abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2017 @ 16:01:07 #51
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173891549
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nooit waarom dit topic soms echt uit het niets doodloopt :P.
Nee en wat moet ik dan doen? werken?! :{w
pi_173891555
omdat werk ;(
pi_173891559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee en wat moet ik dan doen? werken?! :{w
Ik ging het serieus net bijna doen :')
pi_173891568
maar goed ik kom hier sowieso al bijna nooit of flikker iets neer en verdwijn weer :')
pi_173891591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:02 schreef Memento-Mori het volgende:
maar goed ik kom hier sowieso al bijna nooit of flikker iets neer en verdwijn weer :')
;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173891593
Ik snap niet zo goed hoe mensen upset kunnen zijn met de hema
De kleren veranderen niet of zo

De enige reden om upset te zijn is omdat het toch allemaal alleen maar marketing is en marketing is stom
  woensdag 20 september 2017 @ 16:04:53 #57
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173891636
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:03 schreef Allures het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe mensen upset kunnen zijn met de hema
De kleren veranderen niet of zo

De enige reden om upset te zijn is omdat het toch allemaal alleen maar marketing is en marketing is stom
veel mensen trekken veranderingen niet goed die door een klein groepje opgedrongen worden
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 20 september 2017 @ 16:05:23 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_173891649
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:03 schreef Allures het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe mensen upset kunnen zijn met de hema
De kleren veranderen niet of zo

De enige reden om upset te zijn is omdat het toch allemaal alleen maar marketing is en marketing is stom
Ik zou het wel heel stom vinden als ze dan ook alles er onzijdig uit laten zijn.
Geen roze en blauw meer enzo. Als ze dat gewoon blijven doen is er toch niets aan de hand.
En alleen maar goed, Waarom is een kledingstuk per se voor een jongen of meisje? :{w
pi_173891667
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

veel mensen trekken veranderingen niet goed die door een klein groepje opgedrongen worden
hij word niet opgedrongen, hema heeft er gewoon voor gekozen het te doen net zoals dat andere winkels iets anders kiezen
als je het echt zo erg vind dat iets veranderd wat in praktijk geen flikker uit maakt dan ga je toch naar de zeeman
pi_173891682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zou het wel heel stom vinden als ze dan ook alles er onzijdig uit laten zijn.
Geen roze en blauw meer enzo. Als ze dat gewoon blijven doen is er toch niets aan de hand.
En alleen maar goed, Waarom is een kledingstuk per se voor een jongen of meisje? :{w
Precies, als ik een BH aan wil dan doe ik dat gewoon, is niets geks aan :6.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 september 2017 @ 16:07:00 #61
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173891693
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:06 schreef Allures het volgende:

[..]

hij word niet opgedrongen, hema heeft er gewoon voor gekozen het te doen net zoals dat andere winkels iets anders kiezen
als je het echt zo erg vind dat iets veranderd wat in praktijk geen flikker uit maakt dan ga je toch naar de zeeman
dat dus :Y
Maar HEMA kiest wel vaker de politiek correcte weg, zie de Zwarte pieten discussie :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_173891699
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik zou het wel heel stom vinden als ze dan ook alles er onzijdig uit laten zijn.
Geen roze en blauw meer enzo. Als ze dat gewoon blijven doen is er toch niets aan de hand.
En alleen maar goed, Waarom is een kledingstuk per se voor een jongen of meisje? :{w
Nee ze gaan alleen de kaartjes waar op staat 'meisjes shirt' veranderen in 'shirt'
het daadwerkelijke shirt met het konijn of de tractor blijft gewoon dat

Ik heb me laatst wel suf staan zoeken naar een shirtje dat niet of een roze konijn of een tractor had in de hema. Was freaking onmogelijk
pi_173891705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:06 schreef Allures het volgende:

[..]

hij word niet opgedrongen, hema heeft er gewoon voor gekozen het te doen net zoals dat andere winkels iets anders kiezen
als je het echt zo erg vind dat iets veranderd wat in praktijk geen flikker uit maakt dan ga je toch naar de zeeman
Ik volg al die zwangere vloggers enzo. Je ziet ook veel vrouwen die dan een baby shoplog laten zien en zeggen "ja er staat dat het voor jongetjes is, maar ik vind soms wat stoerdere kleertjes ook leuk voor een meisje.."

Dus ik vind het alleen maar logisch.
  woensdag 20 september 2017 @ 16:08:18 #64
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173891718
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik volg al die zwangere vloggers enzo. Je ziet ook veel vrouwen die dan een baby shoplog laten zien en zeggen "ja er staat dat het voor jongetjes is, maar ik vind soms wat stoerdere kleertjes ook leuk voor een meisje.."

Dus ik vind het alleen maar logisch.
mij interessert het niet zo of mannen met vrouwenkleren lopen of andersom. Zelfs Hakuna mag dat :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_173891743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]

veel mensen trekken veranderingen niet goed die door een klein groepje opgedrongen worden
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173891752
nou de zara wil soms kleding niet afrekenen voor trans mensen of mensen die kleding kopen die niet bij hun geslachtskenmerken passen
was laatst nog een artikel ergens in de krant van een knul die een vrouwenbroek of zoiets wilde en kreeg daar super veel shit over van de medewerkers :? Flikker op, is toch jouw zaak niet. Al koopt ie die broek om zijn reet mee af te vegen, moet ie lekker zelf weten

Was echt geschrokken dat winkels zoiets doen
pi_173891769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, als ik een BH aan wil dan doe ik dat gewoon, is niets geks aan :6.
nee inderdaad!
ik wil best met je mee shoppen om een leuk BH'tje voor je uit te zoeken hoor :7
pi_173891771
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:09 schreef Allures het volgende:
nou de zara wil soms kleding niet afrekenen voor trans mensen of mensen die kleding kopen die niet bij hun geslachtskenmerken passen
was laatst nog een artikel ergens in de krant van een knul die een vrouwenbroek of zoiets wilde en kreeg daar super veel shit over van de medewerkers :? Flikker op, is toch jouw zaak niet. Al koopt ie die broek om zijn reet mee af te vegen, moet ie lekker zelf weten

Was echt geschrokken dat winkels zoiets doen
Dat is ook debiel, als iemand nou een jurk voor zijn vriendin wil kopen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173891779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee inderdaad!
ik wil best met je mee shoppen om een leuk BH'tje voor je uit te zoeken hoor :7
Tof van je! *;.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173891785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is ook debiel, als iemand nou een jurk voor zijn vriendin wil kopen?
dan ga je die niet passen en zo :P En dat deed ie wel of zoiets
Het was in ieder geval duidelijk dat het voor hem was, en dat vond het personeel niet ok
pi_173891794
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:11 schreef Allures het volgende:

[..]

dan ga je die niet passen en zo :P En dat deed ie wel of zoiets
Het was in ieder geval duidelijk dat het voor hem was, en dat vond het personeel niet ok
Dan is het ook debiel. Geld is geld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 20 september 2017 @ 16:12:56 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_173891815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:11 schreef Allures het volgende:

[..]

dan ga je die niet passen en zo :P En dat deed ie wel of zoiets
Het was in ieder geval duidelijk dat het voor hem was, en dat vond het personeel niet ok
belachelijk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_173891823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan is het ook debiel. Geld is geld.
Ja precies. En je bepaald toch verdorie niet wie je kleding mag dragen
Ga je straks ook dikkies die alles net te klein dragen verbieden? Of mensen die gewoon een aardappelhoofd hebben omdat het zonde is van de mooie jurk?

En freaking zara :') zo ethiekloos als het maar zijn kan verder
pi_173891837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:11 schreef Allures het volgende:

[..]

dan ga je die niet passen en zo :P En dat deed ie wel of zoiets
Het was in ieder geval duidelijk dat het voor hem was, en dat vond het personeel niet ok
Slaat nergens op. Klant is klant. Dit is van hetzelfde sneuneuzenniveau als die banketbakker in de VS die weigerde een bruidstaart voor een homostel te maken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173891878
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')