abonnement Unibet Coolblue
pi_173787542
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:02 schreef dimmak het volgende:
Wel een top moment om een subforum te openen trouwens. _O-
Ze hebben er maar 6 weken over gedaan :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173787557
Van 176 mld naar 100mld in 14 dagen, maand van de waves en lisk rebrand :+ De markt lijkt het weer wel.
Lambo of Rekt
pi_173787606
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze hebben er maar 6 weken over gedaan :')
Ja want we gingen zo lekker op de hype inspringen enzo _O- :D
pi_173787687
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:06 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja want we gingen zo lekker op de hype inspringen enzo _O- :D
Was maar 1 iemand die een subforum kon aanmaken en die was op vakantie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173787697
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen holder die snel geld wilt verdienen maar ik vind je heel cool met je trading skills
Mwah, eerder gezond verstand dan trading skills. Alts = vehicle voor meer BTC. De coin of het project maakt het me voorlopig niet meer uit, dat leidt vaak meer tot emotie dan tot solide FA.

Mijn bot pakt ze op en verkoopt ze bij volume drops en <indicator xyz> crossover (of koerswijziging), en dan wachten op de volgende. Doorgaans 10+% per coin, best lekker op een paar BTC per order. Soms springt hij weer in bij dezelfde coin, klaar voor de volgende spike. Auto-stop loss, dynamische budgets op basis van 'signal strength'. Tegen deze profits kun je niet HODL-en of Cryptopia-scouten, wat een mierenwerk was dat. En je slaapt een stuk geruster. Ook wat waard. :)

Whitepapers lees ik niet meer, te veel gedaan. Veel mooie projecten, maar imo te vroeg voor long term investeren. "Perfect entry here, x4 this year", en dan zie ik een GitHub om te janken, een onrealistische roadmap en vijf projecten die hetzelfde proberen te doen. Hoe kunnen mensen elkaar in godsnaam toch zo voor de gek houden? Ik was er op een gegeven moment gewoon flauw van.

Deze mindset had ik eerst niet (integendeel), maar je brandt je vaak genoeg aan de naïviteit en de volatiliteit voordat je beseft hoe veel geld (en tijd) je daadwerkelijk kunt verdienen als je de emotie erbuiten kun laten met behulp van automatisering - en dan heb ik het niet over een afgewaterde Haasbot of leonArdo die een beetje eenzaam 2% loopt te scalpen op een random coin. Kijk eens naar de enorme spikes en drops die bepaalde coins maken in crypto. 30-40-50%, dáár zit het geld. En de meeste van die pumps passen allemaal in hetzelfde patroon. Zelfs als je er ééntje per dag pakt is het al mooi. Leverage doet veel.

Uiteindelijk wil ik gewoon meer geld hebben en vrij zijn van stress, waar doe je het anders voor? Dan heb ik geen tijd voor dit hold/panic/buy/herevaluatie-circus elke keer. En als jij morgen een mooie token launched en die uiteindelijk tractie krijgt, dan pakt mijn bot hem op een gegeven moment ook wel, vlak voordat hij in de versnelling gaat. Gaat jouw prijs ook omhoog. :D
pi_173787710
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Mwah, eerder gezond verstand dan trading skills. Alts = vehicle voor meer BTC. De coin of het project maakt het me voorlopig niet meer uit, dat leidt vaak meer tot emotie dan tot solide FA.

Mijn bot pakt ze op en verkoopt ze bij volume drops en <indicator xyz> crossover (of koerswijziging), en dan wachten op de volgende. Doorgaans 10+% per coin, best lekker op een paar BTC per order. Soms springt hij weer in bij dezelfde coin, klaar voor de volgende spike. Auto-stop loss, dynamische budgets op basis van 'signal strength'. Tegen deze profits kun je niet HODL-en of Cryptopia-scouten, wat een mierenwerk was dat. En je slaapt een stuk geruster. Ook wat waard. :)

Whitepapers lees ik niet meer, te veel gedaan. Veel mooie projecten, maar imo te vroeg voor long term investeren. "Perfect entry here, x4 this year", en dan zie ik een GitHub om te janken, een onrealistische roadmap en vijf projecten die hetzelfde proberen te doen. Hoe kunnen mensen elkaar in godsnaam toch zo voor de gek houden? Ik was er op een gegeven moment gewoon flauw van.

Deze mindset had ik eerst niet (integendeel), maar je brandt je vaak genoeg aan de naïviteit en de volatiliteit voordat je beseft hoe veel geld (en tijd) je daadwerkelijk kunt verdienen als je de emotie erbuiten kun laten met behulp van automatisering - en dan heb ik het niet over een afgewaterde Haasbot of leonArdo die een beetje eenzaam 2% loopt te scalpen op een random coin. Kijk eens naar de enorme spikes en drops die bepaalde coins maken in crypto. 30-40-50%, dáár zit het geld. En de meeste van die pumps passen allemaal in hetzelfde patroon. Zelfs als je er ééntje per dag pakt is het al mooi. Leverage doet veel.

Uiteindelijk wil ik gewoon meer geld hebben en vrij zijn van stress, waar doe je het anders voor? Dan heb ik geen tijd voor dit hold/panic/buy/herevaluatie-circus elke keer. En als jij morgen een mooie token launched en die uiteindelijk tractie krijgt, dan pakt mijn bot hem op een gegeven moment ook wel, vlak voordat hij in de versnelling gaat. Gaat jouw prijs ook omhoog. :D
Welke bot gebruik je?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173787762
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Welke bot gebruik je?
De vraag is eerder; welke API gebruik je?
Lambo of Rekt
pi_173787807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:02 schreef dimmak het volgende:
Wel een top moment om een subforum te openen trouwens. _O-
Dat gebeurde de vorige keer ook, dikke crash en daarna kwam er bijna niemand meer. Daarna werd het cryptoforum weer gesloten.
pi_173787813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:19 schreef Vesz het volgende:

[..]

Dat gebeurde de vorige keer ook, dikke crash en daarna kwam er bijna niemand meer. Daarna werd het cryptoforum weer gesloten.
Daarom haalde ik het ook aan. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:22:10 #210
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173787849
OKCoin onder de 17.000CNY gekomen :o

First stop: Sub $3000 :o
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173787874
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Welke bot gebruik je?
Zelfs iets gefabriceerd met Scala/Akka/Redis en vervolgens op Heroku geparkeerd. Ik kwam op een gegeven moment tot de conclusie dat verreweg de meeste (for sale) bots eerder 'controlled opposition' zijn: net profitabel genoeg om 'geloofwaardig te zijn' (en je af te leiden van zelf een bot maken), maar 'rijk' zul je er nooit mee worden... al helemaal niet versus buy&hold van Cryptopia spul.

Met andere woorden: de echt profitabele bots worden niet (zomaar) verkocht. Zelfbouw blijft dan over.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

De vraag is eerder; welke API gebruik je?
Nah. Cryptotrader.org is een leuk platform, maar uiteindelijk wil je niet beperkt worden door wat dan ook. En mijn API keys houd ik ook liever zelf.

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:22 schreef TimKuik het volgende:
OKCoin onder de 17.000CNY gekomen :o

First stop: Sub $3000 :o
Het zijn berige tijden. :o
pi_173788043
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:02 schreef dimmak het volgende:
Wel een top moment om een subforum te openen trouwens. _O-
'
:7

Wat een teringzooi zeg tijd dat China gewoon lekker oprot :W
pi_173788074
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zelfs iets gefabriceerd met Scala/Akka/Redis en vervolgens op Heroku geparkeerd. Ik kwam op een gegeven moment tot de conclusie dat verreweg de meeste (for sale) bots eerder 'controlled opposition' zijn: net profitabel genoeg om 'geloofwaardig te zijn' (en je af te leiden van zelf een bot maken), maar 'rijk' zul je er nooit mee worden... al helemaal niet versus buy&hold van Cryptopia spul.

Met andere woorden: de echt profitabele bots worden niet (zomaar) verkocht. Zelfbouw blijft dan over.
Duidelijk. Ik heb ook al zitten kloten met bots maar ook niet het gewenste resultaat. Zelfbouw heb ik helaas de kennis niet voor.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 10:34:25 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173788078
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:06 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja want we gingen zo lekker op de hype inspringen enzo _O- :D
Als het aan mij lag, was ie in augustus al open :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_173788088
Aldus insiders gaan de Chinese exchanges gewoon weer open als ze een nieuwe licentie aangevraagd hebben en uiteraard ook goedgekeurd worden.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 september 2017 @ 10:35:04 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_173788090
Vanmiddag maar mijn verliezen weer aanvullen :P
Ik kom hier rijker uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:35:57 #217
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173788106
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173788111
Nieuwe hypotheek afgesloten en alles in crypto gestopt.
pi_173788133
quote:
TradingWhaIe twitterde op vrijdag 15-09-2017 om 10:26:32 Spoken to someone @ Yobtc. No licenses were needed before 9/4. It's likely that exchanges reopen once they get new licenses.$btc #bitcoin reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173788152
quote:
Maar ja wat stelt zo'n exchange nou eigenlijk voor? Het lijkt niet meer dan dit? https://coinmarketcap.com/exchanges/yobtc/
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:57:28 #221
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_173788427
https://www.reddit.com/r/(...)e_btc_forum_beijing/

Ik hoop niet dat dit waar is... Anders gaan we een mooie weekend-dip tegemoet.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_173788466
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:57 schreef TimKuik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e_btc_forum_beijing/

Ik hoop niet dat dit waar is... Anders gaan we een mooie weekend-dip tegemoet.
Ik zie alleen wat chinese tekens en 15-9-2017, wat staat er precies?
٩๏̯͡๏)۶
pi_173788531
Ik geloof dat we de 2000 dollar nog wel gaan bereiken. Alle exchanges voor China gaan sluiten.
pi_173788538
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:57 schreef TimKuik het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e_btc_forum_beijing/

Ik hoop niet dat dit waar is... Anders gaan we een mooie weekend-dip tegemoet.
Ik probeer de comments te begrijpen via Google translate.

pi_173788553
Zelf zit ik te wachten op het juiste moment voor de komende tijd om extra btc en neo in te kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')