abonnement Unibet Coolblue
pi_173982918
quote:
8s.gif Op maandag 25 september 2017 09:29 schreef Barbusse het volgende:
Welke Fopk!ker is dit?!

[ afbeelding ]
Q.
pi_173982971
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 09:47 schreef Elvi het volgende:

[..]

Q.
Klinkt legitiem.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173983007
quote:
Die van de Hema is wel waar _O-
pi_173983017
En dit is Samzz:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173983049
quote:
17s.gif Op maandag 25 september 2017 09:54 schreef Barbusse het volgende:
En dit is Samzz:

[ afbeelding ]
:D _O-
pi_173983077
quote:
17s.gif Op maandag 25 september 2017 09:54 schreef Barbusse het volgende:
En dit is Samzz:

[ afbeelding ]
En dan niks zeggen over missende of falende leestekens :')
pi_173983087
Ik weet nou niet of dit echt een fanpage is of satire https://www.facebook.com/DankTBmemes :')

pi_173983142
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan? O+
geklommen in n steengroeve, van de snelste tokkelbaan van de Benelux geweest, gekanood en n wandeling gemaakt in de Ardennen *O*
compact en kleverig.
pi_173983155
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

geklommen in n steengroeve, van de snelste tokkelbaan van de Benelux geweest, gekanood en n wandeling gemaakt in de Ardennen *O*
Klinkt tof :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173983180
Ik word een beetje verdrietig ;( Vrijdagochtend opdrachtje gekregen, gisterochtend pas aan kunnen beginnen, bleek iets niet te kloppen aan de brontekst maar deadline was vanmorgen om 9 uur dus kon er niet meer op tijd een melding van maken en nu wordt gevraagd of ik dat niet eerder had kunnen melden ;(
Sorry dat ik vorige week van 7 tot 2 uur 's nachts heb gewerkt en dit in het weekend moest doen. Zorg dan gvd dat het gewoon klopt :'(
Als ik het vrijdagavond of zaterdag had gemeld was er ook niks mee gedaan denk ik.
Tap tap tap
pi_173983183
quote:
14s.gif Op maandag 25 september 2017 10:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Klinkt tof :9
ik heb me ook echt heel erg vermaakt O+
Ik houd van dat soort dingen :Y
compact en kleverig.
pi_173983194
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik word een beetje verdrietig ;( Vrijdagochtend opdrachtje gekregen, gisterochtend pas aan kunnen beginnen, bleek iets niet te kloppen aan de brontekst maar deadline was vanmorgen om 9 uur dus kon er niet meer op tijd een melding van maken en nu wordt gevraagd of ik dat niet eerder had kunnen melden ;(
Sorry dat ik vorige week van 7 tot 2 uur 's nachts heb gewerkt en dit in het weekend moest doen. Zorg dan gvd dat het gewoon klopt :'(
Als ik het vrijdagavond of zaterdag had gemeld was er ook niks mee gedaan denk ik.
waarschijnlijk niet nee... wat stom }:|
compact en kleverig.
pi_173983219
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

waarschijnlijk niet nee... wat stom }:|
O nee wacht, de opdracht is donderdagavond binnengekomen. Wat dom van mij dat ik niet meteen ben begonnen :{
Tap tap tap
pi_173983243
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik word een beetje verdrietig ;( Vrijdagochtend opdrachtje gekregen, gisterochtend pas aan kunnen beginnen, bleek iets niet te kloppen aan de brontekst maar deadline was vanmorgen om 9 uur dus kon er niet meer op tijd een melding van maken en nu wordt gevraagd of ik dat niet eerder had kunnen melden ;(
Sorry dat ik vorige week van 7 tot 2 uur 's nachts heb gewerkt en dit in het weekend moest doen. Zorg dan gvd dat het gewoon klopt :'(
Als ik het vrijdagavond of zaterdag had gemeld was er ook niks mee gedaan denk ik.
Van 7 tot 2 uur 's nachts werken? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173983245
Ik ken de PM persoonlijk ook dus kan beter niet chagrijnig reageren.
Heb altijd het idee dat andere vertalers hun zaken keurig op orde hebben en altijd hun deadlines ruim halen, nooit stressen en alles geregeld en goed gepland hebben, en dat ik als een soort naïef nijlpaard met epilepsie door de dag stuiter en steeds achter de feiten aan loop.
Tap tap tap
pi_173983255
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Van 7 tot 2 uur 's nachts werken? :{
Ja. Kan die persoon nu ook niks aan doen, dat ik geen nee wil/kan zeggen en niet kan plannen en snel word afgeleid, want het zijn opdrachten van andere opdrachtgevers, maar ik vind een deadline op maandag 9 uur en dan vragen of ik het niet eerder kan melden een beetje flauw.
Tap tap tap
  maandag 25 september 2017 @ 10:12:16 #118
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_173983263
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

geklommen in n steengroeve, van de snelste tokkelbaan van de Benelux geweest, gekanood en n wandeling gemaakt in de Ardennen *O*
Tof! O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_173983275
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja. Kan die persoon nu ook niks aan doen, dat ik geen nee wil/kan zeggen en niet kan plannen en snel word afgeleid, want het zijn opdrachten van andere opdrachtgevers, maar ik vind een deadline op maandag 9 uur en dan vragen of ik het niet eerder kan melden een beetje flauw.
Zo druk jij ;(

Maar wel een beetje flauw ja.... Leuk begin van de maandag :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173983294
Ik snap dat sowieso nooit zo, dan wordt er een opdracht uitgezet naar mij en andere talen en dan komt er 's avonds al een Q&A van de andere talen binnen en dan denk ik 'wtf hebben ze er nu al uitgebreid aan gewerkt ik kan er overmorgen pas aan beginnen' :')
Tap tap tap
pi_173983297
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo druk jij ;(

Maar wel een beetje flauw ja.... Leuk begin van de maandag :{
Daarom, het wordt weer zo'n dag :')
Tap tap tap
pi_173983305
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daarom, het wordt weer zo'n dag :')
Sterkte vandaag CL :*
pi_173983336
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daarom, het wordt weer zo'n dag :')


*;

Inb4: teiltje pls :r
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173983358
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap dat sowieso nooit zo, dan wordt er een opdracht uitgezet naar mij en andere talen en dan komt er 's avonds al een Q&A van de andere talen binnen en dan denk ik 'wtf hebben ze er nu al uitgebreid aan gewerkt ik kan er overmorgen pas aan beginnen' :')
Misschien hebben die anderen gewoon weinig werk zodat ze vrijwel direct kunnen starten. Of zijn het geen zzp’ers zodat ze er iemand op kunnen zetten?
pi_173983360
quote:
17s.gif Op maandag 25 september 2017 10:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*;

Inb4: teiltje pls :r
O+ O+
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')