Waarom zijn sommigen zo fel gekant tegen het recht op protest? Zei hij dit ook bij andere bezettingen die uit protest werden gevoerd? Vast niet.quote:Groenlinks-fractievoorzitter Rutger Groot Wassink spreekt zich via Twitter fel uit tegen de protesterende mannen. 'Haal die gevaarlijke gekken daar snel weg,' schrijft hij.
En een website he. Dat je niet denkt dat we hier over amateurs praten.quote:Op maandag 4 september 2017 10:28 schreef LurkJeRot het volgende:
Oh, ze hebben een feesboekgroep, wat professioneel allemaal~!
In dit geval heeft het meer met de locatie te maken:quote:Op maandag 4 september 2017 10:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen zo fel gekant tegen het recht op protest? Zei hij dit ook bij andere bezettingen die uit protest werden gevoerd? Vast niet.
twitter:RutgerGW twitterde op maandag 04-09-2017 om 09:38:44Demonstreer, doe, bezet. Mij best. Maar laat kinderen er buiten. School moet een veilige, fijne plek zijn. Identitaire idioten reageer retweet
Waarschijnlijk is hij pro-hamburg maar anti dingen die niet links zijn.quote:Op maandag 4 september 2017 10:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen zo fel gekant tegen het recht op protest? Zei hij dit ook bij andere bezettingen die uit protest werden gevoerd? Vast niet.
Dus jij vindt het doodnormaal als ik met een bivakmuts op m'n harses op jouw dak klim en daar dan spandoeken ophang? En dat uit naam van protest?quote:Op maandag 4 september 2017 10:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op maandag 4 september 2017 10:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Iemand zin om daar heen te gaan een heel hard Kom van dat dak af te draaien?
Dat was duidelijk geen rechts persoon en waarschijnlijk iemand van Antifa om rechts zwart te maken. Of een Powned acteur.quote:Op maandag 4 september 2017 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo als het vreedzaam gaat, al is het wel een beetje obstructie.
Natuurlijk moet het niet doorslaan in een 'alle Turken naar Marokko'
Dat doen krakers altijd en dat zijn vrienden van GL.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij vindt het doodnormaal als ik met een bivakmuts op m'n harses op jouw dak klim en daar dan spandoeken ophang? En dat uit naam van protest?
quote:Op maandag 4 september 2017 10:30 schreef LurkJeRot het volgende:
Iemand zin om daar heen te gaan een heel hard Kom van dat dak af te draaien?
Mad.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat was duidelijk geen rechts persoon en waarschijnlijk iemand van Antifa om rechts zwart te maken. Of een Powned acteur.
Meh ik begrijp uit het artikel dat volgende week de school pas zou beginnen en dat daarom expres vandaag deze "actie" is. Introdag is vaak geen openbare informatie dus dat zou kunnen kloppen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In dit geval heeft het meer met de locatie te maken:twitter:RutgerGW twitterde op maandag 04-09-2017 om 09:38:44Demonstreer, doe, bezet. Mij best. Maar laat kinderen er buiten. School moet een veilige, fijne plek zijn. Identitaire idioten reageer retweet
Kom maar met bronnen waaruit blijkt dat GL en deze meneer dergelijke acties steunen.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat doen krakers altijd en dat zijn vrienden van GL.
Waarom verzin je dingen over wat ik wel en niet vind?quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus jij vindt het doodnormaal als ik met een bivakmuts op m'n harses op jouw dak klim en daar dan spandoeken ophang? En dat uit naam van protest?
Wijnand Duyvendakquote:Op maandag 4 september 2017 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom maar met bronnen waaruit blijkt dat GL en deze meneer dergelijke acties steunen.
Is Peter Koelewijn nog beschikbaar?quote:
Liever dat je spandoeken ophangt en op mijn dak staat dan dat je mij met een vrachtwagen van het leven beroofd, of mijn auto in de fik steekt omdat er een G20 top is in mijn stad waar jij het niet eens mee bent.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn verzoek blijft staan.quote:
Natuurlijk.quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |