abonnement Unibet Coolblue
pi_174235630
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber


quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1670638/



Kaart

De selfie is bij knooppunt 64 gemaakt, men zoekt momenteel (dinsdag 3 oktober vanaf 17.00 uur) bij knooppunt 50 in verband met een aangetroffen jas, en waarschijnlijk is haar telefoon het laatst aangestraald nabij knooppunt 56, ten zuidwesten van Soest.

Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

DONDERDAG 5 OKTOBER
- De vijver wordt nu 'gedregd'. Mogelijk liggen in het water meer sporen van Anne.
- Bij een vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide is aan het begin van de avond een fiets gevonden. Een woordvoerder van de politie bevestigt dat de fiets erg lijkt op de fiets van Anne.
- De nieuwe zoekactie is bij de Soester Duinen, zo'n vijf kilometer van de plek in Huis ter Heide waar dinsdag en woensdag gezocht is. De ME krijgt assistentie van een politiehelikopter, speurhonden en vrienden en familie van Anne.
- De ME is opgeroepen voor een nieuwe zoekactie.
- De familie wil dat het leger gaat zoeken.
- Dag 6 van de vermissingzaak. Hoe nu verder?. De politie hoopt onder meer de telefoon en fiets van Anne nog te vinden. Ook worden camerabeelden van organisaties en bewoners langs de vermoedelijke fietsroute bestudeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




quote:
Huis ter Heide, Soest, Utrecht - De vijver in het Blookerpark in Huis ter Heide, waar donderdagavond een zwarte fiets is gevonden, is grotendeels leeggepompt. De fiets is vrijwel zeker van de sinds vorige week vrijdag vermiste Anne Faber uit Utrecht. Anne is nog steeds vermist.

Donderdag zochten forensisch onderzoekers in wateren rond de vindplaats van kleding die mogelijk van Anne is. Deze kleding is nog bij het NFI, waar onderzocht wordt of deze van haar is en of er andere sporen op zitten. Bij het zoeken werd gisteren aan het begin van de avond een zwarte opoefiets aangetroffen. Alles wijst erop dat de fiets van Anne is, onderzoek moet hier nog zekerheid in geven. De omgeving is afgezet en de vijver wordt vandaag verder leeggepompt.

In de vijver zijn vooralsnog geen andere spullen of sporen gevonden die leiden naar Anne.

link > https://www.politie.nl/ni(...)t&utm_medium=twitter

Bron
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 14:37:54 Gevonden jas is van #AnneFaber. Blijkt uit eerste bevindingen NFI. reageer retweet
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:
Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.


[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 06-10-2017 15:15:02 ]
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:07:41 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:09:18 #3
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174235666
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:03 schreef NoXia het volgende:
Kolpen twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 15:01:43 @PolitieUtrecht Van vindplek jas naar dumpplek vijver (bij standbeeld) kom je langs de Ruysdaellaan. Nr 1 en 3 hebb… https://t.co/rUF2bzjZkq reageer retweet
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben bang die beide camera's alleen maar op het eigen terrein zijn gericht en niet op de straat.
En het zijn nogal oprijlaantjes daar
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174235678
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je onderweg met iemand hebt afgesproken om samen (met diens auto?) te verdwijnen is het wel logisch(er) om jas en fiets te dumpen. Herkenbaarheid voorkomen.
We kunnen nu wel eindeloos speculeren of ze vrijwillig is verdwenen maar daar was ze volgens vrienden en familie niet echt de persoon voor, en de politie gaat daar ook helemaal niet van uit.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174235690
Heeft haar vriend nog berichten op Facebook geplaatst afgelopen dagen?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:11:01 #6
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174235698
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
Heeft haar vriend nog berichten op Facebook geplaatst afgelopen dagen?
Nee, niet openbaar.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:11:04 #7
163650 Greys
pi_174235701
Kan mobiel niet quoten uit dicht topic dus ff zo.

@Jor_dii
quote:
Ik begrijp dat je het als optie ziet, maar gezien de omstandigheden denk ik niet dat we hier van uit moeten gaan Greys.
Niemand moet ergens van uitgaan juist. Ik hou alleen persoonlijk graag die mogelijkheid ook open. Het is namelijk niet uitgesloten. En hoe onlogisch het ook zou zijn - wie zou idd z'n familie en geliefden zoiets aandoen om vrijwillig te verdwijnen - het komt voor. En dan zou ze nog leven. Nee het is niet voor de hand liggend en zoals gezegd zal het ook wel niet, maar toch. Opties open houden zal de politie neem ik aan ook doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174235710


Is al achterhaald waar deze genomen is en hoe laat/naar wie verstuurd is?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:11:46 #9
470273 Maktub
It's written
pi_174235717
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je onderweg met iemand hebt afgesproken om samen (met diens auto?) te verdwijnen is het wel logisch(er) om jas en fiets te dumpen. Herkenbaarheid voorkomen.
Ik hoop dat je gelijk hebt Greys maar ik verwacht helaas het ergste.
pi_174235719
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef NoXia het volgende:

[..]

Nee, niet openbaar.
Bijzonder. Ik zou helemaal leip worden en continu heel dat FB onder spammen.
pi_174235721
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

We kunnen nu wel eindeloos speculeren of ze vrijwillig is verdwenen maar daar was ze volgens vrienden en familie niet echt de persoon voor, en de politie gaat daar ook helemaal niet van uit.
Daarbuiten stuurde ze nog in haar laatste actieve uur een selfie naar haar vriend met tekst eronder terwijl ze naar hem opweg was.

Ook ik snap dat het altijd een mogelijkheid blijft, maar daar moet je zeker op dit moment helemaal niks mee doen.
pi_174235725
15:04 De zoektocht verplaatst zich nu richting Den Dolder. Er wordt een lange lijn gemaakt met agenten en vrijwilligers, die dwars door het bos gaan.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:12:06 #13
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174235726
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef Greys het volgende:
Kan mobiel niet quoten uit dicht topic dus ff zo.

@Jor_dii

[..]

Niemand moet ergens van uitgaan juist. Ik hou alleen persoonlijk graag die mogelijkheid ook open. Het is namelijk niet uitgesloten. En hoe onlogisch het ook zou zijn - wie zou idd z'n familie en geliefden zoiets aandoen om vrijwillig te verdwijnen - het komt voor. En dan zou ze nog leven. Nee het is niet voor de hand liggend en zoals gezegd zal het ook wel niet, maar toch. Opties open houden zal de politie neem ik aan ook doen.
Zelfmoord is ook een optie dan.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174235741
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef Greys het volgende:
Kan mobiel niet quoten uit dicht topic dus ff zo.

@Jor_dii

[..]

Niemand moet ergens van uitgaan juist. Ik hou alleen persoonlijk graag die mogelijkheid ook open. Het is namelijk niet uitgesloten. En hoe onlogisch het ook zou zijn - wie zou idd z'n familie en geliefden zoiets aandoen om vrijwillig te verdwijnen - het komt voor. En dan zou ze nog leven. Nee het is niet voor de hand liggend en zoals gezegd zal het ook wel niet, maar toch. Opties open houden zal de politie neem ik aan ook doen.
Met je eens en natuurlijk hopen we allemaal op een goede afloop, maar realistisch kunnen we dat al bijna afstrepen. Ik ben in dit soort gevallen vaak snel van 'het glas is half leeg'.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174235743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Is al achterhaald waar deze genomen is en hoe laat/naar wie verstuurd is?
Hollandsche Rading om 18:16 als ik me niet vergis (onderkant hiervab is zichtbaar bij de screenshot van het whatsapp gesprek, daar zegt ze zelf ben bij Hollandse Rading)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:13:15 #16
163650 Greys
pi_174235750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

We kunnen nu wel eindeloos speculeren of ze vrijwillig is verdwenen maar daar was ze volgens vrienden en familie niet echt de persoon voor, en de politie gaat daar ook helemaal niet van uit.
Eindeloos speculeren gebeurt hier al 22 delen en ik mag niet de optie voorleggen (eindeloos? Vijf minuten) dat het vrijwillig zou kúnnen zijn gezien de nog vermiste fluoriserende tas? Oké :D

Succes verder, Sherlockjes van me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174235752
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Zelfmoord is ook een optie dan.
Het is in geval van zelfmoord natuurlijk enorm lastig je eigen lichaam te verbergen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Eindeloos speculeren gebeurt hier al 22 delen en ik mag niet de optie voorleggen (eindeloos? Vijf minuten) dat het vrijwillig zou kúnnen zijn gezien de nog vermiste fluoriserende tas? Oké :D

Succes verder, Sherlockjes van me.
Mja je mag tikken wat je wilt maar het is enorm onwaarschijnlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:13:37 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174235757
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]

Is al achterhaald waar deze genomen is en hoe laat/naar wie verstuurd is?
Zal de politie toch wel uitgezocht hebben neem ik aan.
Staat gewoon op de telefoon van haar vriend
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174235762
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:11 schreef Greys het volgende:
Kan mobiel niet quoten uit dicht topic dus ff zo.

@Jor_dii

[..]

Niemand moet ergens van uitgaan juist. Ik hou alleen persoonlijk graag die mogelijkheid ook open. Het is namelijk niet uitgesloten. En hoe onlogisch het ook zou zijn - wie zou idd z'n familie en geliefden zoiets aandoen om vrijwillig te verdwijnen - het komt voor. En dan zou ze nog leven. Nee het is niet voor de hand liggend en zoals gezegd zal het ook wel niet, maar toch. Opties open houden zal de politie neem ik aan ook doen.
Ik begrijp ook niet precies wat je van de politie verwacht om dit als optie open te houden? Het enige verschil is dat er dan niet gezocht gaat worden, wil je dat?
pi_174235765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:12 schreef Zipportal het volgende:
15:04 De zoektocht verplaatst zich nu richting Den Dolder. Er wordt een lange lijn gemaakt met agenten en vrijwilligers, die dwars door het bos gaan.
Damn, lijkt me echt niet de goeie tactiek. Ik hoop echt dat er al voldoende links van de fiets & jas is gezocht in het bos. Hopelijk heeft de politie meer aanleiding.
pi_174235777
Er zijn geen signalen van zelfmoord, geen signalen van weglopen, het onderzoekt focust zich met man en macht op de verdwijning van een meid, en gezien de hoeveel mensen die erbij betrokken zijn kun je uitgaan van een misdaad en dus geen vrijwillige verdwijning. Neem aan dat ze de computer van die meid, vrienden etc. ook al goed onderzocht hebben.
pi_174235792
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:14 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Damn, lijkt me echt niet de goeie tactiek. Ik hoop echt dat er al voldoende links van de fiets & jas is gezocht in het bos. Hopelijk heeft de politie meer aanleiding.
Ga er maar van uit dat de politie dit doet op bassis van alle informatie die zij hebben, en niet slechts op wat er in de media verschijnt.
pi_174235801
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef manifold het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat de politie dit doet op bassis van alle informatie die zij hebben, en niet slechts op wat er in de media verschijnt.
Probleem is er is amper informatie
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:16:24 #24
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174235810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Probleem is er is amper informatie
Die zal er wel zijn maar deze wordt niet gedeeld.
pi_174235816
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:16 schreef NoXia het volgende:

[..]

Die zal er wel zijn maar deze wordt niet gedeeld.
Nee die is er gewoon niet.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:17:15 #26
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174235822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Er zijn geen signalen van zelfmoord, geen signalen van weglopen, het onderzoekt focust zich met man en macht op de verdwijning van een meid, en gezien de hoeveel mensen die erbij betrokken zijn kun je uitgaan van een misdaad en dus geen vrijwillige verdwijning. Neem aan dat ze de computer van die meid, vrienden etc. ook al goed onderzocht hebben.
Zeg alleen maar dat het een optie is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174235828
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Probleem is er is amper informatie
500 tips!
Love is in the air!
pi_174235832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee die is er gewoon niet.
Werk jij bij de politie?
pi_174235833
Ik vind ook dat ze bij Boslust moeten gaan kijken. Staan veel chalets leeg etc, perfecte plek voor verkrachting/moord.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:18:05 #30
470273 Maktub
It's written
pi_174235836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:14 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Damn, lijkt me echt niet de goeie tactiek. Ik hoop echt dat er al voldoende links van de fiets & jas is gezocht in het bos. Hopelijk heeft de politie meer aanleiding.
Inderdaad daar zat ik ook aan te denken, hopelijk hebben ze dat gebied links van de jas goed uitgekamt.
pi_174235843
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 15:15:37 Dank voor de vele tips rond #AnneFaber. We betrekken ze allemaal in het onderzoek maar kunnen niet iedereen een terugkoppeling geven. reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:19:13 #32
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174235857
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee die is er gewoon niet.
Tuurlijk is er wel informatie. Dat jij niet alles als eerste weet is wat anders.
pi_174235858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee die is er gewoon niet.
tuurlijk wel. De staat waar de jas in aan is getroffen. De omgeving van de jas. Dat soort dingen deelt de politie heus niet met de Fok detectives.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174235863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:14 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Damn, lijkt me echt niet de goeie tactiek. Ik hoop echt dat er al voldoende links van de fiets & jas is gezocht in het bos. Hopelijk heeft de politie meer aanleiding.
Dit.

Lijkt dat ze meer op andere plaatsen zoeken dan ten westen van de jas.

Waarom?
Love is in the air!
pi_174235877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:18 schreef Maktub het volgende:

[..]

Inderdaad daar zat ik ook aan te denken, hopelijk hebben ze dat gebied links van de jas goed uitgekamt.
Ik hoor heel veel deze vraag terugkomen. Komt dat omdat veel mensen gemist hebben dat ze bijna een volle dag daar non-stop met man en macht en honden en apparatuur dat bosgebied hebben uitgekamd? Niet alleen op het pad zelf.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:20:34 #36
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174235880
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:13 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Hollandsche Rading om 18:16 als ik me niet vergis (onderkant hiervab is zichtbaar bij de screenshot van het whatsapp gesprek, daar zegt ze zelf ben bij Hollandse Rading)
hoort die tekst bij die foto?
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:21:02 #37
442034 Boskater
Slaap zelden.
pi_174235887
Weet iemand of je vanaf het punt waar de telefoon het signaal verloor, de route met de auto kunt vervolgen?
Bij elke vraag verzin ik in plaats van een antwoord, met gemak twintig nieuwe vragen.
pi_174235889
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 15:19:20 Het groene gebied is doorzocht. De vrijwilligers gaan nu de ME-busjes in om naar het nog niet doorzochte gebied te… https://t.co/WzLsdeuyRs reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:22:05 #39
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174235910
Ik houd me meer bezig met het laatste signaal. Dan komt ook landgoed Paltz en het Munitie Park ten noorden van de oude vliegbasis in beeld.
pi_174235912
Als het onweerde ging ze echt niet het bos in.
Het is algemeen duidelijk dat je bij onweer niet onder een boom moet schuilen.
pi_174235914
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:21 schreef Boskater het volgende:
Weet iemand of je vanaf het punt waar de telefoon het signaal verloor, de route met de auto kunt vervolgen?
Ja over de Paltzerweg/Verlengde Paltzerweg.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174235922
https://crimibox.com/nl/home/

is iets voor velen hier.
pi_174235925
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:22 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Als het onweerde ging ze echt niet het bos in.
Het is algemeen duidelijk dat je bij onweer niet onder een boom moet schuilen.
Onzinnige aanname. Als het klettert van de regen ga je echt wel een bos in wat meer beschutting bied.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174235935
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:22 schreef NoXia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook zo pijnlijk dat heel goed mogelijk is dat precies op het moment dat haar vriend die antwoorden stuurde er iets met haar aan het gebeuren was...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:24:11 #46
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174235945
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 15:19:20 Het groene gebied is doorzocht. De vrijwilligers gaan nu de ME-busjes in om naar het nog niet doorzochte gebied te… https://t.co/WzLsdeuyRs reageer retweet
Dus de vijver ook? Dat gaat sneller dan gisteren
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174235950
Iemand op Twitter gaf de tip om achter de vliegbasis te zoeken eventueel. Lijkt mij een prima plan zeker gezien het laatste signaal.
pi_174235961
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:22 schreef Super_Fucker_II het volgende:
Als het onweerde ging ze echt niet het bos in.
Het is algemeen duidelijk dat je bij onweer niet onder een boom moet schuilen.
Dat is toch vooral om enkele bomen op een open veld? Die werken dan als bliksemafleider. Voor mijn gevoel ben je in bosomgeving zelf juist veiliger dan op de open weg bij bliksem. Maar misschien heb ik het mis.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:25:39 #49
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174235979
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:22 schreef NoXia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik kan tijdstip niet volledig zien van foto
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174235986
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand op Twitter gaf de tip om achter de vliegbasis te zoeken eventueel. Lijkt mij een prima plan zeker gezien het laatste signaal.
Verlengde Paltzerweg. Ook zeer verlaten door het bos. Fiets er ook wel eens met racefiets.
Love is in the air!
pi_174235992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:20 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ik hoor heel veel deze vraag terugkomen. Komt dat omdat veel mensen gemist hebben dat ze bijna een volle dag daar non-stop met man en macht en honden en apparatuur dat bosgebied hebben uitgekamd? Niet alleen op het pad zelf.
Je bedoelt dit stuk?

  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:26:22 #52
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174235993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:25 schreef zoekoog het volgende:

[..]

ik kan tijdstip niet volledig zien van foto
Ze stuurt na elke foto een stukje tekst. Verder zie je dat de tekst dezelfde tijdstip heeft als de foto.
pi_174236000
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:22 schreef NoXia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:27:36 #54
442034 Boskater
Slaap zelden.
pi_174236010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja over de Paltzerweg/Verlengde Paltzerweg.
Waar kom je dan uit?
Bij elke vraag verzin ik in plaats van een antwoord, met gemak twintig nieuwe vragen.
pi_174236016
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:26 schreef gilligan het volgende:

[..]

Je bedoelt dit stuk?

[ afbeelding ]
Ja, dat stuk. Daar omheen ook nog wel zelfs denk ik. Alles waar ze mogelijkerwijs heen zou zijn gebracht zonder echt langs huizen te komen.
pi_174236019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:23 schreef EternalNow het volgende:

[..]

Ook zo pijnlijk dat heel goed mogelijk is dat precies op het moment dat haar vriend die antwoorden stuurde er iets met haar aan het gebeuren was...
Pff ja, inderdaad. Zal hem toch niet lekker zitten dat hij niet even een kwartiertje eerder wat liet horen
pi_174236024
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:25 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Verlengde Paltzerweg. Ook zeer verlaten door het bos. Fiets er ook wel eens met racefiets.
Persoonlijk denk ik niet dat ze die route heeft genomen.. het verklaart namelijk niet echt de gevonden jas die 50 meter diep bij het fietspadje gevonden is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:28:59 #58
357044 Budapestenaar
pi_174236033
Weer zo'n verhaal waarbij je al kunt aanvoelen dat het een tragische afloop krijgt. ;(
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:29:24 #59
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174236039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:28 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Pff ja, inderdaad. Zal hem toch niet lekker zitten dat hij niet even een kwartiertje eerder wat liet horen
Toen was haar telefoon al offline.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:29:35 #60
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174236042
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Ze stuurt na elke foto een stukje tekst. Verder zie je dat de tekst dezelfde tijdstip heeft als de foto.
staat er niet volledig, die 6 kan ook een 5 zijn
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:31:06 #61
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174236070
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:29 schreef zoekoog het volgende:

[..]

staat er niet volledig, die 6 kan ook een 5 zijn
Een minuutje verschil?
pi_174236083
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:29 schreef NoXia het volgende:

[..]

Toen was haar telefoon al offline.
19:27 toch? Dan had ze het om 19:25 dus nog wel kunnen ontvangen. Als ze inderdaad zelf haar telefoon op vliegtuigmodus heeft gezet op dat moment had ze hem misschien zelfs nog wel even kort kunnen spreken (app/bellen). Als vriend zou ik denken 'misschien had ik haar nog over kunnen halen een grotere weg te nemen en zou ze nu nog leven'; ik zeg niet dat dit was gebeurd trouwens! Ik zou dat alleen wel denken als ik hem was
pi_174236098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:44 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Nee, maar door eigen zeggen NFI binnen 6 uur. Niet 3 of 4 dagen.
Waarschijnlijk is het nu pas naar de pers gelekt. :)
pi_174236107
15:29 De zoektocht verplaatst zich weer richting vijver
pi_174236108
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]
' ze nu nog leven'
Excuus, dat was even doordat ik het snel typte en er niet goed bij nadacht. Ze kan nog best leven natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat ze nu misschien wel veilig bij hem was.
pi_174236109
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

19:27 toch? Dan had ze het om 19:25 dus nog wel kunnen ontvangen. Als ze inderdaad zelf haar telefoon op vliegtuigmodus heeft gezet op dat moment had ze hem misschien zelfs nog wel even kort kunnen spreken (app/bellen). Als vriend zou ik denken 'misschien had ik haar nog over kunnen halen een grotere weg te nemen en zou ze nu nog leven'; ik zeg niet dat dit was gebeurd trouwens! Ik zou dat alleen wel denken als ik hem was
Tja, als als...
pi_174236133
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

19:27 toch? Dan had ze het om 19:25 dus nog wel kunnen ontvangen. Als ze inderdaad zelf haar telefoon op vliegtuigmodus heeft gezet op dat moment had ze hem misschien zelfs nog wel even kort kunnen spreken (app/bellen). Als vriend zou ik denken 'misschien had ik haar nog over kunnen halen een grotere weg te nemen en zou ze nu nog leven'; ik zeg niet dat dit was gebeurd trouwens! Ik zou dat alleen wel denken als ik hem was
Ik denk alleen niet dat ie zal denken zou ze nog leven. Dat wil je gewoon niet accepteren. Blijven hopen...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:34:38 #68
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174236140
hebben ze al sporen ontdekt van de fiets bij de vijver
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:34:49 #69
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174236144
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik niet dat ze die route heeft genomen.. het verklaart namelijk niet echt de gevonden jas die 50 meter diep bij het fietspadje gevonden is.
Iemand vroeg waarom die Pfaltzerweg mij steeds trekt: 1. Mobiel verloor contact met mast in die buurt, ik zie een groot bosperceel, ik verplaats me in zo'n dader en daar zou ik me best 'zeker'voelen..en ik zie van die hogere struiken, waar je weg kunt duiken.. Op veel andere plekken, die ik zag via streetview zou ik als dader nooit iets gaan doen..Het hoeft niets te zijn, maar ja.. als men toch gaat zoeken, doe het daar ook en ook verder in dat gebied, natuurlijk niet alleen vlak langs de rand
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:34:54 #70
213457 engine
pi_174236146
Wordt die jas ook op DNA gecontroleerd? Of gaat dat misschien niet meer?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174236150
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:33 schreef Voordeurnaasthuis het volgende:

[..]

Excuus, dat was even doordat ik het snel typte en er niet goed bij nadacht. Ze kan nog best leven natuurlijk. Ik bedoelde te zeggen dat ze nu misschien wel veilig bij hem was.
^O^
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:35:17 #72
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174236151
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:31 schreef NoXia het volgende:

[..]

Een minuutje verschil?
of uurtje
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174236157
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Wordt die jas ook op DNA gecontroleerd? Of gaat dat misschien niet meer?
Ze zullen het altijd proberen.
pi_174236171
Vind ik ook een hele goeie dit

"Ik ben toch wel benieuwd of ze van haar fiets het kapotte achterlicht en of reflector hebben gevonden #AnneFaber "

https://twitter.com/FerryHarinck/status/916295146160959488
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:37:08 #75
471804 zoekoog
Prinsesje met knikkers
pi_174236175
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Iemand vroeg waarom die Pfaltzerweg mij steeds trekt: 1. Mobiel verloor contact met mast in die buurt, ik zie een groot bosperceel, ik verplaats me in zo'n dader en daar zou ik me best 'zeker'voelen..(je kunt daar weg met auto)en ik zie van die hogere struiken, waar je weg kunt duiken.. Op veel andere plekken, die ik zag via streetview zou ik als dader nooit iets gaan doen..Het hoeft niets te zijn, maar ja.. als men toch gaat zoeken, doe het daar ook en ook verder in dat gebied, natuurlijk niet alleen vlak langs de rand
Schenk wat extra aandacht aan je moeder, want alleen is maar alleen
pi_174236177
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Wordt die jas ook op DNA gecontroleerd? Of gaat dat misschien niet meer?
Dat gaat nog, dat kan zelfs na jaren nog.
pi_174236180
Ze zullen dan toch resten moeten aantreffen van dat achterlicht... als de jas al niet hebben weten op te ruimen.
pi_174236181
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Wordt die jas ook op DNA gecontroleerd? Of gaat dat misschien niet meer?
Ja.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:38:16 #79
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_174236197
Niet lullig bedoeld en ik hoop natuurlijk dat ze levend en wel gevonden wordt, maar..

Dit is wel weer een typisch geval van missing white woman syndrome, haar zaak krijgt opvallend veel media aandacht vergeleken met andere andere vermisten. :{
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:38:19 #80
213457 engine
pi_174236198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:37 schreef Super_Fucker_II het volgende:

[..]

Dat gaat nog, dat kan zelfs na jaren nog.
Okay dus kan zijn dat daar in de loop van de tijd nog bruikbare aanwijzingen uitkomen. Dat is dan toch iets.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174236200
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Wordt die jas ook op DNA gecontroleerd? Of gaat dat misschien niet meer?
Volgens de NOS:

Er wordt nog onderzocht of er sporen van anderen op de jas zitten.
pi_174236201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:37 schreef zoekoog het volgende:

[..]

We zagen het de eerste keer ook wel.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174236218
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:38 schreef doppelgänger het volgende:
Niet lullig bedoeld en ik hoop natuurlijk dat ze levend en wel gevonden wordt, maar..

Dit is wel weer een typisch geval van missing white woman syndrome, haar zaak krijgt opvallend veel media aandacht vergeleken met andere andere vermisten. :{
er loopt al een topic over de andere vermissingen in NWS.
pi_174236228
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef zoekoog het volgende:

[..]

Iemand vroeg waarom die Pfaltzerweg mij steeds trekt: 1. Mobiel verloor contact met mast in die buurt, ik zie een groot bosperceel, ik verplaats me in zo'n dader en daar zou ik me best 'zeker'voelen..en ik zie van die hogere struiken, waar je weg kunt duiken.. Op veel andere plekken, die ik zag via streetview zou ik als dader nooit iets gaan doen..Het hoeft niets te zijn, maar ja.. als men toch gaat zoeken, doe het daar ook en ook verder in dat gebied, natuurlijk niet alleen vlak langs de rand
Logisch de route doortrekken zou haar nooit door de Hobbemalaan of het fietspadje daar ten westen van hebben geleid, het is dus vrijwel uit te sluiten dat ze deze route heeft genomen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:40:14 #85
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174236234
okee hoorde dat jas ook bevestigd is, even bijlezen....verder nog ontdekkingen?
pi_174236235
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:34 schreef eNGine10 het volgende:
Wordt die jas ook op DNA gecontroleerd? Of gaat dat misschien niet meer?
De politie Utrecht heeft op twitter aangegeven (zie OP) dat de jas van Anne is op basis van het forensisch onderzoek (DNA hoogstwaarschijnlijk)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:41:24 #87
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174236252
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:35 schreef zoekoog het volgende:

[..]

of uurtje
Toen was ze toch nog thuis? Dat zou niet overeen komen kwa tijden :)
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:42:33 #88
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_174236270
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:40 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
okee hoorde dat jas ook bevestigd is, even bijlezen....verder nog ontdekkingen?
Nee, alleen dat ze nu meer rond een vijver gaan zoeken.
...and a packet of crisps, please.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:43:00 #89
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174236278
is die andere vijver nu al leeggepompt?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:43:06 #90
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174236281
Vandaag niet veel kunnen volgen: Is die man uit Driebergen alweer terecht die gisteren als vermist was gegeven?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174236292
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:43 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
is die andere vijver nu al leeggepompt?
Ja, geen spullen van haar gevonden. (Wat nog niet zegt dat er geen spullen van een mogelijke dader bij kunnen zitten)
pi_174236299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Logisch de route doortrekken zou haar nooit door de Hobbemalaan of het fietspadje daar ten westen van hebben geleid, het is dus vrijwel uit te sluiten dat ze deze route heeft genomen.
Behalve als ze daarvoor al ten prooi viel aan die onbekende. Over het fietspad langs het spoor richting ecoduct kan geen auto en op de Paltzerweg mogen vgls. een verkeersbod geen auto's en motoren komen. dat is een natuurgebied landgoed Palfzer. Alleen vergunninghouders. Een dader zal zich daar niets van aantrekken. Al helemaal als je de weg goed kent. Wil je daar wandelen e.d. dan kun je je auto bij de spoorwegovergang parkeren.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:45:17 #93
442034 Boskater
Slaap zelden.
pi_174236309
Eigen ervaring met -herhaaldelijk- kapot maken achterlicht. Kind met fiets in noodweer met auto ophalen, over de fiets buigen, bij frame oppakken horizontaal tillen en dan met achterwiel eerst de kofferbak in. Krak tegen zijwanden kofferbak, kwetsbaarste punt, achterlicht, kapot.
Waar zijn dan de splinters?
Bij elke vraag verzin ik in plaats van een antwoord, met gemak twintig nieuwe vragen.
pi_174236314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:38 schreef doppelgänger het volgende:
Niet lullig bedoeld en ik hoop natuurlijk dat ze levend en wel gevonden wordt, maar..

Dit is wel weer een typisch geval van missing white woman syndrome, haar zaak krijgt opvallend veel media aandacht vergeleken met andere andere vermisten. :{
Gaby Schlösser: Geen info over te vinden.
Anjelie Basco: Heeft aan eigen familie laten weten dat het goed gaat.
Peter Ulehake: Tentje en slaapzak bij zich. Klinkt erg vrijwillig dus.
Alphons Jarolimek: Weggelopen uit instelling

Ik kan nog wel ff doorgaan, maar in ieder geval 3 van de 4 lijken me geen verontrustende verdwijning.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174236318
Overzichtje scenario's:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:46:16 #96
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174236330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:43 schreef Bugno het volgende:
Vandaag niet veel kunnen volgen: Is die man uit Driebergen alweer terecht die gisteren als vermist was gegeven?
Nee geen berichten daarvan
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:47:48 #97
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_174236348
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

er loopt al een topic over de andere vermissingen in NWS.
NWS / 22-jarige au pair vermist (50 posts)
NWS / Vermist: Gaby Schlusser (25 posts)
NWS / Sander Essers (23) vermist (17 posts)
NWS / Vermist: Anne Faber (25) (6700+ posts in 23 threads)

Dat bevestigt mijn standpunt vwb "missing white woman syndrome" alleen maar.. :{
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_174236354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Overzichtje scenario's:

[ afbeelding ]
Hoe komt men bij locaties als E of F?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:48:14 #99
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174236359
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:46 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee geen berichten daarvan
Ik vind het erg frappant.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:48:36 #100
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_174236364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:47 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

NWS / 22-jarige au pair vermist (50 posts)
NWS / Vermist: Gaby Schlusser (25 posts)
NWS / Sander Essers (23) vermist (17 posts)
NWS / Vermist: Anne Faber (25) (6700+ posts in 23 threads)

Dat bevestigt mijn standpunt alleen maar.. :{
Doei Sylvana. Maak lekker een anti zwarte piet topic aan ofzo.
pi_174236367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:48 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoe komt men bij locaties als E of F?
Meer op basis van mogelijke fietsroutes denk ik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:49:23 #102
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174236383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:43 schreef Bugno het volgende:
Vandaag niet veel kunnen volgen: Is die man uit Driebergen alweer terecht die gisteren als vermist was gegeven?
Goeie vraag idd.
I´m back.
pi_174236393
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:47 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

NWS / 22-jarige au pair vermist (50 posts)
NWS / Vermist: Gaby Schlusser (25 posts)
NWS / Sander Essers (23) vermist (17 posts)
NWS / Vermist: Anne Faber (25) (6700+ posts in 23 threads)

Dat bevestigt mijn standpunt alleen maar.. :{
1 kwam pas in het nieuws 2 weken later.
3 is vrijwillig weggelopen

Die missing white woman is niet alleen de reden. Ook de mysterie er achter, fiets gevonden, jas gevonden etc. Er is meer over bekend denk.
Dat het een herkenbaar slachtoffer is zal heus wel meespelen. Maar snap niet dat je daar nu boos over gaat worden tbf
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:50:29 #105
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174236396
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 15:19:20 Het groene gebied is doorzocht. De vrijwilligers gaan nu de ME-busjes in om naar het nog niet doorzochte gebied te… https://t.co/WzLsdeuyRs reageer retweet
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:50:32 #106
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174236397
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Overzichtje scenario's:

[ afbeelding ]
laat maar verkeerd gekoekt.
H wat mij betreft.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:50:53 #107
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174236403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:48 schreef Bugno het volgende:

[..]

Ik vind het erg frappant.
In depressieve toestand vertrokken. Maar dat gebeurt eigenlijk dagelijks wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174236419
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:47 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

NWS / 22-jarige au pair vermist (50 posts)
NWS / Vermist: Gaby Schlusser (25 posts)
NWS / Sander Essers (23) vermist (17 posts)
NWS / Vermist: Anne Faber (25) (6700+ posts in 23 threads)

Dat bevestigt mijn standpunt vwb "missing white woman syndrome" alleen maar.. :{
Zijn die drie zaken geëindigd met moord/doodslag zoals in deze zaak mogelijk het geval is?
pi_174236433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:50 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 15:19:20 Het groene gebied is doorzocht. De vrijwilligers gaan nu de ME-busjes in om naar het nog niet doorzochte gebied te… https://t.co/WzLsdeuyRs reageer retweet
Ja, nu dan maar bij de vindplaats van bevestigde jas van haar, denk ik.
Petje af voor vrijwilligers zijn ook al flink wat uurtjes weer bezig.
I´m back.
pi_174236437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Overzichtje scenario's:

[ afbeelding ]
Je geeft het laatste signaal aan bij de Dolderseweg. Langs het Berkenlaantje staan er twee zendmasten en dan nog aan de andere kant bij de spoorwegovergang nummer 3. Bij de Beaufortlaan Welke van de 3 is aangestraald is niet bekend gemaakt. Wel zocht men de oosten van de 3e mast in de Soesterduinen.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:53:02 #111
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174236440
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:50 schreef ondeugend het volgende:

[..]

In depressieve toestand vertrokken. Maar dat gebeurt eigenlijk dagelijks wel.
Ah, dat stukje over een depressie had ik nog niet meegekregen. Dat maakt het minder opvallend.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_174236461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:52 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

Je geeft het laatste signaal aan bij de Dolderseweg. Langs het Berkenlaantje staan er twee zendmasten en dan nog aan de andere kant bij de spoorwegovergang nummer 3. Bij de Beaufortlaan Welke van de 3 is aangestraald is niet bekend gemaakt. Wel zocht men ten oosten van de 3e mast in de Soesterduinen.
Dit is niet door mij opgesteld.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:55:15 #113
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174236468
Anne Faber topics zijn echt alle recorden het verbreken op Fok
pi_174236479
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

er loopt al een topic over de andere vermissingen in NWS.
Ook een live-verslag van de zoekacties?
pi_174236488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit is niet door mij opgesteld.
Vandaar mijn info.
pi_174236490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Meer op basis van mogelijke fietsroutes denk ik.
Ah ok dus echt nattevinger werk gewoon.
Ze doen het niet veel beter/slechter dan ons op Fok :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174236499
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:55 schreef KingRadler het volgende:
Anne Faber topics zijn echt alle recorden het verbreken op Fok
Deze gingen veel harder.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174236519
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:55 schreef KingRadler het volgende:
Anne Faber topics zijn echt alle recorden het verbreken op Fok
Had ze maar een youtube hit dan maakte riazop er wel een topic over in MUZ over de kijks.
pi_174236528
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ah ok dus echt nattevinger werk gewoon.
Ze doen het niet veel beter/slechter dan ons op Fok :')
Persoonlijk denk ik niet eens dat we zo ontzettend veel giswerk hier posten. (hoop het natuurlijk wel en dat ze nog levend ergens verblijft).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:58:27 #120
117098 Hathor
Effe niet
pi_174236534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:55 schreef KingRadler het volgende:
Anne Faber topics zijn echt alle recorden het verbreken op Fok
Het is dan ook een aangrijpend geval vind ik.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:00:09 #121
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174236568
het maakt mij niks meer uit, ze moet gewoon gevonden worden.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:00:29 #122
15600 BB-King
Long live the King!
pi_174236577
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:38 schreef doppelgänger het volgende:
Niet lullig bedoeld en ik hoop natuurlijk dat ze levend en wel gevonden wordt, maar..

Dit is wel weer een typisch geval van missing white woman syndrome, haar zaak krijgt opvallend veel media aandacht vergeleken met andere andere vermisten. :{
Nou wat ontzettend raar. :') Volgens mij is de grote meerderheid van de Nederlandse vrouwen heel toevallig blank dus waar loop je naar te zoeken? De omstandigheden zijn gewoon vaag en men is heel benieuwd wat er met haar is gebeurd.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_174236581
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het is dan ook een aangrijpend geval vind ik.
Ik ook. Volg het eigenlijk nooit zo op de voet. Laatste keer was mss met Marianne Vaatstra.
pi_174236584
nosop3 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:00:02 Hoe bracht de politie de route van de vermiste Anne Faber in kaart via haar telefoon? Dit en meer in de #techpodcasthttps://t.co/c6Y5kcrxMQ reageer retweet
pi_174236589
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:55 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Ook een live-verslag van de zoekacties?
Ik ben nog aan het onderhandelen met de locale omroepen.
pi_174236601
quote:
Moeten we hier nog iets mee?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174236617
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:01 schreef Messina het volgende:

[..]

Moeten we hier nog iets mee?
Is ze al gevonden dan ?

De kaart toont een gebied waar het laatste signaal werd opgevangen. Zowel het fietspad langs het spoor naar den Dolder als de route via Soesterberg staat er op.
pi_174236656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:02 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

De kaart toont een gebied waar het laatste signaal werd opgevangen.
Waar dan ongeveer? Gewoon maar een map neerplempen zonder info is nogal kansloos.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174236661
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:02 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

Is ze al gevonden dan ?

De kaart toont een gebied waar het laatste signaal werd opgevangen.
Een signaal zegt niets over waar zij kan zijn. Zij kan toen de signaal ophield gewoon door gefietst en daardoor in buurt van bosch en duin/ huis ter heide terecht gekomen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174236669
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben nog aan het onderhandelen met de locale omroepen.
Ik bedoel dat ik me niet kan herinneren dat eerder een zoektocht live is uitgezonden.
pi_174236696
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:05 schreef Squadra-macaroni het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik me niet kan herinneren dat eerder een zoektocht live is uitgezonden.
Bij Ruben en Julian kwam het toch aardig in de buurt
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:07:52 #133
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174236697
kunnen we geen FOK! reporter erop afsturen
pi_174236706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een signaal zegt niets over waar zij kan zijn. Zij kan toen de signaal ophield gewoon door gefietst en daardoor in buurt van bosch en duin/ huis ter heide terecht gekomen.
Daar speculeer ik niet over. Dat signaal is de laatste digitale getuige vlgs. de politie.
pi_174236728
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:07 schreef KingRadler het volgende:
kunnen we geen FOK! reporter erop afsturen
Gisteren of eergisteren liep er al iemand te stappen
pi_174236730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:47 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

NWS / 22-jarige au pair vermist (50 posts)
NWS / Vermist: Gaby Schlusser (25 posts)
NWS / Sander Essers (23) vermist (17 posts)
NWS / Vermist: Anne Faber (25) (6700+ posts in 23 threads)

Dat bevestigt mijn standpunt vwb "missing white woman syndrome" alleen maar.. :{
Vroeger heette het Pretty White Girl Missing Syndrome.

De combinatie onvrijwillig vertrek, vrouw die mogelijk ten prooi is gevallen op jonge leeftijd, en de selfie en whatsapp berichten zijn redenen voor de grote aandacht. Mensen willen helpen en vinden mysteries interessant.

Dit verhaal is daarom ook aantrekkelijk voor de (sociale) media.
Ook speelt mee dat de familie en haar omgeving zeer actief is met het opzoeken van de media, o.a. door posts op social media, en dat er wel spullen zijn gevonden, maar verder geen enkel spoor.

Het verschil in posts is ook te verklaren.
De eerste was een Filipijnse au-pair die waarschijnlijk al terecht is. De tweede is een Duitse vrouw die hier op vakantie was, de derde is een jonge man die zelf is weggelopen, wat hij al vaker heeft gedaan.

Het is een gegeven dat men zich vaak sneller aangesproken voelt tot mensen uit het eigen land, de leed van de familie en het mysterie zorgt ervoor dat iedereen mee wilt denken en helpen.
pi_174236732
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:07 schreef KingRadler het volgende:
kunnen we geen FOK! reporter erop afsturen
You've got the job!
Houd ons op de hoogte eh!
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:10:40 #138
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_174236750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die missing white woman is niet alleen de reden. Ook de mysterie er achter, fiets gevonden, jas gevonden etc. Er is meer over bekend denk.
Dat het een herkenbaar slachtoffer is zal heus wel meespelen. Maar snap niet dat je daar nu boos over gaat worden tbf
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 15:57 schreef ootjekatootje het volgende:
je post er zelf ook lekker mee... O nee, het gaat alleen om de verwijten richting een ander.

Ik ben de enige die actief post in het topic van Gaby, zelfs ts laat het afweten.
Ben ik niet boos over ofzo, het valt me alleen wel heel duidelijk op en ik ben daarin trouwens niet de enige.

Ik geef ook toe dat dit een mysterieuze verdwijning is, maar je kan niet ontkennen haar jong-en-aantrekkelijk-zijn zeer duidelijk meespeelt in de hoeveelheid aandacht die de zaak krijgt. Niet alleen hier op FOK, ook op Facebook, NOS, RTL etc. onkom je niet aan Anne Faber zaak, terwijl de Gaby vermissing (ook blank maar ouder) nauwelijks wordt genoemd.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_174236756
Internethelden :')

ThaBatMan1982 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:09:21 #AnneFaber Jas van Anne 😥.Vrees voor erger nu. Wet of geen wet mijn kids gaan lopen met verborgen wapen. Liever een boette of straf dan dit. reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:11:48 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174236775
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Internethelden :')

ThaBatMan1982 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:09:21 #AnneFaber Jas van Anne 😥.Vrees voor erger nu. Wet of geen wet mijn kids gaan lopen met verborgen wapen. Liever een boette of straf dan dit. reageer retweet
...

Wat een volk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:12:04 #141
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174236780
als de dader maar geen Fok! account heeft, daarom pas ik ook op wat ik zeg hier.
pi_174236785
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Internethelden :')

ThaBatMan1982 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:09:21 #AnneFaber Jas van Anne 😥.Vrees voor erger nu. Wet of geen wet mijn kids gaan lopen met verborgen wapen. Liever een boette of straf dan dit. reageer retweet
Hoe is dit 'held'. Klinkt meer als paniekzaaierige bangerik. Maar goed.
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:12:53 #143
470273 Maktub
It's written
pi_174236797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:04 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Een signaal zegt niets over waar zij kan zijn. Zij kan toen de signaal ophield gewoon door gefietst en daardoor in buurt van bosch en duin/ huis ter heide terecht gekomen.
Ik vraag me af hoe nauwkeurig ze de locatie aan de hand van het signaal en de torens hebben kunnen vast stellen. Naar mijn weten is dat achteraf vaak maar tot een radius van een paar vierkante kilometer nauwkeurig vooral in zo'n bosrijk gebied.
pi_174236858
JeroenvdVeer twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:14:12 De Potterlaan wordt nu afgezet met linten. Dit gebied ligt achter de vijver waar de fiets werd gevonden. #AnneFaber https://t.co/cdbMzhoaJN reageer retweet
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174236883
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bij Ruben en Julian kwam het toch aardig in de buurt
Dat was ook behoorlijk heftiger. Dit is vooralsnog slechts een verdwijning van een volwasswen vrouw. En ja, ik weet dat het mij op e.e.a. manier ook behoorlijk bezighoudt.
pi_174236909
pi_174236910
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174236926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
8)7
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174236934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Goeie vraag! Wat is het verwachte antwoord van Leentje? "Boer Bert, z'n trekker was helaas kaduuk vandaar de bus"?
pi_174236941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:12 schreef Maktub het volgende:
Ik vraag me af hoe nauwkeurig ze de locatie aan de hand van het signaal en de torens hebben kunnen vast stellen. Naar mijn weten is dat achteraf vaak maar tot een radius van een paar vierkante kilometer nauwkeurig vooral in zo'n bosrijk gebied.
Dat is zo. Het gaat erom welke mast het was. Die bij de overgang, die halverwege het Berkenlaantje of die vlakbij de Dolderseweg.
pi_174236949
Al iets meer bekend?
pi_174236951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Hou op hoor :')
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:23:03 #154
285005 Splodgenessabounds
Two pints of lager...
pi_174236964
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:20 schreef Messina het volgende:

[..]

8)7
Echt hoor. Huismussen op Facebook en wijsneuzen op Twitter met het IQ van een visstick omtrent dit onderwerp.
...and a packet of crisps, please.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:23:32 #155
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174236981
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:22 schreef m87 het volgende:
Al iets meer bekend?
laatste nieuws is dat de jas die gevonden is 100 procent van anne is, bevestigd door het NFI (Dna onderzoek) En dat ze verder nog geen aanknopingspunten hebben, maar wel veel tips en dat ze blijven doorzoeken.
pi_174236999
marcomoonnin twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:14:31 Bosgebied Potterlaan wordt nu afgezet met linten Huis ter Heide https://t.co/rve5pZ14SL reageer retweet
pi_174237000
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:12 schreef KingRadler het volgende:
als de dader maar geen Fok! account heeft, daarom pas ik ook op wat ik zeg hier.
Gast, jij hebt echt de meest rare hersenkronkels
pi_174237006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:12 schreef Maktub het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe nauwkeurig ze de locatie aan de hand van het signaal en de torens hebben kunnen vast stellen. Naar mijn weten is dat achteraf vaak maar tot een radius van een paar vierkante kilometer nauwkeurig vooral in zo'n bosrijk gebied.
Waarschijnlijk dmv de gegevens die ze hebben verkregen van Apple. FindMyiPhone werkt zeer nauwkeurig buitenshuis.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_174237018
foute URL, excuses
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:25:28 #160
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174237019
Even zodat ik niet hoef terug te lezen..

Wat is de afstand tussen de fiets en de jas?
Ajacied.
pi_174237037
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:25 schreef Liftdeur het volgende:
Even zodat ik niet hoef terug te lezen..

Wat is de afstand tussen de fiets en de jas?
300m
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:25 schreef Liftdeur het volgende:
Even zodat ik niet hoef terug te lezen..

Wat is de afstand tussen de fiets en de jas?
Paar honderd meter.
pi_174237042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:25 schreef Zeus2017 het volgende:
https://www.utrechtslands(...)idth=1400&height=930

in herinnering: Over locatiebepaling mobiel signaal.
Zeer onduidelijk, onvolledig kaartje.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237047
dubbel
pi_174237064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
ZOOM AND ENHANCE.
pi_174237075
Zou toch wat zijn als ze - na al dat zoeken - gewoon direct aan die vijver in dat bosperceel ligt :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:28:29 #167
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237079
mgeijtenbeek twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:27:05 ME loopt noordkant van het park met vijver nog even af. Daar zoeken ze nog laatste sporen rond het water. #RTVUtrecht #AnneFaber reageer retweet
pi_174237087
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

ZOOM AND ENHANCE.
Waarom wordt het plaatje niet duidelijker :( Op TV werkt dat wel namelijk!!1!
Maar zo'n mensen moet je echt een spreekverbod opleggen.
pi_174237093
i
Hoe de route van vermiste Anne Faber via haar telefoon werd achterhaald
2

522 RTL nieuws
0
Hoe de route van vermiste Anne Faber via haar telefoon werd achterhaald
Politieonderzoek vandaag in Huis ter Heide, waar vermoedelijk kleding van Anne Faber is gevonden. © ANP
De politie weet door de telefoongegevens van de vermiste Utrechtse Anne Faber uit te lezen waar ze voor het laatst is geweest. Wat houden die gegevens in en hoe kan de politie daarmee de locatie traceren? Een uitleg.

Anne Faber vertrekt vrijdag rond half vijf 's middags vanuit Utrecht voor een flinke fietstocht. In de avond stuurt ze nog twee berichtjes naar haar vriend: om 18.15 zegt ze dat ze bij Hollandsche Rading is, om 18.50 stuurt ze een selfie. Ze is in Baarn, doorweekt door een regenbui.

Daarna is niets meer van haar vernomen. De WhatsApp-berichtjes van haar vriend komen na 19.45 ook niet meer aan (ze hebben maar één vinkje), wat erop duidt dat haar telefoon is uitgeschakeld.

Zendmasten
De politie heeft bij de telecomprovider de telefoongegevens opgevraagd. Door deze data te analyseren, bleek dat Anne Faber de ANWB-route 115802 heeft gefietst van Soest richting De Bilt, mogelijk op weg naar huis, schrijft de politie. Het laatste telefoonsignaal dat is ontvangen, is van iets voor 19.30 uur, ten zuidwesten van Soest.

Je smartphone maakt regelmatig verbinding met een zendmast, zegt Toon Norp, expert op het gebied van mobiele netwerken bij onderzoeksbureau TNO. Bijvoorbeeld tijdens het versturen of ontvangen van een WhatsApp-bericht, of bij een inkomende of uitgaande oproep. Soms maak je verbinding met een specifieke antenne van een zendmast, waarmee de richting kan worden bepaald.

De nauwkeurigheid van de laatste locatie van een telefoon is met name afhankelijk van hoeveel zendmasten in de buurt staan. Als er veel zendmasten zijn kun je een persoon veel nauwkeuriger volgen, omdat de telefoon verbinding legt met meer verschillende masten.

Driehoekspeiling
De laatste locatie van een telefoon kan door middel van een driehoekspeiling worden opgevraagd, vertelt Peter Koop, die op het blog Electrospaces schrijft over de (Nederlandse) opsporingsdiensten. Zo'n driehoekspeiling houdt in dat je de locatie kunt bepalen op basis van de verbindingen met drie verschillende zendmasten waarmee een telefoon contact heeft gemaakt.

In de grotere steden kunnen deze driehoekspeilingen erg nauwkeurig zijn, zegt Koop: "In het centrum van een grote stad zijn er enorm veel zendmasten, waardoor de ruimtes kleiner worden. Maar in een groen bebost gebied neemt die nauwkeurigheid drastisch af." In een gebied waar weinig zendmasten staan, kan de laatste locatie een gebied van enkele kilometers zijn.

Vermoedelijk het laatste deel van de fietsroute die Anne Faber aflegde.

Vanavond gaan de Mobiele Eenheid (ME) en burgers zoeken in het bos rondom Huis ter Heide, waar gisteren vermoedelijk kleding van Anne Faber werd gevonden. De plaats ligt ten zuiden van Soest.

Geen Google Maps
De telecomproviders zijn verplicht om telefoongegevens te delen met de opsporingsdiensten. Zij houden een lijst bij met telefoonmasten waar je de laatste tijd verbonden mee bent geweest. Die data worden gedeeld met de politie, die vervolgens met een eigen team - soms ter plaatste met eigen apparatuur die met zendmasten verbindt - de laatste locatie bepalen, vertelt een anonieme bron binnen een telecomprovider.

Een tweede bron bij een andere telecomprovider bevestigt dat: "Het is niet zo dat we op basis van de zendmastgegevens een exacte locatie kunnen geven. We hebben geen eigen Google Maps waarmee we onze klanten live kunnen volgen."

Vermissing Anne Faber: wat we tot nu toe weten
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:30:10 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174237110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:19 schreef Poepz0r het volgende:
Lijkt wel die ene van Baantjer.
KuikenGuppy
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:30:21 #171
183059 WhatTheFuck
Ignorance Is Not An Excuse
pi_174237113
Nog even over die jas, in welke situatie vind je de jas van een vermist persoon?
- Bij ontvoering, moord, verkrachting, etc. waarbij een dader betrokken is zal deze geen sporen willen achterlaten. Fiets achterlaten begrijp ik dan nog wel ivm het formaat.
- Zelfmoord, dan ga je niet eerst je jas uitdoen ivm het weer.
- Ongeluk, ...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:31:08 #172
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174237120
Dankjulliewel.. vreemde situatie waarvoor ik eigenlijk geen logische verklaring heb.
Je zou denken dat als ze daar in de buurt zou zijn ze ondertussen al wel gevonden zou zijn.

Ben bang dat ze meegenomen is, of heel goed en tactisch 'verstopt' 😔
Ajacied.
pi_174237121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:24 schreef Wootism het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dmv de gegevens die ze hebben verkregen van Apple. FindMyiPhone werkt zeer nauwkeurig buitenshuis.
Nee helemaal niet.
Door te kijken naar verbindingen met diverse telefoonmasten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:12 schreef Maktub het volgende:
Ik vraag me af hoe nauwkeurig ze de locatie aan de hand van het signaal en de torens hebben kunnen vast stellen. Naar mijn weten is dat achteraf vaak maar tot een radius van een paar vierkante kilometer nauwkeurig vooral in zo'n bosrijk gebied.
Je hebt drie telefoonmasten nodig om een nauwekeurige locatiebepaling te kunnen doen. Dit zou dan tot zo'n 20 meter nauwkeurig zijn.

Elke mast weet ongeveer de afstand tot de telefoon. Zo kan je met 3 masten een locatie bepalen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174237147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:29 schreef Zeus2017 het volgende:
i
Hoe de route van vermiste Anne Faber via haar telefoon werd achterhaald
2

522 RTL nieuws
0
Hoe de route van vermiste Anne Faber via haar telefoon werd achterhaald
Politieonderzoek vandaag in Huis ter Heide, waar vermoedelijk kleding van Anne Faber is gevonden. © ANP
De politie weet door de telefoongegevens van de vermiste Utrechtse Anne Faber uit te lezen waar ze voor het laatst is geweest. Wat houden die gegevens in en hoe kan de politie daarmee de locatie traceren? Een uitleg.

[..]

Ik stel voor dat we de overheid vanaf nu overal 24/7 inzicht in geven, want dan was zo'n iemand nu snel gevonden. Dan is die arme drommel tenminste niet voor niets vermist.
pi_174237164
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:25 schreef Zeus2017 het volgende:
foute URL, excuses
Ik heb het nagemeten, 425 meter.

Jas > Fiets = 1.15 minuut (fietsend)
Fiets > Jas = 4 minuten (lopend)
pi_174237170
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
pi_174237177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:33 schreef Stupidisco het volgende:
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
:{ :{ :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237182
Rugzak waarschijnlijk gevonden net
pi_174237183
Bleh.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237184
:{
pi_174237191
Hoe weerhoudt die locatie zich tot de fiets en jas locatie?
pi_174237203
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef Cyanide- het volgende:
Hoe weerhoudt die locatie zich tot de fiets en jas locatie?
Dat ligt honderd meter van de vijver af.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237206
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef Cyanide- het volgende:
Hoe weerhoudt die locatie zich tot de fiets en jas locatie?
Dat grenst aan de vijver waar fiets is gevonden.
pi_174237207
Waarom ligt alles zo verspreid? Een creep die er bewust een spelletje van maakt?
  Spellchecker vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:34:58 #186
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174237210
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef Cyanide- het volgende:
Hoe weerhoudt die locatie zich tot de fiets en jas locatie?
Blookerpark is waar de vijver is als ik me niet vergis. Op de "route" dus waarschijnlijk.
pi_174237213
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:33 schreef Stupidisco het volgende:
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
Toch apart dat in zo'n klein gebied het nog zo lang duurt voordat zoiets als een rugzak gevonden wordt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174237222
Toch wel apart dat het allemaal zo verspreidt ligt.
pi_174237223
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef Cyanide- het volgende:
Hoe weerhoudt die locatie zich tot de fiets en jas locatie?
Potterstraat is wegetje rondom het parkje (met de vijver) dus dichtbij locatie fiets
pi_174237225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Toch apart dat in zo'n klein gebied het nog zo lang duurt voordat zoiets als een rugzak gevonden wordt.
Een fluoriserend groen/gele rugzak nog wel! Onbegrijpelijk eigenlijk...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237236
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we de overheid vanaf nu overal 24/7 inzicht in geven, want dan was zo'n iemand nu snel gevonden. Dan is die arme drommel tenminste niet voor niets vermist.
jij bent gek...

Omdat Anne vorige week bedacht: ik ga alleen een eindje fietsen door een bosrijke omgeving.

Moet ik hier alle registers openbaar maken? Echt niet.
Dan moeten er nog velen vermist raken wil ik ook maar iets van mening veranderen. We leven hier niet in Noord Korea.
pi_174237243
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef ITrade het volgende:

[..]

Toch apart dat in zo'n klein gebied het nog zo lang duurt voordat zoiets als een rugzak gevonden wordt.
misschien is de dader gewoon aanwezig en gooit hij zelf zo af en toe nieuwe dingen neer?
pi_174237248
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Internethelden :')

ThaBatMan1982 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:09:21 #AnneFaber Jas van Anne 😥.Vrees voor erger nu. Wet of geen wet mijn kids gaan lopen met verborgen wapen. Liever een boette of straf dan dit. reageer retweet
En dan met je eigen wapen vermoord worden.. ^O^ (eerder gebeurd)
pi_174237266
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we de overheid vanaf nu overal 24/7 inzicht in geven, want dan was zo'n iemand nu snel gevonden. Dan is die arme drommel tenminste niet voor niets vermist.
Ja het zou mogelijk moeten zijn om iedereen in die omgeving met een mobiel op dat tijdstip te registeren. Ik heb niets te verbergen. Nu vraagt Google al vaak aan mij of ik op die en die locatie ben, daar hebben we ook nooit een probleem mee.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174237269
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

jij bent gek...

Omdat Anne vorige week bedacht: ik ga alleen een eindje fietsen door een bosrijke omgeving.

Moet ik hier alle registers openbaar maken? Echt niet.
Dan moeten er nog velen vermist raken wil ik ook maar iets van mening veranderen. We leven hier niet in Noord Korea.
Wacht maar tot het je eigen kind is. Je hebt toch niets te verbergen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:37 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja het zou mogelijk moeten zijn om iedereen in die omgeving met een mobiel op dat tijdstip te registeren. Ik heb niets te verbergen. Nu vraagt Google al vaak aan mij of ik op die en die locatie ben, daar hebben we ook nooit een probleem mee.
Precies, privacy inruilen voor veiligheid is altijd een mooie deal.
pi_174237282
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

jij bent gek...

Omdat Anne vorige week bedacht: ik ga alleen een eindje fietsen door een bosrijke omgeving.

Moet ik hier alle registers openbaar maken? Echt niet.
Dan moeten er nog velen vermist raken wil ik ook maar iets van mening veranderen. We leven hier niet in Noord Korea.
Ootje, ik ben het een keer 100% met je eens! ^O^

Hoe erg een vermissing ook is, privacy is toch wel wat belangrijker!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174237291
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

jij bent gek...

Omdat Anne vorige week bedacht: ik ga alleen een eindje fietsen door een bosrijke omgeving.

Moet ik hier alle registers openbaar maken? Echt niet.
Dan moeten er nog velen vermist raken wil ik ook maar iets van mening veranderen. We leven hier niet in Noord Korea.
Google weet allang alles van je. Zelfs waar je die dag bent geweest. Maakt je ook niets uit.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174237308
Nogmaals de tas:

“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237322
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
Wacht maar tot het je eigen kind is. Je hebt toch niets te verbergen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”

― Edward Snowden
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174237339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Een fluoriserend groen/gele rugzak nog wel! Onbegrijpelijk eigenlijk...
Wanneer houd je op met je zinloze commentaar?

Niks onbegrijpelijks aan. Als ie op zijn kop in de modder ligt is er geen fluoriderend deel te zien hoor.
pi_174237341
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:37 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja het zou mogelijk moeten zijn om iedereen in die omgeving met een mobiel op dat tijdstip te registeren. Ik heb niets te verbergen. Nu vraagt Google al vaak aan mij of ik op die en die locatie ben, daar hebben we ook nooit een probleem mee.
nog niet...

Moet je niet willen, noord Koreaanse praktijken. Roep je nu alleen maar omdat je dit soort zaken wilt voorkomen.

en dat kan nu eenmaal niet.
pi_174237343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Een fluoriserend groen/gele rugzak nog wel! Onbegrijpelijk eigenlijk...
:O

Onder een struik+bladeren zie je zelfs een lichtgevende rugzak niet meer.
pi_174237346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Nogmaals de tas:

[ afbeelding ]
Wow, zelf gevonden die foto?
pi_174237347
Was ook een beetje vreemde of ze nu wel/niet wisten of die tas mee was.... Daar heb je toch maar 2 opties voor:
- Nee die is niet mee want die is nog thuis
- Ja die is wel mee want die ligt niet thuis
pi_174237363
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Een fluoriserend groen/gele rugzak nog wel! Onbegrijpelijk eigenlijk...
En het is ook niet zo dat ze met een paar mensen hebben lopen zoeken..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174237365
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Nogmaals de tas:

[ afbeelding ]
Verbieden dat ding.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:39 schreef ITrade het volgende:

[..]

“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”

― Edward Snowden
Begint er weer eentje iemand over die Snowden-spion.

Beetje meer vertrouwen in de overheid mag wel. Die mensen hebben het beste met ons voor en hebben er nu eenmaal voor gestudeerd.
pi_174237368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef Bas_Van_Weijk het volgende:
Waarom ligt alles zo verspreid? Een creep die er bewust een spelletje van maakt?
Alles op 1 hoop is ook zo opvallend nietwaar?
pi_174237387
Blijkbaar komt er geen hond in het park/bos. Na een week wordt er van alles gevonden.
pi_174237388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:40 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Wanneer houd je op met je zinloze commentaar?

Niks onbegrijpelijks aan. Als ie op zijn kop in de modder ligt is er geen fluoriderend deel te zien hoor.
Zinloze commentaar? Ik denk al de hele middag constructief mee hier in het topic. Verder is die foto gepost door de vriend van Anne.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Was ook een beetje vreemde of ze nu wel/niet wisten of die tas mee was.... Daar heb je toch maar 2 opties voor:
- Nee die is niet mee want die is nog thuis
- Ja die is wel mee want die ligt niet thuis
Of ze had die tas al even in gebruik en hij was bijna versleten? Dus kon ook al 3 weken terug weggegooid zijn.

Vind er niets vreemds aan.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:42:17 #212
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237393
marcomoonnin twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:41:01 Het lijkt erop dat de recherche wat gevonden hebt Potterlaan Huis ter Heide https://t.co/ELo5SBrLRP reageer retweet
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:42:36 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174237400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Was ook een beetje vreemde of ze nu wel/niet wisten of die tas mee was.... Daar heb je toch maar 2 opties voor:
- Nee die is niet mee want die is nog thuis
- Ja die is wel mee want die ligt niet thuis
- ik weet niet of die mee was, maar ik kan 'm zo ook even nergens vinden. (Maar ik ben wel vaker iets kwijt en die tas zoeken is momenteel niet mijn prioriteit. Hij zou ook bij mijn ouders kunnen liggen of in de trein of op de uni.)
KuikenGuppy
pi_174237402
JeroenvdVeer twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:41:04 De rugzak, die mogelijk van #AnneFaber is, wordt nu onderzocht door de recherche. https://t.co/pZ9ljuGcq3 reageer retweet
pi_174237406
Raar dat de jas en fiets + tas zo verspreid liggen, kan duiden op een vlucht poging waarbij de dader(S) haar probeerde te pakken en de tas als eerste van haar aftrokken en later haar jas.

of er wordt een spelletje gespeeld en de dader(s) hebben het verspreid om verwarring te scheppen.

:{
pi_174237415
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zinloze commentaar? Ik denk al de hele middag constructief mee hier in het topic. Verder is die foto gepost door de vriend van Anne.
Nee, je moet je aluhoedje lekker opzetten. Met je complot theorieen.

Als je zinvol was, dan was je geen internet held en liep je nu in het park rond om te helpen zoeken.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:43:11 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174237418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Een fluoriserend groen/gele rugzak nog wel! Onbegrijpelijk eigenlijk...
Eens. En nog best een groot ding ook.
pi_174237424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:43 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Nee, je moet je aluhoedje lekker opzetten. Met je complot theorieen.

Als je zinvol was, dan was je geen internet held en liep je nu in het park rond om te helpen zoeken.
Oke en wat doe jij precies? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237429
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:42 schreef Burdie het volgende:

[..]

- ik weet niet of die mee was, maar ik kan 'm zo ook even nergens vinden. (Maar ik ben wel vaker iets kwijt en die tas zoeken is momenteel niet mijn prioriteit. Hij zou ook bij mijn ouders kunnen liggen of in de trein of op de uni.)
Ook allemaal logische opties inderdaad.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:43:49 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174237432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:42 schreef Stupidisco het volgende:
JeroenvdVeer twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:41:04 De rugzak, die mogelijk van #AnneFaber is, wordt nu onderzocht door de recherche. https://t.co/pZ9ljuGcq3 reageer retweet
[ afbeelding ]
Gaat dit over de rugtas?
KuikenGuppy
pi_174237435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Was ook een beetje vreemde of ze nu wel/niet wisten of die tas mee was.... Daar heb je toch maar 2 opties voor:
- Nee die is niet mee want die is nog thuis
- Ja die is wel mee want die ligt niet thuis
Als haar vriend thuis de rugzak niet kon vinden, is het toch wel logisch dat ze hem had meegenomen? :') Dit was een tijdje onbekend namelijk.
pi_174237438
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Oke en wat doe jij precies? :')
Werken.

Zou je ook eens moeten doen.
pi_174237440
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Was ook een beetje vreemde of ze nu wel/niet wisten of die tas mee was.... Daar heb je toch maar 2 opties voor:
- Nee die is niet mee want die is nog thuis
- Ja die is wel mee want die ligt niet thuis
Raar verhaal inderdaad. Of breng het dan in ieder geval zo; waarschijnlijk tas mee, want thuis ligt ie niet..
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:44:17 #224
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237443
mgeijtenbeek twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:43:20 ME loopt opnieuw ronde door Blookerpark, waar tas is gevonden. Nu ten noorden van vijver. #RTVUtrecht #AnneFaber https://t.co/fuLZbyYdbw reageer retweet
pi_174237445
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:38 schreef Patroon het volgende:

[..]

Google weet allang alles van je. Zelfs waar je die dag bent geweest. Maakt je ook niets uit.
Moet je wel zelf op de knoppen drukken. Zelf je telefoon meenemen.

Dat zijn eigen keuzes, die je gelukkig zelf kan maken.

Dom gaan zitten blaten dat je dat nu allemaal opgeeft om zo te proberen dit type vermissingen te voorkomen is serieus denken met je achterste in plaats van met je hersenen.
pi_174237455
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Eens. En nog best een groot ding ook.
Echt.. Het is niet als of de rugzak open en bloot daar ligt. Op basis van de foto onder struiken met waarschijnlijk bladeren er overheen. Had je zonder al die mensen nog maanden naar kunnen zoeken..
pi_174237460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:44 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Werken.

Zou je ook eens moeten doen.
Beetje boos ofzo? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:45:13 #228
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237465
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:44 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
mgeijtenbeek twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:43:20 ME loopt opnieuw ronde door Blookerpark, waar tas is gevonden. Nu ten noorden van vijver. #RTVUtrecht #AnneFaber https://t.co/fuLZbyYdbw reageer retweet
Okee...
I´m back.
pi_174237470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Nogmaals de tas:

[ afbeelding ]
ja, laat dat ding nog maar een keertje zien...
Was tenslotte al 10 minuten geleden dat je hem voor het laatst hier postte.
pi_174237480
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
SyllSalseras twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:36:25 @PolitieUtrecht Zal dit automatische naar Anne leiden? reageer retweet
Wat is dit uberhaupt voor vraag?
pi_174237488
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:46 schreef KoningJesper het volgende:
SyllSalseras twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:36:25 @PolitieUtrecht Zal dit automatische naar Anne leiden? reageer retweet
Wat is dit ubheruapt voor vraag?
Een typische vrouwenvraag.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:46:58 #233
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174237500
Kan het nou eens iets minder kattig?
Al dat gesnauw van sommigen. :')
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174237514
Wat, behalve die jas,de fiets en de rugzak, die andere kleren waren is nog niet bekend gemaakt. Dat ze die info achterhouden snap ik wel. Als ze ergens verborgen of begraven is dan hoeft dat niet daar te zijn waar ze nu zoeken. De gevonden spullen kunnen ook zaterdagnacht of zondagnacht daar heengebracht zijn.
pi_174237515
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:46 schreef KoningJesper het volgende:
PolitieUtrecht twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:32:17 Rugzak gevonden in Blookerpark. Lijkt op rugzak die #AnneFaber bij zich had. Omgeving is afgezet voor sporenonderzoek. reageer retweet
SyllSalseras twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:36:25 @PolitieUtrecht Zal dit automatische naar Anne leiden? reageer retweet
Wat is dit uberhaupt voor vraag?
Die 40/50+ Facebook generatie moet zich er vooral mee gaan bemoeien...
pi_174237529
Toen haar jas werd gevonden is dat hele park toch al uitgekamt? En dan pas nu vinden ze de rugzak? :{
pi_174237532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Raar verhaal inderdaad. Of breng het dan in ieder geval zo; waarschijnlijk tas mee, want thuis ligt ie niet..
Hoe is het dan gebracht?
pi_174237536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:46 schreef ondeugend het volgende:
Kan het nou eens iets minder kattig?
Al dat gesnauw van sommigen. :')
o ja,het is feest...
pi_174237537
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja, laat dat ding nog maar een keertje zien...
Was tenslotte al 10 minuten geleden dat je hem voor het laatst hier postte.
Ook al zo boos.. mensen toch :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:48:31 #240
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237538
marcomoonnin twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:47:40 De rugzak, die mogelijk van #AnneFaber is, wordt nu onderzocht door de recherche. https://t.co/ELeIMZNapu reageer retweet
pi_174237545
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Raar verhaal inderdaad. Of breng het dan in ieder geval zo; waarschijnlijk tas mee, want thuis ligt ie niet..
Is het uberhaupt nog te sprake geweest na het eerste bericht waarin hij zei dat ze eventueel de tas bij zich kon hebben.
pi_174237552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Beetje boos ofzo? :')
Nee, moe van alle complot theorien die nergens op slaan. En suggesties naar bv. AZC's en weet ik wat meer. Hou je bij de feiten.
pi_174237553
Vraag is zit er nog wat in die tas?
I´m back.
pi_174237559
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:48 schreef 2682000 het volgende:
Toen haar jas werd gevonden is dat hele park toch al uitgekamt? En dan pas nu vinden ze de rugzak? :{
Nee, volgens mij pas nadat de fiets werd gevonden zijn ze in het park bezig,
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:49:24 #245
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174237562
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Echt.. Het is niet als of de rugzak open en bloot daar ligt. Op basis van de foto onder struiken met waarschijnlijk bladeren er overheen. Had je zonder al die mensen nog maanden naar kunnen zoeken..
Ze geven toch nooit de foto vrij waar de gevonden rugzak op staat. Erg naïef om daar van uit te gaan. Hij kan dus net zo goed met fluoriscerende kant boven liggen.
pi_174237566
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is zit er nog wat in die tas?
Hopelijk de telefoon.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237568
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:49 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Nee, moe van alle complot theorien die nergens op slaan. En suggesties naar bv. AZC's en weet ik wat meer. Hou je bij de feiten.
AZC heb ik het geen enkele keer over gehad, slechts over de mogelijke route van Anne. Dus hou je bij de feiten!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:49:42 #248
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237570
wat is dat gehak op elkaar nou steeds.. er is al zoveel shit in de wereld, nu ook al op FOK? :{
pi_174237572
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:42 schreef edje5555 het volgende:
Raar dat de jas en fiets + tas zo verspreid liggen, kan duiden op een vlucht poging waarbij de dader(S) haar probeerde te pakken en de tas als eerste van haar aftrokken en later haar jas.

of er wordt een spelletje gespeeld en de dader(s) hebben het verspreid om verwarring te scheppen.

:{
Meerdere opties zijn inderdaad niet mogelijk
pi_174237574
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag is zit er nog wat in die tas?
Een paardenhoofd van de maffia.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:50:02 #251
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174237582
Aangezien al haar spullen rond/in die vijfer liggen denk ik eigenlijk dat Anne daar niet is, is gewoon een truc geweest om de politie etc bezig te houden lijkt me.

Zou anders te makkelijk zijn, toch?
Ajacied.
pi_174237586
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ze geven toch nooit de foto vrij waar de gevonden rugzak op staat. Erg naïef om daar van uit te gaan. Hij kan dus net zo goed met fluoriscerende kant boven liggen.
Gezien het zoeken zo lang duurde lag hij heus niet open en bloot. Maar maakt ook verder niet uit toch?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237594
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:49 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nee, volgens mij pas nadat de fiets werd gevonden zijn ze in het park bezig,
Is toch ook alweer bijna 24 uur geleden.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:50:40 #254
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef Liftdeur het volgende:
Aangezien al haar spullen rond/in die vijfer liggen denk ik eigenlijk dat Anne daar niet is, is gewoon een truc geweest om de politie etc bezig te houden lijkt me.

Zou anders te makkelijk zijn, toch?
Zou anders te makkelijk zijn?
Het is geen Baantjer aflevering he.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237598
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:47 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Die 40/50+ Facebook generatie moet zich er vooral mee gaan bemoeien...
😂, gisteren was het de dag van de pensionado's.

Die konden zich niet voorstellen dat mensen gingen fietsen zonder eerst buienradar te checken.

Anne had maar eerder moeten vertrekken, deden zij ook... Tja
pi_174237603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:47 schreef Zeus2017 het volgende:
Wat, behalve die jas,de fiets en de rugzak, die andere kleren waren is nog niet bekend gemaakt. Dat ze die info achterhouden snap ik wel. Als ze ergens verborgen of begraven is dan hoeft dat niet daar te zijn waar ze nu zoeken. De gevonden spullen kunnen ook zondagnacht daar heengebracht zijn.
En dan alles bij elkaar in de buurt weggooien waar ze ongeveer zou kunnen hebben gefietst? Mwaoh.
Denk dat dit improvisatorisch gedaan is.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:51:57 #258
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Zou anders te makkelijk zijn?
Het is geen Baantjer aflevering he.
Nee dit is voor gevorderden, Cruedo.
Daarom duurt het ook zolang.
pi_174237643
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef Liftdeur het volgende:
Aangezien al haar spullen rond/in die vijfer liggen denk ik eigenlijk dat Anne daar niet is, is gewoon een truc geweest om de politie etc bezig te houden lijkt me.

Zou anders te makkelijk zijn, toch?
Ik was wel vrij overtuigd dat ze meegenomen was, maar nu al haar spullen daar in die omgeving liggen ga ik er toch vanuit dat zij ook daar in de buurt is zelf. Als zelfs een rugzak vlak ten noorden van dat water nu pas wordt gevonden, zou het me niks verbazen als zij nog net iets verder weg ligt dan die rugzak. Ze zoeken heel precies en minitieus, maar daardoor vinden ze dus ook grotere clues zoals een rugzak pas na een vrij lange tijd (omdat ze zo zorgvuldig en daarmee 'langzaam' te werk gaan)
pi_174237651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef Ryan3 het volgende:
En dan alles bij elkaar in de buurt weggooien waar ze ongeveer zou kunnen hebben gefietst? Mwaoh.
Denk dat dit improvisatorisch gedaan is.
Das waar, Vandaar dus. Op een stuk van de route waar ergens de dader toesloeg.
pi_174237654
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee dit is voor gevorderden, Cruedo.
Daarom duurt het ook zolang.
Wat is een cruedo?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:53:36 #263
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:53:36 #264
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174237656
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Zou anders te makkelijk zijn?
Het is geen Baantjer aflevering he.
Snap ik. Maar zeg nou zelf, als Anne daar wel ergens zou liggen zou ze al gevonden moeten zijn toch?

Misschien koos ik niet te juiste woorden, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Ajacied.
pi_174237657
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Is toch ook alweer bijna 24 uur geleden.
Oke beetje vergist dan. Vind het allemaal zo lang duren gewoon..
pi_174237660
gaan we nu elke nobody op twitter aandacht geven?
There are only 151 Pokémon.
pi_174237666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:53 schreef Zeus2017 het volgende:

[..]

Das waar, Vandaar dus. Op een stuk van de route waar ergens de dader toesloeg.
Ja, in ieder geval in de buurt gebeurd ook.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:54:25 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174237677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef Tonyvanheemschut het volgende:
mgeijtenbeek twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:49:06 In het bos doen mannen nu onderzoek, rond de vermoedelijke tas van #AnneFaber. #RTVUtrecht https://t.co/eR1thPY59u reageer retweet
Zijn daar geen vrouwen aan het werk?
KuikenGuppy
pi_174237689
quote:
Agenten hebben altijd zaklampen bij hun.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:54:57 #270
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237690
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:53 schreef Eenskijken het volgende:
gaan we nu elke nobody op twitter aandacht geven?
meeste tweets, komen van journalisten in het veld
pi_174237691
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:54 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zijn daar geen vrouwen aan het werk?
Of transen.
I´m back.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:55:11 #272
470273 Maktub
It's written
pi_174237694
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:48 schreef 2682000 het volgende:
Toen haar jas werd gevonden is dat hele park toch al uitgekamt? En dan pas nu vinden ze de rugzak? :{
Ik vind het niet onbegrijpelijk, ik denk dat het gewoon laat zien hoe onoverzichtelijk het daar op sommige plaatsen is en dat het gebied groter is dan dat het lijkt op google maps.
pi_174237708
Misschien is ze bij de Mac gezien? Hing daar wat rond dat achter haar aan ging?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_174237710
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:53 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Snap ik. Maar zeg nou zelf, als Anne daar wel ergens zou liggen zou ze al gevonden moeten zijn toch?

Misschien koos ik niet te juiste woorden, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Mja dan zou de meest logische verklaring zijn dat het daar ergens gebeurd is maar het lichaam is verplaatst. Daar was alle mogelijkheid toe.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237722
VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:55:10 Ook de tas weer in de buurt van de vijver gevonden, ik schat 200 meter #AnneFaber reageer retweet
pi_174237724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef Maktub het volgende:

[..]

Ik vind het niet onbegrijpelijk, ik denk dat het gewoon laat zien hoe onoverzichtelijk het daar op sommige plaatsen is en dat het gebied groter is dan dat het lijkt op google maps.
Dat betwijfel ik dus, vandaar mijn opmerking. Dat parkje is echt niet zo heel groot (een voetbalveld ongeveer). Maakt verder voor het onderzoek niets uit.. maar wel opmerkelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:57:01 #277
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_174237739
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef Lutalo het volgende:
Misschien is ze bij de Mac gezien? Hing daar wat rond dat achter haar aan ging?
Daar zijn camera's en de politie heeft die beelden opgevraagd.
KuikenGuppy
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:57:23 #278
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174237744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Mja dan zou de meest logische verklaring zijn dat het daar ergens gebeurd is maar het lichaam is verplaatst. Daar was alle mogelijkheid toe.
Precies.. maar lees ook vaak dat het gebied groter is dan het lijkt op maps etc. Misschien verkijk ik me daar ook wel flink op.
Ajacied.
pi_174237745
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Mja dan zou de meest logische verklaring zijn dat het daar ergens gebeurd is maar het lichaam is verplaatst. Daar was alle mogelijkheid toe.
Ze kan er natuurlijk nog steeds liggen, is voor ons onmogelijk in te schatten. Het lijkt vanaf Fok in ieder geval als of het een spoor is van waar het is gebeurd tot de vijver.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:57:25 #280
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_174237746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:56 schreef Zipportal het volgende:
VSchildkamp twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:55:10 Ook de tas weer in de buurt van de vijver gevonden, ik schat 200 meter #AnneFaber reageer retweet
Raar dat ze die tas nu pas hebben gevonden. Behoorlijk opvallende tas zo dicht bij de vijver waar gisteren al een hoop politie aanwezig was.
pi_174237747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:50 schreef Liftdeur het volgende:
Aangezien al haar spullen rond/in die vijfer liggen denk ik eigenlijk dat Anne daar niet is, is gewoon een truc geweest om de politie etc bezig te houden lijkt me.

Zou anders te makkelijk zijn, toch?
Persoonlijk denk ik dat ze een tip opvolgen, vandaar eerst die fiets gevonden vrij trefzeker, in die vijver. En nu kammen ze de rest uit. Ik vrees dat het best zo kan zijn dat ze vrij snel gevonden wordt nu.
I´m back.
pi_174237759
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:55 schreef Maktub het volgende:
en dat het gebied groter is dan dat het lijkt op google maps.
Dat park is zo'n 300 x 250 meter. Niet echt super groot zou je toch zeggen..
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_174237770
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:57 schreef YazooW het volgende:

[..]

Raar dat ze die tas nu pas hebben gevonden. Behoorlijk opvallende tas zo dicht bij de vijver waar gisteren al een hoop politie aanwezig was.
In de struiken paar honderd meter van de agenten af, onder weet ik veel wat ga je een rugzak echt niet zo snel vinden...
pi_174237777


De tas lag niet op een grasveldje ofzo he. Gewoon bebost gebiedje
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174237779
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dus, vandaar mijn opmerking. Dat parkje is echt niet zo heel groot (een voetbalveld ongeveer). Maakt verder voor het onderzoek niets uit.. maar wel opmerkelijk.
Behoorlijk voetbalveld dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2017 16:59:24 ]
pi_174237795
Ik begrijp wel dat je met het menselijk oog zoiets niet ziet... maar uhh honden moeten zoiets toch wel opsporen?
pi_174237797
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:59 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Behoorlijk voetbalveld dan.
Het is inderdaad groter, maar het beboste gebiedje is maar klein ten opzichte van het hele park:

https://www.google.nl/map(...)3D100!7i13312!8i6656

Zou denken dat dat gebied eerder onderzocht zou zijn na de vondst van de fiets.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_174237814
Wat opvallend is: tas ligt dus niet tussen fiets en jas en best ver van de jas.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:00:53 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_174237817
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Internethelden :')

ThaBatMan1982 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:09:21 #AnneFaber Jas van Anne 😥.Vrees voor erger nu. Wet of geen wet mijn kids gaan lopen met verborgen wapen. Liever een boette of straf dan dit. reageer retweet
Als je het voor elkaar krijgt om "boette" uit je toetsenbord te persen ben je een ware held ja. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:03:04 #290
213457 engine
pi_174237849
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik begrijp wel dat je met het menselijk oog zoiets niet ziet... maar uhh honden moeten zoiets toch wel opsporen?
Geen idee maar als het lichaam nog ergens daar in de buurt ligt zouden honden het wel moeten kunnen vinden zou ik denken.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:03:27 #291
117098 Hathor
Effe niet
pi_174237855
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:34 schreef Bas_Van_Weijk het volgende:
Waarom ligt alles zo verspreid? Een creep die er bewust een spelletje van maakt?
Het begint inderdaad op een soort spoorzoekertje te lijken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174237864
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het begint inderdaad op een soort spoorzoekertje te lijken.
Hoe kom je daarbij? Lijkt het totaal niet op.
pi_174237865
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Internethelden :')

ThaBatMan1982 twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 16:09:21 #AnneFaber Jas van Anne 😥.Vrees voor erger nu. Wet of geen wet mijn kids gaan lopen met verborgen wapen. Liever een boette of straf dan dit. reageer retweet
Vraag me af wat voor wapen. Gaat hij een betonschaar in hun binnenzak stoppen of zo?
pi_174237884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik begrijp wel dat je met het menselijk oog zoiets niet ziet... maar uhh honden moeten zoiets toch wel opsporen?
Misschien rook de tas niet naar haar.
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:05:52 #295
213457 engine
pi_174237885
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Vraag me af wat voor wapen. Gaat hij een betonschaar in hun binnenzak stoppen of zo?
Samurai zwaard in de broekpijp B-)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_174237899
De "kam" ligt nabij de stronk. Ik herhaal, de "kam" ligt nabij de stronk.

Doe er uw voordeel mee.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_174237919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:07 schreef ChronoVisor het volgende:
De "kam" ligt nabij de stronk. Ik herhaal, de "kam" ligt nabij de stronk.

Doe er uw voordeel mee.
?
I´m back.
pi_174237924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:07 schreef ChronoVisor het volgende:
De "kam" ligt nabij de stronk. Ik herhaal, de "kam" ligt nabij de stronk.

Doe er uw voordeel mee.
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Twiddel
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:09:35 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174237927
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

?
Het is een troll.
Of daderkennis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:09:53 #300
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174237930
thejermaine twitterde op vrijdag 06-10-2017 om 17:06:57 Verderop de vindplaats van de rugtas. Zo’n 150 meter van de vijver waar gisteren de fiets werd gevonden. #AnneFaber https://t.co/wI8qEVqPRo reageer retweet
pi_174237935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 17:07 schreef ChronoVisor het volgende:
De "kam" ligt nabij de stronk. Ik herhaal, de "kam" ligt nabij de stronk.

Doe er uw voordeel mee.
Haar vader is inderdaad de laatste die contact heeft gehad!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')