abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 september 2017 @ 11:51:33 #1
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173617722
Welkom in het feedbacktopic van BTC :W. Uw mods Typisch en Zith heten u van harte welkom.

Vrijwel alle feedback is welkom hier. Bevalt een specifieke post je niet? Druk even op de Rapporteer-knop bij de post! De mods krijgen dan speciaal een melding.

[ Bericht 77% gewijzigd door Zith op 09-09-2017 23:26:15 ]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 14 september 2017 @ 19:59:57 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_173778184
FiPo :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_173778237
Het mag even 2 jaar duren, maar het eigen subforum mag weer terug :)
Forcefield City Bewoner
pi_173778509
Present bitchessss! Wat een glorieuze gebeurtenis op deze rode dag :D
pi_173778760
Party time *O*

pi_173781300
Eindelijk weer het goede oude forum terug *O* nostalgisch bijna, was een -relatief- gezellig forum in 2013/2014.

Succes Typisch & Zith (ik zal je nooit helemaal serieus kunnen nemen na dat topic "ik wordt zo beroofd" in de McDonald's in Lyon) (al is het alleen al vanwege ik wordt :@) en bij Typisch omdat 'ie een Feyenoorder is :+ (grapje Typ)

Hopelijk worden de trolletjes buiten het forum gehouden. ^O^
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 21:55:49 #7
230491 Zith
pls tip
pi_173781517
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:49 schreef Toto69 het volgende:
Eindelijk weer het goede oude forum terug *O* nostalgisch bijna, was een -relatief- gezellig forum in 2013/2014.

(ik zal je nooit helemaal serieus kunnen nemen na dat topic "ik wordt zo beroofd" in de McDonald's in Lyon) (al is het alleen al vanwege ik wordt :@)
11 jaar lang ' ik wordt' en mijn mcdonald's avontuur onthouden :')

Ennuh, check deze FB / Mag BIT weer open?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173781642
Succes gasten!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2017 @ 23:20:04 #9
862 Arcee
Look closer
pi_173784640
quote:
Done. :)
pi_173967883
Zou het misschien een idee zijn om een topic (eventueel sticky) te plaatsen met een FAQ en een begrippen/termenlijst? Ik ben een enorme noob op zowel het gebied van cryptocurrencies als financiën en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
In sommige topics krijg ik behoorlijk wat vraagtekens, maar ik vind het ook niet tof om zo'n topic te vervuilen met vragen waarvan iedereen het antwoord natuurlijk allang weet.
En aangezien het FOK! is en niet die andere site waar iedere vraag wordt neergesabeld met "zoek zelf maar op" denk ik dat zo'n naslagwerk wel past. Denk ik.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_173968071
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:13 schreef Ridocar het volgende:
Zou het misschien een idee zijn om een topic (eventueel sticky) te plaatsen met een FAQ en een begrippen/termenlijst? Ik ben een enorme noob op zowel het gebied van cryptocurrencies als financiën en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
In sommige topics krijg ik behoorlijk wat vraagtekens, maar ik vind het ook niet tof om zo'n topic te vervuilen met vragen waarvan iedereen het antwoord natuurlijk allang weet.
En aangezien het FOK! is en niet die andere site waar iedere vraag wordt neergesabeld met "zoek zelf maar op" denk ik dat zo'n naslagwerk wel past. Denk ik.
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Je kunt hier alle vragen stellen zonder je er voor te hoeven schamen. :Y De moeite waard om eens door te scrollen.
pi_173969009
quote:
14s.gif Op zondag 24 september 2017 16:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Je kunt hier alle vragen stellen zonder je er voor te hoeven schamen. :Y De moeite waard om eens door te scrollen.
Die had ik ook al gezien. Maar ik mis nog een FAQ en een begrippenlijst.

Niet dat de op niet goed is hoor, maar ik dacht zelf aan uitbreiding ervan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ridocar op 24-09-2017 23:59:44 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_174161747
quote:
Zal hem doorplaatsen. Moeten we hem wel even snel vol posten. :+
pi_174161786
Wat is doorplaatsen?
pi_174161829
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 12:10 schreef Cyanide- het volgende:
Wat is doorplaatsen?
Verplaatsen, doorplaatsen. Hoe je het noemen wil. Hij staat nu in dit forum.
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic
pi_174163284
_O_
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 november 2017 @ 20:52:41 #19
163650 Greys
pi_175074779
Kan het Beginnerstopic aan het vorige deel worden gekoppeld ajb :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175078509
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 november 2017 20:52 schreef Greys het volgende:
Kan het Beginnerstopic aan het vorige deel worden gekoppeld ajb :)
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen
gedaan
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 november 2017 @ 23:00:54 #21
163650 Greys
pi_175078554
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175330846
Ja, laten we geen advertenties hier plaatsen. Posts verwijderd, hoort ook niet in feedback verder.


Mocht je iets bij willen dragen mbt bots, kun je dit topic eens checken: BTC / Het grote Cryptocurrency-Fok!-bot topic

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2017 00:11:58 ]
pi_175379609
Ik vind dat de mods het uitmuntend doen hier ^O^
Lambo of Rekt
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:10:30 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176008976
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:15 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind dat de mods het uitmuntend doen hier ^O^
Ik niet. Waarom wordt er nooit tegen randdebielen als klaas of xminator opgetreden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176009196
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik niet. Waarom wordt er nooit tegen randdebielen als klaas of xminator opgetreden?
Als iedereen blijft reageren op Klaas, dan helpt dat niet echt he.
pi_176009383
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik niet. Waarom wordt er nooit tegen randdebielen als klaas of xminator opgetreden?
Wat wil je dan precies dat er gaat gebeuren?

Ben niet van de gedachtenpolitie. Zolang er niets ernstigs gebeurt kan elke user gewoon meeposten.
  dinsdag 26 december 2017 @ 11:46:43 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176009902
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 11:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat wil je dan precies dat er gaat gebeuren?

Ben niet van de gedachtenpolitie. Zolang er niets ernstigs gebeurt kan elke user gewoon meeposten.
Oke duidelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176282557
De SC is één grote schreeuwboel geworden. Ik mis een plek waar we inhoudelijk kunnen discussiëren over potentie en lange termijn investeringen. Is er plaats voor een 2e slowchat waar gemodereerd gaat worden? Of het huist niet onder de noemer slowchat zetten?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176283181
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:43 schreef dimmak het volgende:
De SC is één grote schreeuwboel geworden. Ik mis een plek waar we inhoudelijk kunnen discussiëren over potentie en lange termijn investeringen. Is er plaats voor een 2e slowchat waar gemodereerd gaat worden? Of het huist niet onder de noemer slowchat zetten?
Eens met bovenstaande, alleen een apart topic hebben we al een aantal keer geprobeerd.
Lambo of Rekt
pi_176283361
quote:
9s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:05 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Eens met bovenstaande, alleen een apart topic hebben we al een aantal keer geprobeerd.
De SC is op deze manier verpest. 5 topics per dag en het gaat helemaal nergens over. :P Helemaal prima, maar voor mij is de lol er zo af.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176283395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

De SC is op deze manier verpest. 5 topics per dag en het gaat helemaal nergens over. :P Helemaal prima, maar voor mij is de lol er zo af.
Ja ik ben het ermee eens... Maar ik weet geen alternatief.
Lambo of Rekt
pi_176292147
Is BTC nog steeds een tijdelijk forum?
pi_176306705
Waarom stellen ze dan ook niet wat van die ‘oldbies’ zoals ze zichzelf zo graag noemen aan als mod. Dan modden hun toch de SC? Zouden weinig mensen problemen mee hebben lijkt me.
Want de mods die hier nu zitten doen die uberhaupt wel iets? Die zijn hier neergezet omdat ze wat ervaring hebben, maar verder ook niet.

En ik hou forumbreed ook wel van een beetje onzin, maar een fora als crypto moeten lekker serieus blijven. Is denk ik ook voor Fok de enige manier om nog te overleven.
U MAD?
pi_176306963
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom stellen ze dan ook niet wat van die ‘oldbies’ zoals ze zichzelf zo graag noemen aan als mod. Dan modden hun toch de SC? Zouden weinig mensen problemen mee hebben lijkt me.
Want de mods die hier nu zitten doen die uberhaupt wel iets? Die zijn hier neergezet omdat ze wat ervaring hebben, maar verder ook niet.

En ik hou forumbreed ook wel van een beetje onzin, maar een fora als crypto moeten lekker serieus blijven. Is denk ik ook voor Fok de enige manier om nog te overleven.
Zo werkt het niet. FOK! is FOK! en in elk forumdeel mag je hetzelfde posten.

Bovendien vind ik je conclusie dat de huidige mods niet zoveel zouden doen bizar en nogal ondankbaar. Wat weet jij er nou helemaal van?
pi_176307744
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. FOK! is FOK! en in elk forumdeel mag je hetzelfde posten.

Bovendien vind ik je conclusie dat de huidige mods niet zoveel zouden doen bizar en nogal ondankbaar. Wat weet jij er nou helemaal van?
Dan kom zelf eens met ideeen, grote jongen.
Veel kankeren maar oplossingen aandragen ho maar.

En dat je in ieder forumdeel hetzelfde mag posten is natuurlijk de reinste onzin. Maar dat weet je zelf ook.
U MAD?
pi_176309285
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan kom zelf eens met ideeen, grote jongen.
Veel kankeren maar oplossingen aandragen ho maar.

En dat je in ieder forumdeel hetzelfde mag posten is natuurlijk de reinste onzin. Maar dat weet je zelf ook.
Ik kanker niet, dat doe jij, ik wil niets opgelost zien.

Je snapt overigens toch wel wat ik bedoel? De policy is gewoon de policy, geen enkel subfora heeft een eigen policy.
pi_176317472
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef Scrummie het volgende:
Is BTC nog steeds een tijdelijk forum?
Volgens mij is dat vaak een begin en kan je het vanzelf 'ontgroeien' als forum.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:13 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom stellen ze dan ook niet wat van die ‘oldbies’ zoals ze zichzelf zo graag noemen aan als mod. Dan modden hun toch de SC? Zouden weinig mensen problemen mee hebben lijkt me.
Want de mods die hier nu zitten doen die uberhaupt wel iets? Die zijn hier neergezet omdat ze wat ervaring hebben, maar verder ook niet.

En ik hou forumbreed ook wel van een beetje onzin, maar een fora als crypto moeten lekker serieus blijven. Is denk ik ook voor Fok de enige manier om nog te overleven.
FOK! is geen plek waar mods als een maniak alle posts die een beetje uit de bocht schieten moeten gaan aanpassen of verwijderen, dan ben je hier niet op de juiste plek. In elk ander topic dan de SC zal er ook harder opgetreden worden tegen bagger, als daar aanleiding voor is. Een slow chat mag nou eenmaal gaan over alles, ook over ''MOON'' en ''HAHA LULZ NOOB'', dat zijn niet onze regels maar dat is forumbreed zo.

Wat stel jij voor en hoe zou jij dat willen zien? :)
Doe anders even een mailtje naar forum@fok.nl of een uitgebreide PM naar Zith, mij of één van de FA's met jouw suggesties. Dan kunnen we er naar kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 10:42:34 #38
163650 Greys
pi_176319025
Uit nieuwsgierigheid even meegelezen maar misschien proberen toch wat andere topics erbij te openen om de SC wat te 'ontlasten' zeg maar? Bv een Coinfliptopic voor mensen die tegen elkaar willen gillen wat ze denken dat er gaat stijgen voor een daytrade etc. Dan heb je de meeste MOOOOOOOOON's misschien al elders. :P Ik noem maar wat hoor. Of een Exchanges topic voor alles (nieuws/klachten) over de verschillende exchanges. Dat soort dingen. Topic over nieuwe coins. Misschien werkt het, misschien niet, maar proberen kan geen kwaad denk ik. Ook een 'Cryptotalk zonder SC' topic is een simpele mogelijkheid. Moet daar wel gemod worden. En dat de SC dan overblijft voor al het wildeweggeleuter.

Is maar een idee. Kijk maar. Ik heb op zich weinig klachten omdat ik overal langs scroll wat me niet interesseert maar ik snap wel dat er mensen zijn die het zonde van dit subforum vinden hoe het nu gaat en dat er mensen om wegblijven. Met zoiets hots als crypto zou het een mega druk en tof forum kunnen zijn/worden. Goed voor FOK.

[ Bericht 17% gewijzigd door Greys op 06-01-2018 10:49:02 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2018 @ 10:55:23 #39
230491 Zith
pls tip
pi_176319241
Een coin flip SC zou ik niet per se tegen zijn. De huidige slowchat is onleesbaar... Maar geen idee waar de originele slowchat dan over zou moeten gaan en hoe je die regels implementeert. Waar zou je het over moeten hebben?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 11:11:04 #40
163650 Greys
pi_176319501
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:55 schreef Zith het volgende:
Een coin flip SC zou ik niet per se tegen zijn. De huidige slowchat is onleesbaar... Maar geen idee waar de originele slowchat dan over zou moeten gaan en hoe je die regels implementeert. Waar zou je het over moeten hebben?
Daar zou je denk ik niet te krampachtig over moeten doen. In de SC mag zo ongeveer alles. Maar je kunt degenen die heel enthousiast over zo ongeveer elke stijging en daling een post maken naar het Coinfliptopic verwijzen. Laat ze daar maar lekker gillen wat ze gaan kopen en verkopen etc.

Aan de andere kant, als mensen de SC te onzinnig vinden geworden, is dat een beetje omgekeerde wereld ergens. Maak dan gewoon tevens een serieus cryptotopic waar SC en moon en shitcoin posts NIET mogen en verwijderd worden. Klaar dan toch? Lijkt mij de meest simpele oplossing. Tis ergens raar dat zo'n topic er niet is. De SC voor de massa en alles mag, de niet-SC voor de serieuzere praat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176328981
SC is echt een onleesbare reeks geworden, met vooral veel mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
pi_176329469
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SC is echt een onleesbare reeks geworden, met vooral veel mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.
Wat zou jij graag zien?
Ik wil het best proberen met een 'serieuzere' topicreeks, a la Tweakers. Maar dat moet wel goed gedaan worden. :+

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 20:10:04 ]
pi_176329937
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zou jij graag zien?
Ik wil het best proberen met een 'serieuzere' topicreeks, a la Tweakers. Maar dat moet wel goed gedaan worden. :+
Ik hoop eigenlijk dat de mensen die zich aangesproken zouden moeten voelen hun gedrag wat aanpassen. Wat meer inhoudelijk en wat minder op elkaar hakken. Ik zie zo niet hoe je dit kan modden.
pi_176353418
quote:
13s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:50 schreef alilami het volgende:
Mensen die geen coins shillen, hebben geen eigen mening, zijn meelopers.
Kan er eens opgetreden worden tegen dit soort berichten ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176353434
Eerst optreden tegen dit soort lui.

quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:33 schreef Kyran het volgende:
Sommige mensen hebben echt niks beters te doen dan de hele dag 1 coin te shillen hier? De tering zeg ....
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176353610
Ik had het al in het topic geschreven maar in FB kan het ook nog wel:
quote:
13s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:50 schreef alilami het volgende:
Mensen die geen coins shillen, hebben geen eigen mening, zijn meelopers.
Dit soort gezeur is echt ontzettend vervelend. Ik erger me hier al tijden aan en ik ben vast niet de enige. Het is niet leuk, het is niet grappig en het voegt niets interessants toe. Het is alleen maar ontzettend vervelend en kinderachtig. Het verziekt deze reeks. Kap daar eens mee.

En dat geldt voor nog wel meer posts die dagelijks in allerlei variaties terugkeren.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_176353955
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zou jij graag zien?
Ik wil het best proberen met een 'serieuzere' topicreeks, a la Tweakers. Maar dat moet wel goed gedaan worden. :+
Ik denk dat een serieus topic wel een goede toevoeging zou zijn. De SC is geheel inhoudsloos geworden. Een topic waarbij men wat dieper op coins en dergelijke kan ingaan lijkt me veel boeiender dan een loze SC. Gevaar is alleen wel dat dan niemand meer in de SC komt en het serieuze topic rap afglijdt, wat weer veel moderatietijd kan kosten voor jullie.
pi_176354655
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:36 schreef alilami het volgende:
Poll: Wie zijn de meest vervelende groep users in dit topic?
Users die janken om mod-ingrijpen
XRP FUD'ers
XRP shillers
N00bs
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze user blijft maar doorgaan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176601359
Het was weer flink raak in de SC vanavond. Is het een idee om wat meer op te treden tegen "op de man" posts? Die voegen echt helemaal niets toe en zijn louter sfeerverziekend.
pi_176841508
Hehe. Eindelijk uitleg kunnen vinden in duidelijke taal.
Ik heb deze week weer wat te lezen en hopelijk ben ik er op tijd bij voor die wanchain.
pi_176855603
Kan men die Banshee eens bannen uit het VeChain topic? Bedankt. Praat alleen maar poep.
pi_176857032
quote:
10s.gif Op woensdag 31 januari 2018 08:57 schreef Faeroer het volgende:
Kan men die Banshee eens bannen uit het VeChain topic? Bedankt. Praat alleen maar poep.
En er dan nog 10 baggerposts achteraan verwijderen van overige users?

Wees eens eerlijk en kijk het VEN topic eens na. Hoeveel goede posts staan daar nou daadwerkelijk in? Het is niet één user die een topic verziekt.

Verder is een topic ban niet echt een ding op de foks.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 10:43:42 ]
pi_176857076
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

En er dan nog 10 baggerposts achteraan verwijderen van overige users?

Wees eens eerlijk en kijk het VEN topic eens na. Hoeveel goede posts staan daar nou daadwerkelijk in? Het is niet één user die een topic verziekt.

Verder is een topic ban niet echt een ding op de foks.
Maak dan iemand mod voor alleen het VeChain topic, dan ruimt het lekker op.
  woensdag 31 januari 2018 @ 10:47:34 #55
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176857100
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:43 schreef Typisch het volgende:

[..]

En er dan nog 10 baggerposts achteraan verwijderen van overige users?

Wees eens eerlijk en kijk het VEN topic eens na. Hoeveel goede posts staan daar nou daadwerkelijk in? Het is niet één user die een topic verziekt.

Verder is een topic ban niet echt een ding op de foks.
Die zogenaamde baggerposts zijn meestal reacties op hem.

En een baggerpost vind ik een nutteloze oneliner die geen discussie aanwakkert en die ook niet aansluit bij de rest van het topic.

Reacties van mensen op elkaar zie ik niet als bagger, maar jij blijkbaar wel.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176857145
quote:
3s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die zogenaamde baggerposts zijn meestal reacties op hem.

En een baggerpost vind ik een nutteloze oneliner die geen discussie aanwakkert en die ook niet aansluit bij de rest van het topic.

Reacties van mensen op elkaar zie ik niet als bagger, maar jij blijkbaar wel.
Een verzameling van één pagina:
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:15 schreef tha_dark het volgende:
Venmaand. _O_
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:18 schreef MichaelScott het volgende:
Zal ik alvast mijn Lambo bestellen of wacht ik daar het beste nog een maandje mee?
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 12:29 schreef Hoffman24 het volgende:

[..]

Wacht nog een maandje, en bestel er meteen twee :7
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Wil ik net VEN gaan buyen zie ik hem alleen maar dalen. Inkoop momentje of instortmomentje?

Jackson

:{²
quote:
18s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:21 schreef Kerol het volgende:

[..]

In plaats van dit iedere dag te vragen, doe het gewoon.
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Done! Ik heb 30 verse VEN dukaten op mijn chest liggen.

:{²
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
When Lambo? 👀
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kutcoin met zijn daling. Alles verkocht.
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 15:59 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Morgen naar de voedselbank, dit komt nooit meer goed :'(
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:04 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ga met je mee :'(
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:04 schreef Kyran het volgende:
Van Lambo street race, naar winkelwagen race bij de voedselbank :(
quote:
15s.gif Op maandag 29 januari 2018 16:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo, je hebt er wel erg veel vertrouwen in. Why??????/ :?

:{²
quote:
14s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:04 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

8/10
Dat kan dan allemaal de prullenbak in, als je posts van het niveau van BansheeBoy niet wil in dat topic.

Zie weinig verschil tussen deze posts.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 10:52:02 ]
  woensdag 31 januari 2018 @ 10:53:12 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176857177
quote:
14s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een verzameling van één pagina:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dat kan dan allemaal de prullenbak in, als je posts van het niveau van BansheeBoy niet wil in dat topic.
Nou precies, je weet dus wel wat je moet verwijderen en wat niet. ^O^

Het zijn overigens vrijwel allemaal reacties op die stompzinnige post van bansheeboy
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176857229
quote:
3s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nou precies, je weet dus wel wat je moet verwijderen en wat niet. ^O^

Het zijn overigens vrijwel allemaal reacties op die stompzinnige post van bansheeboy
Meer dan de helft van de posts passen in hetzelfde straatje als Bansheeboy's posts. Ook van users die er over klagen dus. Dan zou er, heel misschien, ook wel wat door de andere users in het topic gedaan kunnen worden. Bijvoorbeeld zelf wel de beoogde inhoud bieden in de posts.

Het merendeel is van bijzonder matig niveau, terwijl een simpele ctr+f laat zien dat BansheeBoy slechts 22 posts in dat topic heeft geplaatst. Mag jij mij vertellen waarom het dan allemaal aan hem ligt..

Wij moeten trouwens helemaal niks. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 10:59:56 ]
  woensdag 31 januari 2018 @ 11:05:45 #59
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176857345
En waarom wordt er dan niet of nauwelijks over die andere users geklaagd? Kijk eens naar de oorzaak en niet het gevolg.

En hoezo je moet niks? Jij wilde toch mod worden? Volgens mij dien je dan ook wat te doen. Of geldt dat tegenwoordig niet meer, al kan ik me niet voorstellen dat het veranderd is sinds ik crew was maargoed.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176857400
Typisch is kampioen zichzelf verschuilen achter diverse excuses. Je bent mod, dus je taak is om te modden. Lever anders dat blauwe kleurtje gewoon in als het je toch niet boeit. Voor jou 10 anderen en waarschijnlijk 10 betere die dit subforum bij kunnen houden.
U MAD?
  woensdag 31 januari 2018 @ 11:12:09 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176857436
Ik heb meer moeite met van die vochtige users die of op de man spelen of op je neerkijken. Ik durf al bijna geen vragen meer te stellen. Als dat de bedoeling is van een communitiy? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 31 januari 2018 @ 11:15:55 #62
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176857497
quote:
3s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:05 schreef Rossdale het volgende:
En waarom wordt er dan niet of nauwelijks over die andere users geklaagd? Kijk eens naar de oorzaak en niet het gevolg.

En hoezo je moet niks? Jij wilde toch mod worden? Volgens mij dien je dan ook wat te doen. Of geldt dat tegenwoordig niet meer, al kan ik me niet voorstellen dat het veranderd is sinds ik crew was maargoed.
Omdat vele andere users meer semi-grappige posts plaatsen (lambo, moonplaatjes, dat niveau) die weliswaar niet heel vervelend zijn, wel het topic vervuilen en niet bijdragen aan een hoogstaand niveau. Dat is dus wel iets anders als Bansheeboy's posts.

Ik vind het zo overigens wel prima hoor, doe er zelf net zo goed aan mee. Die dude gewoon negeren en op dezelfde voet verder gaan. En begrijp Typisch ook volkomen, de klagers doen er zelf ook aan mee.

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 31-01-2018 11:29:54 ]
pi_176857591
Oke, ik wil me zegje ook even doen.

Ik heb het Huidige VEN topic even geanaliseerd tot en met pagina 9. Tot en met pagina 9 is een represenatieve weergave van de normale gang van zaken binnen dat topic. Daarna is een discussie waar het niet meer om VEN draait maar om het modden. Daarom tel ik deze niet mee.

Uit deze 9 pagina's heb ik het volgende geconcludeerd.
- 225 comments door alle users
- 17 comments door Banshee
- 30 comments door users op Banshee (Dit zijn niet inhoudelijke posts)

47/225 = +/- 21%

deze 21% is dus bende waarin verwijten worden gemaakt. Ik vind zelf dit percentage te hoog. één user veroorzaakt gewoon heel veel ruis. Tuurlijk veroorzaken andere users ook ruis met 'When Lambo' etc. Ik doe hier zelf ook wel eens aan mee, maar probeer het toch beperkt te houden.

Mijn conclusie: 20% vervuiling veroorzaakt door één user is mij te veel.

Doe er maar mee wat je wil.
  woensdag 31 januari 2018 @ 11:24:41 #64
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176857641
Met alle respect. Maar ik speel niet op de man, ik beledig niemand, ik kijk op niemand neer, ben grootste gedeelte juist inhoudelijk. Ja, ik stel vragen en ben enorm leergierig. Er kan voor een ander weleens domme vraag tussen zitten. Maar dit is een community! Een grapje mag natuurlijk, maar reacties op mij dat ik word uitgelachen omdat ik blijkbaar 200 euro veel geld zou vinden. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 31 januari 2018 @ 11:32:06 #65
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176857743
quote:
15s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect. Maar ik speel niet op de man, ik beledig niemand, ik kijk op niemand neer, ben grootste gedeelte juist inhoudelijk. Ja, ik stel vragen en ben enorm leergierig. Er kan voor een ander weleens domme vraag tussen zitten. Maar dit is een community! Een grapje mag natuurlijk, maar reacties op mij dat ik word uitgelachen omdat ik blijkbaar 200 euro veel geld zou vinden. :')

:{²
Ik denk dat die aandachtsgeile kutsmiley van je bij deze of gene ook enige irritatie opwekt.
pi_176857770
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk dat die aandachtsgeile kutsmiley van je bij deze of gene ook enige irritatie opwekt.
De betreffende jongen begint een karikatuur van zichzelf te worden.
U MAD?
pi_176858363
quote:
3s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
Typisch is kampioen zichzelf verschuilen achter diverse excuses. Je bent mod, dus je taak is om te modden. Lever anders dat blauwe kleurtje gewoon in als het je toch niet boeit. Voor jou 10 anderen en waarschijnlijk 10 betere die dit subforum bij kunnen houden.
Misschien moet jij mod worden als je het allemaal zo goed weet :).
quote:
3s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:05 schreef Rossdale het volgende:
En waarom wordt er dan niet of nauwelijks over die andere users geklaagd? Kijk eens naar de oorzaak en niet het gevolg.

En hoezo je moet niks? Jij wilde toch mod worden? Volgens mij dien je dan ook wat te doen. Of geldt dat tegenwoordig niet meer, al kan ik me niet voorstellen dat het veranderd is sinds ik crew was maargoed.
Mod worden betekend niet dat je je oren moet laten hangen naar users die denken te weten hoe het moet. Zou je toch moeten weten als ex crew zijnde.
pi_176858955
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:07 schreef Scrummie het volgende:

Misschien moet jij mod worden als je het allemaal zo goed weet :).

Geen behoefte aan.

En wat betreft je reactie op Rossdale: je hoeft je oren niet te laten hangen, maar lekker doen waar je zelf zin in hebt zonder daarbij het ‘belang’ van het subforum in je achterhoofd te houden is ook waanzin. Een KLB of ONZ zal anders gemod moeten worden dan dit cryptoforum. Als typisch dat niet begrijpt moet hij gauw leuke dingen gaan doen ipv modden.

[ Bericht 12% gewijzigd door de_boswachter op 31-01-2018 12:44:03 ]
U MAD?
  woensdag 31 januari 2018 @ 12:42:55 #69
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176859064
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:07 schreef Scrummie het volgende:

Mod worden betekend niet dat je je oren moet laten hangen naar users die denken te weten hoe het moet. Zou je toch moeten weten als ex crew zijnde.
Mooie paradox van je _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176865692
Ik vind het allemaal reuze meevallen.
Denk dat het meer persoonlijk is tbh.
Niet nodig hier, laten we het allen gezellig houden. :)
pi_176890466
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 12:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Geen behoefte aan.

En wat betreft je reactie op Rossdale: je hoeft je oren niet te laten hangen, maar lekker doen waar je zelf zin in hebt zonder daarbij het ‘belang’ van het subforum in je achterhoofd te houden is ook waanzin. Een KLB of ONZ zal anders gemod moeten worden dan dit cryptoforum. Als typisch dat niet begrijpt moet hij gauw leuke dingen gaan doen ipv modden.
Echt eh. Hij zou het geen dag overleven in actievere communities.
pi_176890484
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 11:20 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Oke, ik wil me zegje ook even doen.

Ik heb het Huidige VEN topic even geanaliseerd tot en met pagina 9. Tot en met pagina 9 is een represenatieve weergave van de normale gang van zaken binnen dat topic. Daarna is een discussie waar het niet meer om VEN draait maar om het modden. Daarom tel ik deze niet mee.

Uit deze 9 pagina's heb ik het volgende geconcludeerd.
- 225 comments door alle users
- 17 comments door Banshee
- 30 comments door users op Banshee (Dit zijn niet inhoudelijke posts)

47/225 = +/- 21%

deze 21% is dus bende waarin verwijten worden gemaakt. Ik vind zelf dit percentage te hoog. één user veroorzaakt gewoon heel veel ruis. Tuurlijk veroorzaken andere users ook ruis met 'When Lambo' etc. Ik doe hier zelf ook wel eens aan mee, maar probeer het toch beperkt te houden.

Mijn conclusie: 20% vervuiling veroorzaakt door één user is mij te veel.

Doe er maar mee wat je wil.
Goede analyse, deden ze er maar wat mee.
pi_176928581
BTC / [VEN] Vechain #12 Bonken met Banheeboy

Al enige tijd loopt Bansheeboy te kliederen. Dat bevordert het sfeer in dit subforum niet echt. M'n vraag is dan ook of de mods hem even tijdelijk een subfora ban te geven.
pi_177122774
Ik ben wel van banshee gaan houden. Uit die 'analyse' blijkt toch ook duidelijk dat er geen probleem is als iedereen z'n bijdehante reacties achterwege laat?
pi_177273647
Hoi Lieve Mods,

Het blijkt dat ik geen PM/DM's kan sturen. Maar wel DM's ontvangen! Dus ik reageerde vaker daar, maar blijkt dat al mijn reacties nooit verzonden zijn. :(

Kan dit fixed worden?
pi_177284254
Hoi,

Treed eens op tegen manzonderhersens, de relkloon van vigen98.

Dank :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177284290
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoi,

Treed eens op tegen manzonderhersens, de relkloon van vigen98.

Dank :*
Even achter nagevraagd en het is geen kloon van een een gebande dus kan niet zoveel doen, kloons zijn toegestaan.
Vooral TR'en graag. :+

Post ook vooral mee in:
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..

In de SC mag nou eenmaal wat meer. Is een FOK!policy..

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 19:33:16 ]
pi_177284520
quote:
14s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Even achter nagevraagd en het is geen kloon van een een gebande dus kan niet zoveel doen, kloons zijn toegestaan.
Vooral TR'en graag. :+

Post ook vooral mee in:
BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek..

In de SC mag nou eenmaal wat meer. Is een FOK!policy..
Mag je in de SC dan ook mensen beschuldigen van dingen die ze niet gezegd hebben? Want dan gaat het smullen worden :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177284759
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2018 12:21 schreef pnxsinned het volgende:
Hoi Lieve Mods,

Het blijkt dat ik geen PM/DM's kan sturen. Maar wel DM's ontvangen! Dus ik reageerde vaker daar, maar blijkt dat al mijn reacties nooit verzonden zijn. :(

Kan dit fixed worden?
Reactie svp.
Wordt anders gewoon geen mod.
pi_177284857
quote:
10s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:55 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Reactie svp.
Wordt anders gewoon geen mod.
Je kunt dus Feedback hier terecht. Mods van een subforum kunnen daar niks mee.
pi_177284907
quote:
14s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:58 schreef Typisch het volgende:
Reactie svp.

Nieteens communiceren met je collega's?
Np, heb er gepost.
pi_177285023
Kerel,

Help me dan met de shit.
Ipv simpelweg feiten removen.
Bah.
pi_177285062
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2018 20:08 schreef pnxsinned het volgende:
Kerel,

Help me dan met de shit.
Ipv simpelweg feiten removen.
Bah.

Ben mod status niet waard. Ook doorgegeven aan Feedback.

pi_177285314
Je collega kan het blijkbaar wel doorgeven.
Waarom jij niet Typisch?
pi_177293741
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand geen subforum ban kunnen geven bij continu bewezen trollgedrag :?
Oh dat kan wel. Maar dat kunnen mods ook niet, dat moet bij een Forum Admin aangevraagd worden. En daar hoort dan een dosis aan vervelende notes bij. Dus ook dat is niet zo van één, twee, drie. :+

Je weet wel, zoals ze vroeger op de middelbare school ook een dossier hadden als je een vervelende jongen was. Haalde ze zo'n map uit de kast met alles wat je had fout gedaan. Dan werd je ook niet na 2 of 3 keer uit de klas te worden gestuurd al geschorst, terwijl je alleen zat te vervelen.

Ik vind mensen ook wel een beetje overreageren op bijvoorbeeld een Banshee. Men schreeuwde moord en brand over zijn aanwezigheid in het VEN topic. Moet je dat topic nu eens kijken, dan vallen een paar posts over dukaten en lekkere dijen best mee. Gaat nergens over. Dan kun je wel wijzen naar moderatie, maar een forum is vooral afhankelijk van de community.

Na de community komen factoren als trolls en mods pas kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2018 10:46:11 ]
pi_177293797
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oh dat kan wel. Maar dat kunnen mods ook niet, dat moet bij een Forum Admin aangevraagd worden. En daar hoort dan een dosis aan vervelende notes bij. Dus ook dat is niet zo van één, twee, drie. :+

Je weet wel, zoals ze vroeger op de middelbare school ook een dossier hadden als je een vervelende jongen was. Haalde ze zo'n map uit de kast met alles wat je had fout gedaan. Dan werd je ook niet na 2 of 3 keer uit de klas te worden gestuurd al geschorst, terwijl je alleen zat te vervelen.

Ik vind mensen ook wel een beetje overreageren op bijvoorbeeld een Banshee. Men schreeuwde moord en brand over zijn aanwezigheid in het VEN topic. Moet je dat topic nu eens kijken, dan vallen een paar posts over dukaten en lekkere dijen best mee. Gaat nergens over. Dan kun je wel wijzen naar moderatie, maar een forum is vooral afhankelijk van de community.

Na de community komen factoren als trolls en mods pas kijken.
Ja allemaal leuk en aardig, maar het gaat niet over Banshee, het gaat over die andere user waar je je schouders bij ophaalt en zegt 'mwoah, moet kunnen'. Dus die notes krijgt hij niet van jou, dus dat dossier komt er niet, en dus ga je geen subforum ban voor die kloon en zijn oorspronkelijke account geven.

Ik zie een patroon waarin de rol die jij vervult als mod overbelicht is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177293826
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja allemaal leuk en aardig, maar het gaat niet over Banshee, het gaat over die andere user waar je je schouders bij ophaalt en zegt 'mwoah, moet kunnen'. Dus die notes krijgt hij niet van jou, dus dat dossier komt er niet, en dus ga je geen subforum ban voor die kloon en zijn oorspronkelijke account geven.

Ik zie een patroon waarin de rol die jij vervult als mod overbelicht is.
Dat weet jij niet.
pi_177293845
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat weet jij niet.
quote:
14s.gif Op zondag 18 februari 2018 19:30 schreef Typisch het volgende:
In de SC mag nou eenmaal wat meer. Is een FOK!policy..
Je zegt het zelf.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177293850
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

Je zegt het zelf.
Waar lees je dat ik vervelende users niet note?
pi_177293964
Beetje moeizame communicatie hier. Waarom geef je die uitleg dan niet, Typisch? Dan weten mensen dat er iets gebeurd.
pi_177293984
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar lees je dat ik vervelende users niet note?
Wat maken notes uit als je kloon op kloon op kloon kan maken?
Effectief banbeleid is het niet. Maar goed, laten we dat maar rusten, die user gaat toch nevernooitniet geband worden.

Een veel betere stap zou zijn als er gewoon veel strenger gemodereerd gaat worden in de SC. Persoonlijke aanval? Hop, weg die post. Uitmaken voor troll? Hop weg ermee.
Begin daar eens mee zou ik zeggen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177294043
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:57 schreef Raskolnikow het volgende:
Beetje moeizame communicatie hier. Waarom geef je die uitleg dan niet, Typisch? Dan weten mensen dat er iets gebeurd.
Wat zou je willen horen? Ik kan niet vertellen wie en wanneer ik note. :P

quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat maken notes uit als je kloon op kloon op kloon kan maken?
Effectief banbeleid is het niet. Maar goed, laten we dat maar rusten, die user gaat toch nevernooitniet geband worden.

Een veel betere stap zou zijn als er gewoon veel strenger gemodereerd gaat worden in de SC. Persoonlijke aanval? Hop, weg die post. Uitmaken voor troll? Hop weg ermee.
Begin daar eens mee zou ik zeggen.
Daar is dus dat nieuwe topic voor: BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek... Daar kan strenger worden opgetreden. Kun je precies hetzelfde doen als in de SC, maar dan zonder losser gepraat.
pi_177294088
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zou je willen horen? Ik kan niet vertellen wie en wanneer ik note. :P

[..]

Daar is dus dat nieuwe topic voor: BTC / Algemeen Cryptopique #1 Op veler verzoek... Daar kan strenger worden opgetreden. Kun je precies hetzelfde doen als in de SC, maar dan zonder losser gepraat.
Je snapt toch wel het verschil tussen een SC zonder persoonlijke aanvallen en een inhoudelijk cryptotopic he? Ik wil losjes kunnen praten zonder die debiele aanvallen van een user. Dat kan dus NIET in het serieuze topic.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177294098
quote:
14s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat zou je willen horen? Ik kan niet vertellen wie en wanneer ik note. :P

Je had eerder kunnen zeggen dat je wel degelijk actie onderneemt door notes te geven, en dat je helaas niet kan zeggen bij wie en wanneer je dat doet. En dat je de klachten hebt gehoord en je best doet om het voor iedereen prettig posten is. Zoiets?
pi_177294110
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:04 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je had eerder kunnen zeggen dat je wel degelijk actie onderneemt door notes te geven, en dat je helaas niet kan zeggen bij wie en wanneer je dat doet. En dat je de klachten hebt gehoord en je best doet om het voor iedereen prettig posten is. Zoiets?
Nou, bij deze.
pi_177301571
Hallo ,
Ik ben volledig nieuw hier en zoek een beetje 'begininformatie' over het minen van bitcoins ( of andere coins ).
Iemand een goed voorbeeld of uitlegtekst over het minen van cryptomunten.

Dank bij voorbaat en sorry voor het lastig vallen door een nieuweling ;)

mvg Thibbi
pi_177335374
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Bedankt. En dat ‘ik heb het gelezen..’ was wat Droppie als argument heeft gebruikt om mijn 12 usd voorspelling onderuit te willen halen
Kijk Zith, Typisch weer een voorbeeld van iets wat er dus niet gebeurt is maar meneer wel overal loopt te blaten. Kan hier eens tegen worden opgetreden?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 00:23:07 #98
230491 Zith
pls tip
pi_177335520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kijk Zith, Typisch weer een voorbeeld van iets wat er dus niet gebeurt is maar meneer wel overal loopt te blaten. Kan hier eens tegen worden opgetreden?
Ik ga mij niet bemoeien met zijn voorspellingen en die van jouw en wie wat gezegd heeft over een prijs van een coin. "Treedt op omdat hij zegt dat ik iets gezegd heb!!1" :{

Persoonlijke aanvallen haal ik weg. Of dat die van MzS is of die van jou. Of hij nou begon of niet. Alle boze, persoonlijke posts in de SC Fêtetussen jullie haal ik weg. Omdat het de sfeer verziekt en omdat de hele topic dan voor 90% uit jullie posts bestaat. Als voorbeeld: na mijn waarschuwing 2-3 posts verwijderd (van jullie beiden) en nu is men de SC weer voor SC dingen aan het gebruiken.

DM elkaar anders.

Dat gezegd hebbende bouwt MzS wel een aardige note geschiedenis op.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177335528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 00:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik ga mij niet bemoeien met zijn voorspellingen en die van jouw en wie wat gezegd heeft over een prijs van een coin. "Treedt op omdat hij zegt dat ik iets gezegd heb!!1" :{

Persoonlijke aanvallen haal ik weg. Of dat die van MzS is of die van jou. Of hij nou begon of niet. Alle boze, persoonlijke posts in de SC Fêtetussen jullie haal ik weg. Omdat het de sfeer verziekt en omdat de hele topic dan voor 90% uit jullie posts bestaat. Als voorbeeld: na mijn waarschuwing 2-3 posts verwijderd (van jullie beiden) en nu is men de SC weer voor SC dingen aan het gebruiken.

DM elkaar anders.

Dat gezegd hebbende bouwt MzS wel een aardige note geschiedenis op.
Prima joh, dan schuif ik hem ook gezellig wat dingen in zijn schoenen. Blijkbaar mag je dingen over elkaar beweren zonder consequenties in de SC want daar mag nu eenmaal meer. Ik heb de hint begrepen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177379015
Wat willen jullie in de coin topics? Wat minder SC en dus meer gemod? Of zo laten?
Ik zie bijvoorbeeld in het VEN topic dat het een halve SC is geworden.
pi_177379088
quote:
99s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:59 schreef Typisch het volgende:
Wat willen jullie in de coin topics? Wat minder SC en dus meer gemod? Of zo laten?
Ik zie bijvoorbeeld in het VEN topic dat het een halve SC is geworden.
Het was toch de bedoeling dat het puur over de coin zou gaan. Nu is het een verkapte SC. Dat werkt niet. Gewoon strikter modden behalve in de SC, daar moet alles wel kunnen (tot bepaalde hoogte uiteraard).
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 februari 2018 @ 22:02:39 #102
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177379101
quote:
99s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:59 schreef Typisch het volgende:
Wat willen jullie in de coin topics? Wat minder SC en dus meer gemod? Of zo laten?
Ik zie bijvoorbeeld in het VEN topic dat het een halve SC is geworden.
Eigenlijk moet het in de coin topics wel in ieder geval on topic blijven, dus SC is geen ramp, maar dan moet het wel over VEN gaan in VEN topic en over ENJ in ENJ topic. Ook trollen mogen harder geweerd worden uit dat soort topics. Zal er zelf meer op letten in ieder geval ^O^
pi_177379114
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het was toch de bedoeling dat het puur over de coin zou gaan. Nu is het een verkapte SC. Dat werkt niet. Gewoon strikter modden behalve in de SC, daar moet alles wel kunnen (tot bepaalde hoogte uiteraard).
Dit.
  donderdag 22 februari 2018 @ 22:05:43 #104
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177379186
quote:
99s.gif Op donderdag 22 februari 2018 21:59 schreef Typisch het volgende:
Wat willen jullie in de coin topics? Wat minder SC en dus meer gemod? Of zo laten?
Ik zie bijvoorbeeld in het VEN topic dat het een halve SC is geworden.
Geef ze een vinger en ze vreten je met huid en haar op...

Wat mij betreft de coin topics strak in het gareel. Trollen doe je maar in de sc, daar is die min of meer voor bedoeld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177379327
Prima, had al zo'n vermoeden. :+

Minder slow chat, meer coin talk in de coin topics. Vergeet vooral niet te TR'en.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2018 @ 00:07:33 #106
230491 Zith
pls tip
pi_177381910
aight, en TR helpt inderdaad
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177381971
Meh, een zekere dosis slow chat houdt zo'n coin topic wel aan de gang. Niet dat het dan over je romige dijen moet gaan maar wat geinen en onzin die coin-gerelateerd is moet kunnen lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177462697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 00:07 schreef Zith het volgende:
aight, en TR helpt inderdaad
Dan ben ik eens benieuwd.
U MAD?
pi_177462870
quote:
3s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dan ben ik eens benieuwd.
Zo. Snel genoeg? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 15:57:07 ]
pi_177477766
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zo. Snel genoeg? :)
^O^
U MAD?
  vrijdag 2 maart 2018 @ 15:24:29 #111
332574 µ
alt-m
pi_177551612
Is er al een topic over Lightning Network?
జ్ఞ‌ా
pi_177556648
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:24 schreef µ het volgende:
Is er al een topic over Lightning Network?
Kan ik het BTC topic, maar mag ook een nieuw topic worden. Ga je gang. :7
pi_177556792
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:10 schreef Typisch het volgende:
Prima, had al zo'n vermoeden. :+

Minder slow chat, meer coin talk in de coin topics. Vergeet vooral niet te TR'en.
Het zou helpen als je je neus wat vaker laat zien en dan ook ingrijpt als het uit de hand loopt. Het hele ven topic is bv nu alweer om zeep geholpen, daar gaan die drie berichten die je hebt verwijderd niet zoveel aan helpen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177557092
Nog een gouden tip trouwens; de coin topics net zo streng modereren als de telegram channels van de coins dat doen. Strak, geen domme uitspraken, alles met onderbouwing en zo niet gewoonweg wieberen. Dan tyf je de kutusers bij elkaar in de SC en hou je nog enigzins controle over de aids die ze verspreiden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2018 @ 20:43:20 #115
230491 Zith
pls tip
pi_177559511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nog een gouden tip trouwens; de coin topics net zo streng modereren als de telegram channels van de coins dat doen. Strak, geen domme uitspraken, alles met onderbouwing en zo niet gewoonweg wieberen. Dan tyf je de kutusers bij elkaar in de SC en hou je nog enigzins controle over de aids die ze verspreiden.
We gaan niet a-la telegram users bannen die negatief zijn over je coin.

Als de grens "domme uitspraken" is dan blijft er weinig over - ook van de pro-VEN kant.

Als de grens "alles moet met onderbouwing" is dan zijn al jouw posts in het huidige topic weg.

Maar, als je wil, kunnen we het zo een uurtje uitproberen: elke post zonder onderbouwing gaat weg, is dat OK?

Besef ook dat fok geen telegram is. Wij zijn geen betaalde VEN Community managers. De coin topics zijn ook niet shill topics. In de FOK AJAX topics mogen ook feyenoorders praten, in de FOK Apple reeks mogen ook android lovers komen haten.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177559548
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 20:43 schreef Zith het volgende:

[..]

We gaan niet a-la telegram users bannen die negatief zijn over je coin.

Als de grens "domme uitspraken" is dan blijft er weinig over - ook van de pro-VEN kant.

Als de grens "alles moet met onderbouwing" is dan zijn al jouw posts in het huidige topic weg.

Maar, als je wil, kunnen we het zo een uurtje uitproberen: elke post zonder onderbouwing gaat weg, is dat OK?

Besef ook dat fok geen telegram is. Wij zijn geen betaalde VEN Community managers. De coin topics zijn ook niet shill topics. In de FOK AJAX topics mogen ook feyenoorders praten, in de FOK Apple reeks mogen ook android lovers komen haten.
Deal, alles met onderbouwing en relevante bronnen. Laten we het een week uitproberen. Alle aids gaat in de SC.

Ik ben voor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  † In Memoriam † vrijdag 2 maart 2018 @ 20:53:03 #117
230491 Zith
pls tip
pi_177559811
Ik ga het een avondje proberen en haal daarna een poll erbij
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177564665
Groot succes zo dat strakke modden in het VEN topic.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2018 23:38:49 ]
pi_177564907
Ik vind het een mooi initiatief hoor boys, maar succes om dit de hele tijd vol te houden :D
pi_177565228
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 23:37 schreef Typisch het volgende:
Groot succes zo dat strakke modden in het VEN topic.
Je hebt nog 2 spartelende figuren. De rest snapt het al. Even tandjes op elkaar en doorbijten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177568692
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 23:37 schreef Typisch het volgende:
Groot succes zo dat strakke modden in het VEN topic.
Nu onleesbaar vanwege de knips, maar wat er staat is goed ^O^
pi_177569127
Mooi initiatief.
Ik zie ook graag dat de bende in het SC topic tot een minimum wordt gehouden.
Voor echte onzin heb je een andere sub fok.
  † In Memoriam † maandag 5 maart 2018 @ 12:35:23 #123
230491 Zith
pls tip
pi_177618645
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 09:06 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Mooi initiatief.
Ik zie ook graag dat de bende in het SC topic tot een minimum wordt gehouden.
Voor echte onzin heb je een andere sub fok.
SC topics hebben een speciale status binnen fok. Het is een plek waar je kan aangeven dat je een lekker bakje koffie hebt gezet, dat je luizenmoeder hebt gekeken en dat je er toe doet.

Dat is zo hier in BTC, maar ook in Voetbal, Politiek, enz.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177621809
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:35 schreef Zith het volgende:

[..]

SC topics hebben een speciale status binnen fok. Het is een plek waar je kan aangeven dat je een lekker bakje koffie hebt gezet, dat je luizenmoeder hebt gekeken en dat je er toe doet.

Dat is zo hier in BTC, maar ook in Voetbal, Politiek, enz.
Het is natuurlijk ook gewoon even wennen dat er (weer) meer ruimte is om over crypto te praten dan alleen in die SC. Bijna alle vaste users zijn via de SC naar dit subforum gekomen.

Dus neem vooral de tijd om te wennen, maar de SC is dus per definitie NIET alleen voor cryptopraat. De rest van het forum wel zoveel mogelijk.
pi_177672852
Hoi!

Ik wil graag mod worden van de SC.
Ja ik ga die shit 90% bijhouden.
Ik verneem het graag.

PM for more info.
pi_177709921
quote:
10s.gif Op woensdag 7 maart 2018 21:19 schreef pnxsinned het volgende:
Hoi!

Ik wil graag mod worden van de SC.
Ja ik ga die shit 90% bijhouden.
Ik verneem het graag.

PM for more info.
forum@fok.nl kun je terecht voor zulke zaken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2018 17:48:41 ]
pi_177757018
waarom is mijn post geedit?

alles mocht toch in de SC?
pi_177757044
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:05 schreef Weissmania het volgende:
waarom is mijn post geedit?

alles mocht toch in de SC?
Iemand dood wensen mag op de gehele foks niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 22:07:57 ]
pi_177757056
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Iemand dood wensen mag op de gehele foks niet.
maar een complete SC naar de bcash helpen mag wel :')

goed beleid G _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2018 23:51:03 ]
pi_177758731
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:08 schreef Weissmania het volgende:

[..]

maar een complete SC naar de bcash helpen mag wel :')

goed beleid G _O-
Ook niet.
pi_177758814
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ook niet.
Wel elke keer mijn posts editten maar die shitcoin in de SC aanpakken, ho maar :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2018 00:00:02 ]
pi_177971206
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 20:53 schreef Zith het volgende:
Ik ga het een avondje proberen en haal daarna een poll erbij
Komt die poll nog?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:26:35 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178147882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:18 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

De hele tijd uitdagen helpt ook niet. Net zoals het niet helpt om op zijn uitdagingen in te gaan.

Steeds maar zeuren over zijn voorspellingen bijv. (wat prima SC materiaal is) en dan boos doen en om bans vragen als hij erop in gaat.... :|W
Ja het is goed.

Weet je wat niet helpt? Jezelf verschuilen achter een policy om de boel hier naar de tering te laten gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 14:30:30 #134
230491 Zith
pls tip
pi_178147962
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja het is goed.

Weet je wat niet helpt? Jezelf verschuilen achter een policy om de boel hier naar de tering te laten gaan.
MzS post een voorspelling, jullie plagen hem, hij plaagt terug, ik moet MsZ laten bannen? Werkt dat zo ja?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:32:52 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178148026
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:30 schreef Zith het volgende:

[..]

MzS post een voorspelling, jullie plagen hem, hij plaagt terug, ik moet MsZ laten bannen? Werkt dat zo ja?
Prima. Duidelijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:33:34 #136
163650 Greys
pi_178148044
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja het is goed.

Weet je wat niet helpt? Jezelf verschuilen achter een policy om de boel hier naar de tering te laten gaan.
Zie het dikgedrukte in de post hieronder. Ik snap namelijk wel wat je bedoelt, maar sta hier ook even eerlijk bij stil ajb. :)

quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Joe, ik ben hier geen officiële mod he. Probeer ook maar te helpen met mijn gedachten hierover.

Maar ook voor mij als user is dat arrogante gedoe van MzS schijtirritant maar net zo goed ook elke keer dat gepiep en gezuig over zijn voorspellingen door anderen. HET IS EEN SC. DAAR MOGEN OOK VOORSPELLINGEN. Dus als iedereen nou eens ophoudt daarover te vallen en MzS blijft daarna alsnog de boel lekker frustreren en opstoken kunnen mods hem daar in z'n eentje op aankijken en maatregelen nemen. Nu komt het nogal van twee kanten.

Wat moet je als BTC mod nu doen, even praktisch, MzS noten of bannen omdat ie net binnen de grenzen blijft maar soms schijtirritant is en anderen die roepen dat ze kanker van hem krijgen lekker laten zitten? Is dat eerlijk? Mwah.

Nogmaals. Dit zeg ik als user. Ik postte hier al voordat ik blauw was. Dus probeer het in die hoedanigheid te lezen.

Als iedereen nou zelf even bedenkt hoe hij/zij de sfeer wat kan verbeteren door niet te zuigen en stoken of ergens boven op te duiken wat allemaal niet zo'n ramp is op zich en gewoon ergens langs te scrollen. We zijn volwassenen. Kom op zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 maart 2018 @ 14:35:31 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178148083
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Zie het dikgedrukte. Ik snap wel wat je bedoelt, maar sta hier ook even eerlijk bij stil ajb. :)

[..]

Het gaat niet om een persoon. Het gaat om een etterende wond waar niks aan gedaan wordt. Dan kom jij ff langs om te ranten en iederen is 2 uur braaf en het patroon begint weer van vooraf aan.

Ik zal ook eens een voorspelling doen. Nog geen 24h gaat het goed.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 14:39:21 #138
163650 Greys
pi_178148178
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2018 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Het gaat niet om een persoon. Het gaat om een etterende wond waar niks aan gedaan wordt. Dan kom jij ff langs om te ranten en iederen is 2 uur braaf en het patroon begint weer van vooraf aan.

Ik zal ook eens een voorspelling doen. Nog geen 24h gaat het goed.
Ranten? Ik vond het meer dan fatsoenlijk wat ik schreef :P

Nogmaals, ik snap ook écht wat je bedoelt maar in zo'n groep met kerels zijn er nou eenmaal weleens irritaties. In het begin wilde ook de helft dat Banshee opsodemieterde en nu hoort ie ook bij het meubilair. Het punt is dat het een SC is waar nou eenmaal veel mag. Dat kan je de BTC mods niet kwalijk nemen.

Maar neem dan van mij aan dat erop gelet en eraan gewerkt wordt. Oké?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 maart 2018 @ 15:59:18 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178149983
Pardon? Banshee is nog steeds een irritante troll die alleen maar zit te zuigen en uitlokken.

MzS is als een klein kind wat zijn vinger continu 1 cm van je gezicht vandaan houdt en dan maar blijft roepen "Ik raak je niet aan hoor! Ik raak je niet aan hoor! Vind je dit vervelend? Vind je dit vervelend? Ik raak je niet aan hoor!".

Vervolgens krijg je als user van de mods te horen... "tsja het hoort er nou eenmaal bij, het is een SC he... en tsja hij raakt je inderdaad niet aan, dus ik kan er ook weinig aan doen. Weet je wat, probeer hem maar te negeren."
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 maart 2018 @ 17:10:25 #140
163650 Greys
pi_178151828
quote:
3s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:59 schreef Rossdale het volgende:
Pardon? Banshee is nog steeds een irritante troll die alleen maar zit te zuigen en uitlokken.

MzS is als een klein kind wat zijn vinger continu 1 cm van je gezicht vandaan houdt en dan maar blijft roepen "Ik raak je niet aan hoor! Ik raak je niet aan hoor! Vind je dit vervelend? Vind je dit vervelend? Ik raak je niet aan hoor!".

Vervolgens krijg je als user van de mods te horen... "tsja het hoort er nou eenmaal bij, het is een SC he... en tsja hij raakt je inderdaad niet aan, dus ik kan er ook weinig aan doen. Weet je wat, probeer hem maar te negeren."
Er wordt gewoon genote als het irritant is, geloof me nou gewoon. Een mod kan nou eenmaal niet bannen. En een mod kan ook niet aan de andere users uitgebreid gaan melden wat er wel en niet genote is. Daar zal je hem op moeten vertrouwen. De FA's kijken oa naar of iemand regels overtreedt en dat doen ze beiden niet in de SC. Daar kunnen de mods echt niks aan doen.

Maar zoals gezegd, neem van me aan dat er genote wordt en ook als er geen echte regels overtreden worden maar puur op basis van zuigen en trollen kan iemand er op een gegeven moment gewoon uit. Dat kan echter weer een stuk moeilijker als diegene ook regelmatig door anderen uitgelokt wordt, want dan moet je de anderen er net zo goed ook op aanpakken. En dat willen de meesten dan uiteraard weer niet. ;)

Het is niet zo dat er niks mee gebeurt. Alleen kan je daar geen gedetailleerd verslag van krijgen. Heb vertrouwen ajb. En medewerking door niet zelf uit te lokken is daarbij óók nodig. Vandaar het verzoek tot negeren. Zet een TR bij een foute post. Dat helpt echt veel meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 28 maart 2018 @ 18:04:08 #141
230491 Zith
pls tip
pi_178153016
quote:
3s.gif Op woensdag 28 maart 2018 15:59 schreef Rossdale het volgende:
Pardon? Banshee is nog steeds een irritante troll die alleen maar zit te zuigen en uitlokken.

MzS is als een klein kind wat zijn vinger continu 1 cm van je gezicht vandaan houdt en dan maar blijft roepen "Ik raak je niet aan hoor! Ik raak je niet aan hoor! Vind je dit vervelend? Vind je dit vervelend? Ik raak je niet aan hoor!".

Vervolgens krijg je als user van de mods te horen... "tsja het hoort er nou eenmaal bij, het is een SC he... en tsja hij raakt je inderdaad niet aan, dus ik kan er ook weinig aan doen. Weet je wat, probeer hem maar te negeren."
Niet om hem gelijk in de slachtofferrol te zetten maar ook als hij normaal post springt er gelijk hetzelfde groepje users op hem om hem voor alles uit te maken. Heeft hij het wellicht zelf naar gemaakt maar die users doen precies hetzelfde 'ik raak je niet aan' truckje en gaan vervolgens bij de mods huilen als MzS erop reageert.

Edit: en er wordt echt wel wat gedaan met fout gedrag. Zie bijvoorbeeld het verschil in het Ven topic nu en 2 weken terug.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 28 maart 2018 @ 21:07:27 #142
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178157560
Ik weet hoe het werkt hoor, ben jarenlang ER geweest en dus ook parttime mod. Maar wat er nu voor bagger allemaal getolereerd wordt is niet vergelijkbaar met hoe het altijd was.

Jammer dat tegenwoordig alles maar gepikt wordt om de teruglopende pageviews maar zo hoog mogelijk te houden.

Niet dat ik het niet begrijp, maar als gebruiker stoor ik me er wel aan. Ik heb zelf ook steeds minder neiging om hier mee te gaan lezen. Op deze manier hou je een doodbloedend forum vol trollen over.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178217088
Mss maar goed ook dat jij het een keer zat bent Zith :)
pi_178246105
Waarom werkt dr fok huillie smiley niet wanneer ik via smartphone typ?
Vakman pur sang
pi_178246760
:')
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:05:59 #146
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178711100
Ik wil bij deze even melden dat Kyran tot nog toe een uitstekend mod is gebleken.

Waarvoor hulde. Keep up the good work.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178711220
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
Ik wil bij deze even melden dat Kyran tot nog toe een uitstekend mod is gebleken.

Waarvoor hulde. Keep up the good work.
Als de users zich maar een beetje gedragen wordt het nog wel een keer iets hier.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178711437
Wat is deze rugdekking dan :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 april 2018 @ 22:13:50 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178743232
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
Ik wil bij deze even melden dat Kyran tot nog toe een uitstekend mod is gebleken.

Waarvoor hulde. Keep up the good work.
Gelukkig nog niet veel hoeven te modden, dus ook een bedankt aan de users _O_.

Maar dit is altijd leuk om te lezen, bedankt!
  woensdag 25 april 2018 @ 22:29:14 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178743646
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:26 schreef Weissmania het volgende:
Wat is deze rugdekking dan :')
Terug in je hok wijsneus
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178744147
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gelukkig nog niet veel hoeven te modden, dus ook een bedankt aan de users _O_.

Maar dit is altijd leuk om te lezen, bedankt!
Baklava voor iedereen lan

  maandag 30 april 2018 @ 11:34:17 #152
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_178830047
Hoi mods, vraagje: Ik ben zelf betrokken bij een cryptoproject. In hoeverre mag ik hier iets over posten? Het is uiteraard niet mijn bedoeling om te gaan spammen en de hele tijd reclame maken, maar ik dacht ik kan er wel een interessant topic over maken. :)
  † In Memoriam † maandag 30 april 2018 @ 11:39:47 #153
230491 Zith
pls tip
pi_178830178
Een interessant topic mag wel. :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 30 april 2018 @ 11:42:19 #154
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_178830228
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2018 11:39 schreef Zith het volgende:
Een interessant topic mag wel. :)
Ok, dus gewoon iets van: "Dit zijn we, dit doen we, zo werken onze masternodes" als introductie mag wel? Is wellicht ook interessant voor medefokkers. En ik zal uiteraard mijn binding met het project ook duidelijk vermelden. :)
pi_179613703
Ik begin het een beetje beu te worden. Ik kom hier om gedachten uit te wisselen over al of niet goede investeringen. We hebben allemaal hetzelfde belang. Helaas denken sommigen hier dat het een strijd is. Alsof je op moet komen voor je favoriete voetbalclub en die van een ander onderuit moet halen. Als het nu grappig was dan had ik er niet zo'n problemen mee. Maar het lijkt meer op zieken en afzeiken.

Het zou fijn zijn als we ons wat meer kunnen uitspreken over onze gezamenlijke doelen. En daarbij een beetje begrip voor elkaar hebben. En stel je vind een coin een shitcoin, ga anderen daar niet mee lastig vallen omdat ze er anders over denken. Als het om een scam gaat en je wil iemand waarschuwen dan snap ik het nog. Maar daar gaat het nooit om.

Op deze manier gaan mensen weg die wellicht hele nuttige bijdragen konden hebben, iets waar we allemaal iets aan hebben. Ik ben het in ieder geval aardig beu.
pi_179670957
Oeps
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 juni 2018 @ 10:07:44 #157
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179866215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 02:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik begin het een beetje beu te worden. Ik kom hier om gedachten uit te wisselen over al of niet goede investeringen. We hebben allemaal hetzelfde belang. Helaas denken sommigen hier dat het een strijd is. Alsof je op moet komen voor je favoriete voetbalclub en die van een ander onderuit moet halen. Als het nu grappig was dan had ik er niet zo'n problemen mee. Maar het lijkt meer op zieken en afzeiken.

Het zou fijn zijn als we ons wat meer kunnen uitspreken over onze gezamenlijke doelen. En daarbij een beetje begrip voor elkaar hebben. En stel je vind een coin een shitcoin, ga anderen daar niet mee lastig vallen omdat ze er anders over denken. Als het om een scam gaat en je wil iemand waarschuwen dan snap ik het nog. Maar daar gaat het nooit om.

Op deze manier gaan mensen weg die wellicht hele nuttige bijdragen konden hebben, iets waar we allemaal iets aan hebben. Ik ben het in ieder geval aardig beu.
Excuus voor late reactie. Had het gemist, maar helemaal mee eens en weinig aan toe te voegen.

Denk echter ook dat ik / wij als moderators er heel weinig aan kunnen doen. Ik probeer in te grijpen als het echt te ver gaat en het een bekgevecht wordt tussen een paar users (zoals gisteren) . Ik stuur soms DM's naar users waarvan ik denk "dat kan ook anders" in plaats van direct te noten bijvoorbeeld. Dit werkt meestal veel beter, want bij de meeste DM's die ik heb gestuurd heb ik een prima reactie teruggekregen.

Als je andere ideeën / suggesties hebt hoor ik dit ook graag :)

Denk dat het vooral moet komen van het afstappen van "opkomen voor je favoriete voetbalclub" en denken dat je manier de enige echte juiste is.
pi_179866279
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

Excuus voor late reactie. Had het gemist, maar helemaal mee eens en weinig aan toe te voegen.

Denk echter ook dat ik / wij als moderators er heel weinig aan kunnen doen. Ik probeer in te grijpen als het echt te ver gaat en het een bekgevecht wordt tussen een paar users (zoals gisteren) . Ik stuur soms DM's naar users waarvan ik denk "dat kan ook anders" in plaats van direct te noten bijvoorbeeld. Dit werkt meestal veel beter, want bij de meeste DM's die ik heb gestuurd heb ik een prima reactie teruggekregen.

Als je andere ideeën / suggesties hebt hoor ik dit ook graag :)

Denk dat het vooral moet komen van het afstappen van "opkomen voor je favoriete voetbalclub" en denken dat je manier de enige echte juiste is.
Dat verge is me toch een shitshow :7
Vakman pur sang
pi_179990728
Kan Klaas even met een korte vakantie gestuurd worden in dit subforum? Overduidelijk getroll en verzieken van de SC.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_180848377
Wanneer worden we een vast subforum van Techniek & Computers?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:29:11 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_181910511
Hebben we ook mods in BTC?
  maandag 24 september 2018 @ 20:53:16 #162
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182112140
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 23:29 schreef leolinedance het volgende:
Hebben we ook mods in BTC?
reminder
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 september 2018 @ 22:37:09 #163
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_182114854
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 20:53 schreef leolinedance het volgende:

[..]

reminder
Wat moet je van me? Je weet heel goed dat er mods zijn, dus snap je post niet echt. Wat wil je?

Ik zie niet ieder moment van de dag mijn browser te refresheb om te kijken of iemand iets te vragen heeft :P
  maandag 24 september 2018 @ 23:03:03 #164
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_182115435
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2018 22:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wat moet je van me? Je weet heel goed dat er mods zijn, dus snap je post niet echt. Wat wil je?

Ik zie niet ieder moment van de dag mijn browser te refresheb om te kijken of iemand iets te vragen heeft :P
Vraagje gesteld in het SC topic, ben benieuwd of we onze eigen websites mogen pluggen. Maar het is duidelijk, in tegenstelling wat er een jaar geleden ofzo eens werd gezegd. Maar prima, dan zal ik daar mogelijk ook eens gebruik van maken :)

Alle cryptosites maken gebruik van affiliate links, dus er zit gewoon een commercieel belang achter. Maar dat zal je niet verbazen.
pi_183788162
Mijn bek valt open. Ik stoor me aan een opmerking die imo alle fatsoensnormen te buiten gaat en als reactie volgt een persoonlijke aanval. Zo ga je niet meer bezoekers naar dit subforum krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Van die vieze SARS-spleetogen die je voedsel klaar staan te maken :r :+
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 16:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Aziaten zijn ook gewoon minderwaardig in de regel
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 16:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat ..-._---_-.- Aziatisch is, of gewoon butthurt.

Z'n username lijkt ook een beetje op Aziatische ogen.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2018 16:55:55 ]
pi_183788228
En nog een keer voor NSB-er uitgemaakt.

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 16:57 schreef illusions het volgende:
Uh oh, nou ga ik een ban krijgen. Het NSB report is de deur uit hoor!

Jongens, het was gezellig!
  † In Memoriam † maandag 17 december 2018 @ 17:48:32 #167
230491 Zith
pls tip
pi_183789068
Je gaat er ook wel met enorm gestrekt been direct op in zeg ... Ik ga niet op hun initiële woorden modereren,dat zou ik ook niet gedaan hebben als het om andere rassen of geloven was gegaan BTW. Het zijn duidelijk grapjes, dat het niet jouw soort humor is kan ik begrijpen maar dat hoeft ook niet. Grappen zijn geen meningen en dat is maar goed ook want anders moesten we De Luizenmoeder ook maar verbieden, die grappen ook wel eens over spleetogen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183792284
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 17:48 schreef Zith het volgende:
Je gaat er ook wel met enorm gestrekt been direct op in zeg ... Ik ga niet op hun initiële woorden modereren,dat zou ik ook niet gedaan hebben als het om andere rassen of geloven was gegaan BTW. Het zijn duidelijk grapjes, dat het niet jouw soort humor is kan ik begrijpen maar dat hoeft ook niet. Grappen zijn geen meningen en dat is maar goed ook want anders moesten we De Luizenmoeder ook maar verbieden, die grappen ook wel eens over spleetogen.
Ik wil hier ff op inhaken en nog even bevestigen dat het idd van mijn kant slechts een grap is, een grove grap, maar nog steeds maar een grap. En idd, ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen hem niet grappig vinden (zo hilarisch is ie ook niet). Maar naar mijn mening moet je over dingen grappen kunnen maken, dus ook over ziektes en stereotypes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183792699
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 17:48 schreef Zith het volgende:
Je gaat er ook wel met enorm gestrekt been direct op in zeg ...
Dat valt allemaal reuze mee. Ik meld dat ik me er aan stoor. En daarbij noem ik iemand mafkees. Punt. Als je Aziaten vieze SARS-spleetogen mag noemen dan is de term mafkees tamelijk mild.

Daar had het bij kunnen blijven, ware het niet dat ik daarna zelf een kleine bak stront over me heen krijg waar ik me graag tegen verweer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2018 20:38:21 ]
  donderdag 20 juni 2019 @ 16:14:54 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187521206
Rustige buurt hier wel.

Met het nieuwe MoonSeizoen voor de deur lijkt het me verstandig om eenduidig beleid te voeren op referral-spam.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187521623
Snap dat gezeik niet zo erg. Referral lijkt mij op zich prima, als je het maar even aangeeft en dus niet verbergt. Als dat gejank om te vragen het via PM te doen is nog vervelender.

Of een airdrop topic aanmaken..
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 20 juni 2019 @ 20:24:17 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187526095
Er staat notabene onderaan het topic dat ze niet toegestaan zijn. Als je nu geen consistent beleid gaat voeren gaat het alleen maar erger worden tijdens de volgende bullrun.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187531460
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:24 schreef fathank het volgende:
Er staat notabene onderaan het topic dat ze niet toegestaan zijn. Als je nu geen consistent beleid gaat voeren gaat het alleen maar erger worden tijdens de volgende bullrun.
Helemaal gelijk in maat.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2019 @ 18:34:57 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187650976
Ik ga hier achter de schermen nog even over hebben. Denk dat het verstandig is om SC referral vrij te houden, maar wil even kijken of het mogelijk/wenselijk is om een aparte topic te hebben voor airdrops/referrals.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 december 2020 @ 15:18:58 #176
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196967601
De SC is vanaf nu een "normale" topic en geen SC meer.

Nu het weer iets drukker aan het worden is zouden wij graag wat meer kwaliteit willen terugzien. Posts met alleen "lol rekt", "X coin is d000d hahaha" mogen vanaf nu dan ook achterwege blijven.

Af en toe off-topic gaan is echt geen probleem. Een lach of een traan om iets wat stijgt of dipt is ook prima, maar probeer het wel echt zo inhoudelijk mogelijk te houden.

Feedback op moderatie en ideeen om het beter, leuker, gezelliger te maken zijn altijd welkom.
  zaterdag 26 december 2020 @ 18:36:23 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196970662
3 jaar zie je niemand en nu moet het ineens anders. Begin dan gewoon een nieuwe reeks ipv de oude sc te kapen.

Of start een nieuwe SC.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196971216
Het slowchat topic is destijds gestart omdat de originele topicreeks BTC / [Bitcoin] Het grote Bitcointopic #79 | Topic btc te veel slowchat bevatte. Maar zoals je vaker ziet bij dat soort opsplitsingen, bloed daarna het niet-slowchat topic dood.
  zaterdag 26 december 2020 @ 20:07:43 #179
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196972028
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Het slowchat topic is destijds gestart omdat de originele topicreeks BTC / [Bitcoin] Het grote Bitcointopic #79 | Topic btc te veel slowchat bevatte. Maar zoals je vaker ziet bij dat soort opsplitsingen, bloed daarna het niet-slowchat topic dood.
Maar waar kunnen we nu terecht met onze XRP :') Vet shitcoin posts terecht?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196972151
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar waar kunnen we nu terecht met onze XRP :') Vet shitcoin posts terecht?
Geen idee, misschien in BTC / XRP/Ripple en BTC / [VET] Vechain #34 - Chooochoooooo? :+
pi_196972199
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 19:15 schreef Tourniquet het volgende:
Het slowchat topic is destijds gestart omdat de originele topicreeks BTC / [Bitcoin] Het grote Bitcointopic #79 | Topic btc te veel slowchat bevatte. Maar zoals je vaker ziet bij dat soort opsplitsingen, bloed daarna het niet-slowchat topic dood.
Op Tweakers was dit precies hetzelfde trouwens, https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1854079 is dood en het slowchat-topic loopt als een trein: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2040060
pi_196972383
Waar is de SC nu? }:|
Vakman pur sang
  zaterdag 26 december 2020 @ 20:42:24 #183
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196972637
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Op Tweakers was dit precies hetzelfde trouwens, https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1854079 is dood en het slowchat-topic loopt als een trein: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2040060
Die SC zit ook helemaal vol met gasten die het wiel hebben uitgevonden :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196977610
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:09 schreef Evenstar het volgende:
Kom op mensen. Beetje meer kwaliteit kan echt wel. Ben ook echt klaar met alle "hi ha ho X is rekt, ded, dood" posts en ga die vanaf nu verwijderen en noten.

Het is een SC en er mag best losjes gepost worden, maar niveau is om te janken. Puur trollen omdat je weet dat bepaalde users coin A of B hebben is echt kansloos en voegt niks toe.
hee flapdrol, laat anders die paar posts die je niet aanstaan gewoon staan ipv gaan modden in een topic dat volledig dood is

mijn post met een grafiekje van VET tegenover de koers van BTC is relevanter dan 9 van de 10 andere posts in de SC (inclusief die van mijzelf)

lijkt me beter dat je gewoon je vingers van die knoppen haalt en alleen ingrijpt als de FOK!regels worden overtreden, niet als we over en weer wat ouwehoeren

en anders begin je inderdaad maar een safespace topic

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 00:30:40 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 00:36:09 #185
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196977726
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 20:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Op Tweakers was dit precies hetzelfde trouwens, https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1854079 is dood en het slowchat-topic loopt als een trein: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2040060
Dat beetje het probleem.

Twee topics werkt gewoon niet, maar één topic waarin je moet zoeken naar de paar posts met wat inhoud werkt ook niet. Er is gewoon teveel gezeik op elkaars coins, want 9 van de 10 posts gaan daarover.

Raken daardoor goede users kwijt die niet meer willen post of minder gaan posten en dat is jammer.

Sta open voor alle ideeën, zolang het op een normale manier gebracht wordt.

DM mag ook.

Het is ook niet de bedoeling dat ik dat topic nu super strikt ga moderaten, maar alle lol, shitcoin, rekt, ded gezeik mag inderdaad wegblijven. Als je nu en dan even wil posten dat je +100 of -100 staat is het echt geen probleem.

Als je vindt dat iemand een shitcoin aanraadt mag je daar ook best tegenin gaan, maar onderbouw het aub en kom niet alleen met LOL of iets dergelijks.
pi_196977762
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat beetje het probleem.

Twee topics werkt gewoon niet, maar één topic waarin je moet zoeken naar de paar posts met wat inhoud werkt ook niet. Er is gewoon teveel gezeik op elkaars coins, want 9 van de 10 posts gaan daarover.

Raken daardoor goede users kwijt die niet meer willen post of minder gaan posten en dat is jammer.


Sta open voor alle ideeën, zolang het op een normale manier gebracht wordt.

DM mag ook.

Het is ook niet de bedoeling dat ik dat topic nu super strikt ga moderaten, maar alle lol, shitcoin, rekt, ded gezeik mag inderdaad wegblijven. Als je nu en dan even wil posten dat je +100 of -100 staat is het echt geen probleem.

Als je vindt dat iemand een shitcoin aanraadt mag je daar ook best tegenin gaan, maar onderbouw het aub en kom niet alleen met LOL of iets dergelijks.
misschien moet je dan werken aan je beleid rondom pure stront investeringen
pi_196977818
@Evenstar waarom verwijder je alles uit de SC?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 00:40:59 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 00:41:34 #188
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196977840
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 00:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

misschien moet je dan werken aan je beleid rondom pure stront investeringen
Wat jij shit vindt kan voor iemand anders niet zo zijn. Iemand kan er een paar dagen inzitten en dan weer verder gaan. Laat iedereen dat zelf bepalen, iedereen is hopelijk volwassen genoeg om dat zelf te kunnen bepalen.

Als je wil kletsen sta ik er best open voor, maar dan mag je je toon echt wel even matigen, want hier ga ik niet mee in gesprek.
pi_196977850
en dan serieus wel mensen die denken dat XRP er wel even bovenop komt alle ruimte geven _O_
pi_196977900
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:41 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Wat jij shit vindt kan voor iemand anders niet zo zijn. Iemand kan er een paar dagen inzitten en dan weer verder gaan. Laat iedereen dat zelf bepalen, iedereen is hopelijk volwassen genoeg om dat zelf te kunnen bepalen.

Als je wil kletsen sta ik er best open voor, maar dan mag je je toon echt wel even matigen, want hier ga ik niet mee in gesprek.
Precies. Waarom moet jij dan aan mijn post komen met een grafiek waar de koers van VET en BTC tegenover elkaar staan?

Er is vooraf geen gesprek geweest, met geen enkele user denk ik, over je regeltjes over een SC die je ineens ergens anders in wil veranderen.

Misschien moet je zelf je toon eens aanpassen. Je laat nu de grootste scam shit staan (dingen als RFI, XRP) en doet moeilijk over andere zaken. Laat gewoon gaan en laat mensen lekker ouwehoeren.

Je krijgt kwaliteitsusers echt niet terug om over bitcoin (want daar draait dit spelletje om) te praten als je zo kleinzerig gaat zitten doen.

en dan beginnen over ''de toon'', lekker zwaktebod
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 00:46:20 #191
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196977935
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 00:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Precies. Waarom moet jij dan aan mijn post komen met een grafiek waar de koers van VET en BTC tegenover elkaar staan?

Er is vooraf geen gesprek geweest, met geen enkele user denk ik, over je regeltjes over een SC die je ineens ergens anders in wil veranderen.

Misschien moet je zelf je toon eens aanpassen. Je laat nu de grootste scam shit staan (dingen als RFI, XRP) en doet moeilijk over andere zaken. Laat gewoon gaan en laat mensen lekker ouwehoeren.

Je krijgt kwaliteitsusers echt niet terug om over bitcoin (want daar draait dit spelletje om) te praten als je zo kleinzerig gaat zitten doen.

en dan beginnen over ''de toon'', lekker zwaktebod
Kan best zijn dat een post of twee teveel weggehaald heb, want 9 van de 10 posts van je kwame niet verder dan "rekt" of een emoji of "lol".

Ik heb zeker wel met users gepraat en sta nog steeds open voor feedback en suggesties. Prima als je het een zwaktebod vindt, maar ik ga niet met jou in discussie als je passive agressive zit te doen hier.
pi_196977952
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:46 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Kan best zijn dat een post of twee teveel weggehaald heb, want 9 van de 10 posts van je kwame niet verder dan "rekt" of een emoji of "lol".

Ik heb zeker wel met users gepraat en sta nog steeds open voor feedback en suggesties. Prima als je het een zwaktebod vindt, maar ik ga niet met jou in discussie als je passive agressive zit te doen hier.
je verneukt het, have fun
pi_196978092
Ik heb met niemand gepraat.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 00:55:52 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196978111
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 00:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Met welke users?

@:fathank
@:Wereldgozer
@:Mortaxx
@:Maikuuul
@:F.Sinatra
@:recursief
@:Dimachaerus
@:Scorpie
@:xaban06
@:Xrenity
@:TheFreshPrince
@:Dimmak
@:weetjewel5

We willen namen en rugnummers.
Die users mogen zichzelf melden. Ik ga dat hier niet openbaar maken.
pi_196978132
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Die users mogen zichzelf melden. Ik ga dat hier niet openbaar maken.
je zit je behoorlijk aan te stellen
pi_196978195
Als ik dan toch mijn mening mag geven: ik vind juist dat het in het SC-topic de laatste tijd wel prima ging. De zuurgraad was begin dit jaar niet te doen, maar dat is nu gelukkig anders. Natuurlijk zijn er coiner-memes en insider-opmerkingen, maar verder ging het volgens mij best okay.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196978242
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef Evenstar het volgende:
De SC is vanaf nu een "normale" topic en geen SC meer.

Nu het weer iets drukker aan het worden is zouden wij graag wat meer kwaliteit willen terugzien. Posts met alleen "lol rekt", "X coin is d000d hahaha" mogen vanaf nu dan ook achterwege blijven.

Af en toe off-topic gaan is echt geen probleem. Een lach of een traan om iets wat stijgt of dipt is ook prima, maar probeer het wel echt zo inhoudelijk mogelijk te houden.

Feedback op moderatie en ideeen om het beter, leuker, gezelliger te maken zijn altijd welkom.
Hier begrijp ik dan ook weinig van. Dit komt in mijn ogen onverwacht uit de lucht vallen. Als de huidige SC volgens de users een probleem was geweest had ik op zijn minst verwacht een discussie in FB te zien, maar die is niet te vinden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 01:11:15 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196978345
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 01:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Hier begrijp ik dan ook weinig van. Dit komt in mijn ogen onverwacht uit de lucht vallen. Als de huidige SC in de ogen van de users een probleem was geweest had ik op zijn minst verwacht een discussie in FB te zien, maar die is niet te vinden.
Als je iets een SC noemt denken users meteen dat je er van alles kan maken en willen ze niet of nauwelijks moderatie. Door het geen SC meer te noemen haal je dat deel gewoon weg.

Verder zal er echt niet heel veel veranderen. Ik ga echt niet iedere off-topic scheet weghalen, maar het geeft wel de mogelijkheid om zwaar off-topic meuk of bashen zonder enige vorm van inhoud weg te halen. Dat gebeurde de laatste paar dagen wel weer behoorlijk veel en een user heeft mij hier de afgelopen keer meerdere keren op gewezen.

Je mag ook gerust hier of in DM je feedback blijven geven. Sta er echt wel open voor als er andere manieren zijn om het goed/beter aan te pakken.

Het is ook gewoon lastig, helemaal als enige moderator, maar ben al aan het kijken of ik iemand kan charteren :D
pi_196978411
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 01:11 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Als je iets een SC noemt denken users meteen dat je er van alles kan maken en willen ze niet of nauwelijks moderatie. Door het geen SC meer te noemen haal je dat deel gewoon weg.

Verder zal er echt niet heel veel veranderen. Ik ga echt niet iedere off-topic scheet weghalen, maar het geeft wel de mogelijkheid om zwaar off-topic meuk of bashen zonder enige vorm van inhoud weg te halen. Dat gebeurde de laatste paar dagen wel weer behoorlijk veel en een user heeft mij hier de afgelopen keer meerdere keren op gewezen.

Je mag ook gerust hier of in DM je feedback blijven geven. Sta er echt wel open voor als er andere manieren zijn om het goed/beter aan te pakken.

Het is ook gewoon lastig, helemaal als enige moderator, maar ben al aan het kijken of ik iemand kan charteren :D
een usergod
pi_196978457
Ik kan natuurlijk niet zien wat er in DM of TR gebeurt maar ik zie nog niet echt voor welk probleem dit een oplossing is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 27 december 2020 @ 07:05:08 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196980383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef Evenstar het volgende:
De SC is vanaf nu een "normale" topic en geen SC meer.

Nu het weer iets drukker aan het worden is zouden wij graag wat meer kwaliteit willen terugzien. Posts met alleen "lol rekt", "X coin is d000d hahaha" mogen vanaf nu dan ook achterwege blijven.

Af en toe off-topic gaan is echt geen probleem. Een lach of een traan om iets wat stijgt of dipt is ook prima, maar probeer het wel echt zo inhoudelijk mogelijk te houden.

Feedback op moderatie en ideeen om het beter, leuker, gezelliger te maken zijn altijd welkom.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kunnen we ergens stemmen voor vervanging van de huidige mod?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196983234
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef Evenstar het volgende:
De SC is vanaf nu een "normale" topic en geen SC meer.

Nu het weer iets drukker aan het worden is zouden wij graag wat meer kwaliteit willen terugzien. Posts met alleen "lol rekt", "X coin is d000d hahaha" mogen vanaf nu dan ook achterwege blijven.

Af en toe off-topic gaan is echt geen probleem. Een lach of een traan om iets wat stijgt of dipt is ook prima, maar probeer het wel echt zo inhoudelijk mogelijk te houden.

Feedback op moderatie en ideeen om het beter, leuker, gezelliger te maken zijn altijd welkom.
Dit slaat netgens op. :') Het is altijd een SC geweest. Ik heb je een jaar niet zien posten, Bitcoin begint te pumpen en je komt ineens met wat machtsvertoon om de hoek.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196983982
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 07:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit slaat echt helemaal nergens op. Kunnen we ergens stemmen voor vervanging van de huidige mod?
Er hoeft niemand vervangen te worden toch? Gewoon effkes normaal doen en we kunnen door
pi_196984381
Niet om mensen nu voor het hoofd te willen stoten maar als je niet ziet wat er gaande was dan ben je misschien wel stiekem onderdeel van het probleem geweest.

Je kan werkelijk geen coin noemen of er is wel iemand anders die er een :') of andere lullige opmerking over moet maken. Voor nieuwe bezoekers is het werkelijk niet te doen.

Het hoeft hier echt geen Tweakers te worden, waar al geband wordt als je een keer "Universa jahaaa!!!!!1111einz" zou posten.

Maar een beetje verdraaglijker en met meer respect zou fijn zijn, ook richting een mod die dat aan probeert te kaarten en geen zin heeft om babysitter te zijn.
pi_196984420
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet om mensen nu voor het hoofd te willen stoten maar als je niet ziet wat er gaande was dan ben je misschien wel stiekem onderdeel van het probleem geweest.

Je kan werkelijk geen coin noemen of er is wel iemand anders die er een :') of andere lullige opmerking over moet maken. Voor nieuwe bezoekers is het werkelijk niet te doen.

Het hoeft hier echt geen Tweakers te worden, waar al geband wordt als je een keer "Universa jahaaa!!!!!1111einz" zou posten.

Maar een beetje verdraaglijker en met meer respect zou fijn zijn, ook richting een mod die dat aan probeert te kaarten en geen zin heeft om babysitter te zijn.
Gast, je zit zelf een of andere crappy ponzi te pushen in dat topic. Misschien moeten 'we' daar wat aan doen in plaats van huilen over een smiley.
pi_196984444
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Gast, je zit zelf een of andere crappy ponzi te pushen in dat topic. Misschien moeten 'we' daar wat aan doen in plaats van huilen over een smiley.
Ah, kijk, dat bedoel ik.
pi_196984479
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ah, kijk, dat bedoel ik.
Wat bedoel je?
pi_196984559
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik weet niet op welk project je nu doelt maar dat is wel wat ik bedoel: dat gehak op wat anderen doen.

Je hebt letterlijk 5 negatieve reacties achter elkaar gepost in dat topic. Alles afkraken wat andere doen en dat ging echt niet alleen om mij.
pi_196984601
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik weet niet op welk project je nu doelt maar dat is wel wat ik bedoel: dat gehak op wat anderen doen.

Je hebt letterlijk 5 negatieve reacties achter elkaar gepost in dat topic. Alles afkraken wat andere doen en dat ging niet alleen om mij.
Ik wist niet dat dit forum bedoeld was als safespace. Als je pure troep promoot dan kan daar gewoon op gereageerd worden lijkt mij.
pi_196984679
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dit forum bedoeld was als safespace. Als je pure troep promoot dan kan daar gewoon op gereageerd worden lijkt mij.
Herstel, ik zie dat het veel meer dan 5 reacties zijn inmiddels (al is er al aardig wat weg gemodereerd).

Pure troep? Wie ben jij om te bepalen wat "pure troep" is terwijl een ander daar met veel tijd en energie wat van probeert te maken?

Ik ben er nog niet uit op welk project je doelt maar ik zit niet in ponzi's.
pi_196984700
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet om mensen nu voor het hoofd te willen stoten maar als je niet ziet wat er gaande was dan ben je misschien wel stiekem onderdeel van het probleem geweest.

Je kan werkelijk geen coin noemen of er is wel iemand anders die er een :') of andere lullige opmerking over moet maken. Voor nieuwe bezoekers is het werkelijk niet te doen.

Het hoeft hier echt geen Tweakers te worden, waar al geband wordt als je een keer "Universa jahaaa!!!!!1111einz" zou posten.

Maar een beetje verdraaglijker en met meer respect zou fijn zijn, ook richting een mod die dat aan probeert te kaarten en geen zin heeft om babysitter te zijn.
Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik weet niet op welk project je nu doelt maar dat is wel wat ik bedoel: dat gehak op wat anderen doen.

Je hebt letterlijk 5 negatieve reacties achter elkaar gepost in dat topic. Alles afkraken wat andere doen en dat ging echt niet alleen om mij.
Het is ook moeilijk om positief te zijn over zulke projecten. Vroeger of later verliezen er mensen geld aan. We zien het elke keer weer gebeuren. Zelf zeg je zelfs over projecten waar je in zit dat het geen waarde hoort te hebben.

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch? Juist dat is voor newbies goed om te lezen lijkt me. Hoeveel newbies zijn hier al in flutprojecten gelokt waarmee ze veel geld hebben verloren? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196984744
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Herstel, ik zie dat het veel meer dan 5 reacties zijn inmiddels (al is er al aardig wat weg gemodereerd).

Pure troep? Wie ben jij om te bepalen wat "pure troep" is terwijl een ander daar met veel tijd en energie wat van probeert te maken?

Ik ben er nog niet uit op welk project je doelt maar ik zit niet in ponzi's.
Dat bepaal ik niet, dat is wat ik vind. Daar is een forum voor volgens mij.

En jij zit toch met dat RFI te pielen? :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 11:46:28 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196984836
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.
[..]

Het is ook moeilijk om positief te zijn over zulke projecten. Vroeger of later verliezen er mensen geld aan. We zien het elke keer weer gebeuren. Zelf zeg je zelfs over projecten waar je in zit dat het geen waarde hoort te hebben.

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch? Juist dat is voor newbies goed om te lezen lijkt me. Hoeveel newbies zijn hier al in flutprojecten gelokt waarmee ze veel geld hebben verloren? :')
Er is echter wel een verschil tussen "problemen benoemen" wat gewoon natuurlijk kan, mag en zelfs moet en alleen maar reageren met ;(

Dat is precies wat moet stoppen en dat is wat ik wil moderaten. Verder kan je er nog steeds gewoon discussies voeren en posten dat je coin omhoog/omlaag is gegaan of wat BTC koers doet etc. Zoveel gaat er niet veranderen, behalve dat echt totale onzin en gebash weggehaald gaat worden.
pi_196984859
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.
[..]
quote:
Het is ook moeilijk om positief te zijn over zulke projecten. Vroeger of later verliezen er mensen geld aan. We zien het elke keer weer gebeuren. Zelf zeg je zelfs over projecten waar je in zit dat het geen waarde hoort te hebben.

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch?
Er worden geen problemen genoemd. Werden die maar benoemd, dan heb je nog een discussie. Het is vooral negatief gezemel zonder argumenten.

En ja, ik geef de risico's aan, ik geef aan dat het naar 0 kan. Waarde is wat mensen er aan hechten maar dat geldt voor Bitcoin net zo hard.
pi_196984876
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.
[..]

Het is ook moeilijk om positief te zijn over zulke projecten. Vroeger of later verliezen er mensen geld aan. We zien het elke keer weer gebeuren. Zelf zeg je zelfs over projecten waar je in zit dat het geen waarde hoort te hebben.

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch? Juist dat is voor newbies goed om te lezen lijkt me. Hoeveel newbies zijn hier al in flutprojecten gelokt waarmee ze veel geld hebben verloren? :')
Nee nee, dan ben je NiEt PoSiTiEf en dat is fout! Beter de noobs fouten met echt geld laten maken zodat de gevoelens van promoters niet te kwetsen.
pi_196985055
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat bepaal ik niet, dat is wat ik vind. Daar is een forum voor volgens mij.

En jij zit toch met dat RFI te pielen? :+
RFI? FB is niet de plek maar ik zal het nog 1x proberen:

RFI is een smart contract met 10 miljoen tokens dat op het Ethereum netwerk transactiefees gasloos verdeelt (reflecteert) in de wallets van de bezitters. Je hebt coins die staken (inflatie), je hebt coins die je kan minen (inflatie). RFI gaat uit van het principe "je betaalt fees voor een transactie maar als houder ontvang je daar een percentage van". Daarnaast is er een burn adres dat ook fees ontvangt (deflatie).

Dat kan je positief vinden, dat kan je negatief vinden maar als het een ponzi is, dan is bitcoin of ethereum dat ook.

Dat is mijn probleem met de kritiek. Er wordt "ponzi", "scam", "rug pull" geroepen maar zonder onderbouwing. Het is een smart contract dat zelfstandig blijft draaien zolang Ethereum draait. Niet meer, niet minder.
pi_196985107
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

RFI? FB is niet de plek maar ik zal het nog 1x proberen:

RFI is een smart contract met 10 miljoen tokens dat op het Ethereum netwerk transactiefees gasloos verdeelt (reflecteert) in de wallets van de bezitters. Je hebt coins die staken (inflatie), je hebt coins die je kan minen (inflatie). RFI gaat uit van het principe "je betaalt fees voor een transactie maar als houder ontvang je daar een percentage van". Daarnaast is er een burn adres dat ook fees ontvangt (deflatie).

Dat kan je positief vinden, dat kan je negatief vinden maar als het een ponzi is, dan is bitcoin of ethereum dat ook.

Dat is mijn probleem met de kritiek. Er wordt "ponzi", "scam", "rug pull" geroepen maar zonder onderbouwing. Het is een smart contract dat zelfstandig blijft draaien zolang Ethereum draait. Niet meer, niet minder.
Ik ben om. Dit klinkt echt als de next big thing, thanks man. :)

.Het is vooral erg jammer dat je in bad faith dit soort spul loopt te pushen. 'Als dit een ponzi is, is bitcoin dat ook', dan ben je echt gewoon moedwillig aan het liegen. Jammer

Kunnen we nu weer ontopic?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 11:59:36 ]
pi_196985281
quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik ben om. Dit klinkt echt als de next big thing, thanks man. :)

.Het is vooral erg jammer dat je in bad faith dit soort spul loopt te pushen. 'Als dit een ponzi is, is bitcoin dat ook', dan ben je echt gewoon moedwillig aan het liegen. Jammer

Kunnen we nu weer ontopic?
"Bad faith"? Serieus?

Waarom vind je het een ponzi. Motiveer dat eens ipv continu dat sarcasme zonder to the point te willen komen.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 27 december 2020 @ 12:02:15 #219
206731 Mortaxx
Doomer
pi_196985315
Dit hele gedoe is natuurlijk een beetje het gevolg van Kyran z'n tijd als COR mod. Daar halen de mods alles wat hen persoonlijk niet aanstaat weg. En omdat een onderwerp nogal actueel is komen ze ermee weg

Hier gaat dat natuurlijk niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_196985337
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

"Bad faith"? Serieus?


Waarom vind je het een ponzi. Motiveer dat eens ipv continu dat sarcasme zonder to the point te willen komen.
Ja, RFI heeft echt niks wat lijkt op bitcoin (en ethereum for that matter) maar je plaatst het wel in een zelfde rijtje om je (niet aanwezige punt) kracht bij te zetten.

Ik ga je hier niet van overtuigen, maar ik hoop dat andere die meelezen even nadenken voordat ze geld daar in stoppen. :)
pi_196985378
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ja, RFI heeft echt niks wat lijkt op bitcoin (en ethereum for that matter) maar je plaatst het wel in een zelfde rijtje om je (niet aanwezige punt) kracht bij te zetten.
Het ging om het ponzi deel. Wat maakt RFI meer een ponzi dan ETH of bitcoin? Leg dat dan uit. Probeer het eens ipv continu dat afkraken.

quote:
Ik ga je hier niet van overtuigen, maar ik hoop dat andere die meelezen even nadenken voordat ze geld daar in stoppen. :)
Nee, als je er geen enkele moeite voor wil doen ga je niemand overtuigen.

Ik krijg bijna het idee dat je alleen maar in bitcoin zit en daarom ieder ander project als bedreiging ziet ofzo. En dat is onnodig, een deel van het grote succes van bitcoin is dat vrijwel iedere coin er vroeg of laat in verhandeld wordt.
pi_196985390
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hele gedoe is natuurlijk een beetje het gevolg van Kyran z'n tijd als COR mod. Daar halen de mods alles wat hen persoonlijk niet aanstaat weg. En omdat een onderwerp nogal actueel is komen ze ermee weg

Hier gaat dat natuurlijk niet
een slowchat ombouwen naar een topic zonder doel omdat er wat emoticons en grafieken voorbij komen die je niet aanstaan _O_

ben wel benieuwd naar de nieuwe regels, want die weten we ook nog niet
pi_196985437
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het ging om het ponzi deel. Wat maakt RFI meer een ponzi dan ETH of bitcoin? Leg dat dan uit. Probeer het eens ipv continu dat afkraken.
[..]

Nee, als je er geen enkele moeite voor wil doen ga je niemand overtuigen.
https://jimmysong.medium.com/on-altcoin-valuation-bf19a30ee0df

misschien kun je hier beginnen met lezen

Maar daar is dit topic verder niet voor, en in dat andere topic mag ik niet negatief zijn want dat wil de mod niet.

Succes
pi_196985502
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hele gedoe is natuurlijk een beetje het gevolg van Kyran z'n tijd als COR mod. Daar halen de mods alles wat hen persoonlijk niet aanstaat weg.
QFT
pi_196985526
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

https://jimmysong.medium.com/on-altcoin-valuation-bf19a30ee0df

misschien kun je hier beginnen met lezen

Maar daar is dit topic verder niet voor, en in dat andere topic mag ik niet negatief zijn want dat wil de mod niet.

Succes
In dat artikel komt het woord "ponzi" niet voor. Geef eens in eigen woorden aan waarom het een ponzi is.
pi_196985590
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In dat artikel komt het woord "ponzi" niet voor. Geef eens in eigen woorden aan waarom het een ponzi is.
lees hem nou maar

en daarna je eigen uitleg over je niet ponzi en dit:
quote:
Ponzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten. Vaak biedt de oplichter daarbij een rendement aan dat erg hoog is bij een laag voorgespiegeld risico.
pi_196985598
Ik hang al vanaf het begin rond in COR en heb daar geen klachten over de moderatie.
De klachten komen vooral van mensen die het "een griepje" blijven noemen, BNW-posts doen of lopen te zieken.
En dat kan gewoon weggehaald worden.
pi_196985642
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hang al vanaf het begin rond in COR en heb daar geen klachten over de moderatie.
De klachten komen vooral van mensen die het "een griepje" blijven noemen, BNW-posts doen of lopen te zieken.
En dat kan gewoon weggehaald worden.
BTC is niet COR, bij COR moet je inderdaad strenger zijn en anders modereren dan hier

valt overigens ook genoeg op aan te merken daar, maar daar hebben ze ongetwijfeld ook een feedback topic
pi_196985802
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef aTypisch het volgende:

Ponzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten. Vaak biedt de oplichter daarbij een rendement aan dat erg hoog is bij een laag voorgespiegeld risico.
Nogmaals, RFI is geen ponzi. De uitbetaalde gelden worden niet gefinanceerd uit de inleg van nieuwe klanten. Als ik als bestaande (!) bezitter coins verhandel, stake, unstake, verstuur, vergok (zou dom zijn) of wat dan ook dan betaal ik over die coins een fee van 1% en die gaat naar de bezitters van RFI.

Dat is en blijft 100% sustainable. Er is geen beloofd rendement, er wordt niets bijgedrukt, je weet alleen dat 1% van alle transacties verdeeld wordt en hoeveel dat is, is afhankelijk van het aantal en grootte van de transacties.

Bij een ponzi heb je continu nieuwe klanten nodig die de rendementen van eerdere instappers betalen en dat droogt op als er niemand meer instort, dan stort de piramide in. Bij RFI is dat geheel niet aan de orde.
pi_196985838
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals, RFI is geen ponzi. De uitbetaalde gelden worden niet gefinanceerd uit de inleg van nieuwe klanten. Als ik als bestaande (!) bezitter coins verhandel, stake, unstake, verstuur of wat dan ook dan betaal ik over die coins een fee van 1% en die gaat naar de bezitters van RFI.

Dat is en blijft 100% sustainable. Er is geen beloofd rendement, er wordt niets bijgedrukt, je weet alleen dat 1% van alle transacties verdeeld wordt en hoeveel dat is, is afhankelijk van het aantal en grootte van de transacties.

Bij een ponzi heb je continu nieuwe klanten nodig die de rendementen van eerdere instappers betalen en dat droogt op als er niemand meer instort, dan stort de piramide in. Bij RFI is dat geheel niet aan de orde.
oneens

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 12:20:51 ]
pi_196985869
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lees hem nou maar

en daarna je eigen uitleg over je niet ponzi en dit:
[..]

Dus is het geen Ponzi. Er kunnen best nog andere redenen zijn waarom je er geen toekomst in ziet, maar het is pas een Ponzi als de inleg van nieuwkomers wordt doorgeschoven naar de oude hodlers, en dat is hier niet het geval.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196985901
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oneens
Je bent het al heel lang "oneens" maar je kan niet uitleggen waarom RFI een ponzi zou zijn.
Ik kan wel uitleggen waarom het geen ponzi is en dat heb ik meerdere keren gedaan.
pi_196985936
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef recursief het volgende:

[..]

Dus is het geen Ponzi. Er kunnen best nog andere redenen zijn waarom je er geen toekomst in ziet, maar het is pas een Ponzi als de inleg van nieuwkomers wordt doorgeschoven naar de oude hodlers, en dat is hier niet het geval.
uhm, jawel

quote:
Because of this, 100% of the fees generated go to holders of the token. The percentage of fees you earn is calculated by the percentage of RFI that you own among holders. This generates a much higher yield than would be possible otherwise.
daarom zit bitcoin ook niet zo in elkaar :+
pi_196986103
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

uhm, jawel
[..]

daarom zit bitcoin ook niet zo in elkaar :+
Nee dus.

Je interpretatie is leuk geprobeerd maar bij RFI gaat het niet om inleg van nieuwkomers.

Het gaat om transactiefees. Dat kan van mensen zijn die RFI kopen maar ook mensen die er in handelen, bots, casino's, webshops, etc. Iedere transactie kost 1% fees en als holder krijg je daar jouw deel van. Daarnaast kan je ieder moment verkopen, er is geen lock.

Bij een ponzi stort zoiets in op het moment dat je geen nieuwkomers hebt, dat is het hele idee van een piramidespel.

De prijs van een coin kan wel inzakken als er geen "nieuwkomers" meer zijn maar dat is bij iedere coin zo.
Als morgen iedereen van z'n bitocins af wil dan zakt de waarde ook in.
pi_196986138
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee dus.

Je interpretatie is leuk geprobeerd maar bij RFI gaat het niet om inleg van nieuwkomers.

Het gaat om transactiefees. Dat kan van mensen zijn die RFI kopen maar ook mensen die er in handelen, bots, casino's, webshops, etc. Iedere transactie kost 1% fees en als holder krijg je daar jouw deel van. Daarnaast kan je ieder moment verkopen, er is geen lock.

Bij een ponzi stort zoiets in op het moment dat je geen nieuwkomers hebt, dat is het hele idee van een piramidespel.
lul het maar recht, je zit gebakken lucht te pushen hier
pi_196986186
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lul het maar recht, je zit gebakken lucht te pushen hier
Kijk, nu komen we ergens. Ik heb nooit beweerd dat het geen gebakken lucht is. Sterker nog, ik heb meerdere malen aangegeven dat de waarde van dit soort coins geheel is "wat de gek er voor geeft".

En dat geldt voor 99,9% van alle coins die geen andere waarde of utility vertegenwoordigen.

Het is echter geen ponzi. En daar zit hem de kneep.
pi_196986315
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

uhm, jawel
[..]

daarom zit bitcoin ook niet zo in elkaar :+
Ponzi: inleg van nieuwkomers gaat naar de eerdere instappers

RFI: transactie fees (gas) wordt verdeeld over alle hodlers van RFI

Dan kun je wel blijven roepen dat dat hetzelfde is, maar dan kan ik net zo goed blijven verkondigen dat de maan van groene kaas gemaakt is. Dat is dan ook waar.

De vergoeding die normaal naar de miners zou gaan gaat nu naar de hodlers. Naar alle hodlers, de oude maar ook de nieuwe.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196986385
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lul het maar recht, je zit gebakken lucht te pushen hier
Alle 'crypto' is natuurlijk "gebakken lucht". _O-
pi_196986438
Maarja, nu gaat het al een paar pagina's over RFI en dat is eigenlijk ook niet waar het om ging.

Het ging er om dat er over en weer van alles afgekraakt wordt, zonder enige moeite te willen doen om met argumenten te komen.

Of je nu in Vechain of Dogecoin zit, een bepaalde groep gunt elkaar het licht in de ogen niet en komt niet verder dan afkraken en :') smileys.
pi_196986561
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lul het maar recht, je zit gebakken lucht te pushen hier
Zou kunnen, maar onderbouw dat dan en blijf niet hangen in je Ponzi-kramp. Ik ben even in RFI gegaan en en er ook weer uitgestapt omdat ik de Uniswap-pairing met andere projecten, zoals YLD, en vooral de manier waarop dat op Telegram gepusht werd niet gezond vind, en ik het idee heb dat die pairings er alleen zijn om het transactievolume in RFI op te pompen.

Los daarvan heb ik een meer fundamenteel probleem met RFI: Hodlen is aantrekkelijk want het levert rendement op, maar als iedereen alleen maar Hodlet dan zijn er geen transactie en dus geen rendement. Hoe die paradox voordelig uit gaat pakken zie ik niet.

Maar RFI is geen Ponzi.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196986728
Verder vind ik dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en uiten, ook al heeft ie er geen snars van begrepen. Maar als je mensen ervan gaat beschuldigen een fraudeleus schema te pushen dan moet je dat heel gedegen onderbouwen of je mond houden.

Als dit de reden voor de ingreep is dan begrijp ik dat. Ik vraag me wel nog steeds af of het doel bereikt wordt door het topic de SC-status te ontnemen, maar verder boeit het me weinig. Als het werkt dan werkt het.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196986984
Ik heb TheFreshPrince overigens helemaal niets zien pushen of promoten. Hij geeft alleen zijn (gefundeerde) mening over een coin. Dat is toch geen pushen van iets ?!
Als er 1 iemand is die heeft bewezen verstand van zaken te hebben (of het in ieder geval goed gedaan te hebben met crypto) is hij het wel imo.

Ik snap die drang on coins af te kraken ook niet zo.
Zeker niet op de manier waarop het gebeurd(e).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:04:45 ]
pi_196987057
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:39 schreef Socios het volgende:

[..]

Alle 'crypto' is natuurlijk "gebakken lucht". _O-
neen
pi_196987137
Sterker nog, toen de betreffende coin genoemd werd op FOK! heb ik er zelf ook m'n vraagtekens bij geplaatst en wilde ik er in eerste instantie ook niet in investeren (zie topicdeel van eind november). Na enig onderzoek naar hoe het werkt (gezien het aantal rug pulls) wel gedaan en wat dat betreft bedankt aan de user die het heeft genoemd.
pi_196987161
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

neen
Hoewel ik het met je eens ben; ook dat zou je kunnen proberen te onderbouwen.
Je gaat Socios vast niet overtuigen met alleen een "neen".

Je kan het.
pi_196987422
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoewel ik het met je eens ben; ook dat zou je kunnen proberen te onderbouwen.
Je gaat Socios vast niet overtuigen met alleen een "neen".

Je kan het.
Nee hoor, is ook mijn doel helemaal niet
pi_196987469
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Nee hoor, is ook mijn doel helemaal niet
Dat was al opgevallen.
pi_196987516
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat was al opgevallen.
het is namelijk alsof je tegen een muur praat als je tegen iemand praat die nog denkt dat altcoins iets betekenen

bron: dat was ik zelf ook

enige wat je kunt doen is over bitcoin praten en scammers er even op attenderen dat ze fout bezig zijn, de rest is aan een ieder zelf om te bepalen lijkt me zo

zullen we hier weer naar feedback gaan?

Weet niet in welk topic we verder kunnen praten, maar dat is blijkbaar de bedoeling

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:22:20 ]
  zondag 27 december 2020 @ 13:22:08 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196987561
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet om mensen nu voor het hoofd te willen stoten maar als je niet ziet wat er gaande was dan ben je misschien wel stiekem onderdeel van het probleem geweest.

Je kan werkelijk geen coin noemen of er is wel iemand anders die er een :') of andere lullige opmerking over moet maken. Voor nieuwe bezoekers is het werkelijk niet te doen.

Het hoeft hier echt geen Tweakers te worden, waar al geband wordt als je een keer "Universa jahaaa!!!!!1111einz" zou posten.

Maar een beetje verdraaglijker en met meer respect zou fijn zijn, ook richting een mod die dat aan probeert te kaarten en geen zin heeft om babysitter te zijn.
QFT. Ik lurk er soms en het is af en toe net de zandbak bij een peuterspeelzaal.
Huilen dan.
pi_196987605
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 13:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

QFT. Ik lurk er af en toe en het is af en toe net de zandbak bij een peuterspeelzaal.
klopt ja, in de zandbak hecht men ook waarde aan modder en kattendrollen
  zondag 27 december 2020 @ 13:26:34 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196987755
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

klopt ja, in de zandbak hecht men ook waarde aan modder en kattendrollen
En nu de juffrouw wat kattendrollen uit de zandbak wil halen zodat iedereen leuk kan spelen staan er een aantal peuters op hun achterste poten en is de wereld te klein.
Huilen dan.
pi_196987782
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En nu de juffrouw wat kattendrollen uit de zandbak wil halen zodat iedereen leuk kan spelen staan er een aantal peuters op hun achterste poten en is de wereld te klein.
ja, bijna goed

de kattendrollen zijn de projecten waar we het net over hadden, maar leuk dat je meedenkt :)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:27:18 ]
pi_196987959
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:27 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja, bijna goed

de kattendrollen zijn de projecten waar we het net over hadden, maar leuk dat je meedenkt :)
Je gaat voorbij aan het feit dat JIJ dat vindt. Ik lees echter weinig tot geen onderbouwingen. Je geeft zelfs zelf aan dat ook te willen doen.

Wat is dan je doel?
pi_196987965
het is gewoon storend en jammer dit forum is verworden tot een noob trap, namelijk altcoins promoten

ben daar zelf ook ingetrapt en je kunt er geld mee verdienen, maar je moet niet doen alsof RFI in een rijtje past waar bitcoin in staat
pi_196988113
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
het is gewoon storend en jammer dit forum is verworden tot een noob trap, namelijk altcoins promoten

ben daar zelf ook ingetrapt en je kunt er geld mee verdienen, maar je moet niet doen alsof RFI in een rijtje past waar bitcoin in staat
Maar dat doet ook niemand? Niemand pusht een coin en roept dat je het moet kopen?
En als een noob een coin koopt omdat die hier besproken wordt, is dat toch net zo goed zijn eigen risico imo.

Jij zou alleen BTC willen bespreken en de rest moet weg?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:35:22 ]
pi_196988217
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef aTypisch het volgende:
... maar je moet niet doen alsof RFI in een rijtje past waar bitcoin in staat
Dat doet niemand hier. Neem een sabbatical want je ziet dingen die er niet zijn.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196988224
quote:
80s.gif Op zondag 27 december 2020 13:34 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar dat doet ook niemand? Niemand pusht een coin en roept dat je het moet kopen?
En als een noob een coin koopt omdat die hier besproken wordt, is dat toch net zo goed zijn eigen risico imo.

Jij zou alleen BTC willen bespreken en de rest moet weg?
nee hoor
pi_196988261
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nee hoor
Maar wat dan wel?
Ik bedoel dit opbouwend....
pi_196988283
quote:
80s.gif Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar wat dan wel?
Ik bedoel dit opbouwend....
er was niks aan de hand volgens mij totdat het onduidelijk werd wat je in de niet meer SC mag posten

ik wil gewoon in de SC praten

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:39:36 ]
pi_196988344
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

er was niks aan de hand volgens mij totdat het onduidelijk werd wat je in de niet meer SC mag posten

ik wil gewoon in de SC praten
Duidelijk. Maar dan mogen andere daar ook over altcoins praten toch?!
pi_196988355
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:37 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat doet niemand hier. Neem een sabbatical want je ziet dingen die er niet zijn.
ben juist net weggeweest :{

en alle leuke bitcoiners hebben jullie weggejaagd! :(
pi_196988405
quote:
80s.gif Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Duidelijk. Maar dan mogen andere daar ook over altcoins praten toch?!
ik ben niet degene die er voor pleit om posts te verwijderen of de discussie een bepaalde kant op te sturen door regeltjes hé

over altcoins praten moet je zelf weten, maar dan ook niet beginnen met huilen over een reactie die je niet aanstaat
pi_196988554
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:40 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ben juist net weggeweest :{

en alle leuke bitcoiners hebben jullie weggejaagd! :(
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, ja jij, op dit moment zit te trollen in het "Topic Formerly Known As SC". Als je zoveel waarde hecht aan kwaliteit, hou daar dan eens mee op asjeblieft.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196988582
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij, ja jij, op dit moment zit te trollen in het "Topic Formerly Known As SC". Als je zoveel waarde hecht aan kwaliteit, hou daar dan eens mee op asjeblieft.
ik ben hartstikke ontopic
pi_196988688
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:45 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik ben hartstikke ontopic
Aha, eerst alts minderwaardig verklaren, dan die dentacoin post, iets over uniswap er overheen. On topic? Ik zie alleen getroll, afzeikgedrag en rants. Je mening mag je hebben, maar kom eens met argumenten.

Argumenten winnen altijd van getroll, gezeik en rants.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196989005
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:48 schreef recursief het volgende:

[..]

Aha, eerst alts minderwaardig verklaren, dan die dentacoin post, iets over uniswap er overheen. On topic? Ik zie alleen getroll, afzeikgedrag en rants. Je mening mag je hebben, maar kom eens met argumenten.

Argumenten winnen altijd van getroll, gezeik en rants.
Leg maar uit waar ik fout zit dan in dat topic? Dentacoin is gewoon super handig voor tandartsen!

see what I did there?
pi_196989146
Ik ben er wel even klaar mee.
Heb BTC uit m'n subforum lijst gehaald, het sterft wel uit.
Kijk over enkele maanden wel eens hoe het er voor staat.
pi_196989163
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:56 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Leg maar uit waar ik fout zit dan in dat topic? Dentacoin is gewoon super handig voor tandartsen!

see what I did there?
Hou dat sarcasme nou maar gewoon voor je. In plaats van dat denigrerende toontje kun je ook proberen eens een positieve bijdrage te leveren. Je hoeft niet altijd alleen maar te doen alsof jij alles begrijpt en de rest oerstom is.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196989171
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben er wel even klaar mee.
Heb BTC uit m'n subforum lijst gehaald, het sterft wel uit.
Kijk over enkele maanden wel eens hoe het er voor staat.
ga ik ook doen denk ik

was de SC maar gewoon normaal gebleven :{
pi_196989190
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef recursief het volgende:

[..]

Hou dat sarcasme nou maar gewoon voor je. In plaats van dat denigrerende toontje kun je ook proberen eens een positieve bijdrage te leveren. Je hoeft niet altijd alleen maar te doen alsof jij alles begrijpt en de rest oerstom is.
:? Ik begrijp nog heel veel niet
pi_196989193
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben er wel even klaar mee.
Heb BTC uit m'n subforum lijst gehaald, het sterft wel uit.
Kijk over enkele maanden wel eens hoe het er voor staat.
Spijtig maar ik snap het wel
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196989231
have fun @Evenstar
  zondag 27 december 2020 @ 14:12:27 #273
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196989633
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 11:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Er hoeft niemand vervangen te worden toch? Gewoon effkes normaal doen en we kunnen door
Hoezo? Ik zie maar 1 persoon die onderdeel is van het probleem. Als we diegene vervangen zijn we klaar toch?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196990789
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik wil gewoon in de SC praten
We maken hier gewoon de nieuwe SC van.

:P
pi_197000640
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 00:55 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Die users mogen zichzelf melden. Ik ga dat hier niet openbaar maken.
Ik heb een mention, maar ik kan de originele bericht niet zien waarin ik wordt gementioned. Waar gaat dit over? Waar moet ik mij melden en waarvoor?
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 20:31:20 #276
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197000689
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 20:30 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik heb een mention, maar ik kan de originele bericht niet zien waarin ik wordt gementioned. Waar gaat dit over? Waar moet ik mij melden en waarvoor?
Origineel is weggehaald door diegene die het had gepost. Ik DM je zo even als je het goed vindt met wat vragen :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 21:26:34 #277
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197002617
Even om het een en ander duidelijk te maken.

Wat mag wel / niet in cryptocurrencies topic?

Wel: SC over crypto! Je mag dus gewoon posten over dat je X of Y hebt gekocht/verkocht, dat je wallet omhoog/omlaag is gegaan, wat je van X of Y vindt etc.

Niet: SC over niet crypto gerelateerde topics.

Niet: Bashen van projecten. Posts met als enige inhoud LOL, REKT, DED, SHITCOIN, :') etc. horen hier niet thuis. Als je iets wil afkraken ben je welkom om dat goed onderbouwd te doen. Graag zelfs.

Mijn excuses dat men dacht dat er helemaal geen SC meer mogelijk was. Dit had ik beter moeten/kunnen communiceren, maar door omstandigheden is het helaas anders gelopen. Verder herhaal ik nogmaals dat ik open sta voor feedback, zolang dat op een normale manier gebeurt. Mag mij ook gerust een DM sturen als je het liever niet hier doet.

Edit: Als er users zijn die actief mee willen helpen om het hier wat uit te breiden en kwaliteit en kwantiteit van de posts te verhogen mogen zij mij een DM sturen, dan kunnen wij kijken naar de mogelijkheden :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Evenstar op 28-12-2020 12:40:00 ]
  zondag 27 december 2020 @ 22:06:46 #278
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197004332
Lekker opgerot met de vbl-maniertjes en kutmentions


Niet dat ik het eens was met Kyran, maar ik vind het wel prima zo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197013037
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Evenstar het volgende:
Mijn excuses dat men dacht dat er helemaal geen SC meer mogelijk was.
Plaats dan ook gewoon SC weer terug in TT.

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 21:26 schreef Evenstar het volgende:
Niet: Bashen van projecten. Posts met als enige inhoud LOL, REKT, DED, SHITCOIN, :') etc. horen hier niet thuis. Als je iets wil afraken ben je welkom om dat goed onderbouwt te doen. Graag zelfs.
Volgens mij viel dit best mee overigens. Verder vind ik dit net zo storend dan nutteloze posts over alts die verder niet veel inhouden hebben. Wat mij betreft hebben ze beide plek in een SC. Nu sluit je het ene "vervelende" uit en laat je het andere toe.
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef dimmak het volgende:
Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.
Ik blijf dan ook hierbij.

Misschien is het beter om een collega mod te zoeken die wel kritisch naar alts is. Er posten nou éénmaal verschillende mensen in dit subforum. Profit traders, mensen die nog geloven in alts en BTC maximalisten. Dat is helemaal geen probleem, maar laten we het dan leuk houden voor iedereen.

En misschien was het handiger geweest om eerst het dialoog aan te gaan met de (vaste) posters van dit subforum. Waarschijnlijk ben je nooit gestopt met lurken, maar ik had nou niet echt het idee dat je er nou nog zoveel mee bezig was het laatste jaar.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 28 december 2020 @ 08:48:44 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197013319
Zolang die achterlijke kutmentions maar wegblijven.

Achterlijk gedrag met je 'moet je dit eens zien' @kankworst @simpelesjappie @staatmongool
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 december 2020 @ 12:19:45 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197017969
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 08:19 schreef dimmak het volgende:

[..]

Plaats dan ook gewoon SC weer terug in TT.
[..]
In de toekomst kan die misschien wel weer terug. Voor sommige users lijkt het op dit moment nog een soort van vrijbrief om alles wat in hun opkomt te posten, want "het is toch een SC".

quote:
Volgens mij viel dit best mee overigens. Verder vind ik dit net zo storend dan nutteloze posts over alts die verder niet veel inhouden hebben. Wat mij betreft hebben ze beide plek in een SC. Nu sluit je het ene "vervelende" uit en laat je het andere toe.

Ik blijf dan ook hierbij.
Over het algemeen heb je gelijk dat een SC misschien niet de beste plek is voor nieuwkomers en dat daar normaal gesproken vooral de kern van een subforum zit, maar ik zie dat hier toch echt anders. Hier was het vooral de SC wat goed liep. Een nieuwkomer zal dan ook geneigd zijn om als eerste in de goed lopende topics te kijken. Als die dan in een SC komt waar vooral negativiteit heerst en veel projecten (en indirect ook users) zonder onderbouwing gebashed worden zal die niet echt de neiging hebben om mee te posten.

quote:
Misschien is het beter om een collega mod te zoeken die wel kritisch naar alts is. Er posten nou éénmaal verschillende mensen in dit subforum. Profit traders, mensen die nog geloven in alts en BTC maximalisten. Dat is helemaal geen probleem, maar laten we het dan leuk houden voor iedereen.
Wij gaan inderdaad op zoek naar een extra moderator. Het lijkt mij echter niet de bedoeling dat moderators hier politieagent gaan spelen over welke alts wel of niet besproken mogen worden. Dat kunnnen de users zelf heel goed doen door hun posts te onderbouwen.

Om met de voorbeelden hierboven door te gaan. De ene users ziet wel wat in RFI en heeft er in een paar dagen dikke winst uit gehaald door x30 te gaan. Een andere user vindt RFI een scam. Voor beide meningen moet er plek zijn en die is er ook gewoon. Waar geen ruimte voor is is toxiciteit en het niet onderbouwd afkraken van projecten. Het alleen maar roepen van "LOL, SHITCOIN, REKT, SCAM, IDOOT" is geen onderbouwing en voegt echt niks toen. Het alleen maar roepen koop "coin X" want die gaat binnenkort x1000 is net zo goed niet gewenst wat mij betreft.

Verder geef je inderdaad zelf al aan dat er meerdere groepen zijn. Ene gelooft alleen maar in BTC, weer een ander denkt dat Vechain $12 gaat aantikken en weer een ander is vooral bezig met daytraden Voor alle meningen en voor alle groepen zou er ruimte moeten zijn. Als de ene groep constant toxisch is richting een andere dan is er geen ruimte meer voor alle meningen en dat is precies wat wij nu willen aanpakken.

quote:
En misschien was het handiger geweest om eerst het dialoog aan te gaan met de (vaste) posters van dit subforum. Waarschijnlijk ben je nooit gestopt met lurken, maar ik had nou niet echt het idee dat je er nou nog zoveel mee bezig was het laatste jaar.
Die dialoog is gevoerd met een paar users, maar had ik inderdaad veel uitgebreider en in het openbaar kunnen doen. Dit heb ik verkeerd ingeschat en hierboven al mijn excuses voor aangeboden.

Bedankt voor je onderbouwde feedback.

Suggesties om meer leven in brouwerij te krijgen zijn ook altijd welkom. Wij gaan in ieder geval kijken naar de mogelijkheden om nog een moderator aan te stellen, maar het is ook vooral aan de users om goede content te creëren.Een subforum zou niet alleen maar (of vooral) moeten bestaan uit een SC, dus daar moeten wij echt met z'n allen aan werken.
pi_197021631
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 12:19 schreef Evenstar het volgende:

[..]

In de toekomst kan die misschien wel weer terug. Voor sommige users lijkt het op dit moment nog een soort van vrijbrief om alles wat in hun opkomt te posten, want "het is toch een SC".
Hier kom ik later nog even op terug.

quote:
[..]

Over het algemeen heb je gelijk dat een SC misschien niet de beste plek is voor nieuwkomers en dat daar normaal gesproken vooral de kern van een subforum zit, maar ik zie dat hier toch echt anders. Hier was het vooral de SC wat goed liep. Een nieuwkomer zal dan ook geneigd zijn om als eerste in de goed lopende topics te kijken. Als die dan in een SC komt waar vooral negativiteit heerst en veel projecten (en indirect ook users) zonder onderbouwing gebashed worden zal die niet echt de neiging hebben om mee te posten.
Dit is verder niet echt het probleem van de SC. Misschien dat we actiever users door kunnen sturen naar deze reeks (ook in de blokje boven het invoeren van een comment zetten?). Ik vind dan comments zoals "Project X is ook lekker gestegen" ook iet veel bijdragen voor nieuwe gebruikers. Hoeveel users zijn de laatste jaren in de shill coins van fokkers getrapt en daarmee geld verloren? Wederom, ik stoor mij er verder niet aan, want het is een SC.

quote:
[..]

Wij gaan inderdaad op zoek naar een extra moderator. Het lijkt mij echter niet de bedoeling dat moderators hier politieagent gaan spelen over welke alts wel of niet besproken mogen worden. Dat kunnnen de users zelf heel goed doen door hun posts te onderbouwen.
Eens, naar mijn mening ging dit verder ook goed. Ik weet niet wat er de laatste paar dagen is voorgevallen, maar ik herken mij niet in de situatie die er nu steeds geschetst wordt.

quote:
Om met de voorbeelden hierboven door te gaan. De ene users ziet wel wat in RFI en heeft er in een paar dagen dikke winst uit gehaald door x30 te gaan. Een andere user vindt RFI een scam. Voor beide meningen moet er plek zijn en die is er ook gewoon. Waar geen ruimte voor is is toxiciteit en het niet onderbouwd afkraken van projecten. Het alleen maar roepen van "LOL, SHITCOIN, REKT, SCAM, IDOOT" is geen onderbouwing en voegt echt niks toen. Het alleen maar roepen koop "coin X" want die gaat binnenkort x1000 is net zo goed niet gewenst wat mij betreft.
Het gevaar schuilt in het eerste. Er zijn users die de laatste weken nu blind in een aantal projecten geld gestoken hebben terwijl hij vanaf toen omlaag is gegaan. Daarom vind ik dat constante geshill ook niet echt bijdragen. Maar wederom, het is een SC dus so be it.

quote:
Verder geef je inderdaad zelf al aan dat er meerdere groepen zijn. Ene gelooft alleen maar in BTC, weer een ander denkt dat Vechain $12 gaat aantikken en weer een ander is vooral bezig met daytraden Voor alle meningen en voor alle groepen zou er ruimte moeten zijn. Als de ene groep constant toxisch is richting een andere dan is er geen ruimte meer voor alle meningen en dat is precies wat wij nu willen aanpakken.
Een feit is dat vrijwel 99% van de alts in BTC waarde blijven dalen. Dit om verschillende redenen. Ik mag daar graag een kritische noot bij zetten, maar naar mijn weten heb ik dit altijd met onderbouwing gedaan. Daarom herken ik mij niet in de geschetste situatie.

quote:
[..]

Die dialoog is gevoerd met een paar users, maar had ik inderdaad veel uitgebreider en in het openbaar kunnen doen. Dit heb ik verkeerd ingeschat en hierboven al mijn excuses voor aangeboden.
Het is hier wat mij betreft nog niet te laat voor..

quote:
Bedankt voor je onderbouwde feedback.

Suggesties om meer leven in brouwerij te krijgen zijn ook altijd welkom. Wij gaan in ieder geval kijken naar de mogelijkheden om nog een moderator aan te stellen, maar het is ook vooral aan de users om goede content te creëren.Een subforum zou niet alleen maar (of vooral) moeten bestaan uit een SC, dus daar moeten wij echt met z'n allen aan werken.
Laat de SC lekker de SC en verplaats de rest naar andere plekken. Voor Bitcoin en Vechain zijn bijv. goedlopende topics. Dit kan ook voor andere projecten. Aan de users zoals ons om newbies te verwijzen naar de goede plekken. Ook bij elk nieuw topic dat tot nu toe geopend is, zijn er altijd goede comments geplaatst.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 december 2020 @ 14:43:09 #283
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197022274
De laatste weken werd er eigenlijk maar één coin "geshilled" en dat was RFI. DIt werd, wat mij betreft, steeds redelijk goed onderbouwd. Het is dan aan de users om iets te doen met die informatie. Denk echt niet dat wij de hele tijd op onze tenen moeten lopen. Iedereen is zelf verantwoordelijk wat zij kopen en verkopen.

De users die met RFI kwamen hebben ook een paar geen gewoon een disclaimer geplaatst dat het natuurlijk geen garantie is, meer kan je toch niet doen? Misschien dondert bitcoin morgen ook wel weer $10.000 naar beneden, dan gaan wij toch ook niet bashen op de bitcoin maximalisten?

Tuurlijk zit er gevaar in investeren en tuurlijk is dat vele malen hoger als je in alts gaat zitten in plaats van bitcoin. Enige wat wij kunnen doen is nieuwkomers bewust maken van de valkuilen en risico's en dat gebeurde in dit geval gewoon.

Als iets ongefundeerd geshilled wordt of overduidelijk een scam is dan kan dat gewoon in een TR gezet worden en kijken wij er wel naar, maar sommige users nemen "scam" wel heel breed, want dan valt 99% van alle cryptocurrencies onder "scam".

Doel is wel om SC uiteindelijk weer helemaal SC te laten zijn, maar ben nog steeds van mening dat wij op dit moment te weinig actieve users hebben om een echte SC te hebben waar wij totaal off-topic kunnen gaan. Als het een echt SC wordt dan raken wij ook dat laatste beetje informatie kwijt in een storm van niet inhoudelijke posts en dat is wat ik graag wil voorkomen.

Als het drukker wordt, en daar moeten wij ons met z'n allen voor inzetten, dan kunnen wij inderdaad veel meer topics aanmaken waar de grote coins een eigen topic krijgen/houden en de SC echt een SC kan zijn. Daar is het nu net iets te rustig voor naar mijn mening.

Ik neem alles wat je zegt wel mee, ook naar achteren, zodat wij daar hopelijijk ook met een nieuwe moderator erbij over kunnen brainstormen.

Bedankt :)
pi_197022563
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:43 schreef Evenstar het volgende:
Misschien dondert bitcoin morgen ook wel weer $10.000 naar beneden, dan gaan wij toch ook niet bashen op de bitcoin maximalisten?
Maxi's boeit de prijs over het algemeen niet zo. Maar dit is precies wat er ook gedaan werd voor de laatste bullrun van bitcoin. Gezien de uitkomst van vorige bullruns en altseasons is traden of lange termijn investering in altcoins is gewoon geen goed idee voor newbies.

Voor de rest is je verhaal duidelijk en kijken we hoe het de komende tijd gaat verlopen. Ik moet toch ergens mijn ei kwijt kunnen.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 december 2020 @ 14:53:57 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197022606
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maxi's boeit de prijs over het algemeen niet zo. Maar dit is precies wat er ook gedaan werd voor de laatste bullrun van bitcoin. Gezien de uitkomst van vorige bullruns en altseasons is traden of lange termijn investering in altcoins is gewoon geen goed idee voor newbies.

Voor de rest is je verhaal duidelijk en kijken we hoe het de komende tijd gaat verlopen. Ik moet toch ergens mijn ei kwijt kunnen.
Helemaal mee eens hoor! Wij kunnen ons best doen om mensen van advies te voorzien, maar verder moet toch iedereen het zelf doen :D

Nogmaals bedankt voor je feedback, stel het zeer op prijs.
pi_197191399
quote:
• Alleen crypto gerelateerde SC is toegestaan• Kritiek op projecten graag onderbouwen.•
Kunnen we dit niet omdraaien? Projecten graag onderbouwen en vanuit daar verder praten.

In plaats van de meest groot mogelijk onzin als 'kans' te kunnen promoten zonder ook maar enig goed verhaal..


dit dus eigenlijk:
twitter


[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 21:55:39 ]
pi_197193078
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:52 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maxi's boeit de prijs over het algemeen niet zo. Maar dit is precies wat er ook gedaan werd voor de laatste bullrun van bitcoin. Gezien de uitkomst van vorige bullruns en altseasons is traden of lange termijn investering in altcoins is gewoon geen goed idee voor newbies.

Voor de rest is je verhaal duidelijk en kijken we hoe het de komende tijd gaat verlopen. Ik moet toch ergens mijn ei kwijt kunnen.
ja, maar dat is dan ontopic
rules for thee, not for me principe

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2021 21:55:11 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 januari 2021 @ 22:08:20 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197198437
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Kunnen we dit niet omdraaien? Projecten graag onderbouwen en vanuit daar verder praten.

In plaats van de meest groot mogelijk onzin als 'kans' te kunnen promoten zonder ook maar enig goed verhaal..

dit dus eigenlijk:
[ twitter ]
Laat ik beginnen met zeggen dat ik overal voor open sta en dat ik dit best even wil overleggen met @F.Sinatra.

Heb dan wel een paar vragen.

• Hoe denken de andere users hierover?

• Hoe denk jij dat wij dit kunnen "bewaken"? Wat is goede onderbouwing? Wanneer is een altcoin het waard om even kort- of langdurig in te investeren en wanneer niet? Wie bepaald dit? Heb persoonlijk geen zin om politieagent te gaan spelen en iedere altcoin post onder een vergrootglas te gaan leggen of het wel of niet kan.

Je kan natuurlijk zeggen dat alle altcoins shit zijn en daar zit zeker wel wat in, maar dat is het geen cryptocurrencies topic meer, maar een bitcoin topic.

Hoe zo jij die verdeling willen maken?

Geloof mij, ik snap je punt. Ben het niet altijd met je eens, maar ik snap echt wel waar jij naar toe wil. Er moet echter een balans zijn en die raakt nu steeds zoek (de ene of andere kant op).

Zelf zit ik voor meer dan 90% in BTC. Ik vind altcoins interessant om af en toe wat mee te liften op succes van alts. Soms ga je op je bek, soms pak je x20 in een week. Voor mij is het verkrijgen van meer BTC, de enige reden om te investeren in altcoins.

Heel af en toe ga ik dan mee in projecten als RFI. Waar weinig achter zit, maar je wel kon inschatten dat het even ging stijgen. Voor de rest zit ik vooral te kloten met VeChain, omdat ik dat ook daadwerkelijk een project vind waar wat meer "body" achter zit.

Enige wat wij willen is dat kwaliteit van de posts een beetje omhoog gaat, zodat wij niet de eerste de beste nieuwe users meteen weer wegjagen. Hoe wij dit doen moeten wij even met z'n allen gaan bespreken en ik denk dat ik ook names @F.Sinatra praat als ik zeg dat wij echt openstaan voor alles.

[ Bericht 8% gewijzigd door Evenstar op 03-01-2021 22:15:10 ]
pi_197200570
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Laat ik beginnen met zeggen dat ik overal voor open sta en dat ik dit best even wil overleggen met @:F.Sinatra.

Heb dan wel een paar vragen.

• Hoe denken de andere users hierover?

• Hoe denk jij dat wij dit kunnen "bewaken"? Wat is goede onderbouwing? Wanneer is een altcoin het waard om even kort- of langdurig in te investeren en wanneer niet? Wie bepaald dit? Heb persoonlijk geen zin om politieagent te gaan spelen en iedere altcoin post onder een vergrootglas te gaan leggen of het wel of niet kan.

Je kan natuurlijk zeggen dat alle altcoins shit zijn en daar zit zeker wel wat in, maar dat is het geen cryptocurrencies topic meer, maar een bitcoin topic.

Hoe zo jij die verdeling willen maken?

Geloof mij, ik snap je punt. Ben het niet altijd met je eens, maar ik snap echt wel waar jij naar toe wil. Er moet echter een balans zijn en die raakt nu steeds zoek (de ene of andere kant op).

Zelf zit ik voor meer dan 90% in BTC. Ik vind altcoins interessant om af en toe wat mee te liften op succes van alts. Soms ga je op je bek, soms pak je x20 in een week. Voor mij is het verkrijgen van meer BTC, de enige reden om te investeren in altcoins.

Heel af en toe ga ik dan mee in projecten als RFI. Waar weinig achter zit, maar je wel kon inschatten dat het even ging stijgen. Voor de rest zit ik vooral te kloten met VeChain, omdat ik dat ook daadwerkelijk een project vind waar wat meer "body" achter zit.

Enige wat wij willen is dat kwaliteit van de posts een beetje omhoog gaat, zodat wij niet de eerste de beste nieuwe users meteen weer wegjagen. Hoe wij dit doen moeten wij even met z'n allen gaan bespreken en ik denk dat ik ook names @:F.Sinatra praat als ik zeg dat wij echt openstaan voor alles.
Hoe je dat oplost weet ik niet. Je komt zelf eerst met nieuwe regels, en als het dan omgekeerd (ook eventueel) moet dan weet je niet hoe je dat moet handhaven. Dan is gewoon terug naar de oude SC een oplossing volgens mij.

Wat het forum is/wordt is gewoon een vergaarbak voor het shillen van je kripto bags en weinig tot geen inhoudelijke discussie over bitcoin of geld oid.

En ik heb geen idee hoe je de kwaliteit omhoog krikt, dat heeft vooral met de users zelf te maken.

Ik krijg leukere reacties op onzin en trollen dan op wat inhoudelijke posts met info over bitcoin. ''Çrypto X heb ik gekocht, zit wel potentie in'' draagt helemaal niks bij aan kwaliteit van posts, als je het daar om te doen is. Ook niet als hij even x2 of x10 gaat.

Maar dat blijft allemaal staan met je nieuwe richtlijnen, wat overigens prima is maar dan verwacht ik ook niet dat ik straks weer een weekje een ban heb omdat er een scheldwoordje in een post staat of omdat ik 'de regels niet volg'. Want die regels zijn, zoals je zelf aanhaalt, ook nog niet eens helemaal duidelijk.

Heb mijn zegje gedaan en vindt het een gare move waar je dit forum heen stuurt.

To the moon. :B
pi_197305611
Waarom werd mijn post aangepast en een ander verwijderd?
pi_197305853
quote:
80s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:55 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Omdat er onzinnige plaatjes in stonden.
erg goede reden :)

ik vind hem wel leuk:


[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2021 13:58:18 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2021 @ 21:31:06 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197434176
Wij hebben achter de schermen even gekeken hoe wij BTC beter kunnen indelen, zodat alle (aspecten van) cryptocurrencies op niveau besproken kunnen worden. Hierbij denken wij aan een opzet als hieronder.

• Huidige cryptocurrencies topic weer omzetten naar een (echte) SC.

Dit houdt dan in dat je daar ook off-topic mag gaan, je koop- en verkoopadvies niet hoeft te onderbouwen, kritiek mag leveren door alleen een :') te posten etc. Toch willen wij jullie vragen om het een beetje op niveau te houden, zodat wij niet meteen mogelijke nieuwe users wegjagen. Moderatie vindt alleen plaats als algemene FOK! policies worden overtreden.

• Het grote Bitcoin topic moet de plek worden waar alle serieuze discussies gevoerd gaan worden over BTC. Hier verwachten wij wel dat je advies, mening en kritiek onderbouwt.

• Het grote Altcoin topic moet de plek worden waar alle serieuze discussies gevoerd gaan worden over Altcoins. Hier verwachten wij wel dat je advies, mening en kritiek onderbouwt.

Wij vragen iedereen vriendelijke om inhoudelijke discussies zoveel mogelijk in "Het grote Bitcoin topic" en "Het grote Altcoin topic" te voeren, zodat SC ook echt SC blijft.

Hiernaast hebben wij nog een paar andere ideeën, maar willen eerst even jullie feedback op bovenstaande afwachten en kijken hoe het gaat lopen. De topics per coin etc. blijven natuurlijk gewoon staan en hopelijk kunnen wij deze in de toekomst zelfs verder uitbreiden.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 15 januari 2021 @ 21:33:20 #293
206731 Mortaxx
Doomer
pi_197434237
Ik sluit mij aan bij de @aTypisch
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197449011
Reactie #12 uit dit topic komt als spam / scam / ponzi over

zaterdag 16 januari 2021 @ 16:07:27 #12
BTC / Het grote waarzeggerstopic
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 januari 2021 @ 18:43:07 #295
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197449884
TR plaatsen helpt in dit soort gevallen ook, dank! Verwijderd.

Heeft iemand van de users trouwens zin om samen met de moderators naar de opening posts te kijken van BTC, Altcoin, SC etc om er iets moois van te maken? Meeste zijn erg verouderd en kunnen een update gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 01:48:17 #296
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197457923
Update!

Wij hebben weer een SC! TT is aangepast in overleg met SEO-fee @Viv

Daarnaast een nieuw topic aangemaakt voor TA liefhebbers!

Volgende stap is Altcoins topic aanmaken en BTC en SC OPs updaten :)
pi_197460176
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:48 schreef Evenstar het volgende:
Update!

Wij hebben weer een SC! TT is aangepast in overleg met SEO-fee @:viv

Daarnaast een nieuw topic aangemaakt voor TA liefhebbers!

Volgende stap is Altcoins topic aanmaken en BTC en SC OPs updaten :)
De spoiler met important patterns is niet helemaal correct. De eerste twee patterns (H&S en double top) hebben dezelfde chart.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 11:34:02 #298
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197460930
Aangepast, dank!
pi_197464705
Mensen. Ik ben op zwart. Ga verder niet in details, maar ik kan me niet vinden in het FOK! beleid.

Eigen keuze dus. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.

Het ga jullie goed!

@Evenstar ,succes maat!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2021 14:37:41 ]
  maandag 18 januari 2021 @ 08:28:42 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197480483
quote:
80s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef F.Sinatra het volgende:
maar ik kan me niet vinden in het FOK! beleid.

Geen idee wat die prutsers nu weer hebben gedaan, maar ze zijn in de afgelopen 15 jaar dus niets veranderd. :+

Bedankt voor je inzet
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 20:55:05 #301
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197494283
ETH & overige altcoins topic is geopend. OP moet nog, maar nu even geen tijd voor. Als iemand wil helpen, graag!

Voor nu hebben wij dus

SC = Standaard SC regels, weinig moderatie
BTC = Bitcoin,
ETH = Ethereum & overige altcoins

Nog wel wat andere ideeën, maar die komen dan nog wel binnenkort. Voor nu even dit op gang krijgen en houden. TA topic zal ik mij binnenkort meer mee bezighouden.

Feedback en help dus welkom.

Ondertussen gaan wij achter de schermen op zoek naar een extra moderator.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')