SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keizer is een symptoom van een groter probleem. Dan komt waarschijnlijk gewoon de volgende trekpop weer binnen.quote:![]()
ik heb wel het idee dat die gasten zoals v/d Sar leren van hun fouten alleen zulke fouten behoor je gewoon niet te makenquote:Op maandag 6 november 2017 08:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Keizer is een symptoom van een groter probleem. Dan komt waarschijnlijk gewoon de volgende trekpop weer binnen.![]()
Maar dat geldt ook voor bestuurders, ik kan me geen goed bestuur van Ajax herinneren.quote:Op maandag 6 november 2017 08:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Keizer is een symptoom van een groter probleem. Dan komt waarschijnlijk gewoon de volgende trekpop weer binnen.
Misschien was het bestuur met Ten Have, Olfers en Edje Davids zo gek nog niet![]()
![]()
Op welke fouten doel je?quote:Op maandag 6 november 2017 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb wel het idee dat die gasten zoals v/d Sar leren van hun fouten alleen zulke fouten behoor je gewoon niet te maken![]()
Hoe kan het nou fout gaan met Siem de Jong in de basis? Zien trainers nou echt niet in dat deze man de hele wedstrijd verstoppertje speelt en dat gewoon niet kan als je Ajax-voetbal wil spelen?![]()
Keizer baseert zijn opstelling volledig op wie er toevallig een goede wedstrijd danwel training heeft gespeeld in de afgelopen week. Ik blijf denken dat hij echt of geen enkel tactisch plan heeft, of dat zijn plan niet veel anders is dan 'beste spelers opstellen en winnen',quote:Op maandag 6 november 2017 08:57 schreef TheJanitor het volgende:
Hoe kan het nou fout gaan met Siem de Jong in de basis? Zien trainers nou echt niet in dat deze man de hele wedstrijd verstoppertje speelt en dat gewoon niet kan als je Ajax-voetbal wil spelen?
Zo'n Ten Hag zie je voor de wedstrijd nog zijn tactiek uitleggen, waarom hij die en die spelers opstelt en wat hij van plan is. Dat zie ik Keizer eigenlijk niet doen.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Keizer.quote:Op maandag 6 november 2017 09:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Keizer baseert zijn opstelling volledig op wie er toevallig een goede wedstrijd danwel training heeft gespeeld in de afgelopen week. Ik blijf denken dat hij echt of geen enkel tactisch plan heeft, of dat zijn plan niet veel anders is dan 'beste spelers opstellen en winnen',
Zo'n Ten Hag zie je voor de wedstrijd nog zijn tactiek uitleggen, waarom hij die en die spelers opstelt en wat hij van plan is. Dat zie ik Keizer eigenlijk niet doen.![]()
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik vond Veltman het gister ook wel goed doen, eigenlijk. Sowieso was de hele verdediging wel redelijk, buiten de eerste tien minuten toen Kerk nog fit was.quote:Op maandag 6 november 2017 09:13 schreef StarGazer het volgende:
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
en je slechtste aanvaller laten staanquote:Op maandag 6 november 2017 09:13 schreef StarGazer het volgende:
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.![]()
Je slechtste middenvelder 77 minuten laten staan.quote:Op maandag 6 november 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
en je slechtste aanvaller laten staan![]()
er wordt gewoon maar wat uitgeprobeerd, zowel met het clubbeleid als met het elftal, er zit geen idee achter.![]()
Dan kun je uit eindelijk wel besluiten om Keizer eruit te flikkeren.. leuk voor dit seizoen.. maar als vd Sar en Bergkamp blijven zitten heb je er nog steeds geen fuck aan..quote:Op maandag 6 november 2017 09:30 schreef Tarado het volgende:
er wordt gewoon maar wat uitgeprobeerd, zowel met het clubbeleid als met het elftal, er zit geen idee achter.![]()
ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoenquote:Op maandag 6 november 2017 09:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dan kun je uit eindelijk wel besluiten om Keizer eruit te flikkeren.. leuk voor dit seizoen.. maar als vd Sar en Bergkamp blijven zitten heb je er nog steeds geen fuck aan..![]()
Moest gisteren toch weer even een traantje laten over het talent van younes. zoals hij drie man uit speelt en altijd maar weer die beslissende acties maakt.
als je dan de andere kant bekijkt en je ziet die Neres stuntelen en alle kansen verpesten die hij maar krijgt.
Ziyech had ook niet bepaald een goede dag....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Of hij van zijn fouten leert zal nog maar serieus moeten blijken. Elke andere AD was allang vervangen natuurlijk. Het begint allemaal wel erg pijnlijk te worden gewoon.quote:Op maandag 6 november 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
En zo hebben we dadelijk voor het vijfde op een volgende jaar geen titel.. Hoe lang moeten we mensen dan nog de kans geven om 'te leren van hun fouten'?quote:Op maandag 6 november 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoen![]()
Nog een jaartje of 10?quote:Op maandag 6 november 2017 09:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
En zo hebben we dadelijk voor het vijfde op een volgende jaar geen titel.. Hoe lang moeten we mensen dan nog de kans geven om 'te leren van hun fouten'?
Nee, het wordt tijd dat Ajax weer eens kampioen wordt. Dat is gewoon goed voor het Nederlands voetbal als PSV en Ajax elkaar wat meer uitdagen.![]()
Helaas voor ons hebben de lampies het op bestuurlijk niveau al jaaaaaren beter voor elkaar..quote:Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 10?
Nee, het wordt tijd dat Ajax weer eens kampioen wordt. Dat is gewoon goed voor het Nederlands voetbal als PSV en Ajax elkaar wat meer uitdagen.![]()
Is ook maar relatief natuurlijk. Want laten we niet overdrijven. Brands en Toon weten wat ze doen ja. Maar elke zomer worden er weer hele rare keuzes gemaakt welke weer op een politiek maniertje verdedigd lijken te worden. Maar wellicht is het zo, omdat deze mensen zich omhoog gewerkt hebben. Ik vraag me nog steeds af op basis waarvan een vdSar een goede AD zou moeten zijn.quote:Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Helaas voor ons hebben de lampies het op bestuurlijk niveau al jaaaaaren beter voor elkaar..If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat vraag ik mij ook al jaren af.quote:Op maandag 6 november 2017 09:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af op basis waarvan een vdSar een goede AD zou moeten zijn.'Wish I was old and a little sentimental'
Inzien dat je en fout hebt gemaakt is één ding (zeker niet onbelangrijk inderdaad).quote:Op maandag 6 november 2017 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat vd Sar al heeft ingezien dat hij fout zat en heeft daarom dat TH gewijzigd, dat is dus wat ik bedoel, hij leert wel van z'n fouten maar je hebt weer een verloren seizoen
Maar in dit geval: je stelt een trainer aan die je een jaar lang hebt kunnen beoordelen, van alle kanten, met tientallen verschillende mensen. Als je dan zo'n kapitale blunder maakt, dan gaat het verder dan een fout wat mij betreft: dan toon je aan dat je een zeer slecht beoordelingsvermogen hebt. En dat is niet iets wat realistisch gezien zal gaan veranderen.![]()
Toon heeft volgens mij, maar correct me if im wrong, zich op meerdere vlakken bewezen als een capabele bestuurder.. Wij daarentegen stellen een groepje rookies aan.quote:Op maandag 6 november 2017 09:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is ook maar relatief natuurlijk. Want laten we niet overdrijven. Brands en Toon weten wat ze doen ja. Maar elke zomer worden er weer hele rare keuzes gemaakt welke weer op een politiek maniertje verdedigd lijken te worden. Maar wellicht is het zo, omdat deze mensen zich omhoog gewerkt hebben. Ik vraag me nog steeds af op basis waarvan een vdSar een goede AD zou moeten zijn.![]()
Zeker waar. Dat was ook een beetje het punt dat ik probeerde te makenquote:Op maandag 6 november 2017 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Toon heeft volgens mij, maar correct me if im wrong, zich op meerdere vlakken bewezen als een capabele bestuurder.. Wij daarentegen stellen een groepje rookies aan.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ajax heeft helemaal geen beste verdedigerquote:Op maandag 6 november 2017 09:13 schreef StarGazer het volgende:
Je beste verdediger wisselen. Dan ben je echt een briljante trainer.
ajax speelt met 4 centrale verdedigers......
tactische wel geniaal moet ik zeggen"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Heb weer gelachen gister bij die goal. Younes en Veltman samen schutteren bij de 1-2. Zou volgende wedstrijd weer opstellen.wooblabalurg![]()
Doe niet zo bijdehand, luchtfietser.quote:Op maandag 6 november 2017 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax heeft helemaal geen beste verdediger
ajax speelt met 4 centrale verdedigers......
tactische wel geniaal moet ik zeggen
Wober was gister je beste verdediger, en dan is het natuurlijk heel logisch dat je hem wisselt en Viergever laat staan.'Wish I was old and a little sentimental'
Wanneer leren de mensen hier om te stoppen met reageren op klaas.quote:Op maandag 6 november 2017 10:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand, luchtfietser.
Wober was gister je beste verdediger, en dan is het natuurlijk heel logisch dat je hem wisselt en Viergever laat staan.
[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 06-11-2017 11:13:19 ]![]()
oh sorry, wist niet dat je een crypto - modje bent.quote:Op maandag 6 november 2017 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer leren de mensen hier om te stoppen met reageren op klaas.
[ Bericht 5% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 06-11-2017 11:13:36 ]'Wish I was old and a little sentimental'
quote:De Ligt: 'Er is wel degelijk een plan bij Ajax
vi.nl'
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Een maaiplan voor de grasmeester zeker.. Zelfs dat was gisteren niet om aan te glurenquote:
#younes #kans #polletje![]()
op basis van wat? Vorig seizoen was ondanks ontbreken van de prijzen een vrij goed jaar zowel sportief als financieel, dan gooi je de AD er toch niet uit?quote:Op maandag 6 november 2017 09:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of hij van zijn fouten leert zal nog maar serieus moeten blijken. Elke andere AD was allang vervangen natuurlijk. Het begint allemaal wel erg pijnlijk te worden gewoon.![]()
dat is toch ook gewoon een kaartenhuis, al staan zij er wel ruim mee bovenaanquote:Op maandag 6 november 2017 09:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Helaas voor ons hebben de lampies het op bestuurlijk niveau al jaaaaaren beter voor elkaar..![]()
Eensch.. Helaas werd dat sportieve in de afgelopen zomer mooi teniet gedaan.. #teamboszquote:Op maandag 6 november 2017 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van wat? Vorig seizoen was ondanks ontbreken van de prijzen een vrij goed jaar zowel sportief als financieel, dan gooi je de AD er toch niet uit?![]()
Waar baseer je op dat het een kaartenhuis is? Ik krijg (als buitenstaander) dat gevoel niet..quote:Op maandag 6 november 2017 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook gewoon een kaartenhuis, al staan zij er wel ruim mee bovenaan![]()
Ten eerste weet je dat van tevoren niet. Dus op basis daarvan kan hij nooit AD worden natuurlijk. Ten tweede vraag ik me af wat zijn verdiensten daarin waren. Uiteindelijk was het ook meer geluk dan wijsheid. 2 grote aankopen zaten voornamelijk op de bank of bij Jong Ajax. Een Dolberg. Noem maar op. Het was meer 'geluk' dat ze Bosz als trainer hadden, welke hij later net zo makkelijk weer heeft laten vertrekken trouwens. Financieel gezien is verder ook meer te danken aan Overmars volgens mij, en de ontplofte transfermarkt. Die Dolberg die nu geen schim meer van afgelopen seizoen is, had afgelopen zomer voor ¤50 miljoen (geruchten, geruchten) weg gekund blijkbaar. Is dat dan de verdienste van vdSar? Eerder zijn verdienste dat Ajax dan ¤50 mio is misgelopen misschien..quote:Op maandag 6 november 2017 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
op basis van wat? Vorig seizoen was ondanks ontbreken van de prijzen een vrij goed jaar zowel sportief als financieel, dan gooi je de AD er toch niet uit?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?quote:Op maandag 6 november 2017 11:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat het een kaartenhuis is? Ik krijg (als buitenstaander) dat gevoel niet..
PSV is financieel gewoon niet zo sterk![]()
Nee.. helemaal eensch.. Maar dat zegt mij niets zoveel over het feit dat het op bestuurlijk niveau wel of niet lekker loopt.. Je hoort qua gezeik vanuit dat niveau nooit iets.. Dan lijken Toon en z'n vriendjes het op dat gebied voor elkaar te hebben toch?quote:Op maandag 6 november 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?
PSV is financieel gewoon niet zo sterk![]()
Ik wel. Ajax was al vroeg duidelijk dat het niks ging worden. Feyenoord voelt de druk en hebben teveel blessures. PSV hoeft dus alleen maar degelijk te zijn. En met spelers als Lozano, Locadia en Pereiro zijn ze meer dan dat. De titel is ze gegund.quote:Op maandag 6 november 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
had jij dit dan verwacht aan het begin van het seizoen dat ze zo ruim bovenaan zouden staan met dit aan en verkoopbeleid?
PSV is financieel gewoon niet zo sterkwooblabalurg![]()
dat ze hem aangesteld hebben is absurd uiteraard, maar hem nu wegsturen op basis van vorig seizoen zou ook nergens op slaanquote:Op maandag 6 november 2017 11:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ten eerste weet je dat van tevoren niet. Dus op basis daarvan kan hij nooit AD worden natuurlijk. Ten tweede vraag ik me af wat zijn verdiensten daarin waren. Uiteindelijk was het ook meer geluk dan wijsheid. 2 grote aankopen zaten voornamelijk op de bank of bij Jong Ajax. Een Dolberg. Noem maar op. Het was meer 'geluk' dat ze Bosz als trainer hadden, welke hij later net zo makkelijk weer heeft laten vertrekken trouwens. Financieel gezien is verder ook meer te danken aan Overmars volgens mij, en de ontplofte transfermarkt. Die Dolberg die nu geen schim meer van afgelopen seizoen is, had afgelopen zomer voor ¤50 miljoen (geruchten, geruchten) weg gekund blijkbaar. Is dat dan de verdienste van vdSar? Eerder zijn verdienste dat Ajax dan ¤50 mio is misgelopen misschien..![]()
dat heeft met de structuur te maken, bij Ajax gaat alles over teveel schijven dus lekt er ook meerquote:Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee.. helemaal eensch.. Maar dat zegt mij niets zoveel over het feit dat het op bestuurlijk niveau wel of niet lekker loopt.. Je hoort qua gezeik vanuit dat niveau nooit iets.. Dan lijken Toon en z'n vriendjes het op dat gebied voor elkaar te hebben toch?![]()
quote:Op maandag 6 november 2017 11:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wel. Ajax was al vroeg duidelijk dat het niks ging worden. Feyenoord voelt de druk en hebben teveel blessures. PSV hoeft dus alleen maar degelijk te zijn. En met spelers als Lozano, Locadia en Pereiro zijn ze meer dan dat. De titel is ze gegund.![]()
![]()
Ben het op dit punt met je eens hoor. Maar vergeet niet dat dat allemaal lekker is als het goed loopt. Afgelopen zomer hielden ze allemaal elkaar de handjes boven het hoofd wb het nalaten van aantrekken van de noodzakelijke verdedigers. Dan zou je juist eens willen dat ze wat transparantie gaven. Nu lulden ze er allemaal wat politiek omheen. En niemand die eens met een kritisch verhaal kwam of de hand in eigen boezem stak.quote:Op maandag 6 november 2017 11:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee.. helemaal eensch.. Maar dat zegt mij niets zoveel over het feit dat het op bestuurlijk niveau wel of niet lekker loopt.. Je hoort qua gezeik vanuit dat niveau nooit iets.. Dan lijken Toon en z'n vriendjes het op dat gebied voor elkaar te hebben toch?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Als je zijn interviews van vorig seizoen achter elkaar zet heb je toch een aardige case denk ik.quote:Op maandag 6 november 2017 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze hem aangesteld hebben is absurd uiteraard, maar hem nu wegsturen op basis van vorig seizoen zou ook nergens op slaanwooblabalurg![]()
Dat klopt ook wel, bij PSV heb je gewoon twee mensen die samen vrijwel alles bepalen en dus ook gewoon zelfstandig beslissingen kunnen nemen.quote:Op maandag 6 november 2017 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft met de structuur te maken, bij Ajax gaat alles over teveel schijven dus lekt er ook meer
Bij Ajax moet je bij iedere beslissing die je wilt nemen eerst vijf anderen raadplegen of zij het wel een goed idee vinden. Dat kan enerzijds wel helpen om blunders te voorkomen, want meerdere ogen, maar aan de andere kant verzand je dan ook wel vaak in een compromis-situatie die voor niemand gunstig is.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Op die fiets, ja oke..quote:Op maandag 6 november 2017 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze hem aangesteld hebben is absurd uiteraard, maar hem nu wegsturen op basis van vorig seizoen zou ook nergens op slaanAl had ik het toch gedaan hoor
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Dat zegt dus geen kont blijkbaar. Voor de derde in vier jaar tijd kampioen, en wij kunnen weer 10 jaar wachten. Een gotspe dit. En de supporters maar alles slikken.quote:Op maandag 6 november 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is financieel gewoon niet zo sterk'Wish I was old and a little sentimental'
Ik vond vooral de interviews van Overmars grappig. Zijn visie doet mij geloven dat we blij mogen zijn met Veldmate en co.quote:Op maandag 6 november 2017 11:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben het op dit punt met je eens hoor. Maar vergeet niet dat dat allemaal lekker is als het goed loopt. Afgelopen zomer hielden ze allemaal elkaar de handjes boven het hoofd wb het nalaten van aantrekken van de noodzakelijke verdedigers. Dan zou je juist eens willen dat ze wat transparantie gaven. Nu lulden ze er allemaal wat politiek omheen. En niemand die eens met een kritisch verhaal kwam of de hand in eigen boezem stak.wooblabalurg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: