abonnement Unibet Coolblue
pi_174734748
Immers was niet heel veel slechter dan Toornstra.
pi_174734768
Vilhena is wel matig bezig ja. Alleen om hem te banken en daarmee af te schrijven zou ik nou ook niet doen. Ik vraag me af of er nog clubs van het kaliber italiaanse top geïnteresseerd zijn in Tonny. Hij was altijd wel een dienende speler die wat extra kon brengen op je middenveld, maar die jongen staat ook al een poosje stil in ontwikkeling.
pi_174734773
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:29 schreef Maastoren het volgende:
Immers was niet heel veel slechter dan Toornstra.
Kappen nu hoor :D
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:30:32 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174734778
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

als we het over spelers uit de basis willen hebben dan moeten we beginnen bij diks toornstra kramer tapia
Daarvan zijn er 3 al geen basisspeler als iedereen fit is, maar oke.

Ik zou op dit moment misschien zelfs liever Tapia dan Vilhena zien op die plek op het middenveld :D
pi_174734801
quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:30 schreef Vasion het volgende:
Vilhena is wel matig bezig ja. Alleen om hem te banken en daarmee af te schrijven zou ik nou ook niet doen. Ik vraag me af of er nog clubs van het kaliber italiaanse top geïnteresseerd zijn in Tonny. Hij was altijd wel een dienende speler die wat extra kon brengen op je middenveld, maar die jongen staat ook al een poosje stil in ontwikkeling.
Je hoeft hem toch niet af te schrijven, maar soms kan het weleens verhelderend werken als een speler een paar wedstrijden gaat banken. Momenteel is het niet veel soeps, dan verdienen andere spelers gewoon hun kans.
#12 is not for sale!
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:32:27 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174734822
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:29 schreef Maastoren het volgende:
Immers was niet heel veel slechter dan Toornstra.
Toornstra kan gewoon niet twee seizoenen achter elkaar presteren. Was in 2014/15 wel goed en het jaar daarna weer drama. Vorig jaar heel goed en nu klote. Ik verwacht een killer seizoen van hem volgend jaar ;)
pi_174734880
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toornstra kan gewoon niet twee seizoenen achter elkaar presteren. Was in 2014/15 wel goed en het jaar daarna weer drama. Vorig jaar heel goed en nu klote. Ik verwacht een killer seizoen van hem volgend jaar ;)
Toornstra kan het niveau helemaal niet aan. Heeft af en toe oplevingen maar z'n normale niveau ontstijgt het niveau van een H'veen of FC Utrecht niet. Hij voegt niks toe aan Feyenoord. Het is te hopen dat Van Geel z'n contract heeft verlengd om z'n marktwaarde wat op te krikken want nog een paar jaar naar de aids kijken die Toornstra heet kan niet.

quote:
7s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:30 schreef Vasion het volgende:

[..]

Kappen nu hoor :D
Bij Immers zag het er allemaal nog knulliger uit met die gekke lange benen van 'm. Dat is het enige verschil tussen die 2.
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:31 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Je hoeft hem toch niet af te schrijven, maar soms kan het weleens verhelderend werken als een speler een paar wedstrijden gaat banken. Momenteel is het niet veel soeps, dan verdienen andere spelers gewoon hun kans.
Er is voor de middenveld positie helemaal geen sprake van een concurrentiestrijd als je alleen Amrabat als optie hebt. Je kan fouten blijven maken want er is niemand die je plek kan inpikken.
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:38:27 #108
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174734932
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:35 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Toornstra kan het niveau helemaal niet aan. Heeft af en toe oplevingen maar z'n normale niveau ontstijgt het niveau van een H'veen of FC Utrecht niet. Hij voegt niks toe aan Feyenoord. Het is te hopen dat Van Geel z'n contract heeft verlengd om z'n marktwaarde wat op te krikken want nog een paar jaar naar de aids kijken die Toornstra heet kan niet.

[..]

Bij Immers zag het er allemaal nog knulliger uit met die gekke lange benen van 'm. Dat is het enige verschil tussen die 2.
Dan doe je hem toch echt tekort hoor. Het is niet de meest technisch begaafde speler, maar hij is vorig seizoen gewoon een belangrijke factor geweest in het behalen van het kampioenschap. In vorm kan ie het Feyenoord niveau echt wel aan. Alleen hij is nu totaal niet in vorm en die vormdips duren bij hem vaak nogal lang.

quote:
Er is voor de middenveld positie helemaal geen sprake van een concurrentiestrijd als je alleen Amrabat als optie hebt. Je kan fouten blijven maken want er is niemand die je plek kan inpikken.
Larsson is ook een concurrent.
pi_174734949
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan doe je hem toch echt tekort hoor. Het is niet de meest technisch begaafde speler, maar hij is vorig seizoen gewoon een belangrijke factor geweest in het behalen van het kampioenschap. In vorm kan ie het Feyenoord niveau echt wel aan. Alleen hij is nu totaal niet in vorm en die vormdips duren bij hem vaak nogal lang.
Op een constant niveau presteren is ook een kwaliteit. Toornstra zakt dit seizoen wel heel erg door de ondergrens heen toch? Imo hebben we nu het punt bereikt dat het gewoon echt niet meer kan.
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:41:52 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174734985
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:39 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Op een constant niveau presteren is ook een kwaliteit. Toornstra zakt dit seizoen wel heel erg door de ondergrens heen toch? Imo hebben we nu het punt bereikt dat het gewoon echt niet meer kan.
Hij moet nu inderdaad uit de basis, maar ik sluit niet uit dat ie er weer bovenop komt en in de toekomst zich weer terug vecht in de basis. Dus dat 'nog jaren naar de aids kijken dat Toornstra heet' is veel te negatief wmb
pi_174735043
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij moet nu inderdaad uit de basis, maar ik sluit niet uit dat ie er weer bovenop komt en in de toekomst zich weer terug vecht in de basis. Dus dat 'nog jaren naar de aids kijken dat Toornstra heet' is veel te negatief wmb
Toornstra voegt niks toe. Alleen in absolute topvorm kan hij wat toevoegen. Ervan uitgaande dat je de komende jaren met KEA en Amrabat op het middenveld speelt dan heeft Toornstra niet genoeg creativiteit en scorend vermogen om het gebrek aan het eerder genoemde van KEA en Amrabat te compenseren.
Als je Toornstra vergelijkt met een Ziyech en een Van Ginkel dan dan is Toornstra toch vele malen minder?
Als je altijd maar genoegen neemt met dit soort middelmaat dan worden we inderdaad over 18 jaar weer kampioen.
pi_174735085
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Toornstra voegt niks toe. Alleen in absolute topvorm kan hij wat toevoegen. Ervan uitgaande dat je de komende jaren met KEA en Amrabat op het middenveld speelt dan heeft Toornstra niet genoeg creativiteit en scorend vermogen om het gebrek aan het eerder genoemde van KEA en Amrabat te compenseren.
Als je Toornstra vergelijkt met een Ziyech en een Van Ginkel dan dan is Toornstra toch vele malen minder?
Als je altijd maar genoegen neemt met dit soort middelmaat dan worden we inderdaad over 18 jaar weer kampioen.
Ik zou Hansson wel eens een paar wedstrijden op 10 willen zien in plaats van Toornstra.
  zondag 29 oktober 2017 @ 14:48:14 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_174735090
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Toornstra voegt niks toe. Alleen in absolute topvorm kan hij wat toevoegen. Ervan uitgaande dat je de komende jaren met KEA en Amrabat op het middenveld speelt dan heeft Toornstra niet genoeg creativiteit en scorend vermogen om het gebrek aan het eerder genoemde van KEA en Amrabat te compenseren.
Als je Toornstra vergelijkt met een Ziyech en een Van Ginkel dan dan is Toornstra toch vele malen minder?
El Ahmadi staat er ook geen 4 jaar meer in. Als we met de punt naar achter zouden gaan spelen in de toekomst zou Toornstra best één van die twee voorste middenvelders kunnen zijn.

Maar ik zie vooral een rol als multifunctionele backup voor hem
pi_174735115
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:47 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik zou Hansson wel eens een paar wedstrijden op 10 willen zien in plaats van Toornstra.
Gio gaat eerder zelf in het veld staan dan dat hij een jeugdspeler de kans geeft.
pi_174735223
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:49 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Gio gaat eerder zelf in het veld staan dan dat hij een jeugdspeler de kans geeft.
Bizar ja. In die spaarzame momenten dat hij speelde zag je duidelijk dat ie meer talent in zijn kleine teen heeft dan Bilal en Kramer bij elkaar.
pi_174735274
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:47 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Ik zou Hansson wel eens een paar wedstrijden op 10 willen zien in plaats van Toornstra.
:')
Met El Hankouri en Toure op de flanken zeker.
pi_174735348
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Met El Hankouri en Toure op de flanken zeker.
Nee, gewoon met Larsson en Berghuis natuurlijk. Maar trek het vooral door tot in het extreme om een punt te maken. Brrr, jeugdspelers zijn eng blijkbaar.
pi_174735380
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:03 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Nee, gewoon met Larsson en Berghuis natuurlijk. Maar trek het vooral door tot in het extreme om een punt te maken. Brrr, jeugdspelers zijn eng blijkbaar.
Jeugdspelers zijn niet eng, maar ook totaal geen garantie op een betere prestatie.
pi_174735394
Nee maar zo verder gaan weet je zeker dat er niets veranderd.

Jeugdspelers moeten zich ook kunnen ontwikkelen.
  zondag 29 oktober 2017 @ 15:08:54 #120
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174735440
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:06 schreef macca728 het volgende:
Nee maar zo verder gaan weet je zeker dat er niets veranderd.

Jeugdspelers moeten zich ook kunnen ontwikkelen.
Dat doe je dis via je tweede elftal... O wacht.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174735480
Precies haha.

En ze hoeven geen basisplaats te hebben, maar laat ze meer invallen bv.
pi_174735484
quote:
1s.gif Op zondag 29 oktober 2017 15:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jeugdspelers zijn niet eng, maar ook totaal geen garantie op een betere prestatie.
Garanties heb je nooit, maar als de vaste nummer 10(Toornstra dus) al vanaf speelronde 1 zwaar onder de maat speelt en je een talentvolle jeugdspeler hebt voor die positie moet je gewoon een keer ingrijpen. Als dit al niet genoeg is om hem een kans te geven, wanneer wel dan?

Voor hetzelfde geld is het niks, maar probeer het dan in ieder geval. Want op de huidige voet doorgaan werkt ook niet.
pi_174735674
Hansson was gister in ieder geval aan de warming up bezig. Heb Bilal niet warm zien lopen. Maarja, dat je dan Kramer brengt..
pi_174735703
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Daarvan zijn er 3 al geen basisspeler als iedereen fit is, maar oke.

Ik zou op dit moment misschien zelfs liever Tapia dan Vilhena zien op die plek op het middenveld :D
IK weet niet waar tapia op gebaseerd is hoor

die heeft bijna elke wedstrijd de afgelopen 2 jaar verneukt behalve die wedstrijd tegen az laatst

daarvoor ook giga blunders tegen mancity....beetje debiel uitverdedigen

maar blijf geloven in tapia :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174735727
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2017 14:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk sowieso vilhena niet op de bank gaat belanden omdat hij nu vaste international is en daardoor een goede transfer zou kunnen maken voor zichzelf en Feyenoord.

:')
Heb je het nationaal team recent nog bekeken? Heb je de laatste CL nog bekeken? Op basis van welke prestaties zou hij een goede transfer moeten kunnen maken. Wees realistisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')