abonnement Unibet Coolblue
pi_174062697
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:30 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Manuel!
Que?
Spoilers!
pi_174062831
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174063212
Bij sommige plaatsnamen begin ik automatisch te grijnzen. Torquay is er een. Swansea een andere:

Spoilers!
pi_174063256
quote:
2s.gif Op donderdag 28 september 2017 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Zijn er nog meer mensen met London-tips?
Little Venice :Y En dan de boot naar Camden. Hoewel Camden is druk. En op de terugweg voor de boot even stoppen bij zo’n ubercoole mega-Tesco voor inkopen *)

Ik mag vermoedelijk begin November ook weer naar de UK. Op bezoek bij de collega’s. Eens kijken of we daar wat dagen aan vast kunnen plakken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_174063328
London: Nopi.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174063384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:55 schreef mjan het volgende:
London: Nopi.
:9 of gewoon zo’n Ottolenghi-deli :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_174063773
In dit enge OUD-topic heeft MaJo een lange post met tips over Londen geschreven, Lonaa:

OUD / Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #171
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_174064718
Bij mij in de buurt heb je boerenhol en turkeye 8-)
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 06:08:12 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174066403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:20 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij in de buurt heb je boerenhol en turkeye 8-)
Ik rij zo weer langs Marokko :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 06:08:27 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174066404
Mogguh
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_174066484
Vrije dag genomen vadaag
pi_174066544
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is jaarlijks jarig. En haar moeder ook.
Dat verklaart wel wat :)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174066605
Vrijdag O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174066667
Ja weekend O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174066758
Heerlijk, vandaag nog werken en dan weekend! *O*
Môgge allemaal
We have far more in common than that which devides us..
pi_174066880
werken *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_174067008
Dank voor alle tips lieverds!! :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174067021
Dagboekposts dus. Ik zit al uren op kantoor en het was helemaal stil en rustig, dus heb even een dagboekpostsfaprondje gehouden. Hartstikke bedankt, mensen! O+ Mogen jullie vaker doen. :Y O+

Isa: roze elastiekjes en een roze Nike-shirtje naar de sportschool doen mij me afvragen: steek je jezelf steevast in olijk 80s aerobics-tenue als je naar de sportschool gaat en zo ja, mogen we daar eens een pic van en doe je er in de winter ook beenwarmers bij, of is dat louter een wens van mijn brein? :) Hoe vaak ga je eigenlijk per week naar de sportschool?

Mjan, ik voel je pijn inzake intercities zonder armsteuntjes: ik heb er de pest aan en ben blij dat ik weliswaar best vaak met de trein reis maar eigenlijk nooit in spitstijd. En heb je uiteindelijk nog een lollige vacature bij Coolblue weten te vinden? :7 Uit navraag bij mijn J. blijkt dat hij het volkomen onbezwaarlijk zou vinden als je daar kwam werken, mits je af en toe op vrijdagavond mee gaat bieren in de stad. *) Maar serieus: hoe gaat het zo'n beetje met de banenjacht?

Leintjeuh: a) Kom hier toch eens vaker posten joh! O+ en b) wat had je eigenlijk voor 'lunch' bij Bakers Dough? Ik ben er nog altijd niet geweest, ik vind het wél intrigerend en ik hoor zeer, zéér uiteenlopende verhalen :) Dat een volkstuin vol Japanse esdoorns tof is had ik al gezegd. :9

Ludolf, jouw dagboekpost was maar een snippertje uit je werkdag. Dat kan beter! Wat ontbeet je, hoe ging het met je stoelgang, wie sprak je allemaal op een dag? :7 Hetzelfde geldt voor Z80 en Borisz, de verrukking zit in de details, mannen! :D

Me-Mo, welke fantastische series ben je in vredesnaam aan het kijken dat ze een nachtrust van minder dan vier uur voorafgaand aan een werkdag verexcuseren? *) En hotel/concert - waar, wie? :)

Myra, Portugees is een zware dobber (ha!) als je al niet zo'n visfan bent, ik kan me voorstellen dat je na een paar dagen daar een stiekem uitstapje maakte naar een Indiër. :9 Hoe vond je Portugal verder zo, algemeen beschouwd? En ga je nog foto's posten van wat je op vakantie zoal hebt gegeten? :)

Jagär, twee keer ruzie met de Duitser op één dag is wel erg gortig hoor! Gaat het over niksige dingen of over dingen die het waard zijn om ruzie over te maken? :*
Oh gunst Jag, verderop nog een uitgebreidere dagboekpost! Eentje zonder ruzie, phew! <3 Laatste loodjes proefschrift dus - hoe voelt het dat het nu echt bij de drukker ligt? :) En een baby van een hele centimeter, ha! Dat daar gewoon al een kloppend hartje in past hè? *O* Waarover zeurden de ouders op de ouderavond zoal? :7 Enneh, die 'huwelijksmaaltijd' - vertel!

Clubsoda, ik wilde eigenlijk reageren op iets in je dagboek, maar je hebt 'm uitgegumd. Nou is één van de perks van het modwezen dat ik alsnog kan lezen wat je schreef (ik kan het iedereen aanraden! :7) maar ik hou toch mijn mond maar. :)

Vanyel! Hebben jullie daadwerkelijk een verdeling van: 'ik ging er gisteren al bij nacht en ontij uit voor jengelend kind, dus vandaag is het jouw beurt', of is het ook weer niet zó strak? :D
Je moet een Fietsie in huis nemen joh, die doet gewoon alles! ;)
Mocht je zelf ook nog even op het puik klinkende minivoertuig? *O* Fijn dat je de noedels lekker vond - hoe beviel drie dagen Woksoflife verder? Ga je er ook volgende week nog wat van maken? En sta je zelf ook wel eens op je trampoline? :)

Van die van Molo werd ik een beetje stil. Wauw. De eerste zin maakt al nieuwsgierig: lig je in het weekend vaker bij iemand anders in bed dan doordeweeks? Waarom weten wij dat hier niet? :7 Explaaaaain. Of was het gewoon vaag wakkerworden en onzinnige gedachten? :) Wat makeup betreft: hoe lang doe jij er gewoonlijk over? Als ik die vier minuten die het mij kost liever in bed doorbreng (wat nogal eens gebeurt) dan gooi ik doorgaans mijn toilettasje in mijn rugzak en wip ik op mijn werk gewoon even het toilet in, waar ook een spiegel is. Enneh, ontbijt je gewoonlijk wel of eigenlijk nooit op werkdagen? :)
Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou de gedachte achter snoozen is. Ik vind dat echt verschrikkelijk - ik zet gewoon de wekker zo laat mogelijk, op een moment dat ik er echt echt echt uit moet. Van die minislaapjes en talloze keren het rotgevoel van de wekker achter elkaar ten opzichte van gewoon diep dóórslapen: waaróm!? En: ontploffend bloed. Jakkes! Bedoel je bloeduitstortingen of iets nóg explosievers? Huuu! :) Ik geloof niet dat ik collega's heb met wie ik over Piet Piraat zou kunnen praten. Wél zat vrienden. :') Ik vroeg me bij het lezen ook af of de bloemkool van de patattent kwam, maar die vraag is al terdege beantwoord. ^O^

Fietsie, geen beste ochtend:mensen die de groene golf niet snappen bovenop lege koffieautomaten.. Een mens zou er chagrijnig van worden. ;) Gelukkig gered door de secretaresse, maar ik vraag me nu wel af wat het betekent om 'met flair' koffie te brengen.. De mexicomix is al afdoende gehekeld. :Y Bel je je moeder elke dag vanuit de auto? Wat bespreken jullie dan zoal? :) Of bedoelde je de mamma van je kinders? Hoe ging de spreekbeurt van je uk? En waar was -ie over?

Lot_1, op één dag bij een vriendin op kraambezoek en daarna met een vriendin naar twee andere vriendinnen - woah, hoeveel heb je er in totaal? :D Fijn dat je eten goed was (wat had je?) en wat een einden gereden op die dag! Verder wat huiverig bij het lezen over kraambezoek - eens zien of ik dat straks begin 2018 tot een strak minumum kan beperken. :7

Zo, en nu ga ik nadenken over Londentips voor Lonaa! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 29-09-2017 10:44:53 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174067074
Oh en ook nog goeiemorgen allemaal, natuurlijk! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_174067077
Mini :D Tering.

Je zit teveel in OUD
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174067082
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:33 schreef Lonaa het volgende:
Je zit teveel in OUD
Hier oefenen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174067092
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:28 schreef minilot het volgende:
Dagboekposts dus. Ik zit al uren op kantoor en het was helemaal stil en rustig, dus heb even een dagboekpostsfaprondje gehouden. Hartstikke bedankt, mensen! O+ Mor\gen jullie vaker doen. :Y O+

Isa: roze elastiekjes en een roze Nike-shirtje naar de sportschool doen mij me afvragen: steek je jezelf steevast in olijk 80s aerobics-tenue als je naar de sportschool gaat en zo ja, mogen we daar eens een pic van en doe je er in de winter ook beenwarmers bij, of is dat louter een wens van mijn brein? :) Hoe vaak ga je eigenlijk per week naar de sportschool?

Mjan, ik voel je pijn inzake intercities zonder armsteuntjes: ik heb er de pest aan en ben blij dat ik weliswaar best vaak met de trein reis maar eigenlijk nooit in spitstijd. En heb je uiteindelijk nog een lollige vacature bij Coolblue weten te vinden? :7 Uit navraag bij mijn J. blijkt dat hij het volkomen onbezwaarlijk zou vinden als je daar kwam werken, mits je af en toe op vrijdagavond mee gaat bieren in de stad. *) Maar serieus: hoe gaat het zo'n beetje met de banenjacht?

Leintjeuh: a) Kom hier toch eens vaker posten joh! O+ en b) wat had je eigenlijk voor 'lunch' bij Bakers Dough? Ik ben er nog altijd niet geweest, ik vind het wél intrigerend en ik hoor zeer, zéér uiteenlopende verhalen :) Dat een volkstuin vol Japanse esdoorns tof is had ik al gezegd. :9

Ludolf, jouw dagboekpost was maar een snippertje uit je werkdag. Dat kan beter! Wat ontbeet je, hoe ging het met je stoelgang, wie sprak je allemaal op een dag? :7 Hetzelfde geldt voor Z80 en Borisz, de verrukking zit in de details, mannen! :D

Me-Mo, welke fantastische series ben je in vredesnaam aan het kijken dat ze een nachtrust van minder dan vier uur voorafgaand aan een werkdag verexcuseren? *) En hotel/concert - waar, wie? :)

Myra, Portugees is een zware dobber (ha!) als je al niet zo'n visfan bent, ik kan me voorstellen dat je na een paar dagen daar een stiekem uitstapje maakte naar een Indiër. :9 Hoe vond je Portugal verder zo, algemeen beschouwd? En ga je nog foto's posten van wat je op vakantie zoal hebt gegeten? :)

Jagär, twee keer ruzie met de Duitser op één dag is wel erg gortig hoor! Gaat het over niksige dingen of over dingen die het waard zijn om ruzie over te maken? :*
Oh gunst Jag, verderop nog een uitgebreidere dagboekpost! Eentje zonder ruzie, phew! <3 Laatste loodjes proefschrift dus - hoe voelt het dat het nu echt bij de drukker ligt? :) En een baby van een hele centimeter, ha! Dat daar gewoon al een kloppend hartje in past hè? *O* Waarover zeurden de ouders op de ouderavond zoal? :7 Enneh, die 'huwelijksmaaltijd' - vertel!

Clubsoda, ik wilde eigenlijk reageren op iets in je dagboek, maar je hebt 'm uitgegumd. Nou is één van de perks van het modwezen dat ik alsnog kan lezen wat je schreef (ik kan het iedereen aanraden! :7) maar ik hou toch mijn mond maar. :)

Vanyel! Hebben jullie daadwerkelijk een verdeling van: 'ik ging er gisteren al bij nacht en ontij uit voor jengelend kind, dus vandaag is het jouw beurt', of is het ook weer niet zó strak? :D Je moet een Fietsie in huis nemen joh, die doet gewoon alles! ;) Mocht je zelf ook nog even op het puik klinkende minivoertuig? *O* Fijn dat je de noedels lekker vond - hoe beviel drie dagen Woksoflife verder? Ga je er ook volgende week nog wat van maken? En sta je zelf ook wel eens op je trampoline? :)

Van die van Molo werd ik een beetje stil. Wauw. De eerste zin maakt al nieuwsgierig: lig je in het weekend vaker bij iemand anders in bed dan doordeweeks? Waarom weten wij dat hier niet? :7 Explaaaaain. Of was het gewoon vaag wakkerworden en onzinnige gedachten? :) Wat makeup betreft: hoe lang doe jij er gewoonlijk over? Als ik die vier minuten die het mij kost liever in bed doorbreng (wat nogal eens gebeurt) dan gooi ik doorgaans mijn toilettasje in mijn rugzak en wip ik op mijn werk gewoon even het toilet in, waar ook een spiegel is. Enneh, ontbijt je gewoonlijk wel of eigenlijk nooit op werkdagen? :)
Iemand moet mij toch eens uitleggen wat nou de gedachte achter snoozen is. Ik vind dat echt verschrikkelijk - ik zet gewoon de wekker zo laat mogelijk, op een moment dat ik er echt echt echt uit moet. Van die minislaapjes en talloze keren het rotgevoel van de wekker achter elkaar ten opzichte van gewoon diep dóórslapen: waaróm!? En: ontploffend bloed. Jakkes! Bedoel je bloeduitstortingen of iets nóg explosievers? Huuu! :) Ik geloof niet dat ik collega's heb met wie ik over Piet Piraat zou kunnen praten. Wél zat vrienden. :') Ik vroeg me bij het lezen ook af of de bloemkool van de patattent kwam, maar die vraag is al terdege beantwoord. ^O^

Fietsie, geen beste ochtend: én mensen die de groene golf niet snappen bovenop lege koffieautomaten. Een mens zou er chagrijnig van worden. ;) Gelukkig gered door de secretaresse, maar ik vraag me nu wel af wat het betekent om 'met flair' koffie te brengen.. De mexicomix is al afdoende gehekeld. :Y Bel je je moeder elke dag vanuit de auto? Wat bespreken jullie dan zoal? :) Of bedoelde je de mamma van je kinders? Hoe ging de spreekbeurt van je uk? En waar was -ie over?

Lot_1, op één dag bij een vriendin op kraambezoek en daarna met een vriendin naar twee andere vriendinnen - woah, hoeveel heb je er in totaal? :D Fijn dat je eten goed was (wat had je?) en wat een einden gereden op die dag! Verder wat huiverig bij het lezen over kraambezoek - eens zien of ik dat straks begin 2018 tot een strak minumum kan beperken. :7

Zo, en nu ga ik nadenken over Londentips voor Lonaa! *O*
Jezus
pi_174067096
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 08:34 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Jezus
Ik liep achter! Is nu bijgetrokken, geen zorgen. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174067119
Banenjacht: ik overweeg een geslachtsoperatie zodat ik meer kans maak om bij Het Klokhuis in dienst te komen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174067130
Voor Lonaa wel alvast deze al vaak aangehaalde roti-tent:
http://www.samphireandsalsify.com/2016/07/05/roti-king-euston/
De Roti Canai Special van £5.50 wordt niet voor niets vol lof bezongen in deze review, ik had 'm afgelopen januari en het was fantastisch! :9
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')