U vraagt, wij draaien. Dit is een ruwe eerste schets maar dan snap je de indeling wel een beetje. Dit is dus de begane grond, kantoor aan de voorkant, slaapkamer met ensuite en inloopkast achter. Het kantoor is trouwens veel te klein ingetekend op deze floorplanner, het huis is zo'n 2 meter te kort op deze tekening, de meterkast staat er niet op en de deur is nu gewoon een doorgang die tegen de trap aanzit. De kitchenette is hier ook nog niet op ingetekend, het idee van de enorme bank hebben we geschrapt. Op die muur tegen de trap komen 2 deurtjes. Deurtje 1 is stiekem een ladefrontje voor extra opslag. Deurtje 2 zit de wasmachine achter. Die hele wand wordt trouwens uit hetzelfde materiaal gemaakt als het bureau en de kitchenette (dus multiplex).quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat? de wasmachine komt onder de trap? Ik ben benieuwd naar de indeling van jullie huis
Je nick!quote:Op maandag 9 april 2018 20:11 schreef Six. het volgende:
Lucky guy. Wil ik ook wel, een vriendin die me carte blanche geeft (op klus gebied)
Mooie klus trouwens 👍
quote:Op woensdag 11 april 2018 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
and if the devil is six
Then God is seven
Ontspannen op ze tijd moet ook gebeuren, je kunt niet altijd blijven bikkelenquote:Op zondag 22 april 2018 08:56 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft een weekje klusvrij gehad. Gisteren lekker samen in de sauna liggen poedelen. Straks groots inslaan, ff kijken naar multiplex, spotjes, nog wat lichtknopjes. En we zijn we zo'n beetje klaar om de vloerboer terug te laten komen voor de egaline laag.
Inkopen is ook belangrijkquote:Op zondag 22 april 2018 08:56 schreef Seven. het volgende:
Six. heeft een weekje klusvrij gehad. Gisteren lekker samen in de sauna liggen poedelen. Straks groots inslaan, ff kijken naar multiplex, spotjes, nog wat lichtknopjes. En we zijn we zo'n beetje klaar om de vloerboer terug te laten komen voor de egaline laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |