abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 november 2017 @ 14:49:57 #151
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_174884100
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

en terecht als je 3 prijzen wint in 2 seizoenen

bij de directie weten ze ook wel waar het aan ligt

blessures en een heel nieuw elftal
12 punten achter. 12!!!! Dan kun je echt niet meer aankomen met blessures en een nieuw elftal. Kom op zeg
  zondag 5 november 2017 @ 14:50:20 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174884105
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

en terecht als je 3 prijzen wint in 2 seizoenen

bij de directie weten ze ook wel waar het aan ligt

blessures en een heel nieuw elftal
Je kunt dit niet meer op blessures gooien. Met bijvoorbeeld Jorgenson, Berghuis en Larsson mag je meer verwachten dan dit resultaat. Er wordt, ondanks blessures, vér onder niveau gespeeld.
Dit, dus.
pi_174884115
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:49 schreef fetX het volgende:

[..]

12 punten achter. 12!!!! Dan kun je echt niet meer aankomen met blessures en een nieuw elftal. Kom op zeg
psv heeft toch nog niet gevoetbald......of hoe zit dat....het zijn er negen op dit moment
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174884150
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:50 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je kunt dit niet meer op blessures gooien. Met bijvoorbeeld Jorgenson, Berghuis en Larsson mag je meer verwachten dan dit resultaat. Er wordt, ondanks blessures, vér onder niveau gespeeld.
het is gewoon afwachten totdat bij psv 5 verdedigers geblesseerd raken...ja dan is het ook allemaal cocu zijn schuld zeker
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 5 november 2017 @ 14:55:33 #155
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174884208
Klaas, soms zeg je nog best verstandige dingen :+
  zondag 5 november 2017 @ 14:56:13 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174884216
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het is gewoon afwachten totdat bij psv 5 verdedigers geblesseerd raken...ja dan is het ook allemaal cocu zijn schuld zeker
Wat heeft PSV hier mee te maken?

Je doet net alsof de gehele verdediging van toppers is vervangen voor 4 minderwaardige spelers. Volgens mij moet je tegen ADO kunnen winnen met Haps Juste en Nieuwkoop.
Dit, dus.
pi_174884247
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat heeft PSV hier mee te maken?

Je doet net alsof de gehele verdediging van toppers is vervangen voor 4 minderwaardige spelers. Volgens mij moet je tegen ADO kunnen winnen met Haps Juste en Nieuwkoop.
maar niet met tapia

dan lever je gewoon vijftig procent zekerheid in

als psv er ook 5 geblesseerd raken hebben ze een nog grotere ramp dan feyenoord
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174884251
Wat had die Nieuwkoop trouwens? Die is trouwens extreem blessure gevoelig, in de jeugd ook al 2x zwaar geblesseerd geweest, vraag me af of je op zo'n speler kan bouwen.
pi_174884329
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zolang je met spelers als tapia noodgedwongen in de defensie blijft spelen is het einde nog niet in zicht wat betreft puntenverlies de komende tijd .......
Tapia gezien bij z'n nationale elftal? Niet dat het een wereldverdediger is, maar samen met St. Juste hoort hij gewoon makkelijk het niveau van de eredivisie aan te kunnen. We hebben veel blessures achterin, maar daarom is er juist voor een brede selectie gegaan.
quote:
bovendien er word zat gecreëerd om doelpunten te maken maar als ze er niet ingaan..
Mee eens, maar dat is geen toeval meer nu. Het gaat aan 2 kanten fout: TEVEEL tegendoelpunten en TEVEEL je eigen kansen niet afmaken.
quote:
als er nou helemaal niets gecreëerd zou worden dan zou ik het nog een ander verhaal vinden....
Ik heb een tijdje het gevoel gehad: er wordt idd wel wat gecreëerd dus uiteindelijk moet de omkeer wel komen. Alleen als je een keeper hebt die elke keer op cruciale momenten je team in de steek laat, dan raakt het vertrouwen 'voorin' ook kwijt. Wat voor aanvallers gewoon (mentaal gezien) belangrijk is in zo'n geval, is de gedachte dat je een keeper en verdedigers hebt staan in 'je rug'. Hoe kut is het voor zo'n Jorgensen dat als je de 1-0 maakt, je er niet op kan vertrouwen dat je teamgenoten achterin niet binnen 5 minuten je goal ongedaan maken met geblunder? Shaktar afgelopen week was daar het ultieme voorbeeld van: je scoort, en binnen 3 minuten naaien je eigen teamgenoten je door je goal ongedaan te maken door 2 tegengoals te laten maken?
pi_174884332
Man man man, die Jones.
  zondag 5 november 2017 @ 15:03:45 #161
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174884353
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 14:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

maar niet met tapia

dan lever je gewoon vijftig procent zekerheid in

als psv er ook 5 geblesseerd raken hebben ze een nog grotere ramp dan feyenoord
Dat zou kunnen. Maar bij Feyenoord spelen bijna alle jongens die wekelijks zouden spelen. Als je dan een keer verliest omdat je moeizaam zit in je wissels heb je een punt, maar zoals ze nu kopje onder gaan terwijl de basis voor 80% klopt is niet meer te wijten aan het gemis van een aantal wisselspelers.
Dit, dus.
pi_174884411
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 14:49 schreef fetX het volgende:

[..]

12 punten achter. 12!!!! Dan kun je echt niet meer aankomen met blessures en een nieuw elftal. Kom op zeg
Precies. Dat je daardoor op 5 of 6 puntjes komt (die je zelf nog in eigen hand hebt om in de onderlinge topduels recht kan zetten, wanneer de ziekenboeg leeg is) : dat zal niemand Gio en z'n elftal kwalijk nemen. Maar dat je door aantoonbare persoonlijke fouten die achterstand op een onoverbrugbare afstand weet te krijgen, al voor december, daar is geen enkel excuus voor.

12 punten!!!! veel goedpraters hier beseffen niet eens hoeveel dat is, en hoe onacceptabel dat is.
pi_174884419
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar bij Feyenoord spelen bijna alle jongens die wekelijks zouden spelen. Als je dan een keer verliest omdat je moeizaam zit in je wissels heb je een punt, maar zoals ze nu kopje onder gaan terwijl de basis voor 80% klopt is niet meer te wijten aan het gemis van een aantal wisselspelers.
Gebrek aan vertrouwen vandaag, paar spelers uit vorm en steeds moeten wisselen van spelers in je team door blessures. Kwalitatief zit er meer in bij deze groep, niet doen alsof het aan kwaliteit ligt.
pi_174884441
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 15:02 schreef Vasion het volgende:
Man man man, die Jones.
Een van de grootste problemen die momenteel speelt (letterlijk en figuurlijk). Laat z'n elftal gewoon week in week uit stikken nu.
pi_174884461
Bij PSV vorig seizoen waren er geen blessures, voor zover ik herinner, en die zijn derde geworden, terwijl zij vooraf de beste papieren hadden.
pi_174884478
Ben ook echt klaar met Karim, met z'n lulverhaaltjes na de wedstrijd elke week :r
pi_174884487
Punt uit bij ADO. Zo schandalig is dat toch niet?
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 15:10:21 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174884495
Dit was niet mijn dag”, zegt de buitenspeler in gesprek met FOX Sports. “Ik heb veel kansen gehad en reken het mezelf aan. Ik heb het vandaag gewoon niet goed gedaan. Ik moet ook zeggen dat de ballen anders naar me toe rolden op het kunstgras. Daardoor ging ik meer nadenken over mijn aanname en dan gaat het niet goed.”
pi_174884498
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Precies. Dat je daardoor op 5 of 6 puntjes komt (die je zelf nog in eigen hand hebt om in de onderlinge topduels recht kan zetten, wanneer de ziekenboeg leeg is) : dat zal niemand Gio en z'n elftal kwalijk nemen. Maar dat je door aantoonbare persoonlijke fouten die achterstand op een onoverbrugbare afstand weet te krijgen, al voor december, daar is geen enkel excuus voor.

12 punten!!!! veel goedpraters hier beseffen niet eens hoeveel dat is, en hoe onacceptabel dat is.
Dit.
Die totale gelatenheid, zowel bij de club als bij de supporters, vind ik echt bizar om te zien. Feyenoord bevind zich in een ongekende crisis maar het lijkt wel alsof niemand het echt erg vind.
  zondag 5 november 2017 @ 15:11:20 #170
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_174884511
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:09 schreef Roland010 het volgende:
Ben ook echt klaar met Karim, met z'n lulverhaaltjes na de wedstrijd elke week :r
Wat moet hij anders zeggen?
  zondag 5 november 2017 @ 15:11:24 #171
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_174884513
quote:
7s.gif Op zondag 5 november 2017 15:06 schreef Vasion het volgende:

[..]

Gebrek aan vertrouwen vandaag, paar spelers uit vorm en steeds moeten wisselen van spelers in je team door blessures. Kwalitatief zit er meer in bij deze groep, niet doen alsof het aan kwaliteit ligt.
Communicatie in het veld lijkt totaal afwezig. Die eerste goal van ADO was vanwege een 0 organisatie en bij die tweede goal is er geen coaching. Welke spelers vinden elkaar lekker? Wie zetten er iets wat lijkt op een combinatie op? Waar zijn de automatismen die je ook met nieuwe spelers in november íets van moet kunnen zien?

Lekker gooien op een gebrek van vertrouwen en iets mentaals, maar de punten die ik benoem zijn 100% te wijten aan kwaliteit.
Dit, dus.
pi_174884544
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:02 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Tapia gezien bij z'n nationale elftal? Niet dat het een wereldverdediger is, maar samen met St. Juste hoort hij gewoon makkelijk het niveau van de eredivisie aan te kunnen. We hebben veel blessures achterin, maar daarom is er juist voor een brede selectie gegaan.

[..]

Mee eens, maar dat is geen toeval meer nu. Het gaat aan 2 kanten fout: TEVEEL tegendoelpunten en TEVEEL je eigen kansen niet afmaken.

[..]

Ik heb een tijdje het gevoel gehad: er wordt idd wel wat gecreëerd dus uiteindelijk moet de omkeer wel komen. Alleen als je een keeper hebt die elke keer op cruciale momenten je team in de steek laat, dan raakt het vertrouwen 'voorin' ook kwijt. Wat voor aanvallers gewoon (mentaal gezien) belangrijk is in zo'n geval, is de gedachte dat je een keeper en verdedigers hebt staan in 'je rug'. Hoe kut is het voor zo'n Jorgensen dat als je de 1-0 maakt, je er niet op kan vertrouwen dat je teamgenoten achterin niet binnen 5 minuten je goal ongedaan maken met geblunder? Shaktar afgelopen week was daar het ultieme voorbeeld van: je scoort, en binnen 3 minuten naaien je eigen teamgenoten je door je goal ongedaan te maken door 2 tegengoals te laten maken?
ik weet echt waarom bij tapia iedere keer het verhaal van het nationale elttal er bij wordt gehaald

bij feyenoord presteert hij dus geen ene tering al 3 seizoenen lang.....

bij excelsior hebben ze betere centrale verdedigers dan tapia
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174884546
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 15:10 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Dit.
Die totale gelatenheid, zowel bij de club als bij de supporters, vind ik echt bizar om te zien. Feyenoord bevind zich in een ongekende crisis maar het lijkt wel alsof niemand het echt erg vind.
Ongekende crisis? Wat een gelul. Ze staan 4 punten van de nummer 3. Een beetje waar ze horen. Ongekende crisis slaat dan natuurlijk nergens op.
pi_174884575
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 15:11 schreef Buitendam het volgende:
Communicatie in het veld lijkt totaal afwezig. Die eerste goal van ADO was vanwege een 0 organisatie en bij die tweede goal is er geen coaching. Welke spelers vinden elkaar lekker? Wie zetten er iets wat lijkt op een combinatie op? Waar zijn de automatismen die je ook met nieuwe spelers in november íets van moet kunnen zien?

Lekker gooien op een gebrek van vertrouwen en iets mentaals, maar de punten die ik benoem zijn 100% te wijten aan kwaliteit.
Uhm, wat? Die punten die jij noemt zoals organisatie en coaching zijn juist 100% iets mentaals. Helemaal omdat dat soort dingen vorig seizoen juist wel goed gingen.
pi_174884615
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 15:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Communicatie in het veld lijkt totaal afwezig. Die eerste goal van ADO was vanwege een 0 organisatie en bij die tweede goal is er geen coaching. Welke spelers vinden elkaar lekker? Wie zetten er iets wat lijkt op een combinatie op? Waar zijn de automatismen die je ook met nieuwe spelers in november íets van moet kunnen zien?

Lekker gooien op een gebrek van vertrouwen en iets mentaals, maar de punten die ik benoem zijn 100% te wijten aan kwaliteit.
Die eerste goal heb ik je al zes keer uitgelegd, hoe vaak in een seizoen maakt ADO zo'n doelpunt waar elke tik bij dezelfde kleur aankomt? :D Die tweede is gekut van Jones, die er al uit had gemoeten vind ik, maar goed geen idee hoe fit Vermeer is. En er zijn spelers geweest die elkaar goed kunnen vinden, hebben dan ook genoeg kansen gecreeerd om 0-2 en 0-3 te maken in de eerste helft. Alleen jij snapt niet dat als je al een poos geen wedstrijd wint, dat het niet allemaal zo vlotjes meer gaat he. Vertrouwen moet je in de voetballerij echt niet onderschatten, dan kijk je te zwart-wit als je dit wijst naar kwaliteit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')