abonnement Unibet Coolblue
pi_174551704
Sommige films begrijp je een eerste keer nog niet bepaald of je bekijkt hem niet in de juiste omstandigheden, maar toch zal ik deze niet direct nog kijken:

V for Vendetta
Memento
Requiem For A Dream
The Maze Runner
The Green Mile
Law Abiding Citizen
The Dark Knight
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_174553740
Inglorious Basterds, die van Tarantino. Na een halfuur ben ik er mee gekapt, Pulp Fiction vond ik ook niks aan. Die zwaar overdreven debiele dialogen, ik weet niet....Reservoir Dogs vond ik dan nog wel goed wat ik me er nog van kan herinneren.

Harry Potter is ook niet mijn ding, twee keer het eerste halfuur van deel één gezien en toen afgehaakt.
pi_174553775
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 21:21 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

_O-

Ah ja, want als Marlon Brando nog geleefd had, had hij zich op FOK! "verweerd".
Dan was je morgenvroeg wakker geworden met een paardenkop bij je in bed.
pi_174554836
Alles van Tarantino vind ik 3x niks. Alleen From Dusk till Dawn vond ik wel humor.
Stanley Kubrick's A Space Odeyssy vond ik ook geen reet aan
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:37:03 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_174555850
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 01:32 schreef TheRussianBear het volgende:
Sommige films begrijp je een eerste keer nog niet bepaald of je bekijkt hem niet in de juiste omstandigheden, maar toch zal ik deze niet direct nog kijken:

V for Vendetta
Memento
Requiem For A Dream
The Maze Runner
The Green Mile
Law Abiding Citizen
The Dark Knight
Nu wordt The Maze Runner ook niet als briljant gezien toch?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_174556570
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 12:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nu wordt The Maze Runner ook niet als briljant gezien toch?
Door velen van mijn vrienden blijkbaar wel, lol. Ik ben 21 en ik heb vrienden zonder smaak *O*
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 14:07:15 #32
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174557294
Ik vond La La Land een saai rommeltje, maar ik weet niet in hoeverre die briljant wordt gevonden, aangezien die op een half jaar al veel van zijn pluimen lijkt te hebben verloren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174558358
Tja, La La Land. Daar ben je voor of ben je niet voor, hé.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 15:51:35 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_174558900
-> F&S
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174559036
Ik heb dat met DC en Marvel spul. Iedereen vindt het geweldig en ik vind er echt geen ruk aan :') :D
Dat heb ik ook met Alien en Star Wars. Mensen kijken me echt aan alsof ik gek ben :D
pi_174569301
Inception en Unbreakable mogen er bij.
PVDA-PTB lid. Sanders supporter. Student psychologie. Interesse voor films, sport, geschiedenis, multimedia, wereldpolitiek, geologie en het weer.
pi_174569814
Dogville.

Briljante marketingcampagne en commerciële uitvoering (volgens mij).

Nagenoeg geen kosten, behalve de acteurs.

Of de 'film' ging mij de pet te boven of ik was simpelweg te jong toen ik het zag.
pi_174611228
Requiem For A Dream.

Een veel te dramatisch aangedikt anti-drugs verhaal. Het lijkt wel een opstel dat een gristelijke havo-scholier moest schrijven voor het vak Maatschappijleer.

Je moet van die zooi afblijven, anders gebeuren er heul! erge! dingen! Met! je! Dat je het weet!
Okay.

En de godfather. Wat boeit mij het nou dat een paar klootzakken elkaar overhoop schieten?
pi_174613535
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 01:32 schreef TheRussianBear het volgende:
Sommige films begrijp je een eerste keer nog niet bepaald of je bekijkt hem niet in de juiste omstandigheden, maar toch zal ik deze niet direct nog kijken:

V for Vendetta
Memento
Requiem For A Dream
The Maze Runner
The Green Mile
Law Abiding Citizen
The Dark Knight
V for Vendetta was ook echt een beetje pretentieuze bullshit :D
-nee-
pi_174793207
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dan was je morgenvroeg wakker geworden met een paardenkop bij je in bed.
Dat is menig FOK!ker die iets te dronken was de avond ervoor overkomen...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  woensdag 1 november 2017 @ 11:21:02 #41
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_174799632
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 22:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dat is menig FOK!ker die iets te dronken was de avond ervoor overkomen...
Ik ben er inmiddels al aardig aan gewend. Heb me vanochtend nog even lekker omgedraaid met het hoofd van die knol als een soort knuffelbeertje in mijn armen O+
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')