abonnement Unibet Coolblue
pi_172982425
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iemand die qua grootte, gewicht, spierkracht en reikwijdte zo'n enorm voordeel heeft. Laat staan het wapen, dat qua scherpte, gewicht en snelheid makkelijk gehakt kan maken van Needle.
Maar nee, de regels die de afgelopen 6 seizoenen zijn bewerkstelligt, gelden ineens niet meer.

Of dat Brienne, die 6 seizoenen lang wordt gehyped, ineens vergeet hoe ze moet zwaardvechten en zich plots gedraagt als Podrick. :')

Weet je hoe we dat noemen? Plotarmour. Daarom zijn dingen met Arya niet leuk of boeiend. Zelfde als met Dany.
Hoho, ben je de lessen van Syrio vergeten? Die versloeg met een houten zwaard enkele kingsguards.

Wel eens over de Disney drakenprinses. Laat haar maar snel full evil worden of kapotgaan.
BFF met GGMM
pi_172982433
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Ik snap alleen niet waar dat geleuter met Missandei toe moet leiden: there's no such thing as a bastard king?
Ze groeien naar elkaar toe. Kamp Dany en jon. That's all
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172982467
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:09 schreef maxmit het volgende:
Heb ik nou gemist waar Daario naartoe is?
In naam van dany heersen in essos zodat de masters niet weer de macht zouden grijpen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172982498
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze groeien naar elkaar toe. Kamp Dany en jon. That's all
Dat gezeik ook steeds over 'bend the knee'... Typisch wijvengedrag om te blijven doordrammen. :{
BFF met GGMM
pi_172982516
quote:
8s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou toch ook wel veel meer Bran willen zien
Beter zou weinig mogelijk van die natte vaatdoek
pi_172982563
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

In naam van dany heersen in essos zodat de masters niet weer de macht zouden grijpen
Ohja, iszo. Wel saai eigenlijk. Vond zijn stijl wel vet.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:15:32 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172982576
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hoho, ben je de lessen van Syrio vergeten? Die versloeg met een houten zwaard enkele kingsguards.

Wel eens over de Disney drakenprinses. Laat haar maar snel full evil worden of kapotgaan.
Na de lessen van Syrio kon ze nog vrij weinig.
Maar na het miraculeuze wassen van lichamen en het kijken van musicals, kan ze zich meten met de beste zwaardvechters van deze eeuw _O_

En gif in haar anus meesmokkelen voor 100 man. En lichamen discreet wegwerken zonder dat iemand het merkt _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172982625
Beste aflevering van de serie. _O_
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_172982629
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iemand die qua grootte, gewicht, spierkracht en reikwijdte zo'n enorm voordeel heeft. Laat staan het wapen, dat qua scherpte, gewicht en snelheid makkelijk gehakt kan maken van Needle.
Maar nee, de regels die de afgelopen 6 seizoenen zijn bewerkstelligt, gelden ineens niet meer.
Dat hoeft echt niet hoor.
Een slagzwaard is een vrij lomp wapen en totaal inferieur aan een sabel of degen. (3 keer raden waarom een slagzwaard in de middeleeuwen werd gebruikt en de sabel en degen later...)
Een mooi voorbeeld is te zien in de eindscene van Rob Roy.

Ik ga er even van uit dat Jaimy geen speren kan gooien met z'n linker arm (of rip Dany) en ook wat vreemd hoe Bronn er in slaagt om minuten op die wagen te staan zonder een zwaard of pijl naar z'n hoofd te krijgen is mij een volledig raadsel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:17:27 #85
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_172982652
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:13 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Beter zou weinig mogelijk van die natte vaatdoek
Het is natuurlijk een beetje een vreemde vogel (haha) maar ik wil juist meer weten van wat hij allemaal heeft gezien
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:18:04 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172982672
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:16 schreef catfish het volgende:

[..]

Dat hoeft echt niet hoor.
Een slagzwaard is een vrij lomp wapen en totaal inferieur aan een sabel of degen. (3 keer raden waarom een slagzwaard in de middeleeuwen werd gebruikt en de sabel en degen later...)
Een mooi voorbeeld is te zien in de eindscene van Rob Roy.

Ik ga er even van uit dat Jaimy geen speren kan gooien met z'n linker arm (of rip Dany) en ook wat vreemd hoe Bronn er in slaagt om minuten op die wagen te staan zonder een zwaard of pijl naar z'n hoofd te krijgen is mij een volledig raadsel.
Het zwaard is valerian steel...
Daar gaat het al seizoenen lang over.

Nog niet eens nagedacht over Bronn, maar ook wel raar, ja.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:18:34 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172982684
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:19:11 #88
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_172982709
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Iemand die qua grootte, gewicht, spierkracht en reikwijdte zo'n enorm voordeel heeft. Laat staan het wapen, dat qua scherpte, gewicht en snelheid makkelijk gehakt kan maken van Needle.
Maar nee, de regels die de afgelopen 6 seizoenen zijn bewerkstelligt, gelden ineens niet meer.

Of dat Brienne, die 6 seizoenen lang wordt gehyped, ineens vergeet hoe ze moet zwaardvechten en zich plots gedraagt als Podrick. :')

Weet je hoe we dat noemen? Plotarmour. Daarom zijn dingen met Arya niet leuk of boeiend. Zelfde als met Dany.
Je snapt het niet.
pi_172982714
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Na de lessen van Syrio kon ze nog vrij weinig.
Maar na het miraculeuze wassen van lichamen en het kijken van musicals, kan ze zich meten met de beste zwaardvechters van deze eeuw _O_

En gif in haar anus meesmokkelen voor 100 man. En lichamen discreet wegwerken zonder dat iemand het merkt _O_
Bij iemand die het gezicht van een ander persoon overneemt, is dit dan hetgeen waar je over valt?

Ze hadden in dat huis waar zij training kreeg toch een bron met water, waar je aan dood ging? Ze hoefde maar een petflesje te vullen en gaan met die banaan. :Y
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 22:19:20 #90
35723 crew  GGMM
pi_172982720
quote:
We liggen dubbel met z'n allen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:20:06 #91
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172982744
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

We liggen dubbel met z'n allen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172982760
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat gezeik ook steeds over 'bend the knee'... Typisch wijvengedrag om te blijven doordrammen. :{
TFOEEEE
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin maandag 7 augustus 2017 @ 22:20:48 #93
35723 crew  GGMM
pi_172982764
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand die qua grootte, gewicht, spierkracht en reikwijdte zo'n enorm voordeel heeft. Laat staan het wapen, dat qua scherpte, gewicht en snelheid makkelijk gehakt kan maken van Needle.
Maar nee, de regels die de afgelopen 6 seizoenen zijn bewerkstelligt, gelden ineens niet meer.
In seizoen 1 werd al beargumenteerd dat snelheid belangrijker is dan gewicht en grootte. Door Jorah geloof ik.

Het is niet erg dat je niet oplet, maar ga dan niet hier bagger uitkramen aub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:21:09 #94
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_172982777
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:42 schreef Evertjan het volgende:
ik mag trouwens hopen dat de laatste 3 afleveringen minimaal 60min per stuk zijn?
De laatste 72 en 81 minuten.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:21:43 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172982806
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:19 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bij iemand die het gezicht van een ander persoon overneemt, is dit dan hetgeen waar je over valt?

Ze hadden in dat huis waar zij training kreeg toch een bron met water, waar je aan dood ging? Ze hoefde maar een petflesje te vullen en gaan met die banaan. :Y
Nee, dat is uitgelegd. Dat heeft ze daar geleerd en dat hebben ze laten zien. Ze is getraind als assassin.
En dan doen ze dit om haar stoer en competent te laten lijken. Zonde van het eerdere werk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:21:47 #96
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172982810
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Na de lessen van Syrio kon ze nog vrij weinig.
Maar na het miraculeuze wassen van lichamen en het kijken van musicals, kan ze zich meten met de beste zwaardvechters van deze eeuw _O_

En gif in haar anus meesmokkelen voor 100 man. En lichamen discreet wegwerken zonder dat iemand het merkt _O_
Beetje chemist maakt gif. In de werkkamer van een maester of een kasteel met rattenplaag zou je dat zo vinden. Had je echt een scène gewild ervoor waar ze wijn vergiftigde? Had de opening flink omlaag gehaald!
pi_172982815
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Khal Drogo is juist doodgegaan omdat hij geraakt werd met een zwaard en de wond niet liet verzorgen, waardoor het geïnfecteerd raakte. Met een beetje gif van Oberyn was hij nog sneller dood gegaan ;)
En in een eerlijk gevecht? Dornish en Dothrali hebben zelfde soort stijl toch? geen armor omdat dat verlangzaamd maar excellente zwaardskills, enige verschil is soort zwaard en gebrek aan paarden bij Dornish toch?
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:22:04 #98
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_172982822
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

In seizoen 1 werd al beargumenteerd dat snelheid belangrijker is dan gewicht en grootte. Door Jorah geloof ik.

Het is niet erg dat je niet oplet, maar ga dan niet hier bagger uitkramen aub.
Ze trapt arya zelfs nog naar de grond omdat zw inhoudt.
pi_172982838
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het verschil zit en in de persoon niet in de sexe ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172982853
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:19 schreef xzaz het volgende:

[..]

Je snapt het niet.
+1
Ik heb wel een beetje gelijk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')