abonnement Unibet Coolblue
pi_173951811
http://www.mediacourant.n(...)ald-molendijk-eruit/
quote:
Het ‘RTL 4-probleem’ is op te lossen door het aantal hulpprogramma’s terug te brengen, een BN’er-stop in te lassen én Ronald Molendijk te lozen. Dat stelt Frank.news, de marketingnieuws-site die is opgericht door mediabureau Head to Head uit Amsterdam. Volgens Frank.news is het hoofd van Molendijk te vaak te zien op televisie. “Mensen die intensief (traditionele) tv kijken, zien de laatste tijd veelvuldig het hoofd van dj Ronald Molendijk op RTL 4 voorbijkomen.“

Molendijk zit doordeweeks in RTL Boulevard, was jurylid in Idols, afgelopen week kandidaat in Een Goed Stel Hersens “en ongetwijfeld zit hij straks ook in een panel bij Ik hou van Holland“.

Waar het fenomeen Molendijk ineens vandaan komt is inmiddels publiekelijk bekend. “Molendijk is een goede vriend van RTL-programmabaas Erland Galjaard, met wie hij ook een dj-duo schijnt te vormen.”

Volgens frank.news is de kijker Molendijk én de stortvloed aan BN’ers in ieder programma echter zat. “Laat gewone Hollanders testjes uitvoeren in Een Goed Stel Hersens in plaats van Ronald Molendijk en Jamai.”

Want gewone-mensen-tv scoort wél. “De kijker wil zijn tv-toestel nog wel aanzetten voor ‘echtheid’: mensen die samen met hun sleurhut eropuit trekken onder begeleiding van Martine van Os.”

Ook is men het dagelijkse RTL-feestje in RTL Late Night zat, aldus frank.news. “Laat Humberto Tan eens buiten zijn RTL inner circle kijken en niet weer een andere RTL-coryfee uitnodigen die reclame mag maken voor haar of zijn eigen nieuwe programma.”

De mensen achter frank.news begrijpen er niets van. “RTL is op tv te lang in zijn comfortzone blijven zitten, terwijl daaromheen het kijkgedrag in een razend tempo is veranderd. En dat is voor een mediabedrijf dat bekend staat als innovatief toch best vreemd.”

Het roer moet nú om, luidt het advies. “Een radicale koerswijziging is niet zonder risico’s, maar RTL4 moet wel iets gaan doen. Het lijkt niet meer de sympathie van de kijker te hebben, terwijl ook de advertentie-inkomsten langzaam teruglopen.”
Oorspronkelijke bron: https://www.frank.news/20(...)maal-klaar-met-bnrs/


Ronald Molendijk en boezemvriend Erland Galjaard

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2017 08:26:34 ]
pi_173951912
Allemaal goede kritiek. Waar eerst allemaal willekeurige Nederlanders aan spelshows meededen, moeten dat nu allemaal "BN'ers" zijn die nog wat meer aandacht moeten hebben. Het zelfde fenomeen zie je ook bij de publieke omroep, met bijvoorbeeld Wie Is De Mol en andere van dat soort programma's. Niet-BN'ers kunnen nog wel eens onverwacht uit de hoek komen, de BN'ers houden het of veilig of voeren het zelfde kunstje op waar ze bekend mee zijn geworden (Barbie).
Helemaal super.
pi_173952645
Lekker laat voor ze.
pi_173952927
Ik kijk vrijwel nooit RTL 4 (of 5, 7 soms nog wel eens). Zat gister bij mijn oma waar het de hele avond aanstond, man man man wat een niveau programma's ook. Little Big Stars mehh, misschien een leuk familieprogramma maar wat daarna kwam, die muziekquiz: wat een strontvervelende zelfgeilende 'BN-ers' (of eigenlijk kleuters) :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173953655
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe die Ronald Molendijk eruit ziet. Geloof niet dat ik ooit één van de genoemde programma's gezien heb. OSM kijkt daar sowieso niet naar. :7
pi_173953986
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:15 schreef k_man het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe die Ronald Molendijk eruit ziet. Geloof niet dat ik ooit één van de genoemde programma's gezien heb. OSM kijkt daar sowieso niet naar. :7
Doet er toch niet toe? Ik ook niet zonder Googlen, maar vond het wel een grappig stukje.
  PR/Manusje van alles zaterdag 23 september 2017 @ 22:01:41 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173955060
Jezus de fuck, wat een smerig goedkope manier van die fank.news om reclame te maken. Wat ze daar allemaal roepen stond vanmorgen in het AD. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 23 september 2017 @ 22:59:37 #8
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173956130
Het verbaast mij dat dit niet al 5 jaar geleden geroepen is. En nu elkaar napraten c.q. natrappen naar een gewonde. Laf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 24 september 2017 @ 00:03:08 #9
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173956982
Ronald Molendijk is ook wel echt een zwaar RTL-plugged figuur. Voor Idols had ik serieus nog nooit van de man gehoord. Schande gezien zijn paar hitjes in de 90s tijdens de Gabber-opleving, maar wel zo eerlijk. Eruit met die man.

En ook meteen met Olcay Gulsen, Peter R. de Vries, Lieke van Lexmond, Humberto Tan en meest van al gecompromitteerd showbiz-koppel Wendy van Dijk en Erland Galjaard.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173957185
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ronald Molendijk is ook wel echt een zwaar RTL-plugged figuur. Voor Idols had ik serieus nog nooit van de man gehoord. Schande gezien zijn paar hitjes in de 90s tijdens de Gabber-opleving, maar wel zo eerlijk. Eruit met die man.

En ook meteen met Olcay Gulsen, Peter R. de Vries, Lieke van Lexmond, Humberto Tan en meest van al gecompromitteerd showbiz-koppel Wendy van Dijk en Erland Galjaard.
Hetzelfde kan je zeggen over DWDD met kliekje van Matthijs/VARA. Twan Huys, Adriaan van Dis, Marc-Marie, weet ik veel wie er nog meer elke week langskomen...
  zondag 24 september 2017 @ 00:44:03 #11
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173957431
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hetzelfde kan je zeggen over DWDD met kliekje van Matthijs/VARA. Twan Huys, Adriaan van Dis, Marc-Marie, weet ik veel wie er nog meer elke week langskomen...
Oooh, absoluut. Ik had het nu alleen nog even over het kopje RTL, maar eerder vanavond had ik het al tegen een vriendin over het feit dat zowel RTL als BNNVARA op dit moment twee netwerken zijn waar ik als TV-maker ab-so-luut niet zou willen werken. Niet in de minste plaats omdat je er niet serieus wordt genomen als je naam niet begint met de naam Linda, Humberto, Chantal, Matthijs, Paul of Jeroen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173958376
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jezus de fuck, wat een smerig goedkope manier van die fank.news om reclame te maken. Wat ze daar allemaal roepen stond vanmorgen in het AD. :')
Dit stukje is al ouder hoor.
https://www.frank.news/20(...)maal-klaar-met-bnrs/
18 september.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2017 08:16:56 ]
pi_173958541
Maar ik ging Googlen naar aanleiding van dat VI fragment (waar ze die column aanhaalden), dus vandaar.
pi_173959012
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hetzelfde kan je zeggen over DWDD met kliekje van Matthijs/VARA. Twan Huys, Adriaan van Dis, Marc-Marie, weet ik veel wie er nog meer elke week langskomen...
Grappig dat je dat zegt. Had al een paar jaar niet meer gekeken totdat toevallig deze week. Zijn het nog steeds dezelfde gasten. TV is gewoon kut;
  zondag 24 september 2017 @ 10:23:04 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173959818
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 08:13 schreef Chai het volgende:

Dit stukje is al ouder hoor.
https://www.frank.news/20(...)maal-klaar-met-bnrs/
18 september.
Frank is best een autoriteit op marketinggebied.
En die Ronald, is dat de nieuwe Jeroen van Koningsbrugge? Dat was ook een onleuke overkill op een gegeven moment.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173960138
Ik denk dat de tv sws een probleem heeft.
Steeds minder mensen kijken traditioneel.
Make my day!
  zondag 24 september 2017 @ 10:41:51 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173960182
Ik heb die Ronald gegoogled, maar is dat geen kloon van die Idols A&R-manager met zonnebril in het haar?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173960247
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 10:39 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de tv sws een probleem heeft.
Steeds minder mensen kijken traditioneel.
Alle zenders lopen daar tegenaan, maar punt is dus dat RTL qua kijkcijfers in verhouding veel hardere klappen krijgt dan bijvoorbeeld NPO1 of SBS.

En BNer kontlikkliekjeprogramma's idd in het algemeen op alle zenders.
  zondag 24 september 2017 @ 14:05:14 #19
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_173964310
In de vroege nineties heeft Roon nog een uurtje gedraaid op ons schoolfeest. Jaar ervoor DJ Jean.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 24 september 2017 @ 14:09:19 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173964392
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef Kyubey het volgende:
Allemaal goede kritiek. Waar eerst allemaal willekeurige Nederlanders aan spelshows meededen, moeten dat nu allemaal "BN'ers" zijn die nog wat meer aandacht moeten hebben. Het zelfde fenomeen zie je ook bij de publieke omroep, met bijvoorbeeld Wie Is De Mol en andere van dat soort programma's. Niet-BN'ers kunnen nog wel eens onverwacht uit de hoek komen, de BN'ers houden het of veilig of voeren het zelfde kunstje op waar ze bekend mee zijn geworden (Barbie).
Dat zie je nu in ER ook met Carolina die als "BN'er" op het eiland met onbekende Nederlanders zit, wat valt die door de mand zeg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  PR/Manusje van alles zondag 24 september 2017 @ 14:11:49 #21
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_173964458
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 08:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Dit stukje is al ouder hoor.
https://www.frank.news/20(...)maal-klaar-met-bnrs/
18 september.
Dan zit ik geheel mis! :o Dan is het andersom. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_173964604
Ik kijk al jaren niet of nauwelijks naar RTL 4, laat staan naar die andere pulpzenders van ze; een sporadisch programma op RTL Z uitgezonderd. Idem voor SBS 6 met al die zinloze kanalen die erbij horen, zoals SBS 9, waar simpelweg geen hond naar kijkt.

Ik snap trouwens ook niet dat er nu ineens zoveel ophef is over de incest bij RTL 4. Dit is namelijk al jaren gaande; niks nieuws onder de zon.
  zondag 24 september 2017 @ 14:20:01 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173964666
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 14:18 schreef Elfletterig het volgende:

Ik snap trouwens ook niet dat er nu ineens zoveel ophef is over de incest bij RTL 4. Dit is namelijk al jaren gaande; niks nieuws onder de zon.
Dat is nu dan ook het probleem. Al jaren niets nieuws onder de zon en tanende kijkcijfers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173965841
wat kun je op sbs 9 dan zien? eerste keer dat ik er van hoor
  zondag 24 september 2017 @ 21:09:42 #25
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173975818
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 15:08 schreef Deckard het volgende:
wat kun je op sbs 9 dan zien? eerste keer dat ik er van hoor
Herhalingen van programma's van andere SBS-zenders, en stokoude films. :{
pi_173976225
Derksen noemde zenderbaas Erland Galjaard ‘kinderachtig’, aan collega Humberto Tan is ‘alles gemaakt’ en de programmering van de zender is ‘gewoon slecht’.

https://www.ad.nl/show/rt(...)en-derksen~a86c6250/


Derksen heeft gelijk :D
pi_173986775
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:44 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Oooh, absoluut. Ik had het nu alleen nog even over het kopje RTL, maar eerder vanavond had ik het al tegen een vriendin over het feit dat zowel RTL als BNNVARA op dit moment twee netwerken zijn waar ik als TV-maker ab-so-luut niet zou willen werken. Niet in de minste plaats omdat je er niet serieus wordt genomen als je naam niet begint met de naam Linda, Humberto, Chantal, Matthijs, Paul of Jeroen.
Jep die hele bn hype is zo'n 5 jaar geleden helemaal uit de hand gelopen. In een of programma's grappig maar niet 24/7 derderangs bn ers.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_173986989
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 14:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is nu dan ook het probleem. Al jaren niets nieuws onder de zon en tanende kijkcijfers.
Heb vanuit mijn ooghoeken wel een keer iets van die late night talkshow gezien en dat boeide me niet echt (beetje DWDD maar dan later) maar na een paar jaar dezelfde gasten gaat de lol er wel af, snap ook niet dat er nog mensen naar DWDD kijken.

Met Barend & vanDorp heeft RTL zo ongeveer de late night talkshows opnieuw uitgevonden in Nederland en de huidige talk shows op tv zijn ook zo ongeveer kopieën van deze show alleen dan zonder goede gespreksleiders, grote tafel en laat alle gasten maar door elkaar heen bleren zonder dat ze er verstand van hebben. Misschien wordt het eens tijd voor een talk show waar wel tijd is voor de gast en dat deze zich niet hoeft te bemoeien met de andere onderwerpen. Is jammer voor Peter RRR maar een zegen voor de rest.
pi_173987369
Eerlijk gezegd nog ooit gehoord van Ronald Molendijk. Waar moet ik die van kennen?
pi_173987440
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Eerlijk gezegd nog ooit gehoord van Ronald Molendijk. Waar moet ik die van kennen?
Als je oud bent hier van (kom ik toevallig net achter)



[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 14:49:58 ]
  maandag 25 september 2017 @ 14:52:10 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173987471
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Eerlijk gezegd nog ooit gehoord van Ronald Molendijk. Waar moet ik die van kennen?
Als je een dertiger bent (edit: oftewel, 'oud', volgens m'n voorganger die me voor was):


Dit (ruim een decennium later) is ook nog een mogelijkheid:

pi_173987603
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Als je een dertiger bent (edit: oftewel, 'oud', volgens m'n voorganger die me voor was):

44 hier :'(
pi_173987995
quote:
11s.gif Op maandag 25 september 2017 14:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je oud bent hier van (kom ik toevallig net achter)

Oh ja oud ben ik wel en dat ken ik inderdaad, al vond ik het toen al niks aan. Maar ik dacht dat het een soort presentator was of zo.
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 19:50:07 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_173992950
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 september 2017 22:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jezus de fuck, wat een smerig goedkope manier van die fank.news om reclame te maken. Wat ze daar allemaal roepen stond vanmorgen in het AD. :')
Johan Derksen was ze vrijdag al voor. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 19:50:54 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_173992973
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Hetzelfde kan je zeggen over DWDD met kliekje van Matthijs/VARA. Twan Huys, Adriaan van Dis, Marc-Marie, weet ik veel wie er nog meer elke week langskomen...
Die gasten hebben over het algemeen wel iets gepresteerd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173992983
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Johan Derksen was ze vrijdag al voor. :)

:P
Oh ja, zo even VI kijken.
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 19:52:29 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_173993008
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2017 14:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zie je nu in ER ook met Carolina die als "BN'er" op het eiland met onbekende Nederlanders zit, wat valt die door de mand zeg.
Ik ben met Expeditie Robinson afgehaakt toen de BNers kwamen. de eerste jaren waren geweldig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 19:54:03 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_173993054
quote:
6s.gif Op maandag 25 september 2017 19:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh ja, zo even VI kijken.
Kan leuk worden. Vrijdag ging ie helemaal los. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173993059
Vreselijk die ''BN-ers'' carroussel ja

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 19:54:15 ]
pi_173993093
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kan leuk worden. Vrijdag ging ie helemaal los. :D

:P
Ja had het gezien. Ben naar aanleiding daarvan gaan Googlen op Ronald Molendijk en kwam toen dit tegen.
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 19:57:20 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_173993154
quote:
10s.gif Op maandag 25 september 2017 19:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja had het gezien. Ben naar aanleiding daarvan gaan Googlen op Ronald Molendijk en kwam toen dit tegen.
Ik kende hem ook niet. Kijk niet zo veel meer naar die programma's. Niet uit snobisme, maar het hier boven al aangehaalde.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173995932
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Frank is best een autoriteit op marketinggebied.
En die Ronald, is dat de nieuwe Jeroen van Koningsbrugge? Dat was ook een onleuke overkill op een gegeven moment.
Dennis van der Geest was ook zo'n figuur.
Spoilers!
pi_173995969
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dennis van der Geest was ook zo'n figuur.
Walgelijke vogel ook.
  maandag 25 september 2017 @ 21:52:49 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173996246
Ronald Molendijk op z'n Instagram:

https://www.instagram.com/p/BZeTWddhuTa/?taken-by=ronaldmolendijk

quote:
Ik ben geboren en getogen in Rotterdam Zuid, opgegroeid in allesomvattende liefde, met de straat als mijn speelveld. Als iemand mij aanvalt, verbaal of fysiek zegt, schreeuwt, dicteert alles in mij dat ik moet aanvallen, harder, heftiger, terugslaan.
Ingesleten gedrag dat op diezelfde Rotterdamse straat er in is gestampt. Ouder, wijzer, heb ik de afgelopen week tijdens de belachelijke aanvallen die er op mijn vriend Erland Galjaard ' in de media ' werden uitgevoerd mijn onderlip kapot gebeten. Kapot gebeten om vooral niet de tegenaanval te lanceren. Bij een aantal van die aanvallen werd als klap op de vuurpijl ook de vriendschap tussen mij en Erland ingezet om hem maar te kunnen raken.
Onder de gordel, respectloos en van ieder level van journalistieke integriteit ontdaan. Ik wil en ga niet mee, ik verlaag me niet, ik gooi niet met dezelfde modder, ik onderdruk de wil om uit te halen, om recht te zetten wat recht gezet moet worden. Wat ik wel doe is deze foto posten, zo ziet VRIENDSCHAP eruit. Oprecht, door dik en dun, in donker en het felste licht, twee vrienden! Dank je wel@erland.galjaard voor het simpele feit dat je mijn vriend bent en dat ik jouw vriend mag zijn! #nietsaantoetevoegen#eigenlijkwemaardatdoeikniet #lastig
pi_173996291
Haha :')
  Trouwste user 2022 maandag 25 september 2017 @ 21:56:34 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_173996359
Gadver :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 25 september 2017 @ 22:29:20 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_173997304
Zou Ronald die 'schandelijke mail' hebben gestuurd?

http://www.mediacourant.n(...)jke-mail-vanuit-rtl/

quote:
Johan Derksen heeft een ‘schandelijke mail’ ontvangen van iemand die bij RTL werkt, maar die hij wil sparen door zijn naam niet te onthullen. Dat vertelde de voetbalanalist vanavond in Voetbal Inside. Derksen deed vrijdag pittige uitspraken over Humberto Tan, Erland Galjaard enRonald Molendijk. Van de directie hoorde hij niets, maar van een ‘RTL-medewerker’ wel. “Ik heb nog eens even alles de revue laten passeren en ik vind eigenlijk dat ik niets miszegd heb“, zegt de voetbalanalist.

De tv-ster vindt dat hij op RTL 7 gewoon kritisch moet kunnen zijn over zijn eigen werkgever. “Dat moet. Ik zit hier twintig jaar en we hebben ons twintig jaar geestelijk onafhankelijk opgesteld door kritisch te zijn over iedereen en alles wat er gebeurde om ons heen. Daar waren ze bij RTL redelijk tevreden over, want de kijkcijfers waren altijd goed.”

Voetbal Inside heeft voor RTL zelfs een Televizier-Ring gewonnen. “En onze contracten werden ieder jaar verlengd, dus ze waren tevreden. Alleen nu voor het eerst in twintig jaar is er wat onrust in de media over RTL, daar geven wij ook onze mening over en nu zou Leiden in last zijn?”

Galjaard heeft Derksen niet op het matje geroepen. “Officieel heb ik eerlijk gezegd niets vernomen van RTL. Ik heb van een niet nader te noemen medewerker van RTL, ik hoop in een dronken bui gemaakte, e-mail gekregen die ik zo schandelijk vond dat ik hem niet eens kon laten lekken naar de media, omdat die man dan voor de rest van zijn leven geen leven gehad zou hebben. Dat vond ik heel onbeschaafd.”

“Voor de rest heeft RTL officieel helemaal niets laten horen. Ik vind dat als je hier zit om kritisch te zijn over alles wat er gebeurt, dan ben je ontzettend hypocriet om het dood te zwijgen als er iets gebeurt bij RTL. Dat is eigenlijk het enige wat ik erover te zeggen heb.”
pi_173998596
Emotie zit weer aan het oppervlak _O_
-nee-
pi_173998702
Het is toch sowieso een kontenneukwereldje. Bij de VARA niet anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2017 23:30:36 ]
  dinsdag 26 september 2017 @ 00:40:11 #50
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173999394
quote:
1s.gif Op maandag 25 september 2017 14:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Jep die hele bn hype is zo'n 5 jaar geleden helemaal uit de hand gelopen. In een of programma's grappig maar niet 24/7 derderangs bn ers.
Al veel langer. In 2006 of 2007 kwam Peking Express nog met een 'Peking Express VIPS' en dat was nog zo'n gevalletje 'eenmalig BN'ers die meedoen', maar vanaf daar ging alles in de poep. Wie Is De Mol, Robinson, allebei twee grote shows die begonnen met Onbekende Nederlanders en ineens standaard BN'ers erin propten. Eerst speelden ze voor een goed doel, later speelden ze gewoon voor zichzelf.

Misschien is dat ook iets wat is veranderd in het TV-landschap; de BN'ers spelen niet langer meer voor een goed doel, maar voor zichzelf. Weekend Miljonairs had ook een Superzaterdag met BN'ers voor het goede doel, die zouden nu ook meedoen voor de eigen zakcenten. Kijk naar The Voice of Holland; daar doen bijna ieder seizoen (al dan niet uitgenodigde) gerenommeerde sterren/stemmen mee om maar weer in the picture te komen.

Zou dit gewoon het nieuwe schnabbelcircuit zijn? :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173999417
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 19:53 schreef Kyubey het volgende:
Allemaal goede kritiek. Waar eerst allemaal willekeurige Nederlanders aan spelshows meededen, moeten dat nu allemaal "BN'ers" zijn die nog wat meer aandacht moeten hebben. Het zelfde fenomeen zie je ook bij de publieke omroep, met bijvoorbeeld Wie Is De Mol en andere van dat soort programma's. Niet-BN'ers kunnen nog wel eens onverwacht uit de hoek komen, de BN'ers houden het of veilig of voeren het zelfde kunstje op waar ze bekend mee zijn geworden (Barbie).
Inderdaad, zelfde met Expeditie Robinson terwijl ik iedereen hoor over dat ze liever geen of minder BN-ers willen zien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 26 september 2017 @ 00:56:40 #52
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_173999474
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Inderdaad, zelfde met Expeditie Robinson terwijl ik iedereen hoor over dat ze liever geen of minder BN-ers willen zien.
Om vervolgens bij Robinson weer een hype te slaan uit 'ONBEKENDE MENSEN MOGEN NU MEEDOEN!'. Flikker toch op, daar komt zo'n mediacircus omheen dat alleen maar aandachtsgeile mensen zich opgeven. Dieptepunt was toen de man van Marly van der Velden zich opgaf en Everon Jackson Hooi en allemaal andere soapies in zijn inschrijvingsvideo liet verschijnen _O-

Ik denk dat ik het voortaan gewoon het Big Brother-effect ga noemen. BB1 was zorgeloos, ze dachten en masse dat er niet naar gekeken werd (tot de finale en zelfs toen bleven ze best nuchter eronder; naja, behalve de kandidaten die al exit waren), maar bij BB2 had men oprecht moeite om kandidaten te vinden (en ze mislukten ook daarin redelijk, herinner ik me) die NIET voor de glitter en glamour en het 'ik wil een bekende Nederlander worden'-gevoel wilde meedoen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_173999493
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:56 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Om vervolgens bij Robinson weer een hype te slaan uit 'ONBEKENDE MENSEN MOGEN NU MEEDOEN!'. Flikker toch op, daar komt zo'n mediacircus omheen dat alleen maar aandachtsgeile mensen zich opgeven. Dieptepunt was toen de man van Marly van der Velden zich opgaf en Everon Jackson Hooi en allemaal andere soapies in zijn inschrijvingsvideo liet verschijnen _O-

Ik denk dat ik het voortaan gewoon het Big Brother-effect ga noemen. BB1 was zorgeloos, ze dachten en masse dat er niet naar gekeken werd (tot de finale en zelfs toen bleven ze best nuchter eronder; naja, behalve de kandidaten die al exit waren), maar bij BB2 had men oprecht moeite om kandidaten te vinden (en ze mislukten ook daarin redelijk, herinner ik me) die NIET voor de glitter en glamour en het 'ik wil een bekende Nederlander worden'-gevoel wilde meedoen.
Als ze zo iets gaan doen is het wel logisch dat ze dat marketingtechnisch uit gaan kleden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173999509
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:40 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Zou dit gewoon het nieuwe schnabbelcircuit zijn? :')
Ach tuulk. Zie die Peter rrrrr overal opduiken. Ik kijk nooit rtl, ben ik (was vandaag geloof ik), aan het zappen zit die uber snabbelaar bij shownieuws. Gatver wat heb ik een hekel aan die man!

[ Bericht 0% gewijzigd door maryen65 op 26-09-2017 01:09:30 ]
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 26 september 2017 @ 02:21:09 #55
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_174000020
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 01:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als ze zo iets gaan doen is het wel logisch dat ze dat marketingtechnisch uit gaan kleden.
Ja en mede daardoor weten ze zelfs de terugkeer naar de ONbekende Nederlanders compleet te laten floppen. En dan gaat RTL straks weer van "Zie je wel, we probeerden het met onbekenden en dat werkte niet, laten we maar gewoon verder gaan met bekende Nederlanders".

Is het zoveel gevraagd om terug te gaan naar DIT? Onbekende kandidaten, maar het wil me wel verder laten kijken.

Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_174000656
quote:
Wat een treurnis :')
  dinsdag 26 september 2017 @ 07:55:27 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174000851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 07:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wat een treurnis :')
Het nummer "Een vriend" van André Hazes komt bij me op bij dat verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174001003
quote:
Hou Rotterdam zuid erbuiten in dat wanstaltige lap tekst. Wat een slijmbal van de bovenste plank, om te kotsen gewoon.

RTL gaat al jaren bergafwaarts voor mij. Al die zogezegde hulpprogrogramma's waarin sensatie boven mensen helpen staat (waarom doen mensen in hemelsnaam mee?), verschrikkelijke presentatoren, verschrikkelijke programma's die elk jaar weer opnieuw te zien zijn,...


Het enige lid die ik nog een beetje leuk vind van de RTL kliek is Robert ten Brink. Voor de rest, bagger.
pi_174001064
RTL is geen innovatieve zender. Alle programma's, m.u.v. Big Brother zijn een 'rip-off' van Amerikaanse of Britse TV-programma's.

Dat vind ik geen probleem als er geen betere programma's te verzinnen zijn.
pi_174001119
Wel grappig dat hij zo erg de kritiek bevestigd dat ze bij RTL niet met kritiek kunnen omgaan. Ook gewoon volledig blind voor het feit dat er inhoudelijk wel degelijk goede punten werden gemaakt. En qua kijkcijfers gaat het gewoon bergafwaarts in vergelijking me andere zenders. Natuurlijk wordt het in de columns en lollige tv-programma's lekker opgeklopt, maar dat doet niets af van de kern.

Erland G. heeft dat ook al vaker laten zien, blijkbaar kiest hij vrienden die uit hetzelfde hout gesneden zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')