abonnement Unibet Coolblue
pi_174688208
Van het artikel op AD.nl word ik toch wel enigszins blij dat ze het toch anders willen aanpakken dan vorig jaar, toen Og3ne dus inderdaad het keuzeproces gijzelde:

quote:
Het lukte het zussentrio namelijk haar favoriete song Lights & Shadows, dat door vader Rick Vol werd geschreven, door te drukken zonder dat iedereen rond de inzending laaiend enthousiast over de kwaliteit was. Liedjes uit een schrijfsessie met componisten als Alain Clark en Paskal Jakobsen vielen snel af. Een afspraak om een uptemposong van Zweedse makelij in te zingen om die vervolgens met Lights & Shadows te vergelijken, werd door OG3NE geannuleerd.

De drie zangeressen én hun vader, die tevens optreedt als manager, waren zo overtuigd van hun eigen song, dat verder zoeken voor hen niet meer nodig was. Zo werd de AVROTROS, die de naam van OG3NE al bekend had gemaakt, daardoor min of meer voor een voldongen feit geplaatst.

Zoiets mag niet nog een keer gebeuren, vindt de omroep, die de teugels wil aanhalen. Maar voor zo’n streng regime bleek geen van de beoogde topnamen beschikbaar. Werd bij de aankondiging van OG3NE stilletjes gesproken van een ‘tussenjaar’, ook bij deze editie moet de Nederlandse kracht uit de breedte komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174688250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Van het artikel op AD.nl word ik toch wel enigszins blij dat ze het toch anders willen aanpakken dan vorig jaar, toen Og3ne dus inderdaad het keuzeproces gijzelde:

[..]

Jammer dat hun nieuwste single dan wel meer songfestival waardig is...
pi_174688276
Precies zoals we al dachten; writerscamp had geen enkele meerwaarde en het moest en zou vanaf het begin al papa's nummer worden. Goed dat de AVRO/TROS daar niet nog een keer in wil trappen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:03:10 #129
163650 Greys
pi_174688326
Ah, dit was dus dat ene dat ik toen al wel wist via mijn bron maar niet mocht zeggen :D Weten jullie nog? Er was een volgens horen zeggen echt goede song van Zweedse schrijvers voor Og3ne maar ze wilden het niet eens proberen, wilden het niet eens inzingen om te kijken hoe het zou klinken met hun stemmen. Daar was ik zo enorm pissig destijds over, die halsstarrigheid, maar mocht het hier toen niet zeggen. Dat per se je eigen nummer door willen duwen ook al is het niet het beste.

Uit dat artikel hierboven:

quote:
Een afspraak om een uptemposong van Zweedse makelij in te zingen om die vervolgens met Lights & Shadows te vergelijken, werd door OG3NE geannuleerd
Kijk, oude posts, m'n bron had dus weer gelijk, zoals altijd:





[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 27-10-2017 11:17:15 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174688426
Als het lied kwalitatief goed is maakt het me eerlijk gezegd niet eens zoveel uit of het Maan, Sharon of Romy Monteiro wordt...

Als de kaart wordt getrokken dat het dit jaar vooral om de song gaat en er geen artiest een carte blanche krijgt dan gaat het er vooral om of iemand 3 minuten toon kan houden, en dat lijkt me dan bij Maan, Sharon en Romy wel dik in orde...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:47:53 #131
375570 crew  Cyan9
pi_174689071
Ik was al geen Osjien fan, maar dit geeft toch ook wel weer een slecht na smaakje.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:04:17 #132
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174689386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Als het lied kwalitatief goed is maakt het me eerlijk gezegd niet eens zoveel uit of het Maan, Sharon of Romy Monteiro wordt...

Als de kaart wordt getrokken dat het dit jaar vooral om de song gaat en er geen artiest een carte blanche krijgt dan gaat het er vooral om of iemand 3 minuten toon kan houden, en dat lijkt me dan bij Maan, Sharon en Romy wel dik in orde...
:Y Als dan maar inderdaad een kwalitatief goed nummer staat. En het werd natuurlijk ook wel tijd dat we weer eens een dancenummer sturen, met zoveel goede dj's. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:05:48 #133
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174689410
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 11:03 schreef Greys het volgende:
Ah, dit was dus dat ene dat ik toen al wel wist via mijn bron maar niet mocht zeggen :D Weten jullie nog? Er was een volgens horen zeggen echt goede song van Zweedse schrijvers voor Og3ne maar ze wilden het niet eens proberen, wilden het niet eens inzingen om te kijken hoe het zou klinken met hun stemmen. Daar was ik zo enorm pissig destijds over, die halsstarrigheid, maar mocht het hier toen niet zeggen. Dat per se je eigen nummer door willen duwen ook al is het niet het beste.

Uit dat artikel hierboven:

[..]

Kijk, oude posts, m'n bron had dus weer gelijk, zoals altijd:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die bron is goud waard. ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174689558
Een gelegenheidsduo Tommie Christiaan en Tania Kross zou mij vertrouwen kunnen geven, maar ik kan me ook wel voorstellen dat iedereen dit juist :') vindt.
De vertolking van een nummer als 'Barcelona' destijds in Beste zangers en hun samen(h)zang vond ik in ieder geval zeer indrukwekkend
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:33:16 #135
163650 Greys
pi_174689741
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Die bron is goud waard. ^O^
Hij heeft nog nooit ongelijk gehad. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:34:12 #136
163650 Greys
pi_174689755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
Een gelegenheidsduo Tommie Christiaan en Tania Kross zou mij vertrouwen kunnen geven, maar ik kan me ook wel voorstellen dat iedereen dit juist :') vindt.
De vertolking van een nummer als 'Barcelona' destijds in Beste zangers en hun samen(h)zang vond ik in ieder geval zeer indrukwekkend
Graag zelfs. Alleen is dat genre volgens mij nog véél lastiger in Nederland om daar een goed nummer voor te krijgen qua aanbod/schrijvers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:39:35 #137
163650 Greys
pi_174689830
Opdat wij niet vergeten.
Deze twee.
Van dat stuk vanaf 2.10 ga ik nog steeds elke keer bijna janken. Zó knap ook dat hij zich niet door haar laat wegzingen. Geweldig samen. _O_

En Jan S kijkt tevreden dus héél misschien.....

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174689989
De arrogantie van Og3ne is gelukkig afgestraft, al zullen we natuurlijk nooit weten of dat Zweedse nummer het beter gedaan zou hebben. Of is dat nummer door een ander ooit uitgebracht? Weet je dat Greys?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:51:37 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174690008
Misschien wordt dat Zweedse nummer dit jaar wel de inzending?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:33:58 #140
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174690716
Maan, je neus groeit.

http://www.mediacourant.n(...)ovisie-songfestival/

quote:
The Voice of Holland-winnares Maan de Steenwinkel is nog niet gevraagd om in 2018 ons land te vertegenwoordigen bij het Eurovisie Songfestival in Lissabon. Dat heeft ze gezegd op NPO 3FM. De AVROTROS komt binnen een maand met ‘de naam’, maar er wordt nu al volop gespeculeerd over de naam. Metro’s Songfestivalkenner René Romkes zet zijn geld op Maan, zei hij gisteren in de krant. “Ik denk dat zij het wordt, en dan samen met een dj. Armin van Buuren vermoed ik.“

Zelf weet Maan nog van niets, zegt ze op 3FM. “Er zijn natuurlijk allemaal mensen die voorspellen wat er gaat gebeuren, maar ik zal je heel eerlijk zeggen: ik ben nog niet gebeld. Ik weet er echt oprecht verder niets van af.”

Wel heeft ze meegekregen dat er veel wordt gespeculeerd. “Natuurlijk hoor ik me dat er om me heen over gepraat wordt – ik bedoel door de media enzo – en dat er polls zijn waar je in genoemd wordt. En dan is er het gissen van de Metro, waar ik heel groot in sta. Dan denk ik: huh?! Ik wist er oprecht niets van af dat mensen hierover gingen schrijven. Het klinkt misschien heel naïef of zo, maar ik zweer je dat ik nog niet gepolst ben.”

Maar wil ze het graag doen? “Ehm, nou, ik vind het een hele eer dat ik er nu überhaupt over na kan denken dat de mogelijkheid er misschien zou zijn, maar ik vind het voor mezelf nog wat te vroeg en ik voel me nog niet groot genoeg en zeker genoeg denk ik om daar te staan.”

“Stel dat ze me er ooit een keer heen willen sturen, dan zou dat over een paar jaar moeten zijn. Als het aan mij ligt vind ik het nog te vroeg.”
  ESF Reporter vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:39:30 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_174690817
Hmm. The plot thickens...
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:44:21 #142
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174690912
Net of Armin dit zou doen...
pi_174691217
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 13:44 schreef Momo... het volgende:
Net of Armin dit zou doen...
Geen enkele DJ gaat dit doen. Lopen veel teveel inkomsten mis.

Romy Monteiro > Maan trouwens. Nog steeds vind ik Rolf Sanchez ook een optie.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:08:24 #144
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174691268
Ik heb bij Romy Monteiro zo de vrees voor ofwel jaren 90-gedateerdheid, met een Fluitsma & Van Tijn-achtig smaakje, ofwel een drakerige huilballad die ook door Glennis Grace gedaan had kunnen worden. :{
pi_174691302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:08 schreef Eightyone het volgende:
Ik heb bij Romy Monteiro zo de vrees voor ofwel jaren 90-gedateerdheid, met een Fluitsma & Van Tijn-achtig smaakje, ofwel een drakerige huilballad die ook door Glennis Grace gedaan had kunnen worden. :{
Qua liedje? Geen idee dat is bij iedere artiest altijd maar afwachten. Romy is een ontzettende mooie verschijning en haar stem damn :@
pi_174691368
Zo'n DJ kan ook alleen maar verliezen ook. Mega-succes producer RedOne heeft het ook geprobeerd, maar kwam zelfs niet door de Zweedse voorronde. Was wel een beetje een afgang natuurlijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_174691731
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 12:39 schreef Greys het volgende:
Opdat wij niet vergeten.
Deze twee.
Van dat stuk vanaf 2.10 ga ik nog steeds elke keer bijna janken. Zó knap ook dat hij zich niet door haar laat wegzingen. Geweldig samen. _O_

En Jan S kijkt tevreden dus héél misschien.....

Het is wel een goed optreden hoor, maar... het is vooral een heel goed nummer. In Nederland hebben we geen Freddy Mercury's rondlopen die even zo'n lied uit de mouw schudden.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:02:43 #148
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174692294
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen enkele DJ gaat dit doen. Lopen veel teveel inkomsten mis.

Romy Monteiro > Maan trouwens. Nog steeds vind ik Rolf Sanchez ook een optie.
Produceren kan natuurlijk wel he. DJ het podium mee opsturen is overigens wel een tikje gedateerd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174692571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:33 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het is wel een goed optreden hoor, maar... het is vooral een heel goed nummer. In Nederland hebben we geen Freddy Mercury's rondlopen die even zo'n lied uit de mouw schudden.
Freek Bartels
pi_174692653
Ik zou Freek Bartels wel willen zien met een ballad. Die kerel heeft me toch een stem en kan als een van de weinigen tot de 4de octaaf zingen _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')