abonnement Unibet Coolblue
pi_174065321
quote:
7s.gif Op donderdag 28 september 2017 23:03 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wat is dit voor onnozel open-deur-achteraf-gelul. :D
Het is achteraf, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt toch? Gio/Van Geel mogen best op fouten beoordeeld worden, zoals ze ook de lof kregen voor de dingen die wel goed gingen.

Overigens hadden ik en enkele anderen hier ruim vooraf al deze kritiek, toen Jorgensen nog fit was en de transfermarkt nog open heb ik hier al letterlijk gezegd dat je straks een giga-probleem had en de titel/Europees overwinteren al bijna in gevaar brengt als Jorgensen uitvalt en je met Kramer tegen o.a. City en PSV (letterlijk, zoek maar op) moet. Niet echt heel moeilijk om dat in te zien. Ik hou d'r niet zo van om naar m'n eigen uitspraken terug te verwijzen en had in deze graag flink ongelijk gekregen maar als wij hier het zien aankomen dan hadden Van Geel en de technische staf dat al zeker moeten kunnen zien toch? :? Niet eens zo zeer dat die tweede spits halen niet lukte (kan gebeuren, zolang je maar je uiterste best hebt gedaan en een goed schaduwlijstje had) maar vooral dat je dan niet aan een alternatief systeem gaat werken voor het geval Jorgensen uit zou vallen. Genoeg kwaliteit op de andere posities en op de bank om dat te doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Roland010 op 29-09-2017 01:16:07 ]
pi_174065447
Wat betreft Jong Feyenoord: ook dit was niet heel moeilijk vooraf te zien. Wel een heel nieuw trainingscomplex en accommodatie opzetten (wat heel goed is) waar de jeugd en reserves zich kunnen ontwikkelen maar dan niet goed nadenken over een voller programma waarin jeugdspelers en reserves ervaring en wedstrijdritme op kunnen doen. Is er 1 serieuze club in Europa die de CL gebruikt om spelers wedstrijdritme op te laten doen, bij gebrek aan een reservelftal dat speelt en 2 a 3 weken niet in actie komt? En waarom nu pas instromen in de voetbalpiramide ipv 2 jaar geleden? Of je er nou fan van bent of niet; nadat elke fatsoenlijke tegenstand vertrok uit de beloftencompetitie (zelfs FC Utrecht en Twente) moest je er wel in mee.
Maar goed, ik val hiermee in de herhaling een beetje :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Roland010 op 29-09-2017 01:51:17 ]
pi_174065666
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:06 schreef fukforce het volgende:
Gio is net zo'n grote kneus als frank de boer.

Laat hem aub oprotten hij maakt de club kapot samen met bilul
Gio is geen kneus en ik heb hem best hoog zitten, maar hij moet niet zo stronteigenwijs aan bepaalde verkeerde keuzes vast blijven houden. Een fout maken kan, die fout blijven maken ondanks dat het indirect en direct tot (punt)verlies blijft lijden niet. En dat terwijl ie normaal best degelijke keuzes maakt en weinig echt heel geks doet. Maar nu nog een keer Kramer opstellen in de basis, dan mag z'n functioneren onderhand best wel eens kritisch bekeken gaan worden vind ik.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 29 september 2017 @ 02:54:43 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174066040
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 september 2017 00:06 schreef fukforce het volgende:
Gio is net zo'n grote kneus als frank de boer.

Laat hem aub oprotten hij maakt de club kapot samen met bilul
Nou nou nou.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 29 september 2017 @ 03:20:55 #180
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174066100
Als jullie Jorgensen nog hadden dan was veel anders geweest. Maar dat is niet. En nu komt alles 3x per week inclusief volgens blessures. Seizoen over. Serieus.
pi_174066452
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 01:09 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Het is achteraf, maar dat wil niet zeggen dat het niet klopt toch? Gio/Van Geel mogen best op fouten beoordeeld worden, zoals ze ook de lof kregen voor de dingen die wel goed gingen.

Overigens hadden ik en enkele anderen hier ruim vooraf al deze kritiek, toen Jorgensen nog fit was en de transfermarkt nog open heb ik hier al letterlijk gezegd dat je straks een giga-probleem had en de titel/Europees overwinteren al bijna in gevaar brengt als Jorgensen uitvalt en je met Kramer tegen o.a. City en PSV (letterlijk, zoek maar op) moet. Niet echt heel moeilijk om dat in te zien. Ik hou d'r niet zo van om naar m'n eigen uitspraken terug te verwijzen en had in deze graag flink ongelijk gekregen maar als wij hier het zien aankomen dan hadden Van Geel en de technische staf dat al zeker moeten kunnen zien toch? :? Niet eens zo zeer dat die tweede spits halen niet lukte (kan gebeuren, zolang je maar je uiterste best hebt gedaan en een goed schaduwlijstje had) maar vooral dat je dan niet aan een alternatief systeem gaat werken voor het geval Jorgensen uit zou vallen. Genoeg kwaliteit op de andere posities en op de bank om dat te doen.

Deels eens,maar met Jorgensen hadden we ook gewoon kansloos verloren tegen City en Napoli. Europees overwinteren was sowieso bijna onmogelijk geweest.
In de competitie is het natuurlijk een ander verhaal en scheelt het wel punten waarschijnlijk.
pi_174066514
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 06:32 schreef Max23 het volgende:

[..]

Deels eens,maar met Jorgensen hadden we ook gewoon kansloos verloren tegen City en Napoli. Europees overwinteren was sowieso bijna onmogelijk geweest.
Tegen City sowieso.
Maar ik denk dat je met meer kwaliteit qua afronden voorin en een aanspeelpunt in de 16 serieus best een redelijke kans had gemaakt tegen Napoli (zoals die speelden dinsdag). Als hij daarna dan ook nog eens die penal genomen en hem waarschijnlijk wél gemaakt dan was het denk ik een totaal andere wedstrijd geworden waarin minimaal een punt realistisch was. Als je dan thuis in totaal nog 4-6 punten kan weten te halen (Shaktar is niet onverslaanbaar en Napoli in een volle Kuip op een gelijkspel houden is niet onmogelijk) kon je in elk geval voor die 3e plek gaan. Dat was moeilijk geweest, maar met Jorgensen alle wedstrijden erbij en niet teveel pech/onnodige persoonlijke fouten was het mogelijk geweest.
quote:
In de competitie is het natuurlijk een ander verhaal en scheelt het wel punten waarschijnlijk.
In de competitie heeft het je ook al misschien wel 4-6 punten gekost, iets wat niet eens persé had gehoeven als je direct na de wedstrijd Heracles-uit in het systeem was gaan spelen waarin je afgelopen dinsdag speelde. Een nog groter probleem dan het missen van Jorgensen is misschien wel hoe ze dat gemis hebben opgelost.

Tegen PSV hebben we hem ook gemist ja. Maar daar had je zonder die achterlijke domme rode kaart en zonder Kramer ook wel moeten winnen eigenlijk misschien.
pi_174066821
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 03:20 schreef BeamofLight het volgende:
Als jullie Jorgensen nog hadden dan was veel anders geweest. Maar dat is niet. En nu komt alles 3x per week inclusief volgens blessures. Seizoen over. Serieus.
We hebben een brede selectie en ondanks dat je b.v. je hele centrale duo achterin mist, zie je zo'n St. Juste het gewoon direct oppakken (plus Van Beek en Nieuwkoop komen er komende weken beetje bij beetje weer aan). En ook een 'reserve'' als Amrabat laat zien dat hij er direct staat. We moeten er nu niet meer blessures bij gaan krijgen nee, maar voor nu zie je dat we een veel bredere selectie hebben dan vorig seizoen. Op 1 positie na dan :X

Deze blessures komen niet door het volle programma, dat zou wat zijn na nauwelijks 2 maandjes voetballen, dus wie zegt dat je daar bij elke Europese week last van hebt? Ajax heeft vorig jaar een dubbel programma gehad tot aan de laatste competitiewedstrijd en die hebben ook nauwelijks blessures gehad, die leken eerder meer in vorm te komen door hun volle programma dan dat ze er last van vermoeidheid of blessures door hadden. Nu zit je in de verkeerde flow, maar het kan ook omslaan.

Ik ben niet een overdreven positivo normaal maar ik heb er nu wel vertrouwen in, op basis van wat ik tegen Willem 2 (eerste helft) en tegen PSV (2e helft) en bij vlagen in de wedstrijd tegen Napoli zag, ondanks alle tegenslag. Nu de wedstrijd tegen AZ door zien te komen en dan een adempauze om te herstellen... ik word pas negatief als dit blessureleed blijft doorgaan tot aan Ajax-thuis.
pi_174067321
Aguero heeft gebroken ribben, City uit wordt gewoon 0-4.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_174067328
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:56 schreef Roland010 het volgende:

[..]

wat een vreselijke mongool

als je een plan b wil uitvoeren moet je spelers hebben voor plan b

Bioetius is helemaal geen speler voor een 4-2-2. die moet gewoon aan de zijkant spelen en langs zijn man gaat en af en toe tegenstanders verrassen door midden te staan.

Gio heeft het nu allemaal gedaan want hij heeft kramer, diks, tapia en bilul in de selectie gehaald :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 29 september 2017 @ 08:58:43 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174067337
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 03:20 schreef BeamofLight het volgende:
Als jullie Jorgensen nog hadden dan was veel anders geweest. Maar dat is niet. En nu komt alles 3x per week inclusief volgens blessures. Seizoen over. Serieus.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174067380
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 03:20 schreef BeamofLight het volgende:
Als jullie Jorgensen nog hadden dan was veel anders geweest. Maar dat is niet. En nu komt alles 3x per week inclusief volgens blessures. Seizoen over. Serieus.
Huh maar die missen we nog maar één wedstrijdje?

En nu?
pi_174068050
Wat een hoop negatieve stront in dit topic zeg, bah.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174068176
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 09:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een hoop negatieve stront in dit topic zeg, bah.
Lekker laten gaan :).
pi_174068263
Hoezo zou je niet kritisch mogen zijn over de prestaties van de maand september?
#12 is not for sale!
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:03:40 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174068305
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:01 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo zou je niet kritisch mogen zijn over de prestaties van de maand september?
Kritisch, prima. Maar opeens klopt er niks meer van het aankoopbeleid, kan Gio er niks van en mogen we blij zijn dat je in het linkerrijtje eindigt.

En dat terwijl je eigenlijk alleen tegen NAC tegen een zeperd bent opgelopen

Opportunismegenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174068310
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:01 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo zou je niet kritisch mogen zijn over de prestaties van de maand september?
Kritisch zeker, vooral de wedstrijden NAC en PSV dan. En PSV uit verliezen is puur op papier ook niet super dramatisch, en als je tweede helft ziet zijn we nog meer kampioenskandidaat dan hen.
En kritisch dat Gio iets teveel vast houdt aan Kramer.

Maar spreken over wanbeleid, gio out, kampioenschap weg, dat is gewoon onzinnig. Op basis van 1 potje.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174068315
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:01 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo zou je niet kritisch mogen zijn over de prestaties van de maand september?
Waarom zou dat niet mogen?
pi_174068580
Op zich weten we nou gewoon een beetje waar we staan, ook wat de aankopen waard blijken:

Diks - ondermaats, tegenvaller

Larsson - voorlopig nog niet echt overtuigend

St Juste - doet het redelijk goed

Haps - staat verdedigend niet altijd goed, maar wmb wel een voldoende

Berghuis - solide zoals verwacht

Boetius - had ik vooraf wel een goed gevoel over, maar is wel wat meer solide dreigend, speelt boven (mijn) verwachting goed

Amrabat - verdient eigenlijk wel een basisplaats, ik vraag me alleen af voor wie, we missen een beetje een goede 10


Als Van Beek - St Juste een beetje gaat draaien blijft dat ook gewoon staan ipv Botteghin - V/D Heijden, daar hoef je echt niet op achteruit te gaan, 't is sowieso wel een sneller duo.

Op het middenveld zou ik Larsson wel eens op 10 willen zien, die heeft wel wat meer diepgang in zijn spel. Dan met het blok Vilhena - El Ahmadi erachter. Betekent wel dat er dan sowieso weinig plek over blijft voor Amrabat :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_174068608
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:19 schreef ace_eleven het volgende:
Op zich weten we nou gewoon een beetje waar we staan, ook wat de aankopen waard blijken:

Diks - ondermaats, tegenvaller

Larsson - voorlopig nog niet echt overtuigend

St Juste - doet het redelijk goed

Haps - staat verdedigend niet altijd goed, maar wmb wel een voldoende

Berghuis - solide zoals verwacht

Boetius - had ik vooraf wel een goed gevoel over, maar is wel wat meer solide dreigend, speelt boven (mijn) verwachting goed

Amrabat - verdient eigenlijk wel een basisplaats, ik vraag me alleen af voor wie, we missen een beetje een goede 10

Als Van Beek - St Juste een beetje gaat draaien blijft dat ook gewoon staan ipv Botteghin - V/D Heijden, daar hoef je echt niet op achteruit te gaan, 't is sowieso wel een sneller duo.

Op het middenveld zou ik Larsson wel eens op 10 willen zien, die heeft wel wat meer diepgang in zijn spel. Dan met het blok Vilhena - El Ahmadi erachter. Betekent wel dat er dan sowieso weinig plek over blijft voor Amrabat :{
Amrabat gaat echt nog wel zijn minuten pakken, na de interlandbreak ga je gewoon weer door met wekelijks 2 potjes.

We moeten nu ook niet doen alsof hij al mijlen ver boven Vilhena zou moeten staan in de pikorde hoor.
  Moderator vrijdag 29 september 2017 @ 10:35:04 #196
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_174068854
Mensen vergeten wel eens dat Van Beek een enorm matige periode had voor zijn blessure. En met anderhalf jaar stilstand verwacht ik daar de komende tijd eigenlijk niet zo veel van.
pi_174068890
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:19 schreef ace_eleven het volgende:
Op zich weten we nou gewoon een beetje waar we staan, ook wat de aankopen waard blijken:

Diks - ondermaats, tegenvaller

Larsson - voorlopig nog niet echt overtuigend

St Juste - doet het redelijk goed

Haps - staat verdedigend niet altijd goed, maar wmb wel een voldoende

Berghuis - solide zoals verwacht

Boetius - had ik vooraf wel een goed gevoel over, maar is wel wat meer solide dreigend, speelt boven (mijn) verwachting goed

Amrabat - verdient eigenlijk wel een basisplaats, ik vraag me alleen af voor wie, we missen een beetje een goede 10

Als Van Beek - St Juste een beetje gaat draaien blijft dat ook gewoon staan ipv Botteghin - V/D Heijden, daar hoef je echt niet op achteruit te gaan, 't is sowieso wel een sneller duo.

Op het middenveld zou ik Larsson wel eens op 10 willen zien, die heeft wel wat meer diepgang in zijn spel. Dan met het blok Vilhena - El Ahmadi erachter. Betekent wel dat er dan sowieso weinig plek over blijft voor Amrabat :{
Larsson wordt verdomme behandeld als een jeugdspeler, die heeft nog geen fatsoenlijke kans gehad. Kan je nog niet beoordelen vind ik.
pi_174069117
Larsson was bij Heerenveen al matig, waarom zou hij nu ineens goed gaan spelen?
  vrijdag 29 september 2017 @ 10:54:50 #199
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174069138
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2017 10:35 schreef Slobeend het volgende:
Mensen vergeten wel eens dat Van Beek een enorm matige periode had voor zijn blessure. En met anderhalf jaar stilstand verwacht ik daar de komende tijd eigenlijk niet zo veel van.
Enorm matig vind ik best nog een understatement. Die blunderde er opzichtig op los.
pi_174069170
Van Beek is als hij fit is en in topvorm is een van de beste verdedigers van Nederland.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')