Jaloezie? Afgunst?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom speciaal op Max. Als je die voorgaande berichten kijkt en ook hoe hij vorig jaar in Japan heeft gehandeld, zou je haast gaan denken dat het iets persoonlijks is.
True, zelfs m'n moeder heeft het er tegenwoordig over...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Genoeg denk ik, Zelfs op mijn werk in de pauze gaat er soms er nog over.
En dat zijn absoluut geen diehard fans
Das echt veelquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Was maandag op de radio, 1,2 miljoen als ik het goed onthouden heb.
Haha dat vind ik niet zo erg, jammer is altijd dat er een aantal aan de tafel verstand van denkt te hebben. Komen ze weer met complete onzin over techniek binnen de F1 oid..quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:39 schreef SnowOokami het volgende:
True, zelfs m'n moeder heeft het er tegenwoordig over...
Op m'n werk is het ook explosief gestegen, eerst keek er bijna niemand in m'n team en nu kijkt de helft (heb iedereen aangestoken)
Tja die heb je overal welquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Haha dat vind ik niet zo erg, jammer is altijd dat er een aantal aan de tafel verstand van denkt te hebben. Komen ze weer met complete onzin over techniek binnen de F1 oid..
Weet je zeker dat ze niet de F1 wedstrijd uitstellen zodat je lekker normale tijd hockey kan spelen>?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:45 schreef Gezicht het volgende:
IJshockeyclub waar yours truly iedere zondagavond is te vinden heeft speciaal voor de GP van Mexico de wedstrijd vervroegd.
https://www.motorsport.co(...)eview-system-970099/quote:Brawn calls for better F1 review system
Dat is een heel matig/voorzichtig beginnetje. En was vorig jaar na Mexico door de FIA al afgesproken met de teams (coureurs eerst horen). Verder is Ross geen lid vd FIA.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:48 schreef SnowOokami het volgende:
So it begins:
[..]
https://www.motorsport.co(...)eview-system-970099/
Kijken met een pot bier hè, spelen waag ik me niet aanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze niet de F1 wedstrijd uitstellen zodat je lekker normale tijd hockey kan spelen>?
Brawn gooit hier als soort van buitenstaander in ieder geval het balletje op, dat dat vanuit de FIA zelf gaat komen hoef je niet van uit te gaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een heel matig beginnetje. En was vorig jaar na Mexico al afgesproken met de teams (coureurs eerst horen). Verder is Ross geen lid vd FIA.
Dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk.
Tis een stap vooruit, dat de halve wereld over de penalty heen struikelde zegt al genoeg, dus dat deze figuren nu gaan lopen pushen is alleen maar goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een heel matig beginnetje. En was vorig jaar na Mexico al afgesproken met de teams (coureurs eerst horen). Verder is Ross geen lid vd FIA.
Dat er iets moet gebeuren is wel duidelijk.
Ik denk niet speciaal op Max. Ik denk dat iedere coureur die het maximale opzoekt last van deze steward heeft. Als je de regels zo opstelt dat een grijs gebied mogelijk is moet Je wel een wedstrijd kunnen aanvoelen. Een scheidsrechter moet ook een wedstrijd aanvoelen alvorens hij met gele kaarten gaat strooien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar waarom speciaal op Max. Als je die voorgaande berichten kijkt en ook hoe hij vorig jaar in Japan heeft gehandeld, zou je haast gaan denken dat het iets persoonlijks is.
Niet dat het iemand opgevallen is maar het gaat mij er niet zo zeer om of het volgens de formele regels wel of niet terecht was om Verstappen een penalty op te leggen (en de maatregelen die jij voorstelt gaan daar wel over), maar om het feit dat de FIA de afspraken met de teams negeert. Die waren:quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis een stap vooruit, dat de halve wereld over de penalty heen struikelde zegt al genoeg, dus dat deze figuren nu gaan lopen pushen is alleen maar goed.
Maar heb er net even over na lopen denken;
-Stel dat ze iedereen die met vier wielen over de witte lijn (op het asfalt) een penalty zouden geven... dan is de sport zo dood.
-Misschien dat ze het op basis van de telemetrie nagenoeg realtime kunnen bepalen? (of hij een advantage heeft gehad)... maar dat lijkt me nogal moeilijk te realiseren het blijft namelijk een hoge snelheidssport, dus moet er altijd aan andere factoren gedacht worden > aka duurt lang.
-Astro-turf en grind terugbrengen? Klinkt in mijn oren fair... kan me alleen niet meer herinneren waarom dat ooit verdwenen is.
Iemand nog ideeën om dit soort dingen te voorkomen?
Ja je zet een pilon in de binnenbocht op een autobreedte van het asfalt. Als je die omver moet je een stop en go maken op een speciaal daarvoor aangelegd parkeerstrookjequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:08 schreef SnowOokami het volgende:
Iemand nog ideeën om dit soort dingen te voorkomen?
Veiligheid. Bij grind slaat een auto over de kop als die dwars op het grind komt te staan. Wat al een aantal keer gebeurd is. En ook voor motorrijders is het geen pretje als ze door het grind glijden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:08 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis een stap vooruit, dat de halve wereld over de penalty heen struikelde zegt al genoeg, dus dat deze figuren nu gaan lopen pushen is alleen maar goed.
Maar heb er net even over na lopen denken;
-Stel dat ze iedereen die met vier wielen over de witte lijn (op het asfalt) een penalty zouden geven... dan is de sport zo dood.
-Misschien dat ze het op basis van de telemetrie nagenoeg realtime kunnen bepalen? (of hij een advantage heeft gehad)... maar dat lijkt me nogal moeilijk te realiseren het blijft namelijk een hoge snelheidssport, dus moet er altijd aan andere factoren gedacht worden > aka duurt lang.
-Astro-turf en grind terugbrengen? Klinkt in mijn oren fair... kan me alleen niet meer herinneren waarom dat ooit verdwenen is.
Iemand nog ideeën om dit soort dingen te voorkomen?
Dan krijg je circuits die grotendeels omringd worden door van die pylonen, dat ziet ook niet uit.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja je zet een pilon in de binnenbocht op een autobreedte van het asfalt. Als je die omver moet je een stop en go maken op een speciaal daarvoor aangelegd parkeerstrookje
Hebben ze dat niet ooit een keer gedaan bij een race in de F1 of was dat indycar. Ik weet het niet meer zo uit het hoofd. Maar ik weet zeker dat ze dat in een wedstrijd ooit gedaan hebben voor chicane.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan krijg je circuits die grotendeels omringd worden door van die pylonen, dat ziet ook niet uit.
Die inconsequentheid van wel of geen straf bij track limits los je op door de track de limits te laten bepalen ipv de mensen. Dus door er gras, grint of iets anders neer te leggen ipv asfalt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen, het gaat helemaal niet om overschrijden vd tracklimits of gaining an advantage.
Het gaat om inconsequentheid (in alle opzichten), het daardoor niet meer voorspelbaar zijn van welke acties straffen opleveren, and far and formost: het schenden van vrijwillig gemaakte afspraken en een onbetrouwbare partner zijn.
Nee, daar gaat het (hier) niet om.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die inconsequentheid van wel of geen straf bij track limits los je op door de track de limits te laten bepalen ipv de mensen. Dus door er gras, grint of iets anders neer te leggen ipv asfalt.
Plus je kunt veel meer afremmen op asfalt als je wel nog met vier wielen op de grond staat. Als ik het me goed herinner zorgde dit ook voor minder ernstige klappen in de bandenstapel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Veiligheid. Bij grind slaat een auto over de kop als die dwars op het grind komt te staan. Wat al een aantal keer gebeurd is. En ook voor motorrijders is het geen pretje als ze door het grind glijden.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:09 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat je de zaken los moet zien. Anders kom je nooit tot een consensus.
1. De actie van Max is op zichzelf een overtreding volgens de reglementen;
2. De afgesproken procedures zijn niet gevolgd, wat zeer kwalijk is;
3. De stewards zijn niet consistent;
(4. Gary Connelly is een lul niet geschikt als steward. Hij heeft alle schijn van partijdigheid.)
Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens kan zijn.
Die afspraken gaan voor de formele regelementen na de afspraken met de teams he... Vrijwillige afstanddoening vd formele regels. Kun je niet ineens voor het seizoen voorbij is eenzijdig ad laars lappen..quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 23:09 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat je de zaken los moet zien. Anders kom je nooit tot een consensus.
1. De actie van Max is op zichzelf een overtreding volgens de reglementen;
2. De afgesproken procedures zijn niet gevolgd, wat zeer kwalijk is;
3. De stewards zijn niet consistent;
(4. Gary Connelly is een lul niet geschikt als steward. Hij heeft alle schijn van partijdigheid.)
Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |