abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2017 @ 07:00:33 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_173882691

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173882737
Badder heeft er ook niet echt vertrouwen in voor vanavond? Nja, hij zet in ieder geval nog in op winst. Ik ga voor 4-0 :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 08:05:19 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173883065
Ik vind de TT ook een wat magere score Badder. Ik ga met mijn maat Ace mee, 4-0 :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173883372
3-0, 2 keer Kramer en 1 keer Immers
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 september 2017 @ 08:37:46 #5
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_173883381
Matchday *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_173884184
Kramer heeft z'n insta verwijderd.. vraag me af of dat komt door alle kritiek van afgelopen week. Geeft m blijkbaar wel een klap. Is het dan wel zo'n goed idee om hem op te stellen?
pi_173884464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:41 schreef dopemin het volgende:
Kramer heeft z'n insta verwijderd.. vraag me af of dat komt door alle kritiek van afgelopen week. Geeft m blijkbaar wel een klap. Is het dan wel zo'n goed idee om hem op te stellen?
Nooit meer opstellen en snel afscheid van nemen. Schande voor het shirt.
Abracadabra, tapate guarra!
  woensdag 20 september 2017 @ 10:46:22 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_173885258
Het is te hopen dat Kramer zijn eerste kans erin schiet of kopt. Anders wordt het een pijnlijk verhaal, gaat hij ook nog eens tegen zichzelf lopen spelen.
pi_173885307
Het is te hopen dat hij niet in de basis staat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 september 2017 @ 10:49:44 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173885331
Het is te hopen dat we winnen, als we vanavond weer verliezen is er echt wel een groot probleem
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 11:04:04 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173885566
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 00:50 schreef macca728 het volgende:
Hopelijk geen spelers sparen vanavond, enigste weg naar rechtstreeks Europa zonder play-offs
Helaas. Vanaf volgend seizoen, net als in CL, geen rechtstreekse EL-groepsfase meer voor NL'se clubs.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173885615
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:49 schreef timmmmm het volgende:
Het is te hopen dat we winnen, als we vanavond weer verliezen is er echt wel een groot probleem
Wat voor probleem dan precies?
  woensdag 20 september 2017 @ 11:12:50 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173885726
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat voor probleem dan precies?
Dat we zonder Jorg blijlbaar geen wedstrijd kunnen winnen
Laffe huichelaar
pi_173885759
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat we zonder Jorg blijlbaar geen wedstrijd kunnen winnen
Heracles 2 - 4 Feyenoord.
  woensdag 20 september 2017 @ 11:15:46 #15
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173885783
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heracles 2 - 4 Feyenoord.
Daar startte ie wel toch? Maar oke, 3 wedstrijden achter elkaar verliezen is volgens jou geen probleem, bedankt voor deze waardevolle toevoeging
Laffe huichelaar
pi_173885787
Ik ben erg benieuwd of Kramertje speelt vanavond. Gezien al het gezeik in de media, en z'n Instagram account verwijdert (schijnt tegenwoordig best een ding te zijn!).
pi_173885837
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar startte ie wel toch? Maar oke, 3 wedstrijden achter elkaar verliezen is volgens jou geen probleem, bedankt voor deze waardevolle toevoeging
City en PSV kun je verliezen, liever niet en de manier waarop van beide is kut. ADO zou vervelend zijn, maar met de huidige positie van Feyenoord is de Knvb beker toch iets minder interessant he.

Zou echt geen ramp zijn zoals jij doet voortkomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 11:19:08 ]
  woensdag 20 september 2017 @ 11:22:31 #18
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173885901
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

City en PSV kun je verliezen, liever niet en de manier waarop van beide is kut. ADO zou vervelend zijn, maar met de huidige positie van Feyenoord is de Knvb beker toch iets minder interessant he.

Zou echt geen ramp zijn zoals jij doet voortkomen.
De beker nu al gaan downplayen :')

Ik mag toch hopen dat de selectie dit wel als een net zo belangrijke wedstrijd ziet als de rest. Die verliespartijen hiervoor hebben waarschijnlijk nog niet heel veel vertrouwen gekost, dat zou bij een verliespartij vanavond wel anders zijn.

Ik zou al teleurgesteld zijn bij een niet overtuigende overwinning.
pi_173885924
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zou al teleurgesteld zijn bij een niet overtuigende overwinning.
Waarom?

Ronde verder = prima.
  woensdag 20 september 2017 @ 11:36:06 #20
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173886206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom?

Ronde verder = prima.
Eens. Hoe maakt me niet uit, als er maar gewonnen wordt
Laffe huichelaar
  woensdag 20 september 2017 @ 11:36:48 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173886227
En de beker is gewoon een prijs, ontzettend kortzichtig om daar achteloos mee om te gaan en te stellen dat de beker niet uitmaakt
Laffe huichelaar
  woensdag 20 september 2017 @ 11:39:19 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173886279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom?

Ronde verder = prima.
Omdat je thuis speelt in De Kuip tegen een veel mindere ploeg. Overtuigend hoeft niet gelijk 4-0 te zijn, maar in ieder geval zonder in gevaar te komen.
  woensdag 20 september 2017 @ 11:47:02 #23
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173886431
Ik hoop dat Larsson in de basis staat samen met Berghuis. Boetius kan dan wat rust pakken, terwijl Larsson wedstrijdritme op doet.
pi_173886540
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Omdat je thuis speelt in De Kuip tegen een veel mindere ploeg. Overtuigend hoeft niet gelijk 4-0 te zijn, maar in ieder geval zonder in gevaar te komen.
Lekker boeiend.

Al spelen we het hele seizoen kut, als we aan het eind maar met prijzen staan.
  woensdag 20 september 2017 @ 11:55:24 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173886556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:47 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat Larsson in de basis staat samen met Berghuis. Boetius kan dan wat rust pakken, terwijl Larsson wedstrijdritme op doet.
Ik hoop op 4-3-1-2
Laffe huichelaar
pi_173886827
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173886860
Zit vanavond nou eigenlijk bij de seizoenskaart? :@
pi_173886877
Wanneer gaan de kaarten voor Ajax-thuis in de verkoop?
  woensdag 20 september 2017 @ 12:16:39 #29
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173886908
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Zit vanavond nou eigenlijk bij de seizoenskaart? :@
Volgens mijn zus wel en dat is mijn expert op het gebied van tickets
Laffe huichelaar
pi_173886926
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Volgens mijn zus wel en dat is mijn expert op het gebied van tickets
Ah _O-

Was natuurlijk altijd wel zo, maar meen me te herinneren dat daar vorig jaar ook iets mee aan de hand was.
  woensdag 20 september 2017 @ 12:23:00 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173887018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah _O-

Was natuurlijk altijd wel zo, maar meen me te herinneren dat daar vorig jaar ook iets mee aan de hand was.
Zoals altijd heeft mijn zus het ook deze keer bij het juiste eind

https://seizoenkaart.feye(...)kaart_2017-2018.html
Laffe huichelaar
pi_173887194
Artikeltje op VI Pro.

quote:
Giovanni van Bronckhorst moet leren van zijn fouten

De eerste herfststormen zorgden voor flinke schade in Rotterdam-Zuid. Na de masterclass van Manchester City verloor Feyenoord volkomen onnodig van PSV. Giovanni van Bronckhorst heeft voorlopig genoeg gerouleerd.

Feyenoord wordt weer kampioen. Schrijf maar op met potlood. Met potlood, omdat de trainer er zijn handtekening met pen onder moet zetten. Het vertrouwen is groot in de altijd beschaafde en vriendelijke Giovanni van Bronckhorst. In Gio we trust is een gevleugelde uitdrukking in Rotterdam. De coach, die zelden over tactiek praat, groeide op met Feyenoord. In zijn jeugd werd er al vuurwerk in de tuin afgestoken als Feyenoord wat te vieren had. Via Varkenoord werd hij eerste-elftalspeler, won hij de Champions League met Barcelona en werd hij als aanvoerder van Oranje op een haar na wereldkampioen. En in zijn eerste trainersjaren bracht hij Feyenoord weer waar het hoort. Kortom, genoeg krediet voor de komende zeventig jaar.

Afgelopen week leerde dat Van Bronckhorst alle goede kaarten in handen heeft. Hij moet ze alleen goed uitspelen Dat betekent natuurlijk niet automatisch dat de coach foutloos is. Integendeel. Hij staat ook nog aan het begin van zijn loopbaan. Het is alleen wel zaak snel van fouten te leren. Vandaar ook de voorspelling met potlood.

De afgelopen week leerde dat Van Bronckhorst alle goede kaarten in handen heeft. Een ervaren, hongerige, ingespeelde groep waarvan de ruggengraat intact is gebleven en de breedte en diepte beter is geworden dankzij goed aankoopbeleid. De kaarten zijn beter dan voorafgaand aan vorig seizoen. Hij moet ze alleen wel goed uitspelen.

De afgelopen week was wat dat betreft niet echt indrukwekkend. Op z’n zachtst gezegd waren het niet de meest imponerende zeven dagen uit zijn loopbaan. Een week met twee nederlagen op rij is sowieso al erg lang geleden. De 180 minuten zonder treffer zouden doorgaans tot grote stress moeten leiden. Vreemd genoeg lijkt dat nergens voor nodig. Feyenoord ging de Champions League sowieso nooit winnen en staat nationaal op één. De enige echte schade die het opliep, is dat PSV niet al op zes punten staat en Ajax op vijf. Totaal onnodige schade vooral.

Hoe verder na de masterclass?
‘Ik ben me kapot geschrokken’, stamelde oer-Feyenoorder Jan Boskamp precies een week geleden in de rust van Feyenoord-Manchester City. Hij was niet de enige. De waterscheiding die zich in Europa voltrekt tussen de absolute top en de rest was in De Kuip live te zien. In een zee van blauw verzopen de rood-witte mannetjes. Scheel getikt in een rondo van drie kwartier. ‘Ze waren zó balvast dat we niet eens in duel kwamen’, erkende Jan-Arie van der Heijden. Maar het is ietsje te gemakkelijk de afstraffing volledig op het conto van de grote verschillen te schrijven. Manchester City was goed, maar bij Feyenoord werden alle pijnpunten zorgvuldig blootgelegd.
Supporters worden vaak afgedaan als niet geheel toerekeningsvatbare mensen, maar meestal voelt de massa haarfijn aan wat echt is en wat niet. En dus werd er die woensdagavond bij de 0-4 achterstand hartstochtelijk gezongen. Bleef bijna iedereen zitten om samen met de spelers te lijden. Zelfs de voetballers van Manchester City keken enigszins verbaasd op toen De Kuip na afloop nog vrijwel vol zat. De vernederde Feyenoord-spelers liepen bijna verlegen een rondje langs de tribunes, waar een klaterend applaus als achtergrond klonk van de gezangen voor de mannen die waren weggeveegd.

Het moet gevoeld hebben als een warme douche voor de overlevenden op het veld. Want het kapseizen van Nederlands nummer één had toch echt Titanic-achtige proporties, met de eigen aanhang als pianist die gewoon door bleef spelen tijdens de ramp. Maar het zou dom zijn de resultaten van deze blauwe storm niet serieus te nemen. Een dergelijke windkracht legt direct alle zwakke plekken feilloos bloot.

Na de masterclass in De Kuip werd er gewezen naar de formidabele reactie na nederlagen in het vorige seizoen. Naar het collectief. Maar voorbijgegaan aan de onthutste spelers, die verklaarden met een heel andere tactiek van City rekening te hebben gehouden. Voor het gemak werd ook de tweede helft tegen Heracles Almelo vergeten, toen Feyenoord al overhoop werd gespeeld.
Er was nog een helft in Eindhoven nodig om iedereen écht wakker te schudden. PSV mocht daadwerkelijk even denken beter te zijn dan Feyenoord. Slechts met een tomeloze inzet voorkwamen de bezoekers dat de ruststand niet hoger uitviel dan 1-0. Net als tegen City stond het elftal compleet verkeerd. Dat had veel te maken met de opstelling, waarbij Gio weer koos voor een kapstok, die al omviel bij de eerste jas die aan de haak werd gehangen. Een falende spits is één, maar een spits die zijn eigen team volledig ontregelt, is kamikazevoetbal. Zelfs Eric Botteghin zou meer duels winnen en ballen vasthouden voorin.

Iedereen gunt Michiel Kramer alles, maar een trainer zit er om beslissingen te nemen. Die nam Van Bronckhorst wel, maar het waren de verkeerde. Met een staf met Jan Wouters, Jean-Paul van Gastel en Roy Makaay vraag je je af hoe dat mogelijk is. Niet alleen het halsstarrige vasthouden aan Kramer, maar ook het onnodige geschuif met spelers. In de absolute topwedstrijden wil je een ingespeeld team. Dan is het zaak het succesvolle hart van je elftal te vertrouwen.

De afgelopen weken heeft Van Bronckhorst ongewild verschillende sterkhouders onnodig even aan het denken gezet. Want waar iedereen vorig seizoen wist waar hij aan toe was, hadden te veel basiskrachten de laatste tijd zo hun eigen gedachten. Spelers zijn net mensen. Zo raakte Eric Botteghin zijn record van onafgebroken speelminuten ineens kwijt aan de vooravond van de uitwedstrijd tegen Heracles. Niet echt relevant, zo’n record. Maar Botteghin kreeg echt wel mee dat de trainer ineens Jerry St. Juste wilde vanwege diens balvastheid. Jan-Arie van der Heijden had na afloop geen stem meer over, zoveel had hij moeten coachen met ineens Miquel Nelom, Kevin Diks en St. Juste om zich heen.

Het was maar Heracles en bij rust stond het gewoon 0-3. Allemaal leuk en aardig, maar tien minuten voor tijd mocht Botteghin zich alsnog warmlopen omdat Heracles de Rotterdammers naar het randje van de afgrond duwde. Het was meer geluk dan wijsheid dat Feyenoord daar de rekening al niet kreeg gepresenteerd.

Het was ook precies waar Dirk Kuijt vorig seizoen steeds discussies over had met Giovanni van Bronckhorst. De eerste wees voortdurend op de zo hoog mogelijke ondergrens, terwijl de trainer argumenteerde dat zonder de aanvoerder de bovengrens hoger lag. Inmiddels is Kuijt weg, maar liggen dezelfde keuzes er. Wil je het best mogelijke voetbal (eerste helft Heracles-uit en Willem II-thuis) of zo degelijk mogelijk spel (tweede helft PSV-uit)?

Die twee uitersten liggen dit seizoen hoe dan ook te ver uit elkaar. Bouwen doe je op de fundamenten van de succesformatie van vorig seizoen. Het is niet handig te veel stenen tegelijk te verplaatsen. Neem de uitblinker in Almelo en topscorer van de ploeg, Steven Berghuis. Die zal zich de wedstrijd tegen City ook anders hebben voorgesteld. Hij – en niet Michiel Kramer – werd geslachtofferd in de rust. Je hoeft het gevoelsmens Berghuis niet eens goed te kennen om zijn innerlijke emoties daarbij te raden.

Jens Toornstra is al een jaar de koning van De Kuip en de laatste man die je niet zou opstellen in eigen stadion. Maar toch gebeurde dat zomaar. Of wat dacht u van de man die voor hem inviel, ook al een van de geroemde pilaren onder het sterke collectief? ‘Hij was erg teleurgesteld’, erkende ook Van Bronckhorst. Jens Toornstra is al een jaar de koning van De Kuip en de laatste man die je niet zou opstellen in eigen stadion. Maar toch gebeurde dat zomaar even in de wedstrijd van zijn leven.

Zonder het zelf door te hebben, lijkt de trainer problemen te creëren die niet nodig zijn. Mannen die onvoorwaardelijk in hem vertrouwen aan het twijfelen brengen. Gio heeft lang genoeg zelf in de kleedkamer gezeten om te weten dat spelers vooral eerst aan zichzelf denken. We hoeven hem niet uit te leggen wat de voetballers elkaar vertelden in de onderlinge gesprekken. Alles en iedereen stond volkomen verkeerd. Totaal nieuwe spelers verschenen op nieuwe posities. Na twee minuten lagen alle plannen tegen zowel Manchester City als PSV bij het vuilnis. In beide gevallen stond Feyenoord direct volkomen uit het lood. Ter verdediging kun je aanvoeren dat de coach juist met het opstellen van Kramer wel vasthield aan de vertrouwde 4-3-3.

Voormalig Feyenoord-trainer Bert van Marwijk vertelt graag dat je ook moet durven verliezen met de ploeg die doorgaans wedstrijden voor je wint. Hij zweert dan ook bij automatismen. Laat je vaste elf maar ervaren wat het is tegen zo’n goede tegenstander te spelen. Dan kun je altijd ook nog samen afspreken om compacter of meer teruggetrokken te voetballen. De spelers weten in ieder geval wat ze aan elkaar hebben en kunnen terugvallen op elkaar. Zodra daar in een loodzware wedstrijd even andere pionnen worden neergezet met daarbij een nauwelijks getrainde speelwijze, wordt het niet vanzelf gemakkelijker. Integendeel.

Mannen als Botteghin, Toornstra en Berghuis moeten gewoon altijd spelen. Die kunnen echt wel 45 wedstrijden per jaar aan. Rouleren klinkt leuk, maar niet als dat ten koste gaat van je eigen kracht. En al helemaal niet als je spelers het gevoel hebben op het veld de dupe te zijn van een strategie die niet klopt.

Niet zonder Nico

Je kunt veel van Van Bronckhorst zeggen, maar zeuren doet hij nooit. Ook niet als precies datgene gebeurt waar geen pasklaar antwoord op is. Je hebt je hele selectie rond en ziet in een oogopslag waar de zwakke punten liggen. Bij een onmisbare nummer 9 bijvoorbeeld. ‘Ik verwacht hem rond de interlandbreak terug’, vertelde de trainer droogjes in de aanloop naar de topper bij PSV, alsof hij wat zoetjes bij zijn thee vroeg. Na het mislukken van de een zomer lang durende flirt met Robin van Persie was eigenlijk alleen de nummer 9-positie niet dubbel bezet. Het wegvallen van Nicolai Jørgensen lijkt nauwelijks op te vangen; zijn 21 treffers en 14 assists van vorig seizoen zijn door niemand te vervangen. En met die statistieken is niet eens het hele verhaal verteld, want de Deen is de belangrijkste verbindingsspeler. Zodra Karim El Ahmadi of Tonny Vilhena weer eens een bal verovert, kan Feyenoord met Jørgensen altijd direct door. Wie Kramer kent, weet dat bij hem de kans minstens zo groot is dat de tegenstander lekker door kan voetballen. Alleen al die wetenschap zorgt ervoor dat tien medespelers anders bewegen zodra de bal zijn kant op gaat. Het getuigt eerlijk gezegd van tactische armoede als je met Jens Toornstra, Sam Larsson, Jean-Paul Boëtius en Steven Berghuis geen goed alternatief kunt verzinnen. Alle drie hebben ze aanvallend uitstekende cijfers en ze kunnen stuk voor stuk ook op een iets andere manier die positie invullen.

Vreemd genoeg bood de tweede helft tegen PSV ondanks de 1-0 nederlaag meer perspectief dan de 0-1 overwinning van vorig seizoen Feyenoord speelde tegen PSV eigenlijk van meet af aan al met tien man. De werkelijke krachtsverschillen kwamen pas naar boven na de rode kaart voor Berghuis. Van Bronckhorst moest nu wel ingrijpen. Ineens zette Feyenoord de Eindhovenaren drie kwartier lang te kijk met een speler minder. Wie de nieuwe kampioen na negentig minuten zou moeten aanwijzen, zou waarschijnlijk voor de groenen kiezen. Maar dan wel die van de tweede helft. De ploeg die in een logische formatie speelde, waarbij de spelers zich goed voelden. De tweede helft in Eindhoven was meer dan hoopgevend voor de titelverdediger. Met Amrabat op het middenveld in plaats van Kramer. Dat heeft Van Bronckhorst goed gerepareerd, kun je dan zeggen. Maar je hoeft pas iets te repareren als het kapot is. Zelfs zonder Berghuis, Jørgensen en Larsson (waar was hij eigenlijk?) werd PSV te kijk gezet.

Invaller Sofyan Amrabat glipt tussen de PSV’ers Jorrit Hendrix en Joshua Brenet door.
Er is dus ook een kampioensteam zonder Nico te formeren. Want net als eerder tegen Heracles speelde Feyenoord bij vlagen met een vastheid die zelden te zien is in de Eredivisie. Met een iets scherper vizier en een minder goede Jeroen Zoet hadden de gasten alsnog gewonnen. Vreemd genoeg bood de tweede helft afgelopen zondag ondanks de 1-0 nederlaag meer perspectief dan de 0-1 overwinning van vorig seizoen.

Door de verkeerde opstelling bleef Feyenoord wel met lege handen achter en liep het totaal onnodig schade op. Maar wie de licht verwilderde Phillip Cocu en de opvallend rustige Giovanni van Bronckhorst na afloop goed in de ogen keek, wist dat zij ook door het resultaat heen keken. Net zoals het op het Eindhovense Stadionplein allesbehalve euforisch was na de 1-0 zege op de kampioen. Terwijl de Feyenoord-aanhang nog stond te zingen, werd er volop gediscussieerd door de Eindhovense fans. Prachtig die 1-0, maar zelden hadden ze hun ploeg zo weggedrukt zien worden. Laat staan met een man meer.

Van Bronckhorst had net zo goed een barkruk neer kunnen zetten, want iedere balverovering, omschakeling, aanvalsopzet liep spaak zodra Kramer zich ermee ging bemoeien
De vraag is of Van Bronckhorst nu lering trekt uit zijn fouten. Na de wedstrijd stelde hij goede dingen te hebben gezien van Kramer, die zich in zijn ogen regelmatig goed had aangeboden. Heel Nederland zat bulderend voor de buis.

In plaats van een Plan B koos hij voor de derde keer op rij Kramer als vervanger van Jørgensen. Hij had net zo goed een barkruk neer kunnen zetten, want iedere balverovering, omschakeling, aanvalsopzet liep spaak zodra Kramer zich ermee ging bemoeien. Hij is een redelijke en soms zelfs goede afmaker in de zestien, maar absoluut niet geschikt als verdeelstation, kapstok of zelfs maar als schakel in de huidige Feyenoord-formatie. De Rotterdammers kwamen keer op keer onder druk te staan omdat de bal voorin niet werd vastgehouden. Het was eigenlijk ronduit pijnlijk te zien hoe iedere aanvalsopzet sneuvelde bij De Lange. Dat is de Rotterdammer niet aan te rekenen, maar komt op het conto van zijn coach.

Back to basics
Waarom Feyenoord dan toch kampioen wordt? Omdat Van Bronckhorst misschien wel eigenzinnig is, maar niet blind. Omdat zelfs zonder Jørgensen deze formatie in eigen land niemand hoeft te vrezen. Integendeel. De technische staf is nu aan zet. Kramer is een geweldig wapen in veel situaties en leverde vorig seizoen een flinke bijdrage aan de titel met onder meer late goals in Nijmegen en Utrecht. Je doet hem eerder tekort door van hem te verlangen mee te voetballen, dan hem te brengen in wedstrijden die wél geschikt zijn voor zijn kwaliteiten en kaliber. Dan zijn Napoli- en AZ-uit hem niet echt op het lijf geschreven.

Feyenoord werd vorig seizoen kampioen met een basis van misschien dertien veldspelers. De as staat nog steeds, die vormt het hart van het team. Dat moet ook het fundament zijn voor nieuw succes. Dus voorlopig doet Van Bronckhorst er goed aan Brad Jones, Eric Botteghin, Jan-Arie van der Heijden, Karim El Ahmadi, Tonny Vilhena, Jens Toornstra en Steven Berghuis gewoon altijd op te stellen. Uiteraard hoort Nicolai Jørgensen, zodra hij weer fit is, ook in dit rijtje. Met de bredere selectie zijn de andere posities perfect in te vullen en zijn er ook legio mogelijkheden om op de sterke basis van vorig seizoen te bouwen.

Nu PSV en Ajax de grenzen dit seizoen niet meer over hoeven, zal het prolongeren van de titel nog moeilijker zijn dan het winnen van de schaal vorig seizoen. Maar als Van Bronckhorst zijn kaarten goed uitspeelt, staat Feyenoord zonder verdere calamiteiten komende lente opnieuw op de Coolsingel. Aan de spelers zal het in ieder geval niet liggen...
pi_173887582
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Artikeltje op VI Pro.

[..]

Thanks. Ik had toch meer diepte verwacht van een VI Pro artikel.
pi_173888112
Vanavond winnen boys.

Ik verwacht wel een grotere score dan die in de TT, rare TT ook.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173888400
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Artikeltje op VI Pro.

[..]

Van duuren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 september 2017 @ 13:30:54 #36
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173888404
Leuk artikel, maar inderdaad weinig diepte. Veel herhaling ook.

Kramer kan thuis tegen ADO prima spelen, omdat je dan veel in het strafschopgebied komt. Uitwedstrijden heb je weinig tot niets aan hem.
pi_173888420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:30 schreef fetX het volgende:
Leuk artikel, maar inderdaad weinig diepte. Veel herhaling ook.

Kramer kan thuis tegen ADO prima spelen, omdat je dan veel in het strafschopgebied komt. Uitwedstrijden heb je weinig tot niets aan hem.
Laten we er gewoon mee ophouden om Kramer te gedogen omdat het 'best kan tegen mindere goden'

Dat is namelijk nooit een goed argument.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173888471
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Laten we er gewoon mee ophouden om Kramer te gedogen omdat het 'best kan tegen mindere goden'

Dat is namelijk nooit een goed argument.
Zolang wij geen trainer zijn hebben we weinig keuze anders dan Kramer te gedogen indien Gio hem opstelt.
pi_173888548
Hopelijk Larsson vanavond.
pi_173888598
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:38 schreef Wicky15 het volgende:
Hopelijk Larsson vanavond.
Lijkt me wel toch? Hoewel ik Boetius nog steeds beter vind, maar ik heb hem echt totaal niet gezien tegen PSV, zelfs niet in jullie goede 2e helft..

(of was ie gewisseld, dit weet ik oprecht niet meer :') )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 13:42:34 #41
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173888618
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch? Hoewel ik Boetius nog steeds beter vind, maar ik heb hem echt totaal niet gezien tegen PSV, zelfs niet in jullie goede 2e helft..

(of was ie gewisseld, dit weet ik oprecht niet meer :') )
Boetius niet gezien???
pi_173888628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch? Hoewel ik Boetius nog steeds beter vind, maar ik heb hem echt totaal niet gezien tegen PSV, zelfs niet in jullie goede 2e helft..

(of was ie gewisseld, dit weet ik oprecht niet meer :') )
Whut
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173888630
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Boetius niet gezien???
Gevaar kwam vooral van Amrabat en Toornstra in die tweede helft. Op rechts is PSV dan ook een stuk makkelijker aan te vallen dan op links.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 20 september 2017 @ 13:43:42 #44
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173888639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch? Hoewel ik Boetius nog steeds beter vind, maar ik heb hem echt totaal niet gezien tegen PSV, zelfs niet in jullie goede 2e helft..

(of was ie gewisseld, dit weet ik oprecht niet meer :') )
Dan heb je echt met dichte ogen gekeken. Creëerde een kans voor zichzelf, waarna z'n schot uit de hoek werd getikt en daarna gaf ie ook nog de pass waaruit Toornstra had moeten scoren.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 13:43:47 #45
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_173888641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gevaar kwam vooral van Amrabat en Toornstra in die tweede helft.
Boetius speelde in de spits he. Hij bracht juist veel gevaar. Vond ik.
pi_173888665
Vrijwel elke analist vond Boetius de beste man op het veld (de tweede helft) maar Mexicanobakker heeft hem niet gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173888682
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dan heb je echt met dichte ogen gekeken. Creëerde een kans voor zichzelf, waarna z'n schot uit de hoek werd getikt en daarna gaf ie ook nog de pass waaruit Toornstra had moeten scoren.
Oja die tweede gaf ie inderdaad. Die eerste kan ik me zo snel niet herinneren.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Boetius speelde in de spits he. Hij bracht juist veel gevaar. Vond ik.
Ja oke, in de spitspositie is het soms niet makkelijk om écht een impact te maken. Maar blijkbaar heb ik zitten slapen in die tweede helft.

Misschien zag ik hem af en toe voor Vilhena aan? Dat geldt in ieder geval bij de eerste actie die hhh noemde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 20 september 2017 @ 13:45:56 #48
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173888690
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Laten we er gewoon mee ophouden om Kramer te gedogen omdat het 'best kan tegen mindere goden'

Dat is namelijk nooit een goed argument.
Laat ik het dan zo stellen: aangezien we veel in het strafschopgebied zullen komen vanavond, heb je meer aan Kramer dan bijvoorbeeld Boetius/Larsson in de spits. Afmaken kan hij namelijk wel. Heeft 'ie al meerdere malen bewezen. Ook zijn kopkracht is een wapen.

Uit speel je vaak behoudender tegen een team wat ons (vaak) achteruit probeert te drukken. Je wil dan of iemand voorin hebben die de bal vasthoudt of een extra middenvelder om daar de slag te winnen.
pi_173888691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch? Hoewel ik Boetius nog steeds beter vind, maar ik heb hem echt totaal niet gezien tegen PSV, zelfs niet in jullie goede 2e helft..

(of was ie gewisseld, dit weet ik oprecht niet meer :') )
:D
pi_173888703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:45 schreef Caland het volgende:
Vrijwel elke analist vond Boetius de beste man op het veld (de tweede helft) maar Mexicanobakker heeft hem niet gezien.
Mexicanobakker is een 'bijzondere' user.

Maar ik vond Amrabat wel duidelijk de beste man bij Feyenoord, eigenlijk. In die tweede helft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173888710
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo stellen: aangezien we veel in het strafschopgebied zullen komen vanavond, heb je meer aan Kramer dan bijvoorbeeld Boetius/Larsson in de spits. Afmaken kan hij namelijk wel. Heeft 'ie al meerdere malen bewezen.

Uit speel je vaak behoudender tegen een team wat ons (vaak) achteruit probeert te drukken. Je wil dan of iemand voorin hebben die de bal vasthoudt of een extra middenvelder om daar de slag te winnen.
Hij kan ook niet afmaken, hij kan alleen een beetje koppen. Als hij niet in het duel hoeft te komen dan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173888730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oja die tweede gaf ie inderdaad. Die eerste kan ik me zo snel niet herinneren.

[..]

Ja oke, in de spitspositie is het soms niet makkelijk om écht een impact te maken. Maar blijkbaar heb ik zitten slapen in die tweede helft.

Misschien zag ik hem af en toe voor Vilhena aan? Dat geldt in ieder geval bij de eerste actie die hhh noemde.
Hij creëerde helemaal zelf dat schot waarna die wereldredding van Zoet moest volgen en had daarna de assist op zijn naam moeten hebben, ware het niet dat Toornstra niet scoort in uitwedstrijden.

Ik vond hem vooral in de eerste helft matig. Maar als je hem de tweede helft niet hebt gezien kan je voortaan beter op het blindenvak plaatsnemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173888748
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij creëerde helemaal zelf dat schot waarna die wereldredding van Zoet moest volgen en had daarna de assist op zijn naam moeten hebben, ware het niet dat Toornstra niet scoort in uitwedstrijden.
Ja, dat was in mijn hoofd een actie van Vilhena.

Dit was een klassieke Co Adriaanse van mij dus :')

quote:
Ik vond hem vooral in de eerste helft matig. Maar als je hem de tweede helft niet hebt gezien kan je voortaan beter op het blindenvak plaatsnemen.
Ik zal er over nadenken. Misschien iets teveel gezopen omdat PSV zo matig was?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 20 september 2017 @ 13:49:39 #54
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173888758
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij kan ook niet afmaken, hij kan alleen een beetje koppen. Als hij niet in het duel hoeft te komen dan
Dan zijn we het daar niet over eens. Afmaken (incl. koppen) vind ik juist het enige wat hij wél kan.

Verder blijft het een stomme trekpop :D
pi_173888768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, dat was in mijn hoofd een actie van Vilhena.

Dit was een klassieke Co Adriaanse van mij dus :')
Vilhena die effe met zijn rechter beentje de verste hoek op zoekt na een actie vanaf links.
pi_173888815
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vilhena die effe met zijn rechter beentje de verste hoek op zoekt na een actie vanaf links.
ja oke, da's misschien wel een beetje vreemd ja.
ik zeg wel weer niks meer _O- da's voor iedereen beter.

(Behalve dat ik dus vind dat Boetius > Larsson)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173888962
Met Kramer is je spel veel statischer. Met Larsson - Toornstra - Boetius heb je een heel erg dynamische aanval, met veel positiewisselingen. Dat zie ik liever tegen ADO dan een tactiek waarbij je probeert de bal zo goed mogelijk op het hoofd van Kramer te mikken.
pi_173888977
Kramer kan afmaken? Tegen wie was dat ook alweer dat hij zoveel kansen had gemist? Was dat nog ergens eind vorig seizoen. Dat hij over de bal heen maaide en alles.

Sowieso scoorde hij maar 13/14 keer toen hij alles mocht spelen in een elftal dat volledig naar zijn wensen speelden. Als je goed kan afmaken dan scoor je wel een stuk meer
pi_173888994
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Kramer kan afmaken? Tegen wie was dat ook alweer dat hij zoveel kansen had gemist? Was dat nog ergens eind vorig seizoen. Dat hij over de bal heen maaide en alles.

Sowieso scoorde hij maar 13/14 keer toen hij alles mocht spelen in een elftal dat volledig naar zijn wensen speelden. Als je goed kan afmaken dan scoor je wel een stuk meer
hij scoorde er een stuk of 20 bij ADO toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173889027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

hij scoorde er een stuk of 20 bij ADO toch?
17 goals in 32 wedstrijden bij ADO in het seizoen 2014/15, volgens wikipedia
pi_173889057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

hij scoorde er een stuk of 20 bij ADO toch?
Die ene Rus ook, Bulykhin ofzo. Dat zegt verder weinig
pi_173889068
Oh begrijp me niet verkeerd, ik vind Kramer ook vreselijk slecht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173889117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Kramer kan afmaken? Tegen wie was dat ook alweer dat hij zoveel kansen had gemist? Was dat nog ergens eind vorig seizoen. Dat hij over de bal heen maaide en alles.

Sowieso scoorde hij maar 13/14 keer toen hij alles mocht spelen in een elftal dat volledig naar zijn wensen speelden. Als je goed kan afmaken dan scoor je wel een stuk meer
Waren wel 14 doelpunten uit 28 competitiewedstrijden dacht ik.

1 op 2 is helemaal niet zo slecht.

Daarnaast scoorde hij nog een keer of 3 a 4 in het bekertoernooi (waaronder een aantal belangrijke).

Kortom, zijn eerste seizoen vond ik hem als afmaker en puur afgaande op zijn statistieken behoorlijk verdienstelijk.

Uiteraard moet Feyenoord zich wel richten op aanvallers die minimaal 20+ doelpunten per seizoen maken, meevoetvallend beter zijn en beter in de kleine ruimte.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173889213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Kramer kan afmaken? Tegen wie was dat ook alweer dat hij zoveel kansen had gemist? Was dat nog ergens eind vorig seizoen. Dat hij over de bal heen maaide en alles.

Sowieso scoorde hij maar 13/14 keer toen hij alles mocht spelen in een elftal dat volledig naar zijn wensen speelden. Als je goed kan afmaken dan scoor je wel een stuk meer
GAE thuis was hij dramatisch. Met Jorgensen had je echt 15-0 gewonnen.
blablablabla
pi_173889241
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:15 schreef Elan het volgende:

[..]

GAE thuis was hij dramatisch. Met Jorgensen had je echt 15-0 gewonnen.
Ja toen mistte hij veel, maar gaf onbedoeld wel 4 assists, dat dan wel.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:18:36 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_173889258
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waren wel 14 doelpunten uit 28 competitiewedstrijden dacht ik.

1 op 2 is helemaal niet zo slecht.

Daarnaast scoorde hij nog een keer of 3 a 4 in het bekertoernooi (waaronder een aantal belangrijke).

Kortom, zijn eerste seizoen vond ik hem als afmaker en puur afgaande op zijn statistieken behoorlijk verdienstelijk.

Uiteraard moet Feyenoord zich wel richten op aanvallers die minimaal 20+ doelpunten per seizoen maken, meevoetvallend beter zijn en beter in de kleine ruimte.
krameroverdrevenjuichen.gif
pi_173889272
Kramer kan best afmaken, vorig jaar ook een paar cruciale goals.

Maar komt tekort en zeker in topwedstrijden als je verdedigend moet/gaat spelen.

En volgens mij heeft hij ook gewoon een basisplaats nodig (niet bij Feyenoord uiteraard) , als invaller is het niet veel
pi_173889315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:19 schreef macca728 het volgende:
Kramer kan best afmaken, vorig jaar ook een paar cruciale goals.

Maar komt tekort en zeker in topwedstrijden als je verdedigend moet/gaat spelen.

En volgens mij heeft hij ook gewoon een basisplaats nodig (niet bij Feyenoord uiteraard) , als invaller is het niet veel

Toch twee belangrijke goaltjes gemaakt als pinchhitter.

Hoeveel invalbeurten heeft hij gehad waarin er nog gescoord moest worden? Als je dan twee of drie wedstrijden beslist per jaar als noodgreep doe je het niet verkeerd imo.

Zeker geen Feyenoordwaardige speler, maar het is ook niet zo dat hij helemaal niks bracht vorig jaar. Hij heeft ook bijgedragen aan het kampioenschap.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 14:22:55 #69
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173889332
Uitverkocht vanavond.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173889350
Kramer MET Jorgensen kan nog wel nuttig zijn hoor. Hij creëert standaard chaos in de 16. Bedoeld of onbedoeld _O_
blablablabla
pi_173889353
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:22 schreef Gert het volgende:
Uitverkocht vanavond.
op papier wel
pi_173889807
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:24 schreef Elan het volgende:
Kramer MET Jorgensen kan nog wel nuttig zijn hoor. Hij creëert standaard chaos in de 16. Bedoeld of onbedoeld _O_
Gewoon nee
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173889825
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon nee
Tegen Utrecht werkte het anders prima.
Niet dat ik verder wil met Kramer maar als hij er dan toch is.
blablablabla
pi_173889836
Overigens hoop ik dat Amrabat zsm El Ahmadi gaat vervangen, wat een beest _O_
blablablabla
pi_173889920
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:46 schreef Elan het volgende:
Overigens hoop ik dat Amrabat zsm El Ahmadi gaat vervangen, wat een beest _O_
Jaaaa _O- Je aanvoerder en tevens beste speler van selectie (en zo goed als beste van de competitie) wisselen _O-
pi_173889982
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waren wel 14 doelpunten uit 28 competitiewedstrijden dacht ik.

1 op 2 is helemaal niet zo slecht.

Daarnaast scoorde hij nog een keer of 3 a 4 in het bekertoernooi (waaronder een aantal belangrijke).

Kortom, zijn eerste seizoen vond ik hem als afmaker en puur afgaande op zijn statistieken behoorlijk verdienstelijk.

Uiteraard moet Feyenoord zich wel richten op aanvallers die minimaal 20+ doelpunten per seizoen maken, meevoetvallend beter zijn en beter in de kleine ruimte.
Je moet ook meewegen dat heel Feyenoord speelde in dienst van Kramer. Want steekballetjes of in de diepte heeft bij hem geen zin. Dan is 13/14 keer wel weinig voor een top 3 club.

Het is geen Jorgensen die alle spelers om hem heen ook beter laat functioneren. Stel Jorgensen scoort 12/13 keer dan vind ik dat minder erg want dankzij hem kunnen de spelers om hem heen vaker scoren
  woensdag 20 september 2017 @ 14:56:20 #77
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173890082
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo stellen: aangezien we veel in het strafschopgebied zullen komen vanavond, heb je meer aan Kramer dan bijvoorbeeld Boetius/Larsson in de spits. Afmaken kan hij namelijk wel. Heeft 'ie al meerdere malen bewezen. Ook zijn kopkracht is een wapen.

Uit speel je vaak behoudender tegen een team wat ons (vaak) achteruit probeert te drukken. Je wil dan of iemand voorin hebben die de bal vasthoudt of een extra middenvelder om daar de slag te winnen.
Log uit.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 20 september 2017 @ 14:58:05 #78
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173890117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:46 schreef Elan het volgende:
Overigens hoop ik dat Amrabat zsm El Ahmadi gaat vervangen, wat een beest _O_
Log jij ook maar uit. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173890197
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jaaaa _O- Je aanvoerder en tevens beste speler van selectie (en zo goed als beste van de competitie) wisselen _O-
Amrabat is beter dan KEA. Simpel zat.
blablablabla
pi_173890329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Amrabat is beter dan KEA. Simpel zat.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173890341
En ik maar denken dat ze in Amsterdam snel op de hypetrain gingen zitten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173890389
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:45 schreef fetX het volgende:
Afmaken kan hij namelijk wel. Heeft 'ie al meerdere malen bewezen. Ook zijn kopkracht is een wapen.
Kan me de wedstrijd tegen GA Eagles van vorig seizoen nog herinneren........

Nee, ideale pinchhitter om de ballen er de laatste 10 minuten in te pompen, maar meer ook niet.
pi_173890400
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:07 schreef Caland het volgende:
En ik maar denken dat ze in Amsterdam snel op de hypetrain gingen zitten
Hij heeft meer snelheid, is sterker en technisch beter dan El Ahmadi. Was bij Utrecht ook al zo, dus niks Amsterdamse hypetrain.
blablablabla
pi_173890429
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft meer snelheid, is sterker en technisch beter dan El Ahmadi. Was bij Utrecht ook al zo, dus niks Amsterdamse hypetrain.
Laat hem maar eens een keer voetballer van het jaar worden dan lullen we wel weer verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173890442
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Hij heeft meer snelheid, is sterker en technisch beter dan El Ahmadi. Was bij Utrecht ook al zo, dus niks Amsterdamse hypetrain.
Gast..
pi_173890476
Van Bronckhorst geeft straks enkele spelers rust in bekerwedstrijd Feyenoord tegen ADO. Onder andere Amrabat komt weer in de ploeg. #feyado
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173890504
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat hem maar eens een keer voetballer van het jaar worden dan lullen we wel weer verder.
Dat is zelfs Mounir El Hamdaoui gelukt.
Nou vooruit, maar hij speelde goffetomme wel als een baas hoor tegen PSV _O_
blablablabla
pi_173890552
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:15 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is zelfs Mounir El Hamdaoui gelukt.
Nou vooruit, maar hij speelde goffetomme wel als een baas hoor tegen PSV _O_
Dat was dan ook een uitstekende speler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173890558
Amrabat kan prima ballen, zoals we zondag allemaal zagen, maar om nu meteen te zeggen dat hij beter is dan KEA...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173890633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amrabat kan prima ballen, zoals we zondag allemaal zagen, maar om nu meteen te zeggen dat hij beter is dan KEA...
Lekker opportunistisch joh .
Maar dat momentje dat hij hij ff terugliep van de helft van PSV om op eigen helft die bal te ontfutselen van een PSV'er getuigde wel van enorme klasse. El Ahmadi wil nog wel eens te laat zijn, geel pakken dat soort fratsen. Is ook gewoon al 32.
blablablabla
  woensdag 20 september 2017 @ 15:25:48 #92
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173890773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Kan me de wedstrijd tegen GA Eagles van vorig seizoen nog herinneren........

Nee, ideale pinchhitter om de ballen er de laatste 10 minuten in te pompen, maar meer ook niet.
Ik hoef toch niet te vertellen dat je in voetbal nooit op 1 wedstrijd iets moet baseren? Kramer heeft vaak genoeg bewezen goed af te kunnen maken. Heeft vorig seizoen ook zeker zijn waarde gehad.

Ik ben ook helemaal geen fan van Kramer. Denk alleen wel dat je hem in wedstrijden waar je veel in het strafschopgebied van de tegenstander komt prima kan gebruiken als afmaker (wanneer Jørgensen geblesseerd is ofcourse).
pi_173890843
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Lekker opportunistisch joh .
Maar dat momentje dat hij hij ff terugliep van de helft van PSV om op eigen helft die bal te ontfutselen van een PSV'er getuigde wel van enorme klasse. El Ahmadi wil nog wel eens te laat zijn, geel pakken dat soort fratsen. Is ook gewoon al 32.
_O-
pi_173890903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:46 schreef Elan het volgende:
Overigens hoop ik dat Amrabat zsm El Ahmadi gaat vervangen, wat een beest _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:14 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst geeft straks enkele spelers rust in bekerwedstrijd Feyenoord tegen ADO. Onder andere Amrabat komt weer in de ploeg. #feyado
Dat kan dus wel eens uit gaan komen :P


Ben wel benieuwd naar de opstelling. Kan met 'enkele spelers rust geven' wel een hoop kanten op. Wie van Larsson, Vente, Toure, Bilal, St Juste zullen naast Amrabat hun minuten gaan krijgen :P ?

Ik denk St Juste en Larsson (voor Botteghin en hopelijk Kramer, maar anders voor een van de flankspelers)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173890921
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik hoef toch niet te vertellen dat je in voetbal nooit op 1 wedstrijd iets moet baseren? Kramer heeft vaak genoeg bewezen goed af te kunnen maken. Heeft vorig seizoen ook zeker zijn waarde gehad.

Ik ben ook helemaal geen fan van Kramer. Denk alleen wel dat je hem in wedstrijden waar je veel in het strafschopgebied van de tegenstander komt prima kan gebruiken als afmaker (wanneer Jørgensen geblesseerd is ofcourse).
Dat is toch precies de denkfout die iedereen (inclusief Gio blijkbaar) maakt

Eigenlijk zeg je: hij kan er geen kut van maar tegen tegenstanders die er ook geen kut van kunnen valt het minder op

Juist tegen dat soort tegenstanders ga je dan toch werken aan een systeem waar hij helemaal niet nodig is? Of gaan we doodleuk verder met Kramer om er in Alkmaar weer achter te komen dat je met een man minder speelt?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 15:32:14 #96
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173890929
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:24 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

op papier wel
Nee. Sowiesó wel.
Een wedstrijd is of uitverkocht, of niet. Deze wel.

Maar vertel: hoe ga je dit downplayen of er een negatieve draai aan geven. c_/
Dat niet elke stoel ook daadwerkelijk bezet zal zijn?
EEN SMET OP DE AVOND! :{w
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173890982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O-
Lach maar dummie.
Gio gaat mijn gelijk bewijzen, te beginnen vanavond :)
blablablabla
pi_173890992
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee. Sowiesó wel.
Een wedstrijd is of uitverkocht, of niet. Deze wel.

Maar vertel: hoe ga je dit downplayen of er een negatieve draai aan geven. c_/
Dat niet elke stoel ook daadwerkelijk bezet zal zijn?
EEN SMET OP DE AVOND! :{w
Ik denk ook dat het aardig leeg gaat zijn, ik ken ook maar weinig mensen (met scc) die gaan. Incluis mezelf

#thuisblijvenisleuker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173891173
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:34 schreef Elan het volgende:

[..]

Lach maar dummie.
Gio gaat mijn gelijk bewijzen, te beginnen vanavond :)
_O- Vanavond mag ie spelen ja. Maar niet omdat ie beter is dan El Ahmadi.
pi_173891248
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O- Vanavond mag ie spelen ja. Maar niet omdat ie beter is dan El Ahmadi.
Hij speelt omdat het een pure klasbak is. Laten we het daar dan maar bij houden.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 september 2017 @ 16:07:03 #101
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173891696
Onze Bijlow gaat keepen misschien mooi man.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173891932
Ik ga vnv wel ff. Moet zaterdag wel verstek laten gaan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173891954
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het aardig leeg gaat zijn, ik ken ook maar weinig mensen (met scc) die gaan. Incluis mezelf

#thuisblijvenisleuker
Bij ons worden alle scc wel gebruikt, al zij het met een paar 'invallers' :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 16:19:04 #104
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173891966
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het aardig leeg gaat zijn, ik ken ook maar weinig mensen (met scc) die gaan. Incluis mezelf

#thuisblijvenisleuker
En best veel die van ver moeten komen en zo'n late doordeweekse pot sowieso laten schieten.
Toch zullen er meer mensen zitten dan wanneer het niét uitverkocht was. Dus om daar meteen al weer wat op af te dingen..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173892130
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:19 schreef Gert het volgende:

[..]

En best veel die van ver moeten komen en zo'n late doordeweekse pot sowieso laten schieten.
Toch zullen er meer mensen zitten dan wanneer het niét uitverkocht was. Dus om daar meteen al weer wat op af te dingen..
Die tijd zal dan wel niet veel uitmaken, want als het een vroege doordeweekse pot is, dan redden ze het weer niet vanuit werk :P

Op zich biedt 20:45 op zich best wel veel mensen de kans om erbij te zijn. Al snap ik dat OV naar het noorden of Enskedeej waarschijnlijk wel lastig wordt.

Was deze wedstrijd nou trouwens ook te 'verhandelen' op de ticketservice?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 20 september 2017 @ 16:33:08 #106
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173892214
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is toch precies de denkfout die iedereen (inclusief Gio blijkbaar) maakt

Eigenlijk zeg je: hij kan er geen kut van maar tegen tegenstanders die er ook geen kut van kunnen valt het minder op

Juist tegen dat soort tegenstanders ga je dan toch werken aan een systeem waar hij helemaal niet nodig is? Of gaan we doodleuk verder met Kramer om er in Alkmaar weer achter te komen dat je met een man minder speelt?
Nee dan heb je niet goed gelezen. ;)

Ik zeg dat ik denk dat je meer aan Kramer hebt in zulk soort wedstrijden dan als je bijvoorbeeld Larsson of Boetius in de spits zet. Het afmaken en koppen beheerst hij mijns inziens beter.

In uitwedstrijden en tegen sterkere tegenstanders als je minder in het strafschopgebied komt heb je meer aan een extra middenvelder of iemand die voorin de bal voor je vasthoudt en meevoetbalt (Kramer dus niet).

Bovendien lijken me bekerwedstrijden tegen een Eredivisie ploeg niet echt het moment om te experimenteren met systemen.
pi_173892469
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee dan heb je niet goed gelezen. ;)

Ik zeg dat ik denk dat je meer aan Kramer hebt in zulk soort wedstrijden dan als je bijvoorbeeld Larsson of Boetius in de spits zet. Het afmaken en koppen beheerst hij mijns inziens beter.

In uitwedstrijden en tegen sterkere tegenstanders als je minder in het strafschopgebied komt heb je meer aan een extra middenvelder of iemand die voorin de bal voor je vasthoudt en meevoetbalt (Kramer dus niet).

Bovendien lijken me bekerwedstrijden tegen een Eredivisie ploeg niet echt het moment om te experimenteren met systemen.
Er zullen buiten de CL om erg weinig wedstrijden zijn die we niet (in fases) domineren. En als Feyenoord moet je jezelf erop richten in die dominante fases toe te slaan. Dat zijn namelijk de momenten waar je controle hebt over wat er met de bal gebeurt. Tegen kleinere tegenstanders zul je (ook uit) hele grote delen van de wedstrijden domineren, en tegen de betere tegenstanders gedeeltes. Dat zou betekenen dat je in die wedstrijden altijd met Kramer zou spelen, omdat ie dan lekker kan afmaken?

Het lijkt me logischer om, bij afwezigheid van een meevoetballende en balvaste Jorgenson, gewoon met 11 man te voetballen ipv 10 + Kramer en dan met de creatieve mensen door de verdediging heen te combineren. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_173892574
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Lijkt me wel toch? Hoewel ik Boetius nog steeds beter vind, maar ik heb hem echt totaal niet gezien tegen PSV, zelfs niet in jullie goede 2e helft..

(of was ie gewisseld, dit weet ik oprecht niet meer :') )
:D _O- _O-
  woensdag 20 september 2017 @ 16:52:37 #109
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173892576
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee dan heb je niet goed gelezen. ;)

Ik zeg dat ik denk dat je meer aan Kramer hebt in zulk soort wedstrijden dan als je bijvoorbeeld Larsson of Boetius in de spits zet. Het afmaken en koppen beheerst hij mijns inziens beter.

In uitwedstrijden en tegen sterkere tegenstanders als je minder in het strafschopgebied komt heb je meer aan een extra middenvelder of iemand die voorin de bal voor je vasthoudt en meevoetbalt (Kramer dus niet).

Bovendien lijken me bekerwedstrijden tegen een Eredivisie ploeg niet echt het moment om te experimenteren met systemen.
Eigenlijk zeg je dus dat we tegen de mindere goden maar gelijk de lange bal moeten gaan hanteren? Tering heeeeeeee. _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 20 september 2017 @ 16:55:26 #110
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173892632
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:52 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je dus dat we tegen de mindere goden maar gelijk de lange bal moeten gaan hanteren? Tering heeeeeeee. _O-
Ik snap niet helemaal hoe je bij die conclusie komt, maar goed. Is totaal niet wat ik zeg.

@ace: kom er zo op terug. :)
  woensdag 20 september 2017 @ 16:58:16 #111
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173892712
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:55 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal hoe je bij die conclusie komt, maar goed. Is totaal niet wat ik zeg.

@ace: kom er zo op terug. :)
Waarom wil je anders kramer opstellen? Voor z'n positiespel?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:19:23 #112
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173893290
V
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 16:58 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Waarom wil je anders kramer opstellen? Voor z'n positiespel?
Nee, voor het afmaken. En dat bedoel ik met koppen. Je hebt juist helemaal niets aan Kramer als je de lange bal gaat hanteren. Met Kramer moet je er via het middenveld of de vleugels doorheen voetballen en dan een steekpass/voorzet geven. Dit moet via de zijkanten zeker lukken, alleen op het middenveld hebben we niet bijzonder veel creativiteit.

quote:
Er zullen buiten de CL om erg weinig wedstrijden zijn die we niet (in fases) domineren. En als Feyenoord moet je jezelf erop richten in die dominante fases toe te slaan. Dat zijn namelijk de momenten waar je controle hebt over wat er met de bal gebeurt. Tegen kleinere tegenstanders zul je (ook uit) hele grote delen van de wedstrijden domineren, en tegen de betere tegenstanders gedeeltes. Dat zou betekenen dat je in die wedstrijden altijd met Kramer zou spelen, omdat ie dan lekker kan afmaken?

Het lijkt me logischer om, bij afwezigheid van een meevoetballende en balvaste Jorgenson, gewoon met 11 man te voetballen ipv 10 + Kramer en dan met de creatieve mensen door de verdediging heen te combineren. :)
Het klopt wel wat je zegt, maar in uitwedstrijden (en thuis tegen Ajax/PSV) kom je makkelijker onder de druk uit als je GEEN Kramer opstelt. Die kan geen bal vasthouden of het spel verleggen. In thuiswedstrijden zal de druk van de tegenstander minder/nihil zijn, omdat ze weten dat er niets te halen valt. Het is heel anders voetballen thuis tegen een compacte tegenstander dan uit.

Nogmaals; ik ben helemaal geen fan van Kramer, integendeel. Alleen ik denk dat je er vanavond meer aan hebt dan bijvoorbeeld Larsson of Boetius in de spits. En wellicht zit ik er vanavond volledig naast.
pi_173893563
Stel Vente maar lekker op vanavond. Kramer alleen als pinchhitter gebruiken vanaf nu.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:45:15 #114
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173893949
Je kan Kramer wel een steekbal geven alleen staat hij dan vijf meter verder op de verkeerde plek.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 20 september 2017 @ 17:47:40 #115
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173894038
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Stel Vente maar lekker op vanavond. Kramer alleen als pinchhitter gebruiken vanaf nu.
Ik hoop het en dat hij er dan al drie heeft inliggen voor rust. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173894988
Dirkgod straks bij DWDD
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173895272
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 17:19 schreef fetX het volgende:
V

[..]

Nee, voor het afmaken. En dat bedoel ik met koppen. Je hebt juist helemaal niets aan Kramer als je de lange bal gaat hanteren. Met Kramer moet je er via het middenveld of de vleugels doorheen voetballen en dan een steekpass/voorzet geven. Dit moet via de zijkanten zeker lukken, alleen op het middenveld hebben we niet bijzonder veel creativiteit.

[..]

Het klopt wel wat je zegt, maar in uitwedstrijden (en thuis tegen Ajax/PSV) kom je makkelijker onder de druk uit als je GEEN Kramer opstelt. Die kan geen bal vasthouden of het spel verleggen. In thuiswedstrijden zal de druk van de tegenstander minder/nihil zijn, omdat ze weten dat er niets te halen valt. Het is heel anders voetballen thuis tegen een compacte tegenstander dan uit.

Nogmaals; ik ben helemaal geen fan van Kramer, integendeel. Alleen ik denk dat je er vanavond meer aan hebt dan bijvoorbeeld Larsson of Boetius in de spits. En wellicht zit ik er vanavond volledig naast.
Tsja, je bent het met iedereen eens dat "in moeilijkere wedstrijden wil je sowieso GEEN Kramer"

In 'makkelijkere' wedstrijden zie ik, en anderen met mij, alleen ook niet echt meerwaarde om voetballend met een man minder te spelen omdat er dan iemand in de 16 staat om een bal in te koppen. Dan zie ik liever een dynamische voorhoede die de verdediging koekoek speelt :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 20 september 2017 @ 19:07:43 #118
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173895490
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tsja, je bent het met iedereen eens dat "in moeilijkere wedstrijden wil je sowieso GEEN Kramer"

In 'makkelijkere' wedstrijden zie ik, en anderen met mij, alleen ook niet echt meerwaarde om voetballend met een man minder te spelen omdat er dan iemand in de 16 staat om een bal in te koppen. Dan zie ik liever een dynamische voorhoede die de verdediging koekoek speelt :P
Ik zie liever beide. Makkelijk scoren en dynamisch spelen. ;)

Ik denk dat je met Kramer in dit soort wedstrijden makkelijker/meer scoort dan met bijv Larsson voorin. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Wat dat betreft laat ik me graag verrassen.
  woensdag 20 september 2017 @ 19:11:28 #119
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173895558
Is de opstelling al bekend? Heb ik wat om over te lullen straks in de auto. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173895562
Gewoon met Toornstra als centrumspits beginnen.
pi_173895599
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gewoon met Toornstra als centrumspits beginnen.
zou kunnen en amrabat op zijn plek
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173895633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zou kunnen en amrabat op zijn plek
Ja, heb je twee problemen in één keer opgelost. Basisplaats voor zowel Amrabat als Toornstra, Kramer op de bank.
pi_173895654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:11 schreef MPC60 het volgende:
Is de opstelling al bekend? Heb ik wat om over te lullen straks in de auto. :D
uur voor de wedstijd wordt die meestal bekend gemaakt....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 19:18:34 #124
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173895715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

uur voor de wedstijd wordt die meestal bekend gemaakt....
Zal ook nooit eens een half uur eerder zijn he.....
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173895743
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Zal ook nooit eens een half uur eerder zijn he.....
het is allemaal busshit inderdaad

iedere trainer weet van zijn eigen team een dag van te voren al de opstelling alsof ze dan een opstelling anders gaan maken als de tegenstander zijn opstelling prijsgeeft

allemaal onzin
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 19:20:56 #126
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173895753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

het is allemaal busshit inderdaad

iedere trainer weet van zijn eigen team een dag van te voren al de opstelling alsof ze dan een opstelling anders gaan maken als de tegenstander zijn opstelling prijsgeeft

allemaal onzin
Ik vind alles best zolang kramer er maar niet in staat. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173895847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:20 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik vind alles best zolang kramer er maar niet in staat. :7
Er zullen een hoop mensen zijn die dat hopen vanavond

maar zal je net zien dat hij straks speelt en er 3 inlegt....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 19:26:59 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173895877
Feyenoord: Jones, Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Amrabat; Berghuis, Kramer, Larsson.

FR12.nl
pi_173895879
Amrabat en Larsson spelen.

Kramer ook....
pi_173895898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:26 schreef fetX het volgende:
Feyenoord: Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Amrabat; Berghuis, Kramer, Larsson.

FR12.nl
en Jones :)
pi_173895902
Boetius niet? rustdag?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 19:29:01 #132
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173895928
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

en Jones :)
Inderdaad. Aangepast. ;)

Boetius niet bij de selectie.
pi_173895929
fr12 speculeert gewoon

die weten niets maar pleuren gewoon een opstelling de ether in...sukkels
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173895939
RIjnmond geeft net de opstelling
pi_173895946
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Boetius niet bij de selectie.
is die ziek?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 20 september 2017 @ 19:30:56 #136
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173895981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

is die ziek?
Geen idee waarom hij er niet bij is. Lijkt me idd dat 'ie ziek is en/of licht geblesseerd?
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 19:30:56 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173895983
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:26 schreef fetX het volgende:
Feyenoord: Jones, Diks, Botteghin, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Toornstra, Amrabat; Berghuis, Kramer, Larsson.

FR12.nl
Kramer :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173895985
quote:
'Aanvoerder van Champions League-opponent Feyenoord verdacht van doping'
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173895993
#EXITGIO
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173895995
Ja als je Kramer maar lang genoeg opstelt zal 'ie best een keertje scoren.
#12 is not for sale!
pi_173896003
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173896015
waar zijn vilhena en boetius...

heel de linkerkant ontwricht

vragen om problemen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173896056
quote:
Fijn dat ze nog even erbij zetten wie een basisplek heeft terwijl dat daarboven gewoon te lezen valt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173896064
quote:
15s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:31 schreef Haringkop het volgende:
Ja als je Kramer maar lang genoeg opstelt zal 'ie best een keertje scoren.
En dan roept iedereen weer zie je wel! Goaltjesdief!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173896129
we gaan het zien...

amrabat vind ik logisch dat hij speelt

Larsson kwam ritme tekort werd beweerd, ben benieuwd of hij het nivo van Boetius kan halen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_173896229
Boetuis heeft blessure
pi_173896355
Geen St Juste, jammer.
pi_173896424
Benieuwd naar Larsson!

En Dirkgod _O_ (Bij DWDD, bedankt Caland).
  woensdag 20 september 2017 @ 19:48:54 #149
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173896465
Zit trouwens even DWDD te kijken. Gaat denk ik echt een prachtige docu worden over Dirk :)
pi_173896514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:48 schreef fetX het volgende:
Zit trouwens even DWDD te kijken. Gaat denk ik echt een prachtige docu worden over Dirk :)
Nu al wat mooie beelden gezien. Dirk _O_
pi_173896575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:48 schreef fetX het volgende:
Zit trouwens even DWDD te kijken. Gaat denk ik echt een prachtige docu worden over Dirk :)
Ik ga er zaterdag denk ik heen voor de wedstrijd :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173896743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:39 schreef macca728 het volgende:
Boetuis heeft blessure
Enig idee wat voor een blessure?
Weer Kramer had niet anders verwacht van Gio.🤔
pi_173896786
Nee hij had er zondag blijkbaar al wat last van.
pi_173896839
Boetius geblesseerd

Verrassend
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173896930
Wel opmerkelijk dat Gio niemand verder rust geeft behalve Vilhena dus. Al kan dat tegen NAC thuis ook nog gebeuren natuurlijk.

St Juste er in bijvoorbeeld.

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 20:12:10 ]
pi_173896956
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:11 schreef Typisch het volgende:
Wel opmerkelijk dat Gio niemand verder rust geeft behalve Vilhena dus. Al kan dat tegen NAC thuis ook nog gebeuren natuurlijk.

St Juste er in bijvoorbeeld.
Had hem wel graag gezien
pi_173896979
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:11 schreef Typisch het volgende:
Wel opmerkelijk dat Gio niemand verder rust geeft behalve Vilhena dus. Al kan dat tegen NAC thuis ook nog gebeuren natuurlijk.

St Juste er in bijvoorbeeld.
Of misschien speelt hij met het B-team en staat daarom Kramer erin

#GIOGOD
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 20 september 2017 @ 20:22:48 #158
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173897165
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ga er zaterdag denk ik heen voor de wedstrijd :)
Ik geef je groot gelijk.
pi_173897465
Hopelijk staan we niet na 2 minuten achter. :+
pi_173897545
Mario Been :r
Feyenoord Rotterdam
pi_173897554
Karimgod _O_
pi_173897556
Kramer gaat scoren vandaag, let maar op.
  woensdag 20 september 2017 @ 20:43:26 #163
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173897580
Hee Kramer, waarom staat die camera zo dicht op je?

'Omdat er veel over me gesproken is deze week denk ik' :D

Net in de catacomben :'). Kom op Feyenoord!
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 20:43:57 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173897592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:42 schreef WethouderHekking het volgende:
Kramer gaat scoren vandaag, let maar op.
En dan het vingertje voor zijn mond.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 september 2017 @ 20:45:21 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173897618
Immers God terug in de kuip !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173897651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers God terug in de kuip !
Dat we dat nog mogen mee maken.
pi_173897652
Jones wilde graag met zo'n start als de afgelopen wedstrijden. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173897662
Fantastisch begin weer.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 20:47:43 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173897672
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:47 schreef Wicky15 het volgende:
Fantastisch begin weer.
Het is wachten op de 0-1
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173897680
Eerste 2 minuten doorstaan _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173897707
Diks _O_
  woensdag 20 september 2017 @ 20:49:31 #172
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173897724
Slap begin zeg
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 20:50:12 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173897738
5 minuten en geen tegengoal *O*

Dit wordt een legendarische avond jongens :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173897748
Door die shirts van ADO denk ik continu dat ik naar Fortuna Sittard zit te kijken. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173897795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Door die shirts van ADO denk ik continu dat ik naar Fortuna Sittard zit te kijken. :')
Lang geleden hoor, dat we daar tegen gespeeld hebben
pi_173897811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:53 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Lang geleden hoor, dat we daar tegen gespeeld hebben
Ja, ik ben dan ook nog van de oude stempel. :P

Deze tenues lijken er precies op.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173897861
Diks is wel goed he
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173897903
Tempotje moet echt omhoog hoor ;(.
pi_173897989
Dat was bijna een prachtige bal van Amrabat.
pi_173898050
Kramer naar de eerste paal, je verwacht het niet.
pi_173898055
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Immers God terug in de kuip !
Van Immers naar Kramer. Lekker man
pi_173898131
Dit is ouderwets Feyenoord _O- Tering.
pi_173898133
Genieten :')
  woensdag 20 september 2017 @ 21:08:07 #184
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173898136
Jezus wat spelen we slecht
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 september 2017 @ 21:08:21 #185
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173898142
Je hebt geluk dat ADO niet kan afronden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 20 september 2017 @ 21:10:29 #186
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173898194
Wat is Haps aan het doen vandaag :')
pi_173898204
Haps is soms toch ook een clown
pi_173898207
#schuldvanimmerskramer
pi_173898232
Even het tempo hoger en het is direct gevaarlijk.
pi_173898327
Goed dat die tering-Kramer nou eens uitgefloten wordt na z'n lakse kut-gedrag en gepruts :r
Hoe lang moeten we dit nog aanzien Gio?
  woensdag 20 september 2017 @ 21:16:26 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173898332
Larsson heeft het ook nog niet echt
pi_173898333
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:10 schreef Sloggi het volgende:
#schuldvanimmerskramer
Kan toch geen toeval zijn dat Feyenoord iedere keer fkin slecht speelt met die gozer in de spits
pi_173898338
Diks betekent vrijwel altijd balverlies. :')

Haps heeft het ook niet vandaag. Nelom zou het beter doen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173898343
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:16 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Kan toch geen toeval zijn dat Feyenoord iedere keer fkin slecht speelt met die gozer in de spits
Is het ook niet. Geen dynamiek, geen snelheid, geen verrassing in het spel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 21:17:11 ]
pi_173898356
Die mag best op doel Bottegod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173898401
Kramer :')

Door je eigen kut aanname.
pi_173898420
Jammer, Kramer staat weer.
pi_173898427
quote:
7s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:16 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is het ook niet. Geen dynamiek, geen snelheid, geen verrassing in het spel.
Vermoeiend in ieder geval

Lekkere periode ook om met hem in de spits te moeten spelen
pi_173898451
Al mn niet legale streams werken niet. Maar zo te lezen mis ik niets.
pi_173898468
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:20 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Vermoeiend in ieder geval

Lekkere periode ook om met hem in de spits te moeten spelen
Moét dat?
pi_173898473
Zet Nelom maar op rechtsback

Dit slaat helemaal nergens op
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173898489
Ik vind die Basic Fit wel een leuk spelertje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173898492
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die Basic Fit wel een leuk spelertje.
:D
  woensdag 20 september 2017 @ 21:23:53 #204
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173898531
Feyenoord speelt tot nu toe elke keer 1 helft goed. Tweede helft wordt dus genieten.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 21:24:29 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173898545
Wat een armoede.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173898569
We komen ergens wel creativiteit te kort
Feyenoord Rotterdam
pi_173898573
Bring back Wilkshire
pi_173898597
Eindelijk een stream die werkt gevonden.
pi_173898606
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Eindelijk een stream die werkt gevonden.
Sterkte.
pi_173898621
Wat ontzettend matig tot bizar slecht _O-
pi_173898634
Kan iemand tegen Diks zeggen dat hij niet meer in het geel speelt
pi_173898639
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Sterkte.
Ik kijk mee net nadat de commentator zegt dat het niet best is bij Feyenoord. Dat wordt wat idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 21:28:06 ]
pi_173898660
Kan nog wel even duren voor de TT bewaarheidt wordt.
pi_173898697
quote:
12s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Moét dat?
Moet niet, maar gebeurt wel. Dit vond ik nou een perfecte wedstrijd om Vente op te stellen of een vleugelspeler in het midden te zetten. Nee, we kiezen dan natuurlijk weer voor de optie die de vorige keren ook al kut uitpakte. Het is eigenlijk een wonder te noemen dat Heracles gewonnen werd
pi_173898702
Diks zou een ideale speler zijn voor het volgende team van Frank de Boer.
Speelt namelijk van nature achteruit.
pi_173898735
Wat kut allemaal
pi_173898762
Op naar een betere 2e helft. ;( _O-
pi_173898765
Dat was nog wel een aardige voorzet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173898768
Ouderwets slecht Feyenoord gezien
pi_173898773
62% balbezit, KlaasGod is tevreden.
pi_173898774
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:31 schreef Scrummie het volgende:
Op naar een betere 2e helft. ;( _O-
Moet lukken :+
pi_173898801
Toch 2 kansen op het einde.
pi_173898818
Slechter dan Vitesse het deed kan gelukkig niet.
pi_173898829
Dit is wel treurig zeg. Hebben went bonnetje van Larsson nog? Heb toch liever die 6mln cash.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_173898851
Allemachtig wat is dit slecht. Die Diks speelt alles naar het geel. Kramer is weer ouderwets slap, Ahmadi met een linke bal door het midden, Botteghin die alles inlevert en vd Heijden die er weer wordt uitgelopen. Ouderwets genieten weer.
pi_173898879
Nac is ook goed bezig :')
pi_173898900
Nelom wisselen voor Diks en Bilal voor Kramer
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173898925
Dat zijn 45 minuten die ik nooit meer terug krijg
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_173898960
Wat is Kramer toch geweldig in de 16
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173899063
Hoelang gaan we dit nog krijgen voordat Gio door heeft dat dit echt niet kan
pi_173899300
Waar slaat dit op dan? :')
pi_173899316
Kom op fucking Feyenoord! Ik neem aan dat v Bronckhorst uit zijn naad is gegaan in de pauze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2017 21:50:21 ]
pi_173899392
Toornstra is het ook wel een beetje kwijt he
pi_173899422
Wat een ergernis zeg .
pi_173899425
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Toornstra is het ook wel een beetje kwijt he
Beetje veel ja :X
  woensdag 20 september 2017 @ 21:54:09 #236
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173899433
Mijn hemel wat broos allemaal
pi_173899452
Van mij hoeft die Kramer helemaal niet te jagen, hij loopt nu voor de sier een beetje naar zijn tegenstander. Totaal nutteloos.
pi_173899460
Zoals we nu spelen hadden we ook bij Swift kunnen verliezen
pi_173899475
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:53 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Beetje veel ja :X
Speelt echt dramatisch tot nu toe. Werkt hard maar totaal geen creativiteit.
pi_173899592
Krijg er oogkanjer van.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_173899631
Ja Kramer kop er dan eens eentje in jonge
pi_173899641
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:01 schreef Wicky15 het volgende:
Ja Kramer kop er dan eens eentje in jonge
Een of andere user vertelde me vanmiddag nog dat dat zijn kwaliteit was
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173899662
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:01 schreef Wicky15 het volgende:
Ja Kramer kop er dan eens eentje in jonge
3 goede kopkansen gehad, geen een op doel volgens mij :')
Feyenoord Rotterdam
pi_173899668
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Een of andere user vertelde me vanmiddag nog dat dat zijn kwaliteit was
Ik heb dat ook gelezen inderdaad. Misschien heeft die user er geen verstand van :{
pi_173899683
Waardeloze kut passing :r
  woensdag 20 september 2017 @ 22:03:47 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173899699
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:02 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Ik heb dat ook gelezen inderdaad. Misschien heeft die user er geen verstand van :{
Ik trek het boetekleed aan.
pi_173899700
Wisselen Gio
pi_173899709
Zonder Jorgenssen stort het hele team in
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:04:20 #249
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173899710
Man man man.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173899721
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik trek het boetekleed aan.
:D

Kan gebeuren.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:04:33 #251
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173899723
Haal die Diks er toch eraf. _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173899738
Jammer ook dat die verdediging ook gewoon zo kwetsbaar blijft
pi_173899757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
Jammer ook dat die verdediging ook gewoon zo kwetsbaar blijft
Met Nieuwkoop en Van Beek terug hoop ik dat dit straks beter staat.
pi_173899765
Bilalgod _O_
pi_173899768
Bilal op links pfff
pi_173899771
quote:
15s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:05 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Met Nieuwkoop en Van Beek terug hoop ik dat dit straks beter staat.
Op Van Beek zou ik niet direct vertrouwen :')
pi_173899775
Larsson maakt ook weinig indruk
pi_173899776
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:04 schreef onlogisch het volgende:
Haal die Diks er toch eraf. _O-
Een of andere user riep nog dat hij potentie had omdat hij zo leuk was gedebuteerd bij Vitesse
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173899778
TOPAANKOOP die Larsson _O-
blablablabla
pi_173899789
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Larsson maakt ook weinig indruk
Beetje een slapjanus, volgens mij de verkeerde gekocht, Zeneli op links nu erg goed.
pi_173899811
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:07 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Beetje een slapjanus, volgens mij de verkeerde gekocht, Zeneli op links nu erg goed.
Lekker opportunistisch :D
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:08:15 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173899815
Wat een droevenis.
Hopelijk duurt dit niet langer dan 90 min.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173899835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
Larsson maakt ook weinig indruk
Liep ook niet veel bij hem in de buurt met wie hij een combinatie kon aangaan (lees: Kramer).
pi_173899866
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:04 schreef Henrys het volgende:
Zonder Jorgenssen stort het hele team in
quote:
10s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Als Jorgensen wegvalt kan je dit Feyenoord gewoon opdoeken hoor.

#ziener
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173899881
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:08 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Lekker opportunistisch :D
Vind ik niet, die speelt erg veel sterker dan op rechts vorig jaar. Is ook een stuk feller.
pi_173899884
quote:
15s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:08 schreef Gert het volgende:
Wat een droevenis.
Hopelijk duurt dit niet langer dan 90 min.
Je zal er een tyfuseind voor gereden hebben en dan morgen weer moeten werken.
blablablabla
pi_173899910
Kan toch niet dat je voor elke bal en elk duel te laat bent ongeveer.
pi_173899915
Haps loopt ook weer moeilijk.

:')
pi_173899932
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:11 schreef Wicky15 het volgende:
Haps loopt ook weer moeilijk.

:')
Nelom loopt al warm
blablablabla
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:12:09 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173899948
quote:
9s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:09 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

#ziener
Laten we alsjeblieft niet doen alsof alles staat en valt met één speler _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173899958
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Laten we alsjeblieft niet doen alsof alles staat en valt met één speler _O-
Dat zie je toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173899961
Kankerkramer :')
blablablabla
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:13:06 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173899979
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zie je toch?
Vilhena en de Boeet ontbreken ook.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:13:47 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173899993
En met de Jorg in het veld blijft Diks pure aids en gaat Toornstra ook niet beter ballen. Die vent is het compleet kwijt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173900001
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zie je toch?
Ook Diks,Haps zijn enorme achteruitgang. En ons centrum is nog steeds kwetsbaar tegen snelle spitsen.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:14:56 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173900021
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:14 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ook Diks,Haps zijn enorme achteruitgang. En ons centrum is nog steeds kwetsbaar tegen snelle spitsen.
Zullen we vast een campagne starten? :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173900026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:13 schreef onlogisch het volgende:
En met de Jorg in het veld blijft Diks pure aids en gaat Toornstra ook niet beter ballen. Die vent is het compleet kwijt.
Die was zondag 2e helft wel echt goed hoor.
pi_173900050
He-he. Prima aanval.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:16:01 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173900051
Berghuisgod
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173900053
Koekoek
blablablabla
pi_173900054
Prima Bilal _O_
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:16:10 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173900058
KAMPIOENEN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173900060
Bilalgod moet het dan maar weer doen

Zoals altijd
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173900064
Bergheld _O_
  woensdag 20 september 2017 @ 22:16:25 #285
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_173900066
Hehe. Eindelijk. Wat een drama
pi_173900068
We worden weer verwend vandaag.
pi_173900082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:16 schreef Caland het volgende:
Bilalgod moet het dan maar weer doen

Zoals altijd
Dit. Waarheid.
pi_173900088
Bilal begint echt steeds beter te worden
blablablabla
pi_173900090
Goeie voorzet van Basacikoglu hoor ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:17:06 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173900093
Spelen ze helemaal koekie.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173900094
Berghaus _O_

Bilal _O_

Kramer :')
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:17:15 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173900097
Gelukkig hard geschoten. Want mikken ho maar.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:17:19 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173900099
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:16 schreef Elan het volgende:
Bilal begint echt steeds beter te worden
Gewoon basis zondag.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 20 september 2017 @ 22:17:34 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173900105
Bilal _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173900110
Ado weet weer waar ze staan
pi_173900115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gewoon basis zondag.
Zaterdag.
pi_173900135
Goed gedaan Bilal.
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:18:23 #298
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173900137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:17 schreef WethouderHekking het volgende:
Ado weet weer waar ze staan
Op de rand van 1-1..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173900163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:16 schreef Elan het volgende:
Bilal begint echt steeds beter te worden
Nu al beter dan Elia

Zou Elan zeggen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173900165
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Op de rand van 1-1..
Zou niet eens onverdiend zijn
  Moderator woensdag 20 september 2017 @ 22:19:22 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173900166
Badder gaat nog gelijk krijgen met zijn tt
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')