwinteren, maar 100% zeker tot de kwartfinale EL moeten kunnen komen. Maar die clubs kunnen met dat geld dat ze hebben wel het ene blikje vreemdelingen na het andere blikje vreemdelingen aantrekken. En daar mislukt er telkens ook weer zo'n 90% van. Dat zorgt er voor dat het wel makkelijk is om een speler toch maar wel aan te trekken. Maar datzelfde geld staat ze ook weer in de weg omdat ze diegene na 3 kutwedstrijden ook weer net zo makkelijk vervangen.

Moet je voorstellen als Ajax of PSV het geld zouden hadden van de gemiddelde Engelse of Spaanse club. Ik durf te wedden dat die hopeloze afstand tussen de top dan verdomd snel verdwenen/verkleind zou zijn. Alleen zit er op een gegeven moment een maximumcapaciteit aan het gevoerde beleid. Wat geld (in dezen) niet heeft. En daarom kan je niet stellen dat je met geld geen kut kund. Ook niet in de Eredivisie.

Maw. Het is een mooie wisselwerking tussen beleid en geld :+
Vooral dat laatste dus.. Een vrij essentiële zin.. De poen hebben we.. nu het beleid dus nog :)
pi_174902363
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is geen FM natuurlijk. Het is uiteindelijk ook een gok, you win some you lose some met zulke transfers. En jij had natuurlijk meteen verwacht dat Sanchez zo'n voltreffer zou worden of niet? Haal anders nog even 5 willekeurige Colombianen, kun je ze over 2 jaar allemaal voor 50 mil verkopen. Zo simpel zal het niet zijn.

[..]

Het ontgaat me waarom je het over willekeurige Colombianen hebt.

Sanchez is uitgebreid gescout, had al successen in Zuid-Amerika en stond op de radar van grote clubs als Barca.

En ja, als je iets van voetbal snapt dan zag je na anderhalve wedstrijd dat Sanchez hooguit een seizoen zou blijven. Je gebrek aan nuance lijkt dat te vertroebelen.
wooblabalurg
  maandag 6 november 2017 @ 13:53:21 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  maandag 6 november 2017 @ 14:43:52 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174903683
Zelfs deze randdebielen zien het beter dan het technisch hart van de club.

Dat zegt wel iets, toch?
pi_174903710
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:43 schreef BadderHaring het volgende:
Zelfs deze randdebielen zien het beter dan het technisch hart van de club.

Dat zegt wel iets, toch?
Inb4 "ja maar trainer X werkt elke dag met speler X dus .. "
wooblabalurg
pi_174903848
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:35 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Was ook een flauw voorbeeld natuurlijk. Ik ben heel blij met Lozano en dat was ik ook met Guardado en Moreno. Maar ik realiseer me ook dat dat absolute voltreffers waren. Ik kan voor die spelers ook een stuk of 10 buitenlandse jongens noemen die totaal zijn geflopt.

Van de uiteindelijke verkoopprijs van Lozano gaat nog een aanzienlijk percentage af, dus reken je maar niet te rijk. Het enige wat ik zeg is dat goede beleidsvoering/bepalers vele malen belangrijker zijn dan geld. Als het geld was wat de voetbalwereld liet draaien dan kunnen we stoppen met kijken, want dan wordt Ajax de komen 20 jaar kampioen.
Jongen ik kan nog heel lang met jouw discussieren.

PSV gaat straks helemaal instorten! :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 14:56:16 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174903895
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jongen ik kan nog heel lang met jouw discussieren.

PSV gaat straks helemaal instorten! :)
Waar baseer jij dit op?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174903924
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Jongen ik kan nog heel lang met jouw discussieren.

PSV gaat straks helemaal instorten! :)
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waar baseer jij dit op?
Een eventuele reactie daarop kan hier: VBL / PSV #1043 Waar Twente in de pan is gehakt

Probeer het hier gewoon over Ajax/beleid te hebben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 6 november 2017 @ 14:59:12 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174903939
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]


[..]

Een eventuele reactie daarop kan hier: VBL / PSV #1043 Waar Twente in de pan is gehakt

Probeer het hier gewoon over Ajax/beleid te hebben.
Ajax en beleid in één zin. Het zal rustig worden hier.
  maandag 6 november 2017 @ 14:59:53 #85
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174903947
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 14:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

[..]

Een eventuele reactie daarop kan hier: VBL / PSV #1043 Waar Twente in de pan is gehakt

Probeer het hier gewoon over Ajax/beleid te hebben.
Welk beleid?
Oh.
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:00:11 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174903954
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 14:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax en beleid in één zin. Het zal rustig worden hier.
Gelukkig hebben Feyenoord en PSV zo'n briljant beleid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174903955
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 14:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ajax en beleid in één zin. Het zal rustig worden hier.
HAHA... Laten we het dan hebben over het gewenste beleid..

Stel we mikken die hele pleurisbende vd Sar/Bergkamp/Keizer eruit.. Wie dan erin?
  maandag 6 november 2017 @ 15:01:24 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174903968
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gelukkig hebben Feyenoord en PSV zo'n briljant beleid.
Gezien hun veel beperktere middelen opzich niet zo heel gek, kan altijd beter natuurlijk.

Maar Ajax die in vier jaar geen kampioen wordt terwijl ze dik het meeste geld hebben :') Dat je het een jaartje niet wordt oké maar vier jaar op rij _O-
Oh.
pi_174903981
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Stel we mikken die hele pleurisbende vd Sar/Bergkamp/Keizer eruit.. Wie dan erin?
Ik ben beschikbaar.
Anders Seedorfgod.
  maandag 6 november 2017 @ 15:02:51 #90
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174903993
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

HAHA... Laten we het dan hebben over het gewenste beleid..

Stel we mikken die hele pleurisbende vd Sar/Bergkamp/Keizer eruit.. Wie dan erin?
Dat is wel een lastige vraag omdat we ook niet echt zicht hebben op de kandidaten voor bijvoorbeeld het directeurschap. Maar zo'n Ling deed het wel prima bij Trencin volgens mij, en schreef ook een goed rapport. En dan Jonk weer terug als hoofd opleiding uiteraard, maar de trainer gaat wel een lastige worden want ik zie niet zo snel een betere.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:04:50 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174904033
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gelukkig hebben Feyenoord en PSV zo'n briljant beleid.
Ajax-Topic. Als je het daar over wilt hebben ga je maar naar die topics.
  maandag 6 november 2017 @ 15:05:49 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904056
quote:
4s.gif Op maandag 6 november 2017 15:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik ben beschikbaar.
Anders Seedorfgod.
Wat heeft Seedorf bewezen dan als trainer?
Oh.
pi_174904063
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heeft Seedorf bewezen dan als trainer?
Niks?
  maandag 6 november 2017 @ 15:06:19 #94
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174904071
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heeft Seedorf bewezen dan als trainer?


[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 06-11-2017 15:08:20 ]
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:06:27 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174904072
Misschien kunnen jullie Van Gaal of Hiddink proberen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 6 november 2017 @ 15:10:14 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904136
Ajax kennende zal gewoon De Boer of v/d Brom komen als ze Keizer eruit gooien.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:10:37 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174904144
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen jullie Van Gaal of Hiddink proberen.
Van Gaal lijkt me echt een goeie tussenoplossing, mag Keizer van mij nog blijven ook
pi_174904145
Keizer oprotten
pi_174904187
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gezien hun veel beperktere middelen opzich niet zo heel gek, kan altijd beter natuurlijk.

Maar Ajax die in vier jaar geen kampioen wordt terwijl ze dik het meeste geld hebben :') Dat je het een jaartje niet wordt oké maar vier jaar op rij _O-
Ik dacht in 2013 dat de periode 2004-2011 eenmalig zou zijn. Verkeerd gedacht vrees ik.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 6 november 2017 @ 15:13:23 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904189
Of ze trekken iemand aan die elke week een kop koffie komt drinken op de Toekomst.
Oh.
pi_174904270
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 15:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik dacht in 2013 dat de periode 2004-2011 eenmalig zou zijn. Verkeerd gedacht vrees ik.
Nou echt he.. zelfde zei ik gisteren ook tegen m'n maatjes.. All over again..
  maandag 6 november 2017 @ 15:20:12 #102
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904313
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 15:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik dacht in 2013 dat de periode 2004-2011 eenmalig zou zijn. Verkeerd gedacht vrees ik.
En dan waren de kampioensjaren nu ook niet bepaald feest :')
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:22:01 #103
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174904335
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van Gaal lijkt me echt een goeie tussenoplossing, mag Keizer van mij nog blijven ook
Van Gaal is echt ideaal om een nieuwe spelersgroep mee op te bouwen. Dan kunnen de spelers met ambitie eruit, Louis erin. Lijkt me ook prettiger voor de mindere goden als ze duidelijke taken hebben in het veld.
wooblabalurg
pi_174904363
Ik vind het wel bizar dat het zo rustig is terwijl het seizoen nu al over is
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:24:17 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174904380
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind het wel bizar dat het zo rustig is terwijl het seizoen nu al over is
2x winnen van PSV en je staat nog 2 punten achter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174904384
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En dan waren de kampioensjaren nu ook niet bepaald feest :')
Ik ga nooit meer badinerend over een kampioensjaar doen. Ik koester elk kampioenschap. Zo wanhopig ben ik dus al tegenwoordig.

En ik trek het nog steeds bijzonder slecht dat we in de leukere seizoenen ( Jol, Bosz ) op 1 punt na naast de titel grepen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 6 november 2017 @ 15:24:47 #107
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904392
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

2x winnen van PSV en je staat nog 2 punten achter.
Ajax gaat ongenadig hard op de klote krijgen van PSV, dit Ajax is een geschenk voor elke club die graag op de counter speelt.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:25:55 #108
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174904415
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:23 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind het wel bizar dat het zo rustig is terwijl het seizoen nu al over is
Niemand lijkt er baat bij te hebben dat er iets veranderd. Behalve de fans dan.
wooblabalurg
pi_174904423
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

2x winnen van PSV en je staat nog 2 punten achter.
En 2x verliezen van Roda en je staat er 15 achter. Hier kan ik niks mee.
pi_174904425
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax gaat ongenadig hard op de klote krijgen van PSV, dit Ajax is een geschenk voor elke club die graag op de counter speelt.
Welnee, het onloopt elkaar niet echt veel.
BFF met GGMM
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:26:49 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174904428
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax gaat ongenadig hard op de klote krijgen van PSV, dit Ajax is een geschenk voor elke club die graag op de counter speelt.
Mwah als die malle Neres een goeie dag heeft dan..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174904445
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Niemand lijkt er baat bij te hebben dat er iets veranderd. Behalve de fans dan.
Waar zijn die fans? Ik hoor nergens echt wat. Alsof niemand het echt boeit in het stadion.
  maandag 6 november 2017 @ 15:27:46 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904452
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Welnee, het onloopt elkaar niet echt veel.
Het gaat om speelwijze, en waar Utrecht ook gisteren van profiteerde. Met die belachelijke ruimte achterin en grote gaten die er in het team vallen omdat het druk zetten niet goed gaat (de ene helft van het team probeert het, maar de rest durft niet).
Oh.
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:27:56 #114
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174904454
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:26 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En 2x verliezen van Roda en je staat er 15 achter. Hier kan ik niks mee.
Seizoen is natuurlijk nog niet klaar ouwe reus.

Dat is net zoiets als roepen dat een ploeg die 0 uit 7 haalt al gedegradeerd is ;)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 6 november 2017 @ 15:28:38 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904469
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mwah als die malle Neres een goeie dag heeft dan..
Gewoon dubbele dekking geven, Younes kan je wel vrij laten lopen.
Oh.
pi_174904486
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Seizoen is natuurlijk nog niet klaar ouwe reus.

Dat is net zoiets als roepen dat een ploeg die 0 uit 7 haalt al gedegradeerd is ;)
Dat is in 9/10 x ook zo. Uitzondering was Heracles waar de trainer weg moest. Maar Keizer blijft gewoon.
pi_174904492
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het gaat om speelwijze, en waar Utrecht ook gisteren van profiteerde. Met die belachelijke ruimte achterin en grote gaten die er in het team vallen omdat het druk zetten niet goed gaat (de ene helft van het team probeert het, maar de rest durft niet).
Beginnen met Younes te ruimen, Sinkgraven terug op linksback. Veltman in een baan om de aarde trappen en de leeggevallen plekken opvullen vanaf de bank. Gaat het ineens een stuk beter van draaien.

Jullie hebben sowieso met Ziyech en Onana de 2 beste spelers van de competitie.
BFF met GGMM
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:30:15 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174904497
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:29 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat is in 9/10 x ook zo. Uitzondering was Heracles waar de trainer weg moest. Maar Keizer blijft gewoon.
Ja die Keizer moet er (uit Ajax-optiek) wel uit ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174904498
Wellicht een 2006-2007 scenario met uiteindelijk wél Ajax als kampioen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 6 november 2017 @ 15:30:28 #120
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174904503
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waar zijn die fans? Ik hoor nergens echt wat. Alsof niemand het echt boeit in het stadion.
Achja, die zagen het wrs ook al maanden van tevoren aankomen. Misschien zitten ze mentaal net als ik al bij de volgende transferzomer.
wooblabalurg
pi_174904510
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Beginnen met Younes te ruimen, Sinkgraven terug op linksback. Veltman in een baan om de aarde trappen en de leeggevallen plekken opvullen vanaf de bank. Gaat het ineens een stuk beter van draaien.

Jullie hebben sowieso met Ziyech en Onana de 2 beste spelers van de competitie.
Ziyech raakt geen bal meer joh. Waarom roep je dat?
  Redactie Sport maandag 6 november 2017 @ 15:31:02 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174904511
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef StarGazer het volgende:
Wellicht een 2006-2007 scenario met uiteindelijk wél Ajax als kampioen.
Gelukkig speelt De Graafschap tegenwoordig niet meer in de eredivisie he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174904561
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ziyech raakt geen bal meer joh. Waarom roep je dat?
Inderdaad. En die staat ook nog eens bovenaan in het Telegraaf-klassement van voetballer van het jaar, lachwekkend krantje.
pi_174904569
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ziyech raakt geen bal meer joh. Waarom roep je dat?
Zal niet zijn omdat hij opeens niet meer kan voetballen.. Gewoon systeem wat niet werkt momenteel met deze spelers.. Winst op kort termijn is Keizer exit..

Essentieel voor langer termijn is vd Sar en Bergkamp mee de laan uit sturen
pi_174904578
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Achja, die zagen het wrs ook al maanden van tevoren aankomen. Misschien zitten ze mentaal net als ik al bij de volgende transferzomer.
Serieus? :D
  maandag 6 november 2017 @ 15:37:08 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174904630
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Welnee, het onloopt elkaar niet echt veel.
denk het ook niet alleen heeft Ajax met PSV een beetje wat Feyenoord met Ajax heeft, ze winnen er moeilijk van
  maandag 6 november 2017 @ 15:39:12 #127
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174904671
Net het interview van Keizertje gezien na de wedstijd _O- Die zegt echt he-le-maal niks, hefet eigenlijk geen verklaring voor de wisselingen in de basis, en over zijn wissels tijdens de wedstrijd eigenlijk ook niet.

Heerlijk, zo beperkt zijn en dan lekker bij Ajax werken.

Dit is eigenlijk natuurlijk om te janken, maar dat schiet niet echt op.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 6 november 2017 @ 15:40:31 #128
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904695
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Beginnen met Younes te ruimen, Sinkgraven terug op linksback. Veltman in een baan om de aarde trappen en de leeggevallen plekken opvullen vanaf de bank. Gaat het ineens een stuk beter van draaien.

Jullie hebben sowieso met Ziyech en Onana de 2 beste spelers van de competitie.
Voor Younes kan je Kluivert of Johnsen neerzetten, waarbij ik die eerste al heb afgeschreven eigenlijk. Sinkgraven op linksback is prima, maar dan zet Keizer Viergever in het centrum ipv Wöber (onze beste verdediger), voor Veltman komt Orejuela (kan er niks van).

En Ziyech vind ik niet de beste speler, bij lange na niet. Wat speelt die toch al een periode kut.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:40:48 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174904698
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:39 schreef Bugno het volgende:
Net het interview van Keizertje gezien na de wedstijd _O- Die zegt echt he-le-maal niks, hefet eigenlijk geen verklaring voor de wisselingen in de basis, en over zijn wissels tijdens de wedstrijd eigenlijk ook niet.

Heerlijk, zo beperkt zijn en dan lekker bij Ajax werken.

Dit is eigenlijk natuurlijk om te janken, maar dat schiet niet echt op.
nou vind ik wat trainers zeggen niet zo interessant want dat is meestal niks, ik zie bij hem alleen niks op het veld terug aan progressie of überhaupt intentie
  maandag 6 november 2017 @ 15:41:39 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904710
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Achja, die zagen het wrs ook al maanden van tevoren aankomen. Misschien zitten ze mentaal net als ik al bij de volgende transferzomer.
Klopt, ik was volledig gelaten eigenlijk ook gisteren want je ziet het toch al tijden aankomen dat je met dit voetbal punten gaat verspelen. Eigenlijk nog wel beter ook dat ze er niet mee blijven wegkomen, anders denken ze dat alles toch prima gaat.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:42:29 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174904725
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voor Younes kan je Kluivert of Johnsen neerzetten, waarbij ik die eerste al heb afgeschreven eigenlijk. Sinkgraven op linksback is prima, maar dan zet Keizer Viergever in het centrum ipv Wöber (onze beste verdediger), voor Veltman komt Orejuela (kan er niks van).

En Ziyech vind ik niet de beste speler, bij lange na niet. Wat speelt die toch al een periode kut.
gisteren had je gewoon met 3 verdedigers moeten spelen
  maandag 6 november 2017 @ 15:42:52 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904730
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:39 schreef Bugno het volgende:
Net het interview van Keizertje gezien na de wedstijd _O- Die zegt echt he-le-maal niks, hefet eigenlijk geen verklaring voor de wisselingen in de basis, en over zijn wissels tijdens de wedstrijd eigenlijk ook niet.

Heerlijk, zo beperkt zijn en dan lekker bij Ajax werken.

Dit is eigenlijk natuurlijk om te janken, maar dat schiet niet echt op.
Die spelers nemen hem ook al niet meer serieus, dus hij kan beter zichzelf in bescherming nemen en zijn ontslag indienen.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:43:30 #133
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174904739
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

nou vind ik wat trainers zeggen niet zo interessant want dat is meestal niks, ik zie bij hem alleen niks op het veld terug aan progressie of überhaupt intentie
Meestal hebben ze toch wel een tactische onderbouwing paraat over dergelijke wijzigingen. Het is niet dat die vragen onverwacht komen ofzo. Keizertje begint gewoon te praten, zegt niets, formuleert gebroken zinnen en kijkt schichtig om zich heen en haalt zichtbaar opgelucht adem als hij merkt dat de interviewer genoegen neemt met het antwoord.

Mooi in zijn interviews ook altijd "Ja, bij Ajax moeten we altijd winnen". Zo van "ik weet heus wel hoe het hier aan toe gaat" :')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 6 november 2017 @ 15:43:35 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904741
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

nou vind ik wat trainers zeggen niet zo interessant want dat is meestal niks, ik zie bij hem alleen niks op het veld terug aan progressie of überhaupt intentie
Bosz sloeg vorig jaar eigenlijk altijd wel verstandige, inhoudelijke teksten uit na een wedstrijd en je zag ook die intentie al zelfs in wedstrijden waarin het nog niet meteen soepel liep.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:43:50 #135
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174904745
Het begint in eerste plaats met discipline en inzet. Daarna komt voetbalintelligentie kijken maar dat ontbreekt helaas volledig bij Veltman. Younes heeft ze allemaal en ook een goede techniek alleen lijkt hij een blackout te krijgen wanneer hij een goede kans krijgt of kan creëren.
  maandag 6 november 2017 @ 15:44:07 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904752
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

gisteren had je gewoon met 3 verdedigers moeten spelen
Sinkgraven op linksback, en je kan die aanpassing al makkelijk in je team maken door hem ook te laten opschuiven.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 15:45:25 #137
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174904769
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sinkgraven op linksback, en je kan die aanpassing al makkelijk in je team maken door hem ook te laten opschuiven.
Ja, maar dan moet er afgeweken worden van het geijkte tactische plan met vier CV's. Dat zou dom zijn natuurlijk.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 6 november 2017 @ 15:49:45 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174904857
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:45 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet er afgeweken worden van het geijkte tactische plan met vier CV's. Dat zou dom zijn natuurlijk.
Ook weer zoiets tegenstrijdigs van Keizer die het de hele tijd heeft over dat hij aanvallende backs wil hebben in zijn speelsysteem.
Oh.
pi_174904858
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gelukkig speelt De Graafschap tegenwoordig niet meer in de eredivisie he?
Wat heeft de Graafschap met dat seizoen te maken?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_174904885
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:39 schreef Bugno het volgende:
Net het interview van Keizertje gezien na de wedstijd _O- Die zegt echt he-le-maal niks, hefet eigenlijk geen verklaring voor de wisselingen in de basis, en over zijn wissels tijdens de wedstrijd eigenlijk ook niet.

Heerlijk, zo beperkt zijn en dan lekker bij Ajax werken.

Dit is eigenlijk natuurlijk om te janken, maar dat schiet niet echt op.
Is ook lastig uitleggen als je zelf de keuzes niet maakt.
  maandag 6 november 2017 @ 15:52:00 #141
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174904902
Emperor krijgt de keuzes ingefluisterd door Spijkerman
  maandag 6 november 2017 @ 15:55:02 #142
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174904968
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:34 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Serieus? :D
Yep.
wooblabalurg
  maandag 6 november 2017 @ 15:57:08 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174905017
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sinkgraven op linksback, en je kan die aanpassing al makkelijk in je team maken door hem ook te laten opschuiven.
inderdaad zoiets of gewoon Frenkie de Jong als libero
pi_174905564
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ziyech raakt geen bal meer joh. Waarom roep je dat?
Ik moet zeggen dat ik hem in de Kuip redelijk vond spelen en verder alleen samenvattingen heb gezien. Als er dan al eens een kans kwam, stond hij meestal aan de basis.
BFF met GGMM
pi_174905585
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voor Younes kan je Kluivert of Johnsen neerzetten, waarbij ik die eerste al heb afgeschreven eigenlijk. Sinkgraven op linksback is prima, maar dan zet Keizer Viergever in het centrum ipv Wöber (onze beste verdediger), voor Veltman komt Orejuela (kan er niks van).

En Ziyech vind ik niet de beste speler, bij lange na niet. Wat speelt die toch al een periode kut.
Wie is dan jullie beste (veld)speler?
BFF met GGMM
  maandag 6 november 2017 @ 16:47:49 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174905895
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie is dan jullie beste (veld)speler?
Wöber en Neres vind ik nu wel beter spelen.

Maar ik bekijk Ziyech ook kritischer omdat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft maar het er te weinig uitkomt. En hij na dit seizoen een stap wil maken, maar ik denk dat hij zich daar nog wel voor moet doorontwikkelen. Die kutschoten van hem van afstand :') of veel te weinig doen met balbezit vaak.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 16:47:53 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174905898
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wie is dan jullie beste (veld)speler?
JR kennende zal hij z'n lijstje beginnen met Siem
  maandag 6 november 2017 @ 16:48:54 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174905914
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wöber en Neres vind ik nu wel beter spelen.

Maar ik bekijk Ziyech ook kritischer omdat hij wel bepaalde kwaliteiten heeft maar het er te weinig uitkomt. En hij na dit seizoen een stap wil maken, maar ik denk dat hij zich daar nog wel voor moet doorontwikkelen. Die kutschoten van hem van afstand :') of veel te weinig doen met balbezit vaak.
dat schieten van hem wil inderdaad niet lukken
  maandag 6 november 2017 @ 16:52:48 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174905999
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

JR kennende zal hij z'n lijstje beginnen met Siem
Wat kan die gozer goed onzichtbaar zijn hč.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 16:56:44 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174906074
Wanneer gaan de Ajax-supporters nou eens 'het Maas-gebouw bestormen' zoals dat bij Feyenoord allang gebeurd was? Waar zit dat bestuur van Ajax eigenlijk, weten jullie dat wel? Het is zo gezapig qua reactie, alsof het niemand echt boeit? Er wordt zelfs geen verhaal gehaald bij de trainer, geen zakdoekjes, geen bussen die aangehouden worden.

Het lijkt wel, nou ja, theaterpubliek?
  maandag 6 november 2017 @ 16:57:26 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174906085
quote:
10s.gif Op maandag 6 november 2017 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat kan die gozer goed onzichtbaar zijn hč.
ja was toch niet zo handig hem op te stellen, zeker na die 0-1 heb je aan hem weinig omdat de ruimtes klein blijven
pi_174906103
Keizer is vriendje van bergkamp

Bergkamp is de machtigste man bij ajax

keizer dient gewoon zijn contract uit bij ajax
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 6 november 2017 @ 16:58:37 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174906109
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja was toch niet zo handig hem op te stellen, zeker na die 0-1 heb je aan hem weinig omdat de ruimtes klein blijven
Hij kan wel verschrikkelijk goed koppen. Maar zelfs de corners komen nauwelijks voor de goal.
  maandag 6 november 2017 @ 17:01:05 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174906165
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja was toch niet zo handig hem op te stellen, zeker na die 0-1 heb je aan hem weinig omdat de ruimtes klein blijven
Ook lekker als je tactiek is dat je vooral de bal centraal wil hebben en via je middenveld wil opbouwen wat hij dus niet kan _O_ Siem kan er alleen mee door als hij balletjes kan afwachten in en rond de zestien want die schiet hij er wel vaak in.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 17:03:35 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174906212
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ook lekker als je tactiek is dat je vooral de bal centraal wil hebben en via je middenveld wil opbouwen wat hij dus niet kan _O_ Siem kan er alleen mee door als hij balletjes kan afwachten in en rond de zestien want die schiet hij er wel vaak in.
hij heeft wel diepgang maar de ruimtes zijn tegen een vijfmans verdediging gewoon kleiner
  maandag 6 november 2017 @ 17:05:39 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174906244
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij heeft wel diepgang maar de ruimtes zijn tegen een vijfmans verdediging gewoon kleiner
Nu ben ik benieuwd of Keizer het middenveld weer gaat omgooien de volgende keer, lijkt wel of hij telkens maar doet wat er in de media wordt geroepen.
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 17:09:54 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174906307
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd of Keizer het middenveld weer gaat omgooien de volgende keer, lijkt wel of hij telkens maar doet wat er in de media wordt geroepen.
hij doet maar wat inderdaad, het is wel schrijnend om te zien dat je een week de tijd hebt om je voor te bereiden en dan met zoiets komt terwijl je weet hoe Utrecht zal gaan spelen
pi_174906357
quote:
14s.gif Op maandag 6 november 2017 15:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Beginnen met Younes te ruimen, Sinkgraven terug op linksback. Veltman in een baan om de aarde trappen en de leeggevallen plekken opvullen vanaf de bank. Gaat het ineens een stuk beter van draaien.

Jullie hebben sowieso met Ziyech en Onana de 2 beste spelers van de competitie.
Younes is het probleem absoluut niet. Viergever op linksback is gewoon een upgrade ten opzichte van Sinkgraven, die gisteren bij z'n invalbeurt alleen maar opviel door telkens verkeerd in te stappen en zich weg te laten tikken. Zelfs Veltman is het probleem niet.

Het probleem is dat er weinig lijn in het spel zit en vooral dat je de belangrijkste middenvelder en de verdediger die fouten van anderen rechtzet mist. En dat Ziyech veel meer wedstrijden heeft waarin hij er geen zin in lijkt te hebben. Dat is stuk voor stuk erg belangrijk als je ver vooruit speelt, met doorgaans tegenstanders die zich helemaal in laten zakken.
pi_174906469
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Younes is het probleem absoluut niet. Viergever op linksback is gewoon een upgrade ten opzichte van Sinkgraven, die gisteren bij z'n invalbeurt alleen maar opviel door telkens verkeerd in te stappen en zich weg te laten tikken. Zelfs Veltman is het probleem niet.

Het probleem is dat er weinig lijn in het spel zit en vooral dat je de belangrijkste middenvelder en de verdediger die fouten van anderen rechtzet mist. En dat Ziyech veel meer wedstrijden heeft waarin hij er geen zin in lijkt te hebben. Dat is stuk voor stuk erg belangrijk als je ver vooruit speelt, met doorgaans tegenstanders die zich helemaal in laten zakken.
Het is allemaal onzin dat zyech er geen zin in schijnt te hebben....

Dat domme gelul riep henk spaan gisteren bij rondo

Een speler als zyech moet je juist zo weinig mogelijk laten werken ...zodat hij heel veel kracht over heeft voor zijn beslissende acties..

Ik zie zyech dingen doen waarvan ik denk waar bemoei jij je mee....allemaal krachtsverspilling van een fysiek niet zo sterke speler....

Het probleem bij ajax is dat er geen spelers rondlopen die vuil werken aankunnen ...het zijn allemaal mooi weer voetballers die zoveel mogelijk acties enzovoorts willen maken.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 6 november 2017 @ 17:36:45 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  maandag 6 november 2017 @ 17:44:48 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174906726
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is allemaal onzin dat zyech er geen zin in schijnt te hebben....

Dat domme gelul riep henk spaan gisteren bij rondo

Een speler als zyech moet je juist zo weinig mogelijk laten werken ...zodat hij heel veel kracht over heeft voor zijn beslissende acties..

Ik zie zyech dingen doen waarvan ik denk waar bemoei jij je mee....allemaal krachtsverspilling van een fysiek niet zo sterke speler....

Het probleem bij ajax is dat er geen spelers rondlopen die vuil werken aankunnen ...het zijn allemaal mooi weer voetballers die zoveel mogelijk acties enzovoorts willen maken.
dat klopt niet, vorig seizoen werkte hij ook hard alleen hadden ze toen gewoon sneller de bal op de helft van de tegenstander nu is het weer teveel breien van achteruit
pi_174906739
5 maanden geleden stonden we een finaleplaats te vieren in een uitvak in Lyon

Tijd vliegt
pi_174907029
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 17:45 schreef Brammess het volgende:
5 maanden geleden stonden we een finaleplaats te vieren in een uitvak in Lyon

Tijd vliegt
Beste uitpot sinds tijden.

Wat een vakkie.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2017 18:08:51 ]
pi_174907091
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 17:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat klopt niet, vorig seizoen werkte hij ook hard alleen hadden ze toen gewoon sneller de bal op de helft van de tegenstander nu is het weer teveel breien van achteruit
je heb hard werken en je heb hard werken

op het moment dat ajax de dominante ploeg op de helft van de tegenstander is dan loopt zyech dus veel minder en verspilt hij minder kracht en dan kan hij dus gewoon zijn acties maken.

Een wedsttrijd zoals gisteren waarbij utrecht ook goed speelde moest zyech gewoon veel arbeid verrichten defensief. Ja dan blijft er dus weinig over van hem op het moment dat hij de acties vooruit moet maken....

Zo een speler als zyech heeft dus spelers nodig die achter hem het defensieve vuile werk voor hem opknappen zodat hij dus zijn kwaliteiten optimaal kan laten renderen.

Vroeger had je Ono bij feyenoord, die had bosvelt achter zich die het vuile werk opknapte
OF je had een cruiff bij Feyenoord, die hoekstra achter zich had die het vuile werk opknapte
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174907229
Is keizer al ontslagen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 6 november 2017 @ 18:39:29 #166
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_174907625
Zyech
  maandag 6 november 2017 @ 19:01:12 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174908072
cruiff
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 19:08:14 #168
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174908237
witzenhauzen
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 6 november 2017 @ 19:12:54 #169
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174908352
Louis van Gaal
pi_174908416
de cler
  maandag 6 november 2017 @ 19:38:53 #171
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174908974
quote:
"Heel lastig aan te geven. We starten eerst wel goed, nu 2 x niet. Moeten we het met de groep over hebben"

Kortom ik weet het niet.

“Diepgaande middenvelders. Maar die lopen dan de drukte in en dat is dan de kracht van Siem”

Ok.

“Dus ja, dat is niet dat het nu heel anders is, maar het is even lastig. Het is dat de ruimte dan even anders liggen. Tegen Willem II vonden we die ook en nu niet”

Ja, ja.

“Bij Utrecht gingen de backs af en toe door, bij Willem II gingen de middenvelders wel eens uit”

“Over het algemeen weten we gewoon hoe we dit uit moeten spelen en waar de ruimtes liggen”

“Hadden we meer gevaar uit moeten stichten, want op zich was de actie goed, maar dan , het directe gevaar moet je dan ehh, met de eindpass, was niet goed genoeg, maar die fase zaten we er goed op en dan zie je ook dat we de kracht nog hebben om een goal te maken”

Hoe gaat zo’n jongen daar dan mee om?

“Ja, dat is natuurlijk moeilijk, iedereen wil graag een goal maken, dus dat is voor hem heel vervelend. Het vervelende voor ons is dat we elkaar na deze week 10 dagen niet zien en dat er een paar jongens alweer in het vliegtuig zitten.”

KJH bleef de hele wedstrijd op de bank

“ Ja in een normale situatie denk ik dat KJ daarbij hoort, maar we hadden Donny voor Siem. Ik had KJ daarbij kunnen zetten, maar dan waren we het overwicht op het middenveld dan kwijt waren geweest en ja, dan ehh, loop je helemaal tegen counters aan, dus je dacht “de opstelling blijft hetzelfde, de formatie blijft hetzelfde en we hadden genoeg spelers die ook een wedstrijd kunnen beslissen. Dus die keuze is gemaakt en niet voor Klaas, maar had ook een logische keuze kunnen zijn”

“Ja goed, we geven een ingooi weg en daar krijgen we een goal uit tegen. Dat is enorm slordig”

We hoeven nog niet te spreken van een inhaalrace?

“Euhm, nee, maar we moeten zorgen dat we ons eigen spel wel verbeteren, zodat we wedstrijden makkelijker kunnen winnen.”

KeizerGod
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  maandag 6 november 2017 @ 19:40:07 #172
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_174909003
Heb je dit net zelf uit zitten typen :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_174909057
Keizer :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 6 november 2017 @ 19:42:21 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174909065
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:38 schreef Bugno het volgende:

[..]

"Heel lastig aan te geven. We starten eerst wel goed, nu 2 x niet. Moeten we het met de groep over hebben"

Kortom ik weet het niet.

“Diepgaande middenvelders. Maar die lopen dan de drukte in en dat is dan de kracht van Siem”

Ok.

“Dus ja, dat is niet dat het nu heel anders is, maar het is even lastig. Het is dat de ruimte dan even anders liggen. Tegen Willem II vonden we die ook en nu niet”

Ja, ja.

“Bij Utrecht gingen de backs af en toe door, bij Willem II gingen de middenvelders wel eens uit”

“Over het algemeen weten we gewoon hoe we dit uit moeten spelen en waar de ruimtes liggen”

“Hadden we meer gevaar uit moeten stichten, want op zich was de actie goed, maar dan , het directe gevaar moet je dan ehh, met de eindpass, was niet goed genoeg, maar die fase zaten we er goed op en dan zie je ook dat we de kracht nog hebben om een goal te maken”

Hoe gaat zo’n jongen daar dan mee om?

“Ja, dat is natuurlijk moeilijk, iedereen wil graag een goal maken, dus dat is voor hem heel vervelend. Het vervelende voor ons is dat we elkaar na deze week 10 dagen niet zien en dat er een paar jongens alweer in het vliegtuig zitten.”

KJH bleef de hele wedstrijd op de bank

“ Ja in een normale situatie denk ik dat KJ daarbij hoort, maar we hadden Donny voor Siem. Ik had KJ daarbij kunnen zetten, maar dan waren we het overwicht op het middenveld dan kwijt waren geweest en ja, dan ehh, loop je helemaal tegen counters aan, dus je dacht “de opstelling blijft hetzelfde, de formatie blijft hetzelfde en we hadden genoeg spelers die ook een wedstrijd kunnen beslissen. Dus die keuze is gemaakt en niet voor Klaas, maar had ook een logische keuze kunnen zijn”

“Ja goed, we geven een ingooi weg en daar krijgen we een goal uit tegen. Dat is enorm slordig”

We hoeven nog niet te spreken van een inhaalrace?

“Euhm, nee, maar we moeten zorgen dat we ons eigen spel wel verbeteren, zodat we wedstrijden makkelijker kunnen winnen.”

KeizerGod
:D
Oh.
  maandag 6 november 2017 @ 19:42:45 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174909076
Heb wel medelijden met die man eigenlijk :')
Oh.
pi_174909138
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb wel medelijden met die man eigenlijk :')
Er is helemaal niets mis met keizer als persoon.

Dat hij zich laat gebruiken door bergkamp en overmars is een andere kwestie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 6 november 2017 @ 21:38:07 #177
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_174911790
quote:
9s.gif Op maandag 6 november 2017 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
witzenhauzen
Celtics zijn legit.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 6 november 2017 @ 21:39:34 #178
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174911815
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 21:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Celtics zijn legit.
Hopelijk blijven de forwards fit . Kunnen ze zomaar een finals halen
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 6 november 2017 @ 23:53:00 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174914303
quote:
7s.gif Op maandag 6 november 2017 21:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Celtics zijn legit.
Celtic kan er niks van.
Oh.
pi_174915005
quote:
Alle schoten van Hakim Ziyech tegen FC Utrecht waren van buiten de zestien (3), de laatste keer dat de middenvelder trefzeker was van buiten het strafschopgebied was op 29 oktober 2016; in de 32 duels die Ziyech daarna speelde probeerde hij het nog 115 keer van buiten het strafschopgebied.
Dit is wel echt een bizarre statistiek. Wat een doorzettingsvermogen _O_
  dinsdag 7 november 2017 @ 01:16:59 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174915043
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 01:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is wel echt een bizarre statistiek. Wat een doorzettingsvermogen _O_
Ja daar erger ik me elke wedstrijd weer dood aan.
Oh.
pi_174915049
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja daar erger ik me elke wedstrijd weer dood aan.
En dan binnenkort valt er bij toeval zo'n bal in de kruising en dan gaat hij het weer elke wedstrijd drie keer proberen voor het komende jaar. Briljant.
  dinsdag 7 november 2017 @ 01:20:28 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174915063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

En dan binnenkort valt er bij toeval zo'n bal in de kruising en dan gaat hij het weer elke wedstrijd drie keer proberen voor het komende jaar. Briljant.
Die jongen moet eens beter de momenten uitzoeken, en wat beter leren combineren vaak. Op deze manier gaat hij het niet redden in de Europese (sub)top
Oh.
pi_174915821
Je mag eigenlijk gewoon blij zijn dat hij zoveel doelpogingen heeft.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:26:42 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174916072
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die jongen moet eens beter de momenten uitzoeken, en wat beter leren combineren vaak. Op deze manier gaat hij het niet redden in de Europese (sub)top
Laat die haakjes maar weg hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:29:59 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174916104
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat die haakjes maar weg hoor.
:) ja die tijden hebben we wel gehad
pi_174916239
Barcelona wil 40 miljoen betalen voor De Ligt. :9~
pi_174916265
quote:
AD: 'Keizer raakt vertrouwen steunpilaren kwijt'

Marcel Keizer begint langzaam maar zeker het vertrouwen van zijn steunpilaren te verliezen. Dat schrijft het Algemeen Dagblad in een artikel over de 48-jarige Badhoevedorper. Keizer zou daarnaast schipperen in zijn keuzes tussen jong talent en routiniers.

De eerste in het rijtje die zijn vertrouwen zou beginnen kwijt te raken is Klaas-Jan Huntelaar. De 34-jarige spits stond een paar wedstrijden achter elkaar in de basis toen Ajax bezig was aan een sterke reeks. Maar juist toen Huntelaar uit de basis verdween ging het mis. Daarnaast is ook Lasse Schöne niet blij met de keuzes van Keizer. De normaal zo rustige middenvelder ging tegen FC Utrecht met misbaar van het veld af en had naderhand nog wat kritiek op zijn wissel. Ook bij Hakim Ziyech is te merken dat de klik met Keizer er niet is. Een klik die de Marokkaan wél met Bosz had. In het spel van Ajax is ook te merken dat wanneer Ziyech slecht speelt, heel Ajax slecht speelt. Dat was vorig jaar wel anders.

Daarnaast creëert de oefenmeester volgens de krant onduidelijkheid met zijn vele wisselingen in het elftal. En dat juist na een periode waarin de stijgende lijn erin zat. Het verhaal van Kasper Dolberg is volgens het AD eigenlijk tekenend voor het geschipper van Keizer. Dan weer achter de spits, dan weer in de spits, dan weer linksbuiten en dan weer op de bank. 'Door harde en duidelijke keuzes uit de weg te gaan, wil hij iedereen te vriend houden, maar juist het omgekeerde gebeurt.'
AS
AD
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:51:20 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174916298
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:48 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

AS
AD
zouden ze het een keertje goed hebben?
pi_174916326
lachwekkend

ik denk dat als er een nieuwe trainer komt dat schone en huntelaar nooit meer zullen spelen....

De ad heeft een stukje geschreven die iedereen wel had kunnen schrijven na de afgelopen weken Geniaal de media. Vorige week hadden ze alleen maar debiele stukjes over Feyenoord en deze gaan ze rustig door om de kranten te vullen met stukjes over ajax. :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 08:56:42 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174916358
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:53 schreef klaasweetalles het volgende:
lachwekkend

ik denk dat als er een nieuwe trainer komt dat schone en huntelaar nooit meer zullen spelen....

De ad heeft een stukje geschreven die iedereen wel had kunnen schrijven na de afgelopen weken Geniaal de media. Vorige week hadden ze alleen maar debiele stukjes over Feyenoord en deze gaan ze rustig door om de kranten te vullen met stukjes over ajax. :)
Inderdaad. Kunnen alleen maar stukjes schrijven, dat lijkt me helemaal geen taak voor een krant :r kutmedia ook altijd
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174916392
Het is wel lekker makkelijk natuurlijk, vorige week hoorde je bijna niemand en nu gaat de media helemaal loos op ajax.
pi_174916398
Wel apart dat de supportersgroepen zo rustig blijven.
pi_174916437
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Inderdaad. Kunnen alleen maar stukjes schrijven, dat lijkt me helemaal geen taak voor een krant :r kutmedia ook altijd
stukjes schrijven kunnen ze altijd.

Maar ik weet 500% procent zeker dat ze huntelaar schone of wie dan ook niet gesproken hebben. En dat willen ze wel doen voorkomen in dat stukje. Dat Huntelaar ontevreden is na zondag kan iedereen wel verzinnen. AD wordt steeds meer een 2e telegraaf.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174916492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:59 schreef Leonos het volgende:
Het is wel lekker makkelijk natuurlijk, vorige week hoorde je bijna niemand en nu gaat de media helemaal loos op ajax.
Winnen verbloemt altijd wel wat, maar dat Keizer gewoon maar wat doet is al sinds wedstrijd 1 duidelijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 7 november 2017 @ 09:09:08 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174916504
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

stukjes schrijven kunnen ze altijd.

Maar ik weet 500% procent zeker dat ze huntelaar schone of wie dan ook niet gesproken hebben. En dat willen ze wel doen voorkomen in dat stukje. Dat Huntelaar ontevreden is na zondag kan iedereen wel verzinnen. AD wordt steeds meer een 2e telegraaf.
Hoezo wordt? Als het gaat om voetbal is de telegraaf al tijden beter ingevoerd dan het AD.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174916710
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo wordt? Als het gaat om voetbal is de telegraaf al tijden beter ingevoerd dan het AD.
Telegraaf is de krant vol leugens.

Hoevaak zij een bericht moeten retificeren is niet meer op 1000 handjes te tellen.

Het probleem is dat heleboel lezers die stukjes klakkeloos aannemen. En vaak hebben die stukjes alleen het gevolg dat ze mensen onnodig beschadigen. :r :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:18:12 #198
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174917490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 08:59 schreef Leonos het volgende:
Wel apart dat de supportersgroepen zo rustig blijven.
Als ze maar beetje kunnen hossen toch? Stoere filmpjes maken met geblurrde gezichten etc. Eckte eckte bhoys.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:33:30 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174917727
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:18 schreef Bugno het volgende:

[..]

Als ze maar beetje kunnen hossen toch? Stoere filmpjes maken met geblurrde gezichten etc. Eckte eckte bhoys.
ik denk toch dat onze vrienden in de directie en trainersstaf wel bedreigd worden op de een of andere manier, is maar 1 tokkie voor nodig
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:34:39 #200
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174917756
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk toch dat onze vrienden in de directie en trainersstaf wel bedreigd worden op de een of andere manier, is maar 1 tokkie voor nodig
Nee, want ze mogen nu af en toe aanschuiven voor overleg.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 7 november 2017 @ 10:37:51 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174917802
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:34 schreef Bugno het volgende:

[..]

Nee, want ze mogen nu af en toe aanschuiven voor overleg.
dat werkt? :)
pi_174918209
quote:
El Mundo: 'Barça met 40 mln voor De Ligt'

FC Barcelona zou de langdurige belangstelling in Matthijs de Ligt concreet willen maken, zo meldt El Mundo Deportivo dinsdag. De Spaanse topclub zou veertig miljoen euro over hebben voor de achttienjarige mandekker.

De Ligt, die sinds zijn debuut al maanden in verband wordt gebracht met Barcelona, heeft ook onder Marcel Keizer een vaste basisplaats in het hart van de defensie. Hij staat er goed op bij de nummer één in La Liga vanwege zijn voetballende kwaliteiten. Een eventuele transfer zou pas na dit seizoen plaats moeten vinden, als vervanging van Javier Mascherano (33 jaar) en Thomas Vermaelen (31). Hij wordt door El Mundo al vergeleken met Gerard Pique.

Naast De Ligt staat ook Yerry Mina van SE Palmeiras Săo Paulo als kandidaat op het lijstje bij Barça. De verdediger zou al vrijwel zeker zijn van een transfer naar Spanje, maar de vraag is nog of dat in januari of in de zomer van 2018 plaats gaat vinden. Ook Dayot Upamecano (Red Bull Leipzig), Kalidou Koulibaly (Napels), Adama Diakhaby (Lyon) Ínigo Martínez (Real Sociedad) worden genoemd.

https://www.ajaxshowtime.(...)-40-mln-voor-de-ligt
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:09:39 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174918255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat werkt? :)
Dat soort types het gevoel van macht geven is meestal wel voldoende

Zijn toch te dom om te begrijpen dat dat niet zo is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174918503
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hebben ze die blunders van die goser nog niet gezien bij barca

En weten ze al dat deze gast geen tactische wonder is

en weten ze al dat deze gast rent als een slak?

Die scouts van Barcelona tegenwoordig zijn blinde vinken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:22:44 #205
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_174918546
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:25:48 #206
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174918624
Kale en kokkieGOD
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:28:19 #207
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_174918680
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:25 schreef KingRoland het volgende:
Kale en kokkieGOD
#genot, jammer dat het maar eens per week is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_174918756
quote:
wat lullen deze 2 gasten nou

bosz is ook geen kampioen geworden
bosz stond ook 8 punten achter
bosz speelde ook geen mooi voetbal
bosz verloor ook weet ik hoeveel wedsrijden in de EL

Keizer de schuld geven terwijl het al structureel al een paar jaar hetzelfde gebeurd :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Redactie Sport dinsdag 7 november 2017 @ 11:33:08 #209
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174918760
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Die moet je op de fiets wegbrengen voor dat geld
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 7 november 2017 @ 11:55:50 #210
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174919125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat lullen deze 2 gasten nou

bosz is ook geen kampioen geworden
bosz stond ook 8 punten achter
bosz speelde ook geen mooi voetbal
bosz verloor ook weet ik hoeveel wedsrijden in de EL

Keizer de schuld geven terwijl het al structureel al een paar jaar hetzelfde gebeurd :)
Rustig klaas
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:32:29 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174919917
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die moet je op de fiets wegbrengen voor dat geld
zeker, het is wel een talent maar niet meer dan dat, ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom een topclub voor een talent gaat op die positie, haal dan een Vertonghen of zo
pi_174923379
Mensen die geregeld naar uitwedstrijden gaan die mij misschien kunnen vertellen hoe laat de bus naar Twente ongeveer vertrekt? (Wedstrijd 20:45)
  dinsdag 7 november 2017 @ 15:46:23 #213
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_174923490
De bekerwedstrijd? Opstapplaats A'dam? Zal wel op tijd zijn, rekening houdend met de spits. 17u/17.30u oid, denk ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_174923863
Zaterdag voorverkoop Twente uit. Vorige potten, NAC en Willem 2 weer eens naast de kaarten gegrepen ;(
pi_174923891
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 12:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

zeker, het is wel een talent maar niet meer dan dat, ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom een topclub voor een talent gaat op die positie, haal dan een Vertonghen of zo
Begrijp het wel. zoeken iemand voor de lange termijn. Hij doet me beetje denken aan Pique. Die is ook niet al te snel:p. Voor Ajax en Nederlands voetbal liever nog minstens 2 jaar hier houden. Maakt nog te veel fouten. Heeft vaak pech a la van der Hoorn dat fouten fataal zijn. Is net iets te vaak het geval.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 7 november 2017 @ 16:45:47 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174924446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:12 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Begrijp het wel. zoeken iemand voor de lange termijn. Hij doet me beetje denken aan Pique. Die is ook niet al te snel:p. Voor Ajax en Nederlands voetbal liever nog minstens 2 jaar hier houden. Maakt nog te veel fouten. Heeft vaak pech a la van der Hoorn dat fouten fataal zijn. Is net iets te vaak het geval.
voor dat geld moet je hem gewoon weg doen
pi_174924465
nvm

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 16:47:50 ]
pi_174924519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

voor dat geld moet je hem gewoon weg doen
Geld hebben we niets aan. Bovendien zal hij nu falen en gaat je naam naar de knoppen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:00:02 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174924719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:49 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Geld hebben we niets aan. Bovendien zal hij nu falen en gaat je naam naar de knoppen.
Hij faalt nu al, dat is het hele punt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174924945
De LigtGOD _O_
18 jaar en dan al zo'n baas zijn _O_
pi_174924977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:11 schreef Syntix het volgende:
De LigtGOD _O_
18 jaar en dan al zo'n baas zijn _O_
In één week Danny Blind eruit werken en een wedstrijd verspelen waardoor Feyenoord een niet-meer-in-te-halen voorsprong kreeg. Dan ben je een ONGELOFELIJK grote god.
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:14:28 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174925011
Helpmefok en ik waren vanaf dag 1 al lid van de De Ligt fanclub :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174925721
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:14 schreef Caland het volgende:
Helpmefok en ik waren vanaf dag 1 al lid van de De Ligt fanclub :)
Met zulke prestaties zit je diep in mijn Feyenoordhart geklemd.


Wat. Een. God. 1:11.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 17:56:12 ]
pi_174925745
quote:
Naast De Ligt staat ook Yerry Mina van SE Palmeiras Săo Paulo als kandidaat op het lijstje bij Barça. De verdediger zou al vrijwel zeker zijn van een transfer naar Spanje, maar de vraag is nog of dat in januari of in de zomer van 2018 plaats gaat vinden. Ook Dayot Upamecano (Red Bull Leipzig), Kalidou Koulibaly (Napels), Adama Diakhaby (Lyon) Ínigo Martínez (Real Sociedad) worden genoemd.
Oftewel, ze hebben interesse in iedere centrale verdediger die jonger is dan 22 jaar.
BFF met GGMM
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:57:34 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174925772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:55 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met zulke prestaties zit je diep in mijn Feyenoordhart geklemd.


Wat. Een. God. 1:11.
Die thumbnail

#toosoon
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174925793
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Die thumbnail

#toosoon

Wat een god.
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:00:40 #227
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174925831
Hoe lang zullen we moeten wachten op nieuw interviewgenot van l'Empereur?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:02:25 #228
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174925870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oftewel, ze hebben interesse in iedere centrale verdediger die jonger is dan 22 jaar.
Prima gefilterd via FM. Kennis van zaken daar in Barcelona
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:03:27 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174925893
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oftewel, ze hebben interesse in iedere centrale verdediger die jonger is dan 22 jaar.
Nogal logisch dat ze die allemaal in de gaten houden, maar de media beginnen altijd meteen over een bod want dat oogt spectaculairder.
Oh.
pi_174925927
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nogal logisch dat ze die allemaal in de gaten houden, maar de media beginnen altijd meteen over een bod want dat oogt spectaculairder.
Totaal niet logisch dat ze zo'n extreem matige speler in de gaten zouden houden. Dit bericht kan in het rijk der fabelen worden ondergebracht.
pi_174925987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nogal logisch dat ze die allemaal in de gaten houden, maar de media beginnen altijd meteen over een bod want dat oogt spectaculairder.
Zie ze Onana ook wel terughalen.
pi_174926403
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In één week Danny Blind eruit werken en een wedstrijd verspelen waardoor Feyenoord een niet-meer-in-te-halen voorsprong kreeg. Dan ben je een ONGELOFELIJK grote god.
Afgunst :9

De LigtGOD _O_
pi_174926429
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:29 schreef Syntix het volgende:

[..]

Afgunst :9

De LigtGOD _O_
Afgunst? Ik ben nog nooit zo'n fan geweest van een ajacied.
pi_174926480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Afgunst? Ik ben nog nooit zo'n fan geweest van een ajacied.
Top. Is ook een topper _O_
  dinsdag 7 november 2017 @ 18:34:05 #235
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_174926483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Afgunst? Ik ben nog nooit zo'n fan geweest van een ajacied.
Wat doe je hier dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 07-11-2017 18:42:02 ]
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:00:38 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174927149
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Totaal niet logisch dat ze zo'n extreem matige speler in de gaten zouden houden. Dit bericht kan in het rijk der fabelen worden ondergebracht.
Hij was de beste Ajacied in de Europa League finale en heeft nog zat groeipotentie. Alsof een Alderweireld op zijn leeftijd al zo stabiel was, nu de beste CV in de Premier League.
Oh.
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:02:31 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174927214
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:08 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Zie ze Onana ook wel terughalen.
Ze zijn nog wel content over die Ter Stegen toch?
Oh.
pi_174927260
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat werkt? :)
Die samenwerking is over het algemeen prima ja
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:16:15 #239
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174927606
YOUNES BLESSA
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:29:04 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174927960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:16 schreef Bugno het volgende:
YOUNES BLESSA
Wat vervelend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:32:19 #241
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174928071
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat vervelend.
Nou, KeizerGod zal wel kiezen nu voor Kluivertje, dus denk dat er geen sprake zal zijn voor verbetering.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:06:35 #242
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_174928889
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:16 schreef Bugno het volgende:
YOUNES BLESSA
dank god dank allah dank boeddha dank satan dank de lieve heer
wooblabalurg
pi_174929274
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

dank god dank allah dank boeddha dank satan dank de lieve heer
Ach, wat helpt het voor het resultaat.
pi_174929333
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Afgunst? Ik ben nog nooit zo'n fan geweest van een ajacied.
De Ligt zou met gemak jullie verdediging in lopen en nog met uitstek de allerbeste zijn daar ook.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:29:47 #245
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174929625
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

dank god dank allah dank boeddha dank satan dank de lieve heer
Leuk dat je niemand bedankt!

(lol)
Oh.
pi_174929664
Zelfs als younes op 2 krukken loopt stelt keizer hem op...let maar op zondag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:32:41 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174929728
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Zelfs als younes op 2 krukken loopt stelt keizer hem op...let maar op zondag
Wedden dat Younes zondag niet speelt
Oh.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:33:17 #248
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174929754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Zelfs als younes op 2 krukken loopt stelt keizer hem op...let maar op zondag
Als ie dan netjes tussen z'n krukken door mikt, schiet 'ie gelukkig een keer tussen de palen
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:34:00 #249
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_174929778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wedden dat Younes zondag niet speelt
Hij komt zijn weddenschappen niet na
RED ONS HENNIEGOD
pi_174931260
quote:
De linksbuiten van Ajax is een roestige Duitse kabouter
https://www.vi.nl/pro/opi(...)tige-duitse-kabouter

:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:04:26 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:06:29 #252
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174932064
Wimderon in vijf
vier
drie
twee
een
...
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:09:14 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174932133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wimderon in vijf
vier
drie
twee
een
...
Het probleem ligt niet bij Younes hoor, iedereen ziet het verkeerd!
Oh.
pi_174932222
Wimderon lijkt op Syntix die Veltman de hemel inprees :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_174932229
Veltman _O-
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 7 november 2017 @ 22:13:29 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174932241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wimderon lijkt op Syntix die Veltman de hemel inprees :D
Gelukkig heeft Syntix nu een nieuw slachtoffer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174932259
Wimderon verdedigt nog als enige Younes. Ook wat waard.
pi_174934352
Hoe gaat het eigenlijk met Nouri?
pi_174934864
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het probleem ligt niet bij Younes hoor, iedereen ziet het verkeerd!
Het probleem ligt niet bij Younes, inderdaad.
pi_174934870
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het probleem ligt niet bij Younes, inderdaad.
Geniaal.
wooblabalurg
  woensdag 8 november 2017 @ 01:32:29 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174935057
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het probleem ligt niet bij Younes, inderdaad.
Je blijft het ook volhouden hč.
Oh.
pi_174935162
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je blijft het ook volhouden hč.
Lachen, gieren, brullen zeg!
pi_174936235
Internationals van Duitsland zijn tegenwoordig al niet goed genoeg meer voor verwende Ajax-fans.
  woensdag 8 november 2017 @ 08:51:52 #264
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_174936252
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 november 2017 23:48 schreef Doublepain het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Nouri?
zelfstandig ademen was volgens mij het laatste bericht
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_174937925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zelfstandig ademen was volgens mij het laatste bericht
;(
  woensdag 8 november 2017 @ 12:54:30 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174940168
quote:
6s.gif Op woensdag 8 november 2017 08:50 schreef TheJanitor het volgende:
Internationals van Duitsland zijn tegenwoordig al niet goed genoeg meer voor verwende Ajax-fans.


Dit is dan wel weer droevig
Oh.
pi_174940184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is dan wel weer droevig
_O-
  woensdag 8 november 2017 @ 12:57:38 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174940236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is dan wel weer droevig
Misschien kan hij wel helemaal geen Nederlands
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 8 november 2017 @ 13:09:12 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174940464
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien kan hij wel helemaal geen Nederlands
Ik heb hem wel eens Nederlands horen praten. Best een aardig ventje, jammer dat hij er weinig van kan.
Oh.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:11:10 #270
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174940511
Haha lekker trollen met Amin
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2017 @ 13:37:23 #271
240917 Mula
pi_174940963
Iets zegt me dat Younes gaat aansturen op een vertrek in de winterstop. Hij klinkt best gefrustreerd de laatste weken.
  woensdag 8 november 2017 @ 13:56:21 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174941273
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:37 schreef Mula het volgende:
Iets zegt me dat Younes gaat aansturen op een vertrek in de winterstop. Hij klinkt best gefrustreerd de laatste weken.
ze hadden hem ook niet moeten houden, vreemde beslissing
pi_174941400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is dan wel weer droevig
Kan een instabot zijn die alle posts liked :')
  woensdag 8 november 2017 @ 14:29:42 #274
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_174941794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hadden hem ook niet moeten houden, vreemde beslissing
3 maanden geleden wou meneer nog Mister Ajax worden :'). Vind hem helemaal geen slechte speler maar hij speelt echt met 0 zelfvertrouwen op dit moment en dan helpen dit soort dingen al helemaal niet
  woensdag 8 november 2017 @ 14:32:56 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174941857
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

3 maanden geleden wou meneer nog Mister Ajax worden :'). Vind hem helemaal geen slechte speler maar hij speelt echt met 0 zelfvertrouwen op dit moment en dan helpen dit soort dingen al helemaal niet
ik vond het voor hem pleiten dat hij eerder terug kwam van vakantie maar ik begrijp de trainer ook gewoon niet, hij speelt slecht dus kan best wel rust gebruiken lijkt me.
pi_174941902
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

3 maanden geleden wou meneer nog Mister Ajax worden :'). Vind hem helemaal geen slechte speler maar hij speelt echt met 0 zelfvertrouwen op dit moment en dan helpen dit soort dingen al helemaal niet
Hij is Ajax onwaardig en hoe sneller ze uit elkaar gaan hoe beter. Genoeg clubs waar ze n dribbelkont willen.

Ben wel blij dat het Mr Ajax niet meer doorgaat want was geen prettig vooruitzicht dat ik nog een decennia dat nutteloze gedribbel naar binnen toe moest aangluren.
wooblabalurg
pi_174941936
quote:
17s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:36 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hij is Ajax onwaardig en hoe sneller ze uit elkaar gaan hoe beter. Genoeg clubs waar ze n dribbelkont willen.

Ben wel blij dat het Mr Ajax niet meer doorgaat want was geen prettig vooruitzicht dat ik nog een decennia dat nutteloze gedribbel naar binnen toe moest aangluren.
Heel veel dribbels, maar weinig keypasses. Dat is al heel lang zo ondanks dat ''Wat jullie zeggen over Younes is fake news'' Wimderon daar wat anders van vindt.

  woensdag 8 november 2017 @ 14:47:38 #278
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174942081
quote:
7s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heel veel dribbels, maar weinig keypasses. Dat is al heel lang zo ondanks dat ''Wat jullie zeggen over Younes is fake news'' Wimderon daar wat anders van vindt.

[ afbeelding ]
en dat was vorig seizoen ook al niet best
pi_174942542
Kuwas steekt er wel bovenuit dan. ZIjn er ook zulke statistieken van de topcompetities/ CL?
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  woensdag 8 november 2017 @ 15:42:11 #280
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_174943060
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik vond het voor hem pleiten dat hij eerder terug kwam van vakantie maar ik begrijp de trainer ook gewoon niet, hij speelt slecht dus kan best wel rust gebruiken lijkt me.
Ik snap niet dat Ajax daarin niet wat slimmer personeelsbeleid kan voeren. Juist bij dit beroep, waar je mentaal en lichamelijk fit moet zijn is het niet handig om iedere week op prestatie en aanwezigheid te hameren als iemand rust nodig heeft.
Door deze handelswijze vernietigen ze hun eigen kapitaal.
Life is what you make it.
  woensdag 8 november 2017 @ 15:44:41 #281
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174943106
Evenveel keypasses als Bruins of Becker terwijl je veel betere teamgenoten om je heen hebt en veel dichterbij doel van tegenstander speelt _O_
  woensdag 8 november 2017 @ 16:17:17 #282
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_174943633
Die reacties op Younes zijn dan ook wel weer triestig, dat hij maar altijd mag blijven staan kan hij ook niks aan doen.
Snelle Egel
  woensdag 8 november 2017 @ 16:21:53 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174943698


E-divisiedingen
Oh.
pi_174943726
quote:
9s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

E-divisiedingen
Ik snap echt niets van de logica van de E-Divisie, met Messi/Griezmann/Ronaldo bij random clubs, maar ook vooral niet wat precies de baten zijn van zo'n gebeuren voor de club. Misschien dat er iemand hier sportmarketeer is, maar schiet me vooral lek.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:25:20 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174943748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap echt niets van de logica van de E-Divisie, met Messi/Griezmann/Ronaldo bij random clubs, maar ook vooral niet wat precies de baten zijn van zo'n gebeuren voor de club. Misschien dat er iemand hier sportmarketeer is, maar schiet me vooral lek.
KingRoland is student marketing, misschien kan hij ons meer vertellen.
Oh.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:28:29 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174943796
Ajax had wel een sponsorcontract voor alleen de E-Divisie afgesloten volgens mij.
Oh.
pi_174943810
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax had wel een sponsorcontract voor alleen de E-Divisie afgesloten volgens mij.
Maar echt elke Eredivisieclub moet een E-sporter in dienst hebben.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:32:23 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174943859
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar echt elke Eredivisieclub moet een E-sporter in dienst hebben.
quote:
1. Waarom is de E-Divisie in het leven geroepen?

"De bezettingsgraad in de stadions loopt de afgelopen jaren steeds verder terug, mede door de vergrijzing. Er is een dalende trend te zien in het aantal supporters dat een bezoek brengt aan een competitiewedstrijd, dus wij zien de E-Divisie als een poging tot verjonging. Het biedt de clubs een extra podium om een jongere doelgroep te bereiken. Wij kunnen daardoor de ploegen uit de Eredivisie niet alleen in het weekend, maar ook doordeweeks en in de winterstop belangrijk maken."

2. Waarom spelen de eSporters met Ronaldo en Messi in plaats van spelers van hun eigen club?

"De E-Divisie moet je eigenlijk zien als een grote kwalificatiewedstrijd voor een Europees kampioenschap voor gamers. Net als wat de Eredivisie is voor bijvoorbeeld de Champions League. Als wij onderdeel willen zijn van de internationale structuur van EA Sports (de maker van FIFA 17, red.), dan moeten de gamers spelen met Ultimate Team, een speelmode waar je zelf een selectie kan maken. Wij wilden ook graag dat de gamers met de spelers van de echte clubs zouden spelen, dus Luigi Bruins bij Excelsior en Ard van Peppen bij Roda JC, maar dan wordt het kwaliteitsverschil tussen de clubs te groot. Dan weet je bijna zeker dat Ajax, Feyenoord en PSV bijna altijd zullen winnen van de onderste ploegen. Het andere alternatief was de speelmode FIFA Interactive World Cup. In deze speelmode hebben alle spelers een ranking van 85, waardoor alle spelers gelijk zijn. Helaas mocht dat niet van EA. Het moet dus echt in Ultimate Team, want dat is een eis om binnen de structuur te vallen. Daardoor spelen de clubs nu met spelers als Ronaldo, Neymar en Messi."

3. Maar de selectie van Ajax is in het echt toch ook gewoon beter dan Roda JC?

"Vergeet niet dat het in de E-Divisie draait om de kwaliteiten van de gamer. In deze competitie draait het niet per se om de club, maar vooral om de eSporter. Je moet hem zien als de manager van de club met het tactisch inzicht en de skills. Peter Bosz heeft bij Ajax zijn eigen selectie en zo heeft de eSporter zijn eigen spelers op FIFA. Op die manier doen wij recht aan de gamer en houden wij het zo eerlijk mogelijk voor iedereen."
Bijzonder.
Oh.
pi_174943900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
"De bezettingsgraad in de stadions loopt de afgelopen jaren steeds verder terug, mede door de vergrijzing. Er is een dalende trend te zien in het aantal supporters dat een bezoek brengt aan een competitiewedstrijd, dus wij zien de E-Divisie als een poging tot verjonging. Het biedt de clubs een extra podium om een jongere doelgroep te bereiken. Wij kunnen daardoor de ploegen uit de Eredivisie niet alleen in het weekend, maar ook doordeweeks en in de winterstop belangrijk maken."
Hoe precies creëer je dan meer betrokkenheid rond een club? Zeker in combinatie met het spelen met spelers die in feite hun kunstjes vertonen op Spaanse akkers of in de Italiaanse regen?
  woensdag 8 november 2017 @ 16:36:33 #290
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174943919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


[..]

Bijzonder.
Sneu. Echt heel sneu.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:39:26 #291
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174943956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap echt niets van de logica van de E-Divisie, met Messi/Griezmann/Ronaldo bij random clubs, maar ook vooral niet wat precies de baten zijn van zo'n gebeuren voor de club. Misschien dat er iemand hier sportmarketeer is, maar schiet me vooral lek.
Als marketingstudent ben ik van mening dat er een probleem is met de clubs die meedoen. Een probleem dat er veel minder jongeren naar de wedstrijden kijken i.t.t. de ouderen. Ik heb zelf geen idee hoeveel dat er zijn, maar zij willen zich richten op de jonge doelgroep. Ik gok dat dit rond de leeftijd 16-30 is. De clubs zochten dus naar mediakanalen waarbij zij zich kunnen richten. De laatste jaren is bij deze doelgroep te zien dat er een stijging is in kijkers bij streamingsdiensten zoals Twitch en YouTube Live vooral in deze doelgroep want ze kijken tegenwoordig bijna niet naar de programma's op tv. Ze zoeken zelfs meer op streams dan dat ze Foxsports betalen.

Het enige wat kut is is het feit dat ze met spelers spelen die helemaal niet bij hun club spelen, maar dit is denk ik niet iets dat met marketing te maken heeft maar meer om de kansen in het spel voor iedereen gelijk te maken. Ik heb zelf nooit FIFA gespeeld, dus ik heb geen idee hoeveel stats echt uitmaakt in het spel.
pi_174944033
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:39 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als marketingstudent ben ik van mening dat er een probleem is met de clubs die meedoen. Een probleem dat er veel minder jongeren naar de wedstrijden kijken i.t.t. de ouderen. Ik heb zelf geen idee hoeveel dat er zijn, maar zij willen zich richten op de jonge doelgroep. Ik gok dat dit rond de leeftijd 16-30 is. De clubs zochten dus naar mediakanalen waarbij zij zich kunnen richten. De laatste jaren is bij deze doelgroep te zien dat er een stijging is in kijkers bij streamingsdiensten zoals Twitch en YouTube Live vooral in deze doelgroep want ze kijken tegenwoordig bijna niet naar de programma's op tv. Ze zoeken zelfs meer op streams dan dat ze Foxsports betalen.

Het enige wat kut is is het feit dat ze met spelers spelen die helemaal niet bij hun club spelen, maar dit is denk ik niet iets dat met marketing te maken heeft maar meer om de kansen in het spel voor iedereen gelijk te maken. Ik heb zelf nooit FIFA gespeeld, dus ik heb geen idee hoeveel stats echt uitmaakt in het spel.
Maar welke opties hebben ze dan nog meer overwogen om het betalen voor FOX Sports te stimuleren? Daar liggen wel meer oorzaken aan ten grondslag, imo. Een gemiddelde student zal het geld niet neer willen leggen, denk ik zo. Dan heb je ook nog de drastisch afnemende kwaliteit van de Eredivisie.

Sowieso snap ik de relatie niet tussen de stimulans van E-Divisie en toeschouwers/abonnees bij FOX Sports. Dat moet je me dan maar uitleggen.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 8 november 2017 @ 16:46:31 #293
186611 Haags
pi_174944059
Je gaat dat toch niet serieus voor je lol zitten kijken? :')

Zijn er kijkcijfers bekend?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 8 november 2017 @ 16:49:51 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174944124
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat dat toch niet serieus voor je lol zitten kijken? :')

Zijn er kijkcijfers bekend?
111.701 kijkers bij de Klassiekerwedstrijd op YouTube
Oh.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 8 november 2017 @ 16:52:30 #295
186611 Haags
pi_174944164
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

111.701 kijkers bij de Klassiekerwedstrijd op YouTube
Waarom echt, waarom????
Zonder wrijving geen glans
pi_174944168
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat dat toch niet serieus voor je lol zitten kijken? :')

Zijn er kijkcijfers bekend?
Mensen kijken blijkbaar ook massaal naar darten, dat is niet zo heel anders dan een video game op niveau spelen hoor.
pi_174944193
quote:
9s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

E-divisiedingen
Oprotten met die shit, eerst maar eens leren normaal voetballen :r
  woensdag 8 november 2017 @ 16:54:46 #298
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174944194
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je gaat dat toch niet serieus voor je lol zitten kijken? :')

Zijn er kijkcijfers bekend?
Ze hebben het geprobeerd op Twitch, maar dat lukte niet echt. Ik gok op 50 viewers? ze doen het nu op Youtube en dat is ook best slecht..



quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar welke opties hebben ze dan nog meer overwogen om het betalen voor FOX Sports te stimuleren? Daar liggen wel meer oorzaken aan ten grondslag, imo. Een gemiddelde student zal het geld niet neer willen leggen, denk ik zo. Dan heb je ook nog de drastisch afnemende kwaliteit van de Eredivisie.

Sowieso snap ik de relatie niet tussen de stimulans van E-Divisie en toeschouwers/abonnees bij FOX Sports. Dat moet je me dan maar uitleggen.
Ik denk zelf dat er een van de hogere heren een marketingcommunicatie-doelstelling heeft geformuleerd iets met ''ik wil dat 10% van doelgroep X in aanraking komt met de Eredivisie'' en dat hebben ze dus gecombineerd met FIFA want onder de jongeren is dat best een dingetje. Dus volgens hun is het simpele rekensommetje om FIFA te gebruiken om deze doelstelling te behalen. Het zijn 2 aparte groepen, dus ik denk dat ze proberen om niet de abonnees hierheen te lokken, maar juist de groep die niet naar de Eredivisie kijken. De focus ligt hier meer op de gamer.
  woensdag 8 november 2017 @ 16:56:14 #299
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174944213
waarom willen ze deze doelgroep binnenhalen? denk meer voor de toekomst. Maar ik denk niet dat dat effect zal hebben.

Kijkcijfers zijn ook echt kut . Al gooi je honderden reclamecampagnes erop.
pi_174944248
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:54 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat er een van de hogere heren een marketingcommunicatie-doelstelling heeft geformuleerd iets met ''ik wil dat 10% van doelgroep X in aanraking komt met de Eredivisie'' en dat hebben ze dus gecombineerd met FIFA want onder de jongeren is dat best een dingetje. Dus volgens hun is het simpele rekensommetje om FIFA te gebruiken om deze doelstelling te behalen. Het zijn 2 aparte groepen, dus ik denk dat ze proberen om niet de abonnees hierheen te lokken, maar juist de groep die niet naar de Eredivisie kijken. De focus ligt hier meer op de gamer.
Wat voor inkomsten genereren de clubs hier uiteindelijk uit dan en op basis van wat?
  User die overal opduikt 2022 woensdag 8 november 2017 @ 16:59:24 #301
186611 Haags
pi_174944263
quote:
14s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mensen kijken blijkbaar ook massaal naar darten, dat is niet zo heel anders dan een video game op niveau spelen hoor.
Darten is geen sport, ik begrijp hem :+
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')