abonnement Unibet Coolblue
pi_174085670
Ik was gister avond met mijn fiets in de hand lopend over 1 van de passages van het station aan het lopen, daar zette ik mijn fiets op slot, en wou even snel een krantje pakken, (wat dus max 1 minuut duurt) vervolgens word ik voordat ik de winkel inloop fysiek geblokkeerd door een beveiliger/beheerder dat ik mijn fiets daar niet mag parkeren, ik vertel dat het maximaal 1-2 minuten duurt en dat het hier nu niet echt bepaald druk is voor accuut gevaar, hij zei dat hiks uitmaakte en ik zei in mijn eigenwijsheid dat ik maar onzin vond en liep toen naar binnen, de beveiliger/beheerder heeft mij toen fysiek geblokkeerd maar we hebben mekaar met de handen mekaar niet aangeraakt vervolgens komt er na 30 seconden een andere beveiliger/beheerder 2 en word ik fysiek klem gezet en naar de grond gewerkt (vrij netjes beleefd naar mekaar toe hoor daar niet van) vervolgens komt er een beheerder/beveiliger 3 die even expres twee vingers pakt en ze express omdraait zodat die nu gekneust zijn, en later ook nog eens terwijl ik op de grond lag zijn knie extra hard op in me borst duwde en heb toen ongeveer 15 seconde lang netjes gevraagd of hij ze knie van me borst wou halen omdat het lastig ademen was, vervolgens werd hij door beheerder/beveiliger 1 en 2 tegengehouden ontzet

binnen 1 minuut stond er 6 zes politie agenten die mij en beveilgers apart ondervroegen, dat ging vrij gemakkelijk en soepel, ik mocht na een zeer kort verhoor toen gewoon gaan en heb beveiliger/beheerder 1 en 2 de hand geschud en nummer 3 de rug toegekeerd. beheerder / beveiliger 3 vertelde mij dat ik hij aangifte wou doen en gebiedsverbod voor mij wou hebben. politie informeerde mij dat het verboden is om nu hier nog te komen. ben toen zonder me krantje weggegaan. ik heb nu wel wat kneuzingen en pijn in me borst en twee vingers maar ik wil dat nu even laten voor wat het is en wil me ondanks dat beveiliger/beheerder 3 het naar mijn idee express deed om mij te bezeren.

mijn volgende vragen zijn;
mijn idee is dat beveiliger/beheerder 3 nogal een opgewonden standje is en de komende dagen naar mij gaat uitkijken als hij de kans heeft, hoe laat ik dit niet verder escaleren?

1. in hoeverre had ik het bevel moeten opvolgen, er is geen accuut gevaar toch? mijn fiets stond nergens in de weg en netjes aan de kant, het was er ook absoluut niet druk en dat beaamde de agent ook!
2. Mijn fiets zo kort neerzetten word dat als parkeren gezien?
3. dit is een openbare plek, kan ik wel een gebieds verbod krijgen en voor hoe lang?. ik wil namelijk morgen gewoon op het station mijn trein pakken en het is een openbare / publieke plek.
4. wat moet ik doen of zeggen mocht de beheerder/beveiliger nummer 3 mij morgen of in komende dagen zien op het station en mij staande willen houden of dat ik het gebied verlaat, moet ik zijn bevel opvolgen, ik kan dan namelijk niet meer de trein pakken in mijn woonplaats?

Alvast dankvoor de feedback!

[ Bericht 0% gewijzigd door maturon op 30-09-2017 06:16:35 ]
pi_174085711
Waarom bleef je daar 30 minuten staan? Geen andere winkels waar ze je krant verkopen?
pi_174085719
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 05:11 schreef maturon het volgende:
Alvast dankvoor de feedback!
Ga je oren schoonmaken en ga voortaan beter luisteren.

Als je daar je fiets niet mag parkeren, dan mag je daar je fiets niet parkeren. Net zoals je ook gewoon moet betalen voor een kaartje met de tram, al duurt het ritje van halte A naar halte B 1 minuut.

Duidelijker kan echt niet. :')
pi_174085723
Ben je oost Indisch doof voor wat de politie je verteld heeft of hoelang ga je nog denken dat je een speciale uitzondering op regels en straffen bent? _O-
pi_174085725
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 05:48 schreef 8777 het volgende:
Waarom bleef je daar 30 minuten staan? Geen andere winkels waar ze je krant verkopen?
sorry was 30 seconden ipv 30 min |:(
pi_174085732
Ik rij ook altijd door rood als hij nog maar 1 minuut op rood staat, mag toch
Ik rij ook altijd 150 voor 1 minuut als de vmax 100 is, mag toch
Ik parkeer ook altijd op een invalidenplek voor 1 minuut, mag toch
Ik fiets ook altijd door een winkelstraat voor 1 minuut, mag toch

Denk dat TS wel snapt waar dit topic heen gaat.

Regels zijn er ook voor TS, en juist het onvermogen van TS om in te schatten of iets voor gevaar of overlast (kan) zorgen is een reden om die regels te hebben. Bovendien kan TS helemaal niet inschatten of er iemand bijv. een hartaanval krijgt, of er brand uit breekt, en er doden vallen omdat zijn kut fiets ergens staat waar het niet mag. Voor 1 minuutje.

Je bent een beetje dom geweest TS, voortaan je gewoon aan de regels houden en niet bij afgekeurde politieagenten bijdehand gaan doen. Kan het beperkte IQ en verhoogd machtsgevoel niet tegen.

Wat betreft het gebiedsverbod, zolang jij niks op papier hebt heb je (nu) geen gebiedsverbod (meer) en mag je daar gewoon komen mits je je normaal gedraagt.
Dum de dum
pi_174085736
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:23 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik rij ook altijd door rood als hij nog maar 1 minuut op rood staat, mag toch
Ik rij ook altijd 150 voor 1 minuut als de vmax 100 is, mag toch
Ik parkeer ook altijd op een invalidenplek voor 1 minuut, mag toch
Ik fiets ook altijd door een winkelstraat voor 1 minuut, mag toch

Denk dat TS wel snapt waar dit topic heen gaat.

Regels zijn er ook voor TS, en juist het onvermogen van TS om in te schatten of iets voor gevaar of overlast (kan) zorgen is een reden om die regels te hebben. Bovendien kan TS helemaal niet inschatten of er iemand bijv. een hartaanval krijgt, of er brand uit breekt, en er doden vallen omdat zijn kut fiets ergens staat waar het niet mag. Voor 1 minuutje.

Je bent een beetje dom geweest TS, voortaan je gewoon aan de regels houden en niet bij afgekeurde politieagenten bijdehand gaan doen. Kan het beperkte IQ en verhoogd machtsgevoel niet tegen.

Wat betreft het gebiedsverbod, zolang jij niks op papier hebt heb je (nu) geen gebiedsverbod (meer) en mag je daar gewoon komen mits je je normaal gedraagt.
Tja sorry dat ik het zag als een soort equivalent van laden en lossen, het zelfde geld als ik kinderwagen of een koffer even in het zicht achter laat, of even van me fiets af loop om iets in de prullenbak te gooien ,laten we wel wezen dat de stationshal om dat tijdstip uitgestorven was en maar 3 reizigers door de passage liepen, en mijn fiets was ook nog in zicht, niet eens onbeheerd achtergelaten en tja ik dacht dat gemiddelde mens iets redelijker en billijker zou zijn
pi_174085739
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:27 schreef maturon het volgende:
het zelfde geld als ik kinderwagen of een koffer even achter laat,
Had je een groter probleem.
pi_174085740
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:27 schreef maturon het volgende:

[..]

Tja sorry dat ik het zag als een soort laden en lossen, het zelfde geld als ik kinderwagen of een koffer even achter laat, laten we wel wezen dat de stationshal om het tijdstip uitgestorven was en maar 3 reizigers door de passage liepen, en mijn fiets was ook nog in zicht, niet eens onbeheerd achtergelaten en tja ik dacht dat gemiddelde mens iets redelijker en billijker zou zijn
Zo'n gast met een V is niet een gemiddeld mens ;)
Dum de dum
  zaterdag 30 september 2017 @ 06:30:29 #10
355882 maturon
wannabe turkie
pi_174085741
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:29 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Zo'n gast met een V is niet een gemiddeld mens ;)
De eerste twee waren gewoon tof hoor, niks verkeerd met de gemiddelde beveiiger mijn inziens
pi_174085745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:13 schreef maturon het volgende:

[..]

sorry was 30 seconden ipv 30 min |:(
Ik dacht al.
Welk station was het?
pi_174085754
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:29 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Zo'n gast met een V is niet een gemiddeld mens ;)
Over het algemeen verstandelijk ver onder het gemiddelde inderdaad.
pi_174085756
1. Huisregels van het station. Beveiligers zijn er om die regels te handhaven.
Als ze jou hun gang hadden laten gaan, kunnen zij problemen krijgen.

2. Parkeren op het station is verboden. Zie 1.

3. Volgens mij was er geen sprake van ernstige hinder en heb je niets strafbaar gedaan, dus krijg je geen gebiedsverbod. Het maakt niet uit of het openbaar is. Hooligans krijgen ook stadionverboden en sommige mensen mogen een hele stad niet in.
Als je niet zonder de trein kan, kan er een uitzondering gemaakt worden. Bijv. dat je een bepaalde route moet nemen om bij de trein te komen.

4. Beveiliger drie kan niets doen totdat je een officieel gebiedsverbod hebt.
Ik zou hem aanklagen voor ongepast geweld, letselschade (fysiek en emotioneel) eisen.
Zoek een goede letselschadeadvocaat online. Velen willen je kosteloos helpen.
Vraag camerabeelden op bij de NS, via de politie.
pi_174085814
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:27 schreef maturon het volgende:

[..]

Tja sorry dat ik het zag als een soort equivalent van laden en lossen, het zelfde geld als ik kinderwagen of een koffer even in het zicht achter laat, of even van me fiets af loop om iets in de prullenbak te gooien ,laten we wel wezen dat de stationshal om dat tijdstip uitgestorven was en maar 3 reizigers door de passage liepen, en mijn fiets was ook nog in zicht, niet eens onbeheerd achtergelaten en tja ik dacht dat gemiddelde mens iets redelijker en billijker zou zijn
er bestaat geen laden en lossen mbt fiets en er zijn plekken en tijdstippen wanneer je auto ook niet even stil kan zetten.
Als ze iedereen eventjes de fiets daar laten neerzetten is het in no time een stalling geworden.
  zaterdag 30 september 2017 @ 07:26:31 #15
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174085826
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:27 schreef maturon het volgende:

[..]

Tja sorry dat ik het zag als een soort equivalent van laden en lossen
Dan had je je fiets niet op slot hoeven zetten.

Er was niks aan de hand geweest als je gewoon de aanwijzingen had opgevolgd.
pi_174085945
1: regels zijn regels.

2: zie 1, neerzetten en vervolgens iets anders gaan doen waarbij het voertuig niet direct betrokken is, is parkeren.

3: het station is géén openbare plek sinds de NS geprivatiseerd is. Wel is het een publieke plek, maar daar kun je net als in een winkel een toegansverbod krijgen als je je niet aan de huisregels houdt en/of overlast veroorzaakt. Hoeft geen politie of rechter aan te pas te komen.

4: zie 3. Als je het er niet mee eens bent, zul jij het besluit zelf moeten aanvechten.
  zaterdag 30 september 2017 @ 08:07:58 #17
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174086010
Ik heb het verhaal 2x moeten lezen om het idee te krijgen dat dit toch niet verzonnen is. Ongelofelijk, wat is TS dom :')
In plaats van gehoor te geven, gaat hij direct in discussie en gaat toch zijn goddelijke eigen gang. Dit had zo voorkomen kunnen worden.
Wat mij betreft; eigen schuld, dikke bult.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  Official ESF Kreviewer zaterdag 30 september 2017 @ 08:13:45 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174086026
Gelooofwaardig verhaal. Dit overkomt mij minstens twee keer per week.
pi_174086477
Hier moet wel zo'n enorm deel mossen in dit verhaal :')
pi_174086734
Heb je het toegangsverbod schriftelijk gehad?
.
pi_174086824
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:27 schreef maturon het volgende:

[..]

Tja sorry dat ik het zag als een soort equivalent van laden en lossen, het zelfde geld als ik kinderwagen of een koffer even in het zicht achter laat, of even van me fiets af loop om iets in de prullenbak te gooien ,laten we wel wezen dat de stationshal om dat tijdstip uitgestorven was en maar 3 reizigers door de passage liepen, en mijn fiets was ook nog in zicht, niet eens onbeheerd achtergelaten en tja ik dacht dat gemiddelde mens iets redelijker en billijker zou zijn
Blijf maar excuses verzinnen. :') Regels gelden ook voor jou. Je hoeft echt niet zo'n arrogante houding aan te nemen dat duidelijk is voor anderen (beveiliger 3) dat je denkt dat regels niet voor jou gelden. Voortaan gewoon netjes luisteren naar meneer de beveiliger. :)

Wat betekent dat je je gebiedsverbod moet handhaven. Ergens anders de trein nemen dus.
pi_174086872
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 06:43 schreef Super_Fucker_II het volgende:
4. Ik zou hem aanklagen voor ongepast geweld, letselschade (fysiek en emotioneel) eisen.
Zoek een goede letselschadeadvocaat online. Velen willen je kosteloos helpen.
Vraag camerabeelden op bij de NS, via de politie.
Als TS dit werkelijk gaat doen is hij behoorlijk sneu. :')
pi_174086921
Maar waarom niet ff je fiets verplaatsen? Had een hoop heisa gescheeld.
  zaterdag 30 september 2017 @ 10:08:58 #24
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_174086925
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:04 schreef Krollie het volgende:
Als TS dit werkelijk gaat doen is hij behoorlijk sneu. :')
Pardon? Het geweldsmonopolie ligt bij de overheid. Die beveiliger maakt zich simpelweg schuldig aan mishandeling. Dat is een tandje erger dan een verkeerd geplaatste fiets.
pi_174087068
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 10:08 schreef OEM het volgende:

[..]

Pardon? Het geweldsmonopolie ligt bij de overheid. Die beveiliger maakt zich simpelweg schuldig aan mishandeling. Dat is een tandje erger dan een verkeerd geplaatste fiets.
Inderdaad geweld buiten elke proporties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')