abonnement Unibet Coolblue
pi_173420933
Ten eerste heb ik ze niet allemaal gelezen want het was een ontiegelijke onoverzichtelijke kutwebsite :')
Ten tweede zijn mijn voorspellingen hetzelfde als de rest. Dus als je denkt dat ik ze heb gelezen, heeft de rest ze ook gelezen :')
Dus waarom die van mij dan in spoilertags zouden moeten staan vind ik vreemd. Alleen Isabeau heeft wat afwijkende voorspellingen gedaan, maar nog steeds grotendeels hetzelfde. Ben het trouwens eens met het vliegen van Jon, maar denk dat een groot deel van het CGI budget opgaat aan Viserion bij de Wall deze aflevering ;)
Ik heb járen op het Wheel of Time forum gezeten met discussies over het verhaal. Vind ik gewoon heerlijk. Ik zei eerder al, sommige houden gewoon van simpel vermaak en zien hints etc. niet en vinden dat ook totaal niet belangrijk. Ik wel. Dat is toch oké? Ieder z'n ding. GoT heeft het op het moment gewoon heel makkelijk gemaakt. Tsja, niet echt iets waar ik wat aan kan doen.

Ik zal even uitleggen waarom ik die voorspellingen heb gedaan en ik zal het voor die droeftoeter van een moderator hier maar meteen in spoiler tags zetten want blijkbaar lopen ze gelijk met het gelekte script. Weten we dat ook weer, bedankt daarvoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, whatever. Logisch nadenken is hier voor velen vreemd blijkbaar :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Het_Liegebeest op 27-08-2017 14:02:27 ]
  Forum Admin zondag 27 augustus 2017 @ 14:02:27 #277
35723 crew  GGMM
pi_173421071
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:56 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ten eerste heb ik ze niet allemaal gelezen want het was een ontiegelijke onoverzichtelijke kutwebsite :')
Ten tweede zijn mijn voorspellingen hetzelfde als de rest. Dus als je denkt dat ik ze heb gelezen, heeft de rest ze ook gelezen :')
Dus waarom die van mij dan in spoilertags zouden moeten staan vind ik vreemd. Alleen Isabeau heeft wat afwijkende voorspellingen gedaan, maar nog steeds grotendeels hetzelfde. Ben het trouwens eens met het vliegen van Jon, maar denk dat een groot deel van het CGI budget opgaat aan Viserion bij de Wall deze aflevering ;)
Ik heb járen op het Wheel of Time forum gezeten met discussies over het verhaal. Vind ik gewoon heerlijk. Ik zei eerder al, sommige houden gewoon van simpel vermaak en zien hints etc. niet en vinden dat ook totaal niet belangrijk. Ik wel. Dat is toch oké? Ieder z'n ding. GoT heeft het op het moment gewoon heel makkelijk gemaakt. Tsja, niet echt iets waar ik wat aan kan doen.

Ik zal even uitleggen waarom ik die voorspellingen heb gedaan en ik zal het voor die droeftoeter van een moderator hier maar meteen in spoiler tags zetten want blijkbaar lopen ze gelijk met het gelekte script. Weten we dat ook weer, bedankt daarvoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, whatever. Logisch nadenken is hier voor velen vreemd blijkbaar :')
Ga gewoon weg, triest persoon! :r
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173421117
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ga gewoon weg, triest persoon! :r
Mortaxx en Mike hebben klaarblijkelijk wel de leaks gelezen.
Die zeggen dat voorspellingen kloppen en diegene die ze maakt is dan de trieste persoon?
Weer wat geleerd vandaag _O-
  Forum Admin zondag 27 augustus 2017 @ 14:06:21 #279
35723 crew  GGMM
pi_173421145
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Mortaxx en Mike hebben klaarblijkelijk wel de leaks gelezen.
Die zeggen dat voorspellingen kloppen en diegene die ze maakt is dan de trieste persoon?
Weer wat geleerd vandaag _O-
Niemand gelooft je doei
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 27 augustus 2017 @ 14:07:41 #280
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_173421175
Je hebt zeker geen glazen bol meer nodig om bepaalde voorspellingen te kunnen maken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_173421239
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 05:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey, wat doe je, mijn voorspellingen! :D

ok, grotendeels.

Cersei sterft door de baby (heftige miskraam of dood tijdens bevalling) (=indirect dood door broer = voorspelling geweest)
Sansa doodt Littlefinger (vind ik gewoon een leuker, meer verrassend idee)
Jon's afkomst wordt idd duidelijk en daardoor wil Dany met hem trouwen
Jon gaat een draak berijden/bevliegen (hoe zeg je dat!)
Viserion sloopt de muur
Arya gaat dood
Jaime sluit zich aan bij #teamDanyJon
Ellaria Sand wordt bevrijd, dochter is uiteraard dood
Denk niet dat Cersei sterft hoor. Die gestoorde gek zal wel nog wat dingen uithalen.
Waarom zou Arya dood gaan? :'(
En ik heb al eerder gezegd dat Ellaria nog wel bevrijd zou worden dus dat ben ik met je eens :)
pi_173421253
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 08:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik voorspel exact hetzelfde!
Met als additionele voorspelling dat Euron naar zijn eiland toe gaat want die wights kunnen toch niet zwemmen.
Hm, maar zou hij niet één of andere big bad threat zijn?
  zondag 27 augustus 2017 @ 14:13:05 #283
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173421309
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Hm, maar zou hij niet één of andere big bad threat zijn?
Als cercei verliest wat is hij dan nog?
pi_173421387
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:13 schreef oganesson het volgende:

[..]

Als cercei verliest wat is hij dan nog?
Leider van de Ironborn met een belachelijk grote vloot blijkbaar ;)
Maar ja, eigenlijk stelt dat niet zoveel voor als Dany beslist om even met Drogon over die bootjes te vliegen.
pi_173421719
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Mortaxx en Mike hebben klaarblijkelijk wel de leaks gelezen.
Die zeggen dat voorspellingen kloppen en diegene die ze maakt is dan de trieste persoon?
Weer wat geleerd vandaag _O-
"Niet allemaal gelezen" en dan doen als of het als nog jou voorspellingen zijn :')

Ga lekker ergens anders huilen en spoileren.
  Forum Admin zondag 27 augustus 2017 @ 14:27:27 #286
58651 crew  murp
murp
pi_173421795
Jongens, niet spoileren. Mocht je dat wel vinden dat er gespoilerd wordt maak dan effe een TR ofzo
pi_173422230
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:27 schreef murp het volgende:
Jongens, niet spoileren. Mocht je dat wel vinden dat er gespoilerd wordt maak dan effe een TR ofzo
Al gedaan vanmorgen, maar dan word er niks verwijderd maar in spoilers gezet. Met als gevolg dat mensen er als nog over gaan praten en conclusies trekken.
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:04:13 #288
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173422929
Tiet veur tetten! :7 c_/ Ter herinnering, de afgelopen 6 seizoenen ging het er zo aan toe!



I miss the good old days! O~)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173422953
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef govie het volgende:
Tiet veur tetten! :7 c_/ Ter herinnering, de afgelopen 6 seizoenen ging het er zo aan toe!

[ afbeelding ]

I miss the good old days! O~)
Ros :9~
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:06:07 #290
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173422997
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ros :9~
Deed mij hieraan denken. _O-

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173423020
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:06 schreef govie het volgende:

[..]

Deed mij hieraan denken. _O-

[ afbeelding ]
:D
pi_173423810
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef govie het volgende:
Tiet veur tetten! :7 c_/ Ter herinnering, de afgelopen 6 seizoenen ging het er zo aan toe!

[ afbeelding ]

I miss the good old days! O~)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173423863
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:04 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Mortaxx en Mike hebben klaarblijkelijk wel de leaks gelezen.
Die zeggen dat voorspellingen kloppen en diegene die ze maakt is dan de trieste persoon?
Weer wat geleerd vandaag _O-
Je kan echt niet alles goed voorspellen. Rot gewoon op.
pi_173424291
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Je kan echt niet alles goed voorspellen. Rot gewoon op.
Je weet dat jij precies hetzelfde als ik hier heb geschreven over wat je denkt dat gaat gebeuren hè?
Dus als ik alles goed heb, heb je dat zelf ook |:( :')
  zondag 27 augustus 2017 @ 15:56:57 #295
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173424465
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 09:30 schreef Bananenpap het volgende:
Was de laatste aflevering nu wel of niet uitgelekt?
script wel, aflevering zelf niet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin zondag 27 augustus 2017 @ 16:17:55 #296
58651 crew  murp
murp
pi_173425460
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Denk niet dat Cersei sterft hoor. Die gestoorde gek zal wel nog wat dingen uithalen.
Waarom zou Arya dood gaan? :'(
En ik heb al eerder gezegd dat Ellaria nog wel bevrijd zou worden dus dat ben ik met je eens :)
Omdat ik denk dat er zeker nog een major character dood gaat aan de 'good side' en de rest vind ik allemaal leuker :{

Ik heb overigens geen scripts gelezen oid. Veel van de voorspellingen zijn al voorzetjes voor gegeven in de afgelopen seizoenen. Zoals dat Littlefinger dood gaat lijkt me logisch (al wil ik nog wel dolgraag weten wat nu zijn plan/doel was!) en Jaime is steeds meer een good guy aan het worden, dus die blijft niet bij zijn evil zus. En er is nog steeds de voorspelling dat Cersei dood gaat door haar broer. Zij denkt Tyrion, wij hoopten Jaime, maar ik denk dus de baby (indirect Jaime als moordenaar) omdat ze maar 3 kinderen zou krijgen en die zijn al dood.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173425527
Ik kwam nog een theorie op the webz tegen; ''Death must pay for life''. Zou Dany alsnog zwanger kunnen raken nu ze Viseryion kwijt is geraakt?
Ze hebben iets te overduidelijk gehint naar kinderen, zowel bij haar als bij Jon.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:50:52 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_173425541
quote:
10s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zij is wel nice
Oh.
pi_173425596
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:50 schreef Poes. het volgende:
Ik kwam nog een theorie op the webz tegen; ''Death must pay for life''. Zou Dany alsnog zwanger kunnen raken nu ze Viseryion kwijt is geraakt?
Ze hebben iets te overduidelijk gehint naar kinderen, zowel bij haar als bij Jon.
Of ze kan alleen maar kinderen krijgen van Targaryan bloed 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')