abonnement Unibet Coolblue
pi_173578759
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 10:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Meh ik begrijp uit het artikel dat volgende week de school pas zou beginnen en dat daarom expres vandaag deze "actie" is. Introdag is vaak geen openbare informatie dus dat zou kunnen kloppen.

Als ze op verzoek politie niet weggaan dan zullen ze gewoon opgepakt worden vermoed ik.
Dat zal, maar evengoed gaat het die kerel van GroenLinks er niet om dat ze protesteren (want dat mogen ze uiteraard), maar dat ze het doen op een plek waar ook gewoon kinderen rondlopen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173578763
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Liever dat je spandoeken ophangt en op mijn dak staat dan dat je mij met een vrachtwagen van het leven beroofd, of mijn auto in de fik steekt omdat er een G20 top is in mijn stad waar jij het niet eens mee bent.
Uitstekende of-of. Knap denkwerk weer, knul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 september 2017 @ 10:37:25 #28
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173578789
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Natuurlijk. :)
Waarom die bivakmuts?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 10:37:31 #29
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173578790
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Liever dat je spandoeken ophangt en op mijn dak staat dan dat je mij met een vrachtwagen van het leven beroofd, of mijn auto in de fik steekt omdat er een G20 top is in mijn stad waar jij het niet eens mee bent.
Ja, en liever dat jij een waterstofbom op Zuid-Korea gooit ipv een waterstofbom op mijn hoofd. Goeie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173578791
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 10:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zal, maar evengoed gaat het die kerel van GroenLinks er niet om dat ze protesteren (want dat mogen ze uiteraard), maar dat ze het doen op een plek waar ook gewoon kinderen rondlopen.
Weten ze in ieder geval wat ze volgende week aan lesmateriaal staat te wachten.

Een betere introductie kun je toch niet krijgen? ^O^
pi_173578796
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waarom die bivakmuts?
Waarom die boerka of nihab?
  maandag 4 september 2017 @ 10:38:42 #32
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173578804
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 10:35 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat zal, maar evengoed gaat het die kerel van GroenLinks er niet om dat ze protesteren (want dat mogen ze uiteraard), maar dat ze het doen op een plek waar ook gewoon kinderen rondlopen.
En dan zijn het meteen "gevaarlijke gekken"? Over framing gesproken...
pi_173578812
Beetje zinloos, Amsterdam is toch niet meer te redden :)
  maandag 4 september 2017 @ 10:39:16 #34
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173578814
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Waarom die boerka of nihab?
Vanwege een bepaalde vorm van religie.

Welke religie volgen deze twee heren dan?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173578825
Die kinderen zullen wel geschokt zijn, getraumatiseerd voor het leven! Dit soort gruwelijkheden moeten we uitbannen uit onze maatschappij, en we moeten alles in het werk stellen om dit soort zieke geesten die met deze rechtse ideeën rondlopen op te sporen!
standaarddrinker
pi_173578829
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 10:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uitstekende of-of. Knap denkwerk weer, knul.
Waarom doe je niet gewoon alsof dit een islamitische aanslag op een school is? Of dat hier moslims staan te protesteren tegen het racistische westen? Dan had je er natuurlijk minder problemen mee en mochten we hier weer genieten van je gedraai om maar nuance aan te brengen.

Het is duidelijk waar de prioriteiten weer liggen van enkelen hier, alles wat islamitisch is dient verdedigd te worden, al vallen er slachtoffers door, en elke aanval of kritiek op de islam is natuurlijk een doodzonde.

Het is een spandoek op een islamitische school, 0 doden en 0 gewonden.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 10:41:07 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173578843
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Vanwege een bepaalde vorm van religie.

Welke religie volgen deze twee heren dan?
Wat maakt dat uit? Dus als ik Islamist ben mag ik wél een boerka dragen, maar als ik geen Islamist ben niet?

Waarom zou je, omdat je een religie aanhangt, ineens bepaalde privileges verdienen? Dat slaat nu echt hé le maal ner gens op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_173578848
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:39 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Vanwege een bepaalde vorm van religie.

Welke religie volgen deze twee heren dan?
Religie? Ik moet nu toch eventjes hard lachen. _O- _O-

Sinds valt vrouwenonderdrukking onder religie?

Het staat bovendien iedereen vrij om in Nederland te protesteren met een bivakmuts op. Ik zie jouw linkse vriendjes niets anders doen.
pi_173578853
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waarom doe je niet gewoon alsof dit een islamitische aanslag op een school is? Of dat hier moslims staan te protesteren tegen het racistische westen? Dan had je er natuurlijk minder problemen mee en mochten we hier weer genieten van je gedraai om maar nuance aan te brengen.

Het is duidelijk waar de prioriteiten weer liggen van enkelen hier, alles wat islamitisch is dient verdedigd te worden, al vallen er slachtoffers door, en elke aanval of kritiek op de islam is natuurlijk een doodzonde.

Het is een spandoek op een islamitische school, 0 doden en 0 gewonden.
Knappe stropop. Wederom indrukwekkend denkwerk, knul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173578886
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je, omdat je een religie aanhangt, ineens bepaalde privileges verdienen?
De aanhangers van het Vliegend Spaghettimonster (pastafarianisme) mogen nog steeds niet met een vergiet op hun hoofd op een ID-kaart staan. Een schande wanneer je wel hoofddoeken toestaat.
standaarddrinker
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 10:46:17 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173578910
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:44 schreef DrDentz het volgende:

[..]

De aanhangers van het Vliegend Spaghettimonster (pastafarianisme) mogen nog steeds niet met een vergiet op hun hoofd op een ID-kaart staan. Een schande wanneer je wel hoofddoeken toestaat.
Ik wilde het pastafarianisme al benoemen, maar ja, wel mijn punt. Heeft weinig te maken met deze individuele actie te maken overigens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Overall beste user 2022 maandag 4 september 2017 @ 10:51:22 #42
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173578983
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Waarom die bivakmuts?
Omdat hullie boerka's draguh!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 september 2017 @ 10:56:03 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173579038
Ik dacht dat vreedzaam protest gewoon mocht als ik al die linksen moet geloven??

Maar goed, haal die figuren gewoon van het dak en get on with your day.
  Redactie Sport maandag 4 september 2017 @ 10:58:11 #44
274204 crew  Mexicanobakker
pi_173579078
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik dacht dat vreedzaam protest gewoon mocht als ik al die linksen moet geloven??

Maar goed, haal die figuren gewoon van het dak en get on with your day.
jamaarjamaar linksen zijn het kwaad ieuw linkse hypocrisie

enzovoorts.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 4 september 2017 @ 10:58:32 #45
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_173579082
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 10:42 schreef KoosVogels het volgende:

Knappe stropop. Wederom indrukwekkend denkwerk, knul.
Voorlopig komt hij met betere argumenten dan jij.

Hij heeft gelijk. Het is een vreedzame demonstratie en ook nog eens geplanned op een dag dat er geen reguliere lessen zijn. Die GL-dodo kan wat mij betreft op het dak gaan zitten.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_173579094
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik dacht dat vreedzaam protest gewoon mocht als ik al die linksen moet geloven??

Maar goed, haal die figuren gewoon van het dak en get on with your day.
Je ziet alweer hoe sommigen op deze vreedzame actie reageren, alsof het extremer is dan de zoveelste islam peace truck die door de straten racet of de dagelijkse geweldexplosie vanuit de linkse kliek. En zo zal dit ook behandeld gaan worden in de linkse media de komende dagen.
pi_173579097
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Voorlopig komt hij met betere argumenten dan jij.

Hij heeft gelijk. Het is een vreedzame demonstratie en ook nog eens geplanned op een dag dat er geen reguliere lessen zijn. Die GL-dodo kan wat mij betreft op het dak gaan zitten.
Het lijkt mij niet de bedoeling om demonstraties te houden op privé-eigendom. Maar dat ben ik.

Protesteer gewoon lekker op een openbare plek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 4 september 2017 @ 11:00:34 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173579102
Ik vind dat men gewoon moet doen wat de regering zegt en dus dienen deze anarchisten van het dak te worden geslagen. Niet van dat softe linkse geknuffel met een kopje thee, maar gewoon ouderwets met de blanke sabel hakken op dat tuig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173579150
Eigenlijk niet veel mis met wat ze doen. Ze moeten alleen die bivakmutsen, sjaals en hoodies achterwegen laten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173579152
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 10:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Voorlopig komt hij met betere argumenten dan jij.

Hij heeft gelijk. Het is een vreedzame demonstratie en ook nog eens geplanned op een dag dat er geen reguliere lessen zijn. Die GL-dodo kan wat mij betreft op het dak gaan zitten.
Stropop is het nieuwe stopwoordje, de laatste maand zie je continue dezelfde figuren dit woordje gebruiken. Ik heb ze hier al jaren allemaal voorbij zien komen, en net zoals al die andere stopwoordjes gaat ook stropop dadelijk in de prullenbak omdat het kracht verliest als je elke discussie iemand voor stropop uitmaakt, net zoals racist, nazi, rechts-extremist, radicaal, islamofoob etc. ook al aan kracht verloren is. En dat alleen om de dialoog te ontlopen. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')