abonnement Unibet Coolblue
pi_174449220
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n zeer lijf dat ik boodschappen (en bloedprikken en medicijnen ophalen) maar even tot morgen uitstel. Denk dat ik vanavond maar een pizza of zo bestel.
Ga zo lekker op het balkon zitten met een boek. Helaas is het zachte kussen al opgeruimd en ligt in de schuur (en lastig te pakken voor een paar uur). Pak m'n dekbed wel om op te liggen
Mijn lijf doet het redelijk. Wel al 5 dagne niet meer gesport en morgen fysio want heup kapot.

Vanavond BBQ en ik heb iig een geroosterde aardappelsalade gemaakt met kerrie. Een salade van geroosterde aubergine en paprika (ga ik zo doen). Verder maak ik nog een sourcream-oniondip. Heb stokbrood, rundvleessalade en kruidenboter gekocht voor de minder avontuurlijke eters.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174449242
Oh en ik joeps nog even een tonijnsalade in elkaar. Voor mezelf :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174449251
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n zeer lijf dat ik boodschappen (en bloedprikken en medicijnen ophalen) maar even tot morgen uitstel. Denk dat ik vanavond maar een pizza of zo bestel.
Ga zo lekker op het balkon zitten met een boek. Helaas is het zachte kussen al opgeruimd en ligt in de schuur (en lastig te pakken voor een paar uur). Pak m'n dekbed wel om op te liggen
Dat is niet fijn Kaatje! :*
Wel fijn dat je een balkon hebt en een boek. Klinkt als een goede manier om je dag dan te besteden :)

Mijn dataset is natuurlijk nog stuk. Vanochtend andere dingen geprobeerd te doen, maar nu weet ik niks meer. Ik kan ook niet echt iets schrijven, want ik heb niets om dat op te baseren als ik niet weet of de gegevens kloppen :(
Nou ja, de programmeur die ernaar moet kijken is er in ieder geval (niet dat hij met mijn dingen bezig is, maar hij is er). De rest van de mensen is op vakantie of ziek. Ik voel me echt ernstig nutteloos nu :')
pi_174449291
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is niet fijn Kaatje! :*
Wel fijn dat je een balkon hebt en een boek. Klinkt als een goede manier om je dag dan te besteden :)

Mijn dataset is natuurlijk nog stuk. Vanochtend andere dingen geprobeerd te doen, maar nu weet ik niks meer. Ik kan ook niet echt iets schrijven, want ik heb niets om dat op te baseren als ik niet weet of de gegevens kloppen :(
Nou ja, de programmeur die ernaar moet kijken is er in ieder geval (niet dat hij met mijn dingen bezig is, maar hij is er). De rest van de mensen is op vakantie of ziek. Ik voel me echt ernstig nutteloos nu :')
Da's irritant, ligt de oplossing bijna naast je (de programmeur dus) maar doet hij niets voor jou. En op een gegeven moment zijn alle andere klusjes ook klaar.
Vroeger kon je dan nog archiveren, maar ja, tegenwoordig is alles electronisch dus dat kan ook niet meer. En dan zit je je de tandjes te vervelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174449307
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's irritant, ligt de oplossing bijna naast je (de programmeur dus) maar doet hij niets voor jou. En op een gegeven moment zijn alle andere klusjes ook klaar.
Vroeger kon je dan nog archiveren, maar ja, tegenwoordig is alles electronisch dus dat kan ook niet meer. En dan zit je je de tandjes te vervelen.
Tegenwoordig is alles altijd kwijt zodra degene die het heeft opgesteld een andere baan heeft :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174449346
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tegenwoordig is alles altijd kwijt zodra degene die het heeft opgesteld een andere baan heeft :D
Ja, da's best wel "grappig". Ik heb nu werk van een andere collega overgenomen. Maar een heleboel zaken moeten overnieuw. Op de een of andere manier is er veel verdwenen. Ze zouden tijdens mijn vakantie naar een oplossing zoeken. Ik ben benieuwd volgende week dinsdag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174449541
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, da's best wel "grappig". Ik heb nu werk van een andere collega overgenomen. Maar een heleboel zaken moeten overnieuw. Op de een of andere manier is er veel verdwenen. Ze zouden tijdens mijn vakantie naar een oplossing zoeken. Ik ben benieuwd volgende week dinsdag.
Vervelend om dingen opnieuw te moeten doen. De collega is vertrokken, of nog wel aanwezig maar met een andere taak?
Eigenlijk zou je in zo'n geval willen dat het werk wordt overgedragen, dat je een overzicht krijgt van alles wat speelt en waar alles te vinden is.

Digitaal archiveren kan natuurlijk ook wel. Ik heb alles in een dropbox staan waar ook de andere mensen in het project bij kunnen. Die dropbox houd ik dus heel netjes omdat zij anders er niets van snappen, dus ik heb nu ook niets om daar op te ruimen.
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:49:44 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174449725
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee hoor, wat ik hier vertel zijn vaak de wat komische verschillen tussen het "normale" in de arabische wereld en het "normale" in de westerse wereld. Verder zijn dit dingen die eruit springen als we 4 uur praten, dingen doornemen, stukken uit lesboeken lezen.

En vwb het woord knullen. Het zijn, en dat merk je aan heel veel zaken, knullen (de meesten zijn ca 20-22) die een stuk puberteit gemist hebben (3 jaar vluchtelingkamp, dan heb je wel wat anders aan je hoofd dan puberen) en dat zijn sommigen (echt niet allemaal) aan het inhalen.

Voor mij is het af en toe best lastig. In een gesprek (laat ik het zo maar noemen) springen ze emotioneel heen en weer van een puber (heel opstandig, niet luisteren naar een ander (en die ander ben ik niet, maar een van de anderen die wat vraagt/uitlegt), snel afgeleid. En 5 minuten later zit je in een stevige discussie over godsdienst, politiek en afgelopen donderdag over Anne Faber.
Dus nee ik noem het nog echt geen mannen, maar jongens zijn het ook niet meer.

De anderen waar ik wat minder contact mee heb zijn mensen van 35 of ouder. Daar ga je heel anders mee om, die willen geen studie meer (logisch) die willen werken. Maar hebben moeite met al het huiswerk wat bij een inburgeringscursus hoort. Die hebben nu ook hun gezin hier, dus een eigen sociaal leven (hoe klein ook).
De knullen (blijf het zo noemen) moeten eigenlijk, zonder een sociaal vangnet van eigen familie (die trouwens heel erg op een afstand proberen te sturen trouwens, maar die geen idee hebben van het leven van de jongens hier in Nederland) hier hun weg zien te vinden en willen dat in de Nederlandse samenleving, niet in de Syrische samenleving in Nederland.

En dan over het punt liegen (vind ik een te zwaar woord hier, jokken klinkt wat lichter), daar moeten ze toch echt in veranderen. Ik weet het en accepteer het maar ik attendeer ook dat het not done is in Nederland.
Ik kan me niet voorstellen dat een werkgever het pikt dat een werknemer zegt, ik ben ziek, omdat het regent, of er is voetbal etc. Daar kom je één of twee keer mee weg maar daarna niet meer.

En nee, het zijn geen inadequate mensen maar hebben een totaal andere achtergrond. Zoals zij raar staan te kijken dat ik een bepaalde Arabische artiest niet ken, keek een vriend van mij gisteren heel raar op toen we het hadden over de Rolling Stones (traden op in het Gelredome toen we erlangs reden) dat 2 Syriers daar nog nooit van gehoord hadden. De een kende de naam van de Beatles wel maar had het nog nooit (bewust) gehoord. Maar ook een Ed Sheeran, naam was totaal onbekend. Het nummer Despacito wel, maar dat nummer is ook in het Arabisch gecoverd (dus is een Arabisch nummer ;) )
Dank voor je uitgebreide antwoord Kaatje. En nogmaals, de lieg-kwestie was niet het punt dat ik wilde maken. Het ging me om het woord 'jokken'.
Overigens vind ik, ook als het jonge jongens betreft, dat leeftijd geen reden is om mensen kinderachtig te benaderen. Ik tracht zelf met jonge mensen om te gaan zoals ik ook aangesproken zou willen worden. Tegen een jongen van 22 zou ik niet zeggen: 'je mag niet jokken'. Dat zou ik zelf als 22-jarige ook niet leuk hebben gevonden. Je wilt, ook op die leeftijd, serieus worden genomen en terecht, me dunkt.
Dus nogmaals, het gaat me puur om de toon die ik af en toe opmerkelijk vind als ik je posts lees. En net als mini, kennelijk, vroeg ik me af of je die toon gebruikte als uitleg aan ons, of dat je deze mensen daadwerkelijk zo aanspreekt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174449737
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vervelend om dingen opnieuw te moeten doen. De collega is vertrokken, of nog wel aanwezig maar met een andere taak?
Eigenlijk zou je in zo'n geval willen dat het werk wordt overgedragen, dat je een overzicht krijgt van alles wat speelt en waar alles te vinden is.

Digitaal archiveren kan natuurlijk ook wel. Ik heb alles in een dropbox staan waar ook de andere mensen in het project bij kunnen. Die dropbox houd ik dus heel netjes omdat zij anders er niets van snappen, dus ik heb nu ook niets om daar op te ruimen.
Collega is er nog wel en heeft ander werk. Daarom gaan ze nu ook eea uitproberen of dingen makkelijker naar mij overgezet kan worden, zonder dat ik in haar huidige systemen kan (wil het niet eens). Maar er zijn beperkingen ivm richtlijnen vanuit het hoofdkantoor, vandaar dat het wat moeilijker is. Ik heb ook geen idee hoe het er nu voorstaat. Heb dit weekend nog niet ingelogd.

Digitaal archiveren doe ik eigenlijk altijd gelijk, terwijl ik, toen het nog op papier was, ik altijd een flinke stapel achterstallig archiefwerk had (dus altijd wel door kon)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174449756
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Collega is er nog wel en heeft ander werk. Daarom gaan ze nu ook eea uitproberen of dingen makkelijker naar mij overgezet kan worden, zonder dat ik in haar huidige systemen kan (wil het niet eens). Maar er zijn beperkingen ivm richtlijnen vanuit het hoofdkantoor, vandaar dat het wat moeilijker is. Ik heb ook geen idee hoe het er nu voorstaat. Heb dit weekend nog niet ingelogd.
Zou ik ook niet doen, je hebt vakantie! *O*

quote:
Digitaal archiveren doe ik eigenlijk altijd gelijk, terwijl ik, toen het nog op papier was, ik altijd een flinke stapel achterstallig archiefwerk had (dus altijd wel door kon)
Inderdaad ja, snap ik :)
pi_174449811
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dank voor je uitgebreide antwoord Kaatje. En nogmaals, de lieg-kwestie was niet het punt dat ik wilde maken. Het ging me om het woord 'jokken'.
Overigens vind ik, ook als het jonge jongens betreft, dat leeftijd geen reden is om mensen kinderachtig te benaderen. Ik tracht zelf met jonge mensen om te gaan zoals ik ook aangesproken zou willen worden. Tegen een jongen van 22 zou ik niet zeggen: 'je mag niet jokken'. Dat zou ik zelf als 22-jarige ook niet leuk hebben gevonden. Je wilt, ook op die leeftijd, serieus worden genomen en terecht, me dunkt.
Dus nogmaals, het gaat me puur om de toon die ik af en toe opmerkelijk vind als ik je posts lees. En net als mini, kennelijk, vroeg ik me af of je die toon gebruikte als uitleg aan ons, of dat je deze mensen daadwerkelijk zo aanspreekt.
Maar dat is het dus. Ik benader ze niet kinderachtig. Maar tussen jokken en liegen zit (vind ik) een wereld van verschil en dat is dus ook iets wat uitgelegd moet worden. En natuurlijk zeg ik niet "je mag niet jokken", kom op zeg! Ik kom met voorbeelden aan waarom "hij niet moet jokken", waarom het niet goed overkomt. Maar als ik dat allemaal opschrijf ben je meteen 3 uur verder (en die 3 uur geef ik liever aan uitleg geven).
We have far more in common than that which devides us..
pi_174450386
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat het je gelukt is om Shape of you te ontwijken de afgelopen zomer dan! _O_
Shape of wattes?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:31:43 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_174450457
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dat is het dus. Ik benader ze niet kinderachtig. Maar tussen jokken en liegen zit (vind ik) een wereld van verschil en dat is dus ook iets wat uitgelegd moet worden. En natuurlijk zeg ik niet "je mag niet jokken", kom op zeg! Ik kom met voorbeelden aan waarom "hij niet moet jokken", waarom het niet goed overkomt. Maar als ik dat allemaal opschrijf ben je meteen 3 uur verder (en die 3 uur geef ik liever aan uitleg geven).
Ok, dan is dat helder! Het leek alsof je dat zo letterlijk tegen hem zei, maar dat was dus gewoon om het ons uit te leggen. Al denk ik dat de gemiddelde CUL'ler niet wakker ligt als je geen eufemismen gebruikt hoor. :P


Nu ja, ik ben wellicht ook wel wat bevooroordeeld doordat ik wat vrouwen (altijd vrouwen) ken die het hun hobby hebben gemaakt om vluchtelingen te 'redden' en die hen toespreken alsof het een debielenklasje betreft. Ik vind dat zo genant en denigrerend. Dan gaat het eigenlijk helemaal niet meer om altruïsme, maar om het vullen van een leegte in het zelfbeeld. Ik moet bekennen dat ik dat dacht te bespeuren. Wat naar is, want daarmee doe ik je waarschijnlijk te kort. En het is opgelost nu, dus. Het 'jokken' was voor ons bedoeld. :) Rest louter te zeggen dat je goed werk verzet en ik het je niet nadoe.

Overigens stond er onlangs in de Volkskrant een stuk over dat voorleesproject waar jij en mini ook in zitten. En hoe belangrijk dat is voor de kinderen. Veel belangrijker dan we misschien denken. Veel bewondering ook daarvoor. Al was jij om goede redenen gestopt, geloof ik. Maar mini doet het vast nog. Respect.

^O^
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_174450459
Inmiddels begrijp ik dat het om muziek ging.
Ook hier nooit radio.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174450667
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ok, dan is dat helder! Het leek alsof je dat zo letterlijk tegen hem zei, maar dat was dus gewoon om het ons uit te leggen. Al denk ik dat de gemiddelde CUL'ler niet wakker ligt als je geen eufemismen gebruikt hoor. :P

Het moge duidelijk zijn dat ik jouw (door mij zeer bewonderde) schrijftalent niet heb. Soms weet ik dingen ook niet goed te omschrijven.
Nu ja, ik ben wellicht ook wel wat bevooroordeeld doordat ik wat vrouwen (altijd vrouwen) ken die het hun hobby hebben gemaakt om vluchtelingen te 'redden' en die hen toespreken alsof het een debielenklasje betreft. Ik vind dat zo genant en denigrerend. Dan gaat het eigenlijk helemaal niet meer om altruïsme, maar om het vullen van een leegte in het zelfbeeld. Ik moet bekennen dat ik dat dacht te bespeuren. Wat naar is, want daarmee doe ik je waarschijnlijk te kort. En het is opgelost nu, dus. Het 'jokken' was voor ons bedoeld. :) Rest louter te zeggen dat je goed werk verzet en ik het je niet nadoe.

Dat vind ik ook zo "eng" en heb wel eens met de gedachte gespeeld om er mee te stoppen, want die indruk wil ik zeker niet maken. Ik weet wel dat ik het stereotype hulpverlener ben (alleen, vrouw etc). Maar toen ik eea op een lager pitje zette kwamen er mails en verzoeken om hulp binnen, waarom ik niet meer kwam.

Overigens stond er onlangs in de Volkskrant een stuk over dat voorleesproject waar jij en mini ook in zitten. En hoe belangrijk dat is voor de kinderen. Veel belangrijker dan we misschien denken. Veel bewondering ook daarvoor. Al was jij om goede redenen gestopt, geloof ik. Maar mini doet het vast nog. Respect.
Nog steeds gestopt. Moet ook aan mezelf denken, want ik was er best wel tijd (voor niets bleek) mee kwijt. Maar het project is geweldig en enorm leuk om te doen.

^O^
We have far more in common than that which devides us..
pi_174450858
In wat je hier schrijft klinkt het iig niet alsof je het voor jezelf of voor denigrerend "redden" van mensen doet, Kaatje! Ik lees vooral waardering en begrip voor wat de jongens (of hoe je ze ook noemt) voor elkaar krijgen. De gesprekken en etentjes die je beschrijft klinken erg goed en ik snap wel dat ze je missen als je ermee stopt :)

20-22 jaar. Dat zijn mijn leeftijdsgenoten. Ik moet er niet aan denken dat ik op dit moment in mijn leven dat soort dingen achter de rug zou hebben en zou moeten beginnen in een nieuw land met wat er rest van mijn familie zo ver weg. :{
pi_174451004
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:53 schreef Tele6 het volgende:
In wat je hier schrijft klinkt het iig niet alsof je het voor jezelf of voor denigrerend "redden" van mensen doet, Kaatje! Ik lees vooral waardering en begrip voor wat de jongens (of hoe je ze ook noemt) voor elkaar krijgen. De gesprekken en etentjes die je beschrijft klinken erg goed en ik snap wel dat ze je missen als je ermee stopt :)

20-22 jaar. Dat zijn mijn leeftijdsgenoten. Ik moet er niet aan denken dat ik op dit moment in mijn leven dat soort dingen achter de rug zou hebben en zou moeten beginnen in een nieuw land met wat er rest van mijn familie zo ver weg. :{
Dat laatste is ook mijn belangrijkste drijfveer, om er mee te beginnen 2 jaar geleden en om er mee door te gaan. En dan hoef je nog niet eens al die ellende te hebben meegemaakt, maar je zal maar gedropt worden (om wat voor reden dan ook) in een totaal andere wereld, met een andere taal, gewoontes, eten etc. En dan ben je ook voor velen nog niet eens welkom (en dat voelen/horen/lezen ze).
Vorige week (geen idee of ik dat heb verteld) kreeg ik een berichtje van een 15 jarige, of ze even langs mocht komen. Tuurlijk. Maar ik mocht niets tegen haar ouders zeggen. Die blijken terug te willen (waarheen vraag ik me af, hun wijk bestaat niet meer, ze hebben enorme schulden, de zonen blijven in ieder geval hier) en zij wil dat niet. Ze ziet hier veel meer toekomst voor zichzelf, kunnen studeren (mag ze daar niet). En dan vind ik het zo erg dat ik haar niet echt kan helpen maar alleen kan doorsturen naar een vriendin bij vluchtelingen werk die het (moeilijke) gezin ook kennen en die de kennis gelukkig wel hebben. Maar mocht ze kunnen blijven als de ouders teruggaan en ik kan haar wel helpen zal ik het ook zeker doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174451037
Kaatje over dat niet eerlijk zijn:
‘ Ik weet het en accepteer het maar ik attendeer ook dat het not done is in Nederland.’
Hoezo accepteer je het dan? Geef je dan niet de indruk dat ze er uiteindelijk toch wel mee wegkomen?
  maandag 16 oktober 2017 @ 14:12:32 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174451168
Is Mini in the house?

Goed Libanees restaurant in Rotterdam?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 16 oktober 2017 @ 14:26:47 #95
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174451512
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer bij het iffr altijd om de aziaten heen te plannen. Soms ontkom ik er niet aan agz mijn filmfestival homie er nog wel eens doorheen weet te drukken, dus ik laat de quiz maar even voor wattie is :D
Dan mis je toch wel wat pareltjes.
pi_174451723
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat laatste is ook mijn belangrijkste drijfveer, om er mee te beginnen 2 jaar geleden en om er mee door te gaan. En dan hoef je nog niet eens al die ellende te hebben meegemaakt, maar je zal maar gedropt worden (om wat voor reden dan ook) in een totaal andere wereld, met een andere taal, gewoontes, eten etc. En dan ben je ook voor velen nog niet eens welkom (en dat voelen/horen/lezen ze).
Vorige week (geen idee of ik dat heb verteld) kreeg ik een berichtje van een 15 jarige, of ze even langs mocht komen. Tuurlijk. Maar ik mocht niets tegen haar ouders zeggen. Die blijken terug te willen (waarheen vraag ik me af, hun wijk bestaat niet meer, ze hebben enorme schulden, de zonen blijven in ieder geval hier) en zij wil dat niet. Ze ziet hier veel meer toekomst voor zichzelf, kunnen studeren (mag ze daar niet). En dan vind ik het zo erg dat ik haar niet echt kan helpen maar alleen kan doorsturen naar een vriendin bij vluchtelingen werk die het (moeilijke) gezin ook kennen en die de kennis gelukkig wel hebben. Maar mocht ze kunnen blijven als de ouders teruggaan en ik kan haar wel helpen zal ik het ook zeker doen.
Inderdaad, zonder kennis gedropt worden in een wereld waar zo veel mensen je niet moeten :{
Ik ben nu in Denemarken en ik ben ontzettend blij dat ik maar drie maanden blijf, want ik snap echt niets van burgerservicenummers en studiebeurzen en internetkosten en bankrekeningen hier :@ (die hoef je voor drie maanden niet te regelen). En dat terwijl ik best een aardig mondjevol Deens kan praten en het echt best prima kan lezen. Dat lijkt me ook een ramp voor mensen die naar Nederland komen uit een land dat minder op het onze lijkt.
En al die mensen die je niet moeten, daar heb ik natuurlijk helemaal geen ervaring mee, ik word gewoon voor Deens aangezien - ik zie er noordelijk genoeg uit en ik kan goed fietsen. Daarvoor zou ik ook wel iets willen doen om vluchtelingen te helpen, om ze te laten weten dat er echt ook zat mensen zijn die ze het wel gunnen. Ik heb alleen geen idee waarmee ik nuttig zou kunnen zijn :')

Wat naar voor dat meisje ;( Ik hoop dat ze de juiste hulp krijgt en goed terechtkomt.
pi_174451975
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Kaatje over dat niet eerlijk zijn:
‘ Ik weet het en accepteer het maar ik attendeer ook dat het not done is in Nederland.’
Hoezo accepteer je het dan? Geef je dan niet de indruk dat ze er uiteindelijk toch wel mee wegkomen?
Er is één jongen die heel veel "jokt" Hij komt altijd maar zegt 30 minuten voor de afspraak af (hij heeft altijd een vriend op bezoek of die komt op bezoek). Ik ga dan op dat moment niet zeggen dat ik hem niet geloof (ik wil dat niet over de telefoon doen, maar f2f dan zie ik zijn ogen ook), maar omdat ik hem een paar keer per week spreek zeg ik het later wel tegen hem dat ik hem niet geloof en eigenlijk altijd geeft hij toe dat hij niet durfde (er zijn dan meestal ook anderen bij). En al zeg ik 100x dat hij best mag zeggen dat hij niet durft en dat ik dat zelfs liever heb, hij blijf uitvluchten verzinnen.
Echt pissig werd ik vorige week toen ze hadden gespijbeld om een voetbalwedstrijd van Syrie te kijken. Die wedstrijd was om 11 uur en ze hadden in de ochtend geen les. Maar ze waren verdrietig en zijn ook in de middag en woensdag niet naar school gegaan. En het erge was dat ze het eigenlijk heel normaal vonden. Ik vind dat niet staalhard liegen maar het kan niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174452070
Haha. Ik krijg nu een mail als cc die over mij gaat (zeg maar "Tele6 is toegevoegd aan de lijst"), waarin ik "hij" word genoemd. Dat komt niet vaak voor, dat mensen denken dat mijn voornaam een mannennaam is :')
pi_174452151
Dataset is bijna gerepareerd zegt de programmeur! *O* *O*
Nu nog uploaden en testen... ik hoop maar dat we niet op nog een probleem stuiten :%
  maandag 16 oktober 2017 @ 15:07:29 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174452237
Huis vanmorgen officieel overgedragen. *O*
Nu dus officieel overal vanaf. Wel raar zo ineens met 1 handtekening.
Vanavond uit eten O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')