abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_178397272
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:56 schreef kree het volgende:
Ik kan me nog wel herinneren dat toen we vroeger met het vliegtuig op vakantie gingen dat je in de cockpit mocht kijken.

Weet zelfs nog dat ik een keer op schoot heb gezeten bij de piloot en mocht "sturen" zal wel autopilot zijn geweest uiteraard, maar dat wist ik toen niet

Ook liet hij allerlei belletjes en dingetjes horen.

Niet dat dat nu ooit nog zal gebeuren met een passagiersvlucht :P
Mijn zoon tot drie maal toe nog een paar jaar geleden. Geen probleem als je het discreet aan de stewardess vraagt (zodat niet elk kind k plotseling wil). Kwam ze 'm op een geschikt moment ophalen, ouders mogen niet mee natuurlijk.
Hij vloog toen al 737 en 747 op de PC. Achteraf hoorde ik dat de piloot genoot dat hij de meeste knoppen kon aanwijzen.

Wat niet meer mag: leraren die je aan je oren trekken om je de klas uit te krijgen (ja dan ben ik niet vergeten juffrouw "heks" de Graaf) ik wacht op een #metro voor dit soort gevallen en ik ben binnen.
pi_178399352
Zou er wellicht niet teveel meer mogen nu?
Veel dingen zijn nl wel te snappen en ook waarom, alleen totaal gericht op verkeerde personen en dat irriteert iedereen natuurlijk

enne was ook flightsim fan altijd hahaha. hmmms die username van je ook ook Touch of Go around?

Gok maar even :P

[ Bericht 39% gewijzigd door kree op 09-04-2018 06:49:38 ]
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')