abonnement Unibet Coolblue
pi_173551474
Hallo :)

ik zit al een tijdje met de twijfel of mijn friend with benefits gevoelens heeft voor mij... Mijn buikgevoel zegt ja maar net als ik zeker van mijn stuk ben zegt hij bv. iets tegenstrijdigs...

Ik zou graag van jullie jullie gevoel hierover weten, liefst ook meningen van mannen aangezien het hier over een man gaat...

Ik ben 23 en hij 28. Wonen 1u bij elkaar vandaan maar dat is geen probleem...

We hebben nu al 4 maanden seks met elkaar nadat we samen afgesproken hebben dat we fun willen... We hebben allebei in het begin gezegd dat we geen relatie meer wilden voorlopig maar nu zijn we dus ondertussen 4 maanden verder en is er het een en ander anders... Buiten de seks doen we ook heel veel leuke dingen...

Nu na die 4 maanden zou ik wel meer willen zijn dan friends with benefits.

Ik zal gewoon alle 'signalen' die naar gevoelens neigen op een rijtje zetten, alsook de tegenstrijdige dingen die gezegd/gebeurd zijn.

Signalen die ik als een teken zie dat hij meer voor me voelt:

- Hij wil me zo veel mogelijk zien (ookal komt er geen seks aan te pas), dat hij me ziet is voor hem al meer of genoeg zegt hij

-Ik zeg soms om reactie uit te lokken dat hij na een tijdje me wel zal willen inwisselen als hij me beu komt waarop hij redelijk kortaf op reageert met vb. 'ik wil niemand anders', 'ik heb genoeg met jou'...

-Hij zou met mijn ouders en mij samen een escaperoom spel willen doen

-Hij knuffelt heel veel

-we liggen lepeltje als we gaan slapen

-ik kom soms wakker en hij heeft zijn armen rond me gedaan of kruipt tegen me aan 's ochtends (zonder seks te verwachten want ik hou niet zo van seks 's ochtends)

-hij legt zijn hand op mijn bil op de trein en bus

-hij geeft me kusjes op mijn voorhoofd, dit heeft hij ook al een paar keer in het openbaar gedaan

-hij neemt mijn hand vast in de cinema en als ik even mijn hand weg wil doen om vb. in mijn haar te wrijven houdt hij me tegen

-hij wrijft heel veel op mijn hoofd/in mijn haar

-heeft me heel veel en graag massage

-Als hij in een winkel staat stuurt hij foto's door van vb. schoenen en vraagt aan mij of deze mooi zijn en of hij ze moet kopen

-Als ik bij hem lig en mijn ogen dichtdoe en ze dan snel opendoe zie ik hem rap zijn ogen dichtdoen, of ik zie gewoon dat hij naar me kijkt, daar betrap ik hem veel op als hij denkt dat ik het niet zie...

-Hij vroeg welk cadeau ik graag wil voor mijn verjaardag en dat is pas over 4 maanden

-Hij zegt constant dat het zo leuk is met mij en heel graag dingen doet met mij, ookal komt er geen seks aan te pas

-Elke keer dat ik over een meisje zeg 'dat is ene voor u' wimpelt hij dat af... ook zei hij daarop eens 'het is goed zoals het is nu, ik heb genoeg met jou, meer moet het niet zijn'

-Hij stelt me heel veel persoonlijke vragen, en weet veel over mij en ik over hem... onze gesprekken zijn ook soms zeer diepgaand

-Zegt dat hij wil dat het nog heel lang duurt van ons

-Als hij iets zegt waar ik niet zo gelukkig van wordt probeert hij echt alles om dit recht te zetten, als ik eens boos was op hem en 2u niets meer zei, was hij daar heel van aangedaan en vroeg hij of het leuk was om hem 2u te negeren en hij zei de volgende keer dat we een discussie hadden hij het niet meer ging aankunnen als ik nog eens 2u hem negeerde...

-Ik zei dat ik op reis ging naar Schotland en nog niet wist wanneer ongeveer en met wie, waarschijnlijk alleen, zei hij stilletjes in zichzelf 'misschien dat ik nog vrije dagen kan krijgen en misschien zou kunnen meegaan....' maar daar is hij op teruggekomen omdat zijn budget niet zo hoog is en hij vond dat dat iets is dat ik alleen moest doen

-Dan was hij er van aangedaan dat hij toch niet mee ging na eerst gezegd te hebben van wel misschien, daarop zei hij dat hij zeker nog eens zo'n reis wil doen met mij, of naar Finland ofzo

-hij geeft me random kusjes op de mond

-Hij is met mij op citytrip gegaan

-we gaan vaak naar de cinema, pretparken, uit eten, shoppen,...

-Hij stuurt me iedere ochtend een 'goeiemorgen' met een kus smiley en chat ook iedere dag tot snachts met mij en ik ben dus normaal gezien de laatste waar hij tegen praat voor hij gaat slapen...

-Hadden ons eerste videogesprek en zei dat hij (na een week) bij was om me te zien

-Hij zegt telkens hoeveel dagen het nog is tot onze volgende afspraak

-Hij smst met mij terwijl hij uit eten/drinken is met vrienden en als ik zeg dat ik dat liever niet heb omdat dat niet zo leuk is voor hen zegt hij dat hij smst wanneer hij wil en hij me gewoon wil laten weten wat hij doet en wat hij eet enzo... Dat ik er niet mee moet inzitten want dat hij dat zelf wil, me smsen...

-Ik ga binnenkort voor de eerste keer bij hem thuis logeren (hij woont nog thuis en mijn ouders kennen me niet en weten wss niet af van mij) dit is gekomen nadat ik me wat 'teveel' of niet welkom voelde nadat hij al 2 keer bij me thuis mocht blijven slapen en ik bij hem nog niet omdat 'zijn ouders nooit eens een paar dagen weg zijn'... Dan kwam het uit dat hij dacht dat ik niet samen gezien wou worden en hij daardoor dacht dat ik dat zei als een grapje om bij hem te logeren...

-Hij heeft bij mij thuis mijn ouders dus al ontmoet, ouders zeiden dat hij altijd welkom is en dat het tot de volgende keer zal zijn waarop hij reageerde met 'zeker en vast'

-Hij wil met mij naar de kerstmarkt in Duitsland en vroeg of ik niet wou meegaan met hem en zijn vrienden naar daar (hun jaarlijkse trip in november) achteraf zei hij wel dat het een grapje was dat hij me mee vroeg omdat hij dacht dat ik niet samen gezien wil worden of herkend op straat. Hij zei dat hij het volgende keer dat hij het zal vragen zal menen, geen grapjes meer daar rond.

-Hij was wat kortaf omdat ik op een tv opname van een optreden niet wou gaan omdat ik niet op tv wou komen met hem omdat mensen ons zouden herkennen en hun zouden afvragen wat wij samendoen... de reden dat hij kortaf was was dat ik maand erna wel naar een tv opname was van een optreden, hij zei 'met mij wil je niet op een tv opname komen maar nu wel?'

-Hij zegt dat ik zijn 'konijntje' ben.

-Dat ik nog lang bij hem moet blijven plakken.

-Is jaloers/boos als ik hem wijsmaak dat ik op date ga met iemand... (maar zegt dan wel dat hij blij voor me is?)

-Hij was eens aan het smsen een hele tijd terwijl ik naast hem stond, ik zei om reactie uit te lokken 'je nieuwe vlam?' waarop hij achteraf vroeg 'of ik dat zo erg vind dat hij smst, en ookal smst hij met een ander meisje, hij heeft vrienden waar hij al 10 jaar mee bevriend is... en ookal zou hij met een meisje chatten, zei hij, wij hebben niets samen, ofja we zijn geen koppel, just so that we're still on the same page...' daarna zei hij direct, 'hey ik heb u graag he' (dit was echt iets tegenstrijdigs met al de rest dat hij zegt/doet... of was dit om reactie uit te lokken?)

Zo, het is toch een redelijk lange tekst geworden maar ik heb het zo goed en kort mogelijk proberen neertypen... Want er zijn zo nog meerdere dingen die ik zou kunnen vertellen

Nu zou ik graag jullie mening hierover weten...

[ Bericht 33% gewijzigd door Samzz op 03-09-2017 13:13:29 (OP teruggezet) ]
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:48:46 #2
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173551556
If you like it, put a ring on it?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_173551567
Kort samengevat; je moet gewoon seks in de ochtend gaan hebben.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:52:32 #4
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173551634
Vraag het hem direct?

En wat wil je zelf als hij meer gevoelens heeft dan vooraf bedacht?

Edit: ah zou je wel leuk vinden dus. Praten dan maar, moet je in de toekomstige exclusieve relatie ook doen hé ^O^

[ Bericht 52% gewijzigd door Trashcanman op 02-09-2017 22:07:19 ]
pi_173551656
Hoe lang zijn jullie al FWB?
pi_173551693
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Wat ook nog belangrijk is om te zeggen is dat ik het niet erg zou vinden moest hij gevoelens hebben want ik heb ondertussen ook wel gevoelens voor hem gekregen en zou wel meer willen met hem...
Doe eens gek en vertel hem dat gewoon ipv er zo om heen te draaien..
pi_173551729
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Wat ook nog belangrijk is om te zeggen is dat ik het niet erg zou vinden moest hij gevoelens hebben want ik heb ondertussen ook wel gevoelens voor hem gekregen en zou wel meer willen met hem...
Waarom zeg je 'm dat niet? En: waarom mogelijk wel 'friends with benetifs', maar geen relatie?
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:58:49 #8
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173551745
28 jaar en nog thuis wonen :')

oh en zeggen dat hij meer wilt dan dit... veel dingen die jij noemt,doe jij gewoon ook aan mee :)
Bios, bij ouders langs enzovoort..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:03:55 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173551836
Ik snap er geen zak van. Het komt over alsof jullie een relatie hebben en alleen niet 's ochtends seks hebben. Maar zo ga jij met al je mannelijke vrienden om of wat :?
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:07:03 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173551915
FWB.. uhu.. Hou jezelf lekker voor de gek.. Wat je opnoemt is gewoon een relatie..
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 22:08:08 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173551940
Hoe is dit geen relatie? Je roept over dat je, net als je zeker van je zaak bent, hij iets tegenstrijdigs roept, komt vervolgens met een heel verhaal om dan totaal niks tegenstrijdigs op te noemen, of zie ik dat nou verkeerd?

Overigens is deze gozer head over heels verliefd op je. Maar dan ook volledig.

Overigens verdienen die spelletjes die je speelt door te roepen dat hij je wel beu zal zijn of dat je met iemand anders op date gaat absoluut geen schoonheidsprijs. Dat is gewoon kijken hoe hij reageert om jezelf een bepaald gevoel te geven.

Dat je hem daarmee pijn doet (Want dat is overduidelijk zo gezien zijn reacties daarop) is van ondergeschikt belang, zolang jij maar krijgt wat je wil, maar gewoon op een normale manier een volwassen gesprek met hem aan gaan is er niet bij schijnbaar?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173551997
Godskolere, wat een lijst. :o Belgische vrouwen. :o

Wat wil je nou precies? Spreek er met hem over.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_173552064
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:58 schreef RubenSosa het volgende:
28 jaar en nog thuis wonen :')

oh en zeggen dat hij meer wilt dan dit... veel dingen die jij noemt,doe jij gewoon ook aan mee :)
Bios, bij ouders langs enzovoort..
Moest je ook het laatste deel lezen heb je het :)
pi_173552094
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef Zolderkamer het volgende:
FWB.. uhu.. Hou jezelf lekker voor de gek.. Wat je opnoemt is gewoon een relatie..
Dit dus
  Forum Admin zaterdag 2 september 2017 @ 22:15:24 #15
58651 crew  murp
murp
pi_173552142
Wat ik lees is dat jullie al in een relatie zitten!

Gefeliciteerd :*
pi_173552144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Moest je ook het laatste deel lezen heb je het :)
Waarom reageer je alleen daarop?
pi_173552176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:08 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe is dit geen relatie? Je roept over dat je, net als je zeker van je zaak bent, hij iets tegenstrijdigs roept, komt vervolgens met een heel verhaal om dan totaal niks tegenstrijdigs op te noemen, of zie ik dat nou verkeerd?

Overigens is deze gozer head over heels verliefd op je. Maar dan ook volledig.

Overigens verdienen die spelletjes die je speelt door te roepen dat hij je wel beu zal zijn of dat je met iemand anders op date gaat absoluut geen schoonheidsprijs. Dat is gewoon kijken hoe hij reageert om jezelf een bepaald gevoel te geven.

Dat je hem daarmee pijn doet (Want dat is overduidelijk zo gezien zijn reacties daarop) is van ondergeschikt belang, zolang jij maar krijgt wat je wil, maar gewoon op een normale manier een volwassen gesprek met hem aan gaan is er niet bij schijnbaar?
Ik doe dit inderdaad om zijn reactie te zien maar is zeker niet de bedoeling om hem te kwetsen... Ik wil hier enkel duidelijkheid door zodat ik meer moed krijg om er een gesprek over aan te gaan...
Want die moed heb ik op dit moment totaal niet doordat hij o.a. ook zo'n dingen heeft gezegd dus weet ik op de duur niet meer wat te doen...
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:20:38 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173552289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:16 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik doe dit inderdaad om zijn reactie te zien maar is zeker niet de bedoeling om hem te kwetsen... Ik wil hier enkel duidelijkheid door zodat ik meer moed krijg om er een gesprek over aan te gaan...
Want die moed heb ik op dit moment totaal niet doordat hij o.a. ook zo'n dingen heeft gezegd dus weet ik op de duur niet meer wat te doen...
Je gaat poepen.. en terwijl je op hem zit zeg je.. ik wil met je trouwen... ^) *O*

Ohja.. enne poepen is geen schijten.. voor de onwetenden.. (al weet ik natuurlijk niet wat jullie hobby's zijn)
pi_173552297
Hij geeft jou zoveel bevestiging, misschien leuk om dat eens terug te doen O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_173552318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:03 schreef hugecooll het volgende:
Ik snap er geen zak van. Het komt over alsof jullie een relatie hebben en alleen niet 's ochtends seks hebben. Maar zo ga jij met al je mannelijke vrienden om of wat :?
Waar heb ik gezegd dat ik met al mijn mannelijke vrienden zo omga? Ik snap niet vanwaar die aanval komt... En hij is de enige mannelijke vriend waarmee ik veel contact heb trouwens, voor het geval je met je reactie probeerde te achterhalen of ik één of andere slet met 10 mannen in haar bed ben.
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:21:41 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173552320
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:20 schreef Dinus het volgende:
Hij geeft jou zoveel bevestiging, misschien leuk om dat eens terug te doen O+
Vreselijk idd.. van die vrouwen die zo onzeker zijn dat ze zonder dat ze het weten alle energie opslurpen...
pi_173552321
kortom jullie doen alles behalve neuken , valt op te lossen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_173552334
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:21 schreef Joene het volgende:
kortom jullie doen alles behalve neuken , valt op te lossen.
Wij neuken zeker wel hoor haha ben alleen geen ochtendmens ;)
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 22:22:19 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173552335
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:16 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik doe dit inderdaad om zijn reactie te zien maar is zeker niet de bedoeling om hem te kwetsen... Ik wil hier enkel duidelijkheid door zodat ik meer moed krijg om er een gesprek over aan te gaan...
Want die moed heb ik op dit moment totaal niet doordat hij o.a. ook zo'n dingen heeft gezegd dus weet ik op de duur niet meer wat te doen...
Je kiest de actie, dan kies je ook de gevolgen van die actie. JIJ hebt een onzekerheid, en in plaats van daar op een volwassen manier een gesprek over aan te gaan roep je iets waarvan je hoopt (want dat is je doel) dat hij daar van schrikt/negatieve reactie op geeft zodat daar een bepaald gevoel van krijgt.

Dan kun je wel zeggen dat dat niet je doel is, maar...ja nou ja, eigenlijk is het dat gewoon heel ordinair wel, want dat is de hele reden waarom je het doet. Omdat je aan zijn reactie wil afleiden waar jij staat voor hem.

Dat doe je op deze manier, omdat je niet gewoon op een volwassen manier het gesprek durft aan te gaan. Dit zul je ook vast niet maar 1x gedaan hebben, maar vaker, dus hoe vaak is genoeg tot jij zogenaamd wel 'de moed' hebt om hem te zeggen dat je hem leuk vindt? Want ik zie je hier alleen maar schrijven dat hij daar op reageert op een manier die jou bevalt. Ik zie je niet schrijven dat hij daar op een tegenovergestelde manier op reageert, dus...ja...dit is puur eigenbelang wat je aan het doen bent, ten koste van hem.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:22:45 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173552345
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:21 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
of ik één of andere slet met 10 mannen in haar bed ben.
Heb je misschien 10 bedden? O-)
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:23:12 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173552359
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:21 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik met al mijn mannelijke vrienden zo omga? Ik snap niet vanwaar die aanval komt... En hij is de enige mannelijke vriend waarmee ik veel contact heb trouwens, voor het geval je met je reactie probeerde te achterhalen of ik één of andere slet met 10 mannen in haar bed ben.
Dat heb je niet gezegd, maar in jouw optiek zit je nu in het stadium 'vriendschap' en dat wil je eventueel uitbreiden naar 'friends with benefits'. Zo'n beetje dat hele rijtje lijkt dus in jouw optiek bij 'vriendschap' te horen, dus waarom doe je dat niet met andere vrienden dan?
pi_173552463
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je kiest de actie, dan kies je ook de gevolgen van die actie. JIJ hebt een onzekerheid, en in plaats van daar op een volwassen manier een gesprek over aan te gaan roep je iets waarvan je hoopt (want dat is je doel) dat hij daar van schrikt/negatieve reactie op geeft zodat daar een bepaald gevoel van krijgt.

Dan kun je wel zeggen dat dat niet je doel is, maar...ja nou ja, eigenlijk is het dat gewoon heel ordinair wel, want dat is de hele reden waarom je het doet. Omdat je aan zijn reactie wil afleiden waar jij staat voor hem.

Dat doe je op deze manier, omdat je niet gewoon op een volwassen manier het gesprek durft aan te gaan. Dit zul je ook vast niet maar 1x gedaan hebben, maar vaker, dus hoe vaak is genoeg tot jij zogenaamd wel 'de moed' hebt om hem te zeggen dat je hem leuk vindt? Want ik zie je hier alleen maar schrijven dat hij daar op reageert op een manier die jou bevalt. Ik zie je niet schrijven dat hij daar op een tegenovergestelde manier op reageert, dus...ja...dit is puur eigenbelang wat je aan het doen bent, ten koste van hem.
Hij heeft dat wel al een paar keer gedaan op een manier die me niet beviel... Daardoor ook dat ik zei dat de moed me in de schoenen gezakt is en ja dat heb ik inderdaad wel zelf in de hand gewerkt...
pi_173552600
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:23 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat heb je niet gezegd, maar in jouw optiek zit je nu in het stadium 'vriendschap' en dat wil je eventueel uitbreiden naar 'friends with benefits'. Zo'n beetje dat hele rijtje lijkt dus in jouw optiek bij 'vriendschap' te horen, dus waarom doe je dat niet met andere vrienden dan?
Waarschijnlijk is mijn tekst niet duidelijk genoeg.... :) Wij zijn op dit moment al friends with benefits en we hebben seks, we hebben dit 4 maanden geleden zo afgesproken om FWB te zijn omdat we beiden zeiden gewoon fun te willen...

En zoals ik in mijn tekst onderaan typte wil ik graag dat daar nu meer van zou komen (een relatie), ik heb dit topic gemaakt omdat ik geen moed heb om hem daarover aan te spreken dat ik meer wil dan friends with benefits...
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 22:30:36 #29
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173552610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:26 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij heeft dat wel al een paar keer gedaan op een manier die me niet beviel... Daardoor ook dat ik zei dat de moed me in de schoenen gezakt is en ja dat heb ik inderdaad wel zelf in de hand gewerkt...
Ja, dus je bent hem continue aan het testen omdat JIJ onzeker bent, en als hij niet precies de reactie geeft die jij wil, dan voedt dat jouw onzekerheid en dan weet je het niet meer.

Wat wil je nou eigenlijk precies? Want het is veel te makkelijk wat je doet. Want hij zal nl nooit ALTIJD de reactie gaan geven waar jij op dat moment op zit te wachten, en als jij ook maar iets hoort/ziet aan hem wat jou niet bevalt, dan besluit je dat de moed je in de schoenen zakt.

Je zult zelf die cirkel moeten doorbreken. Dat hoort bij volwassen zijn. Als je dat niet kunt moet je misschien nog niet met relaties bezig zijn, want een relatie bestaat niet uit dat je de ander als circusdier behandeld waarbij hij het trucje doet dat jij wil, wanneer jij wil, hoe jij het wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:30:36 #30
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173552611
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:26 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij heeft dat wel al een paar keer gedaan op een manier die me niet beviel... Daardoor ook dat ik zei dat de moed me in de schoenen gezakt is en ja dat heb ik inderdaad wel zelf in de hand gewerkt...
Hoe zo'n manier was dat dan?
pi_173552614
Waarschijnlijk is hugecoolls tekst niet duidelijk :)
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:31:20 #32
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173552632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:30 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is mijn tekst niet duidelijk genoeg.... :) Wij zijn op dit moment al friends with benefits en we hebben seks, we hebben dit 4 maanden geleden zo afgesproken om FWB te zijn omdat we beiden zeiden gewoon fun te willen...

En zoals ik in mijn tekst onderaan typte wil ik graag dat daar nu meer van zou komen (een relatie), ik heb dit topic gemaakt omdat ik geen moed heb om hem daarover aan te spreken dat ik meer wil dan friends with benefits...
Oh juist, verkeerd gelezen dan. Maar ik denk dat hij dat ook wil ja
pi_173552684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:15 schreef murp het volgende:
Wat ik lees is dat jullie al in een relatie zitten!

Gefeliciteerd :*
Doet deugd om eens een lieve reactie te krijgen... dat ik ook het enige wat ik graag wil, meningen van hoe buitenstaanders dit zien als ze mijn verhaal lezen
pi_173552736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Oh juist, verkeerd gelezen dan. Maar ik denk dat hij dat ook wil ja
Misschien moet ik mijn verhaal wat aanpassen en de dingen die ik je net zei er ook bij zetten :)
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:36:02 #35
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173552757
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:34 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Misschien moet ik mijn verhaal wat aanpassen en de dingen die ik je net zei er ook bij zetten :)
Naja het staat ook al in de eerste zin, maar waarschijnlijk heb ik daar half overheen gelezen of zo :T
pi_173552777
Lol
pi_173552790
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef Drug het volgende:
Lol
Laffing out loud
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:37:00 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173552792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:32 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Doet deugd om eens een lieve reactie te krijgen... dat ik ook het enige wat ik graag wil, meningen van hoe buitenstaanders dit zien als ze mijn verhaal lezen
Jullie zijn gemaakt voor elkaar... Maak het dan gewoon ook even...
Heel makkelijk want hij wil jou en jij wil hem...
Als je hem echt goed kent.. en dat doe je.. dan kijk je hem gewoon aan en vraag je: wil je?
Meer is er niet voor nodig..

Of ben je zo'n typje die perse door hem gevraagd wil worden? Schrijf dat maar op je buik want hij wil voor geen goud jullie relatie op het spel zetten en is dolblij met wat ie nu al heeft...

Just my 2 cents.. Eigenlijk 3 cents..
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:38:38 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173552842
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Laffing out loud
Goedunavund...
pi_173552889
BEL HEM NU
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 22:42:09 #41
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173552931
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jullie zijn gemaakt voor elkaar... Maak het dan gewoon ook even...
Heel makkelijk want hij wil jou en jij wil hem...
Als je hem echt goed kent.. en dat doe je.. dan kijk je hem gewoon aan en vraag je: wil je?
Meer is er niet voor nodig..

Of ben je zo'n typje die perse door hem gevraagd wil worden? Schrijf dat maar op je buik want hij wil voor geen goud jullie relatie op het spel zetten en is dolblij met wat ie nu al heeft...

Just my 2 cents.. Eigenlijk 3 cents..
Mee eens. Die gozer smelt als hij TS ziet, zijn emoties, gedachten en hart gaan in overspeed als hij bij TS is, hij schreeuwt het van binnen uit maar aangezien TS niet 'verder' toe hapt is hij doodsbang een beweging te maken of een geluid te maken wat als resultaat heeft dat wat hij nu heeft kwijt raakt als hij dat doet.

Maar hij wil, hij wil, hij wil. Dus als TS die 2 woordjes roept 'wil je..?' dan ga er maar vanuit TS, dat hij daar misschien ogenschijnlijk cool op reageert, maar in zijn hoofd en in zijn hart is het de fucking 4th of July en wordt er een gigantisch vuurwerk ontstoken.

De kans dat hij zegt 'neuh, geen zin in' is vrijwel niet bestaand.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173552949
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:53 schreef madam-april het volgende:
Hoe lang zijn jullie al FWB?
4 maanden :)
pi_173552989
Kortom. Je hebt al een relatie maar omdat je dat niet zo hebt genoemd is er geen druk en weinig verwachtingen. Jullie zijn wel beiden gek op elkaar.

Dus je hebt stiekem allang iets. Gewoon doorgaan en voorzichtigheid geboden... Praat er eens over een vertrek hem over je gevoelens.

Maar het is net als met strandzand... Als je knijpt loopt het tussen je vingers door. Dus houd het losjes vast. Ondersteun het. En dan komt het wel goed.
Whatever...
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:45:05 #44
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173553010
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Moest je ook het laatste deel lezen heb je het :)
Wat je later hebt toegevoegd.. _O-
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173553016
Je zoekt 100% zekerheid dat hij meer wilt zodat je de stap durft te zetten? Dat ga je nooit krijgen tenzij je het er gewoon over hebt? En de manier waarop jij 'test' denk ik dat je het alleen maar moeilijker maakt.

Heb het er gewoon over, als het toch niet zo is is het misschien ook wel beter dat je het weet. Wilt hij ook meer kan je lekker met elkaar gaan genieten (of eigenlijk gewoon doorgaan want wat ik lees hebben jullie al gewoon een relatie :+ ) en kan het je een hoop gekut besparen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173553021
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:20 schreef Dinus het volgende:
Hij geeft jou zoveel bevestiging, misschien leuk om dat eens terug te doen O+
Die bevestiging geef ik hem ook, maar dan reageert hij daar wat vreemd op... Verlegen of als ik hem in de ogen aankijk en blijf aankijken kijkt hij weg of geeft me rap een kusje... Ik betrap hem er wel op dat hij me aankijkt als hij denkt dat ik mijn ogen dicht of als ik rap terug naar hem kijk zie ik dat hij rap wegkijkt...
pi_173553034
Maak hem in elk geval snel duidelijk dat hij voor jou ook genoeg is en dat je niet wacht tot er beter relatie materiaal langs komt ;)
Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:46:08 #48
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173553038
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mee eens. Die gozer smelt als hij TS ziet, zijn emoties, gedachten en hart gaan in overspeed als hij bij TS is, hij schreeuwt het van binnen uit maar aangezien TS niet 'verder' toe hapt is hij doodsbang een beweging te maken of een geluid te maken wat als resultaat heeft dat wat hij nu heeft kwijt raakt als hij dat doet.

Maar hij wil, hij wil, hij wil. Dus als TS die 2 woordjes roept 'wil je..?' dan ga er maar vanuit TS, dat hij daar misschien ogenschijnlijk cool op reageert, maar in zijn hoofd en in zijn hart is het de fucking 4th of July en wordt er een gigantisch vuurwerk ontstoken.

De kans dat hij zegt 'neuh, geen zin in' is vrijwel niet bestaand.
Dit dus... Ik ga goddomme toch ook niet op vakantie met mn scharrels? Dan kan ik het hele jaar wel op vakantie blijven gaan... (note to self: scharrel wil met me op vakantie, moet niet te lang uitstellen)

Als ik 1 exclusieve scharrel heb.. waar ik dan ook nog allerlei randzaken mee moet doen.. Dan is het veel serieuzer dan fwb...
pi_173553053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef Dinus het volgende:
Maak hem in elk geval snel duidelijk dat hij voor jou ook genoeg is en dat je niet wacht tot er beter relatie materiaal langs komt ;)
VANAVOND nog O+
pi_173553067
Juist!
Zolang er was is, is er leven.
pi_173553111
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

VANAVOND nog O+
Inderdaad, hop in de auto of de trein opweg naar een nacht wilde seks. Ik wist het wel :+
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:48:42 #52
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173553114
Hier.. alvast een wit paard voor je:

  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 22:49:18 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173553132
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Die bevestiging geef ik hem ook, maar dan reageert hij daar wat vreemd op... Verlegen of als ik hem in de ogen aankijk en blijf aankijken kijkt hij weg of geeft me rap een kusje... Ik betrap hem er wel op dat hij me aankijkt als hij denkt dat ik mijn ogen dicht of als ik rap terug naar hem kijk zie ik dat hij rap wegkijkt...
Hoe is dat vreemd? Dat is dus totaal niet vreemd, in ieder geval, niet op de manier die jij denkt. Jij denkt nl dat dat tekenen zijn van dat hij er geen zin in heeft met jou, maar het zijn juist tekenen dat hij dat WEL wil.

Ik snap echt niet waar jij hier een probleem ziet. Ik zou, en ik meen dit 110% oprecht, hem NU opbellen en zeggen dat je wil dat jullie 'samen zijn'. Daar gaat hij echt echt echt niet afwijzend op reageren. Ik weet niet of hij afhankelijk is van openbaar vervoer, maar het is zaterdagavond, ik meen gelezen te hebben jullie een uur uit elkaar wonen.

Bel hem NU op, zeg hem dat je verliefd op hem bent en met hem samen wil zijn, en hij staat binnen 45 min aan je deur indien hij eigen vervoer heeft. Trust me.

Doe het.
Bel hem op.
Nu.

hey...psst...?

NU!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173553164
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Die bevestiging geef ik hem ook, maar dan reageert hij daar wat vreemd op... Verlegen of als ik hem in de ogen aankijk en blijf aankijken kijkt hij weg of geeft me rap een kusje... Ik betrap hem er wel op dat hij me aankijkt als hij denkt dat ik mijn ogen dicht of als ik rap terug naar hem kijk zie ik dat hij rap wegkijkt...
Je maakt hem wijs dat je met een ander op date gaat.. :{

Over tegenstrijdige signalen gesproken..
pi_173553208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is dat vreemd? Dat is dus totaal niet vreemd, in ieder geval, niet op de manier die jij denkt. Jij denkt nl dat dat tekenen zijn van dat hij er geen zin in heeft met jou, maar het zijn juist tekenen dat hij dat WEL wil.

Ik snap echt niet waar jij hier een probleem ziet. Ik zou, en ik meen dit 110% oprecht, hem NU opbellen en zeggen dat je wil dat jullie 'samen zijn'. Daar gaat hij echt echt echt niet afwijzend op reageren. Ik weet niet of hij afhankelijk is van openbaar vervoer, maar het is zaterdagavond, ik meen gelezen te hebben jullie een uur uit elkaar wonen.

Bel hem NU op, zeg hem dat je verliefd op hem bent en met hem samen wil zijn, en hij staat binnen 45 min aan je deur indien hij eigen vervoer heeft. Trust me.

Doe het.
Bel hem op.
Nu.

hey...psst...?

NU!
Dit dus. Maar het zal weer lafjes gaan, zoals het altijd gaat met dut soort verhalen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 2 september 2017 @ 22:52:40 #56
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173553280
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je maakt hem wijs dat je met een ander op date gaat.. :{

Over tegenstrijdige signalen gesproken..
Als hij als eerste constant over andere meisjes zei van 'die zou het me geen 2 keer moeten vragen' of 'die is wel heel knap' dan wou ik ook wel zien hoe 'leuk' hij het zou vinden als ik net hetzelfde ging doen... Maar nu is hij daarmee gestopt en ik doe dit dus ook niet meer, zulke dingen zeggen
pi_173553356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Naja het staat ook al in de eerste zin, maar waarschijnlijk heb ik daar half overheen gelezen of zo :T
Haha geen probleem, mijn tekst is dan ook een heel werk om te lezen
pi_173553418
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dit dus. Maar het zal weer lafjes gaan, zoals het altijd gaat met dut soort verhalen.
Die vreemde reacties van hem waren deze... Het zijn alleen deze 3 dingen die constant door mijn hoofd spoken...

- Als ik zei dat hij waarschijnlijk niet meer zou langskomen als ik ooit misschien nog een uur verder zou verhuizen (ik zou graag naar een stad gaan wonen die nog een uur verder rijden is) zei hij dat hij dat wel zou doen... En ik zei daarop 'je ex woonde ook zover van je vandaan en dat vond je te ver...' waarop hij zei 'ja dat was een relatie dat is anders he...

-ik zei over mijn ex dat hij aan me vroeg of ik al iemand anders had en ik zei dat ik ook wel nieuwsgierig was of hij iemand anders had waarop mijn FWB zei 'dat zal hij je waarschijnlijk niet zeggen' waarop ik zei 'dus jij zou zoiets ook niet zeggen tegen me en achter mijn rug om doen?' en daarop zei hij 'nee natuurlijk niet, maar hij zat met gevoelens, dat is anders niet?'

-Dan zaten we ook nog eens te eten in een brasserie en we waren op het onderwerpt gekomen dat hij erop zei 'ookal zou ik met een ander meisje praten, wij hebben niets samen he of we zijn geen koppel he...' daarop zei hij dan wel direct 'ik heb je graag he'
pi_173553574
Bellen!!!
pi_173553753
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:11 schreef amaranta het volgende:
Bellen!!!
Ik ben van woensdag tot vanmiddag bij hem thuis geweest... Was normaal de bedoeling om pas donderdag naar hem te gaan maar hij is onverwacht woensdagavond eerder afgekomen naar mij...

Ik zie hem morgen terug trouwens :) Dan blijf ik bij hem overnachten om dan samen maandag naar saunacenter te gaan... En dan blijf ik nog tot dinsdag overnachten zodat ik 's avonds niet nog een uur naar huis moet rijden, hij zei dat hij niet liever zou hebben dan dat ik zou blijven nog
pi_173553777
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:30 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoe zo'n manier was dat dan?
- Als ik zei dat hij waarschijnlijk niet meer zou langskomen als ik ooit misschien nog een uur verder zou verhuizen (ik zou graag naar een stad gaan wonen die nog een uur verder rijden is) zei hij dat hij dat wel zou doen... En ik zei daarop 'je ex woonde ook zover van je vandaan en dat vond je te ver...' waarop hij zei 'ja dat was een relatie dat is anders he...

-ik zei over mijn ex dat hij aan me vroeg of ik al iemand anders had en ik zei dat ik ook wel nieuwsgierig was of hij iemand anders had waarop mijn FWB zei 'dat zal hij je waarschijnlijk niet zeggen' waarop ik zei 'dus jij zou zoiets ook niet zeggen tegen me en achter mijn rug om doen?' en daarop zei hij 'nee natuurlijk niet, maar hij zat met gevoelens, dat is anders niet?'

-Dan zaten we ook nog eens te eten in een brasserie en we waren op het onderwerpt gekomen dat hij erop zei 'ookal zou ik met een ander meisje praten, wij hebben niets samen he of we zijn geen koppel he...' daarop zei hij dan wel direct 'ik heb je graag he'
pi_173553835
Het ligt er zelden zo ontzettend dik bovenop als hier.
Draaikonten O+
Zolang er was is, is er leven.
  zaterdag 2 september 2017 @ 23:37:55 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173553962
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:24 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

- Als ik zei dat hij waarschijnlijk niet meer zou langskomen als ik ooit misschien nog een uur verder zou verhuizen (ik zou graag naar een stad gaan wonen die nog een uur verder rijden is) zei hij dat hij dat wel zou doen... En ik zei daarop 'je ex woonde ook zover van je vandaan en dat vond je te ver...' waarop hij zei 'ja dat was een relatie dat is anders he...

-ik zei over mijn ex dat hij aan me vroeg of ik al iemand anders had en ik zei dat ik ook wel nieuwsgierig was of hij iemand anders had waarop mijn FWB zei 'dat zal hij je waarschijnlijk niet zeggen' waarop ik zei 'dus jij zou zoiets ook niet zeggen tegen me en achter mijn rug om doen?' en daarop zei hij 'nee natuurlijk niet, maar hij zat met gevoelens, dat is anders niet?'

-Dan zaten we ook nog eens te eten in een brasserie en we waren op het onderwerpt gekomen dat hij erop zei 'ookal zou ik met een ander meisje praten, wij hebben niets samen he of we zijn geen koppel he...' daarop zei hij dan wel direct 'ik heb je graag he'
Hoe is dit een vervelende manier?
Spreek het gewoon uit joh :D
pi_173553994
Hij heeft mogelijk bindingsangst en wil geen relatie met je aangaan omdat hij daar dan last van krijgt, de vrijblijvendheid koestert hij en zo blijft het gezellig en leuk. Ik zou eerst eens met hem gaan praten en meer te weten komen over hoe hij omging met eerdere relaties.
pi_173554002
Wtf, dit lijkt een soort puber verhaal.

Je neukt elkaar al 4 maanden maar jullie kunnen je gevoelens niet met elkaar bespreken? En jullie zijn midden 20? Waar gaat het heen met de wereld.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 23:43:32 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173554031
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:24 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

- Als ik zei dat hij waarschijnlijk niet meer zou langskomen als ik ooit misschien nog een uur verder zou verhuizen (ik zou graag naar een stad gaan wonen die nog een uur verder rijden is) zei hij dat hij dat wel zou doen... En ik zei daarop 'je ex woonde ook zover van je vandaan en dat vond je te ver...' waarop hij zei 'ja dat was een relatie dat is anders he...

-ik zei over mijn ex dat hij aan me vroeg of ik al iemand anders had en ik zei dat ik ook wel nieuwsgierig was of hij iemand anders had waarop mijn FWB zei 'dat zal hij je waarschijnlijk niet zeggen' waarop ik zei 'dus jij zou zoiets ook niet zeggen tegen me en achter mijn rug om doen?' en daarop zei hij 'nee natuurlijk niet, maar hij zat met gevoelens, dat is anders niet?'

-Dan zaten we ook nog eens te eten in een brasserie en we waren op het onderwerpt gekomen dat hij erop zei 'ookal zou ik met een ander meisje praten, wij hebben niets samen he of we zijn geen koppel he...' daarop zei hij dan wel direct 'ik heb je graag he'
Wat ben je nou aan 't doen? In plaats van hier hele verhalen te typen, bel hem op! Ik ga vanaf nu op elke reactie alleen nog maar reageren met "Bellen!".
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173554044
Ik heb net een goede vriendin geneukt ze vroeg er 30 euro voor O+
pi_173554094
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat ben je nou aan 't doen? In plaats van hier hele verhalen te typen, bel hem op! Ik ga vanaf nu op elke reactie alleen nog maar reageren met "Bellen!".
Ik zie hem morgenavond tot en met dinsdagmiddag terug :) Dan misschien beter in real life? Dan kan ik ook zijn reactie op zijn gezicht zien als ik erover begin :)
pi_173554117
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:48 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik zie hem morgenavond tot en met dinsdagmiddag terug :) Dan misschien beter in real life? Dan kan ik ook zijn reactie op zijn gezicht zien als ik erover begin :)
Ga je hem neuken dan of kijk je het nog eerst ff aan?
pi_173554118
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:40 schreef Wespensteek het volgende:
Hij heeft mogelijk bindingsangst en wil geen relatie met je aangaan omdat hij daar dan last van krijgt, de vrijblijvendheid koestert hij en zo blijft het gezellig en leuk. Ik zou eerst eens met hem gaan praten en meer te weten komen over hoe hij omging met eerdere relaties.
Hij heeft 2 relaties gehad die allebei ongeveer 2,5 jaar duurden... Als hij koppels ziet knuffelen of kussen zegt hij dan ook altijd 'oh zo lief, en ik zit hier...' of als hij eens weg was met 2 bevriende koppels stuurde hij me een berichtje dat hij zich vijfde wiel aan de wagen voelde in hun bijzijn...
  Moderator zaterdag 2 september 2017 @ 23:57:14 #72
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173554194
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:48 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik zie hem morgenavond tot en met dinsdagmiddag terug :) Dan misschien beter in real life? Dan kan ik ook zijn reactie op zijn gezicht zien als ik erover begin :)
Bellen!

Maar als je hem morgen ziet, dan doe het wel op een romantische manier. Als hij er aan komt, zet dan de deur op een kiertje zodat hij er in kan, wacht in de woomkamer op hem en de seconde dat hij binnen komt, maar dan ook echt de 1e seconde, zeg je gewoon "ik ben stapelgek op je". Thats it, niet hoi, niet hey, niet hoe gaat het, niet leuk je weer te zien, nee, gewoon direct dit.

Dan kijkt ie je vol ongeloof aan, heeft 2 seconden nodig om te beseffen dat ie toch echt niet droomt, en zoent je dan alsof de wereld vergaat.

Hoop ik dan, want ik ben een sucker for romance :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173554214
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bellen!

Maar als je hem morgen ziet, dan doe het wel op een romantische manier. Als hij er aan komt, zet dan de deur op een kiertje zodat hij er in kan, wacht in de woomkamer op hem en de seconde dat hij binnen komt, maar dan ook echt de 1e seconde, zeg je gewoon "ik ben stapelgek op je". Thats it, niet hoi, niet hey, niet hoe gaat het, niet leuk je weer te zien, nee, gewoon direct dit.

Dan kijkt ie je vol ongeloof aan, heeft 2 seconden nodig om te beseffen dat ie toch echt niet droomt, en zoent je dan alsof de wereld vergaat.

Hoop ik dan, want ik ben een sucker for romance :P
Ja dat zou het perfecte scenario zijn :) Maar ik zou al blij zijn met een simpele bevestiging van hem dat het wederzijds is :)
pi_173554228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:50 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij heeft 2 relaties gehad die allebei ongeveer 2,5 jaar duurden... Als hij koppels ziet knuffelen of kussen zegt hij dan ook altijd 'oh zo lief, en ik zit hier...' of als hij eens weg was met 2 bevriende koppels stuurde hij me een berichtje dat hij zich vijfde wiel aan de wagen voelde in hun bijzijn...
Dat hij twee relaties heeft gehad van 2,5 jaar zegt vrij weinig over hoe hij omgaat met "vaste relaties". Hij kan wel heel verliefd zijn en verlangen naar een relatie maar constant moeite hebben met de relatie zodra die er is. Het wordt pas een echte relatie als hij ook het commitment heeft om ook dingen te doen die hij zelf niet leuk vindt maar voor jou doet, dat soort dingen kan ik niet echt in de OP ontdekken.Dat hij jaloers en boos lijkt is in mijn ogen geen goed teken en ook "en ookal zou hij met een meisje chatten, zei hij, wij hebben niets samen, ofja we zijn geen koppel" geeft aan dat hij die vaste relatie als probleem kan ervaren.
pi_173554231
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:56 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Als hij als eerste constant over andere meisjes zei van 'die zou het me geen 2 keer moeten vragen' of 'die is wel heel knap' dan wou ik ook wel zien hoe 'leuk' hij het zou vinden als ik net hetzelfde ging doen... Maar nu is hij daarmee gestopt en ik doe dit dus ook niet meer, zulke dingen zeggen
Zeggen dat je een ander die je ziet wel zou doen/ knap vind is echt totaal iets anders dan (zogenaamd) met iemand op date gaan..
pi_173554239
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zeggen dat je een ander die je ziet wel zou doen/ knap vind is echt totaal iets anders dan (zogenaamd) met iemand op date gaan..
Vind ik persoonlijk hetzelfde
pi_173554244
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:00 schreef madam-april het volgende:

[..]

Zeggen dat je een ander die je ziet wel zou doen/ knap vind is echt totaal iets anders dan (zogenaamd) met iemand op date gaan..
Word er nog geneukt of niet jullie gaan compleet of topic met dit geneuzel :N
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 00:03:09 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173554256
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 23:59 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ja dat zou het perfecte scenario zijn :) Maar ik zou al blij zijn met een simpele bevestiging van hem dat het wederzijds is :)
Als je doet wat ik zeg, is wat ik zeg dat het resultaat gaat zijn ook daadwerkelijk het resultaat zijn ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173554279
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat hij twee relaties heeft gehad van 2,5 jaar zegt vrij weinig over hoe hij omgaat met "vaste relaties". Hij kan wel heel verliefd zijn en verlangen naar een relatie maar constant moeite hebben met de relatie zodra die er is. Het wordt pas een echte relatie als hij ook het commitment heeft om ook dingen te doen die hij zelf niet leuk vindt maar voor jou doet, dat soort dingen kan ik niet echt in de OP ontdekken.Dat hij jaloers en boos lijkt is in mijn ogen geen goed teken en ook "en ookal zou hij met een meisje chatten, zei hij, wij hebben niets samen, ofja we zijn geen koppel" geeft aan dat hij die vaste relatie als probleem kan ervaren.
Het zou mij niets verbazen als hij heel hard wegrent op het moment dat zij aangeeft dat ze meer wil dan FWB..
pi_173554329
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat hij twee relaties heeft gehad van 2,5 jaar zegt vrij weinig over hoe hij omgaat met "vaste relaties". Hij kan wel heel verliefd zijn en verlangen naar een relatie maar constant moeite hebben met de relatie zodra die er is. Het wordt pas een echte relatie als hij ook het commitment heeft om ook dingen te doen die hij zelf niet leuk vindt maar voor jou doet, dat soort dingen kan ik niet echt in de OP ontdekken.Dat hij jaloers en boos lijkt is in mijn ogen geen goed teken en ook "en ookal zou hij met een meisje chatten, zei hij, wij hebben niets samen, ofja we zijn geen koppel" geeft aan dat hij die vaste relatie als probleem kan ervaren.
Tja als jij dat zo ziet... Dan kun je elke relatie zien met risico voor bindingsangst... En hij heeft al genoeg dingen gedaan die hij normaal nooit zou doen... En o.a. na een late shift nog 2u op de trein zitten om nog een avond extra bij mij te kunnen zijn terwijl hij 's ochtends de dag erna ook kon afkomen zie ik ook als commitment... Hij stuurt constant met mij als hij bij zijn vrienden is terwijl ik zeg dat hij dat niet hoeft te doen als hij op stap is met zijn vrienden omdat dat niet zo leuk is voor hen dan zegt hij dat hij dat zelf kiest en wil om te sturen naar mij... Ook stuurt hij me binnen de minuut terug als ik een berichtje stuur en ookal was het een uur of twee geleden dat we elkaar stuurden... Als hij een berichtje krijgt van iemand als ik bij hem ben dan zegt hij 'dat kan wachten' en voor je beweert dat het een of andere andere chick is, degene die stuurde was zijn ma om iets te vragen waar ik ook belang in had... (tenzij jij denkt dat hij zijn moeder als een chick ziet...)
pi_173554339
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je doet wat ik zeg, is wat ik zeg dat het resultaat gaat zijn ook daadwerkelijk het resultaat zijn ;)
Behalve als hij, om wat voor reden dan ook, de vrijblijvendheid juist heel erg fijn vind...
pi_173554356
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:09 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Tja als jij dat zo ziet... Dan kun je elke relatie zien met risico voor bindingsangst... En hij heeft al genoeg dingen gedaan die hij normaal nooit zou doen... En o.a. na een late shift nog 2u op de trein zitten om nog een avond extra bij mij te kunnen zijn terwijl hij 's ochtends de dag erna ook kon afkomen zie ik ook als commitment... Hij stuurt constant met mij als hij bij zijn vrienden is terwijl ik zeg dat hij dat niet hoeft te doen als hij op stap is met zijn vrienden omdat dat niet zo leuk is voor hen dan zegt hij dat hij dat zelf kiest en wil om te sturen naar mij... Ook stuurt hij me binnen de minuut terug als ik een berichtje stuur en ookal was het een uur of twee geleden dat we elkaar stuurden... Als hij een berichtje krijgt van iemand als ik bij hem ben dan zegt hij 'dat kan wachten' en voor je beweert dat het een of andere andere chick is, degene die stuurde was zijn ma om iets te vragen waar ik ook belang in had... (tenzij jij denkt dat hij zijn moeder als een chick ziet...)
Als je zo zeker weet dat hij een relatie wilt, waarom open je dit topic dan?
pi_173554359
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Behalve als hij, om wat voor reden dan ook, de vrijblijvendheid juist heel erg fijn vind...
Dan is dat zijn keuze en weet ik ook waar ik sta... en dan kun jij ook weer lekker slapen
pi_173554367
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:01 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk hetzelfde
Er zit toch echt een wezenlijk verschil tussen..
pi_173554368
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:09 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Tja als jij dat zo ziet... Dan kun je elke relatie zien met risico voor bindingsangst... En hij heeft al genoeg dingen gedaan die hij normaal nooit zou doen... En o.a. na een late shift nog 2u op de trein zitten om nog een avond extra bij mij te kunnen zijn terwijl hij 's ochtends de dag erna ook kon afkomen zie ik ook als commitment... Hij stuurt constant met mij als hij bij zijn vrienden is terwijl ik zeg dat hij dat niet hoeft te doen als hij op stap is met zijn vrienden omdat dat niet zo leuk is voor hen dan zegt hij dat hij dat zelf kiest en wil om te sturen naar mij... Ook stuurt hij me binnen de minuut terug als ik een berichtje stuur en ookal was het een uur of twee geleden dat we elkaar stuurden... Als hij een berichtje krijgt van iemand als ik bij hem ben dan zegt hij 'dat kan wachten' en voor je beweert dat het een of andere andere chick is, degene die stuurde was zijn ma om iets te vragen waar ik ook belang in had... (tenzij jij denkt dat hij zijn moeder als een chick ziet...)
Ik zeg neuken ^O^
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 00:13:19 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173554371
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

Behalve als hij, om wat voor reden dan ook, de vrijblijvendheid juist heel erg fijn vind...
Dat zou kunnen ja, maar dat is dan wel heel erg tegenstrijdig met zo'n beetje alles wat hij zegt en doet dus ik zou daar mijn geld niet op zetten.

Overigens zou dat uiteindelijk ook niet uit maken, want TS heeft gevoel voor hem, en als dat omgekeerd niet zo zou zijn (wat wel zo is) dan gaat ze daar vroeg of laat toch achter komen en dan houdt het toch op, hoe vervelend dat ook is.

dat moment gaat dan toch komen, dus dan maar beter zo snel mogelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173554374
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je zo zeker weet dat hij een relatie wilt, waarom open je dit topic dan?
Niet voor jou allesinds...
pi_173554387
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja, maar dat is dan wel heel erg tegenstrijdig met zo'n beetje alles wat hij zegt. dus ik zou daar mijn geld niet op zetten.

Overigens zou dat uiteindelijk ook niet uit maken, want TS heeft gevoel voor hem, en als dat omgekeerd niet zo zou zijn (wat wel zo is) dan gaat ze daar vroeg of laat toch achter komen en dan houdt het toch op, hoe vervelend dat ook is.

dat moment gaat dan toch komen, dus dan maar beter zo snel mogelijk.
Toch iemand die me probeert te begrijpen dat dit ook niet makkelijk is voor mij :)
  zondag 3 september 2017 @ 00:17:10 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173554408
Ben je nou nog bezig?

Ben je niet gewoon een grote fantast?
pi_173554437
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:12 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Dan is dat zijn keuze en weet ik ook waar ik sta... en dan kun jij ook weer lekker slapen
Als je alleen maar wilt horen dat hij je heus wel net zo leuk vindt als jij hem en dat jullie gegarandeerd een relatie gaan krijgen, moet je dat gewoon in je OP zetten.. Dat bespaart de mensen die oprecht een andere mening zijn toegedaan, de tijd en moeite om te reageren..
pi_173554443
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 00:17 schreef Zolderkamer het volgende:
Ben je nou nog bezig?

Ben je niet gewoon een grote fantast?
Ging net mijn pc afsluiten, tot die anderen nog reageerden :)
pi_173554505
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:09 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Tja als jij dat zo ziet... Dan kun je elke relatie zien met risico voor bindingsangst... En hij heeft al genoeg dingen gedaan die hij normaal nooit zou doen... En o.a. na een late shift nog 2u op de trein zitten om nog een avond extra bij mij te kunnen zijn terwijl hij 's ochtends de dag erna ook kon afkomen zie ik ook als commitment... Hij stuurt constant met mij als hij bij zijn vrienden is terwijl ik zeg dat hij dat niet hoeft te doen als hij op stap is met zijn vrienden omdat dat niet zo leuk is voor hen dan zegt hij dat hij dat zelf kiest en wil om te sturen naar mij... Ook stuurt hij me binnen de minuut terug als ik een berichtje stuur en ookal was het een uur of twee geleden dat we elkaar stuurden... Als hij een berichtje krijgt van iemand als ik bij hem ben dan zegt hij 'dat kan wachten' en voor je beweert dat het een of andere andere chick is, degene die stuurde was zijn ma om iets te vragen waar ik ook belang in had... (tenzij jij denkt dat hij zijn moeder als een chick ziet...)
Ik kan alleen op de basis van wat jij schreef je proberen te helpen. Er is een groot verschil tussen wat jullie nu hebben en een vaste relatie en dat is binding aan elkaar ook als het niet zo leuk is. Verder moet je zelf weten wat je gaat doen, hij vindt de huidige relatie met jou duidelijk erg leuk de vraag is of jullie beiden het wel aankunnen als dat anders wordt. Ik oordeel niet ik stel dingen ter discussie het is aan jou om te oordelen en de antwoorden te vinden, hoe je dat doet moet je ook zelf ontdekken en weten.
pi_173554528
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja, maar dat is dan wel heel erg tegenstrijdig met zo'n beetje alles wat hij zegt en doet dus ik zou daar mijn geld niet op zetten.

Overigens zou dat uiteindelijk ook niet uit maken, want TS heeft gevoel voor hem, en als dat omgekeerd niet zo zou zijn (wat wel zo is) dan gaat ze daar vroeg of laat toch achter komen en dan houdt het toch op, hoe vervelend dat ook is.

dat moment gaat dan toch komen, dus dan maar beter zo snel mogelijk.
Maar voordat je erin stapt kun je zeker als je gek op iemand bent maar beter weten hoe zo'n persoon in elkaar zit, je kunt immers ook iets dat best goed kan uitpakken kwijtraken door het verkeerd aan te pakken.

PS overigens zie ik de tegenstrijdigheid niet, hij geniet van de huidige relatie die vrijblijvend is wat hem betreft.
pi_173554538
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:25 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik kan alleen op de basis van wat jij schreef je proberen te helpen. Er is een groot verschil tussen wat jullie nu hebben en een vaste relatie en dat is binding aan elkaar ook als het niet zo leuk is. Verder moet je zelf weten wat je gaat doen, hij vindt de huidige relatie met jou duidelijk erg leuk de vraag is of jullie beiden het wel aankunnen als dat anders wordt. Ik oordeel niet ik stel dingen ter discussie het is aan jou om te oordelen en de antwoorden te vinden, hoe je dat doet moet je ook zelf ontdekken en weten.
Ik ben zelf wel ook zo'n persoon die rap bindingsangst heeft maar bij hem voel ik dit deze keer niet terwijl ik het in mijn andere relaties wel voelde dat ik bindingsangst had... Die andere relatie begonnen dan ook wel direct op romantische manier terwijl dit nu anders is... Wat hij denkt dat weet ik natuurlijk niet, en dat is ook net waarvoor ik angst heb, dat het niet zo is wat ik hoop
pi_173554540
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja, maar dat is dan wel heel erg tegenstrijdig met zo'n beetje alles wat hij zegt en doet dus ik zou daar mijn geld niet op zetten.

Overigens zou dat uiteindelijk ook niet uit maken, want TS heeft gevoel voor hem, en als dat omgekeerd niet zo zou zijn (wat wel zo is) dan gaat ze daar vroeg of laat toch achter komen en dan houdt het toch op, hoe vervelend dat ook is.

dat moment gaat dan toch komen, dus dan maar beter zo snel mogelijk.
Jij garandeer haar dat, dat wat jij zegt het resultaat zal zijn, als zij doet wat jij zei.. Maar dat kun jij helemaal niet garanderen..

Ik ken genoeg jongens en mannen die het allemaal geweldig vinden zolang het vrijblijvend is, maar die totaal geen behoefte hebben om er de stempel 'relatie' op te plakken..


Natuurlijk kan ze daar maar beter zo snel mogelijk achterkomen.. maar dat is wel iets anders dan garanderen dat het helemaal goed gaat komen als zij hem de liefde verklaard..
pi_173554562
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:27 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik ben zelf wel ook zo'n persoon die rap bindingsangst heeft maar bij hem voel ik dit deze keer niet terwijl ik het in mijn andere relaties wel voelde dat ik bindingsangst had... Die andere relatie begonnen dan ook wel direct op romantische manier terwijl dit nu anders is... Wat hij denkt dat weet ik natuurlijk niet, en dat is ook net waarvoor ik angst heb, dat het niet zo is wat ik hoop
Wat hij denkt kun je niet weten maar je kunt wel met hem praten over andere relaties die hij is aangegaan. Er zal toch wel een reden zijn dat iemand die duidelijk gek op je is zelf geen stappen zet richting een vaste relatie.
pi_173554605
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:30 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat hij denkt kun je niet weten maar je kunt wel met hem praten over andere relaties die hij is aangegaan. Er zal toch wel een reden zijn dat iemand die duidelijk gek op je is zelf geen stappen zet richting een vaste relatie.
Kan evengoed bindingsangst zijn in de zin van dat hij bang is voor mij kwijt te geraken moest hij zeggen wat hij voelt toch? Je hebt toch meerdere 'soorten' bindingsangst? En hoe zijn andere relaties gestart zijn weet ik niet en heb ook niet echt de behoefte om dat te weten :)
pi_173554789
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:33 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Kan evengoed bindingsangst zijn in de zin van dat hij bang is voor mij kwijt te geraken moest hij zeggen wat hij voelt toch? Je hebt toch meerdere 'soorten' bindingsangst? En hoe zijn andere relaties gestart zijn weet ik niet en heb ook niet echt de behoefte om dat te weten :)
Dat is goed mogelijk, maar het is nogal naïef om te denken dat jij dat gaat kunnen veranderen bij hem..
pi_173554817
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:33 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Kan evengoed bindingsangst zijn in de zin van dat hij bang is voor mij kwijt te geraken moest hij zeggen wat hij voelt toch? Je hebt toch meerdere 'soorten' bindingsangst? En hoe zijn andere relaties gestart zijn weet ik niet en heb ook niet echt de behoefte om dat te weten :)
Er kunnen heel veel redenen zijn waarom hij geen vaste relatie wil of zelfs wel wil maar niet kan behouden, daarom is het ook zo van belang dat als je echt een langdurige vaste relatie met hem wil dat je hem begrijpt. Verliefd op elkaar zijn en lekker seks hebben is vaak niet genoeg. Je kunt ook vragen naar het onderwerp zonder meteen van hem commitment te vragen dan laat je hem vrij maar ontdekt wel wat zijn bezwaren zijn, als die er zijn.
pi_173554837
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 00:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat is goed mogelijk, maar het is nogal naïef om te denken dat jij dat gaat kunnen veranderen bij hem..
Ik weet niet waar jij dat hier ergens gelezen hebt dat ik dat probeer te veranderen... Nuja, dit is dan ook de laatste reactie die ik geef tegen jou.
pi_173554875
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er kunnen heel veel redenen zijn waarom hij geen vaste relatie wil of zelfs wel wil maar niet kan behouden, daarom is het ook zo van belang dat als je echt een langdurige vaste relatie met hem wil dat je hem begrijpt. Verliefd op elkaar zijn en lekker seks hebben is vaak niet genoeg. Je kunt ook vragen naar het onderwerp zonder meteen van hem commitment te vragen dan laat je hem vrij maar ontdekt wel wat zijn bezwaren zijn, als die er zijn.
/

[ Bericht 22% gewijzigd door SofieNeedsHelp op 03-09-2017 12:07:27 ]
pi_173555978
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:54 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik weet van zijn eerste relatie (hij was 18 toen dat begon) dat ze nogal heel erg jaloers kon zijn en grof... hij zei dat ze hem uit liet gaan met vrienden, dat dat geen probleem was want zij moest toch aan iets voor school werken... maar vanaf hij de deur uit was kreeg hij blijkbaar een hele preek naar zijn hoofd dat hij met zijn vrienden weg was... zijn andere was te saai en deed nooit iets avontuurlijk... enige dat ze deed was lezen als hobby... hij vind mij veel avontuurlijker dan haar heeft hij al gezegd...
Vlamingen O+

Misschien dat capuchon_jongen zich beter kan voorstellen wat er door die jongen heen gaat.

Jullie zitten al in een halve relatie. Maar misschien wil hij de stap naar volledige relatie ook niet weer zetten, zodat hij nog rond kan neuken.

Wat ik zou doen:
1) Gesprek aan gaan over jullie gevoelens voor elkaar. En gesprek over een eventuele verdere gezamenlijke toekomst.
2) Indien er toch geen verdere relatie in zit, zou ik de FWB relatie afkappen. Anders doen jullie elkaar onnodig jullie zelf pijn. Het is dan de kat op het spek binden. En worden je gevoelens alleen maar meer zonder dat je er iets mee kan.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 3 september 2017 @ 07:31:32 #103
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_173556084
Oh chips, R&P...

Laat hem die lijst maar niet lezen TS, daar zou hij wel eens van kunnen schrikken.

[ Bericht 79% gewijzigd door Tyr80 op 03-09-2017 07:46:47 ]
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 3 september 2017 @ 07:35:51 #104
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173556127
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

We hebben nu al 4 maanden seks met elkaar nadat we samen afgesproken hebben dat we fun willen... We hebben allebei in het begin gezegd dat we geen relatie meer wilden voorlopig
Fuckbuddy's
Lekker makkelijk: geen verplichtingen,ruzies en verwachtingen
alleen seks en 'fun'
Prima als je dat zo met elkaar hebt afgesproken.
quote:
Nu na die 4 maanden zou ik wel meer willen zijn dan friends with benefits.
Want je bent verliefd op hem geworden?
Of laat ik het zo vragen: waarom wil je nu ineens meer meer zijn van hem? Wat is daarin voor jou veranderd dat je hem nu anders ziet?
quote:
Hij wil me zo veel mogelijk zien (ookal komt er geen seks aan te pas),
dat hij me ziet is voor hem al meer of genoeg zegt hij
Hij vind jou meer dan leuk, dat moge duidelijk zijn.
quote:
Ik zeg soms om reactie uit te lokken dat hij na een tijdje me wel zal willen inwisselen als hij me beu komt waarop hij redelijk kortaf op reageert met vb. 'ik wil niemand anders', 'ik heb genoeg met jou'...
Word je zelf niet moe van die spelletjes die je speelt met hem?
En nee, dat is geen reactie ontlokken maar je eigen onzekerheid verbloemen door iets bij hem neer te leggen wat niet van hem is (maar wel van van jou)
quote:
Als ik bij hem lig en mijn ogen dichtdoe en ze dan snel opendoe
zie ik hem rap zijn ogen dichtdoen, of ik zie gewoon dat hij naar me kijkt,
daar betrap ik hem veel op als hij denkt dat ik het niet zie...
1...2...3.. test.Hij denkt dat jij denkt dat jij denkt dat hij denkt enzovoort
Dat noemt men ook wel voor de ander denken.
quote:
Elke keer dat ik over een meisje zeg 'dat is ene voor u' wimpelt hij dat af...
ook zei hij daarop eens 'het is goed zoals het is nu, ik heb genoeg met jou,
meer moet het niet zijn'
Waarom heb jij het nodig om telkens over andere meisjes te beginnen?
Je gunt hem oprecht een leuk meisje? of is dit jouw manier om bevestiging te krijgen.? Het is toch duidelijk dat hij jou leuk vind? Je bent zelf alleen zo onduidelijk in wat je zegt. vindt en hoe je denkt
quote:
als ik eens boos was op hem en 2u niets meer zei, was hij daar heel van aangedaan en vroeg hij of het leuk was om hem 2u te negeren
2 uur?? :o En jullie neuken nog maar 4 maanden met elkaar...Oh Dear :s)
quote:
Hij smst met mij terwijl hij uit eten/drinken is met vrienden en als ik zeg dat ik dat liever niet heb omdat dat niet zo leuk is voor hen
Waarom maak jij je eigenlijk zo druk over hoe vaak, wanneer en hoe lang hij jou appt?
Hij is 28 jaar: Dat kan hij prima zelf bepalen
quote:
-Ik ga binnenkort voor de eerste keer bij hem thuis logeren (hij woont nog thuis en mijn ouders kennen me niet en weten wss niet af van mij) dit is gekomen nadat ik me wat 'teveel' of niet welkom voelde nadat hij al 2 keer bij me thuis mocht blijven slapen en ik bij hem nog niet omdat 'zijn ouders nooit eens een paar dagen weg zijn'.
.. 'als het niet gaat zoals ik het wil...'
quote:
Dan kwam het uit dat hij dacht dat ik niet samen gezien wou worden en hij daardoor dacht dat ik dat zei als een grapje om bij hem te logeren...
Je wil toch ook niet samen met hem gezien worden?
quote:
Hij wil met mij naar de kerstmarkt in Duitsland en vroeg of ik niet wou meegaan met hem en zijn vrienden naar daar (hun jaarlijkse trip in november) achteraf zei hij wel dat het een grapje was dat hij me mee vroeg omdat hij dacht dat ik niet samen gezien wil worden of herkend op straat.
Nogmaals: Je wil ook niet met hem gezien worden.
Een grap daarover maken van zijn kant moet kunnen,Jij speelt spelletjes, hij maakte een grap :)
quote:
Hij was wat kortaf omdat ik op een tv opname van een optreden niet wou gaan omdat ik niet op tv wou komen met hem omdat mensen ons zouden herkennen en hun zouden afvragen wat wij samendoen
Mijn hemel :D Alles draait geloof ik om alleen om jou.
Toch wil je meer met hem dan alleen zijn fuckbuddy zijn :'(
quote:
de reden dat hij kortaf was was dat ik maand erna wel naar een tv opname was van een optreden, hij zei 'met mij wil je niet op een tv opname komen maar nu wel?'
En terecht dat hij kortaf was. Wat wil je nou eigenlijk precies van hem/ met hem? Je wil hem wel niet wel maar toch weer niet en dan weer wel
quote:
Is jaloers/boos als ik hem wijsmaak dat ik op date ga met iemand...(maar zegt dan wel dat hij blij voor me is?)
Wow! Wat treurig als je iemand bewust jaloers probeert te maken door te doen alsof je met anderen gaat daten :D
Plus: hij is zich er heel duidelijk bewust van (en dat heb jij hem ook duidelijk laten weten) dat jullie afspraak was dat jullie alleen fuckbuddy's zouden zijn.
quote:
Hij was eens aan het smsen een hele tijd terwijl ik naast hem stond, ik zei om reactie uit te lokken 'je nieuwe vlam?'
Je bent er maar druk mee meid O+
quote:
en ookal zou hij met een meisje chatten, zei hij, wij hebben niets samen, ofja we zijn geen koppel, just so that we're still on the same page
...Precies dit _O_
quote:
daarna zei hij direct, 'hey ik heb u graag he' (dit was echt iets tegenstrijdigs met al de rest dat hijzegt/doet... of was dit om reactie uit te lokken?)
Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat dat 'FuckBuddyFun' project van jullie niet werkt en ook nooit zal gaan werken.
Verder valt het mij op dat jij vindt dat hij tegenstrijdige dingen tegen jou zegt,
terwijl ik me juist ontzettend verbaas over het feit dat ik in jouw verhaal alleen maar tegenstrijdigheden lees
Dus nee,.. hij zegt dat niet om een reactie bij jou te ontlokken maar dit zegt wel precies hoe jij ermee omgaat.
Zoals de waard is..... en de rest kan je zelf vast wel invullen

Succes!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173556194
Wat een gedoe allemaal weer.
pi_173558477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Wij neuken zeker wel hoor haha ben alleen geen ochtendmens ;)
Nee jullie poepen tochh? Daar in België??
  zondag 3 september 2017 @ 11:53:34 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173559111
Heb je al gebeld?
pi_173559258
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 11:53 schreef amaranta het volgende:
Heb je al gebeld?
Hij is nu aan het werk tot 22u30, ik ga hem vanavond ophalen aan zijn werk (hier weet hij van, hij vroeg dat zelf of ik dat wou doen :)
  zondag 3 september 2017 @ 12:07:18 #109
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_173559304
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 12:03 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij is nu aan het werk tot 22u30, ik ga hem vanavond ophalen aan zijn werk (hier weet hij van, hij vroeg dat zelf of ik dat wou doen :)
Ok, morgenvroeg na de ochtendsex willen we een update zien.

En alvast een fijne nacht samen toegewenst O+
pi_173559335
[quote]0s.gif Op zondag 3 september 2017 00:09 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

/
pi_173559441
quote:
14s.gif Op zondag 3 september 2017 07:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Fuckbuddy's
Lekker makkelijk: geen verplichtingen,ruzies en verwachtingen
alleen seks en 'fun'
Prima als je dat zo met elkaar hebt afgesproken.

[..]

Want je bent verliefd op hem geworden?
Of laat ik het zo vragen: waarom wil je nu ineens meer meer zijn van hem? Wat is daarin voor jou veranderd dat je hem nu anders ziet?

[..]

Hij vind jou meer dan leuk, dat moge duidelijk zijn.

[..]

Word je zelf niet moe van die spelletjes die je speelt met hem?
En nee, dat is geen reactie ontlokken maar je eigen onzekerheid verbloemen door iets bij hem neer te leggen wat niet van hem is (maar wel van van jou)

[..]

1...2...3.. test.Hij denkt dat jij denkt dat jij denkt dat hij denkt enzovoort
Dat noemt men ook wel voor de ander denken.

[..]

Waarom heb jij het nodig om telkens over andere meisjes te beginnen?
Je gunt hem oprecht een leuk meisje? of is dit jouw manier om bevestiging te krijgen.? Het is toch duidelijk dat hij jou leuk vind? Je bent zelf alleen zo onduidelijk in wat je zegt. vindt en hoe je denkt

[..]

2 uur?? :o En jullie neuken nog maar 4 maanden met elkaar...Oh Dear :s)

[..]

Waarom maak jij je eigenlijk zo druk over hoe vaak, wanneer en hoe lang hij jou appt?
Hij is 28 jaar: Dat kan hij prima zelf bepalen

[..]

.. 'als het niet gaat zoals ik het wil...'

[..]

Je wil toch ook niet samen met hem gezien worden?

[..]

Nogmaals: Je wil ook niet met hem gezien worden.
Een grap daarover maken van zijn kant moet kunnen,Jij speelt spelletjes, hij maakte een grap :)

[..]

Mijn hemel :D Alles draait geloof ik om alleen om jou.
Toch wil je meer met hem dan alleen zijn fuckbuddy zijn :'(

[..]

En terecht dat hij kortaf was. Wat wil je nou eigenlijk precies van hem/ met hem? Je wil hem wel niet wel maar toch weer niet en dan weer wel

[..]

Wow! Wat treurig als je iemand bewust jaloers probeert te maken door te doen alsof je met anderen gaat daten :D
Plus: hij is zich er heel duidelijk bewust van (en dat heb jij hem ook duidelijk laten weten) dat jullie afspraak was dat jullie alleen fuckbuddy's zouden zijn.

[..]

Je bent er maar druk mee meid O+

[..]

...Precies dit _O_

[..]

Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat dat 'FuckBuddyFun' project van jullie niet werkt en ook nooit zal gaan werken.
Verder valt het mij op dat jij vindt dat hij tegenstrijdige dingen tegen jou zegt,
terwijl ik me juist ontzettend verbaas over het feit dat ik in jouw verhaal alleen maar tegenstrijdigheden lees
Dus nee,.. hij zegt dat niet om een reactie bij jou te ontlokken maar dit zegt wel precies hoe jij ermee omgaat.
Zoals de waard is..... en de rest kan je zelf vast wel invullen

Succes!
Wat een bazenpost _O_
pi_173572335
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

-Elke keer dat ik over een meisje zeg 'dat is ene voor u'
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
ik zei om reactie uit te lokken 'je nieuwe vlam?'
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
-Is jaloers/boos als ik hem wijsmaak dat ik op date ga met iemand... (maar zegt dan wel dat hij blij voor me is?)
Superirritant dit.
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 21:38:27 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_173572971
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:17 schreef Fokpop het volgende:

[..]


[..]


[..]

Superirritant dit.
Beetje puberaal vooral ja.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 3 september 2017 @ 21:49:35 #114
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173573326
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).

Nouja.. wel als je dus al die uitjes en dingen samen onderneemt etc..
Tuurlijk is een goed gesprek etc ook welkom.. maar om nou alles samen te doen en dan te zeggen dat je fwb bent klopt niet helemaal
pi_173573646
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).

[..]

Beetje puberaal vooral ja.
Nouja, als ik seks heb met een vriend is dat vrijblijvend. Een relatie is liefde en samen willen blijven en een toekomst. Fwb is gewoon leuke tijd en seks en that's 'it.
  Moderator zondag 3 september 2017 @ 22:00:00 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_173573696
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 21:58 schreef Koettie het volgende:

[..]

Nouja, als ik seks heb met een vriend is dat vrijblijvend. Een relatie is liefde en samen willen blijven en een toekomst. Fwb is gewoon leuke tijd en seks en that's 'it.
Mwah dan ben ik dus ouderwets. Zomaar seks met een vriend zou ik helemaal niks vinden, dan is het meer dan een vriend geworden.

Maar goed als ik de OP zo lees is het een relatie als je van alles samen doet. Wat Zolderkamer hiervoor al zei.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173573787
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 22:00 schreef Karina het volgende:

[..]

Mwah dan ben ik dus ouderwets. Zomaar seks met een vriend zou ik helemaal niks vinden, dan is het meer dan een vriend geworden.

Maar goed als ik de OP zo lees is het een relatie als je van alles samen doet. Wat Zolderkamer hiervoor al zei.
Is persoonlijk denk ik. Ik vind het een relatie als je samen wil zijn, een toekomst samen wil, je vlinders van elkaar krijgt, je de ander eens een dag naar de sauna schopt en zelf naar die saaie familiedag gaat, je zelfs als de ander chagrijnig is diegene nog mooi en leuk vindt. <3
pi_173573865
Ik snap het wel hoor. Nu zit de jongen/man nog in onzekerheid, en is hij dus waarschijnlijk trouwer dan hij ooit zal zijn uit onmacht. Wanneer hij eenmaal door heeft dat de liefde wederzijds is, is het meisje/de vrouw ineens "toegankelijk" en veel minder interessant, tot ze op gegeven moment een zeur en een blok aan het been is geworden. Dan slaat ook de bindingsangst en de behoefte aan vreemdgaan toe.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_173574101
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).


Ik snap je redenatie, maar hij klopt niet ;)

Zoals het bij mij was:
We mochten elkaar ontzettend graag, we konden echt over alles praten, hadden de grootste lol met elkaar en we vonden elkaar fysiek ontzettend aantrekkelijk.. Maar we waren totaal niet verliefd op elkaar en zagen elkaar totaal niet als relatie-materiaal.. We waren ook absoluut niet exclusief met elkaar en daar waren we heel erg open in naar elkaar.. We vertelde elkaar ook gewoon over onze seksuele escapades.. en dat gunde we elkaar ook..

Het was dus echt gewoon vriendschap en lust.. maar geen liefde/verliefdheid..
pi_173574128
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).

[..]

Beetje puberaal vooral ja.
Het zit er wel dicht tegen aan.

Het verschil met "echte relatie" is dat je je FWB niet aan je ouders of familie voorstelt, een kinderwens daarmee overweegt en sowieso niet om er ooit samen mee het bejaardenhuis samen te betrekken.

Meestal is 1 van de 2 dan ook goed in staat bij een goede liefdeskandidaat de FWB :W te doen en verder te gaan met de nieuwe partner. De nieuwe partner die dan wel de ouders ontmoet en die wel vader/moeder wordt.

Omdat vaak toch 1 van de 2 mensen in de FWB relatie toch gevoelens krijgt gaat zo'n breakup met nogal veel drama gepaard... Genoeg om mij heen gezien.

Overige varianten die ik hoor is dat het wel overgaat in een echte relatie, of dat de FWB onderdeel wordt van een open relatie.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173584674
en Ts, hoe is het gegaan? en wat is het geworden? of weer verder gemodderd en niks gezegd hierover?
pi_173585502
quote:
99s.gif Op zondag 3 september 2017 21:38 schreef Karina het volgende:
Algemene opmerking over dat hele 'friends with benefits' concept, ik snap daar dus niks van he.
Je bent vrienden
Je hebt seks

In mijn perceptie ben je dan gewoon vriend en vriendin/heb je een relatie. Of ben ik nou gek (of ouderwets kan ook :P ).

[..]

Beetje puberaal vooral ja.
Tegenwoordig is het woord relatie of verkering nogal zwaar. Fwb is gewoon wat wij verkering noemden.

Maarja. Ik heb dan ook ouders die hippies waren en me dus al vroeg condooms gaven en me vertelden probeer maar lekker. Niet te serieus.

Tegenwoordig is alles onder invloed van de nieuwe preutsheid ineens heeeeel serieus.
Whatever...
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 17:57:14 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_173585761
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 17:41 schreef Spanky78 het volgende:
Tegenwoordig is het woord relatie of verkering nogal zwaar. Fwb is gewoon wat wij verkering noemden.
Grappig dat je dat zegt, ik zat er later wat over na te denken en toen dacht ik inderdaad ook, dit is eigenlijk gewoon verkering :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173585931
quote:
99s.gif Op maandag 4 september 2017 17:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik zat er later wat over na te denken en toen dacht ik inderdaad ook, dit is eigenlijk gewoon verkering :D
Haha ja. Oftewel. Net zo ingewikkeld en moeilijk als bij ons vroegah. Misschien nog wel moeilijker omdat de eisen van de beide partners tegenwoordig vaak extreem hoog zijn.

Dus dan maar fwb. Blijk je toch gewoon verliefd te worden op iemand die niet perfect is...
Whatever...
pi_173585966
quote:
99s.gif Op maandag 4 september 2017 17:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt, ik zat er later wat over na te denken en toen dacht ik inderdaad ook, dit is eigenlijk gewoon verkering :D
Maar als je verkering had, dan was je toch wel exclusief met elkaar? Of zie ik dat verkeerd?
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 18:14:13 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_173586046
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als je verkering had, dan was je toch wel exclusief met elkaar? Of zie ik dat verkeerd?
Dat dan weer wel (tenminste ik wel). Al denk ik dat niet iedereen er zo over dacht :P Het was in ieder geval niet zo serieus als een 'relatie' maar wel iets meer dan vrienden dus wat dat betreft lijkt het er wel sterk op hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 4 september 2017 @ 18:14:37 #127
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173586055
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar als je verkering had, dan was je toch wel exclusief met elkaar? Of zie ik dat verkeerd?
Jazeker wel.
pi_173586148
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 18:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jazeker wel.
Jawel. Meestal wel... Maar lang niet altijd... Er werd echt minder ingewikkeld over gedaan.
Whatever...
pi_173586158
In mijn woordenboek is verkering hetzelfde als relatie.
pi_173586173
quote:
99s.gif Op maandag 4 september 2017 18:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat dan weer wel (tenminste ik wel). Al denk ik dat niet iedereen er zo over dacht :P Het was in ieder geval niet zo serieus als een 'relatie' maar wel iets meer dan vrienden dus wat dat betreft lijkt het er wel sterk op hoor.
Bij fwb is dat toch wel echt anders..

Wat ts beschrijft is trouwens geen 'normale' fwb situatie, althans niet zoals ik fwb ken.. (zie mijn beschrijving in post 119)

We waren echt gewoon vrienden, gingen niet op date, liepen niet hand in hand, zagen elkaar regelmatig met andere en hadden daar ook totaal geen moeite mee, vonden het juist leuk voor elkaar, etc. er was echt 0,0 sprake van verkering of iets in die richting..

Maar we hadden wel regelmatig seks..
  maandag 4 september 2017 @ 23:08:29 #131
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_173592071
En??
pi_173592973
Ik denk niet dat we ooit nog iets van TS gaan horen :')
pi_173593346
Jij lijkt me in ieder geval een vrij vervelend persoon. Reacties uitlokken, hem twee uur lang negeren, zeuren dat je je niet welkom voelt, omdat je nog nooit bij hem hebt geslapen, terwijl hij al twee (!) keer bij jou heeft geslapen, proberen hem jaloers te maken. Als hij al dit soort irritante prinsessengedrag al accepteert van je, als friend with benefits, kun je het net zo goed een relatie gaan noemen ja.
pi_173600038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 00:21 schreef madam-april het volgende:
Ik denk niet dat we ooit nog iets van TS gaan horen :')
ik denk het ook niet!

typisch
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 5 september 2017 @ 16:48:28 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173602926
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 00:21 schreef madam-april het volgende:
Ik denk niet dat we ooit nog iets van TS gaan horen :')
Die indruk heb ik ook, jammer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 8 september 2017 @ 17:02:31 #136
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_173661152
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 september 2017 01:55 schreef AnanYaw het volgende:
Jij lijkt me in ieder geval een vrij vervelend persoon. Reacties uitlokken, hem twee uur lang negeren, zeuren dat je je niet welkom voelt, omdat je nog nooit bij hem hebt geslapen, terwijl hij al twee (!) keer bij jou heeft geslapen, proberen hem jaloers te maken. Als hij al dit soort irritante prinsessengedrag al accepteert van je, als friend with benefits, kun je het net zo goed een relatie gaan noemen ja.
Ja, een kut relatie!

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174334213
Ik heb er uiteindelijk een gesprek met hem over gehad...

Dat gesprek is er gekomen doordat ik zei dat ik de kusjes die hij op reis gaf wel lief vond... (we zijn 5 dagen samen weggeweest op trip).

Hij zei daarop dat dat op tripjes niet zo erg is en dat hij dat graag doet maar dat het in zijn ogen niet de bedoeling was om hand in hand over straat te lopen omdat hij dat meer voor koppels vond.

Ik heb daarop gefrustreerd gereageerd waarop hij zei dat hij dacht dat er meer aan de hand is en dat ik waarschijnlijk het niet durfde of wou zeggen.

Dan ben ik diezelfde avond nog naar hem gereden en is er die avond/nacht niet over gepraat.

Tot ik de volgende ochtend zelf zei dat het gesprek wel plaats moest vinden.
Hij ging akkoord maar zei dat hij daar niet goed in is, nooit geweest...

Hij heeft dan dus uiteindelijk gezegd dat hij geen gevoelens heeft en dat hij totaal niet besefte dat ik dat wel had, wat raar is na alles wat ik zei en deed... Hij zei dan ook dat hij wel een paar hints gezien had maar dat dat niet in hem opkwam dat ik gevoelens zou hebben oldat de afspraak was om friends with benefits te zijn...

Hij zei dat hij het heel erg vind dat het zo ver gekomen was dat hij me hard gekwetst heeft...
Hij moest het al eerder gezien hebben of durven vragen hebben zei hij.

Dan zei ik dat ik gewoon het wel wou proberen en hand in hand wou lopen, dat ik van de naam 'friends with benefits' af wou en het wel zag zitten om meer te zijn...

Ik snap het echt niet of ik nu alles echt inbeeld maar ik kan me niet voorstellen dat hij niets voelt...

Hij heeft veel gehuild die dag toen hij besefte dat ik bijna terug naar huis moest en hij me zo gekwetst had... ik ook... hij moest gaan werken dusja ik kon niet anders of naar huis gaan... Ik heb hem dan aan zijn werk afgezet, alletwee tranen in de ogen...

Eens ik thuis was krag ik bericht van hem met de vraag of ik al thuis was.

Ik antwoorde daar op met een simpele 'ben net thuis'.

Waarop ik een heel lang bericht terug krag dat hij dit echt niet wou en op zijn werk in huilen uitgebarst is zodat hij even apart moest zitten... Hij zei dat hij niet wou dat ik hem bande uit mijn leven en wil dat omegekeerd ook niet... Hij wil me nog zien en afspreken ookal is het maar om nog eens weg te zijn met elkaar zei hij... Hij wil niet dat alles nu plots gedaan is maar verwacht ook niet dat er nog seks aan te pas komt... Dat is geen must zei hij, ik wil gewoon weg gaan met jou naar dingen zoals de zoo of de kermis en leuke dingen doen...

Dan zei hij ook nog dat hij het wel zeker leuk vond onze tripjes enzo en hij gewoon vermoede dat ik die kusjes enzo graag had omdat ik intijde met mijn ex zo'n aandacht niet krag... en hij dus wist dat ik dat graag had en hij me dat dus kon geven. Dat vind ik ook iets raars om te zeggen van hem.

Ik weet niet wat ik nu moet doen, nog afspreken of niet? Aan de ene kant wil ik hem echt niet kwijt, ook niet als een gewone vriend...
Maar dan kwam hij af met dingen als 'ga je niet harder gekwetst worden als we doorgaan en ik ooit iemand anders vind? want dat gaat vroeg of laat wel gebeuren...'

Dus ja, hier dus het antwoord op al mijn twijfels en dagen lang piekeren...
pi_174334653
De enige reden om af te spreken is als je genoegen zou kunnen nemen met hetgeen hij je wel wil bieden. Zolang jij meer wil van hem zal dat moeilijk gaan. Kies voor jezelf en week je los van hem. Grote kans dat het anders door blijft sudderen, je de wel mooie dingen gaat laten overschaduwen en je kostbare tijd niet investeert in hetgeen je nou echt wil. Een partner die ook een relatie met jou aan wil gaan.
Bedank hem voor zijn eerlijkheid en jullie mooie tijd en leg uit dat jij jezelf moet beschermen en dus zonder hem verder moet gaan, aangezien jullie nu eenmaal niet hetzelfde willen. Wens hem het beste en trek die deur dicht.
pi_174336095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:02 schreef Scary_Mary het volgende:
De enige reden om af te spreken is als je genoegen zou kunnen nemen met hetgeen hij je wel wil bieden. Zolang jij meer wil van hem zal dat moeilijk gaan. Kies voor jezelf en week je los van hem. Grote kans dat het anders door blijft sudderen, je de wel mooie dingen gaat laten overschaduwen en je kostbare tijd niet investeert in hetgeen je nou echt wil. Een partner die ook een relatie met jou aan wil gaan.
Bedank hem voor zijn eerlijkheid en jullie mooie tijd en leg uit dat jij jezelf moet beschermen en dus zonder hem verder moet gaan, aangezien jullie nu eenmaal niet hetzelfde willen. Wens hem het beste en trek die deur dicht.
Als dit echt is wat ze wil....

Hij is duidelijk:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:53 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Hij zei dat hij niet wou dat ik hem bande uit mijn leven en wil dat omegekeerd ook niet... Hij wil me nog zien en afspreken ookal is het maar om nog eens weg te zijn met elkaar zei hij... Hij wil niet dat alles nu plots gedaan is maar verwacht ook niet dat er nog seks aan te pas komt... Dat is geen must zei hij, ik wil gewoon weg gaan met jou naar dingen zoals de zoo of de kermis en leuke dingen doen...
Meer is het niet, maar minder is het ook niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:53 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

Ik weet niet wat ik nu moet doen, nog afspreken of niet? Aan de ene kant wil ik hem echt niet kwijt, ook niet als een gewone vriend...
Wat zegt je hart?
Somebody that I used to know
pi_174337005
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Als dit echt is wat ze wil....

Hij is duidelijk:

[..]

Meer is het niet, maar minder is het ook niet.

[..]

Wat zegt je hart?
Mijn hart is op dit moment heel erg in de war... ik heb naar iets toe gehoopt die nu niet zo blijkt te zijn...

Ik snap ook niet waarom hij er perse op aandringt om me nog te blijven zien en nog samen dingen te doen.

Ik dacht altijd dat mannen wegvluchten vanaf het moment ze weten dat een vrouw meer voelt voor hen terwijl zijzelf niets meer voelen of willen... Buiten mij heeft hij vrienden genoeg dus aan tekort aan vrienden zal het wel niet liggen denk ik dan.

Mijn hart hoopt dat hij gewoon nu zal beseffen wat hij gezegd heeft en gaat nadenken voor zichzelf... misschien komt hij dan tot de conclusie dat ik toch meer beteken voor hem dan hij dacht.

Nuja, dat is weer die hoop dat ik heb maar als ik hiermee doorga en het dan toch echt niet zo blijkt te zijn, ga ik dan inderdaad niet meer gekwetst zijn?

Ik heb hem gezegd dat ik niet rap opgeef en dat wil ik ook niet.

Dus mijn hart zegt ja en mijn intuïtie zegt ook deels dat ik nog hoop moet houden, maar voorzichtig zijn daarin...

Op dit moment antwoord ik wel opbzijn berichten maar ik stuur niet vanzelf, maar hij zoekt wel om iets te kunnen zeggen...

Nu hoor ik hem niet meer sinds vanmiddag maar ik vertik het om zelf te sturen in de hoop dat hij me mist... mijn antwoord op zijn laatste bericht was dan ook niet iets waar hij veel op kon antwoorden... We hebben altijd hele dagen urenlang gechat en zeiden alles tegen elkaar...

Het gesprek over mijn gevoelens heeft maar gisteren morgen plaatsgevonden dus het is nog een verse wonde dus waarschijnlijk weet hij ook even niet wat hij moet doen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:06:35 #141
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_174337369
Jullie zijn allebei raar.
pi_174337843
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Dus mijn hart zegt ja en mijn intuïtie zegt ook deels dat ik nog hoop moet houden, maar voorzichtig zijn daarin...

Daarmee stel je je afhankelijk op van hem. Hij zegt: er zit geen relatie in, maar ik wil je graag zien. Daar heb je het mee te doen. Dus wat zegt je hart dan?

Oja, en het is ook niet erg als je het even een paar dagen wilt laten bezinken.
Somebody that I used to know
pi_174338039
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:18 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Daarmee stel je je afhankelijk op van hem. Hij zegt: er zit geen relatie in, maar ik wil je graag zien. Daar heb je het mee te doen. Dus wat zegt je hart dan?

Oja, en het is ook niet erg als je het even een paar dagen wilt laten bezinken.
Mijn hart zegt dat ik hem nog wil zien maar zoals je zegt blijf ik dan afhankelijk van hem.

Ik wil hem ook grotendeels blijven zien omdat ik daardoor hoop dat er toch gevoelens komen van zijn kant.

Of is dat geen goed idee en moet ik hem gewoon tonen dat ik zonder hem ook kan dat hij dan misschien veranderd van gedacht?
pi_174338161
Wat is dat toch steeds met al die onzekere twijfelende millennials die wel een relatie hebben maar het niet zo willen noemen.

Moeilijk gedoe.

@TS; praat met hem. Probeer spuit 11
"Pools are perfect for holding water"
pi_174338334
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:24 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Mijn hart zegt dat ik hem nog wil zien maar zoals je zegt blijf ik dan afhankelijk van hem.
Is dat zo? Blijf je dan afhankelijk van hem?
quote:
Ik wil hem ook grotendeels blijven zien omdat ik daardoor hoop dat er toch gevoelens komen van zijn kant.
Lijkt me geen verstandige reden, juist omdat hij aangeeft dat de gevoelens er niet komen. Ik heb ooit tegen een vriend gezegd die wilde blijven afspreken: "Wat is de reden dat je wilt afspreken? Blijf je hoop houden dat ik toch nog gevoelens voor je ga krijgen? Want dat gaat niet gebeuren. Dus als dat de reden is, dan moet ik het contact nu stoppen, want dat is niet eerlijk naar ons beiden toe." Dat heeft hem te denken gezet en vervolgens is de intentie veranderd. We spreken nu af omdat we dat waardevol vinden om wie de ander is, niet omdat één van ons hoopt op gevoelens.
quote:
Of is dat geen goed idee en moet ik hem gewoon tonen dat ik zonder hem ook kan dat hij dan misschien veranderd van gedacht?
Is misschien ook geen goede intentie?

Wat wil je?
Wil je met hem omgaan zonder dat hij ooit gevoelens voor je gaat krijgen. Dus gewoon om wie hij is?
Of ga je met hem om omdat je hoopt dat hij gevoelens krijgt?
Of stop je het contact om jezelf te beschermen?
Of stop je het contact om jezelf sterk te tonen? Gooi je daarmee niet een waardevolle vriendschap weg?
Of stop je het contact omdat je jezelf niet tekort wil doen met 'slechts' een vriendschap?

Oftewel: waarom maak je welke keuze? Wat is de intentie? En doet dat recht aan jezelf?
Somebody that I used to know
pi_174338367
Ow enne ... die trieste mind-games / spelletjes, dat doen mensen in een gezonde relatie niet.

Wellicht iets om te overwegen voor de volgende.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:24 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Mijn hart zegt dat ik hem nog wil zien maar zoals je zegt blijf ik dan afhankelijk van hem.

Ik wil hem ook grotendeels blijven zien omdat ik daardoor hoop dat er toch gevoelens komen van zijn kant.

Of is dat geen goed idee en moet ik hem gewoon tonen dat ik zonder hem ook kan dat hij dan misschien veranderd van gedacht?
Je moet ophouden jouw gedrag te baseren op welke reactie je hoopt van hem te zien. Je denkt nu de hele tijd 'als ik zus doe, dan doet hij hopelijk zo'. En dat werkt gewoon niet. Is erg manipulatief, oneerlijk en nep.

Je kan hem niet sturen door jezelf op een bepaalde manier op te stellen. Ofnouja, dat moet je iig niet eens willen.

Maar zoals ik het lees is dat je normale modus operandi. Leer dat eerst maar eens af, voordat je uberhaupt een romantische relatie aangaat, met wie dan ook. (En zeer zeer zeer waarschijnlijk niet hem, want daar heeft hij geen zin in.)
"Pools are perfect for holding water"
pi_174339159
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Als dit echt is wat ze wil....

Hij is duidelijk:

[..]

Meer is het niet, maar minder is het ook niet.

[..]

Wat zegt je hart?
Ze wil dat hij haar de moeite waard vindt en dat moet zich vooral vertalen in de gewilde relatiestatus. Ts is dusdanig onzeker, of verward, dat ze twijfelt of ze nog meer leuke dingen met hem moet doen om hem en daarmee haarzelf te overtuigen dat zij de moeite waard is.

Dat bepaal jij beter zelf. Door bijvoorbeeld het om te draaien en te zeggen, als jij me niet op die manier wil dan moeten we dit niet doen. Hetzelfde is het met de tijd die jullie wel samen ingevuld hebben. Die is niet ineens minder waard, omdat jij niet kreeg wat je eigenlijk wilde. Hij vindt je niet geen kut waard, hij had het gewoon gezellig met je. Als jij daarin mee gaat en niet je grenzen afbakent, dan is het niet zijn schuld dat hij nu schrikt van de heftigheid van jouw gevoelens. Immers, jij hebt het nu pas uitgesproken. En ook nu je het uitgesproken hebt, twijfel je nog om daar ook naar te handelen en daarmee bewijs je misschien nog eens extra dat jullie misschien toch niet zo goed bij elkaar passen..

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij er perse op aandringt om me nog te blijven zien en nog samen dingen te doen.
Omdat jullie het toch leuk hadden? Mee gaan erin is toestemmen zeg maar hè.

quote:
Ik dacht altijd dat mannen wegvluchten vanaf het moment ze weten dat een vrouw meer voelt voor hen terwijl zijzelf niets meer voelen of willen... Buiten mij heeft hij vrienden genoeg dus aan tekort aan vrienden zal het wel niet liggen denk ik dan.
Mannen zijn niet allemaal hetzelfde, dus doe eens gek en pas maatwerk toe. Kijk naar wat jouw beoogde man in kwestie zegt èn doet. Sluit dat op elkaar aan?
Spiegeltje, sluiten jouw woorden en daden op elkaar aan? Zie hierboven als je nog daarover twijfelt..

quote:
Mijn hart hoopt dat hij gewoon nu zal beseffen wat hij gezegd heeft en gaat nadenken voor zichzelf... misschien komt hij dan tot de conclusie dat ik toch meer beteken voor hem dan hij dacht.
Zolang dat eigenlijk jouw doel is, ben je geen echte vriendin..

quote:
Nuja, dat is weer die hoop dat ik heb maar als ik hiermee doorga en het dan toch echt niet zo blijkt te zijn, ga ik dan inderdaad niet meer gekwetst zijn?

Ik heb hem gezegd dat ik niet rap opgeef en dat wil ik ook niet.
Het opgeven van dat hij alsnog ingaat zien dat hij niet zonder jou kan ja. Je gaat gekwetst worden als je weer mee gaat, toestemt in die leuke dingen. Want leuke dingen vindt jij vooral leuk, omdat ze je hoop geven. Dat is dus geen gezelligheid en ook geen vriendschap.

quote:
Op dit moment antwoord ik wel opbzijn berichten maar ik stuur niet vanzelf, maar hij zoekt wel om iets te kunnen zeggen...

Nu hoor ik hem niet meer sinds vanmiddag maar ik vertik het om zelf te sturen in de hoop dat hij me mist... mijn antwoord op zijn laatste bericht was dan ook niet iets waar hij veel op kon antwoorden... We hebben altijd hele dagen urenlang gechat en zeiden alles tegen elkaar...
Ja ja prinsesje wil gered worden uit de toren. Gefeliciteerd, je hebt een naiëve kerel gescoord die niet snapt waar je mee bezig bent of het geen kut uitmaakt. Niet dat het uitmaakt, want jij bent en blijft verantwoordelijk voor je eigen motivatie om al dan niet ermee door te gaan en die zal alles bepalend zijn voor de waarde daarvan.

quote:
Het gesprek over mijn gevoelens heeft maar gisteren morgen plaatsgevonden dus het is nog een verse wonde dus waarschijnlijk weet hij ook even niet wat hij moet doen.
Of hij weet niet wat jij gaat zeggen/doen, aangezien je best wel verwarrende signalen hebt afgegeven. Kan me best voorstellen dat het hem nogal rauw op zijn dak valt dat jij het allemaal niet zo gezellig vindt nu het nergens heen blijkt te gaan en dat ook nog eens als kwetsend ervaart..
pi_174339403
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef Drug het volgende:
Lol
paypal.me/taaladvies
pi_174340188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze wil dat hij haar de moeite waard vindt en dat moet zich vooral vertalen in de gewilde relatiestatus. Ts is dusdanig onzeker, of verward, dat ze twijfelt of ze nog meer leuke dingen met hem moet doen om hem en daarmee haarzelf te overtuigen dat zij de moeite waard is.

Dat bepaal jij beter zelf. Door bijvoorbeeld het om te draaien en te zeggen, als jij me niet op die manier wil dan moeten we dit niet doen. Hetzelfde is het met de tijd die jullie wel samen ingevuld hebben. Die is niet ineens minder waard, omdat jij niet kreeg wat je eigenlijk wilde. Hij vindt je niet geen kut waard, hij had het gewoon gezellig met je. Als jij daarin mee gaat en niet je grenzen afbakent, dan is het niet zijn schuld dat hij nu schrikt van de heftigheid van jouw gevoelens. Immers, jij hebt het nu pas uitgesproken. En ook nu je het uitgesproken hebt, twijfel je nog om daar ook naar te handelen en daarmee bewijs je misschien nog eens extra dat jullie misschien toch niet zo goed bij elkaar passen..

[..]

Omdat jullie het toch leuk hadden? Mee gaan erin is toestemmen zeg maar hè.

[..]

Mannen zijn niet allemaal hetzelfde, dus doe eens gek en pas maatwerk toe. Kijk naar wat jouw beoogde man in kwestie zegt èn doet. Sluit dat op elkaar aan?
Spiegeltje, sluiten jouw woorden en daden op elkaar aan? Zie hierboven als je nog daarover twijfelt..

[..]

Zolang dat eigenlijk jouw doel is, ben je geen echte vriendin..

[..]

Het opgeven van dat hij alsnog ingaat zien dat hij niet zonder jou kan ja. Je gaat gekwetst worden als je weer mee gaat, toestemt in die leuke dingen. Want leuke dingen vindt jij vooral leuk, omdat ze je hoop geven. Dat is dus geen gezelligheid en ook geen vriendschap.

[..]

Ja ja prinsesje wil gered worden uit de toren. Gefeliciteerd, je hebt een naiëve kerel gescoord die niet snapt waar je mee bezig bent of het geen kut uitmaakt. Niet dat het uitmaakt, want jij bent en blijft verantwoordelijk voor je eigen motivatie om al dan niet ermee door te gaan en die zal alles bepalend zijn voor de waarde daarvan.

[..]

Of hij weet niet wat jij gaat zeggen/doen, aangezien je best wel verwarrende signalen hebt afgegeven. Kan me best voorstellen dat het hem nogal rauw op zijn dak valt dat jij het allemaal niet zo gezellig vindt nu het nergens heen blijkt te gaan en dat ook nog eens als kwetsend ervaart..
Het is hij die al die tripjes wou doen. Die na een afspraak direct alweer vroeg wanneer we weer afspraken, hij smste me elke morgen en avond als laatste, wou kerstavond bij mij en mijn ouder thuis meevieren,...

En tuurlijk vind ik het wel leuk om met hem af te te spreken om leuke dingen te doen en niet enkel op hem te manipuleren... gewoon omdat ik hem als persoon leuk vind op mee op te trekken los van het feit dat ik nu inderdaad meer voel...

En verwijten krijg ik nu van u omdat ik gevoelens heb voor iemand en die persoon heeft dat niet? Daarom ben ik een slecht persoon die met mensen hun gevoelens speelt? Ok dan...

Moest je echt alles weten zou je weten of je wel op zo een manier kan spreken erover...

Want jij was er bij? Het in ten slotte hij die begon met dingen te doen/zeggen die koppels ook normaal doen... maar ik ga natuurlijk niet alles hier op zetten wat we meegemaakt hebben aangezien er hier toch mensen zijn die er blijkbaar zelf bij waren.

Al wat ik wou hier is gewoon mijn verhaal vertellen omdat dat nu eenmaal deugd doet om het van me af te schrijven... en ja ik kan inderdaad reactie verwachten, goed en slecht maar wat ik verwacht is gewoon normale raad over wat ik hier nu vertel en geen hele preek van iemand die er niet bij was...

Want zoals ik al zeizei heb ik hier maar een klein deel neergeschreven van wat we meemaakten, zeiden, deden,...
pi_174340480
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:38 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Het is hij die al die tripjes wou doen. Die na een afspraak direct alweer vroeg wanneer we weer afspraken, hij smste me elke morgen en avond als laatste, wou kerstavond bij mij en mijn ouder thuis meevieren,...
En wie is daar toestemmend in mee gegaan?

quote:
En tuurlijk vind ik het wel leuk om met hem af te te spreken om leuke dingen te doen en niet enkel op hem te manipuleren... gewoon omdat ik hem als persoon leuk vind op mee op te trekken los van het feit dat ik nu inderdaad meer voel...
Hoe laat jij denk je merken dat het los zou kunnen staan? En als jij dat los van elkaar zou moeten kunnen zien, waarom zou hij dat dan ook niet kunnen?

quote:
En verwijten krijg ik nu van u omdat ik gevoelens heb voor iemand en die persoon heeft dat niet? Daarom ben ik een slecht persoon die met mensen hun gevoelens speelt? Ok dan...

Moest je echt alles weten zou je weten of je wel op zo een manier kan spreken erover...

Want jij was er bij? Het in ten slotte hij die begon met dingen te doen/zeggen die koppels ook normaal doen... maar ik ga natuurlijk niet alles hier op zetten wat we meegemaakt hebben aangezien er hier toch mensen zijn die er blijkbaar zelf bij waren.
Wat en hoe jij dingen hier verwoord, is waar ik op reageer. Ik zeg niet dat je een slecht persoon bent. Hoogstens wat onvolwassen met je ja maar hij. Wat gewoon zonde is, want je streeft immers naar een wij.
Dan ben ik wel wat straf, maar dat is om je aan het denken te zetten. Denken is iets anders dan hopen, je weet wel. Dat hopen wat jouw hoofdmotivatie lijkt. Zeg maar het verschil tussen jezelf een kans gunnen en hem de kans gunnen om jou alsnog een kans te geven. Het eerste is een stukje haalbaarder en een stuk bevredigender denk ik..

quote:
Al wat ik wou hier is gewoon mijn verhaal vertellen omdat dat nu eenmaal deugd doet om het van me af te schrijven... en ja ik kan inderdaad reactie verwachten, goed en slecht maar wat ik verwacht is gewoon normale raad over wat ik hier nu vertel en geen hele preek van iemand die er niet bij was...

Want zoals ik al zeizei heb ik hier maar een klein deel neergeschreven van wat we meemaakten, zeiden, deden,...
Kennelijk verschillen we dan in definitie van wat degelijke raad is, prima. Ik wens je verder veel succes en hoop dat je ons nog eens update.
pi_174340692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En wie is daar toestemmend in mee gegaan?

[..]

Hoe laat jij denk je merken dat het los zou kunnen staan? En als jij dat los van elkaar zou moeten kunnen zien, waarom zou hij dat dan ook niet kunnen?

[..]

Wat en hoe jij dingen hier verwoord, is waar ik op reageer. Ik zeg niet dat je een slecht persoon bent. Hoogstens wat onvolwassen met je ja maar hij. Wat gewoon zonde is, want je streeft immers naar een wij.
Dan ben ik wel wat straf, maar dat is om je aan het denken te zetten. Denken is iets anders dan hopen, je weet wel. Dat hopen wat jouw hoofdmotivatie lijkt. Zeg maar het verschil tussen jezelf een kans gunnen en hem de kans gunnen om jou alsnog een kans te geven. Het eerste is een stukje haalbaarder en een stuk bevredigender denk ik..

[..]

Kennelijk verschillen we dan in definitie van wat degelijke raad is, prima. Ik wens je verder veel succes en hoop dat je ons nog eens update.
Ik weet op dit moment zelf niet wat ik moet doen met deze situatie...

Als ik hem volledig laat gaan dan is dat vooral om mezelf te beschermen maar het is gewoon nu op dit moment nog zo vers dat ik me machteloos voel in deze situatie en gewoon niet weet of dit naar later toe een goede keuze zou zijn want misschien geraak ik er wel over na een tijd zodat die vriendschap toch nog kan blijven.

Maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer mijn hoofd zegt van 'laat alles gewoon gaan' maar aangezien ik inderdaad op meer hoopte zegt mijn hart natuurlijk iets anders... en dat kwetst inderdaad ja
pi_174340922
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:06 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik weet op dit moment zelf niet wat ik moet doen met deze situatie...

Als ik hem volledig laat gaan dan is dat vooral om mezelf te beschermen maar het is gewoon nu op dit moment nog zo vers dat ik me machteloos voel in deze situatie en gewoon niet weet of dit naar later toe een goede keuze zou zijn want misschien geraak ik er wel over na een tijd zodat die vriendschap toch nog kan blijven.

Maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer mijn hoofd zegt van 'laat alles gewoon gaan' maar aangezien ik inderdaad op meer hoopte zegt mijn hart natuurlijk iets anders... en dat kwetst inderdaad ja
Dat is logischerwijs niet leuk nee. Maar waarom zou je hem dit niet gewoon uit jezelf kunnen vertellen? Stuur hem morgen gewoon een berichtje of bel hem even en leg gewoon uit dat je even tijd nodig hebt. Even afstand creëren en kijken of je dan zonder die hoop wel echt voor de vriendschap zelf kan en wil gaan. Dat is verantwoording nemen voor jouw gevoelens en wat jij nodig hebt, zeg maar zorgen voor jezelf vanuit jezelf.

Zie je het verschil met je genoemde tactiek hierboven om af te wachten tot hij jou weer appt en dan alleen daarop te reageren?
pi_174341126
Slaap er een nachtje over. Of twee. Morgen ziet het er allemaal alweer heel anders uit :)
Somebody that I used to know
  woensdag 11 oktober 2017 @ 02:18:29 #154
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174341842
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Doe eens gek en vertel hem dat gewoon ipv er zo om heen te draaien..
Ja, zeker is die man gek op je, wil ie een echte relatie met je. En dat is het overigens toch al. Hoe kun je daar nog een moment over twijfelen!?
Zeg hem dat je ook een vaste relatie wilt met hem en stop ook met die spellertjes om hem te testen. Grow up
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174345491
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, zeker is die man gek op je, wil ie een echte relatie met je. En dat is het overigens toch al. Hoe kun je daar nog een moment over twijfelen!?
Zeg hem dat je ook een vaste relatie wilt met hem en stop ook met die spellertjes om hem te testen. Grow up
Daar gaat het net over... ik heb het hem verteld dat ik dat wel wil en hij heeft me gezegd dat hij niet doorhad dat ik het zo zag en dat hij niet besefte dat ik gevoelens had...

Hij ziet het dus niet zo en zegt dat hij geen gevoelens heeft.
pi_174345711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat is logischerwijs niet leuk nee. Maar waarom zou je hem dit niet gewoon uit jezelf kunnen vertellen? Stuur hem morgen gewoon een berichtje of bel hem even en leg gewoon uit dat je even tijd nodig hebt. Even afstand creëren en kijken of je dan zonder die hoop wel echt voor de vriendschap zelf kan en wil gaan. Dat is verantwoording nemen voor jouw gevoelens en wat jij nodig hebt, zeg maar zorgen voor jezelf vanuit jezelf.

Zie je het verschil met je genoemde tactiek hierboven om af te wachten tot hij jou weer appt en dan alleen daarop te reageren?
Ik heb hem dat al dees duidelijk gemaakt en hij reageerde er niet op...

Daarbij heb ik hem tijdens het gesprek gevraagd waarom hij er zo op staat om me nog te kunnen zien omdat ik tenslotte afgewezen ben. Daarop zei hij dat hij dacht dat we goeie maatjes waren en hij me niet wil laten vallen omdat hij geen gevoelens heeft maar hij vroeg dan wel of ik het aan ga kunnen om hem in deze situatie nu te blijven zien en als hij eventueel later iemand anders tegenkomt...

En dan zei hij dat hij sowieso nog eens met me wil afspreken ookal is het om nog eens samen weg te zijn... (dat werd op een manier gezegd van 'dat gebeurd sowieso no matter what'

Hij zei wel in zijn eerste bericht sinds het gesprek dat hij het zeker zou begrijpen als ik hem nooit meer wou zien omdat hij een naïeve grote eikel was. Hij zei dat ik niet hoefde te anwoorden als ik dat niet wou maar wilde niet dat ik hem volledig uit mijn leven ban. Hij zei ook dat hij hoopte dat ik iets liet weten.
pi_174345753
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:46 schreef Postbus100 het volgende:
Slaap er een nachtje over. Of twee. Morgen ziet het er allemaal alweer heel anders uit :)
Ja aan de ene kant wil ik dat op dit moment, gewoon tijd voor mezelf. Maar aan de andere kant komt er dan die angst dat hij misschien na die 2 dagen van gedacht veranderd is en me helemaal niet meer wil zien, en dus ook de vriendschap volledig stopzet.
pi_174346957
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:24 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ja aan de ene kant wil ik dat op dit moment, gewoon tijd voor mezelf. Maar aan de andere kant komt er dan die angst dat hij misschien na die 2 dagen van gedacht veranderd is en me helemaal niet meer wil zien, en dus ook de vriendschap volledig stopzet.
Zet jezelf niet onder tijdsdruk, jij en jouw gevoel zijn óók belangrijk. Dus als jij die tijd nodig hebt, neem die. Wat hij doet en bedenkt moet hij zelf weten.
Somebody that I used to know
pi_174347073
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:17 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zet jezelf niet onder tijdsdruk, jij en jouw gevoel zijn óók belangrijk. Dus als jij die tijd nodig hebt, neem die. Wat hij doet en bedenkt moet hij zelf weten.
Ja daar heb je wel gelijk in. Mijn vrienden zeggen dat hij de tijd die ik nodig heb moet respecteren en hij het anders niet waard is om nog mee op te trekken...

Als hij, zoals hij zelf zei, om me geeft zal hij dat wel kunnen zeker?
pi_174347191
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:22 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel gelijk in. Mijn vrienden zeggen dat hij de tijd die ik nodig heb moet respecteren en hij het anders niet waard is om nog mee op te trekken...

Als hij, zoals hij zelf zei, om me geeft zal hij dat wel kunnen zeker?
Doet dat er toe? Jij hebt je tijd nodig, toch?
Somebody that I used to know
pi_174348530
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij ziet het dus niet zo en zegt dat hij geen gevoelens heeft.
Maar hij gaat wel janken :')

Wat een figuur ook...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:07:22 #162
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174348952
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Daar gaat het net over... ik heb het hem verteld dat ik dat wel wil en hij heeft me gezegd dat hij niet doorhad dat ik het zo zag en dat hij niet besefte dat ik gevoelens had...

Hij ziet het dus niet zo en zegt dat hij geen gevoelens heeft.
Nu breekt mij mijn klomp. Ik begrijp niks van die vent.
Heb met je te doen, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan.

:N :N

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 11-10-2017 14:25:10 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:24:45 #163
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174351917
Manmanman wat een rare mensen zijn er toch ook :') wat kan je het allemaal zoveel moeilijker voor jezelf maken dan het hoeft te zijn zeg.... echt :') rare lui :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174352132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
Manmanman wat een rare mensen zijn er toch ook :') wat kan je het allemaal zoveel moeilijker voor jezelf maken dan het hoeft te zijn zeg.... echt :') rare lui :')
Hoe hoeft het dan volgens jou te zijn?
pi_174352188
Maar wil jij een slet zijn off?
pi_174352355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu breekt mij mijn klomp. Ik begrijp niks van die vent.
Heb met je te doen, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan.

:N :N
Heb er toch wel iets aan hoor.
Heb nu tenminste het gevoel dat er toch mensen zijn die mij ook snappen ipv alleen maar hem te zien als degene die normaal reageert.

Ik heb hem daarnet een berichtje gestuurd dat het beter is dat hij me laat omdat hij zei dat hij wel zal sturen tijdens zijn pauze en vanaf hij tijd heeft op zijn werk vandaag.

Waarop hij reageerde met de vraag of ik niet wil dat hij komt zaterdag en hem niet wil zien. Hij zou zaterdag tot en met maandag afkomen zoals voor ons gesprek gepland was. Hij zou heel graag afkomen maar zegt dat die keuze volledig bij mij ligt als dit te moeilijk is voor mij maar dat hij het jammer zou vinden.
pi_174355130
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:45 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Hij zou heel graag afkomen maar zegt dat die keuze volledig bij mij ligt als dit te moeilijk is voor mij maar dat hij het jammer zou vinden.
Dat neigt naar emotionele chantage. "Nee hoor, maakt me echt niet uit. Wat jij wilt. Doe wat jij wilt. Ik vind het prima. Maar ik zou het wel jammer vinden." Maar ondertussen maakt het wel uit.
Goed dat je bij jezelf blijft. Als je hem niet wilt zien, dan doet 'ie het er maar mee. En dat kan hij jammer vinden of niet. Jouw gevoel telt óók.
Somebody that I used to know
pi_174356600
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:40 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat neigt naar emotionele chantage. "Nee hoor, maakt me echt niet uit. Wat jij wilt. Doe wat jij wilt. Ik vind het prima. Maar ik zou het wel jammer vinden." Maar ondertussen maakt het wel uit.
Goed dat je bij jezelf blijft. Als je hem niet wilt zien, dan doet 'ie het er maar mee. En dat kan hij jammer vinden of niet. Jouw gevoel telt óók.
Ja ik weet gewoon niet wat hij wil.

Zoals ik hem ken komt het op dit moment echt over alsof hij me nog wil blijven zien omdat hij bang is dat ik anders iemand anders vind, want ik heb onlangs dates met mensen afgeslaan die ik intijde leerde kennen toen ik hem leerde kennen... omdat ik daar geen behoefte aan had aan dates met anderen...

Ik heb hem dat dan ook verteld en hij was wel geërgerd dat andere mannen met me uit wilden gaan en zei daarop 'blijf maar nog even bij mij'

maar dan komt hij nu wel af met zeggen dat ik moet beseffen dat hij vroeg of laat iemand anders zal tegenkomen...

Speelt hij dan ook niet een spelletje met mij omdat hij zelf aan zijn gevoelens twijfelt of bindingsangst heeft of weet ik veel?
pi_174357415
Jammer genoeg heel herkenbaar, maanden een fwb die 'meer' betekenis wil in je leven maar toch geen relatie. Maar dat is dan natuurlijk moeilijk om er geen gevoelens voor te krijgen of alles maar enkel als fwb te zien....

Nu probeer ik mijn fwb meer te scheiden dan van mijn gewone vrienden/dates/.... En mocht ik gevoelens krijgen dan stop ik er sneller mee dan te blijven aanmodderen met iemand of hoop te krijgen op iets dat niet komt. Dat is moeilijk, maar al dat gedoe kan iedereen wel missen.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_174358079
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:25 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ja ik weet gewoon niet wat hij wil.
Doet het er toe? Jij wil hem. Hij zegt dat hij jou niet wil. Dan zou ik ermee kappen en zeggen: de groeten, dan houdt het hier op. Ik ga verder met mijn leven.
Mocht hij jou dan ineens wel willen, dan kan je het nog eens heroverwegen. Maar ik zal het niet van hem laten afhangen. Hij heeft nu z'n kans maar hij pakt hem niet. In plaats daarvan lijkt hij inderdaad te denken dat hij jou nog wel in z'n hand heeft. Ik zou ervoor bedanken. Je bent meer waard dan dat.
Somebody that I used to know
pi_174358161
TS als je rebound wil ;)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:14:00 #172
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174358241
Eehm.. ik heb niet om een update gevraagd hoor..Of heb je iedereen uit dit topic een pm gestuurd?
pi_174359521
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Eehm.. ik heb niet om een update gevraagd hoor..Of heb je iedereen uit dit topic een pm gestuurd?
Nee, ik heb de mensen laten weten hoe het afliep waarvan ik dacht dat ze het wel wilden weten omdat ze vooraf me wel raad gaven. Wou gewoon zo vriendelijk zijn, niets slechts mee bedoelt.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:23:07 #174
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174360443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:50 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Nee, ik heb de mensen laten weten hoe het afliep waarvan ik dacht dat ze het wel wilden weten omdat ze vooraf me wel raad gaven. Wou gewoon zo vriendelijk zijn, niets slechts mee bedoelt.
Oh is ook niets mis mee hoor.. maar ik begreep niet zo goed wat je bedoelde..

Maargoed.. jammer dat het zo loopt.. wellicht kun je het een beetje op afstand aankijken hoe het bij hem valt.. (misschien was ie wat overvallen..) geef het een paar dagen en als er dan niets uitkomt dan kun je een keuze maken voor jezelf..
pi_174360898
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh is ook niets mis mee hoor.. maar ik begreep niet zo goed wat je bedoelde..

Maargoed.. jammer dat het zo loopt.. wellicht kun je het een beetje op afstand aankijken hoe het bij hem valt.. (misschien was ie wat overvallen..) geef het een paar dagen en als er dan niets uitkomt dan kun je een keuze maken voor jezelf..
Ja begrijp ik hoor, ik heb dan ook lang op me laten wachten hier om nog een update te plaatsen omdat ik tot nu dus het lef nog niet had om het hem te zeggen...

Ik denk dat ik inderdaad gewoon een paar dagen wacht en dan misschien beter niet afspreek zaterdag?
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 22:18:08 #176
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174361830
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 21:41 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ja begrijp ik hoor, ik heb dan ook lang op me laten wachten hier om nog een update te plaatsen omdat ik tot nu dus het lef nog niet had om het hem te zeggen...

Ik denk dat ik inderdaad gewoon een paar dagen wacht en dan misschien beter niet afspreek zaterdag?
Je hebt mij, net als Zolderkamer, ook een PM gestuurd. Tja, wat wil je dat ik zeg? Het is een raar verhaal wat die gozer ophangt. Het riekt naar emotionele chantage, of in ieder geval, om je achter de hand te houden/je warm te houden.

De vraag is; vind je jezelf meer waard dan een eventuele backup te zijn van iemand? Want ik snap heus wel dat je het moeilijk hebt, en dat je verliefd bent op hem, maar, dit gaat niks worden. Als hij jou echt echt ECHT leuk had gevonden, was deze hele situatie er niet geweest.

Maar de situatie is er wel, en jij bent niet met hem samen, dus ik zou als ik jou was kijken naar wat hij doet, niet naar wat hij zegt. Praten is makkelijk, en als hij dat een beetje inkleedt zoals jij het graag wil horen, dan ben je geneigd hem te WILLEN geloven.

Maar de realiteit is dat, wat hij ook zegt, hij je niet wil, qua relatie. Hij zal je vast in bed willen hebben als het een keer zo uitkomt, en jij geeft dan maar al te graag toe, maar ik zou hier, hoe moeilijk het ook is, afstand van hem nemen.

Jij wil nl geen vrienden zijn, jij wil veel meer, dus vriendschap is voor jou niet genoeg. Jij zult alles gaan uitleggen als reden om hoop te houden, maar dat heeft geen zin. En dan komt hij straks een keer iemand anders tegen, ga jij daar dan mee om kunnen gaan? Het antwoord daarop is 'Nee'.

Oftewel, je wil hem helemaal, of helemaal niet. Hij heeft zijn keuze gemaakt, en dus is het automatisch voor jou 'helemaal niet'. Dat doe je niet om hem te kwetsen, of een hak te zetten, of wat dan ook, maar omdat dat op dit moment beter is voor jezelf, al zal dat niet zo voelen voor je. De enige manier waarop jij over hem heen kunt komen is door gewoon 0,0 contact met hem te hebben, want zolang jij geconfronteerd wordt met hem gaat dit gevoel niet over.

Dus nee, het is geen goed idee hem dit weekend te zien, met hem af te spreken, contact met hem te hebben, te appen, emailen, whatever. Het beste is gewoon geen contact met hem hebben, helemaal geen.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:43:19 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_174362565
Wijze woorden Coolio!
pi_174362743
Pff wat jij zegt heeft me wel een reality check gegeven maar dat is misschien maar goed ook want je hebt gelijk.

Ik heb sinds het gesprek niet meer gehuild omdat ik het nog niet besefte hoe dit afgelopen is maar nu begint dit besef wel te komen...


quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je hebt mij, net als Zolderkamer, ook een PM gestuurd. Tja, wat wil je dat ik zeg? Het is een raar verhaal wat die gozer ophangt. Het riekt naar emotionele chantage, of in ieder geval, om je achter de hand te houden/je warm te houden.

De vraag is; vind je jezelf meer waard dan een eventuele backup te zijn van iemand? Want ik snap heus wel dat je het moeilijk hebt, en dat je verliefd bent op hem, maar, dit gaat niks worden. Als hij jou echt echt ECHT leuk had gevonden, was deze hele situatie er niet geweest.

Maar de situatie is er wel, en jij bent niet met hem samen, dus ik zou als ik jou was kijken naar wat hij doet, niet naar wat hij zegt. Praten is makkelijk, en als hij dat een beetje inkleedt zoals jij het graag wil horen, dan ben je geneigd hem te WILLEN geloven.

Maar de realiteit is dat, wat hij ook zegt, hij je niet wil, qua relatie. Hij zal je vast in bed willen hebben als het een keer zo uitkomt, en jij geeft dan maar al te graag toe, maar ik zou hier, hoe moeilijk het ook is, afstand van hem nemen.

Jij wil nl geen vrienden zijn, jij wil veel meer, dus vriendschap is voor jou niet genoeg. Jij zult alles gaan uitleggen als reden om hoop te houden, maar dat heeft geen zin. En dan komt hij straks een keer iemand anders tegen, ga jij daar dan mee om kunnen gaan? Het antwoord daarop is 'Nee'.

Oftewel, je wil hem helemaal, of helemaal niet. Hij heeft zijn keuze gemaakt, en dus is het automatisch voor jou 'helemaal niet'. Dat doe je niet om hem te kwetsen, of een hak te zetten, of wat dan ook, maar omdat dat op dit moment beter is voor jezelf, al zal dat niet zo voelen voor je. De enige manier waarop jij over hem heen kunt komen is door gewoon 0,0 contact met hem te hebben, want zolang jij geconfronteerd wordt met hem gaat dit gevoel niet over.

Dus nee, het is geen goed idee hem dit weekend te zien, met hem af te spreken, contact met hem te hebben, te appen, emailen, whatever. Het beste is gewoon geen contact met hem hebben, helemaal geen.
pi_174362823
Zo, daar is geen woord Spaans bij. Zeer duidelijk, Coolguy, helemaal mee eens.
Somebody that I used to know
  donderdag 12 oktober 2017 @ 12:28:14 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174370854
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:45 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Heb er toch wel iets aan hoor.
Heb nu tenminste het gevoel dat er toch mensen zijn die mij ook snappen ipv alleen maar hem te zien als degene die normaal reageert.

Ik heb hem daarnet een berichtje gestuurd dat het beter is dat hij me laat omdat hij zei dat hij wel zal sturen tijdens zijn pauze en vanaf hij tijd heeft op zijn werk vandaag.

Waarop hij reageerde met de vraag of ik niet wil dat hij komt zaterdag en hem niet wil zien. Hij zou zaterdag tot en met maandag afkomen zoals voor ons gesprek gepland was. Hij zou heel graag afkomen maar zegt dat die keuze volledig bij mij ligt als dit te moeilijk is voor mij maar dat hij het jammer zou vinden.
Ik heb medelijden met je omdat ik mij kan inleven in de situatie. En onbeantwoorde liefde doet natuurlijk pijn. Ook ik zou zijn gedrag enz. (zoals jij het beschreef) hebben uitgelegd als die jongeman is echt verliefd. Dus vandaar mijn opmerking ... van die man begrijp ik niks.

Maar wat nu voor jou. Je moet nu voor jezelf duidelijk krijgen of je zo een (FWB?) relatie nog verder wil voeren. Als je een echte relatie wil en hij dus niet is mijn advies: je moet niet aan een dood paard trekken, dus als het er niet in zit, dan kap liever. Tuurlijk doet dat pijn, maar doorsukkelen en weten dat het er niet in zit doet ook (en vermoedelijk nog veel meer) pijn.

Mijn lijfspreuk (nou ja, eentje ervan) is ... count your blessings. Je bent 23, dus nog heel jong. Er zijn meer mannen die jou leuk vinden (die met jou wilden afspreken), je zult dus niet voor de rest van je leven alleen blijven als je dat niet wilt, dus als je open staat voor mannen en (op termijn) ook een relatie.

Wens jou sterkte en wijsheid (hehe). ^O^ :W

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 12-10-2017 12:42:56 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174375311
Lastig ts Lastig.
benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

gewoon duidelijk tegen hem zijn.
ik vind je leuk en meer dan dat, jij helaas niet, dus het is beter als we het hierbij laten (hoe moeilijk dat ook is en zal zijn). en contact verbreken!
pi_174375768
Wat Coolguy zegt ben ik het helemaal mee eens, hij speelt gewoon een emotioneel spelletje met je. Vooral dat gehuil in zijn verhaal wekt bij mij geen medelijden maar eerder irritatie op.

Ik heb ook een hele tijd zo'n soort verhouding gehad met een vent die me aantrok en vervolgens weer afstootte op momenten dat het hem uitkwam en heel aanhankelijk deed. Dat soort mensen zijn gewoon giftig vind ik. Ze doen je op de langere termijn meer kwaad dan goed en je kunt het beter afkappen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 12 oktober 2017 @ 16:05:24 #183
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174375903
Het is wel echt een hele lange lijst. Hoe heb je daar in godsnaam tijd voor? :P

Ik zou toch gewoon maar opbiechten dat je hem meer dan leuk vind.

Edit: even hele topic gelezen. Weet je, je weet nu wel waar je aan toe bent. En een neukertje die dingen met je ouders erbij wilt doen is sowieso geschift dus beter kwijt dan rijk.
pi_174376671
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:50 schreef SofieNeedsHelp het volgende:
Pff wat jij zegt heeft me wel een reality check gegeven maar dat is misschien maar goed ook want je hebt gelijk.

Ik heb sinds het gesprek niet meer gehuild omdat ik het nog niet besefte hoe dit afgelopen is maar nu begint dit besef wel te komen...

[..]

Gewoon ff je kutje beheersen
pi_174377624
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:48 schreef hoechst het volgende:

[..]

Gewoon ff je kutje beheersen
Jij even je muil beheersen :)
pi_174377705
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:39 schreef handik het volgende:
Lastig ts Lastig.
benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

gewoon duidelijk tegen hem zijn.
ik vind je leuk en meer dan dat, jij helaas niet, dus het is beter als we het hierbij laten (hoe moeilijk dat ook is en zal zijn). en contact verbreken!
Dat is inderdaad heteen beste als hij er niet zo over denkt, maar daarbij dan ook het lastigste...

Ik heb hem nu niet meer gehoord sinds zijn laatste antwoord die hij gaf als ik zei 'ik denk dat je me beter laat'
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:48:40 #187
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174377788
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:11 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Daar gaat het net over... ik heb het hem verteld dat ik dat wel wil en hij heeft me gezegd dat hij niet doorhad dat ik het zo zag en dat hij niet besefte dat ik gevoelens had...

Hij ziet het dus niet zo en zegt dat hij geen gevoelens heeft.
Zijn alle mannen echt zo stom? :')

Ik zou voortaan geen fwb situaties meer aangaan want dan krijg je dit.
pi_174377823
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zijn alle mannen echt zo stom? :')
Hij deed zich misschien dom voor... hij zei dan wel dat hij het eerder had moeten vragen als ik meer voelde dus dan moet hij het wel geweten hebben...
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 19:38:45 #189
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174380611
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:50 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Hij deed zich misschien dom voor... hij zei dan wel dat hij het eerder had moeten vragen als ik meer voelde dus dan moet hij het wel geweten hebben...
Ja natuurlijk wist hij dat. Ik zei al: ga af op wat hij deed, niet op wat hij zei.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_174381967
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:41 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Jij even je muil beheersen :)
Dit is wel een teken van onvolwassenheid....
je kan beter eerst ff de basisschool afmaken en dan pas voorzichtig aan je in zulk soort dingen verdiepen.
pi_174382120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 20:26 schreef hoechst het volgende:

[..]

Dit is wel een teken van onvolwassenheid....
je kan beter eerst ff de basisschool afmaken en dan pas voorzichtig aan je in zulk soort dingen verdiepen.
Onvolwassenheid? Vond het wel een passende comeback op die kut(haha)opmerking van jou.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 13:47:19 #192
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174395876
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:41 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Jij even je muil beheersen :)
_O- ^O^ :Y
Heel adrem !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:47:13 #193
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174397201
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:06 schreef SofieNeedsHelp het volgende:

[..]

Ik weet op dit moment zelf niet wat ik moet doen met deze situatie...

Als ik hem volledig laat gaan dan is dat vooral om mezelf te beschermen maar het is gewoon nu op dit moment nog zo vers dat ik me machteloos voel in deze situatie en gewoon niet weet of dit naar later toe een goede keuze zou zijn want misschien geraak ik er wel over na een tijd zodat die vriendschap toch nog kan blijven.

Maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer mijn hoofd zegt van 'laat alles gewoon gaan' maar aangezien ik inderdaad op meer hoopte zegt mijn hart natuurlijk iets anders... en dat kwetst inderdaad ja
Hoeveel tijd is er nodig om echt over iemand heen tegeraken? Zolang dit immers niet het geval is is vriendschap niet mogelijk.

Vriendschap met gevoelens (of het nou van 1 of van 2 af komt) is geen vriendschap. Dit is al dan niet beginnende liefde. Eenzijdig, onbeantwoord, gelijkwaardig, maakt niet uit. Dit sort gevoelens horen niet in een vriendschap. Ze zijn immers niet vriendschappelijk.
Iemand kan ze weg stoppen maar dat is niet hetzelfde.

is het niet meer dat je het wel weet, maar niet weet of je het wel wilt?

Extra:
Overigens, ik heb de OP gelezen, ik denk niet dat je echt zag wat je wilde zien, dit zijn echt wel flinke signalen hoor, zeker het dingen willen doen met zijn ouders erbij. Ik denk alleen dat hij toen het ineens hardop werd uitgesproken schrok... Maar aangezien dat zijn reactie is dat je er niets mee kan. Hij zal zelf moeten veranderen en hem stimuleren zal averechts werken. MIsschien draait hij bij, misschien ook niet maar hoe dan ook zou ik voor jezelf kiezen en zoeken naar iemand die dat wel kan. Tevens, het feit dat er gevoelens kwamen geeft aan dat je niet geschikt bent voor FWB, niet meer doen dus!
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:50:37 #194
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_174397263
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:48 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zijn alle mannen echt zo stom? :')

Stukje: alleen zien wat je wilt zien. Doen niet alleen vrouwen, is meer een stukje zelfbescherming om te krijgen / behouden wat je wilt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')