abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173438470
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:28 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Eigenlijk had je dus geen idee waar je aan begon bedoel je..

Vrijwel alle grote oude circuits hebben dit 'probleem'.
Silverstone, Monza, Spa.
Hockenheim was de laatste jaren niet vol.

Punt is vooral, de oude circuits zijn zo vergroeid met de omgeving dat er moeilijk qua bereikbaarheid verbeterd kan worden, als men dat al wil.
Je wilt het circuit eigenlijk niet verneuken, maar de natuur eromheen ook niet. En voor die ene race in het jaar waardoor het vastloopt? Tja..

Tenzij jij natuurlijk allemaal Bahrein, Abu Dhabi, China etc wil zien.
Circuits met genoeg ruimte, zo vlak als een biljartlaken en zonder passie..

Hockenheim s verneukt
Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg.

En voor dat slechte zicht op het circuit, dat is bij staanplaatsen altijd dramatisch. Daarom, altijd trinbuneplaatsen nemen.
pi_173438475
https://www.foxsports.com(...)eeaeae5118810956646a
quote:
NEITHER Daniel Ricciardo nor his Red Bull team can explain Max Verstappen’s run of mechanical mishaps in 2017 — although that didn’t stop the Aussie from devising a cheeky explanation of his own.

Verstappen was running fifth in the early laps of the Belgian Grand Prix before an engine problem forced him out of the race.

It’s the third time in six races that the Dutchman’s Renault engine let him down — and in each of those races, Ricciardo has finished on the podium.

After finishing third behind race winner Lewis Hamilton and Sebastian Vettel, Ricciardo was asked if a difference in driving style or experience is behind why the No. 3 is making it to the ends of races while the No. 33 is not.

I do a lot of things with my driving style which is very nice to the car,” Ricciardo began.

“I actually talk to it a lot during the race. I massage it. I wouldn’t call it foreplay but it’s something like that and Max is young, he’s aggressive, he goes straight in!


“I know you’re shaking your head but I feel like you knew the answer would be something silly like that.”

A more serious Ricciardo then explained that the team had investigated both their driving styles in a bid to identify a possible reason — something more tangible than bad luck — for Verstappen’s run of outs.

“In all seriousness, I don’t have an answer for it,” Ricciardo said.

“I’ve honestly … I have asked before. I’ve even asked all the guys in the team, the mechanical and also from the power unit side and I’ve said is there something you see Max is doing which I should maybe avoid and they said no, there’s nothing he’s doing. He’s not over-revving it or anything silly.”

Speaking to foxsports.com.au after the race, Ricciardo maintained that he would prefer “a good clean fight until the end” with Verstappen on the track to watching his teammate bow out early.

“I don’t celebrate his misfortunes, absolutely not, but I guess it’s something which I can’t really control or have a say in,” Ricciardo told foxsports.com.au.

“I guess I’m not the guy to console him or put my arm around him (laughs) he’s got his manager and his family to do that. I kind of just, in a way, stay out of it. I go up and, you know, tell him I feel bad for him, but there’s not much more to do.”

Ricciardo also affirmed that the pair have drawn a line under their Lap 1 clash in Hungary last month, their one-on-one chat before the team’s post-race debrief allowing them to clear the air.

“After Hungary I was pretty pleased with how we left it Sunday night,” Ricciardo said.

“Obviously we were going on holiday as well so if we didn’t get it cleared Sunday night after that race it would’ve dragged out. We got that sorted, and I’d moved on by Monday morning after Budapest.”
:D
Woei!
pi_173438544
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg.

En voor dat slechte zicht op het circuit, dat is bij staanplaatsen altijd dramatisch. Daarom, altijd trinbuneplaatsen nemen.
Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen!
't Sjunste p de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is s Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_173438566
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet.
pi_173438587
quote:
Stond een paar pagina's terug ook al als filmpje. Wel heel grappig.
pi_173438603
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:49 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen!
Yep, en een super sfeer op het circuit. Ook qua eten, drinken en pissen top. Italianen kunnen zoiets wel hoor.
pi_173439011
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet.
Renault :+

Regen > drup.

Kan hij nog beter naar McLaren :P
pi_173439083
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Vrij moeilijk, en stel hij komt van contract af. Waar gaat hij dan rijden? Alles is een stap terug, want Ferrari en Mercedes hebben net nieuwe contracten gegeven aan HAM/BOT en VET/RAI. Gewoon blijven, contract uit zitten en als je dan nog steeds geen winnende auto hebt of motorisch nog steeds ondermaats dan ga je ergens anders naar kijken.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:33:39 #259
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_173439093
Suzie Wolff zei het gisteren ook al: waar zou hij heen moeten? Alle stoeltjes zijn al bezet.
Waarmee Steve meteen zei 'ah, bevestig je nu stiekem Bottas voor 2018?? 8-) ' :D
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. Oh, en zwarte piet is racisme.
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:35:42 #260
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_173439112
Misschien een ruil :P

Nee Max moet er gewoon blijven natuurlijk.
Zal je zien dat hij straks ergens anders zit en dat dat team het weer niet voor elkaar heeft.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
pi_173439141
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:35 schreef ondeugend het volgende:
Misschien een ruil :P

Nee Max moet er gewoon blijven natuurlijk.
Zal je zien dat hij straks ergens anders zit en dat dat team het weer niet voor elkaar heeft.

Inderdaad, gewoon afwachten wat voor een ontwikkelingen RBR maakt en vooral Renault.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_173439216
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast.

Hij moet gewoon geduld hebben. Ik heb Vettel de afgelopen jaren ook niet horen zeiken dat Ferrari niet mee kon doen om de wereldtitel. Het is lullig voor hem, maar je bent een team en je lost het maar als team op. Onder de streep zit hij gewoon bij een topteam en een echte kampioen zorgt ervoor dat het daar op orde komt, in plaats van steeds maar weer de vuile was buiten hangen en de schuldvraag op te rakelen.
pi_173439231
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Suzie Wolff zei het gisteren ook al: waar zou hij heen moeten? Alle stoeltjes zijn al bezet.
Waarmee Steve meteen zei 'ah, bevestig je nu stiekem Bottas voor 2018?? 8-) ' :D
Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes:
Renault (Palmer)
Mercedes (Bottas)
Williams (beide)
Force India (beide)
McLaren (Alonso)
Sauber (beide)
TR (Kvyat)

Maar ja... op Bottas z'n stoeltje na is het achteruitgang :+ of Honda moet in Monza met een monster motor aankomen.
  maandag 28 augustus 2017 @ 10:45:25 #264
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_173439240
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:44 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes:
Renault (Palmer)
Mercedes (Bottas)
Williams (beide)
Force India (beide)
McLaren (Alonso)
Sauber (beide)
TR (Kvyat)

Maar ja... op Bottas z'n stoeltje na is het achteruitgang :+ of Honda moet in Monza met een monster motor aankomen.
Ja, die stoeltjes zijn dan ook geen optie.

Zou me overigens niet verbazen als Ocon blijft bij FI en Perez weggaat als hij zo door blijft gaan.
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. Oh, en zwarte piet is racisme.
pi_173439297
345e7fc56c7dfc812e4cd8fa1dedbff5.png
Op zondag 15 november 2015 15:48 schreef anonymoussie het volgende:
Yoki ligt gewoon goed in de markt.
pi_173439349
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast.

Hij moet gewoon geduld hebben. Ik heb Vettel de afgelopen jaren ook niet horen zeiken dat Ferrari niet mee kon doen om de wereldtitel. Het is lullig voor hem, maar je bent een team en je lost het maar als team op. Onder de streep zit hij gewoon bij een topteam en een echte kampioen zorgt ervoor dat het daar op orde komt, in plaats van steeds maar weer de vuile was buiten hangen en de schuldvraag op te rakelen.
Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten.
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:05:10 #267
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_173439478
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten.
Vettel werd in 2009 ook geen WK omdat ie vaak uit viel.
N/A
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:05:57 #268
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173439489
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
pi_173439507
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend.
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:08:32 #270
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_173439519
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:07 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend.
Ja ik heb het idee dat het chassis niet slecht is van de McLaren. En Honda is natuurlijk normaliter een redelijk bedrijfje. Als ze die motor up to date krijgen dan staat er ineens een heel andere auto.
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:34:07 #271
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_173439829
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het was ook een domme beslissing om naar McLaren te gaan. In hun laatste Mercedes jaar wist McLaren amper Force India voor te blijven dus ik heb geen idee waar hij zijn beslissing op gebaseerd heeft. Misschien was hij onder de indruk van de glimmende fabriek.
Achteraf makkelijk praten. Alonso had niet het idee dat hij op korte termijn met Ferrari om het kampioenschap kon rijden (waarin hij gelijk had), dus koos hij voor een gok met een team met een nieuwe motor, die misschien competitief met de Mercedes motor zou kunnen zijn.

En inderdaad maakte McLaren een verkeerde keuze met het chassis in 2013/2014, maar dat hebben ze inmiddels weer op orde. Helaas voldoet de motor nog niet aan de verwachtingen.

En dat Ferrari dit jaar weer competitief is komt ook alleen maar door het afschaffen van de tokens. Iets waar drie jaar geleden nog geen sprake van was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:39:42 #272
131800 Tarado
cap de fusca
pi_173439894
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
ik heb het niet het idee dat Mercedes die suprematie nog weg gaat geven, die staan ook niet stil qua ontwikkeling.
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:40:31 #273
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173439906
Ik vind het al opmerkelijk dat Ferrari het gaat heeft kunnen dichten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en 2008-2009
Held Blaise NKUFO All time topscoorder in Enschede
WE WON IT ELEVEN TIMES!
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:40:55 #274
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_173439910
quote:
11s.gif Op zondag 27 augustus 2017 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Hoor nu pas dat Hamilton na de herstart voor Eau Rouge iets liftte om ervoor te zorgen dat Vettel dat ook moest doen en Kemmel met minder snelheid op zou komen.

Lijkt me best gevaarlijk toch?
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.

quote:
“I tried to open a gap, but we are a bit down on straight line speed so it’s playing with fire. If you open too much [of a gap], then it’s just silly because you can’t get back and then it’s like ‘why the hell did you lift?’. If you’re too close, then something like what happened can happen. At the top of the hill, I had to already get out of the tow. Then it was a drag race and even though I had momentum on him, then still a long way and there we’re missing a bit. So nowhere to go after that.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:47:17 #275
15746 daNpy
Marathon Coup
pi_173439991
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.

[..]

Dat was jammer idd, was wel de enige kans die hij had. HIj zat er op een gegeven moment naast maar kon het gevecht voor de bocht niet aan.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')