abonnement Unibet Coolblue
pi_174148600
quote:
15s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Inderdaad, de meesten zijn jongemannen van zo rond de 30.
Klopt, je hebt de subcategorie van schoolshootings dan zijn ze jonger en dat wordt toch wel veroorzaakt door de absurde prestatiedrang op middelbare scholen in de VS wrs, denk ik althans, maar over het algemeen zijn ze niet 64 zeg maar.
I´m back.
pi_174148622
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Onzin, jij bemoeit je weer ergens mee waar je totaal niets vanaf weet.

Continue worden mijn argumenten in twijfel getrokken omdat dit vanuit een racistische achtergrond zou komen. Soms heeft KoosV. gelijk, zou dit een moslim zijn geweest zou mijn taal heel anders zijn in dit topic, dat ga ik niet ontkennen. Dat is een gedeelte onderbuik, maar ook een gedeelte onderbouwde argumenten waarop ik mijn mening zal verdedigen. Helaas gaan mensen zoals KoosV. alleen maar los op de enkele onderbuik reacties, en negeren ze vaak de beter onderbouwde argumenten en doen ze af als racisme.

Zou het een zwarte man zijn geweest zie ik niet wat ik anders zou doen, ik heb niets tegen zwarte mensen, en dan was het ook niet relevant geweest dat deze man zwart was geweest. Wel zou ik wat opmerkingen hebben gegeven over BLM en het geweld van zwarten tegen blanken.

Ik ga niet ontkennen dat ik ook soms hypocriet kan zijn, ik zie de bekende gezichten zoals KoosV, Lucachrist, Remlof, Ser_Cappuccino en kornuiten ook hele andere meningen hebben als de dader een moslim is of de dader een blanke man is, hetzelfde geld over de slachtoffers, daar maken we ons bijna allemaal schuldig aan.

Toevallig net op Geenstijl, past wel in de discussie:

[ afbeelding ]
Wat voor andere mening heb ik dan? Ik heb namelijk nog helemaal niets gezegd over de vermoedelijke dader. Niks, noppes, nada. Ik wacht de uitkomsten van het onderzoek eerst maar eens af alvorens ik mij uitlaat over de vermeende motieven van de dader.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174148628
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er was die boer in Bath(?), hoe oud weet ik niet precies, die een school (gedeeltelijk) opblies, en z'n vrouw vermoordde, liet een mooi houten bordje achter met "criminals(?) are made, not born"
voor de rest zou ik moeten zoeken..

edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Kehoe was 55
Die had die school opgeblazen?
Dat is niet echt definitie van spree-killing toch.
I´m back.
pi_174148692
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat voor andere mening heb ik dan? Ik heb namelijk nog helemaal niets gezegd over de vermoedelijke dader. Niks, noppes, nada. Ik wacht de uitkomsten van het onderzoek eerst maar eens af alvorens ik mij uitlaat over de vermeende motieven van de dader.
Zo is het een stuk minder leuk
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:55:43 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_174148693
quote:
9s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Sowieso haar schuld inderdaad.

:')
Ik zeg niet dat het haar schuld is. Ik zeg dat als ze haar benen dicht had gehouden, dit drama voorkomen was geweest.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_174148696
Kan die KV vs jarvis metadiscussie in een islam of gendertopic verder gaan? Normaal wel best maar op-onderwerp is (nu) nog wat interessanter dan de 83637227ste versie van die disccussie.
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:56:09 #182
52513 whosvegas
The Trickster
pi_174148712
Wat een faalhaas toch weer :r
Are you nuts??
  maandag 2 oktober 2017 @ 20:56:22 #183
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_174148722
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er was die boer in Bath(?), hoe oud weet ik niet precies, die een school (gedeeltelijk) opblies, en z'n vrouw vermoordde, liet een mooi houten bordje achter met "criminals(?) are made, not born"
voor de rest zou ik moeten zoeken..

edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Kehoe was 55
Tering wat een actie :X.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_174148739
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2017 @ 20:58:45 #185
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174148794
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat voor andere mening heb ik dan? Ik heb namelijk nog helemaal niets gezegd over de vermoedelijke dader. Niks, noppes, nada. Ik wacht de uitkomsten van het onderzoek eerst maar eens af alvorens ik mij uitlaat over de vermeende motieven van de dader.
Dat vermoedelijk kan je denk ik wel weglaten ;)

Over de motieven tast iedereen nog in het duister. Er is helemaal niets, tot nog toe, wat een reden zou kunnen aangeven dat hij zoiets zou doen.
Carpe Libertatem
pi_174148890
quote:
Die ouwe ligt nu dus gewoon 72 maagden te naaien, lekker hoor
standaarddrinker
pi_174148915
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat voor andere mening heb ik dan? Ik heb namelijk nog helemaal niets gezegd over de vermoedelijke dader. Niks, noppes, nada. Ik wacht de uitkomsten van het onderzoek eerst maar eens af alvorens ik mij uitlaat over de vermeende motieven van de dader.
Ik heb jou nog nooit wat over een dader zien zeggen, ik zie altijd hetzelfde bij jou, is er een islamitische dader spring je in de verdediging door anderen aan te vallen op hun reacties zonder ook maar inhoudelijk te reageren op het nieuwsbericht. Is het een blanke dader ga je ook de aanval in.

Het was toch echt jij die enkele topics geleden de aanval opende richting mij door weer over moslims te beginnen terwijl ik nog geen enkel woord had geroepen over moslims of een indicatie had gegeven dat het moslims waren dmv. weer een persoonlijke aanval.

Ik heb ook in deze reeksen 3 tot 4 keer geroepen dat ik de verklaring van IS in twijfel trek en het onwaarschijnlijk lijkt dat de dader motieven had vanuit de radicaal islamitische hoek, daar reageer je dan weer niet op.

Geef ik dan in een discussie met anderen aan dat het apart is dat zo nadrukkelijk vermeld moet worden dat de dader blank is trek je weer je conclusie en zet je de aanval in met wederom een persoonlijke aanval.

Alsof je op de loer ligt in deze topics om vormfouten, versprekingen of onderbuik gevoelens meteen af te straffen, zo'n gevoel krijg ik bij jou, maar dan wel alleen zodra die negatief over moslims of links gaan, dat heb ik je nog nooit zien doen als eenzelfde soort inhoudsloze reacties geschreven worden over rechts. ;)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 2 oktober 2017 @ 21:02:46 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_174148990
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 20:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het haar schuld is. Ik zeg dat als ze haar benen dicht had gehouden, dit drama voorkomen was geweest.
Ja, zoals met elke moeder van elke moordenaar ooit. Ik durf zelfs te zeggen dat letterlijk elke misdaad voorkomen zou zijn als de moeder van de betreffende misdadiger de benen dicht had gehouden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:02:53 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174148995
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die ouwe ligt nu dus gewoon 72 maagden te naaien, lekker hoor
Nogmaals: er is vooralsnog geen enkele aanwijzing dat wat IS claimt ook klopt. Doe dan ook niet of het een voldongen feit is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174149049
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit wat over een dader zien zeggen, ik zie altijd hetzelfde bij jou, is er een islamitische dader spring je in de verdediging door anderen aan te vallen op hun reacties zonder ook maar inhoudelijk te reageren op het nieuwsbericht. Is het een blanke dader ga je ook de aanval in.

Het was toch echt jij die enkele topics geleden de aanval opende richting mij door weer over moslims te beginnen terwijl ik nog geen enkel woord had geroepen over moslims of een indicatie had gegeven dat het moslims waren dmv. weer een persoonlijke aanval.

Ik heb ook in deze reeksen 3 tot 4 keer geroepen dat ik de verklaring van IS in twijfel trek en het onwaarschijnlijk lijkt dat de dader motieven had vanuit de radicaal islamitische hoek, daar reageer je dan weer niet op.

Geef ik dan in een discussie met anderen aan dat het apart is dat zo nadrukkelijk vermeld moet worden dat de dader blank is trek je weer je conclusie en zet je de aanval in met wederom een persoonlijke aanval.

Alsof je op de loer ligt in deze topics om vormfouten, versprekingen of onderbuik gevoelens meteen af te straffen, zo'n gevoel krijg ik bij jou, maar dan wel alleen zodra die negatief over moslims of links gaan, dat heb ik je nog nooit zien doen als eenzelfde soort inhoudsloze reacties geschreven worden over rechts. ;)
Zo rollt Koos. Na iedere islamitische aanslag zal hij de aanslag niet afkeuren, slechts de reacties van mensen die suggereren dat er een link zou kunnen zijn tussen de islam en terrorisme.
standaarddrinker
pi_174149066
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit wat over een dader zien zeggen, ik zie altijd hetzelfde bij jou, is er een islamitische dader spring je in de verdediging door anderen aan te vallen op hun reacties zonder ook maar inhoudelijk te reageren op het nieuwsbericht. Is het een blanke dader ga je ook de aanval in.

Het was toch echt jij die enkele topics geleden de aanval opende richting mij door weer over moslims te beginnen terwijl ik nog geen enkel woord had geroepen over moslims of een indicatie had gegeven dat het moslims waren dmv. weer een persoonlijke aanval.

Ik heb ook in deze reeksen 3 tot 4 keer geroepen dat ik de verklaring van IS in twijfel trek en het onwaarschijnlijk lijkt dat de dader motieven had vanuit de radicaal islamitische hoek, daar reageer je dan weer niet op.

Geef ik dan in een discussie met anderen aan dat het apart is dat zo nadrukkelijk vermeld moet worden dat de dader blank is trek je weer je conclusie en zet je de aanval in met wederom een persoonlijke aanval.

Alsof je op de loer ligt in deze topics om vormfouten, versprekingen of onderbuik gevoelens meteen af te straffen, zo'n gevoel krijg ik bij jou, maar dan wel alleen zodra die negatief over moslims of links gaan, dat heb ik je nog nooit zien doen als eenzelfde soort inhoudsloze reacties geschreven worden over rechts. ;)
Oké.

Overigens ben ik zelf gewoon rechts, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174149112
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nogmaals: er is vooralsnog geen enkele aanwijzing dat wat IS claimt ook klopt. Doe dan ook niet of het een voldongen feit is.
Hij is al door Allah verwelkomd is het paradijs als soldaat van de islam, dus het is een voldongen feit.
standaarddrinker
pi_174149121
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:04 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Zo rollt Koos. Na iedere islamitische aanslag zal hij de aanslag niet afkeuren, slechts de reacties van mensen die suggereren dat er een link zou kunnen zijn tussen de islam en terrorisme.
zo rolt drDrentz, na elke scheet of regenbui komt hij melden dat de islam er mee te maken heeft
pi_174149151
quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zo rolt drDrentz, na elke scheet of regenbui komt hij melden dat de islam er mee te maken heeft
Ja het zijn nu eenmaal niet de Hells Angels die de meeste aanslagen opeisen.
standaarddrinker
pi_174149169
Wat een drama vandaag weer met zo'n laffe aanslag....

Nu maar 'hopen' dat die vent ook de daadwerkelijke dader is, en niet dat een iemand zijn kamer is binnengekomen, hem heeft doodgeschoten op het op zelfmoord te laten lijken en vervolgens diens wapens heeft gebruikt om op onschuldige mensen te schieten.. om vervolgens daarna er sneaky tussen uit te knijpen.

Maar nogmaals, een trieste dag voor vele mensen daar.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:07:08 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174149171
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:05 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij is al door Allah verwelkomd is het paradijs als soldaat van de islam, dus het is een voldongen feit.
Allah heeft je even gebeld zeker?

Doe gewoon niet of dingen een voldongen feit is terwijl er nog helemaal niets over het motief vd dader bekend is.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174149208
Wat ik mij afvraag is: hoe de neuk kon de politie binnen 4,5 minuten na het eerste schot op de 32e verdieping zijn en de deur openblazen met explosieven.
pi_174149223
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef TLC het volgende:
Wat een drama vandaag weer met zo'n laffe aanslag....

Nu maar 'hopen' dat die vent ook de daadwerkelijke dader is, en niet dat een iemand zijn kamer is binnengekomen, hem heeft doodgeschoten op het op zelfmoord te laten lijken en vervolgens diens wapens heeft gebruikt om op onschuldige mensen te schieten.. om vervolgens daarna er sneaky tussen uit te knijpen.

Maar nogmaals, een triest dag voor vele mensen daar.
howwwwwwwwly fuck dat lijkt me nog een meer aannemlijk senario dan deze dude, ik zie totaal geen motief. Maar zal wel snel blijken door camera's daar.
  maandag 2 oktober 2017 @ 21:08:31 #199
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_174149242
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef Regenbui het volgende:
Wat ik mij afvraag is: hoe de neuk kon de politie binnen 4,5 minuten na het eerste schot op de 32e verdieping zijn en de deur openblazen met explosieven.
Ik denk met de lift.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_174149249
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 21:07 schreef TLC het volgende:
Wat een drama vandaag weer met zo'n laffe aanslag....

Nu maar 'hopen' dat die vent ook de daadwerkelijke dader is, en niet dat een iemand zijn kamer is binnengekomen, hem heeft doodgeschoten op het op zelfmoord te laten lijken en vervolgens diens wapens heeft gebruikt om op onschuldige mensen te schieten.. om vervolgens daarna er sneaky tussen uit te knijpen.

Maar nogmaals, een trieste dag voor vele mensen daar.
Volgens mij hangen zulke hotels wel vol met camera's, en worden keykards gebruikt, zou makkelijk te achterhalen moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')